DC Talents AB jobb

Lediga jobb hos DC Talents AB

Account Manager
DC Talents AB
Företagssäljare

OM FÖRETAGET Canon Business Center Norrköping startades 1990 och är ett etablerat och marknadsledande företag med fokus på digitalisering och smarta lösningar för deras kunder. De är ett helt fristående företag som är en del av en nationell kedja – med en lokal, familjär känsla. Vill du jobba med ett starkt varumärke, drivna kollegor och ett utbud av marknadens vassaste produkter och tjänster? Blir du dessutom taggad på att få jobba på ett kontor som är prisbelönt två år i rad? Då är detta möjligheten du inte vill missa! DC Talents hjälper nu Canon Business Center Norrköping som söker en driven Account Manager som vill växa i karriären och dessutom ha väldigt kul på vägen. Detta är en direktanställning på Canon Business Center, där DC Talents håller i rekryteringsprocessen. Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM ROLLEN Som Account Manager ansvarar du för hela säljprocessen, från prospektering till affär, och kombinerar nykundsbearbetning med utveckling av befintliga relationer. Du jobbar med Canons hela produktportfölj och kringtjänster och bokar möten, träffar kunder och bygger relationer. Du har stor frihet att styra dina dagar själv – med full backning från ett erfaret säljteam. 🤝 Fokus i din roll – att bygga relationer och affärer Hitta och bearbeta nya kunder (främst i Norrköping/Finspång/Nyköping med omnejd) Utveckla relationer med företagets befintliga kunder Jobba långsiktigt, skapa förtroende och värde för kund ‍ Vad Canon erbjuder 🧠 Canon investerar i dig och du får utvecklas på riktigt. Du får: · Säljutbildningar som anpassas efter din nivå, sker löpande internt och externt · Produktutbildningar i Canons breda portfölj från erfarna säljare · Coaching av ledare och kollegor som vill se dig lyckas 😄 Du har kul på jobbet Det här är ett team där man stöttar, peppar och skrattar ihop – men också levererar på höga mål. En kultur där det är prestigelöst, proffsigt och positivt med dig, kunden och affären i fokus. 🥇 Du är på en vinnande arbetsplats Canon Business Center Norrköping har blivit utsedda till Sveriges bästa Canon Business Center två år i rad. Du kliver in i ett vinnande lag – där du inte bara ska prestera, utan också trivas. DIN PROFIL För att lyckas i denna roll tror vi att du har erfarenhet av försäljning (gärna B2B), är självgående, social och gillar att bygga nätverk. Du vill framåt, gillar högt tempo och motiveras av att nå resultat. Körkort krävs, men viktigast är att du har rätt attityd, tävlingsmänniska, social och viljan att utvecklas. ANSÖKAN & KONTAKT I denna rekryteringsprocess arbetar vi med ett löpande urval. I och med det ser vi gärna att du kommer in med din ansökan snarast, men senast 11/7. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Din ansökan bestående av CV skickas till [email protected]. OM DC TALENTS DC Talents är ett specialistbolag inom bemanning, rekrytering och hyrrekrytering. Vi är nischade inom den juniora tjänstemannasektorn och vårt fokus ligger på mjuka värden där kandidaternas personlighet, driv och kulturella matchning premieras i lika stor utsträckning som de traditionella hårda kraven.

Igår
Sista ansökan:
11 juli 2025
Två kundservicekoordinatorer på heltid!
DC Talents AB
Kundtjänstpersonal

OM FÖRETAGET Vår kund har valt att vara anonym i ett första skede. Mer information ges vid ett första intervjutillfälle. DC Talents hjälper nu vår kund som söker två Kundservicekoordinatorer på heltid med placering i Linköping. Önskad start är omgående och du blir under de första 6 månaderna anställd som konsult på DC Talents och uthyrd till kund. Om alla parter är nöjda, är ambitionen att du därefter går över i en direktanställning hos kund. Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM ROLLEN I rollen som Kundservicekoordinator blir du en viktig länk mellan interna team, kunder och säljorganisationen. Du kommer att arbeta i en bred och varierad tjänst där du får hantera kontakter med såväl privatpersoner som kommuner och aktörer inom industrin. Din främsta uppgift är att ge vägledning och support till kunder inom livsmedelsområdet via telefon och e-post. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera kundfrågor och ge enklare teknisk support via telefon, e-post och personliga möten. Stötta kunder i användningen av digitala kundsystem och utbud. Administrera kunduppgifter i interna system. Koordinera och kommunicera mellan kund, intern försäljning och laboratorieenheter samt viss kontakt med externa leverantörer. Ta fram statistik, handlägga och utvärdera deklarationskontroller inom detaljhandeln enligt gällande lagstiftning. Du utgår från kunds kontor i Linköping, med möjlighet till hybridarbete när du har kommit in i rollen och känner dig bekväm med arbetsuppgifterna. DIN PROFIL Vi söker dig som har en naturvetenskaplig gymnasieutbildning i grunden, samt har erfarenhet från serviceinriktade roller som har gett dig en hög stresstålighet i samband med god struktur och noggrannhet. För tjänsten är det ett krav att du kan kommunicera obehindrat på såväl svenska som engelska i tal och skrift. Det är även meriterande om du kan danska. I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har en lösningsorienterad inställning. Du är flexibel, tar ansvar och arbetar med noggrannhet och ett starkt kvalitetstänk. Din kommunikativa förmåga och servicekänsla gör att du möter kundernas behov med tålamod och en positiv attityd. Du trivs både med att arbeta självständigt och i team, och har ett intresse för att bidra till förbättring och utveckling. ANSÖKAN & KONTAKT I denna rekryteringsprocess arbetar vi med ett löpande urval. I och med det ser vi gärna att du kommer in med din ansökan snarast, men senast 11/7. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Din ansökan bestående av CV skickas till [email protected]. OM DC TALENTS DC Talents är ett specialistbolag inom bemanning, rekrytering och hyrrekrytering. Vi är nischade inom den juniora tjänstemannasektorn och vårt fokus ligger på mjuka värden där kandidaternas personlighet, driv och kulturella matchning premieras i lika stor utsträckning som de traditionella hårda kraven.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kundservicekoordinator på deltid!
DC Talents AB
Kundtjänstpersonal

OM FÖRETAGET Vår kund har valt att vara anonym i ett första skede. Mer information ges vid ett första intervjutillfälle. DC Talents hjälper nu vår kund som söker en Kundservicekoordinator på deltid, med placering i Linköping. Önskad start för tjänsten är omgående där du blir anställd som konsult hos oss på DC Talents och uthyrd till kund. Tjänsten passar perfekt för dig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och som vill ha ett utvecklande extrajobb på sidan. Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM ROLLEN I rollen som Kundservicekoordinator blir du en viktig länk mellan interna team, kunder och säljorganisationen. Du kommer att arbeta i en bred och varierad tjänst där du får hantera kontakter med såväl privatpersoner som kommuner och aktörer inom industrin. Din främsta uppgift är att ge vägledning och support till kunder inom livsmedelsområdet via telefon och e-post. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera kundfrågor och ge enklare teknisk support via telefon, e-post och personliga möten. Stötta kunder i användningen av digitala kundsystem och utbud. Administrera kunduppgifter i interna system. Koordinera och kommunicera mellan kund, intern försäljning och laboratorieenheter samt viss kontakt med externa leverantörer. Ta fram statistik, handlägga och utvärdera deklarationskontroller inom detaljhandeln enligt gällande lagstiftning. Du utgår från kunds kontor i Linköping, med möjlighet till hybridarbete när du har kommit in i rollen och känner dig bekväm med arbetsuppgifterna. Tjänsten är på deltid och vid behov, med en uppskattad sysselsättning på ca 15 timmar/vecka. Arbetstiderna kan anpassas efter studier eller annan huvudsaklig sysselsättning. DIN PROFIL Vi söker dig som har en naturvetenskaplig gymnasieutbildning i grunden och som just nu studerar på eftergymnasial nivå eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet från serviceinriktade roller som har gett dig en hög stresstålighet i samband med god struktur och noggrannhet. För tjänsten är det ett krav att du kan kommunicera obehindrat på såväl svenska som engelska i tal och skrift. Det är även meriterande om du kan danska. I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har en lösningsorienterad inställning. Du är flexibel, tar ansvar och arbetar med noggrannhet och ett starkt kvalitetstänk. Din kommunikativa förmåga och servicekänsla gör att du möter kundernas behov med tålamod och en positiv attityd. Du trivs både med att arbeta självständigt och i team, och har ett intresse för att bidra till förbättring och utveckling. ANSÖKAN & KONTAKT I denna rekryteringsprocess arbetar vi med ett löpande urval. I och med det ser vi gärna att du kommer in med din ansökan snarast, men senast 11/7. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Din ansökan bestående av CV skickas till [email protected]. Om DC Talents DC Talents är ett specialistbolag inom bemanning, rekrytering och hyrrekrytering. Vi är nischade inom den juniora tjänstemannasektorn och vårt fokus ligger på mjuka värden där kandidaternas personlighet, driv och kulturella matchning premieras i lika stor utsträckning som de traditionella hårda kraven.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025