Scandinavian Service Partner AB jobb

Lediga jobb hos Scandinavian Service Partner AB

1:a Kock Dagtid
Scandinavian Service Partner AB
Kockar och kallskänkor

1:a Kock Dagtid Vi söker en driven 1:a Kock Dagtid vårt Produktionskök. Tjänsten är på heltid med start i mitten på augusti. Vi söker även dig som vill arbeta extra vid behov. Skriv i din ansökan, vilken tjänst du är intresserad av. Vi erbjuder: • Trygga anställningsvillkor med tjänstepension och försäkringar genom våra kollektivavtal med HRF • 40 % personalrabatt och subventionerad lunch • Friskvårdsbidrag via Epassi • Aktiesparprogram och mycket goda karriärmöjligheter Om tjänsten Du arbetar i den dagliga driften i Produktionsköket, men är den som leder och fördelar arbetsuppgifterna under skiftet. Arbetsuppgifterna är vanligt förekommande arbetsuppgifter inom restaurangkök, så som beredning av mat, smörgåsar, sallader bakverk m.m, disk, städning, packa upp varor.  Du lagar lunchen mån-fre som följer Craft n’ Drafts koncept. Du ser till att arbetet utförs enligt överenskomna avtal och standards. I arbetsuppgifterna ingår också introduktion av nyanställda, beställning av varor, uppföljning av egenkontrollprogram/städrutiner i vårt digitala verktyg Get Compliant, inventering och eventuella personalfrågor under skiftet. Du rapporterar till Avdelningschef.  Din profil Som person är du glad, noggrann och har en stor portion humor och ett säljande sätt. Du klarar av att arbeta både självständigt och i team. Du tycker om att arbeta med människor och du trivs med att arbeta i restaurangkök. Du har erfarenhet av att laga både a la carte + husmanskost och du har haft hand om beställningar tidigare. För att lyckas i den här rollen är du van att arbeta i ett omväxlande tempo. Du är en person som tar egna initiativ och du tar ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har god samarbetsförmåga och att kommunicera med både kollegor och chefer är inga problem för dig. Vidare är ordning och reda en självklarhet för dig. Arbetet är fysiskt krävande och du är inte rädd för att hugga i. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, som kommunikation och förmåga att ta personligt ansvar. Krav Relevant restaurangutbildning eller motsvarande Minst 3 års arbetslivserfarenhet från att arbeta i restaurangkök och då lagat både a la carte och husmanskost Du har erfarenhet av att beställa varor till restaurangkök. Du talar och läser god svenska obehindrat För att få arbeta på flygplatsen krävs en godkänd säkerhetsprövning och registerkontroll, vilket bl.a. innebär att du kan styrka din sysselsättning under de fem senaste åren. Detta ska styrkas i form av intyg eller betyg, säkerställ att du kan få fram detta och förbered den dokumentationen så gott du kan inför en eventuell intervju. I din ansökan ska du ange medborgarskap och du ska kunna uppvisa pass som styrker ditt medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schewiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Övrig info Du arbetar dagtid mån-fre   Vänta inte med att skicka in din ansökan, intervjuer sker löpande. Vid frågor kontaktar du Sara Sandqvist, [email protected]

3 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Unit Manager SSP
Scandinavian Service Partner AB
Restaurang- och kökschefer

Unit Manager SSP Luleå Vi söker en säljinriktad Unit Manager till SSP Luleå. Som Unit Manager har driver du våra cafe, kiosk och restaurang enligt SSPs Policy och koncept. Tjänsten är heltid. Vi erbjuder: • Trygga anställningsvillkor med tjänstepension och försäkringar genom våra kollektivavtal med Unionen • 40 % personalrabatt och subventionerad lunch • Friskvårdsbidrag via Epassi • Aktiesparprogram och mycket goda karriärmöjligheter Om tjänsten Tjänsten som Unit Manager innebär ett självständigt arbete inom koncepten med fokus på försäljning, arbetsledning och utveckling av våra medarbetare. Ditt fokus är att hålla våra avdelningar och våra produkters kvalitet och ekonomi på en jämn och hög nivå. I dina arbetsuppgifter ingår tex; rekrytering, utbilda, utveckla och bygga kompetens hos våra medarbetare, optimera bemanning och försäljning mot satt budget. Du har administrativa arbetsuppgifter så som exempelvis lagerhållning, inköpsrutiner, inventeringar och månadsbokslut. Du kommer självklart att vara delaktig i den dagliga verksamheten tillsammans med dina medarbetare och leda dem tillsammans med Teamleaders.  Som Unit Manager har du fullt arbetsmiljöansvar för din personalgrupp och du har resultatansvar för dina avdelningar. Du arbetar mot tydligt uppsatta ekonomiska mål vad gäller bland annat försäljning, råvarukostnader och personalkostnader så det är viktigt att du känner dig bekväm med att arbeta med nyckeltal för att mäta avdelningens resultat. Du kommer även att leda och utveckla Ass. Unit Manager, Teamleaders och medarbetare för att vidareutveckla teamen och därigenom uppnå bästa möjliga service. Du rapporterar närmast till Operations Manager och till din hjälp har du såklart även tillgång till SSP:s samlade kompetens, koncept och erfarenhet. Tjänsten är stationerad på Luleå Airport. Din Profil Vi söker dig som tycker om att vara med ute i driften och leda medarbetare och möta våra gäster. Du har höga krav på kvalitet och ett stort intresse för försäljning och service. För att lyckas i rollen ska du vara trygg i din roll som både chef, ledare och coach. Du är trygg i alla delar av att vara chef. Du föregår som ett gott föredöme. Med väl utvecklade ledaregenskaper motiverar du ditt team och du är bra på att få ditt team att utvecklas och växa. Du är handlingskraftig, försäljningsinriktad och noggrann. Du är en person som tar egna initiativ och ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har god samarbetsförmåga och att kommunicera med både gäster, medarbetare, kollegor och chefer är inga problem för dig. Du tycker om en rak kommunikation. Du är en person som ser lösningar, inte problem. Ordning och reda, uppföljning och struktur är ledord för dig. Om du är social, öppen med en stor portion humor, drivs att nå satta mål, samt trivs med uppföljning så kommer du att trivas i den här rollen. Du är inte rädd för att arbeta med nya program eller system. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, framförallt ditt ledarskap och hur du kommunicerar. Krav Du har minst 3 års dokumenterad arbetslivserfarenhet i en chefsroll med arbetsmiljöansvar för medarbetare. Du talar och läser god svenska obehindrat I din ansökan ska du ange medborgarskap och du ska kunna uppvisa pass som styrker ditt medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schewiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd vilket krävs enligt utlänningsförordningen.  För att få arbeta på flygplatsen krävs en godkänd individuell säkerhetsprövning och registerkontroll, vilket bl.a. innebär att du kan styrka din sysselsättning under de fem senaste åren. Övrig Info Våra öppettider följer försäljningsenheternas behov vilket innebär tidig morgon, dag, kväll och helger (Öppettider ca 05:00-22:30). Du arbetar i huvudsak måndag till fredag dagtid, men kvällar och helger kan förekomma.  Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor kring tjänsten är du mer än välkommen att kontakta Operations Manager,  [email protected].

5 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Timanställning Cafe & Restaurang
Scandinavian Service Partner AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov inom inom café, restaurang och kök till våra avdelningar på SSP Luleå Airport. Våra olika avdelningar är Cornelius Coffee, Craft n’ Draft, Kiosk, Catering och produktion.  Vi erbjuder: • Trygga anställningsvillkor genom vårt kollektivavtal med HRF • 40 % personalrabatt och subventionerad lunch • Utmanande säljtävlingar med fina priser Om tjänsten Arbetsuppgifterna är vanligt förekommande arbetsuppgifter inom restaurang och café, så som kundbemötande, försäljning, service, disk, städning, uppfyllnad av varor, enklare produktion av smörgåsar, sallader, bakverk och varm mat. Din profil Som person är du glad, noggrann, har en stor portion humor och ett säljande sätt. Du klarar av att arbeta både självständigt och i team. Du tycker om att arbeta med människor och du trivs med att arbeta i restaurang och med att ge service till både gäster och kollegor. För att lyckas i den här rollen är du van att arbeta i ett omväxlande tempo och du har fokus på service och försäljning. Du är en person som tar egna initiativ och du tar ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har god samarbetsförmåga och att kommunicera med både gäster, kollegor och chefer är inga problem för dig. Vidare är ordning och reda en självklarhet för dig. Arbetet är fysiskt krävande och du är inte rädd för att hugga i. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, som kommunikation och förmåga att ta personligt ansvar. Krav Du talar och läser god svenska obehindrat Du är minst 20 år då vi serverar alkohol och du kan komma att stå som serveringsansvarig (enligt Alkohollag 2010:1622 8 kap. Servering av alkoholdrycker och alkoholdrycksliknande preparat 18 § Personal). I din ansökan ska du ange medborgarskap och du ska kunna uppvisa pass som styrker ditt medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schewiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd vilket krävs enligt utlänningsförordningen. För att få arbeta på flygplatsen krävs en godkänd säkerhetsprövning och registerkontroll, vilket bl.a. innebär att du kan styrka din sysselsättning under de fem senaste åren. Detta ska styrkas i form av skriftliga intyg eller betyg, säkerställ att du kan få fram detta och förbered den dokumentationen så gott du kan inför en eventuell intervju. Övrig info Det är en fördel om du har tillgång till bil då det ibland kan vara svårt att ta sig till arbetsplatsen med kollektiva färdmedel. Våra öppettider följer avgångstiderna på Luleå Airport vilket innebär varierande arbetstider med tidig morgon, kväll och helger (Öppettider ca 05:00-22:30). Du behöver kunna ta dig till och från arbetat när vi öppnar och stänger.  Vänta inte med att skicka in din ansökan, intervjuer sker löpande. Vid frågor kontaktar du [email protected]

5 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Restaurangbiträde
Scandinavian Service Partner AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Om oss Med verksamhet i nästan 40 länder, över hela världen, är vårt syfte att vara den bästa delen av resan. Oavsett om våra kunder flyger utomlands på semester, åker på affärsresa eller pendlar till jobbet med tåg, strävar vi efter att erbjuda dem mat- och dryckesupplevelser som uppfyller deras många olika smaker och behov. Nu söker vi superstjärnor till Burger King på Stockholm Central! Vi söker efter dig som trivs i rampljuset, brinner för gästmötet och som alltid vill överträffa våra gästers förväntningar med det lilla extra! Vi erbjuder flexibla arbetstider vilket gör att du enkelt kan kombinera jobbet med skola och fritidsaktiviteter Om tjänsten: Som medarbetare hos oss på Burger King så har du huvudrollen i att skapa ett unikt möte med våra gäster. Tillsammans med dina kollegor är du med och skapar upplevelser i världsklass varje dag. Du arbetar både i kassan, i köket och ute i restaurangen. Vi utbildar alla nyanställda i alla våra arbetsstationer oavsett erfarenhet så att du får en bra start hos oss. Arbetet är förlagt både dagtid, kvällar samt helger. Är du vår nästa stjärna? Vi söker dig som gillar att arbeta i ett team som kännetecknas av ett professionellt och glatt samarbete, där du själv tar ett eget ansvar för att bidra till detta. Tempot på vår restaurang kommer många gånger vara högt och arbetet kräver att du som person är både effektiv och stresstålig. Vidare är du flexibel, ansvarstagande och lösningsfokuserad i ditt sätt att arbeta. Du har alltid en positiv inställning och du är en given lagspelare, du hjälper alltid till där det behövs! Du talar och skriver både engelska och svenska obehindrat. Vi erbjuder: • Trygga anställningsvillkor med tjänstepension och försäkringar genom våra kollektivavtal med HRF och Unionen • 40 % personalrabatt och subventionerad lunch • Friskvårdsbidrag • Utmanande säljtävlingar med fina priser Övrigt: I din ansökan ska du ange medborgarskap och du ska kunna uppvisa pass som styrker ditt medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schewiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Om du har frågor mailar du till:[email protected]

6 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
Cafévärdinna/ värd
Scandinavian Service Partner AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Cafévärdinna /värd Vi söker dig som är driftig och serviceinriktad och vill arbeta inom café till våra avdelningar på SSP Kulturens Hus. Våra olika avdelningar är Cornelius Coffee och Craft n’ Draft. Just nu söker vi dig som vill arbeta 75% i vårat Café.  Vi erbjuder: • Trygga anställningsvillkor genom vårt kollektivavtal med HRF • 40 % personalrabatt och subventionerad lunch • Utmanande säljtävlingar med fina priser Om tjänsten Arbetsuppgifterna är vanligt förekommande arbetsuppgifter inom restaurang och café, så som kundbemötande, försäljning, service, disk, städning, uppfyllnad av varor, enklare produktion av smörgåsar, sallader, bakverk och varm mat. Din profil Som person är du glad, noggrann, har en stor portion humor och ett säljande sätt. Du klarar av att arbeta både självständigt och i team. Du tycker om att arbeta med människor och du trivs med att arbeta i restaurang och med att ge service till både gäster och kollegor. För att lyckas i den här rollen är du van att arbeta i ett omväxlande tempo och du har fokus på service och försäljning. Du är en person som tar egna initiativ och du tar ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har god samarbetsförmåga och att kommunicera med både gäster, kollegor och chefer är inga problem för dig. Vidare är ordning och reda en självklarhet för dig. Arbetet är fysiskt krävande och du är inte rädd för att hugga i. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, som kommunikation och förmåga att ta personligt ansvar. Krav Du talar och läser god svenska obehindrat Du är minst 20 år då vi serverar alkohol och du kan komma att stå som serveringsansvarig (enligt Alkohollag 2010:1622 8 kap. Servering av alkoholdrycker och alkoholdrycksliknande preparat 18 § Personal). I din ansökan ska du ange medborgarskap och du ska kunna uppvisa pass som styrker ditt medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schewiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Övrig info Våra öppettider följer de olika evenemangen i Kulturens Hus vilket innebär varierande arbetstider med tidig morgon, kväll och helger (Öppettider ca 06:00-01:30). Du arbetar skift med arbetsrotation, både morgon, kväll och helg. Vänta inte med att skicka in din ansökan, intervjuer sker löpande. Vid frågor kontaktar du [email protected]

11 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kock
Scandinavian Service Partner AB
Kockar och kallskänkor

Kock Craft n’ Draft Kulturens Hus Vi söker en driven kock till Craft n’ Draft i Kulturens Hus. Tjänsten är på heltid med start i början på augusti. Vi söker även dig som vill arbeta extra vid behov. Skriv i din ansökan, vilken tjänst du är intresserad av. Vi erbjuder: • Trygga anställningsvillkor genom vårt kollektivavtal med HRF • 40 % personalrabatt och subventionerad lunch Om tjänsten Arbetsuppgifterna är vanligt förekommande arbetsuppgifter inom restaurangkök, så som beredning av mat, smörgåsar, sallader bakverk m.m, disk, städning, packa upp varor. Din profil Som person är du glad, noggrann och har en stor portion humor och ett säljande sätt. Du klarar av att arbeta både självständigt och i team. Du tycker om att arbeta med människor och du trivs med att arbeta i restaurangkök. För att lyckas i den här rollen är du van att arbeta i ett omväxlande tempo. Du är en person som tar egna initiativ och du tar ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har god samarbetsförmåga och att kommunicera med både kollegor och chefer är inga problem för dig. Vidare är ordning och reda en självklarhet för dig. Arbetet är fysiskt krävande och du är inte rädd för att hugga i. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, som kommunikation och förmåga att ta personligt ansvar. Merit Det är en merit om du har arbetat med stora konferenser, banketter och stora middagar tidigare Krav Relevant restaurangutbildning eller motsvarande Arbetslivserfarenhet från att arbeta i restaurangkök Du talar och läser god svenska obehindrat I din ansökan ska du ange medborgarskap och du ska kunna uppvisa pass som styrker ditt medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schewiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Övrig info Du arbetar skift med arbetsrotation. Schemat följer verksamhetens behov. Våra öppettider följer våra olika verksamheter i Kulturens Hus, vilket innebär varierande arbetstider med tidig morgon,  kväll och helger (Öppettider ca 06:00-01:30). Vänta inte med att skicka in din ansökan, intervjuer sker löpande. Vid frågor kontaktar du Jeanette Lampinen Ek, [email protected]

11 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025