Lediga jobb i Umeå

Sök 910 lediga jobb i Umeå! Upptäck spännande karriärmöjligheter i Norrlands hjärta och hitta ditt drömjobb i Umeå idag.

Undersköterska, Ortopedgeriatriken, Geriatriskt centrum, Umeå
REGION VÄSTERBOTTEN
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka varandra. Vi tar ansvar för en jämlik välfärd och för att forskning och innovation ger resultat. Geriatriskt centrum är en specialistklinik för patienter med behov av både akut och planerad geriatrisk vård och rehabilitering. En bred bedömning av den äldre patientens medicinska, fysiska, psykiska och sociala funktionsförmåga vid sjukdom utförs av interprofessionella team. Diagnostik, behandling och rehabilitering bedrivs i sluten- och öppenvård med patientens individuella behov i fokus. Ortopedgeriatriken, avdelning 4 bedriver ortopedgeriatrisk akut och subakut vård och rehabilitering. Vi söker nu en ny kollega för en tillsvidareanställning - Är det dig vi söker? Alla våra nya kollegor genomgår vårt introduktionsprogram tillsammans med erfarna kollegor under 4 veckor så du får en bra insyn, förståelse och grundtrygghet i ditt uppdrag. Du kommer att jobba enligt schema dag, kväll och helg.  Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! ARBETSUPPGIFTER Som undersköterska hos oss bidrar du till att ta väl hand om andra och få människor att må bättre. Som undersköterska på Geriatriken 4 ges du ett utvecklande, lärorikt och varierat arbete i ett team med arbetsglädje. Hos oss har undersköterskorna en viktig och självklar roll i omvårdnadsteamet och ditt arbete bidrar till en patientsäker vård av god kvalité. För att växa i yrkesrollen och ge den bästa vården anser vi att det är viktigt med trivsel på arbetet och att ha möjlighet till ständig utveckling. I arbetet som undersköterska ingår omvårdnadsarbete tillsammans med sjuksköterska. Gemensamt genomför ni tillsynsronder under natten. Sjuksköterskan har det medicinska ansvaret. KVALIFIKATIONER Du har en undersköterskeutbildning och godkänd kurs i akutsjukvård. Du gillar att arbeta med äldre och att du sätter patienten först, har ett bra bemötande och anpassar ditt omhändertagande till patientens olika behov i vårdförloppet. Du tar gärna egna initiativ, är lätt att samarbeta med samt är nyfiken på nya utmaningar. Du känner ansvar och trivs i en miljö med varierande arbetsuppgifter och skiftande intensitet. Du arbetar i team och självständigt där samarbets- och initiativförmåga samt flexibilitet och noggrannhet är egenskaper vi värdesätter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Från och med 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att du behöver ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska inom vård och omsorg. Du ansöker om bevis om skyddad yrkestitel för undersköterska från Socialstyrelsen. Har du redan fått detta bevis utfärdat önskar vi att du bifogar beviset i din ansökan. ÖVRIGT Läs mer om våra förmåner för dig som jobbar med oss på webbsidan https://www.regionvasterbotten.se/nar-du-jobbar-hos-oss/formaner Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Om du har skyddad identitet och vill ansöka så kontaktar du rekryterande chef och skickar sedan in dina ansökningshandlingar via post.

Idag
Sista ansökan:
3 mars 2025
HR-generalist
Umeå Pastorat
Personal- och HR-specialister

Är du nyfiken på arbete med HR i Svenska kyrkan? Klappar ditt hjärta lite extra för kompetensförsörjning? Då har du hittat rätt!  Om tjänsten Uppdraget är att ge ett professionellt och kvalitativt stöd till chefer i hela bredden av personalfrågor, samt ett huvudansvar för utveckling och fördjupning av arbetssätt inom kompetensförsörjning. Vi står just nu i ett spännande utvecklingsarbete för att möta behov hos fler enheter som idag saknar särskild HR-kompetens.  Som HR-generalist är du tillsammans med din kollega underställd HR-chef och ingår i pastoratskansliets arbetslag med medarbetare inom HR, kommunikation, administration, IT och fastighet. I HR-enheten jobbar vi alla tre med HR-frågor ur ett brett perspektiv, samt har olika områden där vi fördjupar oss och har ett särskilt ansvar för utveckling. Arbetsplatsen är belägen centralt i Umeå.  Som anställd i Svenska kyrkan i Umeå har du individanpassad kompetensutveckling, möjlighet till förmånscykel, generöst friskvårdsbidrag och möjlighet till både friskvård och psalmsång på arbetstid för den som vill.   Om dig Du har en examen från personalvetarprogrammet eller motsvarande och har en grundläggande samstämmighet med https://www.svenskakyrkan.se/kristentro/kyrkans-vardegrund Det är meriterande om du har utbildning och/ eller erfarenhet av brett HR-arbete, samt inom kompetensförsörjning, från kyrklig kontext eller annan idéburen verksamhet. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som HR-generalist har du förmågan att kombinera ett driv för utveckling av pastoratets HR-arbete med en lyhördhet för de erfarenheter och behov som finns i organisationen. Du är relationellt orienterad, har lätt för att bygga och bibehålla goda relationer, samt att kommunicera med andra, både skriftligt och muntligt.

Idag
Sista ansökan:
24 februari 2025
Försäljningschef till MidSale
MidSale Solutions AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker dig som har vad som krävs för att leda vårt framgångsrika försäljningsteam. Som försäljningschef på MidSale Consulting ansvarar du över att driva försäljning, utbilda och coacha personal samt säkerställa struktur och resultat. Du kommer att leda ett team som arbetar med uppsökande försäljning mot privatpersoner där din huvudsakliga uppgift är att ständigt höja respektive säljares resultat och ansvara över att teamet når sin månadsbudget. Vi söker dig som: - Har en naturlig drivkraft och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik - Har en analytisk förmåga för att kunna göra beslut som leder till bättre resultat - Kan vara sprallig och glad samtidigt som du kan vara rak och tydlig när det behövs - Är pedagogisk och kan kommunicera på ett tydligt sätt - Är flytande i det svenska språket MidSale Consulting är ett företag som specialiserar sig på försäljning. Vi arbetar med stora och välkända varumärken som vi förmedlar till privatpersoner och företag runtom i hela Sverige. Vi är ca 70 anställda som alla driver mot samma mål – Att bli Sveriges främsta säljbolag. Vi erbjuder en positiv arbetsmiljö i en tävlingsinriktad kultur där vi lägger stor vikt vid trivsel, personlig utveckling och resultat. Vi erbjuder företagsaktiviteter såsom resor, tävlingar och afterworks. Vi erbjuder konkurrenskraftiga löner och förmåner för rätt person, tillsammans med möjligheter till personlig och professionell utveckling. Tror du dig vara personen som är redo att ta på sig en utmaning och leda teamet till större framgångar? Skicka in din ansökan idag då vi löpande bearbetar samtliga ansökningar. Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Umeå. Du utgår från vårt kontor i Umeå. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Du skickar in din ansökan via länken: https://app.qwiojobs.com/#/job/MidSale-forsaljningschef-umea

Idag
Sista ansökan:
18 mars 2025
Enterprise Magazine söker efter en motiverad säljare i Umeå!
Rds Förlag AB
Övriga förmedlare

BEHIND EVERY SMALL BUSINESS IS A STORY WORTH KNOWING Lite historia och kort fakta om vårt företag. I begynnelsen så var vi ett förlag som jobbade med att ge ut olika magasin i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I dag ser vi oss mer som en mediabyrå som ger ut ett välkänt entreprenörsmagasin, som pryds av stjärnorna inom entreprenörskap och framgång. Magasinet ger oss med andra ord en stor fördel inom vår bransch, och det hjälper oss att skilja ut oss från mängden. RDS Förlag / Enterprise Magazine firade 2024 sitt 20 års jubileum. Vi har valt att fokusera på de delar inom media som vi gör och kan bäst. Film, foto, hemsidor, on/off-page SEO och Content Marketing via Enterprise Magazine i sociala medier. Vi använder oss av de största sociala kanalerna för att nå ut till rätt målgrupp för våra kunder. Med ett enkelt motto: Vi ska synas och verka där flest människor befinner sig. För oss handlar Content Marketing om att skapa intressanta, varumärkesbyggande och säljande innehåll i form av artiklar. Då via storytelling, i kombination med kvalitativt bildmaterial och engagerande filmklipp. Detta med en tydlig och enkel väg fram till ett köp, eller nytt samarbete med vår annonsör.   Vi erbjuder dig En lönemodell med en fast och provisionsbaserad ersättning (Se mer info om lönen längst ner i ansökan). Ett team med en gedigen erfarenhet. Ett bolag som bryr sig om sina anställda, och deras utveckling. Ett bolaget där du tillåts styra mer över din egen tid. Din roll på Enterprise Magazine. Vi är idag 9 medarbetare i Mälardalen och södra Sverige och nu söker vi en kollega som brinner för försäljning, människor, entreprenörskap och har en nyfikenhet på mediabranschen.  Här är du involverad i allt från första kontakt med kund till avslutat projekt. I rollen som mediasäljare så kommer du att få möjlighet att utveckla dina försäljnings och ledningsförmågor, något som ger dig de rätta förutsättningarna för att kunna utvecklas vidare hos oss på RDS Förlag / Enterprise Magazine. Vi jobbar med fysiska kundmöten och tjänsten involverar även mötesbokning via telefon, mail och sociala kanaler. Sälja in din idé och tillsammans med produktion marknadsföra kunder i sociala kanaler är dina främsta arbetsuppgifter. Driva försäljning, bygga relationer och skapa värde för kunderna är hörnstenarna i vår affärsmodell. Du kommer att ha en dialog och ett tätt samarbete med produktion samt dina erfarna kollegor. Detta är en anställning på heltid. Vi kan även erbjuda dig tjänsten som en extern säljkonsult.    Ditt ansvar. Driva försäljning mot en realistisk budget. Informera om och presentera produkten. Du jobbar med fysiska kundbesök inom ditt geografiska ansvarsområde.. Arbeta tillsammans mot din och bolagets budget, tillsammans med vårt befintliga team. Identifiera behoven och skapa sammarbeten med olika företag. Främst nykundsbearbetning i början, samt underhålla befintliga kunder. Jobba med intervjuer och fotografering. Vi tillhandahåller interna utbildningar inom intervjuteknik, säljteknik, foto och videoklipp.   Vem är du? Du har kan ta in och förstå människor. Du är som person engagerad, lyhörd och strukturerad. Du kan organisera, planera och trivs med att arbeta i en omväxlande miljö. Du trivs med kundfokus och att skapa värde för kunden.   För att vara framgångsrik i rollen behöver du bland annat: Erfarenhet av försäljning. Arbetat inom serviceyrken. Motiveras av att driva och skapa affärer. Ha lätt för relationsskapande och av att ta nya affärskontakter. Vara resultatfokuserad. Erfarenhet marknadsföring är meriterande. Erfarenhet av eller ett extra intresse för sociala medier är meriterande. Ha körkort och tillgång till egen bil. Lön: Grundlönen är 10 000kr brutto, med 10% i provision på din månatliga försäljning. När man nått upp till halva månadsbudgeten så växlas grundlönen om till 23 000kr brutto, och 18% i provision på din månatliga försäljning. Månadsbudgeten ligger på 160 000kr i försäljning per kalendermånad.  För att ständigt utvecklas så arbetar vi alltid hårt för att vara marknadsledande inom vår nisch och på så sätt vara det självklara valet för våra samarbetspartners. En strävan som vi är mycket stolta över och som tar oss starka in i framtiden - tillsammans med dig. Danny Nilsson, VD & Grundare. Ansökan skickas in här via vårat formulär. Vid eventuella frågor eller funderingar så går det bra att ringa Stefan Nilsson på 070-7799199 eller via mail till [email protected] Vi väntar på din ansökan.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
16 mars 2025
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

2 dagar sedan
Sista ansökan:
16 mars 2025
Ekonomihandläggare till stort energibolag i Umeå
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du social och administrativ ådra och vill utveckla dig i en familjär miljö? Då har vi jobbet för dig! Vill du vara en del av ett härligt gäng som arbetar för framtidens elnät? I rollen som ekonomihandläggare blir du del av ett familjärt elbolag med hög framåtanda! Du blir en viktig pusselbit i arbetet där dina dagar bland annat kommer bestå av följande: Administration av meddelandetrafik för leverantörsbyten samt avstämning och uppdatering av anläggningsuppgifter/mätvärden gentemot andra elmarknadsaktörer. Du registrerar och kontrollerar inkommande fullmakter för exempelvis byte av elleverantör. Du kommer även arbeta med ekonomiadministration, såsom reskontrahantering, in- och utbetalningar samt påminnelse- och kravhantering. Rollen innebär både telefon- och mejlkontakt med kunder och externa samarbetspartners. Uppdraget pågår heltid från 2025-04-01 eller enligt överenskommelse till och med 2026-01-31 med möjlighet till option på förlängning upp till 7 månader. DETTA SÖKER VI Påbörjad eller avslutad högskoleutbildning eller likvärdig som vi bedömer relevant inom ekonomi/teknik. Alternativt flerårig erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter som vi bedömer relevanta för tjänsten. Vi ser gärna att du har en god förmåga att arbeta noggrant och hantera uppgifter med precision. Du följer instruktioner väl och trivs med ett strukturerat arbetssätt. Du har goda kunskaper i Excel och övriga program inom Office-paketet. Du behärskar svenska och engelska väl, både muntligt och skriftligt. Du har erfarenhet av administrativa uppgifter inom informations- och ekonomisystem. Det är en fördel om du har arbetat med kundkontakt via telefon, kravhantering samt har grundläggande kunskap och erfarenhet av energibranschen och meddelandetrafik. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

2 dagar sedan
Sista ansökan:
21 februari 2025
Fältsäljare till Blachere Illumination

Är du en självgående och driven säljare som trivs med att arbeta självständigt? Har du en passion för försäljning och älskar att skapa långvariga kundrelationer? Då kan du vara den vi söker! Blachere Illumination är en väletablerad aktör i Sverige som i över 50 år har levererat belysnings- och sommarprojekt med passion och omsorg. Med 27 dotterbolag världen över har företaget skapat ett starkt globalt nätverk. Företagets dekorationer bidrar till att lysa upp stadskärnor, shoppinggator, köpcentrum och kontor. Dessa installationer skapar liv och trygghet i offentliga miljöer, stärker den lokala handeln och ger en känsla av gemenskap och magi. I norra Sverige samarbetar vi redan med många kommuner och kunder, såsom Haparanda, Luleå, Arvidsjaur, Gällivare, Skellefteå och Sundsvall. Blachere Illumination Sverige är i en tillväxtfas och söker nu en säljare för Norrbotten och Västerbottens län. Rollen erbjuder en unik möjlighet att bli en viktig del av ett ambitiöst projekt i belysningsbranschen. Vårt engagemang sträcker sig längre än enbart estetik. Vi arbetar ständigt för att skapa högkvalitativa produkter med fokus på hållbarhet. Vi var pionjärer inom LED-teknik och har i över 15 år tillverkat 100 % av våra belysningar med lågförbrukande LED-lampor. Alla våra produkter är återvinningsbara, inklusive de elektroniska komponenterna. Vi har även utvecklat innovativa och miljövänliga material, som "Recyprint" och "Bioprint", vilket har minskat användningen av aluminium i våra 2D-dekorationer med 80 %. Som säljare hos Blachere Illumination erbjuder vi dig: •Ett konkurrenskraftigt lönepaket med månadsprovision. •En dynamisk och internationell arbetsmiljö. •Kontinuerligt samarbete med experter inom och utanför organisationen. Dina ansvarsområden: •Ansvara för att utveckla nya kundrelationer i norra och mellersta Sverige. •Resa och träffa befintliga och potentiella kunder, exempelvis kommuner, centrumorganisationer, fastighetsägare, köpcentrum och hotell. •Hantera projekt från start till mål och ge kunder en förstklassig upplevelse. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är: •Bosatt i Norrbotten eller Västerbottens län, gärna i Umeå, Luleå eller Skellefteå. •Kreativ, driven, social och entusiastisk med en stark motivation för försäljning. •Noggrann och strukturerad samt trivs med att arbeta i team. •Dokumenterad erfarenhet av framgångsrik försäljning. •Flytande i svenska samt innehav av B-körkort och tillgång till egen bil. Tjänsten tillträdes enligt överenskommelse. Vi genomför urval och intervjuer löpande, tveka därför inte. Sök redan idag! Vid frågor är du välkommen att ta kontakt med ansvarig rekryterare, Emilia Bergstedt via mail på [email protected] OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

2 dagar sedan
Sista ansökan:
28 februari 2025
Kundtjänstmedarbetare – Sommarpraktik - Umeå
Sway Sourcing Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker engagerade kundtjänstmedarbetare till en sommarpraktik under perioden juni–augusti 2025. I denna roll blir du en del av ett team som ansvarar för att hantera inkommande kundärenden via telefon, e-post, chatt och ärendehanteringssystem. Du kommer att ge högklassig service och support genom att besvara frågor om leveranser, reklamationer och ordrar, vilket bidrar till att säkerställa en smidig leveransprocess för butikerna. En viktig del av jobbet är att identifiera grundorsaker till problem och föreslå lösningar som förbättrar processerna. Du kommer att arbeta efter riktlinjer i logistikhanteringssystemet samt samarbeta med andra funktioner inom logistik och interna team för att säkerställa en effektiv arbetsgång. För att trivas i denna roll bör du vara flexibel, målinriktad och kunna arbeta självständigt såväl som i grupp. Vi söker en person med god kommunikationsförmåga, pedagogisk skicklighet och en förmåga att skapa engagemang i en ibland hektisk arbetsmiljö. Krav och kvalifikationer: Avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel Tidigare erfarenhet av kundservice och administration Insikt i dagligvaruhandeln Erfarenhet inom logistik eller butiksarbete är meriterande Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och söker någon som är initiativrik, anpassningsbar och gärna delar med sig av sin kunskap. Personliga egenskaper: Serviceinriktad och kundfokuserad Öppen och tydlig i kommunikationen Analytisk och problemlösningsorienterad Självgående men trivs även i team Flytande svenska och goda kunskaper i engelska Tillträde och ansökan: Tidsperiod: 2 juni – 15 augusti 2025 Omfattning: Heltid (100%) Sista ansökningsdagen: 19 februari 2025 Ort: Umeå Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Kundservicemedarbetare
Jobbusters AB
Kundtjänstpersonal

ArbetsuppgifterVi söker Kundservicemedarbetare för vår kund under sommarperioden! Du kommer att vara en del av ett team som hanterar inkommande ärenden via kanaler såsom telefon, e-post, chatt och ärendehanteringssystem. Rollen innebär att erbjuda hög nivå av kundservice samt ge stöd och information kring leveranskvalitet, klagomål och beställningar för att öka leveranssäkerhet. Du kommer också att bidra till att skapa och upprätthålla ett gott samarbete med andra logistiska funktioner och interna gränssnitt och följa riktlinjer i logistikhanteringssystem. Kvalifikationer Du har 3 års gymnasieutbildning eller motsvarande genom arbetslivserfarenhet. Du har goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel. Du har arbetslivserfarenhet av kundservice och administration. Du har goda kunskaper inom dagligvaruhandeln. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet inom logistik och butik är meriterande. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som Kundservicemedarbetare drivs du av innovativt tänkande, gillar förändring, är öppen för nya saker och delar gärna med dig av din kunskap. Du är också serviceinriktad, kommunikativ och analytisk. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2025-06-02 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-08-15 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

2 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Handläggare sökes i Umeå
Bemannia AB (Publ.)
Övriga handläggare

Är du noggrann och har tidigare erfarenhet av administration? Då kan just du vara den vi söker! Om uppdraget Vi söker nu en handläggare för ett spännande uppdrag i Umeå. Uppdraget förväntas sträcka sig mellan 2025-04-01 till och med 2026-01-31, med möjlighet till förlängning. Tjänstgöringsgraden är 100% och uppdraget kan delvis utföras på distans i samråd med kunden. Dina arbetsuppgifter Som handläggare kommer du hantera administration och meddelandetrafik samt sedvanliga arbetsuppgifter inom reskontra och hantering av in- och utbetalningar, inklusive påminnelse- och kravhantering. Arbetet innebär hantering av telefonsamtal och mejlkontakt med kunder och externa kontakter. Dina kvalifikationer Påbörjad eller avslutad högskoleutbildning inom ekonomi/teknik alternativt flerårig erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter Goda kunskaper i Office-paketet Erfarenhet av administrativa uppgifter inom informations- och ekonomisystem Tillgänglig för arbete under hela uppdragsperioden Ha lätt att följa instruktioner och trivs i ett strukturerat arbetssätt Meriterande Erfarenhet av arbete med kundkontakt via telefon och kravhantering Grundläggande kunskap om och erfarenhet av energibranschen och meddelandetrafik Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 24e februari. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] alternativt 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
24 februari 2025