Skyotel AB jobb

Lediga jobb hos Skyotel AB

Sommarvikariat till vårt booking/receptions-team

Vi söker dig som vill jobba extra hos oss samt hela sommaren. Vårt arbete är förlagt fm/ em och helger. Sista ansökningsdag är 10e maj, men urval sker löpande och därför kan tjänsten komma att tillsättas tidigare. Som del av vårt kundservice-team på Sky är du vårt ansikte utåt och spindeln i nätet i vår reception. Du arbetar till stor del administrativt med bokningar och förfrågningar. Vi söker dig som är engagerad, driven, har stor service känsla och känner glädje i att möta våra gäster. Vi ser också att du är lyhörd, flexibel samt har stor ansvarskänsla. Att du är professionell i det jobb du gör tar vi för givet. Du bör ha några års arbetslivserfarenhet, gärna inom hotellbranschen. Datorvana samt goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Om du har kunskaper i norska är detta ett plus. Vi använder oss av hotellsystemet Newbook, och tidigare kunskaper i detta är meriterande. Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill vara med i vårt härliga team på Sky? Vänligen skicka in cv och personligt brev till mejladress: [email protected]

2 maj 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Vikariat Operation Manager

Placering: Linköping Vi söker en erfaren och engagerad driftansvarig för att axla rollen som Operation Manager i vår organisation. Som Operation Manager kommer du att ha en central roll i att säkerställa effektiv drift och hantering av vår verksamhet i Linköping. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbete, särskilt inom hotellbranschen. Vi har ett nära samarbete med våra kollegor i Norge och ser fram emot att fortsätta stärka banden över gränserna för att främja bästa praxis och utbyta kunskap. Arbetsuppgifter: Administrativa uppgifter inklusive personalhantering, löneadministration och schemaläggning. Ansvar för att upprätthålla god ekonomisk förståelse och hantering. Användning och hantering av hotellsystemet Newbook (tidigare erfarenhet meriterande, men inte ett krav). Flexibilitet att lära dig och arbeta med olika system och verktyg som krävs för att utföra dina uppgifter. Budget och resultatansvar Säkerställa en god arbetsmiljö och trivsel bland medarbetarna. Upprätta och upprätthålla goda arbetsrutiner. Kvalifikationer: Erfarenhet av liknande roller, särskilt inom hotellbranschen, är starkt önskvärd. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Starka administrativa färdigheter och förmåga att hantera personal. Grundläggande datorvana och förmåga att anpassa dig till nya system och teknologier. Kunskaper i norska är en fördel då vi är norskägda. Egenskaper: Strukturerad Ambitiös och målmedveten Punktlig Lösningsorienterad Stresstålig Tillträde: Efter överenskommelse. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med stora utvecklingsmöjligheter. Möjligheten att arbeta i en växande organisation med en dynamisk och positiv arbetskultur. Möjlighet att vara med att forma rollen och företaget Stöd för din fortsatta karriärutveckling och möjlighet för förlängning Vi söker en driven och ansvarsfull individ som trivs i en miljö där snabbhet och noggrannhet är nyckeln till framgång. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och bidra till vår fortsatta framgång, är du välkommen att ansöka om tjänsten som Operation Manager hos oss. Skicka in din ansökan och CV så snart som möjligt, vi ser fram emot att höra från dig!

8 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024