Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär! Som Head of Service på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett multinationellt teknik-och industriföretag i Solna. Som Head of Service har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder i receptionen Övergripande ansvar för dagliga driften av kontoret och receptionen Telefon och mail Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor Diverse administrativa uppgifter Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vidare kommer du att ha ett övergripande ansvar för det dagliga administrativa arbetet samt den dagliga driften av receptionen och Infocenter. Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för att ge exceptionell service och överträffa besökarnas förväntningar. Du har ett flexibelt arbetssätt där du tar dig an de utmaningar som uppstår på ett lösningsorienterat och prestigelöst sätt. Vidare trivs du bra med att jobba i team och skapar tillsammans med din kollega en välkomnande och professionell miljö för samtliga i köpcentret. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande Anställningen Anställningsform: Vikariat, juli-oktober Sysselsättningsgrad: 100% Start: 18 juli Arbetstider: måndag till fredag 09:00-17:30 eller 11:45-20:10 (varannan vecka). Bakgrundskontroll tas inför anställning som en del av rekryteringsprocessen. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 271 till 272 av 272 jobb