Sommarjobb inom kundservice
The Place AB
Backofficepersonal m.fl.

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar på universitet eller högskola och söker sommarjobb inom kundservice och support! Varje vår hjälper vi studenter att hitta spännande sommarjobb på företag som söker uppbackning till sin kundserviceavdelning. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag. Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga gärna en presentation om dig själv där du också beskriver vad du helst vill arbeta med. Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom kundservice finns det vanligtvis jobb som kundservicemedarbetare, kundrådgivare, chattsupport och teknisk support. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler som är relevanta för de sommarjobben vi kan erbjuda. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb! The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

133 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Receptionist sökes!
The Place AB
Kontorsreceptionister

Vi söker nu en receptionist till en av våra trevliga kunder i Norrort. Vi söker efter dig som är öppen för ett konsultuppdrag med start omgående och fram till slutet av juni. I rollen kommer du att arbeta nära en kollega och din tjänst kommer förutom att bestå av arbetsuppgifter förknippade till en reception även att innehålla administrativa inslag i form av inköps order och rapporter. Detta är en perfekt chans för dig som vill fortsätta utvecklas inom området. Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 4 månader med start omgående och med möjlighet till förlängning efter det. Tjänsten är på heltid och du blir anställd som konsult via The Place och arbetar ute på kundföretaget. Arbetsuppgifter I rollen som receptionist kommer du bland annat att: Ta emot och välkomna besökare. Ansvara för växel, telefon och mail. Beställa kontorsmaterial, mat och fikabröd. Ha hand om posthantering. Administrera inköps order och rapporter. Erfarenhet För denna roll ser vi att du har följande erfarenhet för att trivas: Tidigare erfarenhet inom service. Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter. Mycket goda kunskaper i Officepaketet och god systemvana. Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Som person Vi tror att du är en serviceinriktad, positiv och glad person med mycket god kommunikativ förmåga. Vi ser att du trivs i en kundorienterad miljö där du känner stort ansvar att leverera ett gott bemötande. Du är lösningsorienterad och har en god struktur och en förmåga att hantera olika arbetsuppgifter. Du gillar att växla dina arbetsuppgifter och att till viss del även arbeta administrativt. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan i dag då urval sker löpande! Mer information om tjänsten Konsultuppdrag med start omgående fram till juni med möjlighet till förlängning. Arbetstider: Heltid, 37,5 tim/veckan. På plats på kontoret i Norra Stockholm.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Servicekoordinator
The Place AB
Backofficepersonal m.fl.

Om rollen Vår fina kund i Solna söker efter en servicekoordinator, med start omgående. Du kommer att ansvara för tekniska och administrativa uppgifter för deras underleverantörer i norden, främst support inom projekt och leverans. Det är en varierad och utmanande roll där varje dag ser olika ut. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och pågår till den 19 december 2025, med möjlighet till förlängning eller anställning hos kunden. Huvudsakliga arbetsuppgifter I denna roll kommer dina arbetsuppgifter att variera och kan bland annat innefatta att: Koordinera arbetsuppgifter för underleverantörer i Norden. Hantera inkommande beställningar, förfrågningar och ärenden gällande produkter och tjänster. Utföra orderhantering för kunder och administrera kundinformation i systemen. Ha kontinuerlig kontakt med derasservicetekniker eller ingenjörer gällande kundärenden. Ge rådgivning till kunder både före och efter försäljning. Kvalifikationer God datorvana och utmärkta analytiska färdigheter. Flytande i både skrift och tal i svenska och engelska. Erfarenhet av och kunskap i samtliga Microsoft Office-program. Förmåga att arbeta under tidspress och ta ansvar för eget arbete. Meriterande: Tidigare erfarenhet av en roll som koordinator där du arbetat administrativt, haft kontakt med leverantörer och servicetekniker. Vem är du? Vi söker efter dig som har en god organisationsförmåga och utmärkta kommunikationsfärdigheter, vilket gör dig skicklig på att samordna och hantera olika arbetsuppgifter. Du är dessutom självständig, målmedveten och trivs med att arbeta proaktivt för att uppnå uppsatta mål. Vi ser även gärna att du har en passion för förnybar energi och en stark drivkraft att bidra till en hållbar framtid. Mer information kring tjänsten Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och pågår till den 19 december 2025, med möjlighet till förlängning eller anställning hos kunden. Du arbetar heltid, måndag till fredag kl. 08.00–17.00, och blir anställd som konsult via The Place. Huvudkontoret ligger i Solna, och det finns möjlighet till hybridarbete några dagar i veckan. Resor förekommer i tjänsten. Låter detta som ett intressant uppdrag för dig? Skicka in en ansökan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

147 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
HR-Specialist
The Place AB
Personal- och HR-specialister

Om rollen I rollen som HR-Specialist Employee & Labor Relations Nordicsblir du en del av ett spännande och internationellt företag med kontor i Solna. Här kommer du att arbeta brett med varierande HR-frågor, vilket ger dig möjlighet att både bidra med din kompetens och utvecklas vidare i din karriär. Detta är ett konsultuppdrag via The Place, med start omgående. Uppdraget sträcker sig initialt över åtta månader, med möjlighet till förlängning eller övertag av kundföretaget. Arbetsuppgifter I rollen som HR-Specialist Employee & Labor Relations Nordicsfår du en bred och varierad arbetsdag med fokus på många olika områden inom HR. Dina arbetsuppgifter kan därför komma att omfatta följande: Hantera personalutveckling och arbetsrättsliga frågor. Ansvara för lönehantering och andra administrativa HR-processer. Stötta chefer och medarbetare i olika HR-relaterade ärenden. Utveckla och implementera policys för att främja en god arbetsmiljö. Kvalifikationer För att passa i denna roll ser vi gärna att du har: En kandidatexamen eller masterutbildning inom HR 2–5 års erfarenhet av jobb inomHR Erfarenhet av att ha arbetat med hela HR-processen Erfarenhet av att arbeta med kollektivavtal, fackliga förhandlingar och konsultationer, gärnavid omorganisationer Flytande kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift Vem är du? Vi söker dig som är positiv, lösningsorienterad och som gillar att jobba i team. Du är dessutom driven, gillar att hålla hög kvalité och har en god systemvana. Som en sann "doer" tar du gärna initiativ och trivs med att driva ditt arbete framåt. Övrig info Startdatum: Omgående Kontor: Solna, Stockholm Hybridmöjlighet: 60% på kontoret och 40% remote Omfattning: Heltid Mån - Fre,100% Uppdrag:Detta är ett konsultuppdrag via The Place, sominitialt är pååtta månader, med möjlighet till förlängning eller övertag av kundföretaget. Låter detta som ett intressant uppdrag? Skicka gärna in din ansökan redan idag, då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Obs -vi tar endast emot CV på engelska. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

147 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kundservicemedarbetare
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Om uppdraget Vi söker nu efter en engagerad kundservicemedarbetare till vår fina kund i Lund. Här kommer du att bli endel av ett härligt team och du kommer att hantera inkommande samtal, e-post och chatt där du hjälper kunder med deras frågor och behov. Utöver detta ingår även enklare administrativa uppgifter såsom registrering och hantering av listor. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en stark känsla för service, god kommunikativ förmåga och lätt för att lära dig nya system. Du kommer att arbeta med att ge professionellt stöd och vägledning, samtidigt som du håller dig uppdaterad om företagets produkter och tjänster. Branschen är i ständig utveckling, och vi söker därför dig som är stresstålig, anpassningsbar och gillar förändring. Önskat startdatum: 1a Mars 2025 Kvalifikationer Erfarenhet av kundservice eller annat arbete med kundkontakt. Goda systemkunskaper Flytande i både svenska och engelska, i både skrift och tal Meriterande Erfarenhet från energibranschen eller teknisk support där komplexa samtal förekommer. Mer kring tjänsten Detta är ett konsultuppdrag med start 1a mars 2025 (start kan eventuellt ske tidigare) till och med 1a september 2025. Du blir anställd via oss på The Place och det finns en eventuell chans till förlängning eller övertag från kundföretaget. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, då urval sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

148 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Insights Analyst to Skruf
The Place AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Are you a numbers nerd, naturally curious, and resourceful in finding various data sources to shape strategic thinking? Looking for your next opportunity with an exciting and fast-growing company? Do not hesitate - apply now! We are looking for someone with a few years’ experience working with insights and performance reporting analysis, preferably coming from the FMCG or research industry. Starting as soon as possible! About the role You will be part of Skruf’s Insights team, consisting of 8 people in total based in Stockholm and Oslo. You will be working closely with and reporting to the Head of OND and Nordics Cluster Insights, who is based in Stockholm and where the position is based. Your main objective will be to collate and analyse a wide array of data and information within the Oral Nicotine Delivery (OND) industry, generating insights to guide strategic decision making. This role offers a unique blend of analytical skills, strategic thinking, and a solutions-oriented attitude in a fast-paced and collaborative environment, giving you an opportunity to be a part of key projects. Your main tasks: Conduct thorough analysis of category-relevant data, extracting meaningful insights to guide strategic decisions Identify trends, opportunities and risks within the category. Provide recommendations where relevant Develop and maintain regular reports and create compelling presentations for key stakeholders Assist in the development of high-level market volume forecasts and models for the OND category, as well as tracking of performance against said forecasts, providing insights into variations and recommendations for adjustments Who do we think you are? You are naturally curious, driven, and enjoy problem-solving and working in a dynamic industry where youll have to adapt to evolving business priorities and requirements. You have a couple of years experience in a similar role which has made you proficient in analysis and extracting meaningful insights. Your highly analytical mindset will be essential in supporting strategic focus within the OND Category team and addressing the Category must-win-battles. You seek pragmatic solutions whilst keeping an eye on how to improve continuously, leverage your resourcefulness, and contribute positively to team dynamics. Additionally, we see that you have good communication skills. You feel comfortable presenting your findings in an honest and simple, yet compelling way to your internal stakeholders. You are a true team player that can foster good relationships cross-functionally, willing to share knowledge, ensuring the seamless integration of insights into broader business decisions. Some qualifications A university degree in Business, Economics or Statistics A minimum of 2 years experience working in a similar analytical position Good knowledge in Excel as this will be one of your main tools Fluent in English, knowledge in Swedish is beneficial Experience with PowerBI is beneficial Join a fun and experimental company with great values and benefits where you have the opportunity to grow! You will be offered to join company events, receive a generous health care allowance and commuting expense card, a yearly bonus and much more. We are looking forward to having you onboard! Practical information This is a direct recruitment with 6 months probation time. You will be working at Skrufs Head Office at Tulegatan 15 in central Stockholm, with the ability to work from home for 1 day/week. Full time position 40h/week. Moving forward in this process you will be asked to complete a personality and logics test, as well as carry out a case and report to hiring managers. About Skruf Skruf Snus AB was founded in 2002. Since the start, the company has grown every year. Today, Skruf Snus AB is Swedens second largest snus company with a turnover of about SEK 1.5 billion and about 300 employees. The company is in an exciting and expansive phase where we are growing both in Sweden and on the global market. New products are continuously launched under our four brands Skruf, Knox, ZONE X and Smålands Brukssnus. "We are a team with a lot of energy, drive and commitment, which is why Skruf Snus AB continues to develop. The head office is located in the centre of Stockholm but we have district sales representatives covering from Ystad in the south to Haparanda in the north. All production takes place in our factory in Sävsjö in Småland. Since 2008, Skruf Snus AB has been owned by Imperial Brands, a global group based in the UK. Skruf takes good care of its employees, and places great emphasis on a good working environment so that you feel at home at work as well. The Place is Swedens only Worklife Partner The Place is your safe point. In this particular recruitment, our competent recruitment consultants manage the process, from interview to employment offer. You will then be employed by the client company. We are proud of our fine collaborations with a large number of interesting and exciting companies - because this means many career opportunities for you!

149 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kundservicemedarbetare
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Vår kund i centrala Stockholm söker nu efter dig som är intresserad av att hoppa på ett spännande uppdrag inom kundservice. Vi söker efter dig som trivs att arbeta med människor och som brinner för att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, där du blir anställd via The Place. I denna roll kommer bland annat att ha följande arbetsuppgifter: Besvara frågor och lösa problem via telefon, mail, chatt och sociala medier Registrera nya kunder Ta emot beställningar, order, bokningar och reklamationer Administration och fakturahantering Vem vi tror att du är: För att trivas och lyckas i rollen som kundservicemedarbetare spelar dina personliga egenskaper en stor roll. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga, är duktig på att kommunicera och är lyhörd inför kundernas behov. Du motiveras av att ge god service och får en liten extra kick när du känner att du hjälpt någon annan och löst deras eventuella problem. Din bakgrund kan exempelvis vara: Tidigare arbetslivserfarenhet av kundtjänst via telefon, mail, chatt och sociala medier Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande exempelvis i butik eller restaurang Goda data- och systemkunskaper, Officepaketet mm. Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift God teknisk förståelse är ofta meriterande Låter detta som ett spännande uppdrag? Skicka in din ansökan redan idag, då urval sker löpande och att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

150 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Ritare till Dafo Brand (Vikariat)
The Place AB
Övriga designer och formgivare

Vi söker nu en ritare med erfarenhet av CAD och/eller Revit för ett vikariat på ca 7 månader med start omgående. Vi söker dig som är relativt junior sett till erfarenhet, men har färdigheter i programmen AutoCad och/eller Revit så att du snabbt kan sätta dig in i rollen och arbeta självständigt. Hos Dafo Brand får du möjlighet att använda dina färdigheter inom ritning och teknik, samtidigt som du bidrar till att skapa tryggare och säkrare miljöer för människor. Välkommen till en roll där din noggrannhet och kreativitet verkligen gör skillnad! Vi önskar att du startar omgående! Om rollen I rollen som Ritare kommer du att vara ansvarig för att på beställning av kunder ta fram utrymningsplaner eller bearbeta färdiga ritningar för utrymmen i olika typer av fastigheter, och i vissa fall även brandskyddsritningar. Dessa ska sedan läggas in i Dafos digitala ledningssystem för det systematiska brandskyddsarbetet SBA Axess. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med tekniker och partners i ett trevligt och familjärt team om totalt 13 personer, varav 5 utgår från kontoret. Du kommer främst att arbeta med ritningar i AutoCAD och Revit. För övrig administration använder man Microsoft 365. I ditt arbete ingår även intern som extern kommunikation via mejl och telefon. Arbetsuppgifter: Ta emot beställningar från kunder Ta fram eller bearbeta tydliga ritningar för utrymningsplaner och brandskyddskontroller i 2D i AutoCad och Revit Genomföra justeringar och ha löpande kontakt med kunder via mejl och telefon Vi söker dig som Minst har en gymnasial utbildning med inriktning natur/teknik eller annat relevant område och som har ett intresse för branschen! Du får gärna ha ett öga för grafisk layout och tycka om att ta fram snyggt material. Som person har du ett starkt eget driv, är noggrann, ambitiös och flexibel. Du är serviceinriktad och trivs med att ha en del kontakt både externt och internt. Vi ser gärna att du tycker om att prata med kollegor och hjälper till att bidra till en trevlig stämning på arbetsplatsen. Kvalifikationer Minst en gymnasial utbildning, gärna inriktning natur/teknik eller annat relevant område Kunskap i AutoCad och/eller Revit Goda kunskaper i Officepaketet Flytande kunskaper i svenska och gärna goda kunskaper i engelska Svenskt medborgarskap Det är meriterande om du har haft praktik eller yrkeserfarenhet inom relevant område Stämmer det in på dig? Hoppas det! Skicka in din ansökan redan idag då vi går igenom urval löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om DAFO Brand Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är de en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder de underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. De är den ledande leverantören till brandförsvaren i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor ligger i Tyresö strax söder om Stockholm. De har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 170 medarbetare, varav 90 arbetar på huvudkontoret i Stockholm, omsätter de cirka 400 miljoner kr per år. Omfattning och placering Det här är ett konsultuppdrag på heltid på ca 7 månader med start så snart som möjligt. Du kommer att bli anställd av oss på The Place. Arbetstider mån-tor 8-17 fre 8-15 Du kommer att arbeta på Dafos kontor på Vindkraftsvägen 8 i Tyresö, Stockholm. Bakgrundskontroll via The Place kommer att genomföras på slutkandidat i samband med anställning. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

150 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Finsktalande Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Sommar 2025)
The Place AB
Kundtjänstpersonal

NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både finska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetareDin primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den finska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter• Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen• Ansvara för reklamationsflödet• Orderhantering kan förekomma TeametHär välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer• Flytande i finska, både tal och skrift• Flytande i svenska, både tal och skrift• Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift• Mycket god systemvana Meriterande:• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst• Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du ärFör att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning• Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre.• Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget.• Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om NordicInfu CareNordicInfu Caregrundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife PartnerLåter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

150 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Sommar 2025)
The Place AB
Kundtjänstpersonal

NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både norska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetareDin primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den norska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter• Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen• Ansvara för reklamationsflödet• Orderhantering kan förekomma TeametHär välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer• Flytande i norska, både tal och skrift• Flytande i svenska, både tal och skrift• Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift• Mycket god systemvana Meriterande:• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst• Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du ärFör att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning• Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre.• Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget.• Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. OmNordicInfu CareNordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife PartnerLåter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

150 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025