Jobba med Telias kundtjänst - inget CV krävs

Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Göteborg som just nu söker flera kundtjänstmedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio! Om jobbet som kundtjänstmedarbetare Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder Hantera frågor om fakturor och betalningar Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus Din profil Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal. Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus En härlig gemenskap i fräscha lokaler Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19 Lördagar 09–18 Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Flera kundtjänstmedarbetare sökes till Telia på deltid

Vi på Sprio söker en person som är intresserad av att jobba deltid och växa inom kundtjänst. I denna roll kommer du att hantera inkommande samtal från kunder med frågor om bredband, TV-abonnemang, fiber och mobila tjänster. Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell. Vi söker dig som: Brinner för högklassig service Är engagerad och trivs med att arbeta mot högt uppsatta mål Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Vill arbeta med merförsäljning Vi erbjuder: En spännande deltidsroll inom kundservice med möjligheter till utveckling En ung och modern arbetsmiljö En fullt betald utbildning i början av din anställning Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak Generösa säljtävlingar Om tjänsten: Deltidstjänst på 50 % Öppettider måndag–fredag 08:00–19:00 Arbetstiderna följer ett veckovis schema där man växelvis kommer jobba förmiddagar eller eftermiddagar Fina och fräscha lokaler på Backaplan OBS! Anställningen startar med en utbildning på heltid under tre veckor. Låter detta som en passande tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Kundservicemedarbetare till premiumvarumärke inom textil

Nu söker vi dig som vill vara med och ge service i världsklass - och som trivs i en föränderlig miljö! Vi söker en kundservicemedarbetare till vår kund i centrala Stockholm. Om tjänstenRollen som kundservicemedarbetare är bred och dukommer tillsammans med ett mindre, väldigt familjärtteam spela en central roll. Hos vår kundkommer du få lära dig många olika delar - allt från renodlad kundservice via telefon och mejl, till att hanterareklamationer, returer,faktureringar ochextern kommunikation i form av exempelvis fraktbokning. Verksamheten(kontor, lager och butik) är beläget i Stockholm. Ena dagen är inte den andra lik och rollen kan även innebära att du hjälper till samt assisterar andra avdelningar såsommarknadsavdelningen, lagret och butiken. Din Profil Du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska Du är snabblärd och kan hantera olika system, meriterande om du arbetat via Zendesk och/ellerhanterat kassa- och betalsystem såsom Klarna Du gillar att arbeta varierat och trivs i en föränderlig miljö Du kommer tidigare från butik och/eller kundservice Du ären stark teamplayer som vågar ta plats och bidra med dinaegna tankar och idéer Du tar ägandeskap och vågar ta för dig För att lyckas i tjänsten ser vi att du brinner för kundrelationer och alltid vill ge förstklassig service. Du ger och får energi i samspel med andra människor och är en lagspelare som även trivs med att ta egna initiativ. Du har en självsäkerhet blandat med ödmjukhet och flexibilitet som gör att du kan fatta beslutsom blir bra för alla berörda parter. Du är kommunikativ och kvalitetsmedveten samt har en positiv inställning och är van att jobba i ett högt tempo. Du har intresse för detaljer och är lösnings- och möjlighetsorienterad. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från kontor centralt i Stockholm.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll!

8 april 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Operativ Projektledare till Fenix i Stockholm

Vi söker nu en operativ projektledare till Fenix Life. Är du en empatisk, förtroendeingivande och ansvarstagande person som brinner för kundservice och att driva projekt, då kan det vara dig vi söker.Fenix Lifestartades år 2014 efter att ha upplevt hur komplicerat och kostsamt det är att planera en begravning och att det finns en stor brist på kundfokus i branschen. Fenix Lifehar sedan start arbetat hårt för att skapa ett mer rättvis alternativt för den som måste begrava en anhörig, där kunden står i fokus och deras tjänster enkelt anpassas efter behov både sett till det praktiska men även det juridiska.Om Rollen:Vi serframför oss att du kommer vara medoch bygga upp något excellent med teamet. I rollenkommer du få ett helhetsansvar för Fenix Lifeskanaler där dom kommunicerar med sina kunder via telefon, chatt och mejl. Du kommer också få vara med att påverka hur Fenix Life ska utveckla sin kommunikation internt och externt samt leda detta arbete i projektform. Du kommer inte ha något personalansvar utan jobba operativt och driva arbetet framåt. Svara i kundservice via mejl, telefon och chatt Bygga upp och driva en fungerande kundtjänst Du kommer planera, arbetsleda och följa upp KPI Ansvara över Fenix alla ben inom kundservice, Begravning, Fenix Life och Juridik Din profil: Du är prestigelös, ambitiös, empatisk, förtroendeingivande och innehar en god analysförmåga Du kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska Du har ett professionellt förhållandesätt och besitter en god kommunikativ förmåga Erfarenhet av att driva projekt på tidigare arbetsplatser Du har jobbat med kundservice sedan tidigare och förstår processerna Du erbjuds:Du kommer att få ingå i ett positivt och glatt team där man lyfter varandra. Fenix Lifeär under en utvecklingsresa och därmed arbetar alla på ett prestigelöst arbetssätt och har högt i tak. Här finns det goda möjligheter till att utvecklas.Arbetstiderna kommer att vara vardagar 8-17, men i rollen kan det vara så att du behöver gå in och arbeta helg. Work as needed.Du kommer att utgå från kontoret som är beläget i centrala Stockholm. Du kommer att ha en fast månadslön. Passar beskrivningen bra in på dig? Tveka inte på att ansöka redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Legal Assisant på deltid till Samsung

På uppdrag av Samsung söker vi nu dig studerar på juristprogrammet och vill ha ett flexibelt deltidsjobb som Legal Assistant. Här får du möjlighet attvara en del av ett innovativt företag och tillsammans med ditt team ständigt jobba för att hålla Samsungi framkant. Ditt huvudsakliga ansvar i rollensom Legal Assistant är uppdelad i två uppgifter. Dels kommer du svara på GDPR-frågor. Du kommer jobba nära juristen och svara på frågor från kund gällande tillexempel deras personuppgifter. Ditt andra huvudsakliga område kommer vara att ansvara för kontrakt med avtalsansvarig. Du kommer administrera avtal och system. Om Rollen Du kommer i rollen få lära dig mycket kring avtal, få en bättre förståelse för hur man skriver och läser dessa I rollen ingår du och är drivande i ett juristteam Du kommer få vara delaktig på alla trainings, event och även möten med samtliga av Samsungs advokatbyråer Du kommer vara med på Samsung legal möten Rollen är flexibel, du kommer kunna jobbar när du vill och hur mycket du vill, dock cirka 50%.Här läggs vikten på att uppgifterna blir klara. Din profil Studerande på juristprogrammet i Stockholm Du är trygg, noggrann och pålitlig Vi tror även att du är ansvarstagande och en dooer Meriterande med branschkunskap men inget krav Samsung Nordics är en arbetsplats som värdesätter mångfald och innovation. Här får du möjlighet att arbeta tillsammans med andra passionerade individer som delar din strävan efter att använda teknologi för att göra världen till en bättre plats. Genom att vara en del av Samsung får du chansen att växa och utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Anställningen är en deltidstjänstoch du utgår från Samsungs kontor i Kista. Tjänsten är med tillträde omgående och vi intervjuar löpande.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Studerar du PAO? Arbeta som junior konsultchef på deltid

Är du mitt i en utbildning, alternativt har ett år kvar av dina studieroch söker ett givande extrajobb? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! Visöker nu dig som är redo för en spännande och utvecklande deltidstjänst där du får vara med och påverka, utveckla och växa i ett familjärt och glatt team. Sprio söker nu dig som vill arbeta deltid som junior konsultchef. Vi ser helst att du studerar en personalvetenskaplig utbildning men är även öppna för andra liknande utbildningar så länge du har ett intresse för HR och människor!Du utgår från våra fina lokaler centralt i Stockholm, ett stenkast från Stadions tunnelbanestation. Om tjänstenI din roll som konsultchef kommer du till en början att stötta en redan befintlig konsultchef med att bland annat skapa avtal, genomföra avtalssigneringar med konsulter, ta emot och rapportera sjukanmälningar samt andra administrativa uppgifter i våra befintliga system.När du sedan växt in i rollen är tanken att du kommer få ta mer ansvar och även ha egna konsultmöten. Arbete ute hos vårkund i Solna förekommer veckovis samt resor till Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs men föratt trivas i den här rollen behöver du gilla att ha ägandeskap över dina egna arbetsuppgifter. Du behöver även tycka omatt både jobba administrativt, men ävenprata med nya människor dagligen.Vi ser gärna att du kan arbeta halvtid och är öppna för att ta en dialog månadsvis kring ditt arbetsschema. Dina arbetsuppgifter Administration sett till våra konsulter, exempelvis sjukanmälningar och hantering av olika bemanningssystem Supportera konsultchefen i diverse ärenden Möten/kontakt med våra konsulter Din profil Trivas i en föränderlig miljö, vara självgående och kunna ta egna initiativ Vara noggrann och lösningsorienterad Intresserad av att lära sig mer inom HR och personalfrågor Meriterande om du har arbetat i något bemanningssystem eller annat administrativt arbete Meriterande med tidigare kundservicevana Har minst ett år kvar av dina studier Om Sprio Sprio är ett auktoriserat rekrytering- & bemanningsföretag som arbetar främst med tjänster inom kundservice, sälj och administration. Vi är experter på att hitta just servicepersonal, detta tack vare enkla processer, ett stort inflöde av kandidater, vässad marknadsföring och personlig kontakt.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Pluggar du PAO? Ta steget in i HR-branschen på deltid

Är du mitt i en utbildning, alternativt har ett år kvar av dina studieroch söker ett givande extrajobb? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! Visöker nu dig som är redo för en spännande och utvecklande deltidstjänst där du får vara med och påverka, utveckla och växa i ett familjärt och glatt team. Sprio söker nu dig som vill arbeta deltid som junior konsultchef. Vi ser helst att du studerar en personalvetenskaplig utbildning men är även öppna för andra liknande utbildningar så länge du har ett intresse för HR och människor!Du utgår från våra fina lokaler centralt i Stockholm, ett stenkast från Stadions tunnelbanestation. Om tjänstenI din roll som konsultchef kommer du till en början att stötta en redan befintlig konsultchef med att bland annat skapa avtal, genomföra avtalssigneringar med konsulter, ta emot och rapportera sjukanmälningar samt andra administrativa uppgifter i våra befintliga system.När du sedan växt in i rollen är tanken att du kommer få ta mer ansvar och även ha egna konsultmöten. Arbete ute hos vårkund i Solna förekommer veckovis samt resor till Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs men föratt trivas i den här rollen behöver du gilla att ha ägandeskap över dina egna arbetsuppgifter. Du behöver även tycka omatt både jobba administrativt, men ävenprata med nya människor dagligen.Vi ser gärna att du kan arbeta halvtid och är öppna för att ta en dialog månadsvis kring ditt arbetsschema. Dina arbetsuppgifter Administration sett till våra konsulter, exempelvis sjukanmälningar och hantering av olika bemanningssystem Supportera konsultchefen i diverse ärenden Möten/kontakt med våra konsulter Din profil Trivas i en föränderlig miljö, vara självgående och kunna ta egna initiativ Vara noggrann och lösningsorienterad Intresserad av att lära sig mer inom HR och personalfrågor Meriterande om du har arbetat i något bemanningssystem eller annat administrativt arbete Meriterande med tidigare kundservicevana Har minst ett år kvar av dina studier Om Sprio Sprio är ett auktoriserat rekrytering- & bemanningsföretag som arbetar främst med tjänster inom kundservice, sälj och administration. Vi är experter på att hitta just servicepersonal, detta tack vare enkla processer, ett stort inflöde av kandidater, vässad marknadsföring och personlig kontakt.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Studerar du till personalvetare? Ta steget in i HR-branschen på deltid

Är du mitt i en utbildning, alternativt har ett år kvar av dina studieroch söker ett givande extrajobb? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! Visöker nu dig som är redo för en spännande och utvecklande deltidstjänst där du får vara med och påverka, utveckla och växa i ett familjärt och glatt team. Sprio söker nu dig som vill arbeta deltid som junior konsultchef. Vi ser helst att du studerar en personalvetenskaplig utbildning men är även öppna för andra liknande utbildningar så länge du har ett intresse för HR och människor!Du utgår från våra fina lokaler centralt i Stockholm, ett stenkast från Stadions tunnelbanestation. Om tjänstenI din roll som konsultchef kommer du till en början att stötta en redan befintlig konsultchef med att bland annat skapa avtal, genomföra avtalssigneringar med konsulter, ta emot och rapportera sjukanmälningar samt andra administrativa uppgifter i våra befintliga system.När du sedan växt in i rollen är tanken att du kommer få ta mer ansvar och även ha egna konsultmöten. Arbete ute hos vårkund i Solna förekommer veckovis samt resor till Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs men föratt trivas i den här rollen behöver du gilla att ha ägandeskap över dina egna arbetsuppgifter. Du behöver även tycka omatt både jobba administrativt, men ävenprata med nya människor dagligen.Vi ser gärna att du kan arbeta halvtid och är öppna för att ta en dialog månadsvis kring ditt arbetsschema. Dina arbetsuppgifter Administration sett till våra konsulter, exempelvis sjukanmälningar och hantering av olika bemanningssystem Supportera konsultchefen i diverse ärenden Möten/kontakt med våra konsulter Din profil Trivas i en föränderlig miljö, vara självgående och kunna ta egna initiativ Vara noggrann och lösningsorienterad Intresserad av att lära sig mer inom HR och personalfrågor Meriterande om du har arbetat i något bemanningssystem eller annat administrativt arbete Meriterande med tidigare kundservicevana Har minst ett år kvar av dina studier Om Sprio Sprio är ett auktoriserat rekrytering- & bemanningsföretag som arbetar främst med tjänster inom kundservice, sälj och administration. Vi är experter på att hitta just servicepersonal, detta tack vare enkla processer, ett stort inflöde av kandidater, vässad marknadsföring och personlig kontakt.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Flera kundtjänstmedarbetare sökes till Telia på deltid

Vi på Sprio söker en person som är intresserad av att jobba deltid och växa inom kundtjänst. I denna roll kommer du att hantera inkommande samtal från kunder med frågor om bredband, TV-abonnemang, fiber och mobila tjänster. Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell. Vi söker dig som: Brinner för högklassig service Är engagerad och trivs med att arbeta mot högt uppsatta mål Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Vill arbeta med merförsäljning Vi erbjuder: En spännande deltidsroll inom kundservice med möjligheter till utveckling En ung och modern arbetsmiljö En fullt betald utbildning i början av din anställning Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak Generösa säljtävlingar Om tjänsten: Deltidstjänst på 50 % Öppettider måndag–fredag 08:00–19:00 Arbetstiderna följer ett veckovis schema där man växelvis kommer jobba förmiddagar eller eftermiddagar Fina och fräscha lokaler på Backaplan OBS! Anställningen startar med en utbildning på heltid under tre veckor. Låter detta som en passande tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Unik möjlighet inom kundtjänst – Siesta mellan 12-15

Har du någon gång funderat på hur det skulle vara att jobba heltid, men ändå ha tid att ägna dig åt fritidsaktiviteter mitt på dagen? Vi söker nu passionerade kundservicemedarbetare som vill ta del av en unik arbetsupplevelse. Säg hejdå till traditionella arbetstider - hos oss får du en "siesta" mitt på dagen för att främja en god balans mellan arbete och fritid. Om oss Vi är ett dynamiskt kundtjänstteam som värdesätter både arbetsglädje och personlig utveckling. Dina arbetspass sträcker sig mellan klockan 8-12 på förmiddagen samt 15-19 på kvällen. Detta ger dig den unika möjligheten att ha flera timmar ledigt mitt på dagen. Under denna tid kan du unna dig själv en välförtjänt paus, träna, umgås med vänner eller helt enkelt ägna dig åt dina passioner. I tjänsten kommer du att - Representera en av Sveriges största telefonoperatörer - Hantera tekniska ärenden och fakturafrågor via telefon, e-post och chatt - Vara en viktig länk mellan företaget och kunderna - Arbeta med enklare merförsäljning mot företagets befintliga kunder Vem vi söker Vi letar efter självständiga och engagerade personer som trivs med att ge kvalitativ service till våra kunder. Du behöver vara flexibel, ha god kommunikationsförmåga och vara redo att ta dig an olika utmaningar. Du är flytande i tal och skrift på svenska, samt har goda kunskaper i engelska. Tror du att detta är rätt för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Vi ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till vårt härliga team.

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024