Lediga jobb i Malmö
2504 Lediga jobb i Malmö. Vår jobbsida erbjuder de senaste karriärmöjligheterna i Malmö, med diverse tjänster inom olika branscher. Sök och ansök enkelt idag för din nästa professionella utmaning.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet OM OMSORGSCOMPAGNIET AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro & Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende & LSS boende. Besök gärna vår hemsida www.oc.se ARBETSBESKRIVNING Tjänsten innefattar att aktivt söka upp potentiella kunder som redan idag har ett beslut om personlig assistans. Vilket innebär att du måste ha ett stort kontaktnät och vara orädd för att ta nya kontakter. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. administrera de kunderna i din enhet och allt arbete som tillhör att ansvara för kunder. Du ska även planera och rapportera till närmaste chef om hur du planerar din arbetsvecka och vilka potentiella kunder du besökt. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att du bl.a. hanterar personalens tidsrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering och följer upp att dokumentation genomförs. Du är närmaste chef till de personliga assistenterna i din enhet. Utgångspunkten är från kontoret i Malmö men resor ingår i tjänsten då du behöver kunna ta dig dit kunden finns. Det är ett krav att du arbetat på ett assistansbolag tidigare samt körkort B. DET VI SÖKER Vi söker en medarbetare med hjärtat på rätt ställe, som älskar att få arbeta med människor. Vårt arbete handlar om att ge alla människor en möjlighet att leva att självständigt liv efter deras förutsättningar och med oss får du möjligheten att få vara med att tillgodose våra kunder den möjligheten. I det dagliga arbetet som säljande kundansvarig kan arbetsuppgifter inkomma med kort varsel, vilket ställer krav på dig att kunna göra prioriteringar av dina arbetsuppgifter. Du har stöd från dina kollegor och chefer i verksamheten att lösa de problem som uppstår. För att lyckas i tjänsten tror vi att du som söker har vana av administration. Du ska tycka om att ta kontakt med nya människor och ha flera kontaktytor som du hela tiden arbetar med. Du är en problemlösare som är van vid förändringar, trivs när det är mycket att göra och är själv en driven person. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! Vi erbjuder: Kollektivavtal Friskvård Förtroendearbetstid Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleder med en sex månaders provanställning. Lönesättning är individuellt. HUR SKER REKRYTERINGEN Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum så inkom med din ansökan så fort som möjligt! OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget "kontrollera egna uppgifter" på polisens hemsida.
Ref: 20242144 Arbetsuppgifter Nu söker vi dig som är lärare för årskurs 7-9 med behörighet i svenska och engelska till Pilbäckskolan. Tjänsten är till en början en täckning för ett föräldravikariat under 1,5 års tid där du kommer att undervisa i Svenska på högstadiet och vara mentor tillsammans med en mentorskollega i en klass i åk 9. När ordinarie medarbetare återvänder från sin ledighet är tanken att du ska undervisa i både svenska och engelska. Du kommer att ingå i ett team av lärare där ni tillsammans planerar, ansvarar och bedömer för elevernas utbildning och utveckling samt beslutar om eventuella behov av till exempel ämnesintegrering eller projektstudier i era klasser. Ert fokus ligger på att skapa de bästa förutsättningarna för varje elev i en trygg och tillitsfull miljö. Du kommer att undervisa elever i grundskolans åk 7-9 i ämnet där du utbildar och stöttar eleverna i deras sociala och kunskapsmässiga utveckling. Du utmanar elever att ta egna initiativ, utveckla sina intressen och ta ansvar för sig själv och andra. Hos oss på Pilbäckskolan erbjuds du att ingå i ett kompetent gäng med hög behörighet, mycket glädje och med höga förväntningar på varandra och våra elever. I din roll som mentor har du ett specifikt ansvar över en grupp elever som du följer närmre i deras stadieutveckling och personliga mognad. Som mentor informerar och håller du elevens vårdnadshavare underrättade om elevens studieutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal. Du kommer att samarbeta med en erfaren mentorskollega som har god kännedom om eleverna och verksamheten. Kvalifikationer Du som söker är legitimerad lärare med behörighet för undervisning mot åk 7-9 i ämne svenska och engelska. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som lärare inom dina ämnen. Du har en god insikt i och kunskap om skolans styrdokument och kan på ett effektivt sätt använda dem i ditt dagliga arbete. Vidare har du en god didaktisk och pedagogisk förmåga och kan därför leda och organisera ditt arbete för att skapa en studiero och en god lärandemiljö åt våra elever under hela deras skoldag. Utifrån evidensbaserad forskning kan du utveckla ditt arbete och med en god kännedom och vana arbetar du effektivt med relevanta digitala verktyg. Självklart har du ett professionellt förhållningssätt och arbetar för goda relationer med våra elever, deras vårdnadshavare och alla dina kollegor på skolan. Välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen Pilbäckskolan ligger i det natursköna Tygelsjö ca 10 minuters väg med buss från Hyllie station. Tygelsjö är ett villaområde som består av ett äldre centrum med omgivande nybyggda områden. Pilbäckskolan är byggd 2013 och är en 4-9 skola med 530 elever. Vi har hög behörighet bland våra lärare och hög måluppfyllelse och gymnasiebehörighet hos våra elever. Vår skola präglas av stor trygghet och trivsel samt god gemenskap mellan lärare och elever. På Pilbäckskolan får du en trivsam arbetsmiljö, studiemotiverade elever och engagerade arbetskollegor! Grundskoleförvaltningen – stadens största förvaltning med ca 80 skolor, 6500 medarbetare och 36000 elever erbjuder en arbetsplats för alla. Här vill vi växa, utvecklas och utmanas i vårt lärande tillsammans – varje dag. Vi ser till att alla får en god arbetsmiljö och satsar på ledarskap. Tillsammans arbetar vi alla för varje elevs bästa skola! Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: 2025-02-01 Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Enligt skollagen krävs uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister vid anställning inom förskola, skola och skolbarnomsorg. Blankett för att beställa utdraget finns på: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov. För att skicka in din ansökan, klicka på ansök nedan. Har du några frågor gällande tjänsten kontakta kontaktpersonerna i annonsen. Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta annonsens kontaktperson för alternativ sökväg.
Gör skillnad. Varje dag. Välkommen till oss på Vårdcentralen Husie! Vi är belägna i östra Malmö med närhet till bra kollektiva förbindelser. Husie är ett lugnt område med blandad befolkning med en liten högre andel äldre patienter. Hos oss arbetar idag cirka 45 engagerade och positiva medarbetare fördelat på olika yrkeskategorier med mångfacetterad kompetens. Vi har ett trevligt arbetsklimat där samarbetet fungerar bra och våra medarbetare trivs. Kommunikation är för oss ett naturligt arbetsredskap då vi tycker det är viktigt att vi arbetar mot samma mål. Vi erbjuder våra 12 500 listade patienter ett brett vårdutbud med specialistmottagningar inom bland annat astma/KOL, hypertoni, diabetes och äldrevård. Vi har även provtagning, dietist, arbets- och fysioterapeuter, kurator och psykosocialt team på vårdcentralen. Till vårdcentralen hör barnavårdscentralerna (BVC) Granbacken, Nallen samt äldreboende och LSS-boenden. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu dig som sjuksköterska som vill bli en del av vårt härliga team av kollegor. Hos oss erbjuds du ett jobb med varierande arbetsuppgifter samt en arbetsplats som präglas av god stämning och gott samarbete. I gruppen med allmänsjuksköterskor har vi även tre distriktssköterskor, tre diabetessjuksköterskor och två astma/KOL -sjuksköterskor. Många i gruppen har arbetat på vårdcentralen i över tio år. Som sjuksköterska hos oss arbetar du med vanligt förekommande arbetsuppgifter på vårdcentral såsom telefonrådgivning, digital triagering, triagering på bedömningsmottagning, provtagning, vaccinationer, omläggningar och olika former av egen mottagning beroende på din erfarenhet och kompetens. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma på vårdcentralen. Vi arbetar i team med flera andra yrkeskategorier. Tjänsten gäller ett vikariat fram till och med februari 2026. KVALIFIKATIONER Du som söker är legitimerad sjuksköterska med behörighet inom svensk sjukvård. Språkkunskap i svenska lägst motsvarande nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav för tjänsten. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete på vårdcentral samt erfarenhet av arbete i journalsystemet PMO. Som person är du ansvarstagande, driven, kommunikativ och intresserad av att utveckla både dig själv och verksamheten. Du har lätt för att samarbeta och ser vikten av att ge våra patienter ett bra bemötande. Vidare är du flexibel och bidrar aktivt till att tillsammans med kollegor bibehålla vårt positiva och härliga arbetsklimat. Vi hoppas detta låter som en inspirerande arbetsplats för dig. I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Primärvården Skånes syfte är att skapa god hälsa och bästa möjliga patientupplevelse för alla i Skåne. För hela människan. Genom hela livet. Vi erbjuder hälso- och sjukvård till alla som bor i eller besöker Skåne. Vi ansvarar för de offentligt drivna vårdcentralerna, barnmorskemottagningarna, barnavårdscentralerna samt kvälls- och helgmottagningarna i hela Skåne. I primärvården finns även dietistverksamhet, palliativ vård och avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), familjecentraler, barnhälsovårdspsykologer, Palliativt utvecklingscentrum och Centrum för primärvårdsforskning (CPF). Vi är cirka 4 300 medarbetare i förvaltningen. Välkommen! På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
ÖRUM BAGERI & SPECERI: Du som besökt vårt Örum 119 på Österlen vet vad vi är all about – surdegsbröd, croissanter, frukost och fika. I november öppnar vi två nya ställen i Citadellstaden i Malmö – kafé med bageri, samt speceri med mackberedning och glasstillverkning. Vi söker nu fler kollegor till vårt Malmö-team. ARBETSUPPGIFTER: Du ansvarar för beredning av mackor, yoghurt och dylikt. Du ansvarar för prepp och mise en place. Du ansvarar för städ och renhållning av din arbetsstation. Du ansvarar för att maten som serveras uppfyller förväntad kvalitet. Du ansvarar för att utveckla matutbudet. KVALIFIKATIONER: Du är utbildad kock/kallskänka alt. har 2+ års professionell erfarenhet inom yrket. Du har ett gediget matintresse. Du har goda kunskaper inom mathantering och livsmedelshygien. Du är positiv, glad och serviceinriktad. Du är ordningsam, ansvarsfull och kvalitetsorienterad. Du arbetar rent, strukturerat och effektivt. Du är stresstålig och van att hålla ett högt tempo.
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Vill du arbeta i ett dynamiskt företag med ett ungt och energifyllt team? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Vår företagskultur präglas av passion, målmedvetenhet och framåtanda. Vår arbetsplats är inte bara ett kontor, det är en inspirerande miljö där kreativitet och prestation belönas. Dessutom erbjuder vi marknadens högsta provision, vilket innebär att din framgång direkt återspeglas i din lön. Hos oss spelar erfarenhet ingen roll - det viktigaste är ditt engagemang och din vilja att växa och utvecklas. VI SÖKER DIG SOM: Är målmedveten och som vill bli nästa toppsäljare inom telekom. Har en vilja att utvecklas och lära dig. Tidigare erfarenhet är meriterande men inte något krav. Har ett starkt eget driv, kan sätta och uppnå mål och inte är rädd för att möta avslag. Gillar att tjäna pengar och är redo för ditt nästa kliv i karriären. VAD DU FÅR HOS OSS: Snittlön på 45 000+ kr (de bästa säljarna tjänar 100-120 000 kr per månad) Hos oss får du Sveriges bästa provision UTAN tak. (hela 57% i provision) Här får du allt från säljtävlingar, resor, priser och möjlighet att jobba i Dubai. Den största förmånen finns i din utveckling och personliga resa du kommer ha hos oss. FÖRMÅNER: Hög provision Resor & Tävlingar Tjänstebil Gymkort Möjlighet att jobba i Dubai OM OSS: 2024 har startat och VIBE iT tog rekord i den virtuella mobiloperatör som gjort störst ökning / tillväxt under 2024. Vi firar detta genom att ge tillbaka till våra gamla / nya medarbetare. VIBE iT erbjuder nu, landet i särklass bästa provision för säljare runtom i landet med mottot - ”av säljare, för säljare”. Vår VD säger följande ”Efter 16 år i branschen har man varit med om diverse provisionssystem/lönemodeller. Tyvärr faller flertal utav dessa till provision system/lönemodeller till företagens fördel och inte till säljarnas, när de trots allt är dem som gör det viktigaste jobbet. Utan säljarna finns vi inte korrekt? Vår provision/lönemodell sätter grunden för övriga inom vår bransch att se över sitt provision system/lönemodell då vi just nu, kan garantera, att vi har i särklass det bästa på marknaden vilket vi är stolta över. Förhoppningsvis tar fler efter oss vilket i slutändan gynnar alla säljare runt om i landet. Kanske inte det mest populära nyheten bland övriga säljföretag i branschen men definitivt den mest populära nyheten bland säljarna i branschen. Är era säljare bäst? Betala dem bäst” VÅR SNABBA OCH EFFEKTIV REKRYTERINGSPROCESS! 1. SKICKA IN ANSÖKAN Att skicka in sin ansökan till oss är enkelt och smidigt. Svara på några enkla frågor, om du sticker ut ur mängden kommer du få en intervju. 2. INTERVJU Det är din chans att imponera på oss med din entusiasm, energi och förmåga att förmedla ditt säljdriv. Visa oss vad du är gjord av och varför du är perfekt för denna roll. 3. MÖT DINA NYA KOLLEGOR Om du kvalificerar dig från intervjun och vi ser potentialen i dig, så kommer vi att välkomna dig till vårt team. ÖVRIG INFORMATION: Start: Omgående Omfattning: Heltid Placering: Malmö
Sök ditt sommarjobb för nästa år redan nu! Vill du bredda dina kunskaper som pedagog samtidigt som du också utvecklas på det personliga planet? Vill du spendera delar av din sommar i skogarna i Värmland? Sök då sommarjobb som kolloledare på Utepedagogiks kollogårdar i sommar. Arbetsuppgifter Din uppgift som kolloledare på Utepedagogiks kollogårdar är att ansvara för barn i åldrarna 9-13 år eller åldrarna 13-16 år, samt att planera och leda verksamheten för denna deltagargrupp. Kollo innebär dygnet runt verksamhet för ungdomarna och oss ledare. Som ledare bor och lever du på kollogården tillsammans med barnen och ungdomarna, därför behöver du vara trygg i att vara borta hemifrån i minst 6 veckor. Vem söker vi? En stor del av verksamheten är att möta ungdomars behov och kunna vara vägledande i deras beslut. För att kunna bemöta detta anser vi att du som person behöver vara trygg i dig själv, din ledarroll och kunna sätta gränser. Du behöver även kunna känna dig trygg i mer livsorienterade samtal. Det är till stor del likt arbetet i skolan där det ställs krav på att kunna sätta gränser men samtidigt kunna skapa relationer för att det ska bli ett tryggt klimat. Personliga egenskaper: ansvarstagande problemlösare bra på att hålla många bollar i luften initiativrik idérik gränssättare ordningsam punktlig samarbetsförmåga trygg i sig själv och sin pedagogroll Det är även viktigt att du kan ta och ge feedback samt ha ambitionen och viljan att utveckla verksamheten samt dig själv tillsammans med oss. Du bör vara flexibel och uthållig då arbetspassen kan vara både långa och krävande. För att arbeta som kolloledare anser vi att egenskaper så som våga ta plats i en grupp, kunna göra bort sig och spexa samt kunna ta beslut behövs. Vi sätter stort värde på humor och social kompetens. Erfarenhet Du som söker bör ha ett stort intresse för att vägleda barn och ungdomar, samt att få arbeta utomhus då största delen av vår verksamhet är förlagd utomhus. Erfarenhet av att arbeta med gränssättning och relationsbygge med barn i åldrarna 9-16 är viktigt. Vi tror att du som har erfarenhet av elever i grundskolan har en bra förutsättning för att lyckas i ditt arbete som kolloledare. Aktiviteter som vi bl.a. gör är att gå på hajk, bygga flotte, klättra, bada och laga mat utomhus. Vi kommer även att ha konstnärliga aktiviteter som teater, dans och sång. Disco, fotbollsturnering och temadagar står också på schemat. Erfarenhet/kompetens inom något av dessa områden är önskvärt: kollo/lägerverksamhet friluftsliv sjukvård paddling teater sång, musik sport, idrott matlagning föreningsliv Om företaget Utepedagogik Sverige AB bedriver kollo/lägerverksamhet på ett antal olika kollogårdar runt om i Sverige för barn och ungdomar i åldrarna 9-16 år, med inriktning på äventyr och vår verksamhet är inriktad på utepedagogisk verksamhet. Hörnstenarna i Utepedagogik Sverige AB pedagogiska kolloverksamhet är: säkerhet, kvalitet, trygghet och gemenskap, samt att utbildade vuxna med en bred kompetens utgör en god förebild. Våra ledord är "hos oss ska en känna sig så pass trygg att en får vara som den vill vara". Anställningsvillkor Tjänsten omfattar heltidsjobb. Du måste kunna närvara på våra utbildningsdagar på plats på kollogården i Värmland den 9 maj -12 maj, samt 8 -12 juni. Under sommaren behöver du kunna jobba, och således vara borta hemifrån i minst sex veckor under perioden 13:e juni - 18:e augusti. Sökord: sommarjobb säsongsjobb kollo kolloledare lärare fritids fritidspedagog fritidsledare socionom pedagog säsong lägerledare läger sommar jobb
Söker en passionerad och händig mopedreparatör som ser kundservice som en prioritet och har en vilja att utvecklas. Arbete: Reparation och underhåll av elmopeder Utbildning: Utbildning och handledning erhålles av oss. Efter godkänt prov får du certifikat på utbildningen och möjlighet att avancera inom yrket. Vem är du? Vill att du har erfarenhet inom mopedmekanik eller cykel och en stark känsla för kundservice. Ditt arbete kommer att vara centralt i att säkerställa att vår kund får en trygg och säker upplevelse och deras mopeder fungerar för att de ska utföra sitt jobb. Arbetstiderna? Måndag och fredag kl 07:00-12:00 Med möjlighet att utökas en extra dag Är du rätt person så tveka inte att höra av dig! Lön enligt överenskommelse.
Are you a Backend Developer who lives for building systems that run smoothly without constant babysitting? Do you dream of automating everything in sight, leaving tedious tasks in the dust? If you’re all about clean code, smart automation, and bringing order to complex systems, we think you’ll love working with us at Prisjakt. Your mission, should you choose to accept it:As a Backend Developer at Prisjakt, you will build services that validate, automate and serve content to our product. You’ll be handling large amounts of data while creating sleek solutions that make life easier for our internal teams, with a touch of frontend magic for good measure. We use state of the art tech stack and teams have autonomy in choosing their tools and ways of working. Our wish list (we understand that you might not tick all the boxes): You’ve got serious Scala skills (or are a skilled Java Developer ready to dive into Scala). You understand microservice architecture like the back of your hand. You have good knowledge of Kafka and Kubernetes. Bonus points if you’ve worked with React or are up for mastering Google Cloud Platform. Functional programming makes your heart skip a beat. You speak fluent English. When: We would like you to start tomorrow but we understand that you might have obligations today and those need to be handed over first. Where: You will be located at our beautiful Malmö, Ängelholm or Kraków studios. What we offer: The very core in our employee experience is to care for our employees. With us, you have flexible hours and a hybrid way of working where we meet 3 days per week in the studio. You get two paid working hours each week dedicated to working out and you’re always off on your birthday. If you’re curious to know more about life at Prisjakt, our benefits or why we exist you should definitely explore our career site. Want to meet the brilliant people and get a feel for the vibe at our studios? Make sure to follow us on Instagram @Prisjaktlife.
Are you an experienced leader in project management with a passion for overseeing complex, international projects? Do you thrive in a dynamic environment where your strategic thinking and leadership can make a direct impact? We are expanding and are looking for a Head of Project Management to lead our Project Managers and Project Coordinators across the group. The position is based in Malmö, Sweden, with international travel expected. About Global Leisure Group Global Leisure Group is the global leader in full leisure and play concepts, working with eleven renowned brands in sectors such as Leisure, Play, Adventure, Sport, Edutainment, Water Splash, Snow Play, and Retail Play. With a global presence and distributors across the world, we deliver turnkey solutions to create unique, experience-based activities for people of all ages. Learn more about us at www.globalleisure.group. The Role: As the Head of Project Management, you will take a strategic and operational lead in ensuring the successful execution of projects worldwide. You will manage and mentor a team of Project Managers and Project Coordinators, guiding them through every phase of the project lifecycle—from planning and budgeting to execution and completion. You will be responsible for setting the overall direction of the Project Management department, developing efficient processes, and ensuring that all projects meet their objectives, deadlines, and budgets. In this pivotal role, you will serve as the key contact for our internal teams, suppliers, and clients, ensuring clear communication and seamless collaboration across all stakeholders. You’ll also have the opportunity to shape the way our Project Management function evolves, driving innovation and growth in a rapidly expanding business. Key Responsibilities: Oversee and lead the entire Project Management department, ensuring efficient execution of all projects. Develop and implement strategies for improving project management processes and ensuring alignment with the company’s overall business goals. Lead and mentor Project Managers and Project Coordinators, providing guidance, support, and training to develop their skills. Ensure that all projects are delivered on time, within scope, and within budget. Manage the allocation of resources and coordinate cross-functional teams to ensure project objectives are met. Foster strong relationships with key suppliers and partners to secure favourable contracts and agreements. Ensure compliance with all internal procedures, ensuring each project is tracked and documented appropriately in the CRM system. Develop the project management system used within the group. Lead high-level project meetings and provide regular updates to senior management. Analyse project performance, providing insights and solutions to improve processes and ensure continuous improvement. Travel to project sites as required to oversee implementation and resolve any issues on the ground. Qualifications and Skills: To succeed in this role, you should have a combination of leadership, project management expertise, and a passion for driving successful outcomes in a fast-paced, international environment. Required Experience: Proven experience in leading and managing teams, with a background in project management. Strong leadership skills with a track record of mentoring and developing teams. Ability to handle multiple projects simultaneously and manage large-scale, complex projects with tight deadlines. Excellent communication skills, both written and spoken, in English (additional language skills are a plus). High level of proficiency in Excel and experience with Microsoft Office and project management software (CRM, ERP). Strong negotiation skills and experience managing supplier and client relationships. Ability to work under pressure, maintain attention to detail, and make critical decisions quickly. A solid understanding of budgeting, financial tracking, and ensuring project profitability. Preferred Experience: Experience in project management within sectors such as construction, retail store development, residential projects, or design and architecture. An understanding of international project management, including logistics and supplier coordination. A degree in project management, engineering, business administration, or a related field. Why Join Us? This is an exciting opportunity to lead a talented team and help shape the future of our Project Management department within a global market leader. You’ll work in a diverse and challenging role with opportunities for growth and development in an international environment. Interested? If this sounds like the next step in your career, we’d love to hear from you! Please send your application to [email protected].
Visar 1 till 10 av 2504 jobb