Kirribilli Best of Basic AB jobb

Lediga jobb hos Kirribilli Best of Basic AB

Vi förstärker vårt team - butikssäljare damkläder Väla Centrum

Best of Basic är etablerade i Göteborg, Stockholm och Helsingborg och på webben. Vi säljer damkläder och riktar oss mot en målgrupp på kvinnor över 35 år. Vi är kända för vår gedigna service och kunnande och är numera en av de största återförsäljarna av några av våra varumärken. Läs mer om oss på www.bestofbasic.se Vi söker därför dig som har många års erfarenhet av att sälja mode i butik. Självklart har du även intresse av och följer med i olika trender och ha en utvecklad känsla för färg och form. Du ska vara säljorienterad och avslutsbenägen. Din främsta uppgift är försäljning och att hjälpa våra kunder med att hitta de plagg som bäst passar dom och möter deras speciella behov av kläder. Arbetet innefattar även uppackning av varor, kontrollera att antalet varor stämmer mot bifogad följesedel och att följesedlar stämmer beställnings/ orderbekräftelse underlag, prismärkning, hänga om i butik, bidra till skyltning, städning av butikslokals utrymmen, se till att butikslokalen är representativ under försäljningsdagens lopp, kassahantering. I arbetet ingår även att kunna hantera datakassa samt expediera webbshopsorder från butik. För att lyckas i rollen måste du älska mötet med kunden, och få en kick av att ge service utöver det vanliga. Van vid datakassa och dator. Eftersom vi expedierar mycket webbordrar via butiken, krävs att du kan hantera olika datasystem. För oss är mötet med våra kunder det viktiga i säljarbetet. Tjänsten är på 14 timmar i snitt i veckan, i detta ingår varannan lördag/söndag. I tjänsten ingår även att tjänstgöra som sommarvikarie under ordinarie personals semester. Vi intervjuar kontinuerligt och anställer när vi hittat lämplig sökande.

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
order/kundtjänst/plock och pack E-handel damkläder

KirribilliAB Best of Basic AB driver butiker samt e-handel. Vi behöver nu utöka med en tjänst som order, plock-och-pack samt kundtjanst för vår e-handel Vi letar efter dig som inte är rädd för att ta initiativ, du har lätt för att samarbeta och en förmåga att se vad dina kollegor behöver hjälp med. Du är positiv, lösningsorienterad och ansvarsfull. Du behärskar svenska både i tal och skrift obehindrat då du kommer att kommunciera med våra webbkunder. Du är effektiv och prestigelös samt gillar varierande arbetsuppgifter och vill jobba i ett snabbt växande e-handelsbolag. Som medarbetare hos oss kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara plock-och-pack, orderhantering, kundtjänst samt hantering av returer och inleveranser. Du kommer ha daglig kontakt med och ofta telefonsamtal från våra kunder. Det är därför av yttersta vikt att du är serviceminded och ser till att alltid ge våra kunder den bästa upplevelsen. Du är noggrann och säkerställer att alla paket går ut i tid. Du är stresstålig och ser till att flödet ute på lagret flyter på. Har du tidigare erfarenheter av butiks- eller plock-och-pack på ett e-handelsbolag och ett intresse för mode och design är det ett plus. Vi kräver att du skall ha god förståelse för datasystem, mycket gott ordningssinne samt inte vara rädd för att hugga och packa upp varor med medföljande prismärkning. Du skall även kunna svar på frågor i vår kundtjänst gällande orderstatus osv. Arbetstiden kan variera beroende på arbetsbelastningen på vår online verksamhet Tjänsten är på 70% som bas men innebär oftast mer arbetstid beroende på säsong och belastning Vi har kollektivavtal

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024