Lediga jobb i Lund

Sök 1025 lediga jobb i Lund! Här kan du enkelt hitta de senaste och mest relevanta jobbmöjligheterna i Lund, oavsett din erfarenhetsnivå eller bransch. Starta din nya karriär här!

Sjukvårdsmäklarna AB söker sjuksköterska till kommunal vård i Skåne

Välkommen till ett snabbt växande bemanningsföretag med hjärtat på rätt ställe och fokus på rätt saker. På SjukvårdsMäklarna har vi en gedigen erfarenhet av att bemanna sjukvårdspersonal, i både Sverige och Norge. Tillsammans har vi ett brett kontaktnät med såväl vårdgivare som personal. Samtliga anställda hos SjukvårdsMäklarna Sverige AB har goda personliga referenser genom tidigare bemanningsverksamhet inom vård och omsorg, företagsutveckling & ledning. Sjukvårdsmäklarna söker en sjuksköterska till ett uppdrag inom hemsjukvård i Lund. Period och uppdrag Uppdraget startar 2023-04-25 och pågår till 2023-04-28 Tjänstgöring som sjuksköterska med sedvanliga uppgifter inom hemsjukvård. Ansök senast . Du behöver ha minst två års erfarenhet som sjuksköterska samt relevant erfarenhet

19 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Kontorskoordinator inom HR till konsultuppdrag

För kunds räkning söker vi just nu en kontorskoordinator inom HR på 50%, för ett spännande uppdrag med start i maj, och löpande cirka 8 månader framåt. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Planering/bokning/anmälan av möten • Behjälplig vid interna events och konferenser • Assistera kollega med uppgifter vid behov • Arbetsuppgifter inom HR-administration • Instruera kollegorna i användning av bilpoolsbilar. Vem är du? Personen vi söker till detta uppdrag har: • Relevant eftergymnasial utbildning. • Minst tre års arbetslivserfarenhet med motsvarande arbetsuppgifter • Lätt att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska) • Goda kunskaper i Office-paketet och Teams • Körkort för bil Som person tar du initiativ och ansvar, samtidigt som du är drivande och självgående i de olika uppdragen som ligger i befattningen. Du kommer ofta med idéer och nya metoder. Har ett öga för detaljer och ser helheten i känslan på kontoret. Du har lätt för att prioritera om, hålla många bollar i luften samtidigt, och justera efter andras behov och hur dagen blir. Mer om uppdraget Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på 50% via Jurek Recruitment & Consulting, med start senast den 15 maj 2024 och fram till 31 januari 2025. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Bibliotekarie med fokus på inköp av litteratur och media

Nu söker dig som tillsammans med kollegor vill vara med och utveckla arbetet med mediainköp vid Folkbiblioteken i Lund! Om rollen och dina arbetsuppgifter Ditt huvudsakliga fokus är att, tillsammans med kollegor, ansvara för fjärrlån och inköp av litteratur för vuxna. Du kommer vara en del av den gemensamma mediegruppen som ansvarar för urval och inköp av litteratur, katalogarbete och hantering av nya medier. Du håller dig uppdaterad inom dina ansvarsområden och delar med dig av din kompetens och kunskap till kollegorna i organisationen. Katalogisering av litteratur är också en del av dina arbetsuppgifter. Utöver ovan ansvarsområden deltar du i det dagliga arbetet på biblioteket och har en viktig roll i att möta och vägleda våra användare i biblioteksrummet oavsett det gäller litteratur, information eller digitala verktyg. Du tillhör enheten Gemensamma resurser vars uppdrag är att utveckla och driva gemensamma processer, inom exempelvis medieområdet, bemanning, administration, statistik, service och IT-infrastruktur, samt vara ett konsultativt stöd till hela organisationen inom enhetens ansvarsområde. I tjänsten ingår kvälls- och helgtjänstgöring. Vi söker dig Vi söker dig som har examen inom biblioteks- och informationsvetenskap, eller annan relevant utbildning som vi bedömer som likvärdig. Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med mediestrategiskt arbete och inköp av litteratur på bibliotek. Har du erfarenhet av att arbetat med fjärrlån och katalogisering, med fördel i Libris, är det meriterande. Du behöver ha grundläggande erfarenhet av och kunskap om arbete med digitala verktyg. Du har goda kunskaper i svenska och engelska såväl tal som skrift. Behärskar du fler språk är det en fördel och stor tillgång. Personliga egenskaper och förmågor som är av vikt för rollen och för att du ska trivas är att du: - har helhetssyn, tänker strategiskt och ser till hela verksamhetens bästa i ditt agerande och beslut - har kapaciteten att strukturera och organisera ditt arbete själv för att driva arbetet framåt, är noggrann och uppmärksam på detaljer. - är öppen för nya synsätt och ser möjligheter i förändringar. - har god kommunikativ förmåga; är inlyssnande, lösningsfokuserad och samarbetar väl i grupp - är serviceinriktad, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vi erbjuder dig Välkommen till en verksamhet som befinner sig i en spännande utvecklingsfas. Vi ger dig kontinuerlig kompetensutveckling och jobbar aktivt med kollegialt lärande. Vi sätter stort värde på att dela med oss av vår kunskap till varandra och utvecklas tillsammans. Som medarbetare hos oss erbjuds du en rad förmåner med fokus på balans, trygghet och hälsa. Lunds kommun är en stor organisation med många spännande verksamheter och möjligheter för medarbetare till utveckling. Som medarbetare får du även tillgång till vår förmånsportal där du enkelt kan se dina förmåner och administrera dessa. https://lund.se/arbete-och-lediga-jobb/sa-ar-det-att-arbeta-med-oss/det-har-ger-vi-dig-som-medarbetare Om rekryteringsprocessen I den här rekryteringsprocessen har vi valt att ta bort det personliga brevet och ersatt det med urvalsfrågor för att bidra till en inkluderande och likvärdig rekrytering. Om arbetsplatsen Folkbiblioteken i Lund stärker människors delaktighet i det demokratiska samhället genom litteratur, information, kunskap och kultur. Vi är tillgängliga för alla och har särskilt fokus på prioriterade målgrupper och sammanhang där vi gör störst skillnad. Folkbiblioteken i Lund består av Stadsbiblioteket, tio stadsdelsbibliotek och det digitala och rörliga biblioteket. Folkbiblioteken i Lund arbetar strategiskt och målmedvetet med inkluderingsfrågor och hbtq+ för att skapa en inkluderande miljö för såväl våra besökare som kollegor. Kultur- och fritidsförvaltningens cirka 350 medarbetare arbetar med att ge lundaborna tillgång till meningsfulla fritidsaktiviteter och berikande kulturupplevelser, nu och i framtiden. Vi brinner för kultur, bibliotek, idrott och fritid, och arbetar för att skapa förutsättningar och tillgång till stimulerande livsmiljöer och aktiviteter som inte bara ökar livskvalitén, utan också främjar god hälsa och aktivt intellekt. Det gör vi genom att tänka stort om smått och vara lyhörda för vad medborgare och föreningar önskar och behöver. Här får du plats att växa. Inom Lunds kommun sätter vi kunskapen i centrum och skapar möjligheter att utvecklas i arbetslivet. Vi erbjuder en inkluderande arbetsmiljö, och chans att påverka och göra skillnad. Vill du bli en av oss?

19 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Engagerad driven biträdande rektor sökes

Drottning Blankas Gymnasieskola startade sin verksamhet 1996 och har idag 27 skolor på 23 orter runt om i Sverige. Vi bedriver utbildning inom såväl praktiskt inriktade som teoretiska gymnasieprogram, alla med utrymme för högskolebehörighet. Inom Drottning Blanka värderar vi relationer och det mänskliga mötet högt. Konkret innebär det att alla skolor inom DBGY arbetar aktivt med engagemang på ett personligt, lokalt och globalt plan där såväl ledning som personal och elever involveras. Du kan läsa mer om oss på www.dbgy.se. Drottning Blankas Gymnasieskola i Lund startades 2011 och erbjuder yrkes- och högskoleförberedande utbildningar. Drottning Blankas Gymnasieskola i Lund söker en biträdande rektor med IT /Google kompetens. Nu söker vi en ny kugge till vårt team! Vi är ca 470 elever och ca 37 medarbetare. Vår skola finns mitt i kunskapens centrum – Lund. Centralt belägen på Skomakaregatan här har du mycket nära till både pendlingsmöjligheter och folkliv. Vi är en personlig och kreativ skola där ansvar och engagemang är en självklarhet med eleven i fokus. På vår skola i Lund har vi Estetiska programmet, Bild- och formgivning (Design och inredning eller grafisk formgivning och reklam), Hantverksprogrammet (Hår- och makeupstylist), Ekonomiprogrammet inriktning ekonomi samt juridik samt Samhällsvetenskapliga programmet med inriktning inom Uniform och beteende.Vi är en skola för mänskliga rättigheter i samarbete med Amnesty. För att lära mer om vår skola, gå gärna in på http://www.drottningblanka.se/lund Om tjänsten NU söker vi en biträdande rektor som på ett engagerat och drivet sätt brinner för att skapa goda möjligheter för personal och elever, struktur , kultur , trivsel och värdegrund . Denna tjänsten kräver att du har en bakgrund som behörig gymnasielärare. Som biträdande rektor arbetar du utifrån rektors delegation och ansvarar för i huvudsak nedan område: • Programansvar för två av våra program - med förekommande uppgifter • Ansvara tillsammans med förstelärare kring frågor /rutiner /handledning som rör Google administration samt övrig IT utveckling - googleadministratör • Personalansvar för en grupp medarbetare Ditt uppdrag Ditt uppdrag är att i samarbete med rektor, biträdande rektor/programlagsledare/ förstelärare och medarbetare vidareutveckla skolkultur, undervisning samt riktning och framtid för skolan. Du har en aktiv roll i skolans ledningsgrupp och vi ska tillsammans leda det pedagogiska arbetet och jobba för en fortsatt stark pedagogisk utveckling och goda resultat. Din profil Du har god insyn och erfarenhet av skolvärldens verksamhet företrädesvis gymnasiet, pedagogik och dess styrdokument. Du har tidigare haft ledande uppdrag inom skolan och har en god förståelse för både de möjligheter och utmaningar som finns gällande elever, personal och utveckling av verksamheten. Har du gått rektorsprogrammet är det meriterande samt om du har erfarenhet av tjänstefördelning samt schemaläggning. Du är behörig gymnasielärare. Vi ser gärna att du är en fena på teknik och medföljande administration kring området ga av det innehållet i tjänsten. Du är bekant med schoolsoft, google, exam.net med flera. Skolutveckling och systematiskt kvalitetsarbete är något du ser som viktiga och roliga delar i ditt arbete. Som person trivs du i en roll där du i en dynamisk verksamhet med andra, samtidigt som du tar ett stort eget ansvar och säkerställer arbetet kring de ansvarsområde som ingår, Du är en tydlig och trygg ledare och en trygg kommunikatör. Du är strategisk, tänker övergripande och kan se de långsiktiga konsekvenserna av dina beslut samt har lätt att fatta beslut utifrån tillgänglig information och agera därefter. Du är tydlig och säkerställer att dina budskap når fram samt följer upp dessa. Vi ser även att du är en flexibel person med förmågan att se möjligheter i förändringar. Dessutom har du en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en omväxlande och dynamisk miljö där du ingår i ledningsgruppen för skolan. Genom din roll hos oss får du möjligheten att jobba med ett engagerat gäng och härliga elever. Som anställd inom AcadeMedia erbjuds du kompetensutveckling genom externa partners samt vår egen Academedia Academy liksom intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Som medarbetare inom AcadeMedia får du tillgång till vår förmånswebb, en hemsida med där du enkelt ser hela din kompensation, alltså både lön och alla förmåner som du har via oss som arbetsgivare. Drottning Blankas Gymnasieskolor lägger stor vikt vid personligt, lokalt och globalt engagemang. Vi skapar meningsfullhet genom externa samarbeten och vårt globala perspektiv genomsyrar våra skolor. Vår skola i Lund är en skola för mänskliga rättigheter i samarbete med Amnesty. Övrigt Tjänsten är en semestertjänst - tillsvidareanställning på 100 % med inledande provanställning på 6 månader. Övrig information Tillträdesdag enligt överenskommelse Placeringsort Lund Sista ansökningsdag vi intervjuar fortlöpande och därmed kan tjänsten tillsättas före utgången av annons. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Administrative Assistant

We are looking for an Administrative Assistant to support projects in a global company in Lund. Start ASAp, 6 months contract to begin with. What you will do: Support the PMO administrator with the administrative tasks for NCSP programme Consultant onboarding support Assist in making meeting arrangements, booking lunches etc. Requierd skills: 2-3 years experience in administrative work Excellent skills in MS Excel and MS Powerpoint Ability to work with a multicultural team Good written and communication skills in both Swedish and English. We believe you are: Teamplayer Structured and likes order and tidiness Humble with an open mindset This is a full-time consultant position through Incluso in Lund. Start is ASAP and the contract period is 6 months to begin with. Please submit your CV and cover letter as soon as possible since we will review the applications on an on-going basis. For more information about this role, please contact Marianne Nilsson, recruiter at Incluso.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Informationssäkerhetsspecialist på Skånes universitetssjukhus

Gör skillnad. Varje dag. Har du erfarenhet att arbeta med informationssäkerhet och viljan att leda, samordna och operativt delta i utvecklingsuppdrag inom hälso- och sjukvården? Då kan det här jobbet vara något för dig! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en dynamisk verksamhet med ett viktigt uppdrag som påverkar alla medborgare i vårt samhälle. Skånes universitetssjukhus (Sus) är en av Region Skånes elva hälso- och sjukvårdsförvaltningar. Sus har i uppdrag att vara Region Skånes universitetssjukhus med ett särskilt ansvar för specialiserad och högspecialiserad vård. Här finns världsledande forskning tätt knuten till patientnära klinisk verksamhet. Vi undervisar och handleder studenter, som ju är våra framtida medarbetare. På Sus vill vi att du möts av medarbetare som ser sin del i helheten och vars kompetens och vilja att utvecklas skapar det ledande universitetssjukhuset. Tjänsten är placerad i förvaltningsledningens stab som arbetar strategiskt och förvaltningsövergripande mot hela förvaltning Sus. Inom avdelningen hanteras bland annat informationsstyrning, arkivhantering, informationssäkerhet- och dataskyddsfrågor, juridiska frågor, verksamhetsplanering- och uppföljning samt förvaltningsövergripande ärendehantering. ARBETSUPPGIFTER I rollen informationssäkerhetsspecialist för Skånes universitetssjukhus arbetar du med att leda, utveckla, samordna och följa upp informationssäkerhetsarbetet. I rollen ingår bland annat att informera, utbilda och ge råd, utgöra första kontaktpunkt vid informationssäkerhetsincidenter inom förvaltningen och stödja verksamheten inom området informationssäkerhet. Du rapporterar direkt till förvaltningsledningen i frågor som rör status på informationssäkerhetsarbetet. Du arbetar i ett team tillsammans med förvaltningens övriga säkerhetsspecialister, dataskyddssamordnare, informationshanteringsspecialister, jurister och digitaliseringsansvariga. Arbetet utgår från regionala riktlinjer med en tydlig vision för hur man vill uppnå en hållbar informationssäkerhets- och dataskyddskultur inom hela Region Skåne. Du kommer biträda Sus i olika frågor som rör informationssäkerhet och informationshantering, exempelvis vid utveckling av våra interna processer och i arbetet med digital utveckling inom hälso- och sjukvården. Du kommer medverka i genomförandet av informationsklassificeringar och riskbedömningar samt stötta förvaltningsledning och verksamheterna med rådgivning kring relevanta frågeställningar inom ditt område. Utöver detta kommer du arbeta med utbildning till de olika verksamheterna inom sjukhuset. I ditt arbete kommer du att samverka med funktioner och enheter inom förvaltningen och inom Region Skåne som arbetar strategiskt med frågor som informationssäkerhet, säkerhet, dataskydd, digitalisering och e-hälsa. Därtill har du en viktig roll i Sus IT-kommitté som arbetar för ökad säkerhet, kvalitet och krisberedskap för IT-frågor på Skånes universitetssjukhus. Tjänsten har grundplacering i Lund, men många möten och aktiviteter äger rum i Malmö och du förväntas vara på bägge orterna. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning med inriktning mot exempelvis informationssäkerhet, systemvetenskap eller juridik alternativt dokumenterad erfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Du har dokumenterad erfarenhet av arbete med informationssäkerhet baserat på gällande metoder och ramverk som exempelvis ISO 27001. Vi ser gärna att du har en god förståelse för riskhantering ur ett informations- och IT-säkerhetsperspektiv. Meriterande för tjänsten är erfarenhet av att medverka i processer eller förbättringsarbeten kopplad till digitalisering. Annat vi anser vara meriterande är kunskap om dataskyddsförordningen (GDPR) samt övrig nationell lagstiftning som påverkar behandlingen av personuppgifter (exempelvis patientdatalagen). För att trivas hos oss är du strukturerad med en förmåga att driva uppgifter självständigt. Vi sätter mycket stort värde på förmåga att skapa kontakter, engagemang och delaktighet och att du har god samarbetsförmåga. Du har en god kommunikationsförmåga och har lätt för att uttrycka dig både i tal och skrift. Uppdraget innebär bred samverkan med olika funktioner och verksamheter där en problemlösande och serviceinriktad attityd behövs. Du har förmåga att tänka övergripande och strategiskt samt kan se de långsiktiga konsekvenserna av dina beslut. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne. Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt i allt vi gör. Skånes universitetssjukhus (Sus) finns i Lund och Malmö och är landets tredje största sjukhus. Sus är ett kunskapsnav för hälso- och sjukvård i livets alla skeden på regional, nationell och internationell nivå. Våra 12 000 medarbetare är med och driver utvecklingen inom universitetssjukhusets tre uppdragsområden: vård, forskning och utbildning. Hos oss får du arbeta i en värderingsstyrd organisation som utvecklar hälso- och sjukvården tillsammans med patienter och deras närstående. Välkommen! På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Buying and Supply Chain Coordinator

Najell is looking for a Buying and Supply Chain Coordinator to join our fast-growing team! Here at Najell, you have the opportunity to work for a rapidly expanding company with ambitious goals. Our revenue growth has been around 100% in recent years, and we aim to continue growing in the coming years. We are currently strong in the Nordic region, Germany is soon our largest market, and aiming towards the rest of the world. Join us on an exciting growth journey that few have had the opportunity to experience. Based in central Lund, Najell designs and sells products for urban parents. Our major product categories include baby carriers, baby nests, and footmuffs. Is it you we're looking for? To succeed in this role, you need to have a strong personal drive, problem-solving skills, and the ability to handle a dynamic environment. Additionally, you should have a positive attitude, be collaborative, and be curious to learn and explore new opportunities. You are expected to have: Experience and/or education in Procurement & Supply Chain. Good understanding of the entire process from production to end customer. Interest in monitoring key performance indicators (KPIs). Strong planning skills and attention to detail. Experience with MS Office / Excel. Strong business acumen and a desire to take initiative. Bonus if you have experience in customs handling, as it's the next area we want to optimize. The Role: Planning and optimizing purchases Monitoring deliveries Price negotiation Product development Supporting the team in identifying opportunities and growth Quality follow-up with suppliers Further developing our logistics, including customs clearance and last-mile solutions Our Offer: We are a close team working hard to achieve our goals. While contributing individually within our roles in marketing, product development, procurement, and sales, we also have a strong desire to help each other and ensure overall improvement. This makes us stronger and more enjoyable to work with than most teams, and we are convinced it's part of our success. As a growing company, there is ample room for personal development along with the company's growth. Is it you we're looking for?  Application: Click on "apply for the position" and upload your CV and cover letter, in English or Swedish. We want to learn more about you and why you would be a great fit for this position with us. Applications are reviewed continuously, so don't hesitate to apply. About Us: Najell was founded in 2012 and develops products for urban parents. Based in central Lund, our international team creates and improves strong products for parents and children. Learn more about us and our brand at www.najell.com.

19 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
UX Designer

As of today,our design organization at Voyado consists of10 amazing colleaguesworking with design in different disciplines, andMarcusandEddyare super eagerto welcome our next UX Designer, with a research interest,to the team in Lund! At Voyado, research is highly valued and there is a great consensus on how much impact truly understanding the customer journey has on our success. As such, there is no need to justify the value of research but you can instead focus your time on building strong relationships within the triad of Product Managers, Tech, and other designers that you'll work closely with and whose decisions you will be guiding and supporting with your knowledge of the markets and industries we are working towards. Some of the lovely customers using Voyado today are By Malene Birger, XXL, Cervera, Dormy, Apoteket, and Bergans of Norway. About the roleYou will be responsible for creating intuitive and engaging user experiences for our products, with your main focus being onElevate- an intelligent software, that maps, analyzes, and learns from the visitor's behavior in real-time. As a UX Designer, you will collaborate with our cross-functional teams to research, design, and test user-centered solutions. You will work on a range of projects, from concept and discoveriesto launch, using the latest design tools and methodologies. As part of the UX team with a focus on research, you will actively contributeto and evolve how we work to understand our customer journeys and ensure we make our customers easy to love. Some examples of your daily work: Conducting user research: Planning and executing user research studies such as surveys, interviews, usability testing, and user observation to gather insights into user behavior, needs, and pain points. Analyzing and synthesizing qualitative and quantitative research data to identify trends, patterns, and user needs. Developing personas and user journey maps to communicate user needs and behaviors to the design team. Presenting research findings and design recommendations to stakeholders clearly and concisely. Staying up-to-date with the latest trends and best practices in user research, design, and technology. So, who are you? We believe you are UX Designer with a strong background in user research with great communication and collaboration skills. To thrive in this position, we also seeyou have proficiency in qualitative and quantitative research methods, data analysis, and user-centered design. You are used to articulating insights and design recommendations to stakeholders. Overall, the UX Designer plays a crucial role in ensuring that our digital products are loved by end-users anddesigned to meet their needs and expectations. If you have experiencewith e-commerce services, BI / Analytical tools & services, or SaaS companies that would be meritorious. What's in it for you? Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are: An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture Summits where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together Opportunity to engage and deepen your knowledge in different initiatives,e.g.professional development byAmbition Empower Work-life balance – we don't have a long work-hours culture, we value engagement over hours worked More on Voyado Voyado is a fast-growing company that operates and develops a data-driven SaaS platform within Marketing Automation, CRM Loyalty, and Product Discovery. We are the leading tool for retail and eCommerce companies that want to personalize communication and customer experiences. At Voyado, we believe in gender equality. We believe gender-equal teams have more perspectives on life and bring more different ideas to the tableare proud sponsors of Womengineer as well as Tjejer Kodar! Read more about ithere Ready to join the team?Lovely! Applying is super easy. Use your LinkedIn profile (or upload a resume) and answer a few click-in questions (no data entry, we promise). We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what would be an exciting challenge for you going forward. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let that shine through in yourapplication! Additional informationAs part of our recruitment process we conduct a background check on the final candidate. We use background checks fromScandinavian Recruitment Intelligence.Hereyou can read more about how a background check is done.

19 april 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024