Lediga jobb i Malmö

2523 Lediga jobb i Malmö. Vår jobbsida erbjuder de senaste karriärmöjligheterna i Malmö, med diverse tjänster inom olika branscher. Sök och ansök enkelt idag för din nästa professionella utmaning.

Butiksmedarbetare - Delikatess/Tillverkning

Om tjänsten Vår delikatess erbjuder alltifrån kött, ost, charkuterier, färdigmat till färsk fisk och skaldjur. Som medarbetare i delikatessen jobbar du i ett glatt gäng och driver avdelningen framåt. För oss är det viktigt att kunden får ett bemötande i toppklass. Vi söker dig som älskar att inspirera och arbeta med försäljning i ett högt tempo. Du ska även vara lösningsorienterad och ha förmågan att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Vi arbetar med stora volymer och strävar efter att vara en delikatessavdelning som ligger i framkant. Vi tillverkar och bereder även en del produkter från grunden. Givetvis ska du ha ett stort matintresse. Vi söker dig som Har en hög servicenivå där du brinner för att ge kunden det lilla extra Har känsla för kvalitét och noggrannhet Är självgående, lösningsorienterad och stresstålig Har en positiv inställning och gillar att jobba i högt tempo Har en god samarbetsförmåga Har erfarenhet från deli, kallskänk eller liknande. Meriterande: Har utbildning avseende hygien och hantering av livsmedel. Erfarenhet inom manuellt kött, ost, fisk eller delikatess. Kunskaper inom ICAs interna system såsom AoB, Min Butik, StoreOffice etc. Vi har öppet när våra kunder vill handla, dag, kväll & helger. Schema ligger mellan 06.00-23.15. Vi jobbar med fyra veckors rullande schema. Om oss MAXI ICA Stormarknad Toftanäs är en butik i absolut toppklass, hos oss arbetar cirka 150 härliga medarbetare. Vi arbetar ständigt med att vara en attraktiv arbetsgivare och har en arbetsplats med en hög arbetsmoral och ett gott arbetsklimat. Arbetsmiljön är en viktig fråga för oss, och att våra medarbetare mår bra är en av våra prioriteringar. Därför erbjuder vi förutom karriärmöjligheter såsom utbildning och utveckling även förmåner som friskvård, företagsmassage och personalaktiviteter någon gång per år. Ansökan: Vi hanterar ansökningar löpande, du ansöker genom att svara på några frågor och skickar därefter in en kort videointervju. Det är viktigt att din ansökan är komplett för att söka tjänsten hos oss. Om du går vidare i processen kommer du få skicka in ditt CV. För dig som går vidare ytterligare ett steg, tar vi kontakt för en intervju. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Anställningsform Tillsvidareanställning, deltid, med provanställning på 6 månader. Tjänsten innebär varierad arbetstid samt varannan helg. Arbete på andra avdelningar förekommer. Lön enligt Handels kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Lycka till och varmt välkommen in med din ansökan!

12 juli 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

12 juli 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Hem och Företagsstädningar

Vi är ett litet städföretag med fokus på kundens önskemål. Vi finns i lokaler i centrala Malmö där även det flesta av våra uppdrag finns. Den vi söker skall ha ett intresse för kundservice och tycka om att jobba både i team och självständigt. Vara flexibel, noggrann och pålitlig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av yrket men det är inget krav då vi utbildar löpande.Körkort är ett plus men inget krav. Hem och företagsstädning i Malmö området. Arbete består av att hålla våra kunder lokaler och hem skinande rena genom damsugning,våttorkning av golv,städa toaletter,torka av dörrar,lister och andra ytor, fönsterputsning m.m.

12 juli 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Vi söker just nu en Brow Bar Manager till Malmö!

Nu söker vi i Rapide-familjen en ledare till våra brow bars i Malmö! Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 19 barer runt om i Sverige och 1 i Köpenhamn. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Vi söker en ledare som har ett affärssinne och höga ambitioner att hela tiden utvecklas som ledare. För att lyckas i rollen som Brow Bar Manager på Rapide ska du ha förmågan att inspirera och motivera dina medarbetare att alltid bli lite bättre inom försäljning och kundmötet för varje dag som går. Du som ledare längst fram i ledet och visar vägen dit, du ska vara en förebild och vinna förtroende för dina medarbetare. Tydlighet och en flexibel kommunikation till varje medarbetare krävs för att driva resultat tillsammans som ett team. Barens framgång bygger på din förmåga att coacha andra att uppnå sin fulla potential. Du ansvarar för att alla kunder som gästar oss möts av välmotiverade, professionella och tillgängliga stylister som vill göra ögonbryn av högsta kvalitet. Du sätter och följer upp försäljningsmål, säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan och tillsammans med dina medarbetare säkerställa att dina enheter är och andas Rapides vision. Den bästa skönhetsupplevelsen och den bästa arbetsupplevelse. Här får du chansen att arbeta kreativt med händerna och skapa bryn och fransar i världsklass samtidigt som du coacha och utbildar din egen personal. Du har fullt budgetansvar samt andra administrativa uppgifter. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande Vi söker dig som: · Brinner för skönhet · Vill leda personal till framgång · Är en lagspelare · Vill göra karriär · Drivs av ägandeskap · Brinner för utmaningar · Älskar att arbeta med utveckling av andra människor · Tänker utanför boxen och tar initiativ · Älskar kundmöten Krav på tidigare erfarenhet inom någon typ av ledarskap eller med försäljnings strategier. Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och sälj i Stockholm på en 6 dagars utbildning. Du kommer lära dig allt om den bästa skönhetsupplevelsen. Rapide Academy utbildas utav vår Education Manager Vi erbjuder dig: · Utbildning i behandlingar samt vårt koncept · Utbildning i ledarskap · En fantastisk arbetsplats · Utveckling som ledare · Chans till att klättra Tjänsten är ett vikariatpå ett årheltid-100% Är du den vi söker – Sök redan idag! Rekrytering sker löpande. Varma hälsningar, Philippa Ottenfalk Area Manager

12 juli 2024
Sista ansökan:
29 december 2024
Lönechef

Nu söker vi dig som är interim lönechef och har erfarenhet av att driva igenom interna löneprocesser till vår kund som är i en spännande utvecklingsresa. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på heltid med start så snart som möjligt. Kunden sitter i fina lokaler i Malmö. Ditt uppdrag I ditt uppdrag kommer du att coacha och stötta teamet samt vara behjälplig i den löpande löneprocessen. Så bolaget befinner sig i en utvecklingsresa kommer du delvis leda detta projekt tillsammans med teamet. Vi söker dig som har erfarenhet av att ha övergripande ägandeskap över löneprocesserna, du har sen tidigare haft personalansvar och är trygg med att vara ledare. För att trivas i rollen tror vi att du är en flexibel lagspelare som gillar att jobba i ett högt tempo, trivs i en föränderlig miljö samt trivs med att arbeta strategiskt och operativt. Rollen som Lönechef hos vår kund inkluderar många kontaktytor inom bolaget därav söker vi dig som är kommunikativ och har god förmåga att se helheten. Som person är du driven, lösningsorienterad samt serviceinriktad. Blir du nyfiken på att höra mer? Varmt välkommen att kontakta mig eller skicka din ansökan så berättar vi mer om uppdraget! När du blir en av oss Som konsult hos oss lovar vi den bästa tiden i din karriär. Du kommer från dag ett att komma in i ett sammanhang som ger dig en snabb utveckling i karriären, samtidigt som du får vara med och påverka framtidens arbetsplatser. Välkommen till en värld full av möjligheter! Läs mer om livet som konsult vi oss här! Nyfiken på att veta mer? Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatspecialist Emma Gärdebäck ([email protected]). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!

12 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
HR-konsult med inriktning utbildning

Ref: 20241531 Är du en HR-person med erfarenhet inom utbildning som söker ett nytt uppdrag? På HR-service erbjuder vi en kvalificerad roll där du får arbeta i dynamiska sammanhang och bidra till Malmö Stads alla förvaltningar. Nu söker vi en kollega som delar vår nyfikenhet på stadens verksamheter och har ett intresse för människor och samhällsutveckling. Välkommen att bli en del av vårt team! Arbetsuppgifter HR-service utgör en del av den gemensamma HR-funktionen inom Malmö stad och arbetar stadsövergripande med alla stadens förvaltningar. Vi är en del av Serviceförvaltningen med 2 000 anställda. Serviceförvaltningen är till för stadens alla 28 000 anställda och tillsammans arbetar vi för stadens bästa. Till sektionen Utbildning & Support ser vi nu fram emot att välkomna en HR-konsult med fokus på utbildning. Just nu rullas ett nytt schemaläggnings- och bemanningssystem (Medvind) ut i staden. Det kräver utbildning till olika målgrupper inom stadens förvaltningar, som t.ex. HR, chefer och medarbetare. HR-service ansvarar för att driva och genomföra dessa utbildningar och behöver nu ersätta en HR-konsult, då en av våra medarbetare ska gå vidare till annat uppdrag. I rollen som HR-konsult på HR-service kommer du att få introduktion till Medvind och stadens olika arbetstidsmodeller. Du kommer vara en av våra experter och ingå i ett team som arbetar med utbildning i olika personaladministrativa system och arbetsrätt. Tillsammans med HR-konsulter på respektive förvaltning kommer du att samordna och genomföra utbildningar för olika målgrupper. Utbildningsmaterialet är framtaget, men behöver anpassas beroende på målgrupp, t.ex. chefer eller medarbetare, men också utifrån verksamheten där användandet anpassas beroende på arbetstidsmodeller, schemaläggning och flexhantering. Utbildningarna genomförs till stor del på plats ute på förvaltning och varierar i längd, från kortare sessioner till heldagsutbildning. En del utbildningar genomför vi digitalt. HR-service ansvarar även för manualer i systemet och vi kommer framöver att göra dem tillgängliga i fler format, bland annat som film. Som HR-konsult på HR-service kommer du att få möjlighet att arbeta stadsövergripande och i ditt uppdrag kommer du att samarbeta med stora delar av Malmö stads organisation och möta olika typer av yrkesgrupper. Du kommer att ansluta till ett team med cirka 6 HR-konsulter. Tillsammans leder ni implementeringen av Medvind i Malmö stad och arbetar proaktivt med med förändring och utveckling i projektet.  Detta är en roll där vi som servicefunktion är på scen och därför är löpande kundfokus och feedback en grundförutsättning för att kunna möta olika verksamheters behov. I rollen kommer du även att vara en del av vår support, uppdatera digitala manualer och hantera en del administration kring utbildning och annat stöd för lärande. Kvalifikationer Vi söker dig som är engagerad och utvecklingsorienterad med ett strukturerat arbetssätt. Arbetet kommer att innebära daglig kontakt med kollegor inom Malmö stads organisation, därför är det viktigt att du trivs med att bygga relationer och att du prestigelöst kan samarbeta med olika verksamheter i staden, så väl som internt med kollegor på HR-service. Du har en god förståelse för hur människor tar till sig kunskap och kan anpassa ditt budskap efter mottagarens förutsättningar. Du är flexibel och ser möjligheter i förändringar, samt har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter. Som person är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående, med ett starkt intresse och vilja att hjälpa andra. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete effektivt och håller tidsramar. Hos oss är kunden och kundnytta i fokus. En positiv grundinställning är en självklarhet för dig och därför tar du dig an utmaningar med engagemang och lösningsfokus, där du gör vad som krävs för att en uppgift ska lösas på bästa sätt. Vi söker dig som har: • Akademisk examen inom HR, på minst kandidatnivå.  • Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom HR-området.  • Erfarenhet av att presentera, eller erfarenhet av att ha arbetat med kommunikation i syfte att utbilda. • God erfarenhet av att arbeta i MS Office.  • Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Det är även meriterande om du har:  • Erfarenhet av arbetstidsmodeller.  • Erfarenhet av arbete i personaladministrativa system, så som exempelvis Medvind.  Om arbetsplatsen Kommuntjänster har drygt 600 anställda inom sex olika verksamhetsområden. Uppdraget är att tillhandahålla kvalitativa, hållbara och kostnadseffektiva tjänster till Malmö stads förvaltningar och till Malmöborna. Kommuntjänster erbjuder likvärdig service för alla, högtillgänglighet och professionellt bemötande. Serviceförvaltningen är uppdelad i fem avdelningar och erbjuder allt från färdtjänst till IT och att svara medborgarna i Malmö stads kontaktcenter. Vi underhåller gator, parker, grönytor och stränder, förvaltar Malmö stads alla byggnader och ser till att våra skolelever får bra och näringsrik mat. Tillsammans är vi en smart servicepartner till staden. Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överenskommelse Tidplan för rekryteringen: Urval vecka 33, 1:a intervjuer vecka 34, 2:a intervjuer vecka 35-36. Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska avspegla den mångfald som finns bland befolkningen. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan tillgodose Malmöbornas behov.

12 juli 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Bagare / Konditor

Maxi ICA Stormarknad Toftanäs slog upp portarna i september 2006 och har sedan dess haft en mycket bra utveckling. Vi är ett drivet och nytänkande team på ca 140 personer, som gillar utveckling, effektivitet, rutiner och vinststrävan. I Toftanaisbageriet bakar vi allt från grunden. Vi bakar allt från ostfrallor till moussetårtor. Vi gör vår egen glass som vi säljer i bägare i butiken och som kulglass och mjukglass i vårt Café. Vi tillverkar även glasstårtor. Ett drivet nytänkande team behöver ytterligare en likasinnad. Då en av våra medarbetare snart går på mammaledighet, söker vi en vikarie till bageriet, med chans till anställning. Denna tjänst innebär, att medverka till att bageriavdelningen samt butiken som helhet håller en högstanivå i toppklass dagligen. Om tjänsten I Toftanaisbageriet roterar vi mellan uppgifterna och fokuserar på vad som är viktigast för bageriet (och butiken) just nu. Arbete på andra avdelningar kan förekomma. Givetvis tycker du det är kul att ”hugga i” och hitta lösningar för att optimera avdelningen på bästa sätt. Du ska även gilla siffror. Tillsammans med ledarna i bageriet, ser ni till att förbereda för säsonger, kampanjer och ombyggnader. Du ska vara matintresserad och gilla följa trender inom bageri och konditori. Du ska även vara införstådd med egenkontrollsarbete i ett bageri. Tjänsten innebär kvälls- och helgjobb. Våra arbetstider i bageriet ligger mellan 05.00 och 20.00, vi jobbar med fyraveckors rullande schema, där du jobbar varannan helg. Övriga butikens arbetstider ligger mellan 06.00-23.15. På Maxi ICA Stormarknad Toftanäs drivs vi av förbättringsåtgärder och som anställd hos oss får du chansen att både utveckla dig själv och andra. Om dig Du gillar att baka från grunden och med hög kvalitet. Du trivs med att arbeta i en arbetsmiljö med variation där arbetet kan variera från dag till dag. Vi ser att du är självgående, positiv, initiativtagande och har både utbildning inom och några års erfarenhet av bageri eller konditori. Det är viktigt att du alltid har kunden i fokus och har en hög social kompetens med positiv inställning. För oss är det viktigt att du är engagerad, tycker om det du gör, känner stolthet över ditt arbete och har viljan att förbättra dig. Vi gör alltid vårt bästa för att överträffa kundens förväntningar och vill ha kundmöten i absolut toppklass – i varje möte, varje dag. Kvalifikationer: Utbildad inom bageri och/eller konditori Några års erfarenhet inom yrket Om oss MAXI ICA Stormarknad Toftanäs är en butik i absolut toppklass, hos oss arbetar cirka 140 härliga medarbetare. Vi arbetar ständigt med att vara en attraktiv arbetsgivare och är en arbetsplats med hög arbetsmoral och ett gott arbetsklimat. Arbetsmiljön är en viktig fråga för oss, och att våra medarbetare mår bra är en av våra prioriteringar. Därför erbjuder vi förutom karriärmöjligheter såsom utbildning och utveckling även förmåner som friskvård och företagsmassage. Ansökan: Vi hanterar ansökningar löpande, du ansöker genom att svara på några frågor och avslutar med 3 svar på tre korta videofrågor. Det är viktigt att din ansökan är komplett för att söka tjänsten hos oss. Om du går vidare i processen kommer du få skicka in ditt CV. För dig som går vidare ytterligare ett steg, tar vi kontakt med för att bjuda in dig på intervju. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Anställningsform: Vikariat föräldraledighet, deltid ca 30 timmar/vecka Tjänsten innebär varierad arbetstid samt varannan helg. Arbete på andra avdelningar förekommer Lön enligt Handels kollektivavtal Tillträde enligt överenskommelse Utbildad bagare/konditor med arbetslivserfarenhet.

12 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Sjuksköterskor och specialistsjuksköterskor

Om oss Bemanning med omsorg. Ofelia vård månar om den svenska sjukvården, våra medborgare, om våra sjuksköterskor och övrig vårdpersonal. Vi är Sveriges tryggaste bemanningsföretag för dig som är sjuksköterska. Vi har uppdragen som du söker och villkoren som du förtjänar. Ofelia vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Detta är en garanti att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet och Unionen. Detta är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Dina arbetsuppgifter Vi söker för kunds räkning flera sjuksköterskor och specialistsjuksköterskor. Har du tillgänglighet och vill veta mer om hur det är att arbeta som konsult hos Ofelia Vård är du varmt välkommen att kontakta oss för mer information. [email protected]/010-178 36 08 Vi hjälper självfallet till med resa och boende vid behov. Din profil Vi söker dig som är sjuksköterska och/eller specialistsjusköterska med relevant erfarenhet. Varmt välkommen med dina önskemål och din ansökan redan idag!

12 juli 2024
Sista ansökan:
12 augusti 2024
ASSISTERANDE BUTIKSCHEF TILL LAKRITSROTEN MALMÖ

Assisterande Butikschef Lakritsroten Malmö Södergatan 13 Om Lakritsroten: Vi är en ledande specialistbutik inom konfektyr med över 700 artiklar lakrits från jordens alla hörn, uppdelade i Söt, Salt, Choklad, Mat & Bak, Skönhet och Litteratur, samlade på ett och samma ställe. Jobbet innebär att möta våra kunder och sprida din nördighet om hantverket kring lakrits, hålla butiken i ordning och se till att senaste nyheterna presenteras för våra kunder. Utöver det, deltar du i att följa de uppsatta målen, rutinerna för; hygien, kassahantering och den dagliga driften. I rollen som assisterande butikschef är du ansvarig för driften av butiken. I befattningen ingår ansvar för inköp, leda personal på plats, logistik och att butikens layout följer Lakritsrotens riktlinjer. Vi ser att Du är en glad och inspirerande person som stöttar personalen med en positiv anda och samtidigt är tydlig med de riktlinjer som gäller. Du är målinriktad i ditt ledarskap, gillar nya utmaningar och tvekar inte att vara "hands on". Vidare säkerställer du Lakritsrotens retail strategi i din butik, analyserar nyckeltal och tar nödvändig action utifrån dessa för att maximera lönsamheten. Vi erbjuder dig: - Ett jobb med stora möjligheter till både personlig och yrkesmässig utveckling. - En miljö där du är med och påverkar som t ex butikens valda strategier. -Tjänsten deltid 70% Kvalifikationer: - Du har gärna 2 års erfarenhet inom retail samt minst 1 år dokumenterad ledarerfarenhet med goda resultat. - Har högt tempo, en utpräglad vinnarskalle samt en vilja av att ständigt utveckla och växa för att bli bättre - Har förmågan att våga tänka utanför "boxen" och modig nog att testa nya arbetssätt. - Är utåtriktad, prestigelös och ödmjuk i din framtoning - Är som ledare aktiv, coachande och agerar som en förebild för sitt team. - Du talar flytande i Svenska och Engelska. - Danska är meriterande. Vi vill ha din ansökan i PDF-format, som inkluderar ditt CV med bild och Personligt brev. Tjänsten påbörjas gärna under augusti månad Ange: Assisterande BC Malmö

12 juli 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Tankbilschaufför

Colabit är ett innovativt och snabbt växande svenskt ”Green Tech” företag som syftar till att bidra till ett mer hållbart samhälle. Företaget grundades 2013 med visionen att utveckla och saluföra framtidens fossilfria drivmedel och på det sättet göra det möjligt för våra kunder att minska klimatpåverkan. På denna spännande och expansiva resa har Colabit anpassat produktportföljen till marknadens behov. Huvudkontoret finns i Gävle, kontor finns även i Trelleborg i anslutning till egen depå. Målet är att minska klimatpåverkan och att göra detta genom att marknadsföra, sälja och distribuera förnybara drivmedel som ersätter fossil bensin och diesel. Till vårt distributionsområde i Skåne söker vi nu en erfaren och självgående tankbilschaufför för bulktransporter. Vårt erbjudande till dig Som tankbilschaufför hos Colabit erbjuder vi dig möjligheten att arbeta i ett expansivt företag med korta beslutsvägar där du får möjlighet att arbeta självständigt. För att du ska lyckas i din roll erbjuder vi dig flexibilitet och frihet under ansvar där du får utrymme för din kreativitet och ditt eget driv. Egen bil som stationeras hemma eller på lämplig uppställningsplats nära hemmet. Arbetstid 5 dagarsvecka á 8h alternativt 4 dagarsvecka á 10h. En trygg anställning med bra anställningsförmåner såsom friskvårdsbidrag, förmånsportal, försäkringar m.m. Kollektivavtal Din profil Vi söker dig som har samtliga utbildningar och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Är ansvarsfull och trivs med att arbeta självständigt. CE-körkort ADR – Tank YKB TYA – Tankbilsförare petroleumtransporter Brandskyddsutbildning - Meriterande Transportskyddsutbildning - Meriterande Digitalt färdskrivarkort Vana med fordonsdator Vår rekryteringsprocess Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att säkerställa att såväl rekryteringsprocess och vårt arbetsmiljöarbete håller hög kvalitet genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll vid alla nyanställningar. Ansökan Din ansökan vill vi ha via epost till: [email protected] Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kan du kontakta : Malin Granlund, HR [email protected] 070-390 10 48 Vi har tagit ställning till vilka rekryteringskanaler och vilken typ av marknadsföring vi vill använda och undanber vänligen men bestämt ytterligare kontakter.

12 juli 2024
Sista ansökan:
12 augusti 2024