The Workers Of First Impression AB jobb

Lediga jobb hos The Workers Of First Impression AB

Kundservicemedarbetare till Toyota Financial Services

Vill du bli en del av ett härligt team med det gemensamma målet att leverera förstklassig service?Har du dessutom erfarenhet från kundservicebranschen och är redo för nya äventyr? Då är det dig vi söker till Toyota Financial Services! Om ToyotaToyota Financial Services Sweden är ett helägt dotterbolag till Toyota Motor Corporation som verkar för att erbjuda hållbara finansiella tjänster som förenklar och förbättrar livet för såväl Toyota-kunder som alla andra.Med huvudkontoret i Japan finns företaget i dag representerat på mer än 35 marknader över hela världen. Denna tjänst är på företagets nyrenoverade och moderna kontor i Sundbyberg/Rissne. Om jobbetSom ett av världens ledande bilvarumärken händer det alltid något hos Toyota Financial Services! Som kundservicemedarbetare på Toyota Financial Services kommer du att hantera inkommande samtal, e-post samt chattärenden. Du agerar som stöd för så väl kunder som återförsäljare, och är behjälplig i ärenden som berör finans, som exempelvis finansiering, leasing- och låneavtal. Du kommer att arbeta i ett härligt team på 10 medarbetare där ni tillsammans säkerställer en hög servicenivå och snabbfotad hjälp, och du kommer även att samarbeta med närliggande avdelningar för att leverera service i toppklass! Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av kundserviceyrket Har god vana från att arbeta med telefonen som främsta verktyg Har vana från arbete i olika affärssystem Vidare ser vi att du är genuint serviceinriktad och har förmågan att skapa goda relationer. Som person är du kommunikativ, initiativrik och noggrann, samt kan jobba både individuellt och i team.Vi ser även att du är van vid att ha många bollar i luften och flexibelt kan anpassa ditt arbete till ett stundvis växlande tempo. Meriterande är erfarenhet från Tidigare arbete inom bank/finansbranschen Arbete inom CRM-program Vana från arbete i olika databaser Övrig informationTillträde: OmgåendeArbetstider: Tjänsten är på heltid med arbetstid förlagd 8:30–17:00 måndag till fredag. Vi arbetar 37,5 timmars arbetsveckor.Anställningsform: Det här är initialt ett konsultuppdrag året ut med chans till förlängning/anställning. Att jobba som konsult på The Wofi Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov. I den här rekryteringsprocessen samarbetar Toyota med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till rekryterande ansvarig Linda, [email protected]. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot din ansökan!

8 april 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Backofficeadministratör till Dun & Bradstreet

Är du en ambitiös, välorganiserad och systemorienterad individ som är i starten av din yrkeskarriär och letar efter möjligheter att växa i ett dynamiskt Entitlement Executive-team? Då kan rollen som Backofficeadministratör hos Dun & Bradstreet vara det du söker! Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Vi arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar vi efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då vi hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det vi gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör oss starka. Våra ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter vi upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Vår arbetsplats är kontoret i Solna men vi praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån. - Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. - Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system. - Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov. - Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. - Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå. Praktisk information Start: Omgående, senast 15/4 Omfattning: Heltid Arbetstider: 08:00-17:00 Plats: Solna (hybrid arbetsplats efter upplärning) I den här rekryteringsprocessen samarbetar Dun & Bradstreet med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, [email protected] (mailto:[email protected])e eller [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Backofficeadministratör Entitlement Management

Vi söker nu en Entitlement Excecutive till vårt team Entitlement Management! Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Vi arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar vi efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då vi hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det vi gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör oss starka. Våra ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter vi upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Vår arbetsplats är kontoret i Solna men vi praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån. - Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. - Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system. - Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov. - Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. - Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå. Praktisk information Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstider:  Kontorstider Plats: Solna (hybrid arbetsplats efter upplärning) I den här rekryteringsprocessen samarbetar Dun & Bradstreet med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, [email protected] eller [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Spontanansökan - Sommarjobb inom kundtjänst i Stockholm

Vi söker ambitiösa och självgående personer som vill jobba med att leverera enastående kundservice hos någon av våra uppdragsgivare. Vi arbetar med ett flertal uppdragsgivare som återfinns inom många olika branscher och kan erbjuda varierade och spännande uppdrag. Som kundtjänstmedarbetare kommer du främst arbeta med att ta emot och hantera kunders ärenden via telefon, e-post och chatt, som du sedan tillsammans med kunden löser på bästa sätt. Utöver detta tillkommer det ofta en del administrativa uppgifter samt andra arbetsuppgifter som kan variera beroende på uppdragsgivarens verksamhetsområde. Vi söker dig som har en positiv inställning och är bra på att kommunicera på svenska och engelska och som trivs med att jobba i team. Om du är intresserad av att sommarjobba inom kundservice i Stockholm, vänligen skicka in ditt CV och personliga brev till oss så snart som möjligt. Skriv gärna vilka veckor som du vill jobba. Vi ser fram emot att höra från dig! ATT JOBBA SOM KONSULT PÅ THE WOFI The WOFI hjälper Dig att hitta spännande tillsvidare jobb eller konsultuppdrag inom just Ditt val av karriärsområde och vi jobbar med många attraktiva klienter. Med en gedigen erfarenhet av branschen vet vi vad som krävs för ett lyckat samarbete där just du som kandidat och medarbetare är viktigast för hela verksamheten. Som anställd konsult via oss omfattas du utav kollektivavtal vilket ger dig en trygg anställning. Det innebär avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Utöver detta får du en individuell mentor som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod och som ser till att du utvecklas i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Kundservicemedarbetare till EnterCard's Kundtjänst

Nu finns en öppning att börja arbeta på EnterCard! Vi söker en ekonomi- och serviceintresserade medarbetare till deras kundtjänst. Här välkomnas du till en stimulerande arbetsplats mitt i centrala Stockholm där du får arbeta i ett team av engagerade kollegor på en kundservice med totalt 30 handläggare. Det här är en spännande möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och kommunicera med kunder samt vill kombinera detta med att utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. EnterCard ägs av Swedbank och Barclays Bank och tillhör således en av de största bankkoncernerna i Skandinavien. Vid start kommer du få en gedigen utbildning på två veckor och introduceras till dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till EnterCard! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Arbetsuppgifter i rollen: - Besvara inkommande samtal från både privat- och bankkunder via telefon - Svara på frågor gällande kredit- och bankärenden - Vägleda kunderna och informera om EnterCard’s produkter Profil som vi söker: - Avslutad gymnasieutbildning - Intresse för ekonomi och en vilja att arbeta på bank - Erfarenhet av service och att hjälpa kunder - Erfarenhet av kundservice via telefon är starkt meriterande - Du sprider positiv energi och trivs med att arbeta i ett team - Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal & skrift, övriga språkkunskaper är ett plus Vi söker framförallt dig med rätt personlighet och inställning. Du brinner för service och har ett generellt intresse för ekonomi samt ser denna tjänst som en möjlighet att utvecklas. Som person är du pålitlig, ödmjuk och driven. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten. Arbetstider: Vardagar mellan 8.25 & 18.10. (38,5 timmar/ arbetsvecka) Omfattning: Heltid Tillträde: Omgående Om EnterCard EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finns representerade i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder. Vår kultur Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på https://www.entercard.se/ Att jobba som konsult på The Wofi Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Linda Gullbrandsson på [email protected] Urval i rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med ansökan! Sökord: kundtjänst, kundservice, customer service, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, bank.

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Kundservicemedarbetare till Sveriges mest hållbara elbolag - GodEl!

GodEl, Sveriges mest hållbara elbolag, söker dig som vill vara med på en spännande tillväxtresa mot en bättre morgondag! Hit välkomnas du i rollen som kundservicemedarbetare tillsammans med ett dedikerat team som alla strävar efter att skapa en WOW-upplevelse för kunderna via både telefon och mejl. Det här ett vikariat till och med augusti 2024, med möjlighet till förlängning på deltid eller heltid. Det här jobbet passar dig som vill ha ett roligt heltidsjobb t.o.m. augusti men som planerar att studera efter sommaren och kan tänka sig att jobba extra under sina studier GodEl är inte ett helt vanligt elbolag utan ägs av den svenska stiftelsen GoodCause som startar företag där vinsten går till välgörande organisationer. Hittills har de genererat över 62,1 miljoner kronor till Läkare utan gränser, Barncancerfonden, Naturskyddsföreningen med flera. All el som de säljer är märkt med Bra Miljöval Vid sidan av detta investerar vi i klimatet. Bland annat genom att binda 110 procent av utsläppen av växthusgaser som genereras i vår värdekedja Om rollen: Som kundservicemedarbetare skapar du WOW-upplevelser för våra kunder genom telefon och mejl. Du hanterar kundserviceärenden med utgångspunkt i att skapa en effektiv kundhantering med riktigt hög kundnöjdhet. Det är naturligt för dig att bidra till teamkänslan i gruppen genom att vara dig själv och vilja utvecklas tillsammans med dina kollegor. Du tycker om att utvecklas i de vardagliga arbetsuppgifterna (The devil is in the details) men är också nyfiken på att utforska kunskap inom nya områden. Primära arbetsuppgifter: - Svara på inkommande kundsamtal och mejl gällande faktureringsproblem, produktproblem, avtalstecknande, rådgivning, servicefrågor och allmänna kundfrågor. - Upprätthålla en hög professionell standard med kunderna och arbeta för att ge en positiv upplevelse till alla som kontaktar GodEl - Effektivt logga kundinformation i kundhanteringssystemet under och efter varje samtal/ärende. - Hålla dig uppdaterad om produktkunskap, omvärldsfrågor, prisutveckling och bli informerad om eventuella ändringar i GodEls policy. - Påverka GodEls bottenplatta genom att lösa problem och vända frustrerade kunder till återkommande och lojala kunder. - Samarbeta med dina kollegor för att skapa en bra arbetsplats och utveckla vår produkt. Kompetenskrav: - Mycket god svenska och engelska i tal och skrift - Avslutad gymnasieutbildning - 1-3 års tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice - Vana av att arbeta i kundsystem - Officepaketet Meriterande erfarenheter: - Försäljning (starkt meriterande) - Elmarknaden - Administration - Andra språkkunskaper (extra meriterande om du behärskar Arabiska) Färdigheter och personliga egenskaper: - Trivs i telefon med både glada, ledsna och arga kunder. - Kommunikativ - Noggrann - Förmåga att göra flera saker samtidigt (exempelvis informera/prata med kunden samtidigt som du loggar vad ni kommit överens om) - Fungerar bra under stress och förstår att kundservicearbetet i vissa perioder (särskilt kring tex fakturering eller marknadshändelser) kan vara extra intensivt. - Driven och vill utvecklas. - Lägger stor vikt vid att bygga kundrelationer. - Tar ägandeskap för dina uppgifter och sin utveckling. Frågar om hjälp vid behov. - Trivs i team och att samarbetena med kollegor och vill bidra till en tillåtande, omtänksam, nyfiken och handlingskraftig kultur på arbetsplatsen. - Tar självständigt ansvar över ditt eget arbete. Genom att joina The Good Force… - Blir du en del av Sveriges mest snabbväxande elbolag som skänker hela vinsten till världsförbättring. - Får du hänga i The Good Force House, bekvämt beläget i centrala Sundbyberg. - Kommer du att få ta del utav roliga teamsaktiviteter och AWs. - Får du tillhöra ett fantastiskt och familjärt team. - Tar du hand om Sveriges nöjdaste el-kunder (enligt SIFO). - Följer du med på en spännande resa när de vänder upp och ner på elmarknaden. Praktisk information Start: Omgående (Det här ett vikariat till och med augusti 2024, med möjlighet till förlängning på deltid eller heltid.) Omfattning: Heltid. Arbetstider: 8-17 mån-tors 8-16 fredag Plats: Sundbyberg. I den här rekryteringsprocessen samarbetar GodEl med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Linda, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

7 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Legitimerad Optiker till Essilors kundservice

Legitimerad Optiker till Essilors kundservice We are EssilorLuxottica, a global leader in the design, manufacture and distribution of ophthalmic lenses, frames and sunglasses. The Company brings together the complementary expertise of two industry pioneers, one in advanced lens technologies and the other in the craftsmanship of iconic eyewear, to create a vertically integrated business that is uniquely positioned to address the world’s evolving vision needs and the global demand of a growing eyewear industry. With over 180,000 dedicated employees in 150 countries driving our iconic brands, our people are creative, entrepreneurial and celebrated for their unique perspectives and individuality. Committed to vision, we enable people to “see more and be more” thanks to our innovative designs and lens technologies, exceptional quality and cutting-edge processing methods. Every day we impact the lives of millions by changing the way people see the world. Kundservice är hjärtat i vår verksamhet där vi bland annat erbjuder våra kunder god kompetens, excellent support, god tillgänglighet och trevligt bemötande. Vår kundservice har gott renommé bland våra kunder och får mycket beröm för service och bemötande. På kundservice blir du en del av 15 medarbetare. Teamet har redan idag två legitimerade optiker och vi vill nu utöka med en tredje legitimerad optiker. Som legitimerad optiker arbetar du med support, rådgivning, bedömningar, reklamationer/kundreturer och övriga kundserviceärenden, t. ex orderregistrering, leverans- och fakturafrågor. Det är av stor vikt att våra kunder känner sig trevligt och professionellt bemötta och kan få kompetent support. Då mycket av kundkontakten sker via telefon är det viktigt att du känner dig ytterligt bekväm med att prata i telefon, har en positiv framtoning och kan bemöta alla typer av kunder och ärenden. Då vi levererar glasögonglas hoppas vi att du verkligen älskar glas och tillpassning. Med din optikerbakgrund kommer du även att få stötta övriga i teamet med din expertis. Vi söker dig som: - är legitimerad optiker och har minst tre års erfarenhet av att arbeta som glasögonoptiker - trivs med att jobba med kunder över telefon och mail - trivs med att felsöka och analysera optiska frågor - trivs med att jobba i ett team - är väl förtrogen med Officepaketet såsom Excel, PPT och Word - har god kunskap i engelska, både i tal och skrift Tjänsten omfattar heltid vid vårt kontor i Spånga. Startdatum: mars/april med hänsyn till eventuell uppsägningstid Arbetstid: Heltid, 37,5 h/vecka. Våra arbetstider är 08:45-17:00 vardagar Kollektivavtal: Ja Denna rekrytering utförs i samarbete med The Wofi. Du är välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda på [email protected] för mer information. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag! Sista ansökningsdag för tjänsten är den 28/2-2024.

9 januari 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024