Lediga jobb hos Sabis AB
I Fenixhuset i Hagastaden vid Norra Tornen ansvarar vi för fastighetens samtliga behov inom Worklife Hospitality. Vi ansvarar för servicetjänster, lokalvård, konferensverksamhet och i huset driver vi även restaurang Gastropol. Verksamheten är bred och vi har nära samarbete med fastighetsägaren. Fenix och Gastropol riktar sig till alla som arbetar i huset och i närområdet. Om rollen Som Gästservicevärd är du våra hyresgästers och besökares första intryck – en viktig ambassadör som sprider information, service och glädje. Din främsta uppgift är att förenkla kundens vardag, skapa en positiv upplevelse och bidra till en trivsam miljö. I rollen ingår bland annat att bemanna receptionen, ge service och support, hantera post och leveranser samt utföra ronderingar i fastigheten. Du möter kunder och besökare med samma engagemang oavsett om kontakten sker via telefon, e-post eller på plats. Du arbetar nära dina kollegor i teamet och har ett tätt samarbete med övriga avdelningar. Din profil Vi söker dig som är trygg i dig själv, har ett naturligt servicefokus och sprider arbetsglädje omkring dig. Du har tidigare erfarenhet av receptionsarbete och är van att arbeta med dator och Office-paketet som en självklar del av vardagen. Du är lyhörd för kundernas behov, har ett gott öga för detaljer och ser alltid till helheten. Du tar stort ansvar för ditt arbete, är prestigelös, flexibel och trivs i en internationell miljö där kommunikationen sker både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet från bistro, konferens, catering, à la carte eller caféverksamhet. Erfarenhet av Facility Management samt ett intresse för teknisk och digital utveckling är också ett stort plus. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tillträde är 4 augusti 2025. Tjänsten är på 75% med varierande arbetstider vardagar, kvällar och vissa helger. Vid frågor om tjänsten, kontakta Platschef Margareta Gustavsson på [email protected]. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Besök gärna https://www.sabis.se/. Välkommen med din ansökan snarast möjligt
På Gastropol i Hagastaden vid Norra Tornen driver vi bistro, deli, café, barer och konferens. Verksamheten är bred och vi ansvarar för fastighetens samtliga behov inom Worklife Hospitality. Vi ansvarar för all mat och dryck och även husets servicetjänster, lokalvård och konferensverksamhet. Gastropol riktar sig till alla som arbetar i huset och närområdet. Restaurangen är KRAV-märkt. Om rollen Som Serverande Bartender & Gästansvarig har du en operativ nyckelroll i att lyfta gästupplevelsen i vår deli, bistro och vid event. Du är kundens främsta kontakt på plats, ansvarar för att våra lunchgäster, konferenskunder och eventbesökare får en serviceupplevelse som överträffar förväntningarna – från första hej till sista intryck. Du ansvarar för att vidareutveckla barkänslan i vår deli och att våra event blir både proffsiga och minnesvärda. Du planerar och organiserar arbetsdagen tillsammans med platschef och hovmästare, instruerar extraanställda och ser till att leveranser sker i rätt tid och med rätt känsla. Du arbetar aktivt med paketering, display och utveckling av våra mat- och dryckeskoncept, och bidrar till att skapa en miljö där både gäster och medarbetare trivs. Din profil Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet från liknande tjänster där bar, bistroservering, à la carte, café och catering varit en naturlig del av vardagen. Du har ett gediget dryckesintresse och god kännedom om både trender och klassiker, och du trivs i en internationell miljö där både svenska och engelska används i kommunikationen. Som person är du kreativ, ansvarstagande och trivs med att arbeta nära gästen. Du har ett naturligt ledarskap och förmåga att bygga goda relationer – både med kollegor och kunder. Du är strukturerad, gillar att ha ordning och är bra på att skapa rutiner som håller över tid. Du har ett öga för detaljer men tappar aldrig helheten. Det är meriterande om du har sommelierutbildning, baristakompetens, erfarenhet från konferens eller barservering. Viktigast är dock att du har passion för service och ett brinnande intresse för att göra skillnad för gästen – varje dag. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde den 11 Augusti 2025. Arbetstiderna är varierande, med både vardagar, kvällar och vissa helger. Arbetet är säsongsbetonat, vilket innebär att vi kan erbjuda längre ledighet under sommar, jul, påsk och klämdagar – medan du i andra perioder har ett högre tempo. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Platschef Margareta Gustavsson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Är du en glad och energifull person som vill jobba med oss på Hemköp Fruängen? Vi är en framgångsrik butik med ett brett sortiment och hög servicegrad för att tillgodose våra kunders önskemål. På Hemköp Fruängen är vi ett sammansvetsat team som jobbar tätt mellan avdelningarna. Butiken ligger ca 20 min från Stockholms city intill t-banestationen. Om rollen Vill du vara en del av ett härligt team i en butik där färskvaror står i fokus? På Hemköp Fruängen söker vi nu en butiksmedarbetare till vår färskvaruavdelning. Hos oss blir du en viktig del i att skapa en inbjudande butiksmiljö där våra kunder trivs och inspireras. I tjänsten ingår varierade arbetsuppgifter såsom varuplock, beställningar och kassaarbete. Du kommer även att arbeta med kundvård, samt tillaga enklare produkter genom bakning och grillning. Tjänsten omfattar 21 timmar per vecka med arbetstider förlagda till morgon, kväll och helger. Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från livsmedelsbutik. Har du dessutom erfarenhet av färskvaror är det meriterande. Du är noggrann och strukturerad, samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. Som person är du serviceinriktad, positiv och trivs i ett högt tempo. Du är en lagspelare som gärna samarbetar med andra, samtidigt som du tar egna initiativ och känner ansvar för dina arbetsuppgifter. Du bidrar med energi, glädje och ett gott bemötande – både till kunder och kollegor. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är en deltidstjänst på 21 timmar/vecka med tillträde vecka 34. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lise-Lotte Eurén på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om Hemköp Fruängen och vår verksamhet. www.sabis.se
Är du en glad och energifull person som vill jobba med oss på Hemköp Fruängen? Vi är en framgångsrik butik med ett brett sortiment och hög servicegrad för att tillgodose våra kunders önskemål. På Hemköp Fruängen är vi ett sammansvetsat team som jobbar tätt mellan avdelningarna. Butiken ligger ca 20 min från Stockholms city intill t-banestationen. Om rollen Vill du arbeta med färska råvaror och skapa en trivsam butiksmiljö för våra kunder? Då kan du vara den vi söker! Till Hemköp Fruängen söker vi nu en butiks medarbetare till vår frukt & gröntavdelning. Du kommer att ha en viktig roll i att säkerställa att avdelningen alltid är fräsch, välfylld och inbjudande. I arbetsuppgifterna ingår varuplock, beställningar samt arbete i kassa. Tjänsten är på 17 timmar per vecka och arbetstiderna varierar mellan morgon, kväll och helg. Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från livsmedelsbutik, gärna med färskvaruerfarenhet – det är meriterande. Du är strukturerad och noggrann i ditt arbete, samtidigt som du är snabb och effektiv när tempot kräver det. Du har ett öga för detaljer, är serviceinriktad och trivs med att ge det lilla extra till kunderna. Som person är du positiv, initiativtagande och ansvarstagande. Du är en lagspelare som gärna samarbetar och bidrar med energi och glädje till teamet. Välkommen att bli en del av vårt härliga gäng på Hemköp Fruängen! Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på deltid (17 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lise-Lotte Eurén på[email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om oss.
I en renoverad K-märkt fastighet beläget på Kungsholmen ansvarar Sabis för Octapharmas lunchrestaurang, café och representation. Med restaurangkonceptet “Saluhall anno 1900” serverar vi ca 380 luncher och ca 180 frukost dagligen. Om rollen Vill du leda ett köksteam i en verksamhet där mat och service går hand i hand med kvalitet och kreativitet? Nu söker vi en köksmästare till Octapharma, där du tillsammans med ett engagerat team ansvarar för den dagliga driften i köket och vårt café. I rollen ingår också att säkerställa att det finns lättare förtäring kvällar och helger, samt att ta fram menyer till lunch, AW, bufféer, middagar och catering. Tillsammans med platschefen leder du ett team bestående av kockar, restaurangbiträden och diskpersonal. Du ansvarar för kvalitén och presentationen av matutbudet, kökets inventering samt säkerställer att alla rutiner enligt HACCP följs. Rollen innebär också ett visst administrativt ansvar – såsom schemaläggning, tidrapportering och budgetuppföljning. Arbetsfördelningen är cirka 80% drift och 20% administration. Du kommer att spela en nyckelroll i att utveckla vårt koncept och bidra till att verksamheten fortsätter växa och inspirera – både i vardagen och vid våra olika event. Din profil Vi söker dig som har arbetat som kock eller sous chef i minst fem år, gärna med erfarenhet av rollen som köksmästare. Du är en naturlig ledare som trivs med att motivera och inspirera ditt team – och du tvekar inte att rycka in där det behövs. Du har ett gott öga för smak och presentation, är kreativ i köket och ser möjligheter snarare än hinder. För dig är struktur och noggrannhet en självklarhet, och du har lätt att anpassa dig när förutsättningarna ändras. Vi ser gärna att du har erfarenhet av helhetsansvar inom köksdrift – från menyplanering till budget och bemanning. Som person är du positiv, lösningsorienterad och prestigelös. Du gillar att arbeta i team och förstår vikten av helhetssyn, både i den dagliga driften och vid särskilda event. Är du inte köksmästare idag, men en erfaren sous chef eller ambitiös kock med driv och ledarförmåga? Då kan det här vara din nästa utmaning! Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med start i juli 2025 eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är främst dagtid, måndag till fredag, men vissa kvällar kan förekomma. tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Platschef Emilia Marszalek på [email protected]
Vill du jobba tillsammans med oss på ett av Sveriges största hotelldestinationer i Stockholms vackra skärgård? På Smådalarö Gård Hotell & Spa njuter du av en bekymmersfri tillvaro, oavsett om du längtar efter avkoppling eller en stund av inre ro erbjuder vi noga utvalda upplevelser som möter dina önskemål på ett varmt och personligt sätt Om rollen Som servis hos oss på Smådalarö Gård Hotell & Spa är du en viktig del av våra gästers helhetsupplevelse. Du arbetar med både lunch- och kvällsservice, konferenser, bröllop och större events – och får därmed en varierad och utvecklande vardag. Du serverar mat och dryck med omtanke, guidar gäster genom menyer och dryckesval, och säkerställer att varje besök blir något utöver det vanliga. Du arbetar nära kök, bar och hovmästare i ett team där samarbete, respekt och glädje står i centrum. Vi erbjuder en inspirerande miljö vid vattnet, där du får vara med och skapa minnesvärda stunder för våra gäster – oavsett om det gäller en middag i vår restaurang, ett glas vin i loungen eller en kaffepaus mellan möten. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av serviserfarenhet från restaurang eller hotell och som brinner för att ge service i toppklass. Du har en naturlig känsla för värdskap, är nyfiken, engagerad och gillar att arbeta i ett team där alla hjälps åt. Du har lätt för att ta initiativ, trivs i ett högt tempo och håller alltid ett professionellt bemötande, även när det är mycket att göra. Du är noggrann, flexibel och har ett öga för detaljer. Att få gäster att känna sig välkomna och omhändertagna är en självklarhet för dig. Du talar svenska och engelska obehindrat och har du dessutom ett intresse för mat och dryck – kanske till och med dryckeskunskaper – är det ett stort plus. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på deltid (30 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Restaurangchef Niclas Andersson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Vill du jobba tillsammans med oss på ett av Sveriges största hotelldestinationer i Stockholms vackra skärgård? På Smådalarö Gård Hotell & Spa njuter du av en bekymmersfri tillvaro, oavsett om du längtar efter avkoppling eller en stund av inre ro erbjuder vi noga utvalda upplevelser som möter dina önskemål på ett varmt och personligt sätt Om rollen Som hovmästare på Smådalarö Gård Hotell & Spa är du en nyckelperson i vår restaurangupplevelse. Du ansvarar för att skapa en välkomnande och professionell miljö där både gäster och kollegor känner sig trygga, sedda och inspirerade. Ditt uppdrag är att leda det dagliga arbetet i matsalen, fördela arbetsuppgifter inom teamet och säkerställa att våra högt ställda krav på service, kvalitet och värdskap efterlevs. Du arbetar nära restaurangchefen och är med och driver utvecklingen av servicekoncept, rutiner och gästflöden – alltid med gästupplevelsen i fokus. Med närvaro på golvet ser du till att allt flyter smidigt under service, löser utmaningar snabbt och föregår med gott exempel. Hos oss får du arbeta i en dynamisk miljö där mat, dryck och miljö samspelar för att skapa något unikt. Din profil Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av restaurangbranschen, gärna i en ledande roll. Du är trygg i dig själv, har ett prestigelöst ledarskap och drivs av att skapa både nöjda gäster och ett starkt team. Du är lösningsorienterad, kvalitetsmedveten och har förmågan att behålla lugnet även i ett högt tempo. Du har ett genuint intresse för mat, dryck och service – och ser helheten i upplevelsen. Som person är du positiv, tydlig och ansvarstagande. Du har god kommunikationsförmåga, behärskar både svenska och engelska i tal, och är van vid att arbeta med bordsbokningssystem och kassahantering. Har du tidigare erfarenhet från hotell- eller resortverksamhet är det meriterande. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Restaurangchef Niclas Andersson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
På Sabis Mat & Prat, Skandia Lindhagen, serverar vi varje dag lunchbuffé till cirka 600 gäster. Vi driver restaurang, café, cateringverksamhet, representationsmatsalar och erbjuder servicetjänster inom ramen för Worklife Hospitality. Våra gäster är medarbetare i huset samt deras besökare – och vårt mål är att alla ska känna sig sedda, välkomna och nöjda. Om rollen Vill du arbeta i en miljö där mat, service och omtanke står i centrum – och samtidigt ha ett socialt och varierat uppdrag med stort ansvar? Som biträdande restaurangchef är du operativ och arbetar nära både gäster och teamet. Du ansvarar för våra cateringleveranser i huset, planerar beställningar, organiserar inför event och stöttar i den dagliga lunchserveringen. När restaurangchefen inte är på plats ansvarar du för att driften i matsalen flyter på och att gästen alltid står i fokus. Du samarbetar tätt med köket och andra funktioner i huset och ser till att alla delar av verksamheten håller en hög servicenivå. Rollen innebär även visst administrativt arbete. Tjänsten är på heltid och arbetstiden är främst förlagd till vardagar under dagtid, men kvällsarbete kan förekomma vid event eller högt tryck. Tillträde sker i augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet från servicebranschen, gärna minst tre år, och som är trygg i servering. Du är van att ta ansvar, har god organisationsförmåga och trivs med att arbeta i team. Att möta gäster och ge service i toppklass faller sig naturligt för dig, och du har ett gott öga för detaljer. Som person är du glad, lösningsorienterad och har lätt för att skapa relationer – både med gäster och kollegor. Du är strukturerad, ser vad som behöver göras och är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (40 timmar/vecka). Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För mer information kontakta Platschef Lena Adolfsson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss.
Sabis står inför en spännande nystart i Solna Strand där ett helt nytt kontor för 2500 medarbetare ska fyllas med liv och aktivitet. I denna storsatsning, på hela 66000 kvadratmeter, ansvarar vi för hela mat- och dryckesupplevelsen – från lunchrestaurang med 700 gäster dagligen, till café/mini-shop under varumärket Petite Sabis, vendinglösningar tillgängliga dygnet runt, samt en representationsvåning med två matsalar och loungeyta. Vi kommer även att aktivera en takterrass om 1400 kvadratmeter, leverera frukt till kontorets pentryn och ansvara för all konferens- och mötesservering. Därtill kommer vi att arrangera större event i nära samarbete med vår kund. Om rollen Som caféansvarig på Petite Sabis är du en viktig del av gästupplevelsen i vårt cafékoncept, där vi erbjuder allt från frukost och lunch till fika, after work och färdigförpackade produkter i vår mini-shop. Du är vårt ansikte utåt och skapar varje dag ett välkomnande och personligt bemötande, både till interna medarbetare och externa gäster. Du ansvarar för beställningar, påfyllning och inventering samt produktion av enklare rätter och fikaartiklar. Du ser till att vår miljö är inbjudande och att utbudet ständigt utvecklas utifrån kundens behov. Du ansvarar för att vara lyhörd för våra kunder och utveckla vårt cafékoncept vidare tillsammans med Köksmästare och restaurangchef, du är även delaktig i budgetarbetet för enheten och har resultatansvarig för din avdelning. Du arbetar nära restaurang- och eventchef samt köksmästare och är med och bygger upp en modern och serviceinriktad caféverksamhet från grunden. Som caféansvarig kommer du med tiden arbetsleda flera cafémedarbetare vart efter kontorshuset fylls på med medarbetare. Arbetstiden är främst förlagd till vardagar dagtid, men kvällar kan förekomma vid event eller större bokningar. Tjänsten är placerad i Solna Strand och planeras starta i augusti 2025. Din profil Vi söker dig som brinner för service, tycker om att ha kundkontakt och har en naturlig känsla för värdskap. Du har tidigare erfarenhet av att leda team och ta ansvar inom café, butik eller annan liknande serviceverksamhet. Du trivs i ett högt tempo och uppskattar varierande arbetsuppgifter." Du är självgående, noggrann och har ett öga för detaljer. Du gillar att bidra till ett gott samarbete i teamet och är inte rädd för att ta egna initiativ. Har du dessutom erfarenhet av enklare livsmedelshantering och kassaarbete är det meriterande. Observera att tjänsten kräver godkänd säkerhetsprövning enligt vår kunds rutiner, vilket bland annat innefattar ett utdrag ur belastningsregistret och eventuellt vidare kontroll via Säkerhetspolisen. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs gärna mer om oss på www.sabis.se
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan? Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur. Om rollen Vi söker en engagerad och kvalitetsmedveten bagare/konditor till vårt team i Fältöversten. Hos oss arbetar du i ett erfaret team med fyra heltidsanställda och fyra deltidsanställda, där du blir en viktig del av den dagliga driften. I rollen ingår att baka färskt bröd, sätta degar, göra tårtor och bakverk samt delta i beställningsarbetet. Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor i ett öppet bageri där både hantverk och service står i fokus. Under dina helger har du delansvar för verksamheten. Vi strävar efter att vara Stockholms bästa butik och det självklara valet för våra gäster – alla dagar i veckan. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående. Din profil Vi söker dig som är utbildad bagare/konditor, antingen från gymnasiet eller eftergymnasial utbildning, och som har minst tre års erfarenhet från liknande roll. Du är ambitiös, glad och gillar att utvecklas i ditt yrke. Kvalitet är en självklarhet för dig, och du är både noggrann och effektiv i ditt arbete. Har du tidigare arbetat som butiksbagare eller konditor ser vi det som meriterande. Hos oss får du möjlighet att vara med och forma en butik i framkant – både vad gäller utbud, upplevelse och bagerihantverk. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Matutvecklingschef Daniel Duse på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 15 jobb