Ticket Privatresor AB jobb

Lediga jobb hos Ticket Privatresor AB

Säljare med stort reseintresse till vårt team i Gränby C
Ticket Privatresor AB
Resesäljare och trafikassistenter m.fl.

Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inom resebranschen, hos oss på Ticket och inte minst som säljare. Drivs du av försäljning och tycker det är givande att jobba mot tydliga mål? Älskar du utmaningar och vill samtidigt ha möjligheten att göra skillnad för våra kunder? Då ska du inte missa chansen att söka tjänsten som säljare till vår butik i Gränby Centrum! Vem är du?Vi jobbar bokstavligt talat med världen som vårt arbetsfält och våra kunder förväntar sig hjälp med att hitta rätt resa för just deras önskemål. Därför tror vi att du är lyhörd, nyfiken och ansvarsfull och att du gillar att ge det lilla extra till dina kunder. Med ditt genuina engagemang och ditt målinriktade fokus bidrar du till både ditt eget och ditt teams framgång. Vi tror att du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare och, om du saknar branscherfarenhet, har du ett brinnande engagemang att lära dig allt om vår spännande bransch. Du trivs bäst i ett team där alla är inkluderade och där du och dina kollegor delar kunskap, nytänkande och utveckling. Vi arbetar i en mängd olika interna och externa system. Därför är det en viktig merit att du har god datakunskap och är van att arbeta i olika system dagligen. Vår värdegrund är viktig för oss och vi jobbar utifrån vår kompass; Attityd, Glädje, Engagemang, Respekt samt Ansvar (AGERA). Det är viktigt för oss att du delar våra värderingar och förutom att vara en grym kollega och säljare strävar du dagligen efter att nå dina mål och ge våra kunder service i världsklass tillsammans med ditt team. Vad får du hos oss?Hos oss får du möjligheten att arbeta i en positiv miljö och sälja det bästa som finns – resor. Våra kunder finns både i butiken, på telefon och online och vi hjälper dem med allt från en enkel flygbiljett till hela paket med hotell, flyg, transfer och olika events. För att du ska kunna driva ditt eget lärande och öka din kompetens har vi en strukturerad onboardingprocess med ett stort utbildningsprogram som ger dig många möjligheter att hela tiden utvecklas i din roll som resesäljare hos oss. Eftersom vi vill finnas tillgängliga för våra kunder när de behöver oss har vi generösa öppettider, vilket innebär att vi arbetar såväl kvällar som helger. Tjänsten som resesäljare hos oss i Gränby är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Utöver grundlön arbetar vi med säljbonus ÖvrigtPå Ticket värdesätter vi mångfald och vi är stolta över att vara ett företag representerat av människor med olika bakgrund. Vi vet att mångfald inte bara gör oss starkare men också mer innovativa och att olika perspektiv gör oss mer kreativa. Ticket strävar efter att vara en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Som en del av rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan i din mail för att besvara ett personlighetstest i två delar. Det tar sammanlagt ca 30 minuter att besvara dessa. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss. En objektiv urvalsprocess möjliggör att alla kandidater bedöms på samma sätt, utifrån egenskaper som är relevanta för aktuell tjänst.

23 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Säljare med stort reseintresse till vårt team i Borlänge
Ticket Privatresor AB
Resesäljare och trafikassistenter m.fl.

Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inom resebranschen, hos oss på Ticket och inte minst som säljare. Drivs du av försäljning och tycker det är givande att jobba mot tydliga mål? Älskar du utmaningar och vill samtidigt ha möjligheten att göra skillnad för våra kunder? Då ska du inte missa chansen att söka tjänsten som säljare till vår butik i Borlänge! Vem är du?Vi jobbar bokstavligt talat med världen som vårt arbetsfält och våra kunder förväntar sig hjälp med att hitta rätt resa för just deras önskemål. Därför tror vi att du är lyhörd, nyfiken och ansvarsfull och att du gillar att ge det lilla extra till dina kunder. Med ditt genuina engagemang och ditt målinriktade fokus bidrar du till både ditt eget och ditt teams framgång. Vi tror att du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare och, om du saknar branscherfarenhet, har du ett brinnande engagemang att lära dig allt om vår spännande bransch. Du trivs bäst i ett team där alla är inkluderade och där du och dina kollegor delar kunskap, nytänkande och utveckling. Vi arbetar i en mängd olika interna och externa system. Därför är det en viktig merit att du har god datakunskap och är van att arbeta i olika system dagligen. Vår värdegrund är viktig för oss och vi jobbar utifrån vår kompass; Attityd, Glädje, Engagemang, Respekt samt Ansvar (AGERA). Det är viktigt för oss att du delar våra värderingar och förutom att vara en grym kollega och säljare strävar du dagligen efter att nå dina mål och ge våra kunder service i världsklass tillsammans med ditt team. Vad får du hos oss?Hos oss får du möjligheten att arbeta i en positiv miljö och sälja det bästa som finns – resor. Våra kunder finns både i butiken, på telefon och online och vi hjälper dem med allt från en enkel flygbiljett till hela paket med hotell, flyg, transfer och olika events. För att du ska kunna driva ditt eget lärande och öka din kompetens har vi en strukturerad onboardingprocess med ett stort utbildningsprogram som ger dig många möjligheter att hela tiden utvecklas i din roll som resesäljare hos oss. Eftersom vi vill finnas tillgängliga för våra kunder när de behöver oss har vi generösa öppettider, vilket innebär att vi arbetar såväl kvällar som helger. Tjänsten som resesäljare hos oss i Borlänge är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Utöver grundlön arbetar vi med säljbonus ÖvrigtPå Ticket värdesätter vi mångfald och vi är stolta över att vara ett företag representerat av människor med olika bakgrund. Vi vet att mångfald inte bara gör oss starkare men också mer innovativa och att olika perspektiv gör oss mer kreativa. Ticket strävar efter att vara en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Som en del av rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan i din mail för att besvara ett personlighetstest i två delar. Det tar sammanlagt ca 30 minuter att besvara dessa. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss. En objektiv urvalsprocess möjliggör att alla kandidater bedöms på samma sätt, utifrån egenskaper som är relevanta för aktuell tjänst.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Tech Lead – Java
Ticket Privatresor AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Som technical lead Java på Ticket jobbar du tillsammans med drivna och ödmjuka vinnarskallar i något av våra team som ansvarar för att företaget har tekniken som säljer våra resor! Arbetet innebär att utveckla nya samt förbättra funktioner och system kopplade till Tickets e-handelsplattform. Vi hjälper också våra affärsägare i funktionella diskussioner. Hos oss får du stora möjligheter att vara med och leda och driva utvecklingen i våra miljöer. Du kommer att jobba i en organisation med korta beslutsvägar och där det går snabbt från beslut till handling. Våra agila team är självgående och utvecklingsgruppen står själva för teknikval och andra viktiga beslut. Ticket jobbar huvudsakligen med Java, Spring Boot, Vue.js, AI, mikrotjänster, AWS och Kubernetes. Vi värdesätter även open source och vi är ansvariga för driften av vår egen plattform. För att trivas i rollen tror vi att du har relevant utbildning, tex en kandidat-, magister- eller civilingenjörsexamen flera års erfarenhet av utveckling i Java, exakt antal är inte det viktiga utan vad du kan är det som räknas grundläggande kunskap i svenska och engelska, både i tal och i skrift. erfarenhet som senior utvecklare och med senior menar mindsetet att vara en katalysator så hela teamet presterar bra snarare än fokus enbart på eget kodande. intresse för gränslandet mellan teknik, produkt och människa Du får gärna ha en bred erfarenhet av andra techspråk och miljöer. Som person   uppskattar du att utmanas av nya tekniker, kluriga problem och att lösa dem tillsammans med andra gillar att arbeta agilt och triggas av att snabbt lansera till miljontals kunder. kan du kommunicera väl, är driven och har hjärtat på rätta stället. är du självstartande och agerande inom både teknik och team I rollen kommer du leda teamet så att den valda lösningen matchar företagets funktionella behov och tekniska vision. agerar mentor och utvecklar övriga teammedlemmar ta ledarskapsroller som scrum master och liknande vid behov intervjua, utvärdera, stödja och utveckla medlemmar i teamet stödja och vara nära till hands för produktägare och andra stakeholders Vi bygger och driftar själva vår e-handelsplattform med allt från utmanande backendfrågor inom skalning till att sortera hotell efter sannolikhet till köp. Givetvis har du sex veckors semester, flex så vardagen fungerar, full tjänstepension enligt ITP, hemarbete nån dag i veckan och trevliga reseförmåner. Huvudkontoret ligger i Sickla, fem minuter från Slussen. För Tickets anställda finns parkering utanför kontoret.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Tech Lead – C#
Ticket Privatresor AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Som technical lead C# på Ticket jobbar du tillsammans med drivna och ödmjuka vinnarskallar i vårt contentteam som ansvarar för att företaget har de bästa och lägsta priserna på flyg och hotell. Arbetet innebär att utveckla nya samt förbättra funktioner och system kopplade till Tickets e-handelsplattform. Vi hjälper också våra affärsägare i funktionella diskussioner. Hos oss får du stora möjligheter att vara med och leda och driva utvecklingen i våra miljöer. Du kommer att jobba i en organisation med korta beslutsvägar och där det går snabbt från beslut till handling. Våra agila team är självgående och utvecklingsgruppen står själva för teknikval och andra viktiga beslut. Vår teknikstack består till stor del av öppna tekniker och vi driftar även våra system själva. Vi jobbar mycket med .NET Core, mikrotjänster, EF Core, Kubernetes, AWS och Jenkins X.  För att trivas i rollen tror vi att du har relevant utbildning, tex en kandidat-, magister- eller civilingenjörsexamen flera års erfarenhet av utveckling i C#, exakt antal är inte det viktiga utan vad du kan är det som räknas grundläggande kunskap i svenska och engelska, både i tal och i skrift. erfarenhet som senior utvecklare och med senior menar mindsetet att vara en katalysator så hela teamet presterar bra snarare än fokus enbart på eget kodande. intresse för gränslandet mellan teknik och produkt Du får gärna ha en bred erfarenhet av andra techspråk och miljöer. Som person   uppskattar du att utmanas av nya tekniker, kluriga problem och att lösa dem tillsammans med andra gillar att arbeta agilt och triggas av att snabbt lansera till miljontals kunder. kan du kommunicera väl, är driven och har hjärtat på rätta stället. är du självstartande och agerande inom både teknik och team I rollen kommer du leda teamet så att den valda lösningen matchar företagets funktionella behov och tekniska vision. agerar mentor och utvecklar övriga teammedlemmar ta ledarskapsroller som scrum master och liknande vid behov intervjua, utvärdera, stödja och utveckla medlemmar i teamet stödja och vara nära till hands för produktägare och andra stakeholders Vi bygger och driftar själva vår e-handelsplattform med allt från utmanande backendfrågor inom skalning till att sortera hotell efter sannolikhet till köp. Givetvis har du sex veckors semester, flex så vardagen fungerar, full tjänstepension enligt ITP, hemarbete nån dag i veckan och trevliga reseförmåner. Huvudkontoret ligger i Sickla, fem minuter från Slussen. För Tickets anställda finns parkering utanför kontoret.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Frontend Engineer
Ticket Privatresor AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om tjänsten Som frontendutvecklare på Ticket jobbar du tillsammans med drivna och ödmjuka vinnarskallar i olika produktteam som innefattar utveckling av företagets tjänster. Arbetet innebär att utveckla nya samt förbättra befintliga funktioner och system kopplade till Tickets e-handelsplattform. Du kommer att jobba i en organisation med korta beslutsvägar och där det går snabbt från beslut till handling. Våra agila team är självgående och utvecklingsgruppen gör själva teknikval och andra viktiga beslut. Dina kollegor här är riktigt skarpa, hjälpsamma, drivna och många har jobbat 10-15 år. Du kommer att få chansen att lära dig och själv sprida kunskap Teamen arbetar till stor del med open source och driftar även själva plattformen. Primärt jobbar Ticket i Vue.js, Java, Spring Boot, Postgres, RabbitMQ, Magnolia CMS, mikrotjänster och Kubernetes på AWS. Till vardags kommer du bygga nya funktioner i vår platform, är med i processen från skapande av story till att produktionssätta den. Vi hjälper också gärna våra affärsägare i funktionella diskussioner. Teamen väljer själva vem som gör vad så det finns bra möjligheter att själv välja inriktning och lära dig nya saker som att jobba full stack. Om digDu har troligen en examen inom datavetenskap, systemvetenskap eller motsvarande utbildning, alternativt längre erfarenhet av utvecklingsarbete på professionell nivå. Minst ett par års erfarenhet av utveckling i frontend. Du får gärna ha en bred erfarenhet av techspråk och miljöer, men meriterande med Java och Spring. Du kan frontend utan och innan men vill gärna lära dig hela stacken. Hos oss får du stora möjligheter att leda och driva utvecklingen av html, css och javascript i våra miljöer. Som person uppskattar du att utmanas av nya tekniker och tycker kod är kul! Du gillar dessutom att arbeta agilt och triggas av snabba förändringar som kan uppstå genom de korta beslutsprocesserna. Som person är du kommunikativ, driven och har hjärtat på rätta stället! Du har grundläggande kunskaper i att förstå svenska. Om TicketTicket är idag den största privatresebyråkedjan i Norden med sajterna Ticket och Airngo, över 400 medarbetare och sina 68 butiker i Sverige och Norge. Vi har stark tillväxt och gör det med marknadsledande lönsamhet Vi bygger och driftar själva vår e-handelsplatform med alltifrån utmanande backendfrågor inom skalning till att sortera hotell efter sannolikhet till köp. Ticket sitter i toppmoderna lokaler i Sickla, några minuter från Slussen. Här jobbar ca 80 personer med allt från sälj, utveckling, marknadsföring till ekonomi och personal. Givetvis har du sex veckors semster, flex så vardagen fungerar, en del arbete hemifrån, full tjänstepension enligt ITP och trevliga reseförmåner. Huvudkontoret ligger i Sickla, fem minuter från Slussen. För Tickets anställda finns parkering utanför kontoret.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025