Arbetsledare
Hirely AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Företagspresentation Nator Entreprenad är ett passionerat och engagerat företag inom bygg & anläggning. Nu letar vi efter en arbetsledare med inriktning Betong som vill vara med på deras spännande tillväxtresa. Nator Entreprenads projekt utförs mestadels i Storstockholm och deras huvudkontor ligger på smidigt gångavstånd från Helenelunds station i Sollentuna. Om tjänsten Som arbetsledare kommer du få möjligheten att ansvara för att leda, fördela arbetsuppgifter och samordna resurser inom deras Betong projekt. När så krävs kommer du själv arbeta operativt som utförare vilket kommer ge dig en bra variation i din vardag. Utöver att ibland arbeta operativt kommer du överse 5-10 medarbetare/UEs och koordinera den dagliga produktionen. Dina arbetsuppgifter Du är bryggan mellan kunden och dina kollegor ute på projekten. Du vägleder och coachar dina medarbetare. Vid behov arbetar du själv operativt i utförandet. I samråd med ledningen kan du vid behov ansvara för inköp av tjänster och varor Du gör kontinuerliga avstämningar med kunden och är behjälplig med att lösa problem som uppstår. Du tar ansvar för att projektet håller tidsplan och har en förståelse för hur eventuella avvikelser bör hanteras. Vem är du: För att trivas som arbetsledare hos Nator Entreprenad behöver du vara affärsdriven och lösningsorienterad. Du är trygg i din roll som ledare och gillar att leda dina medarbetare mot gemensamma mål. Du är även en tydlig ledare som förstår hur alla delar i ett projekt operativt utförs. Med ditt engagemang får du personalen motiverad att utföra arbetet i tid med högsta kvalité utefter kundens önskemål. Du har även minst 5 års erfarenhet av praktiskt arbete från Betong arbeten. Du behöver känna dig trygg i din roll som utförare och det är meriterande om du kan hänvisa till en varierad yrkeserfarenhet då projekten kan variera i karaktär. Vi erbjuder Du kommer få möjligheten att ingå i Nator Entreprenads lag där din personliga utveckling blir en del av företagets utveckling Marknadsmässiga lönevillkor och förmåner Möjlighet att vara med och påverka företagets framtid En anställning hos ett respekterat och tryggt företag med ett bra rykte i branschen För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter i företaget Ansökan Känns detta som nästa steg? Sök idag! Denna rekrytering görs i samarbete med Nator Personal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens sista publiceringsdatum. Alla frågor kring denna rekrytering hänvisas till [email protected]. Notera att vi endast tar emot frågor, alla ansökningar görs via vår karriärsida.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Mekanikkonstruktör i Solna
Hirely AB
Övriga civilingenjörsyrken

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Därför är detta jobb för dig Enkelt, du vill vara kreativ och innovativ i att lösa tekniska problem. Och det är precis vad vi erbjuder dig. Du är experten; du berättar för oss vilken lösning som du anser är bäst. Du kommer inte att vara ensam, nyckelordet är samarbete. Tvärfunktionella team skapas för att lösa projekt, snarare än att välja projekt för en redan befintlig grupp. Produkter och affärsområden kommer att skilja sig åt och du kommer att bygga nya spännande lösningar. Din utveckling är vår utveckling. Det vi erbjuder dig är ingen förutbestämd väg att följa. Vi gör saker på vårt eget sätt. Du har kontroll över din utveckling, oavsett vilken riktning du vill ta. Oavsett om det handlar om att nå en ny roll i framtiden eller fördjupa dig inom en specifik teknik, finns vi här för att hjälpa dig framåt. Du kommer att arbeta inom vårt affärsområde Hardware & Design där vi kombinerar bred ingenjörskompetens med djup specialistkunskap och ett användarcentrerat förhållningssätt – för att utveckla fysiska produkter och digitala upplevelser hela vägen från koncept till storskalig produktion. Arbetsuppgifter Konstruktion i produktutvecklingsprojekt, antingen vidareutveckla befintliga produkter eller skapa något helt nytt Samarbeta med tvärfunktionella team för att lösa komplexa problem Kommunicera med både experter och icke-experter om komplexa tekniska frågor Kvalifikationer Vi söker dig som trivs med att brottas med knepiga tekniska utmaningar och att analysera. Du tycker om att tillsammans med teamet bryta ner dessa utmaningar för att nå den bästa lösningen. Du är en person som tycker om att dela med dig av dina kunskaper samtidigt som du självständigt kan driva ditt eget arbete framåt. Utöver dina personliga egenskaper behöver du ha följande: Ingenjörsexamen inom maskinkonstruktion eller produktutveckling Minst 4 års erfarenhet av att arbeta som mekanikkonstruktör, inom konstruktion och produktutveckling Goda kunskaper i CAD och PDM-system Du kommunicerar flytande på svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Stockholm, Rättarvägen 3 (Solna). Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-07-16. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paola Banegas, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Redovisningsekonom i Stockholm
Hirely AB
Redovisningsekonomer

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker nu en erfaren Redovisningsekonom för ett spännande uppdrag hos en av våra kunder inom (liv)försäkringsbranschen i Stockholm. Uppdraget är perfekt för dig som har gedigen erfarenhet av bokslutsarbete och vill arbeta brett med både redovisning och rapportering. Arbetsbeskrivning I rollen får du helhetsansvar för bokslut och rapportering och arbetar i team tillsammans med andra bolags- och redovisningsekonomer. Du ansvarar för både månads- och kvartalsbokslut samt myndighetsrapportering, bland annat till Finansinspektionen.  Du samarbetar nära olika delar av organisationen och bidrar aktivt till att utveckla och effektivisera processer och rutiner. Arbetet innebär: Förberedelse av bokslutsunderlag och bokningar Kontoavstämningar och resultatanalyser Rapportering av resultat i system och till myndigheter Hantering av återförsäkring, moms och arbetsgivardeklarationer Kontinuerlig kontakt med både interna och externa parter   Kompetenskrav & erfarenhet Omfattande erfarenhet av bokslutsarbete, inklusive månads- och kvartalsbokslut med efterföljande rapportering Goda kunskaper i SAP, Cognos Controller och Excel Erfarenhet av arbete i liknande roller, gärna inom försäkring eller finansiella verksamheter Mycket god självständighet och förmåga att ta ansvar för ditt arbete Fakta om uppdraget: Omfattning: 50–100% Placering: Stockholm Start: Preliminärt 1 juli 2025 Längd: Fram till 30 november 2025, med möjlighet till förlängning   Kontakt och Ansökan Skicka in din ansökan eller connecta med oss redan idag – så håller vi dig uppdaterad om uppdrag som matchar din profil. Har du frågor? Tveka inte att kontakta Elin Eklöf, rekryteringskonsult på Capega.   Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt. Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension. För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

18 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Butiksmedarbetare - Extrajobb på ICA, Coop & Hemköp
Hirely AB
Butikssäljare, dagligvaror

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi söker efter en matintresserad och serviceinriktad person som brinner för att arbeta med färskvaror och delikatesser. I din roll kommer du att upprätthålla hög kvalitet och standard i våra butikers färskvarudiskar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta att hjälpa kunder över delikatess disken, samt ta emot och hantera beställningar av charkuterier, deli, ostar, fisk och andra delikatesser. Du kommer även att se till att sortimentet är välfyllt, prydligt presenterad samt ge råd och service till våra kunder. Personliga egenskaper Du som söker ska ha ett genuint intresse för mat och delikatesser. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i fisk, charkuterier och ost, men det är inte ett krav då vi erbjuder möjligheter till utbildning. Du behöver vara framåt och våga ta för dig, då detta arbete handlar mycket om att sälja in en upplevelse till kunderna. Erfarenhet från liknande arbete inom dagligvaruhandeln är meriterande. Krav Tjänsten kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst.   Anställningsform  Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kundrådgivare i Stockholm
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nu söker vi två medarbetare som tillsammans täcker ett behov på 60 % vardera (eller eventuellt en person på 100 %). Uppdraget startar den 18 augusti 2025 och pågår till 31 januari 2026. Det passar utmärkt för dig som exempelvis är student och vill kombinera studier med arbete, eller för dig som söker ett deltidsuppdrag inom kundservice. Arbetsbeskrivning Som kundrådgivare kommer du att: - Hantera inkommande supportärenden via telefon och mail. - Hjälpa banker, företagskunder och myndigheter med frågor om företagets produkter och tjänster. - Arbeta med ärenden kopplade till betalningar – såsom in- och utbetalningar – samt ge rådgivning vid implementering och användning av tjänster. - Du blir en del av ett team med cirka 15 kollegor där ni tillsammans ansvarar för att ge kunderna en förstklassig upplevelse. Vi söker dig som: - Är serviceinriktad, lösningsorienterad och noggrann. - Trivs både med att jobba i team och självständigt. - Har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. - Är självgående och tycker om att ta ansvar. Krav: - Minst gymnasieutbildning. - Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande: - Tidigare erfarenhet av kundservice. - Erfarenhet från bank- eller finanssektorn. - God systemvana. Vill du vara med och göra skillnad i den svenska betalmarknaden? Ansök idag! Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Jenny Nenne Slättenhäll, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Extrajobba som Community Host i Stockholm
Hirely AB
Hovmästare och servitörer

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, 4h/vecka Arbetstider: Fredagar kl. 15.30-19.30 Ort: Stockholm Startdatum: 15 augusti Anställningsform: Särskild visstidsanställning (uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. För den här tjänsten kommer du att arbeta i centrala Stockholm. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på. I rollen kommer du vara en viktig del av United Spaces veckovisa After Work där du bidrar till att skapa en trevlig och välkomnande atmosfär varje fredag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att du serverar dryck och snacks till medlemmarna, hanterar betalningar och ser till att allting flyter på smidigt under kvällen. Dessutom ser du till att deras AW´s blir en positiv upplevelse för alla medlemmar. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna, social, prestigelös och strukturerad. Du behöver också vara nyfiken, tillmötesgående och proaktiv. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande roll inom hotell, restaurang, service alt. närliggande bransch. Du drivs av att göra saker lite bättre, smartare och mer effektivt samt är en passionerad relationsbyggare med genuint intresse för människor. Vi ser att du som söker: Är 20 år fyllda pga alkoholtillstånd Har tidigare erfarenhet av serviceyrket VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Lagerarbetare i Malmö! - Heltid
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Har du bred erfarenhet av lagerarbete inom tillverkande industri? Är du flexibel som person och tycker om att jobba parallellt med flera olika arbetsuppgifter? Då kan du vara den vi söker! ARBETSBESKRIVNING Som lagerarbetare hos vår kund förser du produktionen med uppvägda råvaror och material, hanterar in- och utleveranser, plockar och packar ordrar och medverkar till att arbetet flyter på så effektivt som möjligt. Arbetet sker till störst del på dagtid men vi ser det som positivt om du även har möjlighet att arbeta förskjuten arbetstid när planeringen kräver det. Det är ett långsiktigt uppdrag där det för rätt person finns goda möjligheter att i förlängningen bli anställd direkt av kunden, då de är i en expansiv fas. DINA KVALIFIKATIONER Tjänsten kräver mycket god lagervana och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du som söker har arbetat med lagerarbete och truckkörning i flera år och har en förmåga att se helheten. Du har ett personligt driv, ser förbättringsmöjligheter i verksamheten och arbetar hela tiden med kvalité som högsta prioritering. Vidare är du prestigelös, har lätt för att samarbeta och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du har lätt för att följa angivna instruktioner och är noggrann med att dokumentera arbetet i enlighet med företagets rutiner. Vi söker framför allt dig som är effektiv och noggrann i din yrkesroll och vi ser helst att du har arbetat inom just läkemedelsbranschen tidigare. MERITERANDE Erfarenhet av truckkörning (motvikt) GMP-utbildning Goda datorkunskaper Tekniskt intresse Uppvägning av råvaror i renrum KRAV Truckkort, (motvikt) B-körkort. Vi genomför en kontroll i belastningsregistret. För såväl oss på Jobandtalent som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet. ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Maskinoperatör i Malmö! - Heltid
Hirely AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Har du tidigare erfarenhet från läkemedels- eller livsmedelsproduktion? Trivs du i renrumsmiljö och är en noggrann person? I rollen som produktionsmedarbetare kommer du att vara en viktig del i ett produktionsteam där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att säkerställa att produkterna håller hög kvalitet och levereras i tid. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! ARBETSBESKRIVNING Avdelning tillverkning: Som operatör hos vår kund jobbar du med uppvägning och tillverkning av krämer, salvor och geler. Du väger upp, registrerar råvaror, bereder, för dokumentation och utför batchkontroller, sköter städning och disk utav utrustningen. Avdelning fyllning/packning: Som operatör hos vår kund jobbar du på avdelningen fyllning och packning. Du kommer därmed med uppvägning och tillverkning av krämer, salvor och geler. Du väger upp, registrerar råvaror, bereder, för dokumentation och utför batchkontroller, sköter städning och disk utav utrustningen. Arbetet är förlagt på flera olika skift som kan variera vecka till vecka. Som konsult till denna kunden behöver man kunna arbeta alla dessa skiften, men läggs oftast i en upplärningsfas under dagtid. Skifttider: 07:00-15:18 15:00-23:33 (fre 15:00-21:03) 09:30-18:30 11:32-19:50 23:15-07:18 Planerad start för tjänsterna är V.33-V.34 DINA KVALIFIKATIONER Du har ett personligt driv och kan arbeta självständigt med delvis monotona arbetsuppgifter. Du behöver vara effektiv och planerande i ditt arbete och hela tiden arbeta med kvalité som högsta prioritering. Det är viktigt att du har lätt för att följa angivna instruktioner och rutiner, samt förstå värdet av att följa dessa. MERITERANDE Erfarenhet av produktion i renrumsmiljö Erfarenhet av uppvägning av råvaror GMP-utbildning Truckkort (inget krav) För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett effektivt arbetssätt och att du utför ditt arbete med stor noggrannhet. Det är också viktigt att du kan arbeta metodiskt och strukturerat. Vi genomför en kontroll i belastningsregistret. För såväl oss på Job&Talent som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet. Om Job&Talent Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. Att jobba på Job&Talent På Jobandtalent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring denna spännande tjänst är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Tjänsten startar omgående, urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten är en visstidsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV.   Varmt välkommen med din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Chaufför/Serviceman
Hirely AB
Lastbilsförare m.fl.

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Arbetsuppgifter Elis söker dedikerade medarbetare som kommer att spela en central roll i distributions- och serviceteamet i Veddesta. I denna befattning som serviceman och chaufför kommer du att vara en viktig länk i vårt dagliga arbete med att tillhandahålla hyr- och tvättlösningar för mattor till Elis kommun- och företagskunder. Du blir det vänliga ansiktet utåt för Elis och är ansvarig för hämtning och leverans av mattor hos våra kunder. Arbetet är fysiskt så du behöver vara bekväm med att arbeta med kroppen samt att du behöver vara okej med att kunna bli smutsig då du hanterar både rena och använda mattor i olika storlekar. Ansvarsområden inkluderar: Hämtning och leverans av primärt mattor hos kunder. Skapa och upprätthålla goda kundrelationer Arbete inom vårt service- och distributionslag för att säkerställa leveranssäkerhet Självständig planering och genomförande av arbetsuppgifter Anställningsform: Tjänsten är på heltid och inleds med visstidsanställning på 3 månader, med möjlighet till en tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Måndag - fredag inom huvudsakligen kl. 06:00 - 18:00. Arbete efter 18:00 kan förekomma. Start för tjänsten: Sensommaren eller början av hösten. Adress till arbetsplats: Saldovägen 24, 175 62 Järfälla Om Elis Elis är ledande inom textilservice både i Sverige och Europa. De skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinnen, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuds deras produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Elis är ett börsnoterat franskt bolag. I Sverige är de 1600 medarbetare och omsätter 2,1 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö och de har 25 anläggningar spridda över landet. Som ledande företag inom cirkulära tjänster på jobbet erbjuder de textil som tjänst. Med Elis säkerställer du som kund optimal hygien, säkerhet och omsorg - och blir samtidigt del i den cirkulära omställningen. Deras textil- och hygienlösningar hjälper deras kunder ägna sig åt det som är viktigast, deras kärnverksamhet. Och samtidigt minska deras klimatpåverkan. Vägen framåt går i cirklar. Elis driver branschens mest ambitiösa hållbarhetsåtaganden genom deras högt satta mål för textil, människor och klimat. Krav och egenskaper Krav Minst 18 år och har minst B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Meriterande Tidigare erfarenhet av servicearbete Tidigare erfarenhet som chaufför Egenskaper Elis söker medarbetare som framför allt är inriktad på att ge en utmärkt service och som alltid sätter kundens behov i första hand. I din roll som en värdefull medlem i Elis service- och distributionslag är det av yttersta vikt att du strävar efter att uppnå de gemensamma målen och ta ansvar för att säkerställa leveransens pålitlighet till kunderna. Ditt arbete kommer att vara mycket självständigt och kräva förmågan att ta stort ansvar samt att effektivt planera din arbetsdag. Eftersom ingen arbetsdag är den andra lik i den dynamiska miljö Elis verkar i, behöver du vara flexibel, anpassningsbar och stresstålig för att möta de utmaningar som kan uppstå längs vägen. Arbetet med att distribuera mattor är fysiskt krävande, så det är viktigt att man är i bra form och trivs med att arbeta fysiskt. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Lön Lön: Enligt kollektiv avtal, Elis är kopplade till IF Metall Rekryteringsprocessen Direkt i anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar vanligtvis cirka 10-15 minuter. För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Den juridiska bakgrundskontrollen genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp Refensa. Ett email och SMS skickas till dig med instruktioner från Refensa. När du får detta ber vi dig så fort som möjligt tillhandahålla de efterfrågade referenserna för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen: ett sista urval för att sedan bli presenterad för vår kund som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Marketpeople Hemsida: www.marketpeople.se

18 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare i centrala Stockholm
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nu söker vi på Simplex efter kundtjänstmedarbetare till ett välkänt företag i centrala Stockholm Är du en person som gillar att hjälpa andra, lösa problem och jobba i ett högt tempo? Då kan det här jobbet passa dig. Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag i centrala Stockholm. Du blir en del av ett team som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och returer till fakturor och vanliga frågor. Omfattning: Minst 80 %, ofta heltid. Arbetstider: Dagtid, kvällar och helger – schema varierar. Plats: Centrala Stockholm. Startdatum: Omgående. Du behöver kunna jobba under den största delen av sommaren, särskilt veckorna 28–32. Någon enstaka ledig dag kan gå att lösa. Arbetsuppgifter - Svara på kunders frågor via telefon, chatt och mejl. - Hjälpa kunder och företag till med till exempel leveransfrågor, returer och betalningar. - Ge snabb och trevlig service – även när det är mycket att göra. Vi söker dig som - Har minst 2 års arbetslivserfarenhet – eller motsvarande tid i studier. - Är tydlig, snabb och professionell i din kommunikation. - Har mycket god svenska, både i tal och skrift. - Är flexibel och kan jobba varierande tider. - Har jobbat med kundservice tidigare (meriterande, inte krav). Vi erbjuder - Ett trevligt team i centrala Stockholm. - Stora utvecklingsmöjligheter - Ett jobb där du verkligen gör nytta för andra. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi gör urval löpande!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025