Future People AB jobb

Lediga jobb hos Future People AB

Extrajobb marknadsassistent

Vi på Future People söker dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och somvill jobba ungefär en dag i veckan hos vår kund i centrala Stockholm. Vår kund är verksam inom affärsmodellering och verksamhetstransformation. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för bild, form, sociala medier och att underhålla hemsidor. Vi tror att du är student inom marknadsområdet och vill skaffa dig ovärderlig erfarenhet i en bred marknadsroll. Vår kund arbetar inom en komplex affär och hjälper verksamheter att få god kvalitet i sin tekniska anläggningsinformation. Det är därför bra om du själv har ett tekniskt intresse, du kommer självklart att få en introduktion och gedigen genomgång av kundens verksamhet. Du kommer att komma in i en bred roll där du är behjälplig med att hantera social medier uppdatera hemsidan och grafisk formgivning både i print och i digitala kanaler. Det kommer finnas goda möjlighet att arbeta mer under lov och vi ser att du har minst ett år kvar av dina studier. För rätt person så kommer det finnas möjlighet till anställning hos företaget efter studiernas slut. Krav för tjänsten: Erfarenhet av att underhålla hemsidor Van att arbeta med bildredigering Van att arbeta med social medier, framförallt Linkedin Mycket goda kunskaper i Wordpress Som person är du: Lättlärd, gillar att lösa dina uppgifter självständigt och vill utvecklas i din roll. Du trivs med att vara en del i ett mindre team och att hjälpa till där det behövs. Du har ett sinne för detaljer, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Start: Omgående. Sista ansökningsdagen: 2024-04-30 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

23 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
IT-inköpare till myndighet

Vi på Future People söker en IT-inköpare till samhällsviktig myndighet i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Du kommer att ansvara för att samordna beslutsunderlag kopplade till inköp av produkter och tjänster inom IT men även vägleda och ge service i frågor om inköp, genomföra olika typer av analyser samt bidra i process kring avtalsförvaltning. Arbetsuppgifter: Samordna och handlägga beslutsunderlag inför inköp från befintliga avtal Utreda och förhandla möjlig förändring inom befintliga avtal samt upprättar handling för detta. Förhandla villkor inför nyteckning av olika typer av avtal såsom tjänst, produkt och/eller entreprenad. Upprätta leverantörskontakter i samband med inköp såsom till exempel inhämtning av offert och produktinformation etc. Aktivt arbete med avtalsförvaltning och leverantörsuppföljning Genomför ekonomisk analys av leverantör och/eller kategori Vägleder och ger service i frågor om inköp till produktägare och övrig verksamhet Identifierar och driver förbättringsaktiviteter Kompetenskrav: Minst fyra års dokumenterad erfarenhet av arbete inom inköp och/eller upphandling varav minst två år ska avse inköp inom IT-området. Erfarenheten ska ha införskaffats under de senaste åtta åren. Dokumenterad erfarenhet av förhandling med leverantörer inom IT-området under minst två uppdrag inom de senaste fyra åren. Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska. Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid till den 25/12-2024 Start: 3/6-2024 Sista ansökningsdagen: 29/4-2024 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

23 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Chefsassistent

Vi på Future People söker en chefsassistenttill vår kund i Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: I rollen får du tar ett övergripande ansvar för cheferna i ledningsgruppens administration. Rollen förutsätter flexibilitet och ständig utveckling. Arbetsuppgifter: Samordna ledningsarbete administrativt Planera, koordinera och kommunicera kring chefernas olika åtaganden (kalender, möten och resor, i viss mån även telefon och mail) Hantera (kontera och granska) fakturor, resor och reseräkningar åt chefen Ansvara för att årsmötesplan tas fram samt agenda och protokollförning Förbereda och medverka vid gruppmöten och konferenser Ansvara för det praktiska genomförandet av och delta vid arbetsplatsträffar Vara det naturliga kontaktfiltret för cheferna Vara naturligt stöd för hantering av administrativa system såsom DM, Proves, IFS, SmartID, SD Worx, mallar mm Vara delaktig i att underhålla och utveckla samarbetet med partners inom andra enheter Delta i utvecklingen av interna verktyg, processer och system som t.ex. delta i och leda projekt och piloter Vara behjälplig vid on-och off boarding Krav för tjänsten: Eftergymnasial eller annan utbildning för rollen relevant alternativt tidigare erfarenhet. Erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter Erfarenhet av ansvar för strategiska och operativa frågor, övergripande planering och uppföljning God systemvana God kommunikativ förmåga och kan uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska. God digital förmåga. Meriterande krav Erfarenhet av att driva, hålla ihop och samordna små och större projekt Erfarenhet av arbete med fastighetsteknik och/eller energibranschen Erfarenhet av sälj och/eller kundbemötande Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid till den 31/12-2024 med möjlighet till förlängning Start: 6/5-2024 Sista ansökningsdagen: 2/5-2024 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Extrajobb marknadsassistent

Vi på Future People söker dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och somvill jobba ungefär en dag i veckan hos vår kund i centrala Stockholm. Vår kund är verksam inom affärsmodellering och verksamhetstransformation. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för bild, form, sociala medier och att underhålla hemsidor. Vi tror att du är student inom marknadsområdet och vill skaffa dig ovärderlig erfarenhet i en bred marknadsroll. Vår kund arbetar inom en komplex affär och hjälper verksamheter att få god kvalitet i sin tekniska anläggningsinformation. Det är därför bra om du själv har ett tekniskt intresse, du kommer självklart att få en introduktion och gedigen genomgång av kundens verksamhet. Du kommer att komma in i en bred roll där du är behjälplig med att hantera social medier uppdatera hemsidan och grafisk formgivning både i print och i digitala kanaler. Det kommer finnas goda möjlighet att arbeta mer under lov och vi ser att du har minst ett år kvar av dina studier. För rätt person så kommer det finnas möjlighet till anställning hos företaget efter studiernas slut. Krav för tjänsten: Erfarenhet av att underhålla hemsidor Van att arbeta med bildredigering Van att arbeta med social medier, framförallt Linkedin Mycket goda kunskaper i Wordpress Som person är du: Lättlärd, gillar att lösa dina uppgifter självständigt och vill utvecklas i din roll. Du trivs med att vara en del i ett mindre team och att hjälpa till där det behövs. Du har ett sinne för detaljer, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Start: Omgående. Sista ansökningsdagen: 2024-04-30 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Receptionist/Ekonomiassistent

Vi på Future People söker en receptionist/ekonomiassistent med intresse av ekonomitill vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vi söker dig som har någon form av utbildning inom ekonomi eller att du har något års erfarenhet inom området. Vi ser också att du tidigare har jobbat i en servicefunktion, gärna i en reception eller som assistent. Arbetsuppgifer: Ansvar för receptionen Hantera bankkonton Ansvara för kontering av in och utbetalningar Hantera inkommande påminnelser och krav Hantera leverantörsbetalningar Samt övriga förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning Krav för tjänsten: Utbildning inom ekonomi eller något års erfarenhet inom området Något års erfarenhet av arbetet i reception eller som assistent Flytande i svenska och engelska i tal och skrift Goda kunskaper i Excell Personliga egenskaper: Som person är du positiv och flexibel med en lösningsorienterad inställning. I ditt arbete är du noggrann och strukturerad samt proaktiv och självgående. Du har ett personligt driv samt har lätt att lära dig nya arbetsuppgifter. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid Start: Omgående Sista ansökningsdagen: 30/4-2024 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Avtalssamordnare

Vi på Future People söker en avtalssamordnaretill myndighet inom elkraft i Sundbyberg. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställt på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Myndighetens arbete påverkar samhället socialt, miljömässigt och ekonomiskt, dels lokalt och nationellt men också globalt genom myndighetens leverantörskedjor.Här får du vara en del av ett samhällsviktigt uppdrag. Somavtalssamordnare handlägger du avtal, registrerar inkomna och utgående handlingar, gör utskick, administrerar utanordningar av ersättningar till fastighetsägare m.m. Arbetet utförs på kontoret i Sundbyberg och distansarbete är inte möjligt för detta uppdrag. Arbetsuppgifter: Handläggning samt dokumentation av inkomna avtal, fullmakter, förrättningshandlingar som genereras på berörda fastigheter och annan dokumentation som uppkommer i samband med arbete med tillstånds- och markåtkomstfrågor. Administrera och genomföra utskick (exempelvis, brev, kallelser, information, olika typer av avtal). Framtagande av utbetalningsunderlag avseende skadereglering som sker i samband med MFÖ, MUA och andra avtalshandlingar Ta fram fastighetsägareförteckningar Posthantering Registrera handlingar i myndighetens ärendehanteringssystem W3D3, Alfresco, och markåtkomstsystemet LARS Krav för tjänsten: Minst 2 års eftergymnasial utbildning alt. minst 5 års arbetslivserfarenhet av kvalificerad avtalshantering eller projektadministration Minst 3 års arbetslivserfarenhet av administrativt arbete inom offentlig sektor/energibranschen. Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att registrera handlingar i ärendehanteringssystem t.ex. W3D3. Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att handlägga juridiska dokument, t ex. markupplåtelseavtal Meriterande Minst 2 års arbetslivserfarenhet av infrastrukturprojekt eller fastighetsrättslig hantering Minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete med dokumentationshanteringssystem (SAP, Alfresco, Sharepoint eller liknande) Minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete med diariehantering (W3D3, Platina eller liknande Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras.Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid till den 31/5-2025 med möjlighet till förlängning Start: 1/6 Sista ansökningsdagen: 23/4-2024 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Junior Financial Controller till Coeli

Future People rekryterar nu enJunior Financial Controller till vår kundCoeli. Vill du ta steget in i controlling-världen? Coeli är ett svenskt finanshus som driver, utvecklar och förnyar verksamheter. Coeli har funnits sedan 1994 och startades för att visa att man, genom att utmana det traditionella, kan skapa mer värde i kundernas investeringar. Denna framåtanda och starka vilja att göra saker lite bättre genomsyrar verksamheten även idag. Vi strävar inte efter att bli störst, vi strävar efter att bli bäst. På så sätt förblir vi snabba att kunna förändra, förbättra och skapa mer värde för både kapital och människa. Coeli vill vara en arbetsplats där vi utmanar traditionella lösningar och strävar efter att göra allt lite bättre. En arbetsplats med många möjligheter och hög fart. Vi nöjer oss inte med det näst bästa utan jobbar alltid hårt för att utveckla såväl tillgångar som relationer. Vi jobbar aktivt för att skapa en kultur där vi värdesätter kompetens och involverar varandra för att dra nytta av olika perspektiv. Vi vågar delge våra erfarenheter, upplevelser. I den här rollenfår du möjligheten att bli en del av ett drivet och härligt team på ekonomiavdelningen som består av 7 personer. Gruppen arbetar tätt tillsammans och du kommer att vara en viktig del i teamet där du stöttar dina kollegor med varierande arbetsuppgifter. En unik möjlighet för dig som vill lära dig mer om branschenoch få ovärderlig arbetslivserfarenhet inom ekonomiområdet. Du sitter i ljusa ochmoderna lokaler mitt i city. Arbetsuppgifter: I rollen somJunior Financial Controller har du många kontaktytor inom hela bolaget och är en stöttepelare till dina kollegor inom ekonomigruppen. Delaktig i månadsbokslut Myndighetsrapportering Delaktighet i delårsrapporter och årsredovisningar Attest ochbetalflöden Förmedlarprovisioner Interna projekt Stöttande i revisionsprocesser Vem är du? För att trivas i rollen tror vi att du är i början av din karriär och vill komma in en grupp med engagerade och drivnakollegor. Du vill arbeta på ett spännande företag och du drivs av att arbeta i en stöttande roll där du är en viktig del av teamet. Som person är du analytisk, noggrann och vill leverera med hög kvalitet. Du är driven, prestigelös, engagerad och positiv samt en lagspelare som samarbetar väl med andra. Vi söker dig som har: Vi ser gärna att du har något års erfarenhet inom ekonomiområdet och att duhar universitetsutbildning/KY-utbildning inom ekonomi, men för rätt person kan också en nyexaminerad person som vill utvecklas inom områdetpassa för rollen Stimuleras av att arbeta brett, samt vara stöttande i ett team Goda kunskaper i Excell Har en god förståelse för ekonomiprocesser, flöden och konton Meriterande om du har arbetat i Fortnox För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Missa inte chansen, skicka din ansökan redan idag då urval sker löpande! Omfattning: Heltid Start: Omgående Sista ansökningsdagen: 30/4-2024 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.I denna rekryteringsprocess arbetar Coeli tillsammans med Future People. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Therese Lönnberg [email protected] eller Liv Hedström [email protected] är ansvariga rekryteringskonsulter för denna tjänst. OBS all kontakt sker med Future People i denna rekryteringsprocess.

16 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Strategisk inköpare inom IT

Vi på Future People söker en strategisk inköparetill vår kund i centrala Stockholm. Vår kund är verksam inom energibranschen och arbetar för att göra Stockholm till en attraktiv och mer hållbar stad.Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Just nu söker vi en Strategisk inköpare inom IT. I rollen som inköpare kommer du: Säkerställa kostnadseffektiva inköp, hantera risker och bygga starka leverantörsrelationer för att stödja företagets övergripande framgång. Genom strategisk planering, samarbete med verksamheten och effektiviserade processer bidra till att möta behov och mål på Stockholm Exergi. Identifiera och hantera risker för att säkerställa tillförlitliga, hållbara och kvalitativa leveranser till rätt kostnad. Leda och genomföra större upphandlingar (projekt och ramavtal). Skapa förutsättningar för att samordna inköp mellan siter där relevant Hantera reklamationer, garantier och tvister inom ramen för gjorda köp Leda och driva förändring Kommunicera och samarbeta med angränsande avdelningar och intressenter i syfte att uppnå gemensamma resultat Representera SE I hela relationen med leverantörer, från kontraktering till relationsbyggande Resor i tjänsten kan förekomma Krav för tjänsten: Minst 3 års erfarenhet av strategiskt inköp Arbetat med inköp inom IT God kunskap om avtalsjuridik och standardvillkor Relevant högskole/universitetsutbildning (kan ersättas av relevant arbetslivserfarenhet) Förmåga att se helheten i verksamhetens behov Svenska/Engelska Meriterande kvalifikationer Erfarenhet av effektiva inköpsfunktioner God ledarskapsförmåga Erfarenhet av projektledning God social förmåga Goda kunskaper om verksamheten och/eller branschen Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: 1 Juli-31 januari med möjlighet till förlängning Sista ansökningsdagen: 21 April Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

16 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Strategisk inköpare inom IT

Vi på Future People söker en strategisk inköparetill vår kund i centrala Stockholm. Vår kund är verksam inom energibranschen och arbetar för att göra Stockholm till en attraktiv och mer hållbar stad.Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Just nu söker vi en Strategisk inköpare inom IT. I rollen som inköpare kommer du: Säkerställa kostnadseffektiva inköp, hantera risker och bygga starka leverantörsrelationer för att stödja företagets övergripande framgång. Genom strategisk planering, samarbete med verksamheten och effektiviserade processer bidra till att möta behov och mål på Stockholm Exergi. Identifiera och hantera risker för att säkerställa tillförlitliga, hållbara och kvalitativa leveranser till rätt kostnad. Leda och genomföra större upphandlingar (projekt och ramavtal). Skapa förutsättningar för att samordna inköp mellan siter där relevant Hantera reklamationer, garantier och tvister inom ramen för gjorda köp Leda och driva förändring Kommunicera och samarbeta med angränsande avdelningar och intressenter i syfte att uppnå gemensamma resultat Representera SE I hela relationen med leverantörer, från kontraktering till relationsbyggande Resor i tjänsten kan förekomma Krav för tjänsten: Minst 3 års erfarenhet av strategiskt inköp Arbetat med inköp inom IT God kunskap om avtalsjuridik och standardvillkor Relevant högskole/universitetsutbildning (kan ersättas av relevant arbetslivserfarenhet) Förmåga att se helheten i verksamhetens behov Svenska/Engelska Meriterande kvalifikationer Erfarenhet av effektiva inköpsfunktioner God ledarskapsförmåga Erfarenhet av projektledning God social förmåga Goda kunskaper om verksamheten och/eller branschen Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: 1 Juli-31 januari med möjlighet till förlängning Sista ansökningsdagen: 21 April Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Inköpare till Södertälje

Vi på Future People söker en inköparetill vår kund i Södertälje. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vill arbeta med inköp såväl medadministrativa som operativa inköpsuppgifter inom området för gummidelar. I den här rollen kommer du att arbeta medhantering av fakturor, uppdatering av priser, analys och visualisering av data, hantering av avvikelser, förhandlingar med leverantörer och implementering av tekniska förändringar på befintliga gummidelar. Här får du chansen att komma in på ett stort internationellt företag som är världsledande inom transportlösningar. Hos vår kund har du möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan. Krav: Någon form av akademisk bakgrund inom teknik, ledning, inköpeller liknande. Du har någon tidigare erfarenhet inom inköp och gärna från ett större internationellt företag. Det är meriterande om du har erfarenhet från transport/fordonsindustrin.Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: 1/5 Sista ansökningsdagen: 15/4 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024