Solectro AB är ett stabilt och innovativt familjeföretag och säljer produkter som främjar utvecklingsmöjligheterna inom elektronik, mekanik och automation i Norden. Solectro representerar flera tyska företag inom dessa verksamhetsområden och omsätter runt 20 miljoner. Atmosfären på Solectro präglas av ett stort kunnande, nytänkande och engagemang och kontoret är beläget i Lomma, ca. 10 minuter från Malmö och Lund. Läs gärna mer på solectro.se Junior Teknisk Säljare till familjeföretaget Solectro - Lomma Älskar du att prata med kunder och har ett stort tekniskt intresse? Vill du jobba på ett litet familjärt företag med säte i Lomma där du blir en viktig kugge i teamet? Här ges du möjligheten att bli en del av ett litet och sammansvetsat team, där din roll är bred och du får vara delaktig i mycket. Du kommer få axla ansvaret för kontakter, samt göra besök till nya och befintliga kunder. Företaget växer och vi söker efter dig som vill ha ett roligt och kreativt arbete där den ena dagen inte är den andra lik. I din roll som Säljare ansvarar du för försäljning av maskiner och automationskomponenter samt alla dessa olika tillbehör. I området ingår även viss försäljning av utsug- och filtersystem som anpassas för våra och andra maskiner i tillverkningsindustrin. Vi vill att du planerar in besök hos både nya och befintliga kunder. Vi ser att det är viktigt och förtroende ingivande att du på ett proffsigt sätt kan informera, till viss del demonstrera och även ge viss utbildning till våra kunder. Dina arbetsuppgifter: Besök hos både nya och befintliga kunder Guida kunder i att välja rätt produkt för deras behov, till ett visst projekt eller reservdelar till en maskin Informera, demonstrera och utbilda våra kunder. Delta på mässor, seminarium, utställningar mm. Hjälpa till att marknadsföra våra produkter med din expertis och ditt engagemang. Din bakgrund Vi söker dig som är tekniskt kunnig och har ett intresse för sälj och servicekontakt med kunder. Du har ett tekniskt intresse inom elektronik, mekanik och automation. Du har en god datorvana och behärskar gärna mer än Windows program. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har B-körkort och är beredd att resa. Som person är du självgående, men också en stor del i vårt team. Du kan prioritera din tid så att både försäljning till nya kunder och uppföljning av tidigare kunder blir utförda. Du tycker att det är kul att jobba med teknik och maskiner, du visar ditt engagemang genom teknisk kreativitet och idéer. Du gillar att jobba med många olika uppgifter samtidigt, både högt och lågt. Vi ser att du är engangerad och handlingskraftig med glad och positiv attityd. Du är villig och tycker det är spännande att lära dig nya saker. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt eller efter överenskommelse. Placering i Lomma. I denna rekrytering samarbetar Solectro med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0709-605372. Välkommen med din ansökan!
Solectro AB är ett stabilt och innovativt familjeföretag och säljer produkter som främjar utvecklingsmöjligheterna inom elektronik, mekanik och automation i Norden. Solectro representerar flera tyska företag inom dessa verksamhetsområden och omsätter runt 20 miljoner. Atmosfären på Solectro präglas av ett stort kunnande, nytänkande och engagemang och kontoret är beläget i Lomma, ca. 10 minuter från Malmö och Lund. Läs gärna mer på solectro.se Junior Teknisk Säljare till familjeföretaget Solectro - Lomma Älskar du att prata med kunder och har ett stort tekniskt intresse? Vill du jobba på ett litet familjärt företag med säte i Lomma där du blir en viktig kugge i teamet? Här ges du möjligheten att bli en del av ett litet och sammansvetsat team, där din roll är bred och du får vara delaktig i mycket. Du kommer få axla ansvaret för kontakter, samt göra besök till nya och befintliga kunder. Företaget växer och vi söker efter dig som vill ha ett roligt och kreativt arbete där den ena dagen inte är den andra lik. I din roll som Säljare ansvarar du för försäljning av maskiner och automationskomponenter samt alla dessa olika tillbehör. I området ingår även viss försäljning av utsug- och filtersystem som anpassas för våra och andra maskiner i tillverkningsindustrin. Vi vill att du planerar in besök hos både nya och befintliga kunder. Vi ser att det är viktigt och förtroende ingivande att du på ett proffsigt sätt kan informera, till viss del demonstrera och även ge viss utbildning till våra kunder. Dina arbetsuppgifter: Besök hos både nya och befintliga kunder Guida kunder i att välja rätt produkt för deras behov, till ett visst projekt eller reservdelar till en maskin Informera, demonstrera och utbilda våra kunder. Delta på mässor, seminarium, utställningar mm. Hjälpa till att marknadsföra våra produkter med din expertis och ditt engagemang. Din bakgrund Vi söker dig som är tekniskt kunnig och har ett intresse för sälj och servicekontakt med kunder. Du har ett tekniskt intresse inom elektronik, mekanik och automation. Du har en god datorvana och behärskar gärna mer än Windows program. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har B-körkort och är beredd att resa. Som person är du självgående, men också en stor del i vårt team. Du kan prioritera din tid så att både försäljning till nya kunder och uppföljning av tidigare kunder blir utförda. Du tycker att det är kul att jobba med teknik och maskiner, du visar ditt engagemang genom teknisk kreativitet och idéer. Du gillar att jobba med många olika uppgifter samtidigt, både högt och lågt. Vi ser att du är engangerad och handlingskraftig med glad och positiv attityd. Du är villig och tycker det är spännande att lära dig nya saker. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt eller efter överenskommelse. Placering i Lomma. I denna rekrytering samarbetar Solectro med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0709-605372. Välkommen med din ansökan!
Solectro AB är ett stabilt och innovativt familjeföretag och säljer produkter som främjar utvecklingsmöjligheterna inom elektronik, mekanik och automation i Norden. Solectro representerar flera tyska företag inom dessa verksamhetsområden och omsätter runt 20 miljoner. Atmosfären på Solectro präglas av ett stort kunnande, nytänkande och engagemang och kontoret är beläget i Lomma, ca. 10 minuter från Malmö och Lund. Läs gärna mer på solectro.se Junior Teknisk Säljare till familjeföretaget Solectro - Lomma Älskar du att prata med kunder och har ett stort tekniskt intresse? Vill du jobba på ett litet familjärt företag med säte i Lomma där du blir en viktig kugge i teamet? Här ges du möjligheten att bli en del av ett litet och sammansvetsat team, där din roll är bred och du får vara delaktig i mycket. Du kommer få axla ansvaret för kontakter, samt göra besök till nya och befintliga kunder. Företaget växer och vi söker efter dig som vill ha ett roligt och kreativt arbete där den ena dagen inte är den andra lik. I din roll som Säljare ansvarar du för försäljning av maskiner och automationskomponenter samt alla dessa olika tillbehör. I området ingår även viss försäljning av utsug- och filtersystem som anpassas för våra och andra maskiner i tillverkningsindustrin. Vi vill att du planerar in besök hos både nya och befintliga kunder. Vi ser att det är viktigt och förtroende ingivande att du på ett proffsigt sätt kan informera, till viss del demonstrera och även ge viss utbildning till våra kunder. Dina arbetsuppgifter: Besök hos både nya och befintliga kunder Guida kunder i att välja rätt produkt för deras behov, till ett visst projekt eller reservdelar till en maskin Informera, demonstrera och utbilda våra kunder. Delta på mässor, seminarium, utställningar mm. Hjälpa till att marknadsföra våra produkter med din expertis och ditt engagemang. Din bakgrund Vi söker dig som är tekniskt kunnig och har ett intresse för sälj och servicekontakt med kunder. Du har ett tekniskt intresse inom elektronik, mekanik och automation. Du har en god datorvana och behärskar gärna mer än Windows program. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har B-körkort och är beredd att resa. Som person är du självgående, men också en stor del i vårt team. Du kan prioritera din tid så att både försäljning till nya kunder och uppföljning av tidigare kunder blir utförda. Du tycker att det är kul att jobba med teknik och maskiner, du visar ditt engagemang genom teknisk kreativitet och idéer. Du gillar att jobba med många olika uppgifter samtidigt, både högt och lågt. Vi ser att du är engangerad och handlingskraftig med glad och positiv attityd. Du är villig och tycker det är spännande att lära dig nya saker. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt eller efter överenskommelse. Placering i Lomma. I denna rekrytering samarbetar Solectro med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0709-605372. Välkommen med din ansökan!
Solectro AB är ett stabilt och innovativt familjeföretag och säljer produkter som främjar utvecklingsmöjligheterna inom elektronik, mekanik och automation i Norden. Solectro representerar flera tyska företag inom dessa verksamhetsområden och omsätter runt 20 miljoner. Atmosfären på Solectro präglas av ett stort kunnande, nytänkande och engagemang och kontoret är beläget i Lomma, ca. 10 minuter från Malmö och Lund. Läs gärna mer på solectro.se Junior Teknisk Säljare till familjeföretaget Solectro - Lomma Älskar du att prata med kunder och har ett stort tekniskt intresse? Vill du jobba på ett litet familjärt företag med säte i Lomma där du blir en viktig kugge i teamet? Här ges du möjligheten att bli en del av ett litet och sammansvetsat team, där din roll är bred och du får vara delaktig i mycket. Du kommer få axla ansvaret för kontakter, samt göra besök till nya och befintliga kunder. Företaget växer och vi söker efter dig som vill ha ett roligt och kreativt arbete där den ena dagen inte är den andra lik. I din roll som Säljare ansvarar du för försäljning av maskiner och automationskomponenter samt alla dessa olika tillbehör. I området ingår även viss försäljning av utsug- och filtersystem som anpassas för våra och andra maskiner i tillverkningsindustrin. Vi vill att du planerar in besök hos både nya och befintliga kunder. Vi ser att det är viktigt och förtroende ingivande att du på ett proffsigt sätt kan informera, till viss del demonstrera och även ge viss utbildning till våra kunder. Dina arbetsuppgifter: Besök hos både nya och befintliga kunder Guida kunder i att välja rätt produkt för deras behov, till ett visst projekt eller reservdelar till en maskin Informera, demonstrera och utbilda våra kunder. Delta på mässor, seminarium, utställningar mm. Hjälpa till att marknadsföra våra produkter med din expertis och ditt engagemang. Din bakgrund Vi söker dig som är tekniskt kunnig och har ett intresse för sälj och servicekontakt med kunder. Du har ett tekniskt intresse inom elektronik, mekanik och automation. Du har en god datorvana och behärskar gärna mer än Windows program. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har B-körkort och är beredd att resa. Som person är du självgående, men också en stor del i vårt team. Du kan prioritera din tid så att både försäljning till nya kunder och uppföljning av tidigare kunder blir utförda. Du tycker att det är kul att jobba med teknik och maskiner, du visar ditt engagemang genom teknisk kreativitet och idéer. Du gillar att jobba med många olika uppgifter samtidigt, både högt och lågt. Vi ser att du är engangerad och handlingskraftig med glad och positiv attityd. Du är villig och tycker det är spännande att lära dig nya saker. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt eller efter överenskommelse. Placering i Lomma. I denna rekrytering samarbetar Solectro med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0709-605372. Välkommen med din ansökan!
Nyström & Partners Revision startades 1987 med erfarna medarbetare från storbyrå. Bland våra kunder återfinns mindre och medelstora företag med stor branschspridning. Från våra kontor i Helsingborg och Löddeköpinge erbjuder vi våra kunder tjänster av hög kvalitet inom revision, redovisning, skatter och annan kvalificerad affärsrådgivning. Internationellt är vi medlemmar i Crowe Global. Kompetens, engagemang samt en hög servicenivå är grundpelarna för vårt sätt att verka – vi arbetar enligt mottot att förtroende är mer än en känsla! Vi omsätter ca 16 MSEK och är 12 medarbetare, 10 i Helsingborg och 2 i Löddeköpinge. Verksamheten i Löddeköpinge drivs i ett dotterbolag som heter Dahlberg Redovisning AB. Läs gärna mer på: https://www.nyopart.se/ och https://dahlbergredovisning.se/ Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge Gillar du siffror och är en fena på redovisning? Är du noggrann, flexibel och tilltalas du dessutom av att tillhöra ett litet och kompetent ekonomigäng på ett trevligt bolag? Då ska du läsa vidare! På Dahlberg Redovisning AB erbjuds du en utvecklande och omväxlande roll på ett etablerat och erfaret bolag. Som Redovisningsekonom på Dahlberg Redovisning AB blir du del av en liten, effektiv och självbestämmande organisation där du sköter löpande redovisning, rapportering och hantering av sedvanliga ekonomiuppgifter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra och arbetet utförs på plats på kontoret i Löddeköpinge eller ute hos kund. Vid olika tillfällen kan också arbetet utföras på kontoret i Helsingborg. Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Löpande redovisning Kontoanalys av resultatkonto under löpande år och inför bokslut Momsrapportering Rapportering av uppbörd Rapportering av periodisk sammanställning Lönehantering Din bakgrund: Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av redovisning från redovisningsbyrå eller mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du kan göra bokslut självständigt och det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera såväl bolagsdeklarationer som privata deklarationer. Kunskaper i Visma och Fortnox är ett plus. Körkort är ett krav. Som person är du strukturerad och självgående, samtidigt som du har god social kompetens och uppskattar att träffa kunder. Du har analytisk förmåga och kan arbeta självständigt men har även lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Löddeköpinge. Tillträde i slutet av augusti/början av september. I denna rekrytering samarbetar Nyström & Partners med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Nyström & Partners Revision startades 1987 med erfarna medarbetare från storbyrå. Bland våra kunder återfinns mindre och medelstora företag med stor branschspridning. Från våra kontor i Helsingborg och Löddeköpinge erbjuder vi våra kunder tjänster av hög kvalitet inom revision, redovisning, skatter och annan kvalificerad affärsrådgivning. Internationellt är vi medlemmar i Crowe Global. Kompetens, engagemang samt en hög servicenivå är grundpelarna för vårt sätt att verka – vi arbetar enligt mottot att förtroende är mer än en känsla! Vi omsätter ca 16 MSEK och är 12 medarbetare, 10 i Helsingborg och 2 i Löddeköpinge. Verksamheten i Löddeköpinge drivs i ett dotterbolag som heter Dahlberg Redovisning AB. Läs gärna mer på: https://www.nyopart.se/ och https://dahlbergredovisning.se/ Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge Gillar du siffror och är en fena på redovisning? Är du noggrann, flexibel och tilltalas du dessutom av att tillhöra ett litet och kompetent ekonomigäng på ett trevligt bolag? Då ska du läsa vidare! På Dahlberg Redovisning AB erbjuds du en utvecklande och omväxlande roll på ett etablerat och erfaret bolag. Som Redovisningsekonom på Dahlberg Redovisning AB blir du del av en liten, effektiv och självbestämmande organisation där du sköter löpande redovisning, rapportering och hantering av sedvanliga ekonomiuppgifter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra och arbetet utförs på plats på kontoret i Löddeköpinge eller ute hos kund. Vid olika tillfällen kan också arbetet utföras på kontoret i Helsingborg. Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Löpande redovisning Kontoanalys av resultatkonto under löpande år och inför bokslut Momsrapportering Rapportering av uppbörd Rapportering av periodisk sammanställning Lönehantering Din bakgrund: Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av redovisning från redovisningsbyrå eller mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du kan göra bokslut självständigt och det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera såväl bolagsdeklarationer som privata deklarationer. Kunskaper i Visma och Fortnox är ett plus. Körkort är ett krav. Som person är du strukturerad och självgående, samtidigt som du har god social kompetens och uppskattar att träffa kunder. Du har analytisk förmåga och kan arbeta självständigt men har även lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Löddeköpinge. Tillträde i slutet av augusti/början av september. I denna rekrytering samarbetar Nyström & Partners med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Nyström & Partners Revision startades 1987 med erfarna medarbetare från storbyrå. Bland våra kunder återfinns mindre och medelstora företag med stor branschspridning. Från våra kontor i Helsingborg och Löddeköpinge erbjuder vi våra kunder tjänster av hög kvalitet inom revision, redovisning, skatter och annan kvalificerad affärsrådgivning. Internationellt är vi medlemmar i Crowe Global. Kompetens, engagemang samt en hög servicenivå är grundpelarna för vårt sätt att verka – vi arbetar enligt mottot att förtroende är mer än en känsla! Vi omsätter ca 16 MSEK och är 12 medarbetare, 10 i Helsingborg och 2 i Löddeköpinge. Verksamheten i Löddeköpinge drivs i ett dotterbolag som heter Dahlberg Redovisning AB. Läs gärna mer på: https://www.nyopart.se/ och https://dahlbergredovisning.se/ Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge Gillar du siffror och är en fena på redovisning? Är du noggrann, flexibel och tilltalas du dessutom av att tillhöra ett litet och kompetent ekonomigäng på ett trevligt bolag? Då ska du läsa vidare! På Dahlberg Redovisning AB erbjuds du en utvecklande och omväxlande roll på ett etablerat och erfaret bolag. Som Redovisningsekonom på Dahlberg Redovisning AB blir du del av en liten, effektiv och självbestämmande organisation där du sköter löpande redovisning, rapportering och hantering av sedvanliga ekonomiuppgifter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra och arbetet utförs på plats på kontoret i Löddeköpinge eller ute hos kund. Vid olika tillfällen kan också arbetet utföras på kontoret i Helsingborg. Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Löpande redovisning Kontoanalys av resultatkonto under löpande år och inför bokslut Momsrapportering Rapportering av uppbörd Rapportering av periodisk sammanställning Lönehantering Din bakgrund: Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av redovisning från redovisningsbyrå eller mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du kan göra bokslut självständigt och det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera såväl bolagsdeklarationer som privata deklarationer. Kunskaper i Visma och Fortnox är ett plus. Körkort är ett krav. Som person är du strukturerad och självgående, samtidigt som du har god social kompetens och uppskattar att träffa kunder. Du har analytisk förmåga och kan arbeta självständigt men har även lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Löddeköpinge. Tillträde i slutet av augusti/början av september. I denna rekrytering samarbetar Nyström & Partners med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Nyström & Partners Revision startades 1987 med erfarna medarbetare från storbyrå. Bland våra kunder återfinns mindre och medelstora företag med stor branschspridning. Från våra kontor i Helsingborg och Löddeköpinge erbjuder vi våra kunder tjänster av hög kvalitet inom revision, redovisning, skatter och annan kvalificerad affärsrådgivning. Internationellt är vi medlemmar i Crowe Global. Kompetens, engagemang samt en hög servicenivå är grundpelarna för vårt sätt att verka – vi arbetar enligt mottot att förtroende är mer än en känsla! Vi omsätter ca 16 MSEK och är 12 medarbetare, 10 i Helsingborg och 2 i Löddeköpinge. Verksamheten i Löddeköpinge drivs i ett dotterbolag som heter Dahlberg Redovisning AB. Läs gärna mer på: https://www.nyopart.se/ och https://dahlbergredovisning.se/ Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge Gillar du siffror och är en fena på redovisning? Är du noggrann, flexibel och tilltalas du dessutom av att tillhöra ett litet och kompetent ekonomigäng på ett trevligt bolag? Då ska du läsa vidare! På Dahlberg Redovisning AB erbjuds du en utvecklande och omväxlande roll på ett etablerat och erfaret bolag. Som Redovisningsekonom på Dahlberg Redovisning AB blir du del av en liten, effektiv och självbestämmande organisation där du sköter löpande redovisning, rapportering och hantering av sedvanliga ekonomiuppgifter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra och arbetet utförs på plats på kontoret i Löddeköpinge eller ute hos kund. Vid olika tillfällen kan också arbetet utföras på kontoret i Helsingborg. Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Löpande redovisning Kontoanalys av resultatkonto under löpande år och inför bokslut Momsrapportering Rapportering av uppbörd Rapportering av periodisk sammanställning Lönehantering Din bakgrund: Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av redovisning från redovisningsbyrå eller mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du kan göra bokslut självständigt och det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera såväl bolagsdeklarationer som privata deklarationer. Kunskaper i Visma och Fortnox är ett plus. Körkort är ett krav. Som person är du strukturerad och självgående, samtidigt som du har god social kompetens och uppskattar att träffa kunder. Du har analytisk förmåga och kan arbeta självständigt men har även lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Löddeköpinge. Tillträde i slutet av augusti/början av september. I denna rekrytering samarbetar Nyström & Partners med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Nyström & Partners Revision startades 1987 med erfarna medarbetare från storbyrå. Bland våra kunder återfinns mindre och medelstora företag med stor branschspridning. Från våra kontor i Helsingborg och Löddeköpinge erbjuder vi våra kunder tjänster av hög kvalitet inom revision, redovisning, skatter och annan kvalificerad affärsrådgivning. Internationellt är vi medlemmar i Crowe Global. Kompetens, engagemang samt en hög servicenivå är grundpelarna för vårt sätt att verka – vi arbetar enligt mottot att förtroende är mer än en känsla! Vi omsätter ca 16 MSEK och är 12 medarbetare, 10 i Helsingborg och 2 i Löddeköpinge. Verksamheten i Löddeköpinge drivs i ett dotterbolag som heter Dahlberg Redovisning AB. Läs gärna mer på: https://www.nyopart.se/ och https://dahlbergredovisning.se/ Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge Gillar du siffror och är en fena på redovisning? Är du noggrann, flexibel och tilltalas du dessutom av att tillhöra ett litet och kompetent ekonomigäng på ett trevligt bolag? Då ska du läsa vidare! På Dahlberg Redovisning AB erbjuds du en utvecklande och omväxlande roll på ett etablerat och erfaret bolag. Som Redovisningsekonom på Dahlberg Redovisning AB blir du del av en liten, effektiv och självbestämmande organisation där du sköter löpande redovisning, rapportering och hantering av sedvanliga ekonomiuppgifter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra och arbetet utförs på plats på kontoret i Löddeköpinge eller ute hos kund. Vid olika tillfällen kan också arbetet utföras på kontoret i Helsingborg. Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Löpande redovisning Kontoanalys av resultatkonto under löpande år och inför bokslut Momsrapportering Rapportering av uppbörd Rapportering av periodisk sammanställning Lönehantering Din bakgrund: Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av redovisning från redovisningsbyrå eller mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du kan göra bokslut självständigt och det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera såväl bolagsdeklarationer som privata deklarationer. Kunskaper i Visma och Fortnox är ett plus. Körkort är ett krav. Som person är du strukturerad och självgående, samtidigt som du har god social kompetens och uppskattar att träffa kunder. Du har analytisk förmåga och kan arbeta självständigt men har även lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Löddeköpinge. Tillträde i slutet av augusti/början av september. I denna rekrytering samarbetar Nyström & Partners med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Nyström & Partners Revision startades 1987 med erfarna medarbetare från storbyrå. Bland våra kunder återfinns mindre och medelstora företag med stor branschspridning. Från våra kontor i Helsingborg och Löddeköpinge erbjuder vi våra kunder tjänster av hög kvalitet inom revision, redovisning, skatter och annan kvalificerad affärsrådgivning. Internationellt är vi medlemmar i Crowe Global. Kompetens, engagemang samt en hög servicenivå är grundpelarna för vårt sätt att verka – vi arbetar enligt mottot att förtroende är mer än en känsla! Vi omsätter ca 16 MSEK och är 12 medarbetare, 10 i Helsingborg och 2 i Löddeköpinge. Verksamheten i Löddeköpinge drivs i ett dotterbolag som heter Dahlberg Redovisning AB. Läs gärna mer på: https://www.nyopart.se/ och https://dahlbergredovisning.se/ Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge Gillar du siffror och är en fena på redovisning? Är du noggrann, flexibel och tilltalas du dessutom av att tillhöra ett litet och kompetent ekonomigäng på ett trevligt bolag? Då ska du läsa vidare! På Dahlberg Redovisning AB erbjuds du en utvecklande och omväxlande roll på ett etablerat och erfaret bolag. Som Redovisningsekonom på Dahlberg Redovisning AB blir du del av en liten, effektiv och självbestämmande organisation där du sköter löpande redovisning, rapportering och hantering av sedvanliga ekonomiuppgifter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra och arbetet utförs på plats på kontoret i Löddeköpinge eller ute hos kund. Vid olika tillfällen kan också arbetet utföras på kontoret i Helsingborg. Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Löpande redovisning Kontoanalys av resultatkonto under löpande år och inför bokslut Momsrapportering Rapportering av uppbörd Rapportering av periodisk sammanställning Lönehantering Din bakgrund: Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av redovisning från redovisningsbyrå eller mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du kan göra bokslut självständigt och det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera såväl bolagsdeklarationer som privata deklarationer. Kunskaper i Visma och Fortnox är ett plus. Körkort är ett krav. Som person är du strukturerad och självgående, samtidigt som du har god social kompetens och uppskattar att träffa kunder. Du har analytisk förmåga och kan arbeta självständigt men har även lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Löddeköpinge. Tillträde i slutet av augusti/början av september. I denna rekrytering samarbetar Nyström & Partners med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 61 till 70 av 70 jobb