Norsk- och svensktalande teknisk support till Nordic Infucare!
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Nordicinfu Care växer så det knakar, och därför söker vi nu efter en norsk- och svensktalande, teknisk supportmedarbetare till deras huvudkontor i Alvik, Bromma! Nordicinfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place med start omgående, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den norska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer • Flytande i norska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid (100%) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid ca 2 dagar i veckan i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Nordicinfu Care Nordicinfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har Nordicinfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller Nordicinfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

79 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Finsk- och svensktalande teknisk support till Nordicinfu Care
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Nordicinfu Care växer så det knakar, och därför söker vi nu efter en finsk- och svensktalande, teknisk supportmedarbetare till deras huvudkontor i Alvik, Bromma! Nordicinfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place med start omgående, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den finska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer • Flytande i finska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid (100%) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid ca 2 dagar i veckan i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Nordicinfu Care Nordicinfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har Nordicinfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller Nordicinfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

79 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Projektledare släcksystem till Dafo Brand
The Place AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Vi söker en projektledare med sinne för service och kommunikation. Start omgående! Om rollen I rollen som Projektledare kommer du att ha en dynamisk och omväxlande vardag där du behöver ta mycket eget ansvar för att planera projekten med alla involverade resurser samt strukturera kommunikation mot kund. Du kommer att ha många kontaktytor och internt samarbeta med projektsamordnare, installationstekniker, underentreprenörer och säljare. Du kommer att fokusera på projekt som rör släcksystem till datahallar i hela Sverige, men främst i Storstockholmsområdet. Din roll går ut på att driva, koordinera och parallellt parera flertalet monteringsprojekt i mål i enlighet med tidsplan och Dafos kvalitetsmål. Du tar alltså vid när säljaren budgeterat uppdraget och lämnar över färdigt projekt till serviceenheten. Däremellan är det du som tillsätter resurser, bemannar, bokar underleverantörer samt beställer material. Vidare ansvarar du för löpande leveransuppföljning inklusive bedömning av tidsåtgång. I din roll ingår naturligtvis att hålla goda kontakter med kund samt montörer och underentreprenörer. Kunder finns över hela landet och visst resande, cirka 25 övernattningar per år, ingår i tjänsten. Vi söker dig som Vi tror att du som söker har minst ett par års erfarenhet av att driva projekt, med fördel inom byggbranschen eller flera års erfarenhet som yrkesarbetande montör eller elektriker med viss erfarenhet av att driva projekt. Vi söker dig som tar dig an ditt arbete med stort engagemang, är driven, positiv och har en god samarbetsförmåga. Du trivs i kontakt med kunden och förstår att bra kommunikation är grunden till att lyckas med projekten. Du har ordning och reda i dina projekt, gillar tempo och att arbeta med flera parallella processer samtidigt. Eftersom administration utgör en stor del av rollen, värdesätter vi att du har god administrativ vana och snabbt kan sätta dig in i nya system. Kvalifikationer Erfarenhet av projektledning inom installation, bygg eller teknik Kunskap om relevanta regelverk (SBF, AMA, AB04, ABT06) Vana att hantera budget och tidsplaner Mycket god svenska i tal och skrift B-körkort Svenskt medborgarskap Meriterande med utbildning i projektledning (Eftersom många av objekten som Dafo arbetar med är säkerhetsklassade måste du som söker vara svensk medborgare.) Vad erbjuder Dafo dig? En central och strategisk roll inom ett växande affärsområde En familjär arbetsplats med stor gemenskapskänsla Fina förmåner i form av arbetstidsförkortning, kollektivavtal, friskvård och förmånsbil Om Dafo Brand Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är de en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder de underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. De är den ledande leverantören till brandförsvar i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor ligger i Tyresö strax söder om Stockholm. De har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 190 medarbetare, varav 90 arbetar på huvudkontoret i Stockholm, omsätter de cirka 450 miljoner kr per år. Omfattning och placering Detta är en direktrekrytering till Dafo Brand. Tjänsten är på heltid med arbetstidsförkortning och arbetstider: 8-17 mån-tors och 8-15 på fredagar. Du kommer att utgå från Dafos kontor på Vindkraftsvägen 8 i Tyresö, resor förekommer. Start omgående! The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

79 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Kundservicemedarbetare till SEOM
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi en kundservicemedarbetare till vår innovativa och hållbarhetsmedvetna kund Sollentuna Energi & Miljö. Sollentuna Energi & Miljö AB, SEOM, är ett lokalt energi- och miljöbolag som ägs av Sollentuna kommun. I denna roll kommer du att hantera ärenden via telefon, chatt eller mejl. Kunderna behöver din hjälp i frågor som rör el, fjärrvärme, fiber, vatten och avfall. Här kommer du att bli en del av ett härligt team med 12 hjälpsamma kollegor! Detta är ett konsultuppdrag på heltid som initialt pågår fram till årsskiftet, där du blir anställd av The Place. Vid rätt matchning och behov finns möjligheten att fortsätta på deltid efter årsskiftet. Önskad start är omgående. Arbetsuppgifter I rollen kommer du bland annat att ha följande arbetsuppgifter: Ta emot samtal, mejl och chatt samt proaktivt kontakta kunder Administrera avtal i vårt affärssystem och registrera kundinteraktioner i vårt ärendehanteringssystem Arbeta aktivt med att skapa mervärde Därför är du rätt för den här rollen Du är en ansvarstagande och flexibel person som motiveras av att utmana dig själv och att uppnå försäljningsmål. Genom att arbeta proaktivt identifierar du och fångar upp kundens behov för att erbjuda den bästa lösningen. Vi tror dessutom att du är en öppen och organiserad person som motiveras av att leverera kundservice i toppklass. Tillsammans i gruppen hjälps ni åt och ser till att arbetet flyter på. Ni arbetar tätt så det är viktigt att du är bra på att samspela med andra och tycker om att arbeta i team. Vi tror helt enkelt att du är en trevlig människa med en positiv inställning, som alltid strävar efter att överträffa kundens förväntan. Har du dessutom ett brinnande intresse för miljö och hållbarhetsfrågor och tycker att det är viktigt så tror vi att du kommer att tycka tjänsten är lite extra kul. För att trivas och göra succé i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du har: Erfarenhet av arbete inom kundservice Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift God datorvana Det är meriterande om du: Bor i eller i närheten av Sollentuna Har tidigare erfarenhet inom energi & miljö Har erfarenhet inom sälj Erfarenhet av affärs-eller ärendehanteringssystem Lite mer fakta om tjänsten: Detta är ett konsultuppdrag på heltid som initialt sträcker sig fram till årsskiftet, där du blir anställd av The Place. Vid rätt matchning och behov finns möjligheten att fortsätta på deltid efter årsskiftet. Arbetstiderna är mån - fre 07:45-16:30. (fredagar 07:45-13 maj-aug). Önskad start är omgående. Viktigt att veta: En bakgrundskontroll kommer att genomföras på slutkandidaten som en del av rekryteringsprocessen. Intresserad av tjänsten? Känner du dig träffad? Eller vet du någon som skulle passa perfekt för detta jobb? Skicka in din ansökan eller tipsa en vän redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

87 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
HR-Generalist till Aryzta Bakeries Nordic – Konsultuppdrag
The Place AB
Personal- och HR-specialister

Är du en erfaren HR-generalist med erfarenhet av löner? Trivs du i en dynamisk miljö där du får arbeta med allt från arbetsrätt och rekrytering till löneadministration och HR-projekt? Då kan detta konsultuppdrag vara något för dig! Vi söker nu en HR-generalist för ett konsultuppdrag hos Aryzta Bakeries Nordic, med start så snart som möjligt, helst i början på maj 2025. Uppdraget sträcker sig initialt till årsskiftet, men kan komma att förlängas. Om rollen Som HR-generalist kommer du att vara en viktig del av det svenska HR-teamet och arbeta nära VD och övriga avdelningschefer. Du kommer att hantera en bred palett av HR-relaterade arbetsuppgifter och ha en nyckelroll i att stötta både chefer och medarbetare inom organisationen. I teamet ingår en Payroll-specialist i Stockholm och en HR/payroll-administratör i Malmö. Under din onboarding-period får du en gedigen överlämning av den nuvarande HR-chefen, som går i pension till sommaren. Kontoret ligger precis intill bageriet, där du varje morgon välkomnas av den härliga doften av nybakat bröd. Arbetsmiljön är varm och familjär, och du blir en del av ett sammansvetsat team på fem kollegor, inklusive VD. På Aryzta Bakeries Nordic arbetar cirka 122 fast anställda, varav 20 tjänstemän. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Arbetsrätt & Fackliga relationer – Kontakt med fackliga representanter, förhandlingar om lön, schema- och organisationsförändringar samt hantering av arbetsrättsliga ärenden. Arbetsmiljö & Compliance – Deltagande i skyddskommittémöten, arbetsmiljöarbete och HR-revisioner. Lön & Administration – Löneadministration, lönekartläggning samt rapportering och administration i HR-system (gärna Agda). HR-processer & Rekrytering – Rekrytering, on- & off boarding, disciplinära och individuella ärenden samt rehabilitering. Chef- & Medarbetarstöd – Stöd i kompetenskartläggning, successionsplanering och uppföljning av HR KPI:er. Engagemang & Kultur – Interna enkäter, engagemangsundersökningar och säkerställande av efterlevnad av lagar och kollektivavtal. Om dig Vi söker dig som är en lyhörd och samarbetsvillig person med en strukturerad och flexibel arbetsstil. Du trivs i en dynamisk miljö där du behöver vara anpassningsbar och metodisk, samtidigt som du kan sätta ner foten när det behövs och säkerställa att lagar och regler efterlevs. Du har en naturlig förmåga att hantera utmanande och känsliga situationer med lugn och professionalitet. Med din kommunikativa och prestigelösa inställning inger du förtroende och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du är en problemlösare med god konflikthanteringsförmåga, noggrannhet och ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du självgående och har en stark analytisk förmåga, vilket gör att du kontinuerligt kan tolka och tillämpa lagar, regler och avtal i ditt arbete. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Examen inom HR (kandidatexamen, YH-utbildning eller motsvarande). Minst 3–5 års yrkeserfarenhet av brett HR-arbete God förståelse för arbetsrätt och erfarenhet av kollektivavtal för både tjänstemän och arbetare Erfarenhet av löneadministration Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Goda kunskaper i Microsoft Office Erfarenhet av något eller flera HR- och lönesystem, det är meriterande om du har erfarenhet i Agda. Om Aryzta Bakeries Aryzta Bakeries Nordic ingår i en internationell börsnoterad bagerikoncern, med huvudkontor i Schweiz och ledande position på marknaden. Koncernen verkar i Europa, Asien, Australien och Nya Zeeland och erbjuder ett omfattande sortiment av produkter och tjänster. De svenska bagerierna ingår i delen av koncernen med namnet Bun Bakeries Europe med produktion av hamburgerbröd och korvbröd. I Sverige finns både kontor och bagerier i Stockholm och Malmö. Aryzta har ett starkt fokus på kundnöjdhet, kvalitét, effektivitet, hållbarhet och ständig utveckling. www.aryzta.com Praktisk information Detta är ett konsultuppdrag på 40h/v med start omgående. Du kommer att bli anställd som konsult via oss på The Place. Arbetstider 8-17 med flextid. Du kommer att utgå från kontoret på Lindvretsvägen 11, intill Skärholmen, men ha möjlighet att arbeta mellan 1-2 dagar på distans. Ansökan Låter detta som en spännande möjlighet? Skicka in din ansökan snarast möjligt! Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen att bli en del av The Place och Aryzta Bakeries Nordic! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

87 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Sommarjobb inom inköp & logistik
The Place AB
Inköps- och orderassistenter

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar inom inköp och logistik och skulle vilja hitta ett sommarjobb inom det området. Varje vår hjälper vi studenter att hitta meriterande sommarjobb på företag som söker uppbackning till sin inköp- och logistikavdelning i sommar. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag. Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra vi av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom inköp och logistik-området finns det vanligtvis jobb som inköpsassistent, inköpare, orderläggare, orderadministratör, logistikkoordinator och reklamationshandläggare. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler som är relevanta för de sommarjobben vi kan erbjuda. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb. The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

87 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sommarjobb inom kundservice
The Place AB
Backofficepersonal m.fl.

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar på universitet eller högskola och söker sommarjobb inom kundservice och support! Varje vår hjälper vi studenter att hitta spännande sommarjobb på företag som söker uppbackning till sin kundserviceavdelning. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag. Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga gärna en presentation om dig själv där du också beskriver vad du helst vill arbeta med. Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom kundservice finns det vanligtvis jobb som kundservicemedarbetare, kundrådgivare, chattsupport och teknisk support. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler som är relevanta för de sommarjobben vi kan erbjuda. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb! The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

87 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sommarjobb inom ekonomi
The Place AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar inom ekonomi och finans och skulle vilja hitta ett sommarjobb inom det området. De lyckliga studenterna som går vidare i nästa steg i ansökningsprocessen kommer vi att matcha med flera spännande företag i Stockholm som söker uppbackning till sin ekonomi-avdelning i sommar. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag! Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga gärna en presentation om dig själv där du också beskriver vad du helst vill arbeta med. Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra vi av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom ekonomi och finans-området finns det vanligtvis jobb som ekonomiassistent, fakturamatchare och ekonomiadministratör. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler vi tycker är intressanta, och dessa försöker vi matcha ihop med rätt jobb. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb! The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

87 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Sales Development Representative till Leadoo
The Place AB
Företagssäljare

Om rollen Som SDR (sales development representative) kommer du att spela en nyckelroll i att driva försäljning av nya affärer för Leadoo som för närvarande befinner sig på en spännande resa för att expandera i Sverige. Du kommer att hantera den inledande fasen med att scouta den svenska marknaden, prospektera, pitcha och boka möten för Account Executive i ditt team. Du kommer också att samarbeta med marknadsföringsteamet och utveckla relevanta kampanjer för dina målkunder, som oftast kommer att vara chefer på C-nivå. De huvudsakliga ansvarsområdena för denna roll kommer att vara: Prospektering: Undersöka och identifiera B2B-företag i Sverige som kan dra nytta av Leadoo's tjänster. Engagera: Nå ut till potentiella kunder via e-post, LinkedIn och telefon för att starta meningsfulla samtal och bygga upp en relation. Underhåll: Underhålla och hantera din prospektpipeline med hjälp av CRM-system (HubSpot) Du kommer att samarbeta med kollegor både på Stockholmskontoret som ligger på centrala Södermalm och på andra europeiska kontor. Vem du är Vi tror att du kan lyckas bra i rollen om du har följande: Minst en gymnasieexamen Tidigare erfarenhet i en SDR-roll, gärna från ett digitalt/tech-företag Flytande i svenska och engelska Utmärkta skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter Ett starkt teknikintresse Du är entusiastisk, målinriktad och organiserad Du är bekväm med olika typer av uppsökande verksamhet såsom telefon, e-post, video och Linkedin Erfarenhet av CRM och andra verktyg för säljautomation/prospektering Varför joina Leadoo och SalesManago? Var en del av något större: Att gå med i Leadoo innebär att vara en del av SalesManago, en global ledare inom kunddataplattformar, vilket ger dig tillgång till avancerade verktyg och ett stort nätverk Flexibilitet: Njut av alternativ för arbete hemifrån och ett starkt fokus på balans mellan arbete och privatliv. Stöd för välbefinnande: Friskvårdsbidrag, privat företagshälsovård och tillgång till ett onlineverktyg för mental hälsa för att hålla dig på topp Möjligheter till tillväxt: Utveckla din karriär med mentorskap, säljcoachning, professionella utvecklingsprogram och chansen att arbeta med globala team. Kultur som bygger på samarbete: Trivs i en startup-inspirerad miljö med extra stöd från en internationell ledare Global anslutning: Delta i vårt årliga kick-off-evenemang och få kontakt med kollegor från Finland, Storbritannien, Spanien och Polen Om Leadoo och SalesManago Leadoo Marketing Technologies har skapat en kraftfull konverteringsplattform som hjälper företag att konvertera mer onlineförsäljning och leads från sin befintliga webbplatstrafik. Vi är betrodda av över 1 000 företag över hela världen - från globala hushållsnamn till små och medelstora företag - och vi har vuxit snabbt och är nu en del av SalesManago, en av Europas ledande kunddataplattformar. Detta spännande förvärv stärker vårt uppdrag och öppnar upp otroliga möjligheter för innovation, tillväxt och samarbete på globala marknader. Nu mer än någonsin skalar vi upp vår verksamhet i Finland, där vi redan har byggt upp en stark närvaro med över 200 kunder. Följ med oss i denna omvälvande tid och bli en del av ett team som formar framtiden för marknadsföringsteknologier. Praktisk information Direktrekrytering med start så snart som möjligt Heltid 40h/vecka Kontor på Högbergsgatan 27, Stockholm. Hybrid arbetsmodell The Place är Sveriges enda Worklife Partner För dig som letar efter ett nytt jobb är The Place din trygga plats. I just den här rekryteringen sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen från intervju till anställningserbjudande. Därefter blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med ett stort antal intressanta och spännande företag - och det innebär många karriärmöjligheter för dig!

92 dagar sedan
Sista ansökan:
12 september 2025
Account Executive till Leadoo
The Place AB
Företagssäljare

Om rollen som Account Executive Som Account Executive kommer du att spela en nyckelroll i att driva försäljning av nya affärer för Leadoo. Du kommer att hantera hela försäljningscykeln, från prospektering och pitchning till avslutande av affärer, samtidigt som du arbetar nära marknadsförings- och SDR-teamen för att nå försäljningsmål på landsnivå. Flytande svenska och engelska är avgörande för den här rollen, eftersom du kommer att arbeta nära svenska och internationella företag och presentera lösningar på deras föredragna språk. Du kommer att hantera din egen tid och samarbeta med kollegor både på Stockholmskontoret på centrala Södermalm och på andra europeiska kontor. De huvudsakliga ansvarsområdena för denna roll kommer att vara: Proaktivt nätverka, prospektera och skapa kontakt med potentiella svenska och internationella kunder (inklusive att delta i evenemang). Presentera produkten för kunder baserat på deras specifika affärsbehov på flytande svenska eller engelska. Underhålla och hantera din pipeline med hjälp av CRM-system (HubSpot). Samarbeta med marknadsförings- och säljteam för att utveckla strategier för att förvärva och behålla kunder. Uppnå och överträffa dina individuella försäljningsmål samtidigt som du stödjer teamets mål. Engagera prospekt genom samtal, personliga pitch videor, LinkedIn-kontakter, e-postkampanjer och live-event. Vem du är Vi tror att du kan lyckas bra i rollen om du har följande: Minst en gymnasieexamen 3-5 års erfarenhet av försäljning Flytande i svenska och engelska Du är bekväm med olika typer av kontaktvägar såsom telefon, e-post, video och Linkedin Du är en självstartare som har en hunger att visa vad du går för Du vill utveckla din karriär genom att arbeta med försäljning mot B2B- och B2C Du är entusiastisk och organiserad Utmärkta skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter Erfarenhet av CRM och andra verktyg för säljautomation/prospektering Det är meriterande om du har: Kännedom om digital marknadsföring eller SaaS-landskapet i Sverige Varför joina Leadoo och SalesManago? Var en del av något större: Att joina Leadoo innebär att vara en del av SalesManago, en global ledare inom plattformar för kunddata, vilket ger dig tillgång till banbrytande verktyg och ett stort nätverk. Flexibilitet: Njut av alternativ för arbete hemifrån och ett starkt fokus på balans mellan arbete och privatliv. Stöd för välbefinnande: Friskvårdsbidrag, privat företagshälsovård och tillgång till ett online verktyg för mental hälsa för att hålla dig på topp Möjligheter till tillväxt: Utveckla din karriär med mentorskap, säljcoachning, professionella utvecklingsprogram och chansen att arbeta med globala team. Samarbetskultur: Trivs i en startup-inspirerad miljö med extra stöd från en internationell ledare. Global anslutning: Delta i vårt årliga kick-off-evenemang och få kontakt med kollegor från Finland, Storbritannien, Spanien och Polen. Om Leadoo och SalesManago Leadoo Marketing Technologies har skapat en kraftfull konverteringsplattform som hjälper företag att konvertera mer onlineförsäljning och leads från sin befintliga webbplatstrafik. Vi är betrodda av över 1 000 företag världen över - från globala hushållsnamn till små och medelstora företag - och vi har vuxit snabbt och är nu en del av SalesManago, en av Europas ledande kunddataplattformar. Det här spännande förvärvet stärker vårt uppdrag och öppnar upp otroliga möjligheter för innovation, tillväxt och samarbete på globala marknader. Nu mer än någonsin skalar vi upp vår verksamhet i Finland, där vi redan har byggt upp en stark närvaro med över 200 kunder. Följ med oss i denna omvälvande tid och bli en del av ett team som formar framtiden för marknadsföringsteknologier. Praktisk information Direktrekrytering med start så snart som möjligt Heltid 40h/vecka Grundlön och provision Kontor på Högbergsgatan 27, Hybrid arbetsmodell The Place är Sveriges enda Worklife Partner För dig som letar efter ett nytt jobb är The Place din trygga plats. I just den här rekryteringen sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen från intervju till anställningserbjudande. Därefter blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med ett stort antal intressanta och spännande företag - och det innebär många karriärmöjligheter för dig!

92 dagar sedan
Sista ansökan:
12 september 2025