Lediga jobb i Malmö
2695 Lediga jobb i Malmö. Vår jobbsida erbjuder de senaste karriärmöjligheterna i Malmö, med diverse tjänster inom olika branscher. Sök och ansök enkelt idag för din nästa professionella utmaning.
SR Multiservice erbjuder taxitjänster med fokus på bekväma, säkra och snabba transporter för både privat samt företagskunder. Vi söker nu flera taxichaufförer på heltid som vill bli en del av oss för att leverera exceptionella taxitjänster till våra kunder. Vi arbetar för närvarande med väletablerade taxi-appar som Uber, Bolt och Fair. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet, men du är varmt välkommen att börja hos oss även som ny taxichaufför.
Om jobbet Vill du jobba under sommaren som sjuksköterska för ett av nordens mest snabbväxande och "hyggelige" bemanningsföretag med möjligheter att arbeta i hela Sverige och Norge? Vi söker erfarna och flexibla sjuksköterskor som kan matchas mot ett flertal uppdrag i olika verksamheter inom bl.a. hemsjukvården, SÄBO, LSS, i Malmö med omnejd. Heltidslön från ca 65 000 :-/mån. Vänligen ange löneanspråk samt vilka dagar du är tillgänglig för arbete i din ansökan. Period : 2025-06-19 – 2025-08-24 Pass: dag/kväll/natt. Du blir anställd av Vacant Vårdbemanning AB och sedan uthyrd som konsult till våra kunder. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet. - är van vid självständigt arbete. - är flexibel. - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning till att ta initiativ och samarbeta. - har erfarenhet av Procapita. - erfarenhet från kommunal hälso- och sjukvård. - har B-körkort. Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019, och vi ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg. Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!
Värd/värdinna på 50% till Jensen’s Bøfhus på Emporia Som värd/värdinna är du restaurangens ansikte utåt och arbetar hela tiden för att ge våra gäster superb service samt en bra helhetsupplevelse av besöket hos oss. På Jensen’s Bøfhus satsar vi stort på teamwork och sammanhållning eftersom glada och motiverade medarbetare är nyckeln till bra gästservice. Du kommer att utbildas internt genom våra strukturerade träningsprogram och kurser. Har du viljan och förmågan att avancera och lära vidare finns det goda möjligheter för detta inom företaget. Genom vidareutbildning och ytterligare träning kan du på sikt utöka dina ansvarsområden och därmed få större inflytande samt möjlighet att påverka restaurangens dagliga drift. Din profil: Du har ett leende som smittar och ett intresse av att verka för att ge våra gäster bästa möjliga service. Du har lätt för att skaffa dig överblick samt en förmåga att hålla huvudet kallt i stressiga situationer. Du har en positiv inställning till gäster och kollegor. Tjänsten: Ta emot beställningar och ansvara för servering av mat och dryck. Avdukning och bordsuppdukning. Påfyllning samt lättare rengöring i restaurangen. Ta emot bordsbokningar. Aktivt bidra till att skapa och upprätthålla ett välfungerande samarbete och en god ton kollegor emellan. Vi erbjuder: Flexibla arbetstider. Vi arbetar efter fyraveckorsscheman vilket ger dig möjlighet att löpande komma med önskemål gällande arbetstider. Bra lön samt en rad andra anställningsförmåner. Du får dessutom möjlighet att arbeta utifrån ett väletablerat koncept i ett företag med god ekonomi. Jensen’s Bøfhus är ett danskt företag med ett flertal restauranger runtom i Danmark, Norge och Sverige. I Sverige finns det för närvarande i alt 4 restauranger i Malmö och Stockholm �Ta chansen att få arbeta i en spännande organisation med utmanande och utvecklande arbetsuppgifter. Mer information om Jensen’s hittar du på www.jensens.com �
Om företaget Industri-Teknik Bengt Fridh AB, baserat i Arlöv, grundades 1969 och ingår i INVIDI Group. Företaget är specialiserat på olika typer av förbränningsutrustningar för uppvärmning, torkning, destruktion, förvärmning med mera mot nordiska och internationella industrikunder. Företaget har konstruktionsavdelning och verkstäder för mekanisk, elektrisk styr- och reglerteknik samt keramisk tillverkning. Med en lång erfarenhet och starka relationer med både svenska och internationella kunder har de byggt en unik kompetens inom brännarteknik och säkerhetsprocesser. I dagsläget består bolaget av ca 20 medarbetare och står nu inför en spännande tillväxtresa. I stort sett all produktion sker i egna lokaler, allt från första idéskiss till provkörning innan leverans. Om tjänsten Som servicetekniker hos Industri-Teknik Bengt Fridh AB blir du en viktig del av ett erfaret team där du arbetar med felsökning, service och installation inom industriella värme- och förbränningssystem. Servicen innefattar både gas och oljeinstallationer, monterade på förbränningsanläggningar, ångpannor, luftförvärmare och efterbrännkammare. Tjänsten kräver några års erfarenhet inom el, mekanik eller annan relevant bakgrund. Därtill är det viktigt att man har en förmåga att vara strukturera, prioritera och ta säkerhetsföreskrifter med stor noggrannhet. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att innebära: - Utföra service, felsökning och underhåll av brännarsystem och relaterade komponenter, med fokus på både elektriska och mekaniska delar, samt oljeinstallationer, förbränningsanläggningar, ångpannor och luftförvärmare. - Genomföra installations- och driftsättningsarbeten på anläggningar, inklusive kabeldragning, monteringsarbete och säkerhetsinställningar enligt noggranna rutiner. - Planera och genomföra besök hos kunder, främst inom Sverige, men även internationella resor kan förekomma. - Delta i jourverksamhet enligt roterande schema för att säkerställa snabb support för kunder med driftstopp. - Dokumentera genomförda arbeten för fakturering- och kvalitetsuppföljning. - Arbeta nära produktionsteamet och delta i utbildningar för att kontinuerligt bygga på din tekniska kompetens. Om dig För att passa i rollen ser vi främst att du har ett genuint tekniskt intresse, gärna toppat med en förståelse och nyfikenhet för elektronik och mekanik, samt ett driv av att bredda din kompetens inom dessa ämnen. Du har någon form av elektrikerbakgrund, gärna i kombination med installations- eller automationserfarenhet, samt är bekväm med mekaniskt arbete. Tidigare erfarenheter som servicetekniker, elektriker, eller liknande är meriterande. Du har: - Erfarenhet av service- och underhållsarbete inom industrin, gärna inom el, mekanik eller automation. - God förståelse för både mekaniska och elektriska system, och förmåga att läsa och tolka tekniska ritningar. - Gymnasienivå i svenska och engelska, då rollen kräver både teknisk dokumentation och kunddialog på båda språken. - Körkort B, samt flexibilitet att resa och arbeta på olika orter i Sverige. - En problemlösande och självständig inställning, med god förmåga att hantera både akuta och planerade serviceärenden. Personliga egenskaper vi värdesätter är att du är social, prestigelös och har god samarbetsförmåga. Du trivs med att arbeta i en roll där du ständigt lär dig nya saker och vill utveckla din tekniska kompetens. Ett genuint teknikintresse, nyfikenhet och en förmåga att hantera pressade situationer är avgörande. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö. Resor i tjänsten förekommer Omfattning: Heltid Resor förekommer med 50-80 resdagar per år Lön: Enligt överenskommelse Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Oskar Wendel på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Servicetekniker, Industrielektriker, El och mekanik, Processvärme, Installation, Felsökning, Underhåll, Industribrännare, Automation, Elektriker, Resande tekniker, Industri-Teknik Bengt Fridh, Arlöv, Malmö, Lund, Trelleborg, Lomma, Landskrona.
* Du bör ha god erfarenhet inom sushi och japansk matlagningskonst. Du skall vara ambitiös, älska sushi och vara passionerad för det japanska köket. *Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman *Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse *Du brinner för att sätta gästen i centrum *Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning *Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas *Du kan ta eget ansvar *Du kan hantera stress/högt tempo Processer matsäkerhet Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Sedvanliga arbetsuppgifter: *Tillagning av sushi och vissa asiatiska rätter *Kassa och servering *Renhållning, städning och diskhantering
Vi söker någon som kan arbeta mellan 07.00-11.00 månd-fredag. Öppna verksamheten,kundkontakt, rasta hundar,ge mat och övrigt som en anställning omfattar.
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. Vi hjälper dig som arbetssökande att öka din synlighet för arbetsgivare och ökar därmed chansen till ett jobb. Vi söker nu ett restaurangbiträde till flera av våra kunder. Vi söker dig som vill arbeta med service och som har lätta för att samarbeta med människor. Som restaurangbiträde arbetar du mestadels inom servering, men kan även ha arbetsuppgifter som innefattar disk, städning och enklare portionering. Våra kunder är väletablerade restauranger i centrala stan med bra arbetsvillkor och engagerad personal. För att arbeta med restaurangbiträde krävs ingen tidigare erfarenhet men vi ser gärna att du: - Vill arbeta med service och har en god känsla för kundrelationer - Har lätt för att samarbeta med andra människor - Är noggrann och ordningsam - Engagerad i ditt arbete och har bra stresstålighet Ansvar - Ge alla gäster en unik upplevelse och god service - Kommunicera och samarbeta med köket - Samla information från våra gäster och rapportera det till restaurangchefen - Delta i planering , arrangemang av kampanjer samt evenemang relaterade till restaurangenheten - Viss städ och disk Sök tjänsten snabbt och lätt på www.recnet.se Välkommen med din ansökan!
Företaget söker personal med heltidsanställning i Malmö, Göteborg eller Stockholm. Varierande arbetstider med viss möjlighet till personlig anpassning. Vi söker dig som arbetar med flexibilitet samt varierande schema. B-körkort och taxiförarlegitimation är ett krav. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Bli en del av vår magiska kultur! Hos oss hittar du inte bara fantastiska kollegor, utan även stor frihet att forma din arbetsdag, grymma stödfunktioner och en trygg lönemodell utan provisionstak. OM TJÄNSTEN Account Manager hos oss innebär att du har en social roll med många kontaktytor, här blir du snabbt en del av gänget och arbetar tillsammans med fantastiska kollegor och engagerade ledare på olika avdelningar internt. Men det absolut viktigaste kommer vara att bygga relationer med dina härliga kunder. Hur du utvecklar dina kunder och affärer är upp till dig, men du kan lita på att vi ger dig verktygen du behöver för att lyckas. Ditt team och din utveckling Ditt team består av flera andra Account Managers och en engagerad Team Manager. Våra Team Managers är inte bara ledare, de är också mentorer och coacher och gör allt för att ge dig bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll. Vi tror på din potential och vilja att lyckas och erbjuder dig en omfattande onboarding samt ett career steps program som hjälper dig att nå din fulla potential och utvecklas som Account Manager. Självklart har du hela tiden en hejaklack i ryggen som stöttar dig! Vi erbjuder 💰Lönemodell med potential att tjäna mycket: Vi tror på att belöna din prestation. Vi erbjuder en garantilön som ger dig stabilitet. Därefter är det bara din ambition som sätter gränserna. Vår lönemodell ger dig möjlighet att tjäna mer i takt med din framgång. Vi har stor andel individuell provision och inget tak för hur mycket du kan tjäna. 🧘🏽Förmånspaket som belönar ditt hårda arbete: Utöver en förmånlig lönemodell erbjuder vi ett omfattande förmånspaket, inklusive extra semesterdagar, generösa friskvårdsförmåner, flexibilitet kring arbetsplats och tid, tjänstepension och sjukförsäkring 🚀Möjlighet att bli delägare: Vi tror på att skapa en stark gemenskap och engagemang där alla har en del i företagets framgång. Därför erbjuder vi dig möjligheten att köpa andelar i bolaget. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som Account Manager hos oss bygger och utvecklar du dina egna kundrelationer. En vanlig dag för dig i rollen innebär: * Prospektering: Sökandet efter nya kundkontakter hos potentiella bolag som inte samarbetat med oss tidigare, men också bland kunder i vårt befintliga nätverk. Det är här som du verkligen kommer bidra med ditt krut, ”beat yesterday” anda och nyttja ditt pannben för att nå resultat. * Säljmöten: Här sker införsäljningen av våra tjänster. Detta inkluderar ”cold calls” där du får visa upp dina säljkunskaper och etablera nya relationer med potentiella kunder. Du bygger goda kundrelation, gör behovsanalyser och lämnar ett starkt avtryck. * Omvärldsbevakning: För att på ett strategiskt sätt kunna kartlägga våra etablerade kunders framtida behov. Vi kan erbjuda som mest värde när vi förutser kundernas behov och arbetar proaktivt i våra kundrelationer. * Hantering av komplexa affärsmöjligheter: När du blir mer erfaren, hantera prospekt och kunder med mer komplexa affärsmöjligheter - till exempel Talent Advisory, Ramavtal, Upskilling och Reskilling. VI SÖKER DIG SOM För att bli framgångsrik och trivas i rollen är du en person som motiveras av att arbeta mot högt uppsatta mål i en kultur som präglas av en hög energinivå, där vi lyfter varandra och firar framgångar tillsammans. Du har en stark tilltro till din kapacitet att hantera motgångar, en hög ansvarskänsla, förmågan att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt och säkerställer att du levererar enligt deadline. Att hantera flera uppgifter av varierad karaktär i ett högt tempo är något du föredrar och känner dig bekväm med. Du agerar med eftertänksamhet i dina beslut och tar hänsyn till olika konsekvenser. Att skapa nya relationer kommer naturligt för dig och du agerar självsäkert i sociala sammanhang och står gärna i händelsernas i centrum. Du trivs i situationer där saker står på spel och där dina beslut är avgörande för utfallet. Förändringar och utmaningar har du en optimistisk inställning till och du utstrålar trygghet till din omgivning. Vi ser att du har * Eftergymnasial utbildning, till exempel universitet eller högre yrkesutbildningsprogram, helst inom försäljning, affärer, marknadsföring eller motsvarande arbetslivserfarenhet. * Erfarenhet av B2B-försäljning med framgångsrika resultat. * Erfarenhet av att arbeta mot KPI:er och utmanande mål. * Erfarenhet av kontinuerligt arbete med kundnöjdhet och förståelse för kundens behov. * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska då det krävs i ditt dagliga arbete. * B-körkort Det är meriterande om du har - Arbetat med försäljning inom bemannings- eller konsultbranschen. - Praktisk erfarenhet och/eller utbildning i förhandlingsteknik samt är bekväm i att hålla dialoger med senior management hos potentiella beställare hos kund. Därför är Academic Work en bra arbetsgivare Vårt mål är att erbjuda den bästa arbetsplatsen och vår företagskultur präglas av värme, energi, engagemang, öppenhet och kamratskap. Här finns en genuin vilja att hjälpa varandra, både när vi arbetar mot gemensamma och individuella mål. Vi ser vikten av att skapa starka band och ha roligt tillsammans och har en bred palett av sociala aktiviteter. Från spännande resor och stora fester till spontana After Works, gemensamma frukostar och träning. Övrig information om rollen som Account Manager * Start: Enligt överenskommelse / augusti 2025 * Omfattning: Heltid, kontorstider * Lön: Månadslön med en fast del samt en rörlig provisionsdel utan tak * Placering: Östergatan 18, Malmö Vår rekryteringsprocess Det första steget i rekryteringsprocessen är två urvalstest, ett personlighetstest och ett problemlösningstest, som vardera tar ca 15 min att slutföra. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Hur är det att jobba på Academic Work? * Vår kultur på Academic Work * CSR och miljö på Academic Work * Rollen som Account Manager * Instagram @Academic Work * Facebook @Academic Work * LinkedIn @Academic Work
Vill du vara med och bygga framtidens E.ON? Detta är till dig som har höga framtidsvisioner, vill arbeta på ett globalt företag och önskar få möjligheten att bidra till ett större sammanhang. Den här rollen passar dig som har tydliga analytiska färdigheter och är intresserad av dataanalys - ett område som kommer att bli allt viktigare. Till dig som identifierar med att ha ett öga för detaljer, utan att pruta på kvaliteten för helhetsbilden: Vi vill ha din ansökan! OM TJÄNSTEN E.ONs mål är att senast 2025 erbjuda sina kunder 100 procent förnybar och återvunnen energi. Fantastiskt, eller hur!? Förutom arbetet för ett mer hållbart samhälle arbetar E.ON även för att skapa och bibehålla en inkluderande arbetsmiljö, mångfald bland sina anställda samt ligga i framkant när det gäller den digitala utvecklingen. En viktig del i detta arbete är att satsa på dig som Early Career Professional - det är ju du som är framtiden! Du erbjuds - Stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du kan bibehålla balansen mellan arbete och fritid - En trivsam, inspirerande arbetsmiljö som är välkomnande för alla. Vi har två konsulter från Academic Work som har jobbat i denna rollen sedan september förra året och du kommer att få stor stöttning av dessa. Det finns även spetskompetens inom teamet med personer som är riktigt vassa på sina områden. Detta är ett toppen-tillfälle för dig att lära dig och utvecklas. - Personlig coachning från din konsultchef, Madelene, på Academic Work, likväl som från din närmsta kontaktperson på E.ON. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som Junior Data Analyst på avdelningen Energy Markets arbetar du med E.ONs råvarurelaterade risker för deras kunder och interna bolag. Du är en del av handlarteamet och en stor del av arbetsuppgifterna består av att köpa in el och gas för att täcka kundernas förbrukning under de närmaste dagarna. Faktorer såsom väder och sociala beteenden tas i beaktning för att prognosticera förbrukningen, som sedan handlas in på spotmarknaderna. Det gäller att hålla tungan rätt i mun och behålla lugnet när mycket sker på samma gång. Teamet består av ett härligt och sammansvetsat gäng, varav drygt hälften har inriktningen handel på kort sikt. En stor del av teamet består av drivna tjejer och tidigare AW-konsulter som har fått en fast anställning på E.ON, vilket är himla kul! Här värdesätts attityder som ifrågasätter status quo och som sätter en god grund för en inspirerande arbetsplats med fokus på att skapa goda affärsresultat. På E.ON tror man starkt på utveckla och förbättra verksamheten genom automatisering och genom att utnyttja data för framtagning av beslutsunderlag. Detta gäller i synnerhet inom området energihandel och du kommer att ha en nyckelroll för att få detta att hända! Du kommer att: - Handla på spotmarknaderna Nordpool och ETF/EEX för el och gas och upprätthålla balans mellan förbrukning och inköp - Sammanställa, analysera data och ta fram prognoser. Detta gör du både enskilt och genom att bolla tankar med övriga personer i teamet - Ha många bollar i luften, vilket betonar vikten av att behålla lugnet - Arbeta i skift med arbetstider mellan 06:30-19:30 (även vissa helger) motsvarande 36.5 timmar i veckan och därmed heltid. VI SÖKER DIG SOM - Har en examen på Bachelor-, Master- eller PhD-nivå, inom exempelvis Teknisk fysik, Statistik, Matematik, eller meteorologi. - Besitter starka kunskaper samt intresse av matematik och statistik - Har goda kunskaper inom Python/R/Matlab - Har goda kunskaper inom Excel - Har erfarenhet från en analytisk roll. Kan vara deltid, ex: vid sidan av studier - Är obehindrad i svenska och engelska, både i tal och skrift Som person tror vi att du är: - Initiativtagande - Affärsmässig - Noggrann Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 2695 jobb