Om rollen Vi söker nu för vår kunds räkning en erfaren CNC-operatör med god kunskap i CAM programmering och ritningsläsning. Vi ser att du drivs av att leverera hög kvalitet både som CNC-operatör och kollega. Arbetstiden är måndag-fredag dagtid. Körkort och bil är ett måste då kommunala kommunikationer är begränsade. Du som söker ska ha erfarenhet av: CAM programmering ritningsläsning Vi söker någon som har: stor erfarenhet av CNC svarvning energi och initiativförmåga positiv inställning till att jobba Vi söker någon som är: glad, proper och tycker att det är viktigt att hålla tider trevlig mot svarven, material och kollegor ansvarsfull och pigg Ansökan Tjänsten är en heltid och arbetsplatsen är norrort Stockholm. Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av ett framgångsrikt team så tveka inte på att skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi har rätt kandidat. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till [email protected]. Din ansökan sker via knappen "ansök" här nedan, ansökningar via mail hanteras ej. Välkommen med din ansökan här nedan!
Vi Bemannar.nu söker efter dig med A-truckkort Vi Bemannar.nu finns i Rosersberg och är ett kompetensutvecklande företag med rekrytering och bemanning inom logistik, transport och industrii fokus. Vi har lång erfarenhet av både rekrytering och bemanning och försörjer Arlandaregionen med lokal kompetens. Vi Bemannar.nu söker efterpersonal med truckkort till vår kund som är belägen iRosersberg. För att kunna söka detta jobb måste du kunna uppvisa ett studieintyg eller ett anställningsintyg på minst 50%. Bifoga gärna det i ansökan. För att passa in i rollen som konsult hos oss ser vi gärna att du är en person sombidrar med positiv energi,har lätt för att anpassa dig till nya miljöer och tyckerom att ta dig an nya arbetsuppgifter. För just denna roll behöver du ha visserfarenhet av lagerarbete. Vi söker dig som: Har truckkort A Är stresstålig, noggrann och punktlig Kan prata och läsa svenska obehindrat Gärna plockerfarenhet från lager samt vana att jobba med scanner Vill arbeta i kylrum ca +4 grader Kan lyfta tungt ibland Är trevlig mot både kollin, trucken och kollegor Arbetstider: Måndagar 0700-1800 Du blir anställd av Vi Bemannar.nu och uthyrd till kund.Vi erbjuder dig en engagerad, lyhörd och glad konsultchef som finns på plats 1-2 gånger i veckan för att svara på frågor, lyssna på eventuella problem, peppa och se till att alla mår bra. Varmt välkommen att söka!
Vi söker nu efter en operativ teamledare till vår kund i Rosersberg. Om rollen Som opertativ teamledare kommer du att ha en central roll i att driva och leda arbetet på lagret för att säkerställa effektivitet och produktivitet för en specifik kund. Du kommer att vara ansvarig för att fördela arbetsuppgifter inom ditt team på ca 15 personer för att garantera att mål och deadlines uppfylls. Vidare kommer du vara aktivt involverad i det dagliga arbetet tillsammans med ditt team. En stor del av ditt vardagliga arbete kommer inkludera uppgifter som orderhantering, lagerpåfyllnad, kvalitetskontroller samt andra relevanta arbetsuppgifter beroende på verksamhetens behov. Profil och erfarenhet Vi söker efter dig som arbetar som operativ teamledare på ett lager idag eller du som är van att leda och coacha personal. Du har tidigare erfarenhet av att; leda en grupp av medarbetare fördela arbetsuppgifter inom gruppen lägga schema arbetat med produktivitet, effektivitet och processförbättringar handleda och coacha befintlig och ny personal (inkl. bemanning) inom din grupp optimera lagerutrymmen vara en förebild och föregår med gott exempel Krav; Truckkort A+B flytande svenska i tal och skrift Ansökan Vi erbjuder dig en glad, engagerad och närvarande konsultchef som hjälper dig på bästa sätt. Har du frågor om rollen så tveka inte att kontakta Morten, [email protected] Vi Bemannar.nu är ett företag i Rosersberg som är verksamt inom bemanning och rekrytering med kollektivavtal och schyssta villkor. Vi brinner för att erbjuda lokal kompetens till våra kunder. Vi som jobbar på Vi Bemannar.nu har lång erfarenhet av bemanning ochrekrytering. Vitycker att det är väldigt givande och kul att träffa olika människor med varierande erfarenheter ochkompetenser. Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Varmt välkommen med din ansökan!
Tullsam AB utökar ytterligareoch vi söker nu efter flera nya medarbetare till teamet i Arlandastad! I denna rekrytering samarbetar vi med Vi rekryterar.nu, alla frågor om rollen och ansökningar hanteras via dem. Om Tullsam AB Tullsam AB är familjeägt och är helt oberoende samt transportneutrala. Vår styrka ligger i vår kunskap och nära samarbete med kunden. Med lång erfarenhet av tullfrågor, både nationellt och internationellt, skapar vi rutiner och processer som säkerställer att er tullhantering uppfyller alla regler och krav. Vi tror på ett långsiktigt samarbete, då våra kunder är det viktigaste vi har i vår verksamhet. Vår företagsfilosofi går främst ut på att kunna erbjuda våra kunder en hög servicenivå och stor kunskapsbank. Vi på Tullsam fokuserar på hög kvalitet i vårt arbete och kundservice, där vår högsta prioritet alltid är kundens bästa. Om rollen Vi söker nu efter nya kollegortill vårt team och vi letar efter digsom vill vara en del av ett framgångsrikt team. Vi ser gärna att du är en person som är nyfiken på att lära dig mer och som vill utvecklas. I rollen som tullagent behöver du vara en person som gillar att ha många bollar i luften, du behöver vara van att arbeta i olika Microsoft-program, särskilt Excel.Om du har tidigare erfarenhet inom tull eller logistik är det meriterande, men det viktigaste är att du är en strukturerad, nyfiken och stresstålig individ. Vi lägger stor vikt vid att ditt arbete håller hög kvalitet och att du trivs med att samarbeta i team. Som tullagent kommer du att få intern utbildning för att komma igång i rollen. Därefter ges du kontinuerligt möjlighet att delta i olika utbildningar inom alla områden av tullverksamheten, både online och vid Tullverket i Stockholm. I rollen som tullagent kommer du vara en del av ett härligt team som stöttar varandra för att nå sina mål. Med dator och telefon som dina främsta arbetsverktyg kommer arbetsuppgifterna i huvudsak att bestå av: Kontinuerlig kommunikation med myndigheter, kunder och transportföretag. Skapande av tulldeklarationer för våra kunder. Klassificering av produkter. Övriga administrativa uppgifter. Ansökan Din arbetsplats är belägen på kontoret iArlandastad, Sigtuna kommun och dina arbetstider är08:00-17:00 (flextid finns) Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av vårt framgångsrika team så tveka inte på att skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är 2025-02-01. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till [email protected]. Din ansökan sker via knappen "ansök" här nedan, ansökningar via mail hanteras ej.
Vi söker nu efter dig som sätter kunden i fokus och som kan prata och skriva norska! Om rollen I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att vara deras förste kontakt ut mot kund och samarbetspartners. Det är därför viktigt för oss att du är en person som värnar om varumärket, alltid sätter kunden i fokus och vill hitta en lösning för att få en nöjd kund. Denna roll är central i bolaget och du har en varierande roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer bygga långsiktiga relationer genom att ha många kontaktytor, med bland annat säljare, återförsäljare, kunder och kollegor. Arbetsuppgifter i huvudsak; Orderhantering (telefon/mail) Säljsupport (Stöd för fältsäljare via telefon/mail) Aktivt ringa till kunder vid bl.a. kampanjer Produktadministration (prislistor/produktinformation) Hjälpa kunder med allmänna frågor kring produkter och tjänster Ta emot och hantera serviceärenden Vem är du? För denna roll är det viktigt att du gillar utmaningar och att lösa problem, har en förmåga att ta egna beslut samt ser hög servicegrad som en självklarhet. Du behöver vara en driven person, ha ettstrukturerat arbetssätt samt att Du trivs med att arbeta självständigt och under eget ansvar. Du drivs av att arbeta med människor och att hjälpa till med det som behövs. Du talar och förstår det norska språket.Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll, exempelvis som innesäljare, inom kundtjänst och/eller administrativt kombinerat med service. Att du har vana av att haarbetat i affärssystem såsomMS Dynamics AX/SAP eller liknande. Du har en vana att arbeta med Office-paketet, främst Outlook ochExcel, samt CRM-system. Du kan formulera dig på svenska i både tal och skrift. Det är såklart viktigt att du passar in i teamet så vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper. Ansökan Din placering kommer att vara på vår kunds kontori Bredden, Upplands-Väsby. I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare rapporterar du till teamleader och marknadschef. Dina arbetstider är 0730-1630 med möjlighet till viss flex. Vi ser att du är på plats snarast möjligt. Låterdet spännande att få vara med och bygga vidare på en avdelning, och i ettföretag som strävar framåt.Känner duatt rollbeskrivningen ovan känns som att den är skriven för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan nedaneller maila Mona Wågberg för att få svar på eventuella frågor [email protected]. Ansökningar via email hanteras ej. Ansökningar och intervjuer hanteras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 2025-02-21 Varmt välkommen med din ansökan här nedan!
Vi söker nu efter dig som sätter kunden i fokus och som kan prata och skriva norska! Om rollen I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att vara deras förste kontakt ut mot kund och samarbetspartners. Det är därför viktigt för oss att du är en person som värnar om varumärket, alltid sätter kunden i fokus och vill hitta en lösning för att få en nöjd kund. Denna roll är central i bolaget och du har en varierande roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer bygga långsiktiga relationer genom att ha många kontaktytor, med bland annat säljare, återförsäljare, kunder och kollegor. Arbetsuppgifter i huvudsak; Orderhantering (telefon/mail) Säljsupport (Stöd för fältsäljare via telefon/mail) Aktivt ringa till kunder vid bl.a. kampanjer Produktadministration (prislistor/produktinformation) Hjälpa kunder med allmänna frågor kring produkter och tjänster Ta emot och hantera serviceärenden Vem är du? För denna roll är det viktigt att du gillar utmaningar och att lösa problem, har en förmåga att ta egna beslut samt ser hög servicegrad som en självklarhet. Du behöver vara en driven person, ha ettstrukturerat arbetssätt samt att Du trivs med att arbeta självständigt och under eget ansvar. Du drivs av att arbeta med människor och att hjälpa till med det som behövs. Du talar och förstår det norska språket.Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll, exempelvis som innesäljare, inom kundtjänst och/eller administrativt kombinerat med service. Att du har vana av att haarbetat i affärssystem såsomMS Dynamics AX/SAP eller liknande. Du har en vana att arbeta med Office-paketet, främst Outlook ochExcel, samt CRM-system. Du kan formulera dig på svenska i både tal och skrift. Det är såklart viktigt att du passar in i teamet så vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper. Ansökan Din placering kommer att vara på vår kunds kontori Bredden, Upplands-Väsby. I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare rapporterar du till teamleader och marknadschef. Dina arbetstider är 0730-1630 med möjlighet till viss flex. Vi ser att du är på plats snarast möjligt. Låterdet spännande att få vara med och bygga vidare på en avdelning, och i ettföretag som strävar framåt.Känner duatt rollbeskrivningen ovan känns som att den är skriven för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan nedaneller maila Mona Wågberg för att få svar på eventuella frågor [email protected]. Ansökningar via email hanteras ej. Ansökningar och intervjuer hanteras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 2025-02-21 Varmt välkommen med din ansökan här nedan!
Vi söker nu efter dig som sätter kunden i fokus och som kan prata danska! Om rollen I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att vara deras förste kontakt ut mot kund och samarbetspartners. Det är därför viktigt för oss att du är en person som värnar om varumärket, alltid sätter kunden i fokus och vill hitta en lösning för att få en nöjd kund. Denna roll är central i bolaget och du har en varierande roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer bygga långsiktiga relationer genom att ha många kontaktytor, med bland annat säljare, återförsäljare, kunder och kollegor. Arbetsuppgifter i huvudsak; Orderhantering (telefon/mail) Säljsupport (Stöd för fältsäljare via telefon/mail) Aktivt ringa till kunder vid bl.a. kampanjer Produktadministration (prislistor/produktinformation) Hjälpa kunder med allmänna frågor kring produkter och tjänster Ta emot och hantera serviceärenden Vem är du? För denna roll är det viktigt att du gillar utmaningar och att lösa problem, har en förmåga att ta egna beslut samt ser hög servicegrad som en självklarhet. Du behöver vara en driven person, ha ettstrukturerat arbetssätt samt att Du trivs med att arbeta självständigt och under eget ansvar. Du drivs av att arbeta med människor och att hjälpa till med det som behövs. Du talar och förstår det danska språket.Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll, exempelvis som innesäljare, inom kundtjänst och/eller administrativt kombinerat med service. Att du har vana av att haarbetat i affärssystem såsomMS Dynamics AX/SAP eller liknande. Du har en vana att arbeta med Office-paketet, främst Outlook ochExcel, samt CRM-system. Du kan formulera dig på svenska i både tal och skrift. Det är såklart viktigt att du passar in i teamet så vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper. Ansökan Din placering kommer att vara på vår kunds kontori Bredden, Upplands-Väsby. I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare rapporterar du till teamleader och marknadschef. Dina arbetstider är 0730-1630 med möjlighet till viss flex. Vi ser att du är på plats snarast möjligt. Låterdet spännande att få vara med och bygga vidare på en avdelning, och i ettföretag som strävar framåt.Känner duatt rollbeskrivningen ovan känns som att den är skriven för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan nedaneller maila Mona Wågberg för att få svar på eventuella frågor [email protected]. Ansökningar via email hanteras ej. Ansökningar och intervjuer hanteras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 2025-02-21 Varmt välkommen med din ansökan här nedan!
Tullsam AB utökar ytterligareoch vi söker nu efter flera nya medarbetare till teamet i Arlandastad! I denna rekrytering samarbetar vi med Vi rekryterar.nu, alla frågor om rollen och ansökningar hanteras via dem. Om Tullsam AB Tullsam AB är familjeägt och är helt oberoende samt transportneutrala. Vår styrka ligger i vår kunskap och nära samarbete med kunden. Med lång erfarenhet av tullfrågor, både nationellt och internationellt, skapar vi rutiner och processer som säkerställer att er tullhantering uppfyller alla regler och krav. Vi tror på ett långsiktigt samarbete, då våra kunder är det viktigaste vi har i vår verksamhet. Vår företagsfilosofi går främst ut på att kunna erbjuda våra kunder en hög servicenivå och stor kunskapsbank. Vi på Tullsam fokuserar på hög kvalitet i vårt arbete och kundservice, där vår högsta prioritet alltid är kundens bästa. Om rollen Vi söker nu efter nya kollegortill vårt team och vi letar efter digsom vill vara en del av ett framgångsrikt team. Vi ser gärna att du är en person som är nyfiken på att lära dig mer och som vill utvecklas. I rollen som tullagent behöver du vara en person som gillar att ha många bollar i luften, du behöver vara van att arbeta i olika Microsoft-program, särskilt Excel.Om du har tidigare erfarenhet inom tull eller logistik är det meriterande, men det viktigaste är att du är en strukturerad, nyfiken och stresstålig individ. Vi lägger stor vikt vid att ditt arbete håller hög kvalitet och att du trivs med att samarbeta i team. Som tullagent kommer du att få intern utbildning för att komma igång i rollen. Därefter ges du kontinuerligt möjlighet att delta i olika utbildningar inom alla områden av tullverksamheten, både online och vid Tullverket i Stockholm. I rollen som tullagent kommer du vara en del av ett härligt team som stöttar varandra för att nå sina mål. Med dator och telefon som dina främsta arbetsverktyg kommer arbetsuppgifterna i huvudsak att bestå av: Kontinuerlig kommunikation med myndigheter, kunder och transportföretag. Skapande av tulldeklarationer för våra kunder. Klassificering av produkter. Övriga administrativa uppgifter. Ansökan Din arbetsplats är belägen på kontoret iArlandastad, Sigtuna kommun och dina arbetstider är08:00-17:00 (flextid finns) Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av vårt framgångsrika team så tveka inte på att skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är 2025-02-01. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till [email protected]. Din ansökan sker via knappen "ansök" här nedan, ansökningar via mail hanteras ej.
Erfarna lastbilschaufförer med liftdumper/lastväxlare och krankort sökes till Rosersberg Vi söker flera skickliga och erfarna lastbilschaufförer för kunds räkning! Har du: C- eller CE-körkort YKB ADR 1.3 Krankort Erfarenhet av liftdumper och lastväxlare ...och kör på ett lugnt och säkert sätt? Då är det dig vi letar efter! Du utgår från Rosersberg och blir anställd av Vi Bemannar.nu för att hyras ut till kund. Uppdraget kan leda till en anställning direkt hos kunden efter avslutat uppdrag. Arbetstider: Måndag–fredag, 06:00–15:00 eller 07:00–16:00 Anställningstid:19 maj–29 augusti (exakta datum bekräftas inom kort). Du som söker bör ha erfarenhet av: Lastväxlare Liftdumper Kran över 18 t/m Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet av lastbilskörning Har en stark känsla för service Är energisk och tar egna initiativ Är noggrann och har struktur som ledstjärna Inte är rädd för att ta i när det behövs Vi söker någon som är: Positiv och ordningsam – du tycker det är viktigt att hålla tider Trevlig i bemötandet – både mot människor, säckar, containrar och kärl Ansvarsfull och pigg Meriterande kvalifikationer: ADR-styckegods (stor ADR) Liftdumperkort från TYA Krankort för kranar över 18 t/m Ansökan Vi erbjuder dig en glad, engagerad och närvarande konsultchef som hjälper dig på bästa sätt. Har du frågor om rollen så tveka inte att kontakta Morten, [email protected] Vi Bemannar.nu är ett företag i Rosersberg som är verksamt inom bemanning och rekrytering med kollektivavtal och schyssta villkor. Vi brinner för att erbjuda lokal kompetens till våra kunder. Vi som jobbar på Vi Bemannar.nu har lång erfarenhet av rekrytering och tycker att det är väldigt givande och kul att träffa alla olika typer av människor med olika kompetens och att hjälpa dessa till arbete. Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan!
Erfarna lastbilschaufförer med liftdumper/lastväxlare och krankort sökes till Jordbro Vi söker flera skickliga och erfarna lastbilschaufförer för kunds räkning! Har du: C- eller CE-körkort YKB ADR 1.3 Krankort Erfarenhet av liftdumper och lastväxlare ...och kör på ett lugnt och säkert sätt? Då är det dig vi letar efter! Du utgår från Jordbro och blir anställd av Vi Bemannar.nu för att hyras ut till kund. Uppdraget kan leda till en anställning direkt hos kunden efter avslutat uppdrag. Arbetstider: Måndag–fredag, 06:00–15:00 eller 07:00–16:00 Anställningstid:19 maj–29 augusti (exakta datum bekräftas inom kort). Du som söker bör ha erfarenhet av: Lastväxlare Liftdumper Kran över 18 t/m Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet av lastbilskörning Har en stark känsla för service Är energisk och tar egna initiativ Är noggrann och har struktur som ledstjärna Inte är rädd för att ta i när det behövs Vi söker någon som är: Positiv och ordningsam – du tycker det är viktigt att hålla tider Trevlig i bemötandet – både mot människor, säckar, containrar och kärl Ansvarsfull och pigg Meriterande kvalifikationer: ADR-styckegods (stor ADR) Liftdumperkort från TYA Krankort för kranar över 18 t/m Ansökan Vi erbjuder dig en glad, engagerad och närvarande konsultchef som hjälper dig på bästa sätt. Har du frågor om rollen så tveka inte att kontakta Morten, [email protected] Vi Bemannar.nu är ett företag i Rosersberg som är verksamt inom bemanning och rekrytering med kollektivavtal och schyssta villkor. Vi brinner för att erbjuda lokal kompetens till våra kunder. Vi som jobbar på Vi Bemannar.nu har lång erfarenhet av rekrytering och tycker att det är väldigt givande och kul att träffa alla olika typer av människor med olika kompetens och att hjälpa dessa till arbete. Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 41 till 50 av 50 jobb