Vi på Future People söker en affärsförvaltare till myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställd på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad. Arbetsuppgifter: Vi söker nu en erfaren och affärsdriven konsult för uppdrag hos vår kund. Uppdraget innebär att intäktsförvalta kommersiella hyresavtal och arbeta med hyresgästrelationer, villkorsförändringar samt affärsutveckling kopplat till SL:s fastighetsbestånd. Intäktsförvaltning av kommersiella hyresavtal för kunden Hantering av hyresavtalsfrågor, villkorsändringar och ekonomisk uppföljning Aktivt arbete i fastighetssystemet PM, inklusive dokumentation enligt gällande rutiner Uthyrnings- och etableringsarbete med fokus på kommersiell utveckling Deltagande i projekt med hyresgästpåverkan Juridisk hantering kopplat till Hyreslagen Bidra i framtagandet av affärsplaner Krav för tjänsten: Akademisk utbildning inom ekonomi, juridik, ingenjör eller liknande. Minst 9 års erfarenhet inom Fastighetsbranschen i roller som fastighetschef, affärsförvaltare, konsult eller liknande. Minst 2 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler i kollektivtrafik, trafikal eller inom infrastruktur i en publik resenärsmiljö. Meriterande för tjänsten: Erfarenhet av fastighetsutveckling inom fastighetsbranschen Minst 1 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler inom offentlig organisation. Minst 1 uppdrag som har innehållit uppförande och genomförande av affärsplan för kommersiellt lokalbestånd. Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: April Sista ansökningsdagen: 14/4 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en säkerhetsspecialist till vår kund inom elkraft i Sundbyberg. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vi söker nu en Säkerhetsspecialist inom fysisk säkerhet för ett spännande uppdrag hos vår kund inom energi- och infrastruktursektorn. I denna roll kommer du att vara en del av säkerhetsavdelningen och bidra till att säkerställa att verksamhetens anläggningsprojekt uppfyller krav på fysisk säkerhet. Som en del av gruppen för anläggningssäkerhet kommer du att utveckla skyddslösningar, regler och rutiner samt delta i flera parallella projekt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad och har förmågan att hantera deadlines. Arbetsuppgifter: • Ta fram tekniska beskrivningar för fysisk säkerhet i respektive projekt. • Delta som teknikstöd i anläggningsprojekten avseende fysisk säkerhet. • Granska teknisk dokumentation (konstruktions-, bygg-, relationshandlingar) mot kravställning. • Delta aktivt i projektmöten, teknikmöten och byggmöten. • Representera projektet vid besiktningar. • Ansvara för överlämning av färdig anläggning till förvaltning. • Genomföra säkerhetsprövning av leverantörer och konsulter. Krav: • Gymnasieutbildning • Minst 5 års arbetslivserfarenhet av projektledning av säkerhetstekniska installationer (t.ex. inbrottslarm, passersystem, kamerasystem, dörr, fönster eller lås). • Minst 5 års arbetslivserfarenhet av granskning av dokumentation för säkerhetstekniska installationer. Meriterande: Är eller har varit certifierad Behörig ingenjör inbrottslarm enligt SSF 1016 någon gång de senaste 5 åren. Är eller har varit certifierad Behörig ingenjör Kamerabevakningssystem,CCTV enligt SSF 1062 någon gång de senaste 5 åren. Minst 12 månaders erfarenhet av att ha arbetat i samverkansprojekt gällande byggentreprenad som en ansvarig part. Innan anställning genomförs en säkerhetsprövning Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Maj Sista ansökningsdagen: 26/3 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en produktägare till vår kund inom telecombranschen i Solna. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vi söker en erfaren Produktägare för Salesforce till vår kund, där du kommer att ha en central roll i att säkerställa att Salesforce används på bästa möjliga sätt. Vi söker dig som är skicklig på att hantera många intressenter, både slutanvändare och ledning, samt har en god förmåga att prioritera och driva utvecklingen framåt. Om rollen Som Produktägare för Salesforce kommer du att: Agera som produktägare för Salesforce och leda arbetet med plattformen. Samla in krav från organisationen och säkerställa att dessa prioriteras i samarbete med intressenter. Ha en kontinuerlig dialog med utvecklingsteamet för att säkerställa att kraven förstås och implementeras korrekt. Hjälpa verksamheten att fatta strategiska beslut om hur Salesforce kan användas och optimeras både på kort och lång sikt. Ansvarsområden & leveranser Säkerställa en effektiv och hållbar utveckling av Salesforce-miljön. Krav: Gedigen kunskap om Salesforce och dess funktionalitet. Erfarenhet av att arbeta enligt agila metoder. Erfarenhet som produktägare. Förmåga att leda utvecklingsteam och säkerställa leveranser. Erfarenhet av att skriva och hantera krav. Meriterande: Erfarenhet från telekommunikationsbranschen. Vi erbjuder En spännande och dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och utveckla hur Salesforce används i organisationen. Samarbeta med engagerade kollegor i en agil och innovativ miljö. Vill du ta nästa steg i din karriär och vara en självgående del av vårt team? Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag! futurepeople.se. Om du har några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Therese Lönnberg på [email protected] eller Liv Hedström på [email protected]. Sista ansökningsdatum: 14 mars 2025. Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi på Future People söker en projektinköpare till vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vår kund befinner sig i en fas av förändring där dom omstrukturerar sin hantering inom Facility Management (FM). Arbetet förväntas pågå fram till januari 2026, varefter det kommer att övergå till linjeverksamheten. För att framgångsrikt genomföra denna förändring söker dom nu en projektinköpare med erfarenhet inom teknisk FM, inköpsprocesser och organisatoriska arbetsflöden inom FM. Om rollen: Rollen innebär ett strategiskt och operativt ansvar för att leda omvandlingen av våra FM-processer, hantera upphandlingar av viktiga avtal och definiera den framtida FM-strukturen. Du kommer att arbeta med både strategiska och taktiska inköp samt utveckla långsiktiga rutiner och processer för inköpsflöden inom FM. Uppdraget inkluderar bland annat: Identifiera nödvändiga avtal: Du kommer att identifiera vilka avtal som är centrala för den framtida FM-strukturen och ansvara för upphandling eller övertagande av dessa avtal från andra parter. Detta är en omfattande del av uppdraget. Samarbete kring processutveckling: Tillsammans med gruppchef för Produktionsinköp och Chef för fastighet (dina beställare) kommer du att bidra till att ta fram den effektivaste processen för inköpshantering mellan inköpsfunktionen och beställarfunktionen. Denna process ska säkerställa hög kvalitet i leveranserna inom alla områden. Du kommer löpande att kunna presentera och justera olika modeller under projektets gång. Säkerställa efterlevnad av krav: Du kommer att säkerställa att de processer du utvecklar följer kundens inköpsprocesser, samtidigt som de är så effektiva som möjligt för beställarfunktionen inom fastighet. Målet är att uppnå största möjliga resultat med minsta möjliga resurser och samtidigt leva upp till de juridiska krav som finns. Resursplanering för framtiden: Tillsammans med dina representanter kommer du att estimera hur resurserna bör fördelas på inköpssidan och fastighetssidan för att framtida arbete efter januari 2026 ska fungera så smidigt som möjligt med minimal resursanvändning. Krav Vi söker dig som har minst 7 års erfarenhet av inköp inom teknisk FM och en god förståelse för hur inköps- och arbetsprocesser fungerar i en större organisation. Du är självgående och har ett stort eget ansvarstagande. Tillgång till egen bil och körkort. Högskoleutbildning inom relevant område. god kunskap och erfarenhet inom AB/ABT/ABFF/NU Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% minst 1 år Start: Mars Sista ansökningsdagen: 7/3 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en grafisk designer till vår kund i Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vi söker en kreativ och självgående grafisk designer med passion för skönhetsbranschen! Om du har ett öga för detaljer och har erfarenhet av att skapa visuellt tilltalande material för sociala medier, hemsidor och tryck, kan detta vara en fantastisk möjlighet för dig. Du behöver kunna arbeta på plats på kontoret två dagar i veckan. Arbetsuppgifter: Skapa och designa bilder för sociala medier framförallt Instagram Uppdatera och förbättra innehållet på vår hemsida Arbeta med texter och visuella element för att stärka vårt varumärke Planera och producera marknadsföringsmaterial för kampanjer och event Säkerställa en enhetlig visuell identitet på alla plattformar Vi söker dig som: Har erfarenhet av grafisk design, gärna inom skönhetsbranschen Behärskar designprogram som Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign (eller motsvarande) Är van att arbeta med sociala medier och webbdesign Har ett intresse för och kunskap om trender inom skönhet och mode Är självgående och har god förmåga att ta egna initiativ Kan arbeta två dagar i veckan på plats på kontoret Vi erbjuder: En kreativ och inspirerande arbetsmiljö inom skönhetsbranschen Ett roligt och varierande arbete med utrymme för kreativ frihet Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Är du den vi söker? Skicka din ansökan och bifoga portfolio Omfattning: Deltid Start: Omgående Sista ansökningsdagen:10/3 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en besiktningsvärd till ett bostadsbolag i söderort. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Rollen ingår i ett team bestående av ca 15 kollegor (husvärdar, reparatör, markingenjör, biträdande förvaltare och förvaltare). I teamet är det viktigt med ett nära samarbete kring lägenheterna och hyresgästerna. Du kommer också ha kontakt med andra kollegor på bostadsbolaget gällande tex beställningar eller arbeten i lägenheterna. Även externa kontakter förekommer med exempelvis entreprenörer. Kontakt med hyresgäster ang debitering vid överslitage. Du kommer att ansvara för att utföra besiktningar och upprätta besiktningsprotokoll, exempelvis vid in- och avflyttning, för att fastställa HLU-status samt tydliggöra ansvar för kostnader för eventuella åtgärder. Vid behov, skapa fakturaunderlag för debitering av åtgärder. Beställa och följa upp vidtagna åtgärder efter besiktning. Uppdatera och registrera information i systemstödet Fast2 efter genomförd besiktning, inklusive fakturaunderlag, bostadsanpassningar och diarieföring. Stödja och vara behjälplig vid garantiåtgärder. Obligatoriska krav Eftergymnasial utbildning inom fastighetsområdet eller motsvarande kompetenser förvärvade genom arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av besiktningsarbete (Erfarenhet från likvärdiga arbetsuppgifter, statusbedömning inre underhåll, besiktning hyreslägenheter) B-körkort God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och tala engelska (eller annat språk) Datorvana (Officepaketet) Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Mars Sista ansökningsdagen: 4/3 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en HR Compliance specialist till vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! I denna roll kommer du att vara med och forma våra framtida arbetssätt genom att systematiskt strukturera upp de styrdokument och processer . Du kommer att spela en nyckelroll i ambition att skapa en HR-funktion med tydlighet och ett starkt kundfokus i hela leveranskedjan. I den här rollen kommer du att arbeta nära samtliga team inom HR samt Legal-och Compliance avdelningar för att utveckla total HR leverans och säkerställa att det följs nuvarande och framtida regelverk. Huvudsakliga ansvarsområden: Övervaka och säkerställa efterlevnad av arbetsrättsliga lagar, regler och företagets egna HR-policys. Utveckla och uppdatera HR-policys och riktlinjer i enlighet med juridiska krav, styrande regelverk och bästa praxis. Utföra regelbunden uppföljning av HR-processer och kontroller för att identifiera eventuella risker och föreslå förbättringar. Delta i utvecklandet och automatiserandet av HR-processer på ett effektivt och säkert sätt. Utbilda och informera medarbetare och chefer om gällande regler och företagets policys. Utreda och rapportera HR-relaterade klagomål samt samordna åtgärder för att lösa ärenden. Hålla sig uppdaterad om ändringar i arbetsrättslig lagstiftning och säkerställa att organisationen anpassar sig därefter. Erfarenheter: Kandidatexamen inom HR eller annan relevant utbildning. God erfarenhet av HR och/eller compliance-arbete, helst inom ett större företag. Kunskap om arbetsrätt, CSRD, GDPR och andra relevanta lagar. Erfarenhet av att utveckla och implementera HR-policys och riktlinjer. Förmåga att analysera komplexa juridiska frågor och föreslå praktiska lösningar. Erfarenhet av HR system, processutveckling och effektivisering Kommunikations- och samarbetsförmågor. Integritet och förmåga att fatta kloka beslut grundade i fakta är avgörande. Ta sig an komplexa problem och frågeställningar och översätta dem i konkreta handlingar och leveranser som är förståeliga för samtliga inblandade stakeholders. Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Mars Sista ansökningsdagen: 2/3 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en projektinköpare till vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vår kund befinner sig i en fas av förändring där dom omstrukturerar sin hantering inom Facility Management (FM). Arbetet förväntas pågå fram till januari 2026, varefter det kommer att övergå till linjeverksamheten. För att framgångsrikt genomföra denna förändring söker dom nu en projektinköpare med erfarenhet inom teknisk FM, inköpsprocesser och organisatoriska arbetsflöden inom FM. Om rollen: Rollen innebär ett strategiskt och operativt ansvar för att leda omvandlingen av våra FM-processer, hantera upphandlingar av viktiga avtal och definiera den framtida FM-strukturen. Du kommer att arbeta med både strategiska och taktiska inköp samt utveckla långsiktiga rutiner och processer för inköpsflöden inom FM. Uppdraget inkluderar bland annat: Identifiera nödvändiga avtal: Du kommer att identifiera vilka avtal som är centrala för den framtida FM-strukturen och ansvara för upphandling eller övertagande av dessa avtal från andra parter. Detta är en omfattande del av uppdraget. Samarbete kring processutveckling: Tillsammans med gruppchef för Produktionsinköp och Chef för fastighet (dina beställare) kommer du att bidra till att ta fram den effektivaste processen för inköpshantering mellan inköpsfunktionen och beställarfunktionen. Denna process ska säkerställa hög kvalitet i leveranserna inom alla områden. Du kommer löpande att kunna presentera och justera olika modeller under projektets gång. Säkerställa efterlevnad av krav: Du kommer att säkerställa att de processer du utvecklar följer kundens inköpsprocesser, samtidigt som de är så effektiva som möjligt för beställarfunktionen inom fastighet. Målet är att uppnå största möjliga resultat med minsta möjliga resurser och samtidigt leva upp till de juridiska krav som finns. Resursplanering för framtiden: Tillsammans med dina representanter kommer du att estimera hur resurserna bör fördelas på inköpssidan och fastighetssidan för att framtida arbete efter januari 2026 ska fungera så smidigt som möjligt med minimal resursanvändning. Krav Vi söker dig som har minst 7 års erfarenhet av inköp inom teknisk FM och en god förståelse för hur inköps- och arbetsprocesser fungerar i en större organisation. Du är självgående och har ett stort eget ansvarstagande. Tillgång till egen bil och körkort. Högskoleutbildning inom relevant område. god kunskap och erfarenhet inom AB/ABT/ABFF/NU Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% minst 1 år Start: Mars Sista ansökningsdagen: 7/3 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en projektadministratör till myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställd på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad. Administratören är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Administratören ska vara beställaren behjälplig och bidra till att effektivisera arbetet genom att stödja medarbetarna i projektet och följa befintlig struktur. Administratören behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana att arbeta med många uppgifter samtidigt. Arbetsuppgifter: Ansvara för vissa administrativa uppgifter /processer såsom dokumenthantering. Vara ett stöd till projektledare/samordnare samt projektmedlemmar med administrativa uppgifter och processer. Ansvara för diarieföring samt arbete med dokumenthantering i bland annat dokumenthanteringssystemet Avima. Ansvara för diverse kallelser, protokoll. Ta minnesanteckningar och annan mötesdokumentation. Ansvara för administrativa processer vid enstaka aktiviteter såsom vid samråd. Säkerställa ett stabilt arbetsflöde för projektets administration. Ta emot och kontera faktura (första granskning så de är korrekt ställda). Ansvara för och utföra ärende- och dokumenthantering så som planering, mappstruktur, diarieföring och arkivering. Sammanställa, strukturera och distribuera dokumentation. Genomföra diverse IT-beställningar till projektmedlemmar. Ansvara för distributionslistor samt gruppbrevlådor (via programmet Omada) Genomföra on- eller offboarding av projektmedlemmar (inkl. beställa materiel och behörigheter). Bistå i konsultanskaffningar via konsultförmedlare. Anordna relationsbyggande evenemang såsom workshops. Vara behjälplig med diverse administrativa uppgifter inför en etablering av projektkontor. Vid behov genomföra resebokningar för både anställda och konsulter samt ansvar för den administrativa processer kring resorna. Korrespondens: bistå med olika typer av korrespondens. Krav för tjänsten: Minst gymnasial examen. 4-6 års arbetslivserfarenhet av arbete som program- eller projektadministratör. Minst fyra års erfarenhet av fakturahantering. Minst fem års erfarenhet av Microsoft Office paketet samt god datorvana i allmänhet. Meriterande för tjänsten: Erfarenhet av minst 3 uppdrag som administratör inom offentlig verksamhet. Minst fyra års erfarenhet av Agresso, Antura, Avima eller liknande ekonomisystem, dokumenthanteringssystem, system för diarieföring. Minst fyra års erfarenhet av arbete i EDIT (Platina). Minst fyra års erfarenhet av fakturahantering i ekonomisystemet Agresso. Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Mars minst ett år Sista ansökningsdagen: Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en kontorsansvarig på 50% till myndighet på Södermalm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad. Som konsorsansvarig kommer du att ha en bred roll med många kontaktytor både internt och externt. Arbetsuppgifter: Inköp av kontorsmateriel Ha en löpande dialog med andra organisationsdelar inom myndigheten och med specialister inom fackområdet för att diskutera utvecklingsmöjligheter/-behov. Hantera aktiviteter som exempelvis mötesrum och flytt Genomföra resebokningar för projektmedlemmar som reser i projektet och kontrollera att all nödvändig dokumentation för administration av dessa upprättas Hantera projektets eventuella funktionsbrevlåda Medverka i projekt kommunikationsinsatser- informationsmail, informationsmöten och arrangemang Ansvara för det praktiska arbetet på projektkontoret, se till att det är ordning och reda på kontoret För att bli aktuell för tjänsten behöver du uppfylla samtliga krav: Gymnasieexamen med teoretisk inriktning Minst 3 års erfarenhet av Officepaketet Minst 3 års erfarenhet av kontorsadministration Minst 1 års erfarenhet av arbete i digitala dokumenthanteringssystem Meriterande för tjänsten: 2 års erfarenhet av arbete som kontorsadministratör/projektadministratör 2 års erfarenhet som ansvarig för inköp av kontorsmaterial för en projektverksamhet 2 års erfarenhet av diarieföring av allmänna handlingar Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 50% minst ett år med goda chanser till förlängning Start: Omgående Sista ansökningsdagen: 13/2-2025 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Välj ett jobb för att visa detaljer