Lediga jobb hos Concentrix CVG International Nordic AB
Upplev känslan av en game-changing karriär! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Om du vill växa i din yrkesroll och bli inspirerad, så uppmanar vi dig att söka detta jobb som medarbetare på Kundsupporten för Telenor på vårt kontor i Norrköping. Du kommer att vara del av ett community av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, modern utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det också möjligheter att göra karriär - ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare på Telenor kommer du att: Supportera kunder över telefon inom allmän kundservice samt genomföra enklare felsökningar inom bland annat TV och bredband. Genom välgrundad behovsanalys jobba med merförsäljning i varje samtal utefter den individuella kundens behov och intressen. Betald utbildning för att du ska få rätt förutsättningar för tjänsten! Dina kvalifikationer Concentrix och du är en bra match om du: Har godkända betyg i Svenska A/1 and Engelska A/5 Har en god attityd till att lära och utvecklas som person Har en känsla för vad som är god kundservice och en vilja att utöva just sådan Har ett intresse för merförsäljning och att hitta de bästa lösningarna för kunden Vad vi erbjuder dig Vi erbjuder tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning Möjligheten att få erfarenhet och kunskap inom kundtjänst Teamaktiviteter både på- och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Möjligheten att tjäna obegränsade försäljningsbonusar och även bonus för uppnådd kundnöjdhet Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Rabatter i närområdet på bland annat gym och restauranger Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Get Ready! Ett fräscht och härligt kontor som är lätt att ta sig till. Ytterligare information Start: 2025.05.19 Anställningsform: 100% tillsvidareasntällning (börjar med 6 månaders provanställning) Arbetstider: Varierande under öppettiderna, måndag - fredag 08:00-18:00. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix. Concentrix is an equal opportunity employer We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. Location: SWE Norrköping - Sankt Persgatan 19
Experience a career-transforming opportunity! Concentrix is a global company specializing in technology and services that support the future of brands in over 70 countries. With some of the world’s largest and leading brands in our client base, there's a good chance you’ve already interacted with one of our 440,000 colleagues at Concentrix. Our employees deliver exceptional customer service to our clients' customers, helping them grow their businesses and build strong relationships. If you’re looking to be inspired and grow in your career, we encourage you to apply for the role of Travel Consultant for our brand-new client SAS and join a network of employees around the world. You will be part of the team that creates exceptional customer service experiences for SAS's private customers. In this role, you will work from our office in Helsingborg, Sweden. About the role Your day-to-day work will involve supporting SAS's Danish private customers with issues related to flight bookings, payments, and online services, among other tasks. You will provide updates and share information about flight times, available destinations, and special requirements (such as wheelchair access or traveling with pets). Furthermore, you will be an expert at planning and suggesting smart solutions to customers facing challenges like canceled or rebooked flights, delays, or changes in schedules. You will also assist with payments and refunds. Customer support will be provided via phone and chat. To thrive in this role This is a fixed-term contract for 6 months with chance of extension. We are looking for someone who is an excellent listener, proactive, and always striving to create an exceptional customer experience. You are naturally positive and energetic, balancing professionalism with personality and engagement. You have strong verbal and written communication skills. You enjoy working independently and are flexible regarding changes in your workload. Stress tolerance is a crucial trait for thriving in this role. · You are fluent in Danish (C1) and English (B2), both spoken and written. · You are available to work within the customer center's opening hours, which are Monday to Friday from 07:00 to 19:15 and weekends from 09:00 to 18:15. · You can work onsite from our office in Helsingborg. · You are at least 18 years old. · You possess good computer skills. · Experience in customer service and/or the travel industry is an advantage. What we offer you We will ensure you have the best opportunities to succeed in this role by providing a 7-week training program, where hands-on training and practical tasks are given so you are ready to handle cases independently. You will work with modern equipment and support staff to help you develop into an excellent customer representative. Furthermore, you will receive regular feedback to aid your ongoing development. At Concentrix, there is always a career path for those willing to advance, with nearly 80% of our team leaders having been promoted internally! · 7-week training period · Collective agreement with “Unionen” · The opportunity to start something entirely new with engaged colleagues · Good public transport connections with an office in the city center · 25 paid vacation days per year, an annual wellness stipend of 3,500 SEK, plus other benefits · Internal career programs About the job · Start date: 2025-04-28, 2025-05-26 · Contract type: Permanent, full-time contract with 6 months probation period. · Working hours: Monday – Friday: 07:00-19:15 and weekends: 09:00-18:15 (Your shifts will be within these opening hours, 40 hours/week). · Location: Concentrix office in Helsingborg, Rönnowsgatan 8. Sound interesting to you? Interviews and the hiring process start immediately, so apply today! We look forward to your application!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 2 av 2 jobb