Credit Risk Analyst

NOBA Bank Group är en ledande nordisk specialistbank som representeras av tre starka varumärken - Nordax Bank, Bank Norwegian och Svensk Hypotekspension. Bli en del av NOBA och ta del av det fortsatta arbetet i att bygga en fantastisk arbetsplats för våra medarbetare under den spännande tillväxtresa vi är på! Tjänsten är en nyckelroll i bankens kreditgivning, vilket i sin tur utgör kärnan i verksamheten på NOBA, med fokus på Nordax Bank. Tjänsten utgår från vårt huvudkontor i Stockholm och du rapporterar till Head of Credit Underwriting and Decision Analytics. Om rollen: En dynamisk och central roll med direkt påverkan på NOBAs P&L. Du kommer att vara en utav två IFRS9 specialister som främst arbetar med att utveckla och underhålla IFRS9 modellen samt analysera och rapportera resultatet. I rollen ingår även kommunikation om bankens IFRS9 modell till externa parter samt ad hoc analyser. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat: - Förvaltning och nyutveckling av statistisk modell - Månadsrapportering (insamling av data, exekvera modell, kontrollera resultat, rapportering av resultat) - Kommunikation med externa parter (revisorer, FI etc.) Ditt ansvar kommer vara att aktivt verka för att förbättra bankens IFRS9 modell med fokus på stabilitet och precision. Som IFRS9 specialister jobbar ni nära tillsammans, men har även ett tätt samarbete med Analys, Finance (CFO), Riskkontroll och DW-teamet. Vi söker dig som har: - Relevant akademisk examen för rollen, såsom ekonom/civilingenjör eller motsvarande - 3 års arbetslivserfarenhet av statistisk modellering inom kreditrisk - Erfarenhet av kvantitativt analysarbete - Goda kunskaper i SAS Base, SQL och Excel - Erfarenhet av PD/LGD-modellering - Erfarenhet av databashantering - Uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift Det är ett stort plus om du har: - Kunskap om IFRS9 regelverket - Kunskap om redovisning och redovisningsbegrepp För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du är: Nyfiken och initiativrik med ett driv att utveckla och förbättra. Du är noggrann och strukturerad med god kommunikationsförmåga - såväl muntligt som skriftligt. Du trivs att lösa problem både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Hos oss kan du förvänta dig: - En platt organisation med snabba beslutsvägar - Utvecklingsmöjligheter inom din roll och inom organisationen - Frihet under ansvar - Roliga aktiviteter tillsammans med ditt team och kontoret - En kultur där feedback, coachande ledarskap och gemenskap är viktigt NOBA är en inkluderande arbetsplats som strävar efter mångfald - vi välkomnar alla sökande oavsett vem du är! Praktisk information: Start: Omgående Plats: Gävlegatan 22, Stockholm Anställningsform: Tillsvidare (6 månaders provanställning) Omfattning: Heltid Arbetstider: 08:30-17:00 (jun-aug 08:30-16:00) Ta chansen och följ med på en utvecklande resa med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣. Vad händer när du har skickat in din ansökan? Antalet steg i rekryteringsprocessen kan variera beroende på vilken tjänst du sök men vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncist som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelsen. Vanligtvis kan du förvänta dig två intervjuer innan referenstagning och bakgrundskontroll. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till under FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq). Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare Rebecca Khan på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! 🙏✨ NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.

15 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Credit Risk Analyst

Join NOBA, a leading financial institution, as a Credit Risk Analyst within Group Portfolio Analytics. This role provides a unique opportunity to gain comprehensive insights into the entire banking process within a niche-banking environment. About the Role: As a Credit Risk Analyst, you will play a crucial role in quantitative credit risk analysis, contributing to the creation of best-in-class credit risk reporting spanning from acquisition to write-off for the entire Group. This includes both Bank Norwegian and Nordax, along with various products. With NOBA's exciting journey ahead, you will have the flexibility to tailor your work according to your interests and level of seniority. Key Responsibilities: - Build best in class reporting infrastructure to monitor credit risk across portfolios and identify gaps in credit underwriting. - Handle external and internal reporting, including credit risk reporting, ICLAAP, and Group NPL Strategy. - Develop the Credit Losses budget for the Group. - Oversee NPL management, producing and maintaining reports on the NPL portfolio, creating data tapes for NPL sales, and providing insights to Collections and NPL sales teams. - Work closely with various teams including IFRS9, Credit Risk & Analytics, Collections, Business Development, Finance, Risk Control, and the Director of CR&A. - Report to the Group Head of Portfolio Analytics. Key Requirements: - Degree in a quantitative discipline such as engineering, economics, statistics, or similar. - Strong knowledge of SAS (Tableau, SQL, Python, and R are a plus). - Proactive with a solution-oriented mindset. - Excellent collaboration and stakeholder management skills. - Experience in Credit Risk within a bank (niche-banking experience is a plus). - Proficiency in English is required; Swedish is preferred. We are looking for you who: If you are driven, analytical, and ready to contribute to a dynamic banking environment, apply now to be a part of NOBA's journey! Customize your career and make a significant impact on credit risk analysis. NOBA is an equal opportunity employer. We encourage applications from candidates of all backgrounds and experiences. In addition to this, it is important to us that you recognize yourself in our values: we are wholehearted, we collaborate and we take the lead. With us you can expect: - A flat organization with fast decision-making processes - Development opportunities within your role and within the organization - Freedom with responsibility - Fun activities together with your team and the office - A culture where feedback, coaching leadership and community are important NOBA is an inclusive workplace that strives for diversity - we welcome all applicants regardless of who you are! Practical information: Start: By agreement Location: Gävlegatan 22, Stockholm Form of Employment: Permanent employment (with a 6-month probationary period) Extent: Full-time Working Hours: 08:30-17:00 (June-August: 08:30-16:00) What happens when you have submitted your application? The number of steps in the recruitment process may vary depending on the position you are applying for, but we always try to keep the process as short and concise as possible, to protect your application experience. Typically, you can expect two interviews before reference and background checks. You can read more about how our recruitment process works in the FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq). If you have any questions or concerns about the position, please contact the responsible recruiter Rebecca Khan at [email protected] We look forward to receiving your application! 🙏✨ Nordax Bank protects your privacy and, with reference to the GDPR, would like to ask you not to include any sensitive personal data in your application. Examples of sensitive personal data can be information about ethnic origin, political opinions, religious beliefs or information about your health, such as sick leave.

30 januari 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Customer Advisor till Personal Loans Finland

Jag har aldrig varit på en så varm och genuin arbetsplats. Vi har varierande åldrar, vi är både tjejer och killar och blandade kulturer. Vi tar och ger av varandra och vi har olika perspektiv". Så beskriver en av våra kollegor oss som arbetsplats. Hos oss blir du snabbt en del av ditt nya team, du blir mött av ett leende i kontorslandskapet och av vänliga, ambitiösa och nytänkande kollegor. Om rollen Personal Loans är en del av Customer Operations på Nordax. Här levererar vi förstklassig service genom att hjälpa våra kunder till en bättre privatekonomi och skapar samtidigt positiva kundupplevelser och affärer. Vårt finska team på Personal Loans arbetar tätt tillsammans och hjälper varandra för att uppnå de uppsatta målen, som både är på team- och individnivå. Som Customer Advisor arbetar du med telefonen i högsta hugg för att svara på framför allt inkommande samtal från våra nuvarande kunder. Du kan hjälpa våra kunder med fakturainformation, att göra låneansökningar, se status på låneansökningar, hantera försäkringar, skaffa tilläggslån och mycket mer. I rollen ingår det också merförsäljning av lån och försäkringar, att hantera vissa utgående samtal samt en viss administration kopplat till samtalen. Idag sker också en stor del av kundkontakten digitalt via chattsystem. Vi söker dig som: - Talar och skriver obehindrat på svenska och finska - Har arbetat inom service med fördel från roller inom butik, restaurang, resebolag, telefon, försäljning eller liknande på den finska marknaden, resten lär vi dig! - Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du behöver vara: - Kommunikativ och kundfokuserad - Flexibel - Resultatorienterad - Lösningsorienterad Utöver detta är det viktigt för oss att du känner igen dig i våra värderingar: vi är helhjärtade, vi samarbetar och vi tar ledningen. Hos oss kan du förvänta dig: - En platt organisation med snabba beslutsvägar - Utvecklingsmöjligheter inom din roll och inom organisationen - Frihet under ansvar - Roliga aktiviteter tillsammans med ditt team och kontoret - En kultur där feedback, coachande ledarskap och gemenskap är viktigt NOBA är en inkluderande arbetsplats som strävar efter mångfald - vi välkomnar alla sökande oavsett vem du är! Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse, så snart som möjligt Plats: Stockholm, möjlighet till distansarbete finns men vi uppskattar också tid tillsammans på kontoret Anställningsform: Tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Arbetstider: 7.30-16.00 Fast lön 💰 Ta chansen och följ med på en utvecklande resa med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣. Vad händer när du har skickat in din ansökan? Antalet steg i rekryteringsprocessen kan variera beroende på vilken tjänst du sök men vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncist som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelsen. Vanligtvis kan du förvänta dig två intervjuer innan referenstagning och bakgrundskontroll. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till under FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq). Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan! 🙏✨ NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.

30 januari 2024
Sista ansökan:
18 juli 2024
Group Money Laundering Reporting Officer

Vi på NOBA ska stärka upp vår kompetens inom Anti-Financial Crime Compliance genom att anställa en Group Money Laundering Reporting Officer (Group MLRO). Som Group MLRO kommer du att ingå i den gruppgemensamma Compliance-funktionen som idag består av nio medarbetare och leds av Group Chief Compliance Officer. Du kommer att vara Centralt Funktionsansvarig för gruppen. I denna roll kommer du att ha det övergripande ansvaret för Financial Crime Compliance i NOBA-gruppen. Ditt ansvar omfattar bland annat att upprätta en riskbaserad årsplan, genomföra samt säkerställa att aktiviteter enligt årsplanen genomförs, uppföljning av observationer som Compliance-funktionen identifierat, upprättande av rapportering till ledningsgrupp och styrelse, utbildning, rådgivning, monitorering, etc. relaterat till Anti-Financial Crime. Du kommer tillsammans arbeta med övriga kollegor i Compliance-funktionen, i synnerhet med den norska filialens MLRO. Du kommer även att ha ett nära samarbete med AFC-organisationen i Sverige, AML-organisationen i Norge, Risk Control samt Legal. Dina arbetsuppgifter inkluderar blandat annat att: - Vara med och utveckla Compliance-funktionen samt bankens compliance-ramverk, med fokus på Financial Crime - Kontrollera och övervaka att gruppen efterlever regelverk relaterade till Financial Crime samt utbilda, ge råd och stöd till verksamheten inom området - Genomföra kontroller samt utfärda rekommendationer baserat på brister som identifieras - Framtagande av material till styrelserapportering - Framtagande av compliance riskanalys avseende Financial Crime samt förslag till årsplan Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet av rollen som MLRO (Centralt Funktionsansvarig) - Har gedigen kunskap om regelverk gällande penningtvätt, finansiering av terrorism och finansiella sanktioner - Har gedigen erfarenhet av arbete inom kontrollfunktioner i finansiellt bolag Det är en fördel om du har:- Erfarenhet från nischbank/mindre bank För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du behöver vara: Resultatorienterad - du tar ditt arbete och prestation på allvar och sätter stor vikt vid att uppnå mål och slutföra ditt arbete på ett strukturerat och kvalitativt sätt. Vidare ställer rollen stora krav på din samarbetsförmåga. Då rollen innebär många kontaktytor krävs det att du är lyhörd, inkluderande och förstående för olika avdelningars behov. Sist men inte minst behöver du vara självgående och självständigt kunna driva och utveckla arbetet framåt. Hos oss kan du förvänta dig: - En platt organisation med snabba beslutsvägar - Utvecklingsmöjligheter inom din roll och inom organisationen - Frihet under ansvar - Roliga aktiviteter tillsammans med ditt team och kontoret - En kultur där feedback, coachande ledarskap och gemenskap är viktigt NOBA är en inkluderande arbetsplats som strävar efter mångfald - vi välkomnar alla sökande oavsett vem du är! Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Gävlegatan 22, Stockholm Anställningsform: Tillsvidare (tillämpar 6 månaders provanställning) Omfattning: Heltid Arbetstider: 08:30-17:00 (jun-aug 08:30-16:00) Ta chansen och följ med på en utvecklande resa med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣. Vad händer när du har skickat in din ansökan? Antalet steg i rekryteringsprocessen kan variera beroende på vilken tjänst du sök men vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncist som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelsen. Vanligtvis kan du förvänta dig två intervjuer innan referenstagning och bakgrundskontroll. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till under FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq). Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan! 🙏✨ NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Spontaneous application - Customer Advisor to our Finnish Pre-Collection...

At the moment, we don't recruit actively to our Finnish Pre-Collection team but we are proactive with our processes and would love to receive your application if you know that you are interested in working at NOBA in the future! At Nordax, you participate and actively contribute to our continued development as the Bank for the new normal. And we think it's our perfect size that makes you feel that awesome feeling that your work actually affects the company and makes a difference. Collections is an outbound business where you will mostly call out to customers who for some reason are behind on their payments. In some cases there are simple solutions, in other cases you will need to set up a long-term plan together with the customer. You will also, to some extent, receive incoming phone calls from customers who contact us themselves. Connected to the calls there is some administration but the role itself is telephone-based, and therefore we are looking for you who enjoy talking to customers and who sees every call as an opportunity to help! Working at collections also means many development opportunities. You will get to work with a wide range of clients, giving you the opportunity to develop your communication skills and your ability to solve problems. You will also have the chance to learn about credit and risk management, which is valuable knowledge that can benefit your career in the long term. Here you will be part of an open climate with high ceilings and close to decisions. Our collaboration is characterized by a big heart for the customer and the team and that we share our knowledge and join hands to make our customers even more satisfied. The work as a whole consists of providing professional service based on each unique situation by: - Handle customer matters by phone regarding overdue receivables - Take care of a certain administration linked to the calls - Collaborate with other functions internally To thrive and perform well in the role, we believe that you need to be: - Communicative and empathetic - Results oriented - Flexible We are looking for you who: - Has worked with customer service/people in some way, preferably over the phone - Speaks Finnish and English fluently It's meritorious if you: - Speaks Swedish as well - Have worked with pre-collection or collection before In addition to this, it is important to us that you recognize yourself in our values: we are wholehearted, we collaborate and we take the lead. With us you can expect: - A flat organization with fast decision-making processes - Development opportunities within your role and within the organization - Freedom with responsibility - Fun activities together with your team and the office - A culture where feedback, coaching leadership and community are important NOBA is an inclusive workplace that strives for diversity - we welcome all applicants regardless of who you are! Practical information: Start: Flexible Location: Stockholm, Torsplan Form of employment: Ongoing, 6 months probation Extent: Full time Working hours: 7.30-16 Fixed wage 💰 Take the chance and join us on a developing journey with us at the bank with big 🧡 and fast 👣. What happens when you have submitted your application? The number of steps in the recruitment process may vary depending on the position you are applying for, but we always try to keep the process as short and concise as possible, to protect your application experience. Typically, you can expect two interviews before reference and background checks. You can read more about how our recruitment process works in the FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq). If you have any questions or concerns about the position, please contact the responsible recruiter. We look forward to receiving your application! 🙏✨ Nordax Bank protects your privacy and, with reference to the GDPR, would like to ask you not to include any sensitive personal data in your application. Examples of sensitive personal data can be information about ethnic origin, political opinions, religious beliefs or information about your health, such as sick leave.

9 januari 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Customer Advisor på deltid till Pre-Collection

Nu söker via nya deltidskollegor, så kallade "tempar", till Pre-Collection hos oss. Collections är en utgående verksamhet där du till största del kommer att ringa ut till kunder som av något skäl ligger efter med sina betalningar. I vissa fall finns det enkla lösningar, i andra fall kommer du behöva lägga upp en långsiktig plan tillsammans med kunden. Du kommer även till viss del ta emot inkommande telefonsamtal från kunder som själva tar kontakt med oss. Kopplat till samtalen tillkommer en del administration men rollen i sig är telefonbaserad och därför söker vi dig som trivs med att prata med kunder och som ser varje samtal som en möjlighet att hjälpa! Att arbeta på Collections innebär många utvecklingsmöjligheter. Du kommer att få arbeta med en bred skala av kunder, vilket ger möjlighet att utveckla dina kommunikationsfärdigheter och din förmåga att lösa problem. Du kommer också att få chansen att lära dig om kredit- och riskhantering, vilket är värdefull kunskap som kan gynna din karriär långsiktigt. Här blir du en del av ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. Vårt samarbete präglas av stort hjärta för kunden och teamet och att vi delar med oss av våra kunskaper och krokar arm för att göra våra kunder ännu nöjdare. Arbetet går i sin helhet ut på att ge professionell service utifrån varje unik situation genom att: - Hantera kundärenden per telefon gällande förfallna fodringar - Sköta en viss administration kopplat till samtalen - Samarbeta med andra funktioner internt. Vi söker dig som: - Har jobbat med service/människor på något sätt - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska - Kan arbeta på deltid i minst 1-3 år framöver - Kan arbeta lite varje dag mellan den 29e och 9e, men främst mellan 29e-3e då vi har mest behov av vår deltidspersonal Det är meriterande om du: - Är bekant med norska språket - Har arbetat i kundtjänst eller nära relaterat arbete - Har tidigare erfarenhet av att arbeta inom finans/bank För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du behöver vara: - Kommunikativ och empatisk - Resultatorienterad - Flexibel Utöver detta är det viktigt för oss att du känner igen dig i våra värderingar: vi är helhjärtade, vi samarbetar och vi tar ledningen. Viktigt för dig att veta om: Denna roll kräver en introduktion på cirka två veckor på plats på kontoret. Under dessa två veckor krävs det så hög närvaro som möjligt för att skapa bra förutsättningar. Efter introduktion och när du är självgående i arbetet finns det möjlighet att arbeta 100% på distans. Hos oss kan du förvänta dig: - En platt organisation med snabba beslutsvägar - Utvecklingsmöjligheter inom din roll och inom organisationen - Frihet under ansvar - Roliga aktiviteter tillsammans med ditt team och kontoret - En kultur där feedback, coachande ledarskap och gemenskap är viktigt NOBA är en inkluderande arbetsplats som strävar efter mångfald - vi välkomnar alla sökande oavsett vem du är! Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm, möjlighet till distansarbete finns Anställningsform: Särskild visstidsanställning Omfattning: Vid behov, cirka 20-30 timmar per månad placerat i början av månaden Arbetstider: 8.30-17, kvällar och helger förekommer Timlön 💰 Ta chansen och följ med på en utvecklande resa med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣. Vad händer när du har skickat in din ansökan? Antalet steg i rekryteringsprocessen kan variera beroende på vilken tjänst du sök men vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncist som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelsen. Vanligtvis kan du förvänta dig två intervjuer innan referenstagning och bakgrundskontroll. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till under FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq). Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan! 🙏✨ NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.

9 januari 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Finnish speaking Customer Advisor to Pre-Collection (Part-time)

Do you want to be a part of an innovative bank with a welcoming atmosphere? Nordax is the right choice for you. We are now looking for new part time colleagues, as we call "temps", to Collections. Collections is an outbound business where you will mostly call out to customers who for some reason are lagging with their payments. In some cases there are simple solutions, in other cases you will need to set up a long-term plan together with the customer. You will also, to some extent, receive incoming phone calls from customers who contact us themselves. Connected to the calls there is some administration but the role itself is telephone-based, and therefore we are looking for you who enjoy talking to customers and who sees every call as an opportunity to help! Working at collections also means many development opportunities. You will get to work with a wide range of clients, giving you the opportunity to develop your communication skills and your ability to solve problems. You will also have the chance to learn about credit and risk management, which is valuable knowledge that can benefit your career in the future. At Nordax, you will be part of an open and welcoming climate. Our collaboration is characterized by a big heart for the customer and the team and that we share our knowledge and join hands to make our customers even more satisfied. The work as a whole consists of providing professional service based on each unique situation by: - Doing certain administration linked to the calls - Collaborating with other internal functions - Handling customer matters by phone regarding overdue invoices To thrive and perform well in the role, we believe that you need to be: - Communicative and empathetic - Results oriented - Flexible We are looking for you who: - Live in Sweden, near Stockholm - Have worked with service/people in some way, preferably over the phone - Speaks and writes fluently in Finnish and English - Can work part-time for at least 1-3 years - Can work a lot of hours in the first two weeks of each month when we are busiest It is important that you recognize yourself in our values: we are wholehearted, we collaborate and we take the lead. Good to know: This role requires an introduction/training of approximately two weeks on site at the office. During these two weeks, we need you to be at the office as much as possible so you can get the right conditions to perform in your role. After the introduction, when you have worked in the office for 1-2 months and are independent in your work, there is a possibility to work completely remotely. Our offer: - A non-hierarchical organization - Opportunities to develop - Breakfast every week - Fun activities - Feedback culture, coaching leadership and a culture where we care for each other! Practical information: - Start: November, december and/or january - Place: Stockholm, Gävlegatan 22, possibility to work remote - Employment form: Temporary employment - Salary: Hourly 💰 - Hours: 07:30-16:00, evening and some weekends Take the chance and join us on a developing journey at the bank with big 🧡 and fast 👣. What happens when you have submitted your application? The number of steps in the recruitment process may vary depending on the position you are applying for, but we always try to keep the process as short and concise as possible, to protect your application experience. Typically, you can expect two interviews before reference and background checks. You can read more about how our recruitment process works in the FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq). If you have any questions or concerns about the position, please contact the responsible recruiter. We look forward to receiving your application! 🙏✨ Nordax Bank protects your privacy and, with reference to the GDPR, would like to ask you not to include any sensitive personal data in your application. Examples of sensitive personal data can be information about ethnic origin, political opinions, religious beliefs or information about your health, such as sick leave.

9 januari 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024