Holmebo Torv AB söker Ekonom med HR-funktion Om oss Sedan 1948 har Holmebo Torv verkat i hjärtat av Småland med en tydlig filosofi: kvalitet, hållbarhet och gemenskap. Vi är ett familjeägt företag inom torvproduktion med en stark lokal förankring, där relationer, ansvarstagande och långsiktighet står i centrum. Om rollen Nu söker vi en engagerad och erfaren Ekonom som även har intresse för HR-frågor. En nyckelperson som vill vara med och utveckla vår verksamhet framåt. Som Ekonom hos oss har du en bred och självständig roll där du bland annat ansvarar för allt från löpande bokföring, bokslut, moms och deklarationer till lönehantering, fakturering och inventering. Du arbetar i systemet Visma och har en tät dialog med ledning och verksamhet. Utöver det ekonomiska arbetet har du också ett naturligt ansvar för administrativa HR-frågor och personalstöd, en viktig roll i vår fortsatta utveckling som arbetsgivare. Arbetsplatsen är belägen i Rydaholm, nära både natur och produktion, där Holmebo Torvs historia en gång började. Vem vi söker Vi söker dig som kan ta ett helhetsgrepp och bidra med struktur, rutiner och ett långsiktigt arbetssätt för vår ekonomi- och HR-funktion. Du är noggrann, ansvarstagande och van vid att arbeta strukturerat. Du har utbildning eller tidigare arbetslivserfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete och trivs i en miljö där du får vara både operativ och rådgivande. Du är inte bara trygg i siffror, du är också en person som gillar att bidra till ett gott arbetsklimat och som uppskattar den familjära känslan i ett mindre företag. För att trivas i rollen behöver du också uppskatta att arbeta självständigt och ta egna initiativ i vardagen. Ansökan Vill du bli en del av Holmebo-teamet och bidra till vår fortsatta framgång? Välkommen med din ansökan, CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]
Purple Rekrytering & Interim söker nu en engagerad och driven Teamledare till en av våra kunder inom återvinningsbranschen. Företaget är en ledande aktör inom hållbar avfallshantering och cirkulära lösningar, med verksamhet i flera länder. De arbetar med att samla in, återvinna och förädla material som metaller, plast, elektronik och farligt avfall, och erbjuder innovativa lösningar för att minimera miljöpåverkan och främja en cirkulär ekonomi. Dina arbetsuppgifter Som Teamledare kommer du att ha en central roll i att leda och utveckla ett team inom produktion och återvinning. Du ansvarar för att planera och fördela personalen för att skapa optimala produktionsflöden. Du ser till att produktionen rullar på effektivt, att kvaliteten hålls och att samarbetet med andra avdelningar, såsom underhåll, logistik och kvalitet och att det fungerar smidigt. I rollen ingår även att skriva dagliga rapporter och rapportera i deras system, samt delta vid dagliga avstämningsmöten. Du är även med och driver förbättringsarbete och rapporterar direkt till produktionschefen. Arbetet sker i tvåskift, där det ena skiftet är måndag till torsdag 06:00–15:30 och fredag 06:00–12:30, medan det andra skiftet är måndag till torsdag 15:10–00:30. Din bakgrund och personlighet Vi söker dig som har erfarenhet av att leda andra, gärna från en tidigare roll som teamledare inom produktion eller logistik. Du är van att arbeta i en fysisk miljö där du både leder och själv deltar i det dagliga arbetet. Du är prestigelös, engagerad och har lätt för att motivera och skapa trygghet i teamet. Truckvana är meriterande. Vi ser gärna att du har ett strukturerat arbetssätt och en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. Du är lösningsorienterad, tydlig och närvarande i ditt ledarskap och framför allt trivs du med att vara nära verksamheten. Om företaget Vår kund är en ledande aktör inom återvinningsbranschen och erbjuder hållbara lösningar för avfallshantering och cirkulär ekonomi. Företaget har en stark närvaro i Sverige och internationellt, med ett brett utbud av tjänster och produkter som bidrar till att minska miljöpåverkan och främja återanvändning av resurser. De arbetar med avancerade återvinningsprocesser och samarbetar med olika branscher för att skapa innovativa och effektiva lösningar. Ansökan Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Låter det som en tjänst för dig? Skicka då din ansökan med CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]
Vill du vara en del av ett framgångsrikt restaurangteam och ta ansvar för att skapa en trivsam arbetsmiljö och en förstklassig gästupplevelse? Restaurang Bambu i Bredaryd söker nu en engagerad och målmedveten Teamledare som vill bidra till vår fortsatta framgång! Om rollen Som Teamledare hos oss får du en dynamisk och operativ roll där du ansvarar för den dagliga driften tillsammans med övriga kollegor. Du kommer att arbeta med schemaläggning, beställningar, personalansvar samt leda och coacha vårt team. Vi har ca 15 anställda, och det är viktigt att du har förmågan att planera och koordinera arbetspass för att säkerställa rätt bemanning och hålla en hög servicenivå. I rollen ingår också att motivera och utveckla dina kollegor genom kontinuerlig feedback och stöd, så att vi tillsammans kan erbjuda en enastående restaurangupplevelse för våra gäster. Våra önskemål Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av en ledande roll inom service- eller restaurangbranschen. Du är ansvarstagande, flexibel och har en naturlig förmåga att engagera och inspirera dina medarbetare. För att lyckas i rollen behöver du vara initiativrik, lösningsorienterad och kunna hantera ett högt arbetstempo. Vi värdesätter ett starkt engagemang för både mat och service samt en vilja att skapa en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Om du är en lagspelare med ett driv att utvecklas och bidra till verksamhetens framgång, så kan detta vara rätt roll för dig! Restaurang Bambu erbjuder Vi ger dig möjligheten att utvecklas inom företaget, och vi satsar på internrekrytering samt utbildningar som stödjer din professionella utveckling. Hos oss kan du förbättra dina ledarskapsförmågor, få djupare kunskaper om mat och dryck samt delta i spännande projekt. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och bygga en stark karriär inom restaurangbranschen! Om oss Restaurang Bambu har varit en etablerad del av Bredaryd i 30 år och har genom åren byggt upp en stor och trogen kundkrets både lokalt och runt om i Sverige. Vi är kända för vår asiatiska buffé, men erbjuder även en bred à la carte-meny för hela familjen. Vi strävar alltid efter att servera fräscha och väl tillagade rätter i en trevlig miljö med hög servicenivå. Vill du veta mer? I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim, där Anela Drndo är vår ansvariga rekryterare. Ansökningar och urval sker löpande och tjänstens startdatum är i höst. Anela står till ditt förfogande för eventuella frågor och ytterligare information. Du kan nå henne personligen på telefonnummer 0737–019453. Ansökningar behandlas löpande, skicka in din ansökan snarast möjligt. Varmt välkommen till Restaurang Bambu!
Är du en tekniskt nyfiken person som gillar att lösa problem, bygga relationer och utvecklas i din yrkesroll? Då vill vi på Purple Rekrytering & Interim gärna komma i kontakt med dig! Nu har vi fler kunder i GGVV-regionen som letar efter rätt medarbetare! Vi söker dig som har erfarenhet eller utbildning inom el och automation, och är intresserad av nya karriärmöjligheter. Har du dessutom kunskap om robotteknik, exempelvis ABB eller Fanuc, är det ett extra stort plus. Det kan även vara meriterande för någon av tjänsterna om du har erfarenhet från plastindustrin – men inget krav, vi söker dig som har rätt tekniskt driv, oavsett branschbakgrund. Vi tror att du är en person som trivs med ett självständigt ansvar, som gillar att skapa och vårda kundrelationer och som har ett lösningsorienterat tankesätt. Du ser tekniska utmaningar som en chans att utvecklas och drivs av att leverera hög kvalitet i det du gör. Om rollen Som servicetekniker blir du en viktig del av teamet och ansvarar för installation, service och felsökning. Rollen innefattar även programmering och konfigurering av PLC-system, elektriska installationer, underhåll och driftsättning av maskiner. Du representerar företaget ute hos kund och har en nyckelroll i att skapa trygghet och bygga långsiktiga relationer. Vad vi erbjuder Genom oss på Purple får du möjlighet att matchas med arbetsgivare som värdesätter både teknisk kompetens och personligt engagemang. Här väntar utvecklande och varierande vardagar i miljöer där kvalitet, arbetsglädje och frihet under ansvar står i fokus. Låter det intressant? Välkommen att skicka in din ansökan eller höra av dig om du vill veta mer. Urval sker löpande och vi behandlar alla ansökningar konfidentiellt. Rekryteringsinformation Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Låter det som en tjänst för dig? Skicka då din ansökan med CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]
Purple Rekrytering & Interim söker nu en noggrann och engagerad medarbetare till ett spännande uppdrag hos ett väletablerat industriföretag i Andestorp. Tjänsten är konfidentiell, men vi kan lova en arbetsgivare med stark lokal förankring, lång erfarenhet inom komponent- och förbindningsteknik samt en stark tro på utveckling, kvalitet och samarbete. Om tjänsten Som Inköps- och kontorsassistent blir du en viktig stödfunktion i inköpsorganisationen, med en bred roll som också inkluderar administrativt stöd till flera andra avdelningar såsom försäljning, kundsupport och ledning. Du arbetar tätt med inköpschefen och bidrar till att säkerställa effektiv orderhantering, leveransbevakning och statistikframtagning, allt med syfte att skapa ökad leveranssäkerhet och kundnöjdhet. I din vardag kommer du att stötta inköpsarbetet och registrera order samt hantera leveransplaner och bevakningar. Du kommer även att vara delaktig i offertarbete, sköta exportbokningar och dokumentation samt säkerställa att leverantörsregister och artikelbenämningar hålls uppdaterade. Tjänsten innebär också att du tar fram statistikunderlag för olika rapporter, administrerar möten och protokoll, hanterar interna dokument och hjälper till med att formulera och standardisera avdelningens korrespondens och formulär. Du kommer att arbeta aktivt för att stärka leveranssäkerheten och för att fler leverantörer ska använda företagets webbaserade lösningar. Vi söker dig som Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och självgående. Du har tidigare erfarenhet av administration, inköp eller liknande arbetsuppgifter, eller så är du i början av din karriär och vill växa in i rollen. Det viktigaste är att du har en vilja att lära och ett intresse för att utvecklas inom inköp och kontorsadministration. Du trivs i en roll där du får ha många kontaktytor och varierande arbetsuppgifter. Du har god datorvana och känner dig trygg i att arbeta i affärssystem – har du erfarenhet av Monitor är det ett stort plus. Vidare behärskar du både svenska och engelska väl, i såväl tal som skrift. Vi erbjuder Du får möjlighet att arbeta i ett stabilt och utvecklingsfokuserat industriföretag, där du blir en viktig del i att skapa effektiva processer och nöjda kunder. Detta är en hyrrekrytering, vilket innebär att du initialt blir anställd av oss på Purple Rekrytering & Interim men med en tydlig ambition och förhoppning om att du går över i en anställning direkt hos vår kund på sikt. Via Purple blir du en del av ett engagerat team som jobbar nära både företag och kandidater – med fokus på långsiktighet, personligt bemötande och rätt matchning. Rekryteringsinformation Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Låter det som en tjänst för dig? Skicka då din ansökan med CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]
Vill du vara en del av ett framgångsrikt restaurangteam och ta ansvar för att skapa en trivsam arbetsmiljö och en förstklassig gästupplevelse? Restaurang Bambu i Bredaryd söker nu en engagerad och målmedveten Teamledare som vill bidra till vår fortsatta framgång! Om rollen Som Teamledare hos oss får du en dynamisk och operativ roll där du ansvarar för den dagliga driften tillsammans med övriga kollegor. Du kommer att arbeta med schemaläggning, beställningar, personalansvar samt leda och coacha vårt team. Vi har ca 15 anställda, och det är viktigt att du har förmågan att planera och koordinera arbetspass för att säkerställa rätt bemanning och hålla en hög servicenivå. I rollen ingår också att motivera och utveckla dina kollegor genom kontinuerlig feedback och stöd, så att vi tillsammans kan erbjuda en enastående restaurangupplevelse för våra gäster. Våra önskemål Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av en ledande roll inom service- eller restaurangbranschen. Du är ansvarstagande, flexibel och har en naturlig förmåga att engagera och inspirera dina medarbetare. För att lyckas i rollen behöver du vara initiativrik, lösningsorienterad och kunna hantera ett högt arbetstempo. Vi värdesätter ett starkt engagemang för både mat och service samt en vilja att skapa en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Om du är en lagspelare med ett driv att utvecklas och bidra till verksamhetens framgång, så kan detta vara rätt roll för dig! Restaurang Bambu erbjuder Vi ger dig möjligheten att utvecklas inom företaget, och vi satsar på internrekrytering samt utbildningar som stödjer din professionella utveckling. Hos oss kan du förbättra dina ledarskapsförmågor, få djupare kunskaper om mat och dryck samt delta i spännande projekt. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och bygga en stark karriär inom restaurangbranschen! Om oss Restaurang Bambu har varit en etablerad del av Bredaryd i 30 år och har genom åren byggt upp en stor och trogen kundkrets både lokalt och runt om i Sverige. Vi är kända för vår asiatiska buffé, men erbjuder även en bred à la carte-meny för hela familjen. Vi strävar alltid efter att servera fräscha och väl tillagade rätter i en trevlig miljö med hög servicenivå. Vill du veta mer? I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim, där Anela Drndo är vår ansvariga rekryterare. Ansökningar och urval sker löpande och tjänstens startdatum är i höst. Anela står till ditt förfogande för eventuella frågor och ytterligare information. Du kan nå henne personligen på telefonnummer 0737–019453. Ansökningar behandlas löpande, skicka in din ansökan snarast möjligt. Varmt välkommen till Restaurang Bambu!
Är du noggrann, kvalitetsmedveten och har erfarenhet inom mätteknik? Vi söker nu en Mättekniker för ett tidsbegränsat uppdrag på 12 månader hos ett framgångsrikt företag inom plastindustrin. Arbetet sker på eftermiddagsskift, måndag till torsdag. Dina arbetsuppgifter Utföra noggranna mätningar och kontroller med avancerad mätutrustning Analysera och dokumentera mätdata. Säkerställa produktkvalitet i nära samarbete med kvalitets- och produktionsavdelningar. Vi söker dig som har - Erfarenhet inom mätteknik och/eller kvalitetssäkring - God teknisk förståelse och ett öga för detaljer - Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt Placering: Bredaryd Omfattning: Heltid, uppdrag på 1 år Arbetstider: Andra-skift, måndag till torsdag Startdatum: Enligt överenskommelse Rekryteringsinformation I denna rekrytering är Anela Drndo ansvarig rekryterare, och finns tillgänglig för att hjälpa dig. Kontakta henne på telefon 0737–019453 eller via e-post på [email protected] om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och uppdraget.
Vi på Purple Rekrytering & Interim söker en Innesäljare till en av våra kunder i Anderstorp! Detta är en hyrrekrytering, vilket innebär att du inledningsvis blir anställd hos oss på Purple, med möjlighet att efter en tid gå över i en fast anställning hos vår kund. Om jobbet Vi letar efter en tekniskt intresserad och serviceinriktad innesäljare som vill vara en nyckelspelare i kundens säljteam. I denna roll kommer du att ansvara för att ta fram offerter, hantera ordrar och erbjuda teknisk rådgivning till kunder. Du kommer också att ge support via telefon och e-post samt arbeta med uppdatering och kommunikation kring leveransplanering och eventuella leveransförändringar. Dessutom blir du en viktig del i kundbearbetning genom uppföljningssamtal och kampanjutskick. Om dig För att lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning eller erfarenhet inom teknik. Erfarenhet av sälj, administration och orderhantering är viktigt, och vi ser gärna att du har ett starkt intresse och förståelse för tillverkningsindustrin. Det är meriterande om du har erfarenhet av att tolka ritningar samt har god matematisk förståelse. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, har god datorvana och förmåga att arbeta i olika affärssystem. För rollen krävs även att du har körkort och tillgång till bil. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en lagspelare med hög servicekänsla och kundfokus. Du är strukturerad, ordningsam och har en god förmåga att prioritera arbetsuppgifter i en snabbföränderlig miljö. Din initiativförmåga och problemlösande inställning är avgörande för att lyckas i rollen, och vi ser gärna att du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar väl med kollegor från olika avdelningar. Rekryteringsinformation Låter detta som rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Anela Drndo och Jennie Holmberg är ansvariga rekryterare. De finns tillgängliga via telefon eller e-post om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och upplägg. Anela Drndo 0737- 01 94 53 [email protected] Jennie Holmberg 0763- 07 01 23 [email protected]
Vill du arbeta med högteknologiska CNC-maskiner och den senaste automationstekniken? Bromi Gruppen söker nu en Automationstekniker/Elektriker till Värnamo-området. Här får du en spännande roll med frihet under ansvar och möjlighet att arbeta med världsledande maskiner från Brother, Citizen, Miyano och OKK. Om tjänsten Som Automationstekniker/Elektriker ingår du i vårt applikationsteam. Du kommer att ha en varierande och självständig roll där du arbetar både i projekt och med dagliga uppdrag inom elektronik, elkonstruktion och automation. Du ansvarar för installation, service och felsökning av CNC-maskiner, samt programmering och konfigurering av PLC-system. I tjänsten ingår även att kunna rita upp el-scheman, elektriska installationer, underhåll och driftsättning av maskiner. En viktig del av ditt arbete är att ge teknisk support och rådgivning till kunder, vilket innebär att du får en nära kontakt med dem för att säkerställa att deras maskiner fungerar optimalt. Då vi har kunder över hela Sverige kommer en del resor att ingå i tjänsten, vilket ger dig möjlighet att arbeta i olika miljöer och möta nya utmaningar. Din profil Vi söker dig som har ett starkt tekniskt intresse och erfarenhet av el och automation. För att lyckas i rollen behöver du ha en god förståelse för elektronik och automation, samt erfarenhet av felsökning och arbete med maskiners styrsystem. Du bör ha förmågan att tolka, konstruera och förstå el-ritningar. Också vara van vid att arbeta med PLC-programmering och automation. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete. Som person är du serviceinriktad, noggrann och lösningsfokuserad. Du trivs med att arbeta självständigt men har också lätt för att samarbeta i team. Eftersom arbetet innebär kontakt med kunder är det viktigt att du är trygg i din roll, är kommunikativ och kan ge professionell service. B-körkort är ett krav för tjänsten. Har du tidigare erfarenhet av servicearbete eller kundstöd är det meriterande. Vi erbjuder Hos oss får du en dynamisk och utvecklande roll där du har stor frihet under ansvar. Du erbjuds ett varierande arbete med möjlighet att påverka och planera ditt eget arbete. Vi erbjuder dig flexibla arbetstider för att skapa en bra balans mellan arbete och fritid. För att du ska kunna utvecklas i din roll erbjuder vi både intern och extern utbildning, vilket ger dig möjligheten att ständigt bredda dina kunskaper och hålla dig uppdaterad inom den senaste tekniken. Du kommer att få arbeta med högteknologiska och världsledande maskiner, vilket gör att du får en unik chans att utvecklas inom automation och CNC-teknik. Om Bromi Gruppen AB Bromi Gruppen är ett svenskt, privatägt företag som idag består av Bromi i Värnamo och Mekana i Örebro. Med cirka 30 anställda i olika åldrar och kontor i både Värnamo och Örebro har vi en stark närvaro på marknaden och en omsättning på 200 miljoner kronor. För att möta den växande efterfrågan behöver vi nu utöka vårt team med fler engagerade medarbetare. Vår framgång bygger på ett unikt kunderbjudande, där vi kombinerar innovativa maskin- och automationslösningar med gedigen intern kompetens inom flera specialistområden. Med en stark teknisk grund och ett kundfokuserat arbetssätt hjälper vi företag att effektivisera sin produktion och bli ännu mer konkurrenskraftiga. Rekryteringsinformation Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Låter det som en tjänst för dig? Skicka då din ansökan med CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie på Purple Rekrytering & Interim. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected] Ta chansen att bli en del av Bromi Gruppens framgångsrika team!
Vi på Tecnau är en ledande aktör inom teknik och innovation och letar nu efter en erfaren Elkonstruktör med passion för teknik och utveckling. Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att påverka och vara en central del i utvecklingen av nya produkter? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten Som Elkonstruktör hos oss på Tecnau kommer du att spela en nyckelroll i både utvecklingen av nya produkter och vidareutvecklingen av befintliga lösningar inom din tilldelade produktgrupp. Du arbetar med elkonstruktion och framtagning av tillverkningsunderlag enligt gällande rutiner och policys. I din roll säkerställer du att produkterna uppfyller relevanta säkerhetskrav och godkännanden. Du kommer att ingå i utvecklingsteamet och ha ett brett kontaktnät både internt och externt, där du samarbetar med olika avdelningar, kunder, distributörer, säljbolag och leverantörer. Utveckling av nya produkter är en central del av tjänsten, och du kommer att vara delaktig i hela processen – från idé och koncept till färdig produkt. Du kommer att arbeta med tekniska lösningar som möter marknadens behov, genomföra förstudier, ta fram prototyper och säkerställa att utvecklingsarbetet sker i linje med företagets strategi. Vid behov deltar du i utvecklingsprojekt och agerar delprojektledare. En viktig del av tjänsten är även att säkerställa att produkter uppfyller aktuella godkännanden och säkerhetskrav samt hantera uppläggning av köpkomponenter och tillverkningsartiklar i affärssystemet NAV. Tekniska kompetenser och kvalifikationer Vi söker dig som har en teknisk utbildning på eftergymnasial nivå, gärna med inriktning mot elkonstruktion. Du har flerårig erfarenhet av elkonstruktion och utvecklingsarbete, samt erfarenhet av projektarbete och produktutveckling. Goda kunskaper i CAD och mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift, är ett krav. Du har även kännedom om relevanta säkerhetskrav och godkännanden. Som person är du analytisk, målinriktad och har en stark administrativ förmåga. Du trivs med att samarbeta och har lätt för att kommunicera med olika intressenter. Du har ett affärsmässigt tänk och förstår hur utvecklingsarbetet påverkar företagets övergripande verksamhet. För att trivas i rollen är det viktigt att du är flexibel och har förmågan att anpassa dig till förändringar. Du ser möjligheter i utveckling och har ett öppet förhållningssätt till nya arbetssätt och tekniska lösningar. Förmåner och utvecklingsmöjligheter På Tecnau AB får du möjlighet att arbeta i en innovativ och framåtblickande miljö där teknik och utveckling står i fokus. Vi erbjuder en trygg och stabil arbetsplats med goda möjligheter till kompetensutveckling och karriärutveckling inom företaget. Hos oss får du chansen att arbeta i en internationell miljö med spännande projekt och samarbeten över hela världen. Vi värdesätter våra medarbetares välmående och erbjuder attraktiva personalförmåner såsom flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och möjligheten att arbeta i en stimulerande och inkluderande arbetskultur. Vi uppmuntrar till kontinuerligt lärande och ser till att du får de resurser och den support du behöver för att utvecklas i din roll. Om Tecnau Tecnau AB utvecklar och tillverkar maskiner och lösningar för pappershantering inom den digitala tryckeriindustrin. Vi har över 80 patent globalt och våra lösningar är installerade i en rad olika branscher världen över för att effektivisera verksamheten inom printindustrin och den grafiska marknaden. Våra kunder består av banker, försäkringsbolag, utbildningsväsen, myndigheter, grafisk bokproduktion, fotobokstillverkare och telekombolag. I koncernen är vi ca totalt cirka 450 medarbetare placerade i Europa, Asien och USA. I Ljungby är vi cirka 55 medarbetare. Lär känna oss ännu mer på https://www.tecnau.com/ Vill du veta mer? I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim, där Anela Drndo är vår ansvariga rekryterare. Anela står till ditt förfogande för eventuella frågor och ytterligare information. Du kan nå henne personligen på telefonnummer 0737–019453. Ansökningar behandlas löpande, skicka in din ansökan snarast möjligt. Varmt välkommen till vårt team!
Välj ett jobb för att visa detaljer