Delta Consulting AB jobb

Lediga jobb hos Delta Consulting AB

Interim Transaktionscontroller till Börsnoterat Fastighetsbolag

Vi söker en erfaren controller med gedigen erfarenhet av köp- och försäljningstransaktioner inom fastighetsbranschen. Om det potentiellt låter intressant, ring eller ansök så berättar vi mer. Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Ekonomisk förvaltare till Brf-förvaltare i Stockholm

Vi på Delta Consulting har nu fått äran att hjälpa till att hitta en Ekonomisk förvaltare till vår omtyckta kund i Stockholm! Start: När rätt kandidat är tillgänglig!Plats: Stockholm Vår kundFöretaget är väletablerad och omtyckt. Detta är en arbetsplats som präglas av kompetens kombinerat med mjuka värden. Vår kund förstår värdet av att arbeta flexibelt och ser det som en livskvalitéhöjare. Du erbjuds arbeta hemifrån ett par dagar i veckan om du vill.Varje Ekonomiförvaltare har en genomtänkt arbetsbelastning beroende på storlek och arbetsbörda, där fokuset ligger på att kunden alltid ska vara nöjd och att du som Ekonomiförvaltare alltid kan vara stolt över din "leverans". Du kommer även få en gedigen upplärning den första tiden.Din profilVi söker dig som har några års Ekonomisk förvaltare eller Redovisningskonsult. Det viktiga är att du har arbetat med hela redovisningskedjan, inkl. årsredovisningar samt motiveras av att ha nöjda kunder.Som person är du pedagogisk, när du får en fråga så avsätter du tiden att verkligen förklara, vilket gör att effektiviteten finns hos hela teamet samt att du får nöjda kunder. Du är prestigelös och transparent med din kompetensnivå - du tar gärna hjälp av dina kollegor. Du är nyfiken och har ett intresse för fastighetsbranschen och vill komma till miljö som är uppskattande och där du får förutsättning att utvecklas.Skallkrav: Akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande kunskaper förvärvade genom erfarenhet inom bostadsrättsförvaltning. Befattningen kräver 2–5 års yrkeserfarenhet ifrån likvärdig roll Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Interim redovisningsekonom till entreprenöriellt och varierat företag

Vill du arbeta på en rolig och varierad arbetsplats tillsammans med drivna entreprenörer? Då är detta uppdraget för dig! Var? Örsundsbro / Centrala StockholmNär? Start så snart som möjligtAnställningsform?Konsultuppdrag via Delta Consulting Om vår kund Vår kund är ett av Sveriges största ekologiska lantbruk. Här välkomnas du till en varierad verksamhet med allt från bondgård till butik och hotell. Hos vår kund arbetar du i en entreprenöriell miljö där det alltid finns många spännande projekt på gång. Du tillhör samtidigt ett mindre och väldigt familjärt team där samarbete värderas högt. Vår kund har kontor i centrala Stockholm samt i närheten av Örsundsbro. Här erbjuds du möjligheten att arbeta från båda kontoren, men kunden ser gärna att du har möjlighet att arbeta från kontoret i Örsundsbro någon dag i veckan. Kunden söker någon för ett uppdrag på inledningsvis 6 månader. De erbjuder dig Här erbjuds du som gillar att arbeta med ax till limpa, samt uppskattar att fördjupa dig i siffror och arbeta utredande, en passande möjlighet. Du uppmuntras även att ta egna initiativ för att förbättra arbetet och kommer att stora möjligheter attstyra ditt eget arbete. Du får såklart ocksåarbeta med trevliga kollegor som precis som du vill utvecklas och samtidigt ha kul på vägen. Om Rollen: Här finns mycket att hugga tag i och utvecklas inom. Kunden erbjuder en blandad roll med arbetsuppgifter som sträcker sig från ax till limpa. Inledningsvis kommer rollen innebära mycket utredningsarbete, så att du drivs av sådant är ett stort plus. Du kommer tillsammans med teamet se över de behov som finns och uppmuntras att ta egna initiativ och beslut för att Arbetsuppgifter: Löpande bokföring Balansrapport Bokslutsarbete Med mera... Vem är du? Vi söker dig som självständigt har arbetat med ax till limpa och känner dig bekväm i såväl den löpande redovisningen samt bokslutsarbetet. Du vågar ta egna initiativ och komma med idéer där du ser att något kan förbättras, och arbetar bra såväl tillsammans med dina kollegor som självständigt. Att leta diffar och utreda eventuella oklarheter är något du tycker är roligt och du har en positiv och prestigelös inställning.Du tycker ävenom att ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete. Kunden arbetar i Fortnox, så har du erfarenhet av detta är det ett stort plus. Krav: Erfarenhet av att arbeta med enskilda firmor Självständig i ax till limpa Nyfiken Initiativtagande Serviceminded Ansvarstagande Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Ansvarig ekonom till Winn Hotel Group i Gävle

Söker du en utmanande och stimulerande roll? Vill du arbeta hos ett föränderligt och växande bolag som verkligen bryr sig om sina kollegor? Då finns den perfekta rollen för dig att söka! Plats: GävleStart: När rätt kandidat är tillgänglig Vår kundWinn Hotel Group äger, driver och utvecklar hotell med personlighet, engagemang och glädje. Deras affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och är den absolut viktigaste delen i verksamheten.”Vår affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och den absolut viktigaste delen i vår verksamhet. Vi alla jobbar med vår PEGA som står för personlighet, engagemang, glädje och affärsmässighet. Dessa ord är våra kärnvärden och de bär vi med oss varje dag och är något vi brinner för. Det är viktigt att orden känns bra i magen för dig och att du är överens med våra värderingar och tar dig an dem på ditt eget personliga sätt.” – Sara, EkonomichefDet här är en dynamisk arbetsplats, där teamet är helt prestigelös och där man når sina mål tillsammans! Vår kund har stora framtidsambitioner och du kommer att ansluta till en organisation i en förändringsresa. Här är det full fart dagligen, med en trygg struktur att luta sig mot samtidigt som nya utmaningar uppstår.Din profilSom Ansvarig ekonom hos Winn Hotel Group, så kommer du vara ekonomiansvarig för ett antal hotell. Du kommer ansvara för månadsbokslut, avstämningar, budget, prognoser, analyser, årsbokslut och vara ekonomisk rådgivare. Det är meriterande om du tidigare gjort årsredovisningar och kan ta på dig den uppgiften också.Kund - och leverantörsreskontra sköts av andra ekonomer, men det är viktigt att du kan hantera dessa grundläggande delar också för att verkligen förstå verksamheten och därmed kunna bidra till träffsäkra prognoser, analyser och budget åt hotellen.För att bli framgångsrik i rollen, krävs att du är riktigt bra på redovisning. Du har arbetat med hela redovisningskedjan från "ax till limpa" och gärna även gjort årsredovisningar. En bra kombination skulle vara om du arbetat som kundansvarig redovisningskonsult och även arbetat "inhouse" som redovisningsekonom hos ett större privat bolag.Med det sagt så är det allra viktigaste din personlighet och attityd. Du är öppen och prestigelös, en riktig teamplayer. Du tycker om fartfyllda och föränderliga miljöer. Du tycker om effektivisering och ser systembyten som en möjlighet istället för en huvudvärk.Det är en komplex roll att förstå och sätta sig in i (Multibrandning med 12 hotell, 3 fastighetsbolag, vinimport och många olika system att lära sig). Du kommer få en genomtänkt onboardning, där du steg för steg får ta på dig mer ansvar. Du kommer du ha prestigelösa kollegor och ekonomichef vid din sida. Dekommer stötta dig tills du är helt inne i rollen.I rollen är du rådgivare åt hotellen och du rapporterar direkt till Ekonomichefen.Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ekonomisk rådgivare Månadsbokslut Avstämningar Budget Prognoser och analyser Årsbokslut Skallkrav Prestigelös teamplayer som tycker om förändring och effektivisering Minst 3 års erfarenhet som redovisningsekonom och du har arbetat med hela redovisningskedjan inkl. årsbokslut Meriterande Någon form av eftergymnasial ekonomiutbildning Erfarenhet från Hotellbranschen Erfarenhet från redovisningsbyrå Gjort årsredovisningar Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Bolagsekonom till fastighetsbolag

Är du en bolagsekonom som vill arbeta på ett fastighetsbolag som vill utveckla samhället ? Då är denna roll för dig! Var? Stockholm När? April 2024 till Dec 2024 (möjlighet till överrekrytering) Anställningsform? Interim eller Hyrrekrytering Om vår kund Vår kund är ett nationell fastighetsbolag som bygger och förvaltar moderna bostäder, hyresrätter, kommersiella fastigheter. Om Rollen: I rollen som bolagsekonom kommer du ha hand om flertalet bolag och projekt, cirka 50 stycken, och andra vanliga arbetsuppgifter tillhörande rollen som bolagsekonom. I rollen finns givande utvecklingsmöjligheter och du kommer att rapportera till ekonomichefen. Arbetsuppgifter: - Redovisningsarbete "ax till limpa", från löpande bokföring till kvalificerad redovisning inklusive årsredovisning - Momsredovisning - Utvecklingsarbete för processer och rutiner - Vara delaktig i intern kontroll - Undersöka frågor rörande ekonomi och redovisning - Ad-hoc Din profil Vi söker dig som som har minst 3 års erfarenhet från att ha arbetat på ekonomiavdelning med redovisningsarbete. Kunden ser gärna att du har relevant universitetsutbildning och goda kunskaper gällande lämpliga regelverk inom ekonomi. Att ha erfarenhet från fastighetsbranschen är positivt. I övrigt ser vi gärna att du är van att arbeta med många bolag och är en van Excel användare. Som person är du social som trivs i grupp där samarbetet är centralt. Du bör drivas av eget ansvar och håller dig till rutiner, processer och deadlines, samtidigt som du kommer med egna initiativ. God kommunikations förmåga och att kunna se en bred helhetsbild är även det mycket välkomnande. Krav: - Universitetsutbildning med inriktning på redovisning eller annan relevant utbildning - God kunskap kring lämpliga regelverk - 3 till 4 års erfarenhet från redovisningsarbete från ekonomiavdelning Meriterande: - Erfarenhet från fastighetsbranschen - Erfarenhet från redovisningsbyrå Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/) Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Interim Redvisningsekonom / Financial Controller till Entreprenöriellt F...

Vill du arbeta på en arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter och en öppen miljö med högt till tak? Var? Gamla Stan, Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Konsultuppdrag, överrekrytering är möjlig Om vår kund Vår kund är ett bolag som arbetar med kabelinfrastruktur och obruten fiber från plats A till plats B. De är sex personer på kontoret i dagsläget och de har i dagsläget 28 bolag som två kollegor sköter redovisningen på. Deras mål är att nu utöka med en driven Redovisningsekonom som vill utvecklas in i rollen som Financial Controller och med hjälp av digitalisering och effektivisering av processer så maximeras värdet. Det är en väldigt entreprenöriell miljö med högt till tak och ett team som har nära till skratt. Det är korta beslutsvägar i denna platta organisationsstruktur där grundarna arbetar i samma lokaler i Gamla Stan De erbjuder dig Ett spännande konsultuppdrag och för dig som är intresserad av en överrekrytering; utvecklingsmöjligheter, det gott om när du har drivet till det. De ser gärna att du tar för dig och visar att du vill lära dig mer. Dessutom erbjuder kunden möjlighet till miljöombyte om du vill arbeta ute på Sandhamn ibland. Om Rollen: Rollen som Interim Redovisningsekonom/ Financial Controller är väldigt tacksam och innebär att använda sin kreativa sida för att effektivisera processer, hjälpa till vid digitalisering men främst ha hand om ett antal bolag som du blir tilldelad. Det är en prestigelös roll där du får göra allt som tillhör redovisning av bolagen. Det arbetas en del i Excel så för att trivas i uppgifterna så underlättar vana i programmet. Affärssystemet är Fortnox. Arbetsuppgifter: - Redovisning - Effektivisering av processer - Digitalisering - Budgetering - Rapporter - Projektarbeten Vem är du? Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas. Du vill komma med nya idéer och är inte rädd för att testa dina idéer för att uppnå bättre resultat. Ibland misslyckas du, men då är din inställning att testa igen med en annan vinkel. Du tycker om att ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Som person är du flexibel, prestigelös och öppen och ser gott samarbete som en styrka. Krav: - 4-8 års erfarenhet av redovisning - Brinner för utveckling - Flexibel, lättsam och Noggrann Meriterande: - Byråerfarenhet Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/) Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Business Controller till Modeföretag i Stockholm

Vår Kund Vår kund är ett av de större modebolagen i Sverige. Din Profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av controlling inom modebranschen och har jobbat ca. 4-8 år som business Controller. Detta gäller en rekrytering. Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer, Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/) Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
VD-assistent till Delta Consulting

Vill du arbeta sida vid sida med en Vd i jakten efter att bli ”Sveriges lyckligaste arbetsplats” och samtidigt växa till 100 MSEK? Var? Kungsgatan 60 När? Omgående eller är rätt person är funnen Anställningsform? Provanställning som övergår till en tillsvidareanställning Om oss Delta Consulting är specialister på allt inom ekonomi och ekonomipersonal och hjälper idag kunder genom bland annat affärsrådgivning och uthyrning av ekonomikonsulter. Att arbeta hos oss innebär att arbeta i en entreprenöriell miljö med smarta och drivna kollegor som har en passion för att hjälpa människor och bolag att lyckas. Vi lägger även mycket fokus och energi på att få teamet att lyckas, både på och utanför arbetet. För oss är det viktigt att skapa en miljö där man mår bra och vill umgås. Vårt mål är att du genuint skall älska ditt jobb och på riktigt trivas med dina kollegor. Vi erbjuder dig Vår vision är att ”skapa lyckligare arbetsplatser” och vi avser att leda denna 'revolution' genom att själva vara Sveriges lyckligaste arbetsplats. Vi är på en spännande tillväxtresa där vi ständigt jobbar med ett growth mindset och utveckling, samtidigt som vi har väldigt roligt och mår bra på vägen. Om Rollen: Rollen som VD-assistent hos oss på Delta är varierande där du kommer att arbeta bredvid Vd och ledningsgrupp i en stödjande kapacitet i frågor högt som lågt! Att driva ett bolag innebär stor variation i ansvarsområden och vår VD-assistent kommer att vara delaktig i allt. Som en förlängning av ledningsgruppen blir du en nyckel i arbetet mot att bli ”Sveriges lyckligaste arbetsplats” och att säkerställa att vi når våra långsiktiga tillväxtmål om att omsätta 100-tals MSEK. Arbetsuppgifter: Affärsutveckling - Utveckling av tjänster och produkter - Vara med i projektgrupp för ompositionering av varumärke - Framställande och utveckling av arbetsverktyg Sociala medier - Stödja i framställning av Content Plan - Idégenerering - Skriva manus - Ta fram nya format - Videoredigering - Ansvarig över publiceringsschema - Engagemangsuppföljning i kanalerna TikTok, Instagram, Facebook och Youtube Vem är du? Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas. Du vill komma med nya idéer och är inte rädd för att testa dina idéer för att uppnå bättre resultat. Ibland misslyckas du, men då är din inställning att testa igen med en annan vinkel. Du tycker om att ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Du föregår med gott exempel i vartenda moment och behandlar din omgivning i egenskap av en god kollega: med respekt, lyhördhet och ödmjukhet. Du uppskattar att ta itu med långsiktiga, komplicerade och svåra frågor samtidigt som du förstår att de små frågorna också väger tungt. Krav: - Nyfiken - Growth Mindset - Initiativtagande - Framåt - Hungrig Meriterande: - Universitetsutbildning - Kunskaper inom video och sociala medier Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/) Vid frågor, kontakta Mattias Nordström på [email protected] eller 076-104 34 29. Välkommen med din ansökan!

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Auktoriserad Revisor till en familjär byrå

Vi på Delta Consulting har fått förtroende att rekrytera en Auktoriserad Revisor till en redovisnings- & revisionsbyrå i centrala Malmö. Start: När rätt person kan börja Vart: Centrala Malmö Vår kund Du blir en del av ett trevligt team på cirka 20 personer med både redovisnings- och revisionsbakgrund. Vår kund erbjuder en god balans mellan arbetliv och privatlivet med arbetsuppgifter som är stimulerande. Deras kunder är verksamma inom olika branscher och består av olika typer av företag alltifrån enmanskonsulter, byggföretag, utvecklingsföretag till bostadsrättsföreningar. En förutsättning till att utföra en bra revision är att ha en bra relation till kunden. Bra relationer skapar de genom att tydliggöra revisionsprocessen så att kunden förstår vad, hur och när det ska göras. Vår kund har revisorer som arbetar dynamiskt från kontoret och även kundnära på kundens arbetsplats. Som anställd hos vår kund blir du en del av ett personligt kontor med god sammanhållning och bra förmåner. Förmåner - Pension - Generösa löner - Partnerskapsprogram - Kick-off utomlands - Friskvård - m.m. Din profil Till den här rollen söker vi en Auktoriserad Revisor som har god kunskap inom yrket och hög känsla för service. Rollen innebär direktkontakt med kund och du arbetar proaktivt för att underlätta för kunden. Du är självgående i din roll och kommer att vara granskningsansvarig på uppdrag och utveckla kunduppdrag och kundrelationen. Vi ser att du ger enastående service genom professionell rådgivning och konsultation. Du är van att leda och stötta revisionsteamet och tidigare belagt assistenter med arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du jobbat med medelstora och ägarledda företag. Viktiga egenskaper - Lyhörd - Kommunikativ - Prestigelös - Social Skallkrav: - Auktoriserad Revisor Meriterande - Erfarenhet av affärsrådgivning - Tidigare arbetat på en stor redovisnings- & revisionsbyrå - Arbetat med medelstora och ägarledda företag Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/) Vid frågor, kontakta Mattias Nordström på [email protected] eller 076-104 34 29. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning. www.deltaconsulting.se (http://www.deltaconsulting.se)

19 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Spontanansökan för ekonomiassistenter

Vi på Delta Consulting vill nu utöka vårt nätverk med drivna ekonomiassistenter. Vi har sett ett stort behov av kunniga ekonomiassistenter på arbetsmarknaden, både specialister och generalister. Har du arbetat med något av detta nedan, tveka inte på att connecta så kontaktar vi dig inför uppdrag eller tjänster vi tror passar dig! - Leverantörsreskontra - Kundreskontra - Fakturering - Ordermatchning - Kundservice - Inkassoärenden - Bokföring - Kontering - Med mera Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning. Skicka in din spontanansökan idag och få jobberbjudanden löpande!

22 januari 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024