Servis/assistent till showroom -serveringspersonal med känsla och intres...

Brinner du för service lika mycket som oss och har ett stort intresse för mode och kläder? Då är det dig vi söker! Kort om jobbet som Servis till showroom: Tjänsten är en serverings och showrromassistenstjänst till ett ledande klädmärke beläget centralt i Stockholm. Du arbetar i showroomet med att välkomna kunderna, servera kaffe, frukost och lunch. Ansvarar för hanteringen av plagg och hålla showrooet snyggt och rent. Arbetstider och arbetsformen - att jobba som bemanningspersonal. Som bemanningspersonal hos oss arbetar du ute hos våra kunder under överenskommen tid. Oavsett uppdrag är Responsa alltid din arbetsgivare och vi har kontinuerlig kontakt inför, under, och efter arbetspassen. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning förlagd i mitten av april till slutet av maj på ca 80%. Arbetspassen är förlagda dagtid med vissa helger. Det finns även möjlighet till att arbeta en period juli till slutet av augusti. Inom Responsa finns många möjligheter så vill man ta pass hos andra kunder är det välkommet. Vem är du? Det viktigaste för oss är en positiv inställning till arbetet, att du trivs i olika miljöer, samt att du uppskattar och förstår service och gott kundbemötande. Du har en förståelse och stort intresse för mode samt öga för detaljer. Vi ser ofta att våra mest uppskattade konsulter, och de som också oftast trivs bäst som bemanningspersonal, är alerta, självgående och förstår att flexibilitet och lyhördhet är a och o för att leverera ett gott värdskap. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från restaurang, café, event eller annan serviceerfarenhet, samt att du fyllt 18år och är färdig med dina gymnasiestudier. Extra värdefullt är det om behärskar klassiska serveringstekniker och kan bära tre tallrikar. Annan erfarenhet från modebranchen är ett plus men inte ett direkt krav. Kort om Responsa: Responsa jobbar med kvalitativ bemanning inom besöksnäringen. Vi väljer både kandidater och uppdrag med omsorg och gör alltid vårt yttersta för att leverera en så bra matchning som möjligt för alla partner vid varje uppdrag. Vi som driver Responsa har lång egen erfarenhet från servicebranschen, primärt inom event, administration, kundservice och restaurang. Vi tror att detta ger oss en god förståelse både för kunderna, uppdragen, dig som konsult, ditt arbete och situation, och att detta är en stark nyckelfaktor för våra många lyckade matchningar. Responsa har kollektivavtal, vi är måna om våra konsulters välmående, och förstår att det finns många anledningar till att man vill ha ett flexibelt extrajobb inom event, restaurang, hotell eller liknande. Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med OB-tillägg samt semesterersättning, och du är försäkrad genom oss på arbetet och kollektivavtalet. Ansökan: Vi behöver inget personligt brev av dig, svara i stället på frågorna i ansökningsformuläret. Bifoga också gärna ditt CV som PDF. Ansökningarna bearbetas löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Receptionist

Vill du ha ett jobb där du kan anpassa ditt schema efter dina förutsättningar? Har du tidigare erfarenhet som Receptionist? Då kanske det är dig vi söker för framtida uppdrag! Kort om jobbet som Receptionist: Just nu söker vi medarbetare till vår konsultpool för uppdrag/extrajobb som receptionist. Som receptionist hos oss kommer du att jobba som bemanningspersonal ute hos våra kunder på olika uppdrag av lite varierande art. Gemensamt för alla typer är att du som receptionist agerar som ansiktet utåt för kunden, och är ofta den första person gästen eller medarbetaren möter. Det är ditt jobb att med varm hand se, välkomna och guida besökare och medarbetare vidare. Arbetet kan inkludera enklare administrativa uppgifter som t.ex. hantering av bokningar av olika slag, post och fakturahantering, inkommande samtal och annan kommunikation (t.ex. mail) och skicka vidare till rätt person. Det kan även inkludera att assistera kring möten, konferenser, luncher etc. Både förberedande arbete, enklare servering samt uppsamling och iordningställande av material och lokal. Arbetstiden och Arbetsformen - att jobba som bemanningspersonal. Som bemanningspersonal hos oss styr du helt över ditt schema och bestämmer själv vilka pass du vill ta, samt hur mycket du vill och kan jobba. Oavsett uppdrag är Responsa alltid din arbetsgivare och vi har kontinuerlig kontakt inför, under, och efter arbetspassen. Vem är du? Det viktigaste för oss är en positiv inställning till arbetet, att du trivs i olika miljöer, samt att du uppskattar och förstår service och gott kundbemötande. Vi ser ofta att våra mest uppskattade konsulter, och de som också oftast trivs bäst som bemanningspersonal, är alerta och förstår att flexibilitet och lyhördhet är a och o för att leverera ett gott värdskap. Vi tror att du som söker är självgående, initiativtagande och lösningsorienterad. Att du har en god förståelse för representativt värdskap, uppskattar att leverera service, ser gästen och bemöter den på ett professionellt och vänligt sätt. För att kunna göra jobbet väl bör du ha goda kunskaper i Svenska och Engelska, i både tal och skrift Att du besitter en grundläggande god kommunikationsförmåga samt har relevant tidigare erfarenhet av arbete inom reception/kundservice ser vi som en grundförutsättning och krav för rollen. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och basprogramvaror så som Officepaketet. Meriterande med erfarenhet från annat administrativt verktyg, CRM eller bokningssystem. Tidigare erfarenhet som servispersonal från restaurang, café, event eller annan serviceerfarenhet är ett stort plus i kanten. Vi ser gärna att du fyllt 18år och är färdig med dina gymnasiestudier. Kort om Responsa: Responsa jobbar med kvalitativ bemanning inom besöksnäringen. Vi väljer både kandidater och uppdrag med omsorg och gör alltid vårt yttersta för att leverera en så bra matchning som möjligt för alla partner vid varje uppdrag. Vi som driver Responsa har lång egen erfarenhet från servicebranschen, primärt inom event, administration, kundservice och restaurang. Vi tror att detta ger oss en god förståelse både för kunderna, uppdragen, dig som konsult, ditt arbete och situation, och att detta är en stark nyckelfaktor för våra många lyckade matchningar. Responsa har kollektivavtal, vi är måna om våra konsulters välmående, och förstår att det finns många anledningar till att man vill ha ett flexibelt jobb inom event, restaurang, hotell eller liknande. Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med OB-tillägg samt semesterersättning, och du är försäkrad genom oss på arbetet och kollektivavtalet. Ansökan: Vi behöver inget personligt brev av dig, svara i stället på frågorna i ansökningsformuläret. Bifoga också gärna ditt CV som PDF, utan bild. Ansökningarna bearbetas löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Konferensservis - Extrajobb med flexibel arbetstid

Känns tanken av ett varierande extrajobb i Stockholm med flexibla arbetstider, där du kan bestämma ditt eget schema lockande? Brinner du för service lika mycket som oss? Då är det dig vi söker! Kort om jobbet som Konferensservitris: Du kommer att jobba som bemanningspersonal ute hos vår kund och arbeta i konferensen med arbetsuppgifter som exempelvis att förbereda konferensrummen, ta emot besökare, servera lunch och fika. Det kan stundtals kan vara långa avstånd och mycket att göra, varför snabba fötter är en värdefull egenskap. Merparten av uppdragen som konferensservis är centralt i Stockholm. Arbetstider och Arbetsformen - att jobba som bemanningspersonal. Som bemanningspersonal hos oss styr du helt över ditt schema och bestämmer själv vilka pass du vill ta, samt hur mycket du vill och kan jobba. Oavsett uppdrag är Responsa alltid din arbetsgivare och vi har kontinuerlig kontakt inför, under, och efter arbetspassen. Tjänsten som konferensservis är ett extrajobb, varför vi har som krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%. Iom arbetsformens flexibla art är det ett perfekt extrajobb för dig som t.ex. studerar eller har annat hel- eller deltidsjobb. Hos oss kan du lätt kan anpassa ditt schema efter vad som passar just dig och din situation. Många pass är tidigt på morgonkvisten så komma upp tidigt ser du som en fördel i jobbet. Vem är du? Det viktigaste för oss är en positiv inställning till arbetet, att du trivs i olika miljöer, samt att du uppskattar och förstår service och gott kundbemötande. Vi ser ofta att våra mest uppskattade konsulter, och de som också oftast trivs bäst som bemanningspersonal, är alerta, självgående och förstår att flexibilitet och lyhördhet är a och o för att leverera ett gott värdskap. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från restaurang, café, event eller annan serviceerfarenhet. Extra värdefullt är det om behärskar klassiska serveringstekniker och kan bära tre tallrikar. Kort om Responsa: Responsa jobbar med kvalitativ bemanning inom besöksnäringen. Vi väljer både kandidater och uppdrag med omsorg och gör alltid vårt yttersta för att leverera en så bra matchning som möjligt för alla partner vid varje uppdrag. Vi som driver Responsa har lång egen erfarenhet från servicebranschen, primärt inom event, administration, kundservice och restaurang. Vi tror att detta ger oss en god förståelse både för kunderna, uppdragen, dig som konsult, ditt arbete och situation, och att detta är en stark nyckelfaktor för våra många lyckade matchningar. Responsa har kollektivavtal, vi är måna om våra konsulters välmående, och förstår att det finns många anledningar till att man vill ha ett flexibelt extrajobb inom event, restaurang, hotell eller liknande. Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med OB-tillägg samt semesterersättning, och du är försäkrad genom oss på arbetet och kollektivavtalet. Ansökan: Vi behöver inget personligt brev av dig, svara i stället på frågorna i ansökningsformuläret. Bifoga också gärna ditt CV som PDF, utan bild. Ansökningarna bearbetas löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.

14 februari 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024
Receptionist, intresseanmälan för framtida uppdrag

Söker du ett extrajobb vid sidan om annan sysselsättning? Vill du ha ett jobb där du kan anpassa ditt schema efter dina förutsättningar? Har du tidigare erfarenhet som Receptionist? Då kanske det är dig vi söker för framtida uppdrag! Kort om jobbet som Receptionist: Just nu söker vi medarbetare till vår konsultpool för framtida uppdrag/extrajobb som receptionist. Som receptionist hos oss kommer du att jobba som bemanningspersonal ute hos våra kunder på olika uppdrag av lite varierande art. Gemensamt för alla typer är att du som receptionist agerar som ansiktet utåt för kunden, och är ofta den första person gästen eller medarbetaren möter. Det är ditt jobb att med varm hand se, välkomna och guida besökare och medarbetare vidare. Arbetet kan inkludera enklare administrativa uppgifter som t.ex. hantering av bokningar av olika slag, post och fakturahantering, inkommande samtal och annan kommunikation (t.ex. mail) och skicka vidare till rätt person. Det kan även inkludera att assistera kring möten, konferenser, luncher etc. Både förberedande arbete, enklare servering samt uppsamling och iordningställande av material och lokal. Arbetstiden och Arbetsformen - att jobba som bemanningspersonal. Som bemanningspersonal hos oss styr du helt över ditt schema och bestämmer själv vilka pass du vill ta, samt hur mycket du vill och kan jobba. Oavsett uppdrag är Responsa alltid din arbetsgivare och vi har kontinuerlig kontakt inför, under, och efter arbetspassen. Tjänsten är ett extrajobb, varför vi har som krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%. Iom arbetsformens flexibla art är det ett perfekt extrajobb för dig som t.ex. studerar eller har annat hel- eller deltidsjobb. Hos oss kan du lätt anpassa ditt schema efter vad som passar just dig och din situation. Vem är du? Det viktigaste för oss är en positiv inställning till arbetet, att du trivs i olika miljöer, samt att du uppskattar och förstår service och gott kundbemötande. Vi ser ofta att våra mest uppskattade konsulter, och de som också oftast trivs bäst som bemanningspersonal, är alerta och förstår att flexibilitet och lyhördhet är a och o för att leverera ett gott värdskap. Vi tror att du som söker är självgående, initiativtagande och lösningsorienterad. Att du har en god förståelse för representativt värdskap, uppskattar att leverera service, ser gästen och bemöter den på ett professionellt och vänligt sätt. För att kunna göra jobbet väl bör du ha goda kunskaper i Svenska och Engelska, i både tal och skrift Att du besitter en grundläggande god kommunikationsförmåga samt har relevant tidigare erfarenhet av arbete inom reception/kundservice ser vi som en grundförutsättning och krav för rollen. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och basprogramvaror så som Officepaketet. Meriterande med erfarenhet från annat administrativt verktyg, CRM eller bokningssystem. Tidigare erfarenhet som servispersonal från restaurang, café, event eller annan serviceerfarenhet är ett stort plus i kanten. Vi ser gärna att du fyllt 18år och är färdig med dina gymnasiestudier. Kort om Responsa: Responsa jobbar med kvalitativ bemanning inom besöksnäringen. Vi väljer både kandidater och uppdrag med omsorg och gör alltid vårt yttersta för att leverera en så bra matchning som möjligt för alla partner vid varje uppdrag. Vi som driver Responsa har lång egen erfarenhet från servicebranschen, primärt inom event, administration, kundservice och restaurang. Vi tror att detta ger oss en god förståelse både för kunderna, uppdragen, dig som konsult, ditt arbete och situation, och att detta är en stark nyckelfaktor för våra många lyckade matchningar. Responsa har kollektivavtal, vi är måna om våra konsulters välmående, och förstår att det finns många anledningar till att man vill ha ett flexibelt extrajobb inom event, restaurang, hotell eller liknande. Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med OB-tillägg samt semesterersättning, och du är försäkrad genom oss på arbetet och kollektivavtalet. Ansökan: Vi behöver inget personligt brev av dig, svara i stället på frågorna i ansökningsformuläret. Bifoga också gärna ditt CV som PDF, utan bild. Ansökningarna bearbetas löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.

8 februari 2024
Sista ansökan:
27 juli 2024