Lediga jobb i Härryda

Sök totalt 117 lediga jobb i Härryda

Glädjespridare - Fast lön + generösa bonusar!

Key Solutions har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Nu expanderar vi och söker dig som är vill ha ett arbete där utveckling, glädje och gemenskap står i fokus. Som säljare hos oss är du en viktig del av vårt framgångsrika säljteam och ansiktet utåt för våra kunder. Vad erbjuder vi? - Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! - Arbetstider mellan kl. 10.00-19:00 för telemarketing mån-fre 12.00-21.00 för fieldmarketing - Goda chanser att göra karriär och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Vi avsätter minst en timme om dagen för din personliga utveckling Hur fungerar arbetet? Tjänsten kommer att utgå från vårt lokala kontor mitt i Centrala Göteborg (vid Liseberg), där du kommer att jobba som säljare för en av våra största kunder. Tjänsten innefattar kontakt med såväl varma som kalla kunder både genom fysiska möten och per telefon. Vi ser gärna att du som söker: - Trivs med att arbeta både i grupp och självständigt - Är en sann glädjespridare och har god social kompetens - Är tävlingsinriktad och älskar att utvecklas - Pratar svenska obehindrat Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Om Key Solutions: Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med över över 200 ambitiösa medarbetare som hjälper några av världens största varumärken med deras kundtillväxt. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia, EON och Hedvig med sin kundtillväxt. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har nyligen expanderat verksamheten utomlands.

26 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Svetsare till VM-trailer i Härryda

Om tjänsten Vi på Ikett söker svetsare med kunskap inom MAG (rörtråd) -svetsning och som har erfarenhet av att arbeta med grov stålkonstruktion till VM-trailer i Härryda. Arbetsuppgifter: • Utföra svetsning i svart plåt och höghållfast stål (5–40 mm) • Delta i nybyggnation och renovering av trailers • Läsa och tolka ritningar • Utföra plåtbearbetning Krav för tjänsten: • God erfarenhet av svetsning, främst av svetsmetoden MAG-rörtråd. • Kunskaper om ritningsläsning. • Kunskaper om plåtbearbetning. • Körkort B och tillgång till bil. • Licenskrav är ej nödvändigt, men meriterande. Möjlighet till övergång till uppdragsgivaren Arbetstid: Dagtid Start: Omgående Om företaget VM Trailer AB tillverkar och levererar tillsammans med Härryda Släp AB totalt ca 200 st transportfordon per år. VM Trailer grundades 1989 och har sedan starten ständigt utvecklat organisationen och produkterna som är trailers, släp, kärror, dragbilspåbyggnader samt div special påbyggnationer. 1997 förvärvades Härryda Släp i Härryda för att ytterligare komplettera produktutbudet med lättare kärror, släp, trailers mm. för transporter av generellt gods. 1999 flyttades VM Trailers produktion från Göteborg till nybyggda lokaler i Härryda. Företaget är idag en av Europas ledande tillverkare av transportfordon och kan idag erbjuda det i särklass bredaste utbudet av standard och specialsläp för i stort sett samtliga transportbehov. VM Trailer och Härryda Släp arbetar med ständiga förbättringar för att vara ledande inom utveckling och tillverkning av transportfordon i Norden och är kvalitets certifierade enligt standarden SS-EN ISO 9001:2008. https://www.vmtrailer.se/ Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Specialpedagog till Högadalsskolan

Välkommen till Härryda, en kommun som vågar! Här siktar vi mot att ha Sveriges bästa skolor och näringslivsklimat, omsorg av högsta kvalitet och attraktivt samhällsbyggande. Tillsammans är vi 3000 medarbetare som gör mötet med Härryda kommun enkelt. Med mod, nytänkande och handlingskraft inspirerar vi varandra och levererar service med kompetens och kvalitet. Härryda kommun har de tre senaste åren placerat sig i topp i Dagens Samhälles årliga ranking av Årets superkommun. Vi söker dig som är engagerad, öppen för olika perspektiv och vill skapa lösningar som håller för kommande generationer. Du hittar oss mellan Göteborg och Borås med Landvetter flygplats mitt i kommunen. Tillsammans åstadkommer vi mer! Välkommen till Sveriges viktigaste jobb i Härryda kommun. Vill du vara en del av att utveckla elevhälsans tillsammansarbete på Högadalsskolan? På Högadalsskolan arbetar vi i arbetslag för att ge alla elever förutsättningar att utvecklas så långt det är möjligt mot läroplanens mål. Varje arbetslag har ett gemensamt ansvar för elevernas hela skoldag. Högadalsskolan är en f-6 skola med ca 330 elever. Skolan är belägen i ett villaområde med närhet till naturen. Under läsåret har vi fokus på att utveckla tillsammansarbetet mellan elevhälsa och arbetslag för att alla elever ska nå så långt det är möjligt utifrån sina förutsättningar. I skolans prioriterade mål arbetar vi för en gemensam värdegrund utifrån nya läroplanens kap 1 och 2. Vi arbetar även aktivt med screening, analys och kompetensutveckling i ämnena svenska och matematik. Som specialpedagog på Högadalsskolan kommer du att vara en del i ett spännande utvecklingsarbete tillsammans med lärare/lärare i fritidshem och skolans elevhälsa. I den samlade elevhälsan på skolan ingår speciallärare, skolkurator, skolsköterska och skolpsykolog. ARBETSUPPGIFTER Arbetar förebyggande och hälsofrämjande tillsammans med elevhälsans övriga professioner och lärare kring ledning och stimulans, extra anpassningar och särskilt stöd utifrån de nya allmänna råden gällande extra anpassningar, särskilt stöd och åtgärdsprogram. Arbeta nära rektor med att planera elevhälsans möten med fokus på skolans utvecklingsorganisation och systematiska kvalitetsarbete. Planera och genomföra möten med arbetslag, vårdnadshavare samt utreda behov av särskilt stöd. Samarbeta med övriga elevhälsan, lärare och elever för att utveckla skolans lärmiljöer och undervisning så att utbildningen blir tillgänglig och eleverna kan utvecklas så långt som möjligt mot utbildningens mål. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • är utbildad specialpedagog • är strukturerad och kan planera och leda elevhälsans möten • har förmåga att skapa goda relationer och utveckla samarbeten • inspirerar och engagerar • vill vara med och arbeta för en tillgänglig lärmiljö och har stort intresse och vilja att utveckla verksamheten • har en positiv syn på uppdraget • vill arbeta målinriktat Vi lägger stor vikt vid utbildning och personliga förmågor För att erhålla anställning ska utdrag ur Polisens belastningsregister uppvisas. ÖVRIGT Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. I första hand ser vi att du söker tjänsten via vårt rekryteringssystem. Behöver du teknisk hjälp med att söka tjänsten i rekryteringssystemet? Kontakta Visma Recruit kundservice på tel: 0771-693 693. Vi vill upplysa om att din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

26 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Bar och Pool Club Manager till Hjortviken Country Club

Bar och Pool Club Manager Är du den dynamiska och engagerade ledare som kan förvandla våra Barer och Pool Club till den mest omtalade destinationen? Vår vision är att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster - där varje detalj räknas. På Hjortviken Country Club lever vi för att överträffa förväntningar med passion, professionalitet, lekfullhet och en personlig touch. Vill du vara med? Vår Baroch Pool Club Manager är en energisk och engagerad ledare med en passion för mat, dryck och förstklassig service, samt en stark vilja att skapa en upplevelse utöver det vanliga. I denna roll söker vi en person som är målmedveten och ivrig att leda sitt team mot framgång, samtidigt som du är modig och fokuserad på utveckling, med en klar förståelse för att det är tillsammans vi når vår framgång. En unik position att vara med och forma Hjortviken Country Club från starten. Du kommer arbeta kreativt och strategiskt för att utveckla din avdelning, samtidigt som du är en trygg ledare på golvet som coachar och möjliggör för våra medarbetare att växa. Som Bar Pool Club Manager ingår du i vår AC-grupp (avdelningschefer) där vi frikostigt delar med oss av utmaningar och tillsammans växer som ledare. Leda, schemalägga och utveckla bartender- och serveringspersonal Säkerställa en hög servicenivå och gästnöjdhet Ansvar för inköp och lagerhantering Planera och genomföra event och temakvällar Upprätthålla och förbättra bar- och poolområdets drift och estetik Vem söker vi? Vi tror att en bakgrund inom service skapar de bästa förutsättningar för dig att kliva in i rollen som Bar och Pool Club Manager. Vi arbetar med gäster på plats 24/7 så att du har erfarenhet av och trivs i ett högt tempo är viktigt.Du är en naturlig ledare som trivs i en social och dynamisk miljö och har en förmåga att både inspirera ditt team och engagera våra gäster. Viktiga kvalifikationer:Resultatdriven med fokus på helhetsaffären Beslutsam, tydlig och trygg Nyfiken och Intresserad Motiverad, inspirerande och coachande Samarbetsvillig, flexibel och lösningsorienterad Passionerad för service och försäljning Kommunikativ och inkluderande Du är en god ledare och förebild, du leder dig själv och andra. Om tjänsten Anställningsform: Heltid, med 6 månaders provanställning Tillträde och lön: Lön enligt överenskommelse och tillträde till hösten. Om processen: Om du känner att du är den vi söker och vill vara en del av vårt team på Hjortviken Country Club, skicka då din ansökan med CV och svara på några enkla frågor. Vi behandlar ansökningar löpande och ser fram emot att läsa om varför just du vill bli en del av vårt team. Sista ansökningsdag är 13 Maj 2024. Hos oss på Hjortviken Country Club får du möjligheten att jobba i en inspirerande och vacker miljö med stora utvecklingsmöjligheter. Vi erbjuder även attraktiva anställningsförmåner och en fantastisk arbetskultur. Vi ser fram emot att träffa dig!

26 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Innesäljare Burckhardt Compression AB

Är du en relationsbyggare som trivs i en koordinerande och kommunikativ person som söker en ny möjlighet? Vi på Burckhardt Compression Sweden AB växer och behöver förstärka vår verksamhet med en innesäljare till vårt kontor i Landvetter. Läs mer om tjänsten och vem vi söker! Innesäljare I rollen som innesäljare kommer du tillhöra serviceavdelningen och ha en stödjande funktion för våra utesäljare och kunder. Du kommer bland annat att följa upp och upprätta offerter, kontakta kund för återkommande service. Du kommer också kontinuerligt stämma av och följa upp våra kunders behov och ta det vidare till nästa steg. Ditt främsta arbetsverktyg kommer vara telefon och mejl, där även vissa möten genomförs via teams. Du kommer dagligen arbeta i vårt CRM-system Microsoft Dynamics, vilket också är verktyget där vi upprättar våra offerter till kund. I den här tjänsten kommer fördelningen vara 50/50 där du kommer stötta svenska bolaget men också Global Marine, där skillnaden främst blir att följa upp globala konton. Då vi är en internationell koncern där företagsspråket är engelska, är det viktigt att du känner dig trygg med det. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Landvetter och arbetstiderna är kl 08:00-17:00, men möjlighet till viss flexibilitet enligt överenskommelse. Vad erbjuder vi dig? Hos oss kommer du få möjlighet att komma in i en ny bransch och få de förutsättningar som behövs för att lyckas i din roll. Som ny hos oss erbjuder vi ett introduktionsprogram med ett anpassat utbildningspaket med hänsyn till din erfarenhet och nya roll. Vi främjar kompetensutveckling och som global verksamhet är möjligheterna stora för rätt person. Vi har kollektivavtal. Vem söker vi?Vi söker dig som är trygg i dig själv, trivs i en koordinerande roll men många kontaktytor. Som person är du förtroendeingivande och har förmågan att bygga långsiktiga affärsrelationer. Du är handlingskraftig och är gärna med och bidrar med egna tankar och idéer för att kunna förbättra våra processer ytterligare. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och förståelse, men framför allt den vilja och det engagemang som krävs för att sätta sig in i våra produkter. Du är en kommunikativ person och kommunicerar obehindrat på så väl svenska som engelska. Då det periodvis kan vara hektiskt är det viktigt att du har förmågan att strukturera ditt arbete och hantera flera saker samtidigt på ett balanserat sätt. För dig är det viktigt att vara en del av ett lag där man tillsammans strävar efter gemensamma mål. Burckhardt Compression Burckhardt Compression creates leading compression solutions for a sustainable energy future and the long-term success of its customers. The Group is the only global manufacturer that covers a full range of reciprocating compressor technologies and services. Since 1844, its passionate, customer-oriented and solution-driven workforce has set the benchmark in the gas compression industry. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi önskar få ditt cv/personliga brev på engelska. Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Krav Erfarenhet som innesäljare/koordinator B2B Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Meriterande Erfarenhet att arbeta inom CRM/ERP system Erfarenhet som teknisk innesäljare (gärna kompressorer) Språk: tyska, danska, norska eller finska Sista ansökningsdatum: 2024-05-10 Tillträde: Enligt överenskommelse Tjänst: Heltid, måndag-fredag kl 08:00-17:00 Ort: Landvetter Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare: Evelina Löfberg, civ. ek, [email protected], 0733-28 18 60

25 april 2024
Sista ansökan:
12 oktober 2024
Fabrikschef mot bygg & produktion Härryda kommun

Om kundföretaget Vår kund är en framgångsrik, fristående och privatägt företag med flera års erfarenhet inom byggindustri och produktion. Här arbetar idag runt 60 stycken med allt ifrån konsultation, produktion, leverans och montering. Vi söker nu tillsammans med kund dig som vill vara en i teamet och arbeta som Fabrikschef! Dina arbetsuppgifter Som fabrikschef hos vår kund har du ansvar för att leda produktionen i de dagliga arbetsmomenten samt personal och resurser, du ansvarar även för att fortsätta leverera hög kvalitet i leveranser till kund, bra arbetsmiljö samt leda och följa upp de mål och förbättringsarbeten som är satta. Du kommer ha ansvar över att hantera personalärenden för ca 60 personer, planera, organisera och förbättra arbetet i produktionen. Arbeta med ritningsläsning och frågeställningar inför och under projekt. Din profil För att vara rätt person för rollen ser vi att du har flera års erfarenhet av en ledande roll samt arbetslivserfarenhet från tillverkningsindustrin eller byggbranschen. Du har förståelse för produktionsarbete, detaljer, kvalitet och leverans. Tidigare har du arbetat med ritningsläsning, hållfasthetsberäkning eller liknande. Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning inom bygg eller industri, du har goda ledaregenskaper, är strukturerad och kommunikativ. I denna roll krävs det att du är bekväm med att ta beslut, har goda IT-kunskaper och hanterar både svenska och engelska i tal och skrift. Är du rätt person för tjänsten? Urval sker löpande så sök redan idag! Tjänsten tillsätts med start omgående eller så snart som möjligt. Övrig information Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef: [email protected] Om oss FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT Konsultia är specialiserade på industribemanning och arbetar med många starka och välkända uppdragsgivare. Vi har kollektivavtal med marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Merparten av våra konsulter är tillsvidareanställda och arbetar på långa uppdrag. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifieringar enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. Vi finns från Gällivare i norr till Helsingborg i söder och huvudkontoret är placerat i Umeå. Fler är på gång! Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

25 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Familjebehandlare till närvaroteamet i Härryda Kommun

Välkommen till Härryda, en kommun som vågar! Här siktar vi mot att ha Sveriges bästa skolor och näringslivsklimat, omsorg av högsta kvalitet och attraktivt samhällsbyggande. Tillsammans är vi 3000 medarbetare som gör mötet med Härryda kommun enkelt. Med mod, nytänkande och handlingskraft inspirerar vi varandra och levererar service med kompetens och kvalitet. Härryda kommun har de tre senaste åren placerat sig i topp i Dagens Samhälles årliga ranking av Årets superkommun. Vi söker dig som är engagerad, öppen för olika perspektiv och vill skapa lösningar som håller för kommande generationer. Du hittar oss mellan Göteborg och Borås med Landvetter flygplats mitt i kommunen. Tillsammans åstadkommer vi mer! Vårt närvaroteam utvecklas så under våren ska teamet utökas med ytterligare en familjebehandlare. Vi strävar efter att främja en inkluderande och stödjande miljö för alla våra elever genom att kombinera tvärprofessionell expertis inom skola och socialtjänst med fokus på närvaroarbete. Vi söker nu en engagerade och erfaren familjebehandlare till vårt team med kunskap av att arbeta med barn, ungdomar och deras familjer. Du kommer att tillhöra socialtjänstens enhet Förebyggande och service, men arbeta i det tvärprofessionella närvaroteamet. I närvaroteamet arbetar du tillsammans med andra professioner i en grupp där intresset av skolfrågor är av vikt och där det finns ett starkt intresse för närvaroarbete. Vi söker dig som tycker det är berikande att arbeta tvärprofessionellt och tycker det är rolig att arbeta tillsammans med andra. ARBETSUPPGIFTER I din roll i närvaroteamet kommer du att arbeta med de elever som har allra högst frånvaro med ett tydligt fokus på att vara ett stöd till familjen och till kommunens skolor i arbetet med elever med problematisk skolfrånvaro. Det övergripande syftet med teamets arbete är initialt att få elever, som idag har en hög frånvaro från skolan, att återgå i studier. Rektor ansvarar för elevhälsoarbetet på skolan och du kommer att arbeta nära aktuella skolor, elever och vårdnadshavare samt samverka med olika yrkesgrupper inom elevhälsan, såsom lärare, övrig skolpersonal och externa samarbetspartners, för att främja elevers närvaro i skolan. Medarbetarna i närvaroteamet har ett tätt samarbete med varandra och träffas regelbundet för att arbeta gemensamt med verksamhets- och utvecklingsfrågor. Teamet består av personal från både utbildnings- och socialtjänstsektorn, där det just nu ingår en specialpedagog, en logoped, en socialpedagog, en hälsopedagog och två familjebehandlare. I teamet arbetar man utifrån ett systemiskt perspektiv, är lösningsorienterade och verkar för att arbeta evidensbaserat. Som familjebehandlare förväntas du arbeta i både team och enskilt beroende på uppdragets art och du behöver vara flexibel i ditt arbetssätt. Arbetet sker i huvudsak under dagtid. I din roll kommer du ha stor möjlighet till självständigt arbete, men det kommer finnas stöd att tillgå i det vardagliga arbetet från både kollegor och en förste socialsekreterare, extern handledning ingår också som stöd i ditt arbete. Som familjebehandlare i teamet arbetar du främst med elever med frånvaro på 75-100%. Andra kollegor i teamet arbetar mer förebyggande och som ett kunskapsstöd till kommunens skolor kring alla frågor gällande problematisk skolfrånvaro. KVALIFIKATIONER Du är socionom eller har annan högskoleutbildning som arbetsgivaren finner likvärdig. Du har en bakgrund inom skola, socialtjänst eller annan liknande verksamhet och har erfarenhet av att samverka med olika professionella för att uppnå tydliga mål. Du ska ha en god samarbetsförmåga och det är viktigt att du i din roll är tydlig och säker samt har lätt för att skapa goda relationer. Vi lägger stor vikt vid att du är ansvarsfull, prestigelös, flexibel och uthållig samt har en god förmåga att skapa samarbetsallians med barn, föräldrar och interna/externa samverkanspartners. Du ska ha erfarenhet av arbete med barn/unga och familjebehandlande arbete. Vidareutbildning inom psykosocialt arbete, familjeterapi, systemterapi, FFT, Repulse eller andra metodkunskaper inom området är meriterande. Du har lätt för att motivera människor till förändring och verkar utifrån ett salutogent förhållningssätt. Erfarenhet av att arbeta med elever med hög frånvaro är meriterande och vi ser gärna att du har kunskaper om NPF och psykisk ohälsa. Då vi arbetar tvärprofessionellt och direkt med elever samt vårdnadshavare på daglig basis är det viktigt att du trivs med att jobba i team. Du har ett stort engagemang är tydlig och kommunikativ samt har en analytisk förmåga. Har du någon eller flera av dessa kvalitéer? Då är vi intresserade av att träffa dig för en intervju. För att erhålla anställning ska utdrag ur Polisens belastningsregister uppvisas. ÖVRIGT Rekryteringen kommer fortgå om om erforderliga beslut fattas Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. I första hand ser vi att du söker tjänsten via vårt rekryteringssystem. Behöver du teknisk hjälp med att söka tjänsten i rekryteringssystemet? Kontakta Visma Recruit kundservice på tel: 0771-693 693. Vi vill upplysa om att din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

24 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Operativ Inköpare till ledande bolag!

Har du ett intresse för inköp och trivs i en koordinerande roll? Har du en eftergymnasial utbildning inom inköp eller likvärdigt område och vill komma till ett bolag med goda möjligheter till karriärsutveckling? Då ska du läsa vidare. OM TJÄNSTEN: Friday söker för kunds räkning en Operativ Inköpare/Materialplanerare. Vår kund är ett ledande bolag inom kem- och smörjmedel beläget i Hindås. I rollen kommer du få en central roll i ett team om 9 personer, med goda möjligheter till karriärsutveckling. I tjänsten som Operativ Inköpare kommer du dels arbeta administrativ, dels ha en tät dialog med både externa och interna kontaktytor. Du kommer att ansvara för att både lägga inköpsorders, ta emot reklamationer och ha dialog med leverantörer samt med produktion och produktionsplanerare. Du kommer även att bevaka ordrarna där du också kommer att ha ett tätt samarbete med innesäljare. Exempel på arbetsuppgifter: Analysera inköpsbehov Skapa inköpsorder och skicka dessa till leverantör Leveransbevakning Underhåll av pris och leverantörsinfo i affärssystemet. Ansvara för den operativa dialogen med leverantör gällande leveranser, order, prognoser etc. Koordinering med leverantör vid förändringar (produkt, leveranser etc). Medverka vid regelbundna uppföljningsmöten med leverantörer. Hantera reklamationer mot leverantör. Attest av fakturor. Samarbete med innesälj och övriga avdelningar på bolaget. VI SÖKER DIG SOM: Har en eftergymnasial utbildning inom inköp, supply chain, industriell ekonomi eller likvärdigt område Har goda datorkunskaper. Är flytande i både svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du: Har arbetslivserfarenhet inom materialplanering, inköp, supply chain eller likvärdigt område. Har arbetat med Microsoft Dynamics. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet där vi tror att du är strukturerad, noggrann och kommunikativ. Du har lätt för att prata med olika personer och att samarbeta. Vi ser vidare att du även är självgående och tar stort ansvar för ditt arbete samtidigt som du gärna arbetar i ett nära samarbete med dina kollegor. Vidare räds du inte för att vara hands on där du är prestigelös och trivs i en miljö där du är nära produktion.  OM ANSTÄLLNINGEN: Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday med ambitionen att på sikt bli direktanställd av kunden. ÖVRIG INFORMATION: Omfattning: Heltid Placering: Hindås Start: Omgående/Enligt överenskommelse Rekryteringsansvarig: Sophie Tisell Lön: Fast månadslön Ansök genom att klicka på "Sök tjänst". Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervju fas. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

24 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Maskinoperatör sökes i Göteborg

Vi söker nu dig som är redo att ta nästa steg i din karriär som maskinoperatör. Har du tidigare erfarenhet av pappersindustri och vill söka dig vidare, se då hit! Tjänstebeskrivning Vi söker flera medarbetare till vår kunds produktionsteam som dagligen arbetar med produktion av kundunika förpackningar, i små och stora volymer. Rollerna innebär att arbeta i produktionen, primärt som operatör för någon av maskinerna där det utförs: Grooving Skärning Stansning Boktryck Tjänsterna är tillsvidareanställningar, med tillträde snarast möjligt. Din profil och bakgrund För att lyckas i tjänsten behöver du ha ett par års yrkeserfarenhet som maskinoperatör i liknande processer. Som person är du noggrann, kvalitetsmedveten och har förståelse för hur produktionsflödet fungerar. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Du har god materialkänsla, god fallenhet för handarbete och ett skarpt öga för detaljer. Sist men inte minst, du trivs i en entreprenörsdriven och lösningsorienterad miljö. Låter detta som ett passande jobb för dig, skicka då din ansökan redan nu! Intervjuer och urval sker löpande.

24 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024