Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!
Tycker du om att lösa problem och hjälpa andra människor? Då har vi en roll som passar dig perfekt! På Sprio söker vi fler stjärnor till en spännande tjänst inom teknisk kundsupport, där du får arbeta med smarta lösningar – och människor – varje dag. I rollen svarar du på inkommande frågor via telefon och chatt, och hjälper kunder med allt från tekniska problem till praktiska funderingar om appar, datorer och smartphones. Vi letar efter dig som vill lära dig hur kundservice fungerar & utvecklas – du får självklart en betald utbildning i början av tjänsten. Vi tror att du Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta lösningar Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska obehindrat och har god engelska Har grundläggande teknikvana – det är ett plus om du har koll på iOS eller MacOS Vad du får Ett tydligt utvecklingsprogram och chans att växa internt Ett härligt team och en positiv arbetsmiljö En betald introduktion och kollektivavtalade villkor Fräscha lokaler i Solna – med eget gym och spelrum Arbetstider Kundtjänstens öppettider är mellan 8–20 måndag–söndag. Du arbetar 80–100 % förlagt inom dessa tider. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studier i höst. Vi videointervjuar löpande – ansök redan idag!
Vill du jobba med support på ett världsledande teknikföretag med internationell prägel? Nu har du chansen att utvecklas i en tjänst som kombinerar kundservice & teknisk support – i en modern miljö med hög teamkänsla. Du kommer att arbeta med inkommande samtal och chatt där du vägleder kunder med tekniska frågor om exempelvis appar, smartphones och datorer. All utbildning sker på engelska och du jobbar i system där engelskan är ett naturligt verktyg – därför ser vi att du är trygg i språket. Vi söker dig som Har en teknisk ådra och gillar problemlösning Är serviceinriktad, strukturerad och gillar att samarbeta Har fullständig gymnasieexamen Talar och skriver både svenska och engelska flytande Har erfarenhet av iOS eller Mac (meriterande men inget krav) Vi erbjuder Tydliga utvecklingsvägar och vidareutbildning En betald onboarding och trygg anställning med kollektivavtal Moderna kontorslokaler i Solna – med gym och spelhörna Arbetstider Tjänsten har en omfattning 80–100 % och du arbetar varierande arbetstider förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att detta är en tillsvidareanställning, och därmed inte passar dig som planerar att studera i höst. Sök idag – vi videointervjuar löpande!
Är du den som familj och vänner alltid ringer när det krånglar med mobilen eller datorn? Har du ett öga för teknik och gillar att lösa problem? Då kan detta vara helt rätt tjänst för dig. Just nu söker vi på Sprio fler stjärnor till teamet som arbetar med teknisk kundservice – med fokus på några av marknadens mest populära produkter inom mobiltelefoni och datorer. I rollen kommer du att hjälpa kunder med allt från uppkopplingsproblem och systeminställningar till frågor om deras MacOS eller iOS-enhet. Du får en fullt betald introduktionsutbildning där du lär dig allt du behöver för att kunna ge professionell support via telefon och chatt – så du behöver inte ha tidigare erfarenhet, bara en stark vilja att lära! Vi tror att du Har ett intresse för teknik – extra plus om du har koll på iOS eller Mac Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Har en fullständig gymnasieexamen Är trygg med att vägleda andra, även i stressiga situationer Vi erbjuder En arbetsplats med stark teamkänsla Möjligheten att utvecklas till mer seniora roller En introduktion med fullt betald utbildning Kollektivavtal och moderna lokaler med gym och spelrum Arbetstider Du arbetar 80–100 % förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att tjänsten är en tillsvidareanställning – därmed ej aktuell för dig som planerar att påbörja eller återuppta studier till hösten. Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!
Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant. Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik! Vi tror att du Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till Har god teknikvana eller ett stort intresse Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla Stora möjligheter till utveckling En betald utbildning i början av anställningen Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan. Observera att detta är en tillsvidareanställning – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten. Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!
Tar du studenten nu i början på juni och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid! Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats! Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare. • Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen. • Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg. • En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet! Vi söker dig som: Vill arbeta heltid och tillgänglig från och med juni. Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra Har en fullständig gymnasieexamen Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem Har fyllt 18 år och kan jobba heltid Kan kommunicera bra på svenska och engelska Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Så ansöker du:Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan. Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!
Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med i start av deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du en nyckelperson. Du kommer arbeta i en bred roll som supportmedarbetare och ansvara över: Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år. Du kommer även ha stora möjligheter att växa i rollen på sikt. Vi söker dig som: Är flytande i tal och skrift på svenska samt god förståelse för det norska språket Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor. Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Är proaktiv och duktig med människor Har arbetat serviceinriktat sedan tidigare. Meriterande i en roll som supportmedarbetare med inslag av merförsäljning. Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och kommer kunna påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar. Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm. Du arbetar måndag-fredag, klassiska kontorstider.
Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!
Tycker du om att lösa problem och hjälpa andra människor? Då har vi en roll som passar dig perfekt! På Sprio söker vi fler stjärnor till en spännande tjänst inom teknisk kundsupport, där du får arbeta med smarta lösningar – och människor – varje dag. I rollen svarar du på inkommande frågor via telefon och chatt, och hjälper kunder med allt från tekniska problem till praktiska funderingar om appar, datorer och smartphones. Vi letar efter dig som vill lära dig hur kundservice fungerar & utvecklas – du får självklart en betald utbildning i början av tjänsten. Vi tror att du Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta lösningar Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska obehindrat och har god engelska Har grundläggande teknikvana – det är ett plus om du har koll på iOS eller MacOS Vad du får Ett tydligt utvecklingsprogram och chans att växa internt Ett härligt team och en positiv arbetsmiljö En betald introduktion och kollektivavtalade villkor Fräscha lokaler i Solna – med eget gym och spelrum Arbetstider Kundtjänstens öppettider är mellan 8–20 måndag–fredag. Du arbetar 80–100 % förlagt inom dessa tider. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. Vi videointervjuar löpande – ansök redan idag!
Vill du jobba med support på ett världsledande teknikföretag med internationell prägel? Nu har du chansen att utvecklas i en tjänst som kombinerar kundservice & teknisk support – i en modern miljö med hög teamkänsla. Du kommer att arbeta med inkommande samtal och chatt där du vägleder kunder med tekniska frågor om exempelvis appar, smartphones och datorer. All utbildning sker på engelska och du jobbar i system där engelskan är ett naturligt verktyg – därför ser vi att du är trygg i språket. Vi söker dig som Har en teknisk ådra och gillar problemlösning Är serviceinriktad, strukturerad och gillar att samarbeta Har fullständig gymnasieexamen Talar och skriver både svenska och engelska flytande Har erfarenhet av iOS eller Mac (meriterande men inget krav) Vi erbjuder Tydliga utvecklingsvägar och vidareutbildning En betald onboarding och trygg anställning med kollektivavtal Moderna kontorslokaler i Solna – med gym och spelhörna Arbetstider Tjänsten har en omfattning 80–100 % och du arbetar varierande arbetstider förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att detta är en tillsvidareanställning, och därmed inte passar dig som planerar att studera i höst. Sök idag – vi videointervjuar löpande!
Välj ett jobb för att visa detaljer