Lediga jobb i Upplands Väsby
Sök totalt 228 lediga jobb i Upplands Väsby
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Då vår nuvarande Visual Merchandiser tillfälligt går in i en annan roll på produktavdelningen, söker vi nu en vikarie. Har du ett öga för exponering, sinne för detaljer och trivs i en roll där du får skapa, strukturera och samordna? Då kan det här vara en spännande möjlighet för dig! Som VM får du en nyckelroll i att säkerställa att vår visuella kommunikation håller hög nivå i alla våra butiker. Du ansvarar för hur våra butiksskåp byggs och exponeras, leder arbetet med MI (Merchandising Instruction), och fungerar som länken mellan marknad och butik i visuella frågor. Du utgår från vårt kontor i Upplands Väsby och önskvärt är att du kan starta tjänsten i mitten av augusti. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: En viktig del i rollen är att aktivt leda arbetet med att ta fram tydliga, enkla och användbara instruktioner till butik - i nära dialog med våra butiksmedarbetare. Du lyssnar in, fångar upp behov och idéer, och vågar utmana invanda arbetssätt för att hitta lösningar som verkligen fungerar i butikens vardag. Vanligt förekommande arbetsuppgifter och ansvar: • Självständigt ansvar för planering och uppbyggnad av butiksskåp • Ansvar för att ta fram, publicera och vid behov revidera MI (Merchandising Instruction) • Samordna och uppdatera information som publiceras veckovis på intranätet • Ta fram och beställa displayer • Ta fram underlag till butiksskyltar • Trycka prisskyltar till jewellery-snurror • Ansvara för kommunikation mellan marknad och butik i VM-frågor Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av att arbeta med VM och att du har ett gott öga för kommersiell exponering. Har du erfarenhet av att arbeta med smycken eller klockor är det meriterande. Du är en person som tänker ett steg längre, ser förbättringspotential och vågar komma med kreativa lösningar som du anser bidrar till att driva försäljning och stärka Ur&Penns uttryck. Tempot kan vara högt och förutsättningar ändras snabbt, det är därför viktigt att du är flexibel, lösningsorienterad och bekväm med att anpassa dig efter förändringar. Du är tydlig i din kommunikation, vågar kravställa när det behövs och har en förmåga att kombinera struktur med kreativitet i ditt arbete. Sök tjänsten redan idag! Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Upplands Väsby och är ett vikariat med planerad start i mitten av augusti. Intervjuer och urval sker löpande – skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en man på 61 år som bor i Upplands-Väsby med min familj. Jag har en neurologisk sjukdom och söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag sitter i rullstol och du behöver därför vara mina förlängda händer och ben. Arbetsuppgifterna är allt från hjälp vid måltider, hygien, klä av/på sig och sköta hemmet till att göra det möjligt för assistansanvändaren att vara förälder, make, arbeta, ägna sig åt fritidsintressen, umgås med vänner eller följa med på resor. Din arbetsplats blir alltså där jag befinner mig. Jag åker på rehabilitering utomlands varje år och det förväntas av assistenterna att följa med på resan. Jag rehabiliteringstränar flera gånger i veckan och då behöver jag dig som fysiskt stöd. Du behöver kunna simma (åka med mig på vattengympa) och kunna cykla med mig. Tjänsten är vid behov och ordinarie personals frånvaro, och arbetstiderna hos denna kund fördelas på morgon-, dag-, och kvällstid, mån-sön. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Egenskaper som jag efterfrågar hos dig som söker är att du är initiativrik, empatisk och ansvarstagande. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt. Meriterande är även ifall du har tidigare erfarenhet av att arbeta som assistent och om du tycker om att (och kan eller är villig att lära dig) laga god mat. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och att du har ett intresse för matlagning. Krav är att du kan simma, cykla och har möjlighet att följa med på eventuella resor i tjänsten. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vi söker medarbetare, både på fulltid och deltid, till vår bemanning av återvinningsstationer för omgående start. Stationerna är lokaliserade på Lidingö, Upplands Väsby De positioner vi vill bemanna är: Kundmottagare/sorteringspersonal (ingen tidigare erfarenhet krävs) Lastbilsförare (C-körkort) Hjullastarförare Vi söker dig som är intresserad av att jobba med människor och som är öppen och serviceinriktad. Arbetet är mestadels förlagt utomhus, vilket är fördelaktigt i dessa tider av smitta. Som nyanställd på Lybab AB kommer du att genomgå en utbildningsperiod där du får lära dig alla delar av arbetet samt säkerhet på arbetsplatsen. Tidigare professionell erfarenhet i återvinningsbranschen är därför inte ett krav, men en merit. Din attityd och personlighet är det som gör dig till en god medarbetare och kundmottagare. En person som jobbar på Lybab AB är: Glädjespridande - skapar trevlig stämning både hos medarbetare och kunder Lagspelare - tillsammans får vi det att fungera Noggrann - rätt sak på rätt plats Servicefokuserad - vi ser till att kunden alltid är nöjd Hos oss får du även en möjlighet att komma vidare i din utveckling. Vi är ett expanderande företag som gärna ser att våra anställda utvecklas vidare inom företaget. Det är din attityd och ambition som avgör hur långt du kan gå! Vi tillämpar provanställning under de sex första månaderna av anställningen. Goda kunskaper i det svenska språket är ett krav. Start kan ske omgående.
Vi söker nu två trygghetsfältare till vårt fantastiska gäng! Vill du jobba i en kommun som prioriterar trygghets- och förebyggande arbete? Brinner du för att hjälpa och stötta barn och unga? Då bör du söka denna tjänst! Vi erbjuder dig Engagerade medarbetare är vår viktigaste resurs för att skapa en hållbar framtid för alla invånare. Arbetar du hos oss får du ett meningsfullt och roligt arbete som bjuder på stora variationer där barn och unga står i fokus. Verksamheten är ett år gammal och vi skruvar ständigt på våra arbetssätt för att på bästa sätt möta ungdomarnas behov. Om oss Enheten för social hållbarhet och säkerhet är en del av kommunledningskontoret. Förutom trygghetsfältarnas arbete ansvarar enheten även för kommunens övergripande arbete inom följande områden; brottsförebyggande arbete, civil beredskap, krishantering, säkerhetsskydd, teknisk säkerhet, personsäkerhet samt social hållbarhet och näringslivsfrågor. Om tjänsten Upplands Väsby kommun arbetar aktivt med barn och ungdomar för att motverka social oro, missbruk, utanförskap, kriminalitet, rasism, våld och kränkningar samt för att främja psykisk hälsa. Vi tror att nyckeln till framgång i arbetet är förmågan att skapa relationer för att motivera och stötta ungdomar i positiv riktning. Som trygghetsfältare arbetar du uppsökande bland barn och ungdomar på deras arenor i det offentliga rummet eller i skolor, på sociala medier, i föreningslivet och på fritidsgårdar. Trygghetsfältare har en viktig roll i att fånga upp, finnas närvarande och bedriva motivationsarbete på ungdomarnas arenor och öka ungdomarnas delaktighet i samhället. Du arbetar förebyggande med barn och ungdomar och har en rådgivande, stödjande och lotsande funktion. I ditt uppdrag ingår att lotsa vidare till föreningslivet och andra aktiviteter för barn och unga men även att lotsa föräldrar till olika stödinsatser i kommunens regi. Utöver detta kommer du att samverka med andra aktörer både inom kommunen men även med externa aktörer så som polis, bevakningsbolag och föreningsvandrare. Du representerar enheten vid evenemang som medborgardagar och liknande. Bakgrundskontroller kommer att genomföras vid erbjuden tjänst. Är du den vi söker? Vi söker dig som är: - Socionom, beteendevetare, socialpedagog eller har annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren anser likvärdig - Har erfarenhet av att arbeta med barn och/ eller ungdomar - Innehar B-körkort - Har lätt för att uttrycka dig i tal eller skrift på svenska. Meriterande: Erfarenhet av uppsökande arbete. Annan språkkunskap än svenska. Du har lätt för att ta kontakt med och bygga relationer med ungdomar och andra professionella. Du har god förmåga att samarbeta och att hitta lösningar tillsammans med andra. Du är bra på att ta initiativ och är nyfiken. Du är social och bekväm med att prata inför andra och du har en god inblick i ungdomskulturer. Du är flexibel, kommunikativ, kreativ och prestigelös. Ansökan Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Bakgrundskontroller kan förekomma under rekryteringsprocessen. Upplands Väsby kommun är ett finskt förvaltningsområde, informera därför gärna om du är finskspråkig. Hos oss får du såväl trygga anställningsvillkor som flera olika personalförmåner, som bland annat friskvårdsbidrag och förmånliga erbjudanden via vår förmånsportal. Mer information finner du på https://www.upplandsvasby.se/jobb-och-foretagande/jobb-och-praktik/kommunen-som-arbetsgivare.html Varmt välkommen med din ansökan!
inventYOU is seeking a versatile IT Support Technician with strong troubleshooting abilities and testing skills. In this role, you’ll handle day-to-day IT support, manage systems, and contribute to testing system updates and improvements. You’ll be key in maintaining seamless operations and ensuring quality. If you're problem-solving driven, tech-savvy, and ready for a dynamic role, we’d love to hear from you!
Vi på Verdis är stolta insamlare av avfall och hos oss bidrar du till en renare och mer hållbar vardag för tusentals människor – samtidigt som du blir en viktig del av en organisation där varje medarbetares insats räknas. Just nu söker vi engagerade miljöarbetare till vår depå i Upplands Väsby. Om jobbetVerdis ansvarar för avfallsinsamlingen i flera kommuner i norra Stockholm, där vi arbetar på uppdrag av och i nära samverkan med respektive kommun. För att möta uppdragens krav och våra höga kvalitetsmål söker vi nu dig som har C-körkort, YKB och ett positivt driv. Som miljöarbetare är du en nyckelperson i vår dagliga verksamhet – Verdis ansikte utåt och en del av det lag som ser till att våra kommuner hålls rena. Tillsammans med dina kolleger säkerställer du att renhållningsuppdraget utförs i enlighet med våra rutiner och vår uppdragsgivares krav. Du rapporterar till den lokala arbetsledningen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: - Insamling och transport av avfall med baklastande hämtfordon - Hantering av fordonsdatorer och RFID-utrustning - Avvikelserapportering - Dagligt underhåll/kontroll av fordon och påbyggnad samt tvätt av dessa vid behov - Inlämnande av fordon till verkstad vid behov Vem är du?Vi söker dig som: - Har C-körkort med tillhörande YKB - Behärskar det svenska språket i tal och skrift Det är meriterande om du har: - Tidigare erfarenhet från liknande arbete - Kört baklastare tidigare - Kunskap om digital avvikelsehantering - Kännedom om precisionskörning Den här tjänsten passar dig som har god fysik och som trivs med ett rörligt arbete i högt tempo. Du uppskattar vara utomhus och har inga problem med att arbeta i alla väder. Som person är du serviceinriktad med god samarbetsförmåga och du har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Vi tror också att du är ansvarsfull och sätter en ära i att utföra ditt arbete på bästa möjliga vis. Övrigt Start: Enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligtAnställningsform: Tillsvidare (vi tillämpar sex månaders provanställning)Omfattning: Heltid (40 timmar/vecka)Arbetstider: Vi har verksamheten igång måndag till fredag, dagtid klockan 06:45-15:45Placering: Vällsta, Upplands Väsby Vi erbjuder konkurrenskraftiga löner och trygghet i form av kollektivavtal för alla våra anställda. Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!Urval och intervjuer kommer att ske löpande och vi strävar efter att tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Ansökan sker genom att klicka på "Ansök nu". Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post men har du frågor kring tjänsten går det bra att kontakta [email protected] Vi är en ledande aktör inom miljöbranschen som arbetar med insamling och transport av avfall. Vår ambition är att alltid leverera hållbara lösningar och bidra till ett grönare samhälle. Med våra tjänster når vi ut till ungefär 1,5 miljoner människor i ett trettiotal kommuner i Sverige. Våra medarbetare spelar en avgörande roll i vår framgång – varje dag bidrar de med sitt engagemang, sin kunskap och sitt starka driv för att skapa hållbara förbättringar. Hos oss är arbetskulturen präglad av samarbete, innovation och en gemensam strävan efter en grönare framtid. Vill du bli en del av vårt team och bidra till en hållbar utveckling? Välkommen med din ansökan!
Engagerad produktuppläggare! Är du redo att bli en del av ett passionerat och energifyllt team där din kärlek för teknik och produkter verkligen kan göra skillnad? MaxGaming i Upplands Väsby söker just nu en ny stjärna till sitt kontor – kanske är det dig vi letar efter! Om teknik samt gaming är din passion och du älskar att bygga starka relationer, då är det här chansen du inte vill missa. MaxGaming är Nordens ledande aktör inom gamingprodukter och en favorit för många gamers världen över. Vi levererar det bästa till den mest krävande gamern – och vi växer! Som en del av vårt team får du jobba i en varm, familjär miljö med en inkluderande och öppen kultur. Här är varje dag en ny möjlighet att kombinera din passion för gaming med att skapa fantastiska kundupplevelser. Om rollenSom produktuppläggare är din huvudsakliga uppgift att säkerställa att vårt produktsortiment och webshop presenteras på ett engagerande och lättillgängligt sätt för våra kunder. Med tusentals nya produkter som tillkommer varje år spelar du en central roll i att koordinera, berika och publicera dessa i våra e-handelsplattformar och ERP-system. Rollen ställer stora krav på din förmåga att förstå produkter, som ofta är av teknisk karaktär, och att presentera dem på ett tydligt och användarvänligt sätt. En viktig del av arbetet innebär att bearbeta leverantörernas produktbeskrivningar samt att skriva egna texter. Detta utgör en traditionell och tidskrävande del av arbetsuppgifterna. Samtidigt läggs allt större fokus på att strukturerat hantera produkternas egenskaper och attribut, vilka spelar en avgörande roll för att hjälpa kunderna att navigera genom vårt breda sortiment och hitta relevanta alternativ. Att vårda och utveckla dessa attribut är en av de mest betydelsefulla aspekterna av rollen och kräver både djup produktförståelse och insikt i kundbeteenden samt deras köpprocess. Framgång i rollen innebär att säkerställa att kunden snabbt och enkelt hittar rätt produkter och kan göra välgrundade jämförelser mellan olika alternativ. Målet är att kunden ska känna sig trygg i att välja den produkt som bäst möter deras behov. Du kommer att ha nära kontakt med leverantörer för att säkerställa att relevant material levereras i tid. Därför är det viktigt att du är bekväm med att ta initiativ, etablera kontakt och upprätthålla en aktiv dialog. Rollen innefattar också omfattande arbete i Excel, Photoshop, vårt affärssystem och e-handelsplattform, vilket kräver en strukturerad arbetsmetod samt god datorvana. Dina arbetsuppgifter innefattar Samla in texter, bilder och annat material från leverantörer. Skriva produkt-, kategori- och varumärkestexter. Berika produkter ytterligare med bild och attribut. Utveckling av attribut i plattformen. Skapa nya kategorier och landningssidor. Grundläggande SEO-hanteringar. Koordinering av ovanstående för att förbättra siten. Dina kvalifikationer Är positiv, lyhörd och hög arbetsmoral. Har väldigt god datorvana. Multitasking-mästare. Väldigt god vana vid att använda olika IT-system, inklusive Officepaketet och Excel. God vana av Photoshop. Har en förmåga att ha flera bollar i luften samtidigt. Har intresse för och vill lära dig mer om våra produkter och gaming. Goda kunskaper i svenska och engelska (text och tal). Vem vi tror att du är För att lyckas i denna roll är din personlighet en nyckelfaktor. Vi söker dig med en stark arbetsmoral som inte tvekar att självständigt ta itu med arbetsuppgifter och hantera en växande backlog. Du är van vid att jonglera flera uppgifter samtidigt och känner dig trygg med både datorer och Excel. Erfarenhet av e-handel, teknikprodukter eller PIM-system är en stor fördel. Om du dessutom har ett genuint intresse för gaming och ett tekniskt intresse för IT-produkter, är det här en roll där du kommer att trivas och utvecklas. Om tjänsten Provanställning på sex månader. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstid: Heltid, 40 timmar per vecka med arbetstider från 8.00 till 17.00. Distansarbete: Onsdagar. Kollektivavtal: Ja. Plats: Du kommer att arbeta på MaxGamings kontor i Upplands Väsby. Kontoret är lättillgängligt både via kollektivtrafik från Upplands Väsby station och med bil där gratis parkering finns tillgänglig. Intervjuer och urvalsprocessen pågår, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående!
Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss! Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår att vara mig behjälplig med allt praktiskt som ingår i min dagliga livsföring. Du är inkännande och kan ta instruktioner på ett positivt och vaket sätt. Du har gärna ha intresse av att laga mat efter mina anvisningar och av trädgårdsarbete. Vi söker dig som: Du som söker är en lugn, trygg och flexibel person som har respekt för mitt personliga utrymme. Du får gärna ha en annan sysselsättning då vi söker dig som kan jobba vid behov, kvällar och helger. Utöver dessa tider är det bra om du kan hoppa in vid semestrar och med kort varsel vid sjukdom/VAB. Du som söker är icke-rökare och har mycket goda kunskaper i svenska både i tal och förståelse. Om anställningen Anställningsformen är en intermitentanställning, löneformen är timlön. Arbetstiderna varierar utifrån kundens behov Arbestiderna varierar utifrån kundens behov: kväll och helg. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Skriv ett personligt brev där du beskriver vem du är, vad du har arbetat med tidigare samt bifoga ett CV. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 228 jobb