Teamlead Kundcenter till Combimix
Awexia Executive Search AB
Kundtjänstpersonal

Teamlead kundcenter till Combimix Sökes till Bålsta Är du en strukturerad och kundorienterad person som vill ta nästa steg i din karriär? Har du erfarenhet av kundtjänst inom byggbranschen och en god systemförståelse? Då kan rollen som Teamlead på Combimix vara något för dig! Om rollen Som Teamlead Kundcenter på Combimix får du en central roll med mycket intern och extern kontakt. Rollen innebär att hantera inkommande kundförfrågningar, orderläggning och säkerställande av leverans till kunder. Arbetet innebär också processägarskap för att säkerställa kund-, produktregister och att avtal och priser hanteras korrekt. Du leder det operativa arbetet i teamet och ansvarar för att rutiner och processer efterlevs. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon Uppdatering av priser och hantering av kund- och produktregister i affärssystemet. Processansvar för kunddata, inklusive priser, leveranser och projekt. Leda veckomöten och säkerställa tillgänglighet inom teamet. Säkerställa att fakturering och attestering sker korrekt. Vem är du? Vi söker dig som är snabbtänkt och strukturerad, med en naturlig förmåga att skapa goda kundrelationer. Du trivs i en roll där du får ta ansvar och bidra till att utveckla och effektivisera arbetssätt. Vi ser gärna att du har: Flera års erfarenhet av kundtjänst inom en bransch som präglas av logistik, exempelvis transport eller tillverkande industri. Mycket god datorvana, särskilt inom Google Workspace eller Microsoft 365. Erfarenhet av att jobba i affärssystem, där kunskaper i Jeeves är starkt meriterande. Erfarenhet från byggbranschen är ett stort plus! Goda språkkunskaper i svenska Om Combimix Combimix grundades 2001 och är en ledande aktör inom tillverkning av mineralbaserade produkter för byggindustrin. Företaget har ca 50 anställda och försäljning främst i Sverige och Norge. Våra produkter tillverkas i egna fabriker i Bålsta (utanför Stockholm) och Backamo (norr om Göteborg). Hos Combimix får du inte bara möjlighet bli del av ett starkt, härligt team, utan också vara med på en tillväxtresa med stora möjligheter. Företaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med korta beslutsvägar och en platt organisation där du verkligen kan göra skillnad! Combimix samarbetar med Awexia Executive Search i denna rekrytering. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Linnéa Nilsson via mejl på [email protected] eller telefon +46 76 774 36 06.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Regional Säljchef Öst till Lambertsson
Awexia Executive Search AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker nu en Regional Säljchef till Lambertsson i Öst med starkt fokus på kundnytta, försäljning och långsiktig tillväxt. Här får du arbeta i en dynamisk och framtidsinriktad miljö som kännetecknas av Peabs kärnvärden Jordnära, Utvecklande, Personliga och Pålitliga. Du får möjlighet att påverka framtiden för försäljningen i regionen och bidra till att skapa en stark och hållbar affär i en spännande bransch! Om rollen Som Regional Säljchef Öst på Lambertsson kommer du att ha en central roll i att stärka bolagets marknadsposition och driva försäljningen framåt i regionen. Du rapporterar direkt till Regionchef Öst/vice VD och arbetar nära både kunder och medarbetare för att säkra lönsamhet och tillväxt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Proaktivt identifiera och bearbeta nya externa kunder samt skapa affärslösningar som matchar deras behov. Skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer och delta i branschmässor och events. Leda, utveckla och motivera ditt team av regionsäljare genom tydlig målstyrning och coachning. Utbilda och stötta personal i offert- och säljstrategiska frågor. Delaktighet i den regionala ledningsgruppen och ansvar för marknadsfrågor, inklusive analys av marknadstrender och rapportering av säljstrategi. Mäta, analysera och rapportera försäljningsresultat och nyckeltal till regionchef/vice VD. Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och som har en kommunikativ förmåga som gör att du snabbt skapar förtroende, internt och externt. Du har också en förmåga att motivera självgående och ambitiösa teammedlemmar genom att sätta utmanande mål. Gedigen dokumenterad erfarenhet av B2B-konceptförsäljning, gärna inom rental eller liknande bransch. God förståelse för byggindustrin och projektlogistik. Erfarenhet av att hantera både strategiska och operativa affärsfrågor. God insikt i kalkylering, budgetarbete och ekonomiska nyckeltal. B-körkort. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du har ett brett branschrelaterat nätverk. Vi erbjuder Hos Lambertsson är det viktigt att du har en god arbetsmiljö, att du känner att du kan utvecklas och att du tycker att det är roligt att gå till jobbet. Fokus ligger på att skapa en personlig och inkluderande arbetsplats där varje individ ges möjlighet att påverka, ta ansvar och växa i sin roll. Kombinationen av frihet under ansvar och utmanande arbetsuppgifter, tillsammans med en bred verksamhet inom en stor koncern, skapar förutsättningar för både professionell och personlig utveckling. Engagemang och trivsel är viktiga faktorer, samtidigt som balansen mellan arbete och fritid prioriteras för att möjliggöra ett hållbart arbetsliv. En trygg anställning erbjuds i en organisation som förenar det lilla företagets dynamik med det stora företagets resurser och möjligheter. I den här tjänsten får du: En dynamisk och utmanande roll med goda utvecklingsmöjligheter. Möjlighet att påverka och utveckla försäljningen säljarbetet i din region, både strategiskt och operativt. En arbetsplats som prioriterar kvalitet, innovation nytänkande och hållbarhet. Om Lambertsson Lambertsson är en av Skandinaviens ledande aktörer inom uthyrning och tjänsteleveranser för bygg- och industriprojekt. Med en bred expertis och ett omfattande utbud hjälper Lambertsson sina kunder att genomföra effektiva och kvalitativa projekt. Företagets styrka ligger i att kombinera kvalitet och flexibilitet, vilket ger Lambertsson möjligheten att skapa lösningar anpassade efter varje kunds unika behov. Lambertsson Sverige AB är en del av Peab Byggsystem som i sin tur ägs av Peab, en av Nordens största bygg- och anläggningskoncerner och erbjuder stabilitet och långsiktiga utvecklingsmöjligheter för sina medarbetare. Företaget arbetar nära sina kunder och strävar efter att vara jordnära, pålitliga och utvecklande i varje aspekt. Lambertssons mål är att säkerställa högsta kvalitet i alla projekt, och samtidigt värna om att skapa en arbetsmiljö där medarbetare kan växa och utvecklas. Placeringsort för tjänsten är i Stockholm. Lambertsson har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Ida Edlund via mail: [email protected] alternativt telefon +46 72 212 23 59, eller Linnéa Nilsson via mail: [email protected] alternativt telefon +46 76 774 36 06.

124 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Integrationsutvecklare Azure till Peab
Awexia Executive Search AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en driven och teknikintresserad utvecklare med passion för integrationer i Azure? Vi söker nu en engagerad Integrationsutvecklare som vill vara med och bygga framtidens samhällslösningar hos Peab. Om Peab Peab är den nordiska samhällsbyggaren med lokal närvaro och arbetar för att skapa hållbara lösningar som gör skillnad – både för dagens och framtidens samhälle. Genom att kombinera innovation, engagemang och ett tydligt kundfokus bygger Peab vardagen där livet levs. Peabs kärnvärden som är jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga utgör grunden för verksamheten och genomsyrar allt arbete. Att vara en del av Peab innebär en möjlighet att bidra med teknisk expertis för att forma framtidens integrationer och processer på en spännande och utvecklande resa. Rollen som Integrationsutvecklare Som Integrationsutvecklare hos Peab kommer du att ingå i ett kompetent team om sju personer som arbetar med avancerade integrationslösningar inom Azure. Rollen erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du har möjlighet att arbeta med spännande projekt och modern teknik. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Bygga och underhålla integrationslösningar med verktyg som Azure Logic Apps, API Management och Functions. Säkerställa effektiva dataflöden mellan system genom att designa smarta lösningar. Implementera pipelines med Azure DevOps för automatiserad utveckling och distribution. Skapa arbetsflöden och processer för att optimera verksamhetens effektivitet. Övervaka och analysera integrationers prestanda med hjälp av Azure Monitor. Identifiera och åtgärda problem för att garantera stabilitet och hög tillgänglighet. Utveckla och dokumentera API:er samt säkerställa att de är skyddade. Arbeta med dataskydd och följa organisationens säkerhetskrav. Samarbeta med kollegor inom utveckling, arkitektur och verksamheten för att möta affärsbehov. Dokumentera och sprida kunskap inom teamet för långsiktig förvaltning. Din profil Vi söker dig som har en analytisk och strukturerad approach med en förmåga att omsätta krav till innovativa lösningar. Du är kommunikativ och trivs i team där samarbete är nyckeln till framgång. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: Erfarenhet av integrationsutveckling inom Azure. Erfarenhet av verktyg som Azure Logic Apps, Service Bus, Event Grid och API Management. Grundläggande förståelse för SQL, REST API:er, JSON och XML. Erfarenhet av versionshantering (Git) och CI/CD-pipelines i Azure DevOps. Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. Vi anser det som meriterande om du har erfarenhet av BizTalk Server eller Nodinite. Varför Peab? Hos Peab får du möjligheten att: Arbeta med den senaste tekniken inom Azure. Delta i utvecklingen av innovativa och hållbara lösningar. Utvecklas både professionellt och personligt genom utbildningar och spännande projekt. Bidra till att skapa framtidens samhälle i en organisation som sätter människa och miljö i fokus. Peab erbjuder en inkluderande företagskultur och en miljö där dina idéer och initiativ uppskattas. Placeringsort för tjänsten är i Solna. Peab har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Ida Edlund som är ansvarig rekryteringskonsult via mail: [email protected] alternativt telefon +46 72 212 23 59.

158 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025