Lediga jobb i Gislaved

Sök totalt 157 lediga jobb i Gislaved

Säljare till BA Plastservice

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Med över tre decennier i branschen står BA Plastservice som en pålitlig och stabil aktör inom kringutrustning och förbrukningskomponenter för plastindustrin. Just nu expanderar vi och söker en engagerad Säljare för att förstärka vårt team. Sedan starten 1993 som ett serviceföretag har vi vuxit och blivit specialister som erbjuder allt från individuella komponenter till fullskaliga plastfabriker.   Tack vare vår framgångsrika tillväxt och den stigande efterfrågan inom plastindustrin, söker vi nu en dynamisk och engagerad Säljare med bas i Jönköpings län. I denna centrala roll blir du en nyckelperson i vårt team och kommer att ha följande huvudsakliga ansvarsområden: Kundrelationer: Du kommer att bearbeta både nya och befintliga kunder, bygga starka relationer och konsultera dem genom projektens olika faser, från idé till genomförande. Tekniskt stöd: Genom att erbjuda djupgående teknisk expertis kommer du att stödja och vägleda våra kunder, säkerställa att deras behov och krav möts på bästa möjliga sätt. Projektledning: Du kommer att ha en aktiv roll i projektens livscykel, från planering och förhandlingar till att direkt delta i genomförandet. Din förmåga att balansera strategisk planering med praktiskt arbete kommer att vara avgörande för framgången. Denna position erbjuder en unik möjlighet att vara en del av en framstående aktör inom plastindustrin, där du kommer att spela en central roll i vår fortsatta tillväxt och framgång. Vem du är För att passa in i rollen ser vi att du är tekniskt kunnig och intresserad samt praktiskt lagd, med fördel inom formsprutning, plast eller verktygstillverkning. Du är driven, lösningsorienterad, nyfiken och ständigt på jakt efter nytt att lära. Då du stöter på kunder och beslutsfattare i alla led så är det viktigt att du är ödmjuk, social och duktig på att skapa samt vårda relationer. Då säljarbetet oftast görs ute på fält är det viktigt att du är aktiv, strukturerad och självgående. Stor vikt läggs på din personlighet och att du är som vi, en lagspelare. I rollen bör du behärska svenska/engelska i tal och skrift och meriterande är om du även behärskar tyska språket. För denna tjänst är B-körkort ett krav och då vi arbetar i affärssystemet Pyramid är det ett stort plus om även du har erfarenhet av detta. Vi erbjuder Oöverträffad expertis och trygghet: Vårt team av erfarna medarbetare besitter djupgående kunskap och förståelse, med bakgrund inom service, ställ, verktyg, produktion och kringutrustning. Vi vet vad vi pratar om, eftersom vi har levt det. Strategisk placering: Beläget i Anderstorp, hjärtat av en av Sveriges mest koncentrerade plastregioner, är vi nära våra kunder och håller oss ständigt lyhörda för marknadens behov. Brett produktutbud: Som agentur för ledande varumärken som Technotrans, Groche, Getcha och flera andra, samt med vårt eget omfattande produktutbud, erbjuder vi det mest kompletta sortimentet på marknaden.   Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim. Vår rekryteringskonsult, Anela Drndo, finns tillgänglig för att hjälpa dig. Kontakta henne på telefon 0737–019453 eller via e-post på [email protected] om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och vårt företag. Varmt välkommen med din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Vi söker arbetsterapeuter som vill arbeta i sommar!

Är du fysioterapeut och vill testa något nytt? Vi söker just nu arbetsterapeuter som vill arbeta under sommaren. Du ska vara trygg i din yrkesroll och självgående i arbetet. Vi hjälper dig att hjälpa andra! Period: 2024-06-01 - 2024-08-31 Schema: Dagtid Kvalifikationer: Vi söker dig som är arbetsterapeut med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Personliga egenskaper: Du är självständig både ensam och i grupp, samt intresserad och göra ditt yttersta för patienterna. Du är säker i din yrkesroll, hjälpsam, engagerad och tillmötesgående. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en arbetsterapeut som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Vi söker fysioterapeuter som vill arbeta i sommar!

Är du fysioterapeut och vill testa något nytt? Vi söker just nu fysioterapeuter som vill arbeta under sommaren. Du ska vara trygg i din yrkesroll och självgående i arbetet. Vi hjälper dig att hjälpa andra! Period: 2024-06-01 - 2024-08-31 Schema: Dagtid Kvalifikationer: Vi söker dig som är fysioterapeut med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Personliga egenskaper: Du är självständig både ensam och i grupp, samt intresserad och göra ditt yttersta för patienterna. Du är säker i din yrkesroll, hjälpsam, engagerad och tillmötesgående. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en arbetsterapeut som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Administratör

Arbetsbeskrivning Har du tidigare erfarenhet inom administration? Skulle du beskriva dig som serviceminded, produktiv samt som en positiv lagspelare? Då är det dig vi söker! Som administratör kommer du att hantera ordar i företagets affärssystem. Du hanterar dokumenten och ser till att de är korrekta och inlagda i systemet. Vi ser att du som söker är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Du kommer dagligen ha kontakt med kunder vilket kräver att du har ett brinnande intresse för kundservice både via telefon och mail. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten innebär många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Orderhantering och leveransbevakning Kundservice Kvalifikationer Gymnasieexamen Flytande svenska och god engelska Erfarenhet från arbete i system Erfarenhet från service/kundtjänst Erfarenhet från orderhantering och leveransbevakning Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Söker Truckförare v.24-33 till Smålandsstenar

Vi söker truckförare ! Vår kund i Smålandsstenar söker en truckförare över sommaren, v.24-v.33. Du ska ha erfarenhet av truckkörning (givetvis truckkort) och kunna svenska i tal skrift. Lagererfarenhet är meriterande. Vi intervjuar folk löpande så vänta inte med din ansökan. Har du frågor kan du kontakta Pär Cedefors 076-4920490 Välkommen med din ansökan !

23 april 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Rektor Gislaveds gymnasium

Beskrivning Vi är en modig arbetsgivare i framkant vad gäller utveckling och ledning. Som chef i Gislaveds kommun står du för skillnaden mellan en fungerande verksamhet och en mycket bra verksamhet. I ditt ledarskap är du modig och nyfiken. Du vågar prova nya idéer som ligger i tiden med dagens och morgondagens krav från omvärlden. Du värnar om ditt område men utgår alltid från ett helhetsperspektiv för Gislaveds kommun. I ditt uppdrag kommer du att vara rektor för Utvecklingssektorn som innefattar vård- och omsorgsprogrammet, restaurang- och livsmedelsprogrammet, introduktionsprogrammen och den anpassade gymnasieskolan. Idag finns cirka 160 elever på programmen och drygt 30 medarbetare som arbetar hela, eller delar, av sin tjänst på dessa program. Som rektor hos oss är du en nyckelperson i att tillsammans med medarbetare och elever skapa ett klimat som främjar våra elevers kunskapsutveckling i en trygg skolmiljö, där studieglädje är en självklarhet.  Intervjuer för tjänsten genomförs den 24/5 och 27/5. Arbetsuppgifter Du leder den operativa verksamheten inom ditt rektorsområde och har det övergripande ansvaret för elever, medarbetare, arbetsmiljö, ekonomi och skolutveckling. Du företräder också skolan i olika sammanhang, kommunicerar med kommunen, andra myndigheter, vårdnadshavare och du engagerar dig i omkringliggande näringsliv. Vidare leder du sektorns elevhälsateam och har ett nära samarbete med professionerna i teamet. Du är trygg i ditt uppdrag som rektor och har ett tydligt fokus på det pedagogiska ledarskapet och prioriterar arbetet med elevernas måluppfyllelse. Du inspireras av att arbeta och leda i skolmiljö och har förmåga att prioritera och planera din tid utifrån elevernas och verksamhetens behov. Som ledare är du närvarande, lyhörd, flexibel och skapar förutsättningar för dina medarbetare att växa i sitt uppdrag. Du har ett mål- och resultatorienterat arbetssätt och strävar efter att hålla en hög kvalitet på sektorns utbildningsprogram. Till din hjälp har du rektorskollegor, gymnasiechef och en stab som stöttar dig i frågor som rör bland annat kvalitet, ekonomi, HR-frågor och elevadministration. Kvalifikationer Vi söker dig som har en helhetssyn på ungdomars utveckling och lärande samt har förmågan att skapa goda tillitsfulla relationer som bidrar till engagemang och motivation. Du har dokumenterad erfarenhet av att driva utvecklings- och förbättringsarbete samt att leda systematiskt kvalitetsarbete. Vi vill att du är utvecklingsorienterad, håller dig uppdaterad och är intresserad av aktuell skolutveckling.  Du är en erfaren rektor med en bakgrund inom utbildningsverksamhet och pedagogiskt arbete samt har kunskap om budgetarbete. Ledarerfarenhet med genomförd rektorsutbildning är ett krav.  Vi vill att ditt ledarskap grundar sig i tillit där det i praktiken visas genom dialog och delaktighet tillsammans med dina medarbetare. Du hittar vägar att ta tillvara på medarbetarnas kunskaper, engagemang och vilja att lyckas med sina uppdrag.  Ditt ledarskap är djupt förknippat med din förmåga att kommunicera. Hos oss innebär det att du leder din verksamhet genom att bygga relationer och skapa delaktighet. De fyra viktigaste kommunikativa förmågorna för en chef i Gislaveds kommun är engagemang, tydlighet, lyhördhet och analytisk förmåga. Tillsammans med dina medarbetare främjar du nya tankar och idéer som för Gislaveds kommun framåt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att din syn på ledarskap överensstämmer med vår. Vi tillämpar registerkontroll (utdrag ur belastningsregistret) som en form av lämplighetsprövning för alla som erbjuds anställning i verksamheter där man har en direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas.  Vill du vara en del av vår framgång? Välkommen med din ansökan! I Gislaveds kommun är heltid en rättighet och därför annonseras lediga tjänster* på heltid. När verksamheten kan tillgodose deltid är det givetvis en möjlighet. *tjänster som är kortare än 3 månader samt vissa befattningar kan undantas. Inför rekryteringsarbetet har Gislaveds kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

23 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
EKONOM - Rosti GP

Formsprutningsgruppen Rosti AS förvärvades 2010 av Rosti GP AB:s svenska ägare Nordstjernan. Tillsammans har vi ett team på 3500 anställda på 12 fabriker i Europa, Asien och Nordamerika. Verksamheten i Gislaved har bedrivits sedan 1966 och är idag en av de största leverantörerna i Europa av förpackningar till livsmedelsindustrin. Verksamheten i Gislaved har ca 80 anställda. Läs mer om företaget på, www.rosti.com. På Rosti GP i Gislaved har vi under senaste åren gjort betydande investeringar inom ny teknik med en tydlig inriktning på hållbarhet och utveckling. Genom att ha en automationsgrad som överträffar det vanliga och med vår tekniska expertis samt en bred kundbas, ser vi en framtid utan begränsningar. Med flera spännande nya kundprojekt framöver, behöver vi nu förstärka vår organisation med flera nya roller inom organisationen. Vi har fattat ett strategiskt beslut inom organisationen att låta vår Ekonomichef ta en mer aktiv roll inom Controlling-arbetet för att närmare stödja verksamheten. Därför söker vi nu en EKONOM som kan komplettera vårt ekonomiteam och bidra till att upprätthålla en effektiv ekonomisk styrning och rapportering. I denna roll kommer du arbeta med den dagliga verksamheten avseende löpande bokföring och redovisning samt också ha en hög delaktighet i månads- och årsbokslut. Du ingår i ett team med Ekonomichef och Ekonomiassistent där ni arbetar tätt tillsammans med att underhålla, utveckla och förbättra processer samt rutiner för en effektivare hantering av vårt arbetssätt. Vi har nyligen implementerat Microsoft Dynamics 365 som nytt affärssystem vilket tillsammans med, Power BI och Officepaketet blir viktiga IT- stöd/vertyg för dig. Sammanfattat innehåller dina huvudsakliga arbetsuppgifter; • Löpande bokföring och redovisning • Månads och årsbokslut • Delaktig i forecast och budgetprocessen • Myndighetsrapportering och momsredovisning, inklusive intrastat och periodisk sammanställning • Framtagning av statistik / rapporter / uppföljning • Fakturering Beroende på din bakgrund, erfarenhet och intresse så är vi villiga att påverka och forma det långsiktiga innehållet anpassat till just Dig. Hos oss på Rosti GP blir du en viktig nyckelperson där du får stor möjlighet att vara delaktig och påverka vår fortsatta utveckling. Du kommer tillhöra ett team som genomsyras av att ett härligt samarbete, där vi stöttar varandra och arbetar prestigelöst med ett gemensamt mål att förbättra verksamheten. DIN PROFIL Erfarenheten vi söker till denna roll kan variera. Antingen arbetar du i liknande roll idag alternativt som ekonomiassistent och är redo att ta nästa steg i karriären som innebär att du självständigt får ansvara för och arbeta brett med samtliga delar i ekonomiflöde. Du är en självgående lagspelare med en stark känsla för teamwork. I mötet med andra är du hjälpsam, prestigelös och handlingskraftig där du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar mot uppsatta mål med beslutsamhet och engagemang. Du har ett analytiskt förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete samtidigt som du upprätthåller hög kvalitet och effektivitet. Du känner dig trygg i engelska språket och du är en god systemanvändare och om du har även kunskap inom Power BI ser vi det som ett plus. Bli vår nya kollega - Välkommen med din ansökan! KONTAKT I denna rekrytering samarbetar Rosti GP med FindMood. Du ansöker till tjänsten med CV och Personligt brev på www.findmood.se. Ansvarig rekryterare är Sanna Thituson, hör gärna av dig med frågor under processens gång till [email protected] eller 070-23 63 925.

22 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Teknisk Innesäljare till Mattssons

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Är du tekniskt kunnig och brinner för service? Vi söker en proaktiv och strukturerad innesäljare som vill göra skillnad. Bli en nyckelspelare i vårt dynamiska team! Om företaget Mattssons, med anor från 1947, är kända för sin stora marknads- och produktkunskap samt ledande logistiklösningar. Som ett av de största privatägda företagen i branschen, med korta beslutsvägar, erbjuder vi våra kunder en svårslagen flexibilitet. Vi har ett brett sortiment av fästelement med över 180 000 artiklar och verksamhet i Sverige, Portugal och Kina. Besök oss på www.mattssons.com för att läsa mer. Om rollen Vi söker en tekniskt intresserad och driven innesäljare som vill göra skillnad och leverera högklassig service. I rollen ingår att arbeta med offertframtagning, orderhantering, teknisk rådgivning, kundsupport via telefon och e-mail, samt uppdatering och kommunikation av leveransplanering och leveransförändringar. Du kommer även att vara delaktig i kundbearbetning genom samtal och kampanjutskick. Kvalifikationer För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har en relevant utbildning eller erfarenhet inom teknik. Det är viktigt med erfarenhet av sälj och administration samt av orderhantering. Du bör ha ett starkt tekniskt intresse och kunskap, med en förståelse för tillverkningsindustrin. God datorvana är nödvändigt, och du bör behärska svenska och engelska i både tal och skrift. Ett körkort och tillgång till bil är också ett krav. Personliga egenskaper Vi värdesätter en lagspelare som har fokus på kunden och en hög servicegrad. Du bör vara strukturerad och ordningsam med förmåga att prioritera i ett högt tempo. Din förmåga att effektivt prioritera din tid och arbetsuppgifter kommer att vara avgörande för att lyckas i rollen som teknisk innesäljare hos oss. Vi ser även att du har en proaktiv inställning och tar initiativ för att lösa problem och utmaningar på ett självständigt sätt. En god kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika avdelningar och teammedlemmar är också viktiga egenskaper som vi uppskattar hos våra medarbetare. Vi erbjuder På Mattssons tror vi på tydliga mål, en generös personalpolitik och en god gemenskap på kontoret – varje dag börjar med gemensam frukost. Du kommer att vara en del av ett engagerat team med korta beslutsvägar och goda möjligheter till personlig utveckling. Vi vill att du ska vara engagerad och en aktiv del av vår framtid. Vi tror på handlingskraft, delaktighet och målmedvetenhet. Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim. Vår rekryteringskonsult, Anela Drndo, finns tillgänglig för att hjälpa dig. Kontakta henne på telefon 0737–019453 eller via e-post på [email protected] om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och vårt företag.

22 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Interim Operativ Inköpare - Konfidentiell

För kunds räkning söker VEM en Interim Operativ Inköpare till ett heltidsuppdrag i GGVV-området!     Om uppdraget I din roll som operativ inköpare får du ett taktiskt och operativt ansvar för verksamhetens inköpsbehov från leverantörer i din portfölj. Du kommer löpande att övervaka och analysera lagernivåer samt genomföra inköp. Rollen innebär en nära kontakt med leverantörer på en global nivå, för vilka du även kontinuerligt bevakar, följer upp och analyserar vad gäller leverantörsprecision och prognoser. Med din erfarenhet förväntas du bidra till att vidareutveckla inköps- och logistikfunktionen för att skapa optimerade och effektiva arbetssätt. Vår kund är en större internationell verksamhet och du blir en del av verksamhetens inköpsfunktion där du får en viktig roll och rapporterar till Inköpschef.     Om dig Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet inom operativt inköp av såväl direkt som indirekt material inom tillverkande industri. Erfarenhet av SAP är för uppdraget ett krav. Du är trygg och van i dialogen med leverantörer och behärskar både svenska och engelska flytande. Som person trivs du i samarbetet med andra, både internt och externt, och har en god kommunikativ förmåga. Du är även analytisk i ditt sätt och har ett strategiskt intresse och tänk.     Bra att veta  Uppdragsstart är omgående och uppdraget förväntas pågå ca 4-6 månader. Placeringsort är i norra delen av GGVV-området med möjlighet till distansarbete vid behov. Uppdragets omfattning är heltid. För detta uppdrag tillämpar vi löpande urval men vi önskar din ansökan via vår hemsida senast 5 maj.       VEM är VEM VEM är ett utvecklingsorienterat konsultföretag som erbjuder högkvalitativa tjänster inom rekrytering och interimslösningar av ledande befattningar.

22 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Operativ inköpare

Arbetsbeskrivning Är du en driven operativ inköpare med en skarp analytisk förmåga? Är du redo att ta dig an en ny utmaning i en global miljö? Ta steget mot en spännande karriär som operativ Inköpare hos Isaberg Rapid! Isaberg Rapid är en av de ledande tillverkarna av kontors- och industriella förbrukningsvaror med en imponerande historia som sträcker sig över åttio år. Vår passion för innovation och högkvalitativa produkter har gjort oss till ett företag som står för pålitlighet och effektivitet. Som operativ inköpare kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa en smidig och effektiv inköpsprocess för våra produkter. Du kommer att ansvara för att övervaka leveranser och lagerstatus, utveckla supplier flödet med kund samt optimera inköpsprocessen för att säkerställa kostnadseffektivitet och kvalitet. Rollen innebär att du tar ansvar för hela inköpsprocessen, från början till slut. Det innebär att säkerställa effektiva och lönsamma leverantörsrelationer samt samarbeta nära våra interna team för att uppnå gemensamma mål. Din förmåga att hantera flera projekt och uppgifter samtidigt är avgörande för att säkerställa effektivitet och framgång. Dessutom krävs en stark analytisk förmåga för att identifiera och lösa eventuella utmaningar under inköpsprocessen. Att kunna arbeta under tryck och bibehålla noggrannheten och kvaliteten i arbetet är också viktigt för att leverera resultat inom de givna tidsramarna. Du kommer att ha kontakter med leverantörer för världens alla hörn, därav är det fördelaktigt om du har erfarenhet av att arbeta inom en global koncern där kontakterna är sporadiska och kan sträcka sig över geografiska områden. Ytterligare erfarenhet av att hantera leverantörer från olika regioner såsom Europa, Asien och Sverige är också betydelsefullt för att navigera genom olika krav och kulturella skillnader. Isaberg Rapid erbjuder en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där du kommer att få möjlighet att växa och utvecklas i din karriär. Rollen rapporterar till Inköpschef och du utgår ifrån vårt huvudkontor i Hestra med möjlighet till distansarbetet. Vi kommer att publicera annonsen i flera orter: Hestra, Jönköping, Borås och Värnamo. Om du är redo att ta dig an en spännande utmaning och bidra till Isaberg Rapids framgång, skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag: 2024-05-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt! För information: Rekryteringen sker i samband med Randstad. För mer information om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simona Möller via e-post: [email protected] Ansvarsområden Inköp Övervaka leveranser Utvärdera leverantörer Utveckla supplier flödet med kund Optimera kostnader och minimera risker Kvalifikationer 3-5 års erfarenhet av Operativt inköp Utbildning inom ekonomi, Logistik och/eller inköp eller motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig Goda kunskaper inom SAP Flytande svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Annan ERP-erfarenhet Du som söker tjänsten som Operativ inköpare är en lagspelare med utmärkta kommunikationsförmågor, nätverkande talanger och en förmåga att lösa problem på ett strukturerat och noggrant sätt. Du är analytisk, strukturerad och trivs med förändring. Om företaget Isaberg Rapid AB ISABERG RAPID AB är en världsledande fästspecialist med ett av marknadens starkaste erbjudande inom häftning, smältlim, blindnitning och varmluft. Med egen utveckling, tillverkning, distribution och marknadsföring skapar vi starka band hela vägen från idé till att produkten landar hos användaren. Genom återförsäljarnät över hela världen och egna säljkontor i Europa används våra produkter av hemmafixare och proffs världen över. Vårt huvudkontor är i Hestra sedan företaget grundades 1936. Vi tillhör ACCO Brands Corporation, ett börsnoterat amerikanskt företag med världsledande varumärken inom ett brett utbud av kategorier. Vi marknadsför och utvecklar innovativa lösningar för att bättre organisera och förenkla modernt arbete. I portföljen ingår över 40 varumärken såsom Leitz®, Rexel®, Esselte®, Rapid®, Nobo®, GBC®, Derwent® och Kensington®. Det är viktigt för oss att du trivs oavsett om du sitter på vårt huvudkontor eller om du arbetar hemifrån. Vår organisationskultur stavas gemenskap, delaktighet och glädje. Därför vill vi erbjuda dig en stimulerande roll där du har möjlighet att utvecklas - tillsammans med oss.

22 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024