Lediga jobb hos Middlepoint AB
Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, centralt belägen i Stockholm city. Detta är ett prestigefyllt uppdrag där du får jobba i en social, affärsmässig och professionell miljö. Du arbetar självständigt i rollen som receptionist och levererar service i världsklass till alla människor du möter. Du blir ansiktet utåt och ett positivt första intryck som representerar huset och dess hyresgäster med en stark fokus på personlig och proaktiv service. Fastigheten har två receptioner och du ingår i ett serviceteam om fyra personer. Du kommer att vara stationerad i den mindre receptionen där du arbetar ensam men får avlösning av en kollega under lunchen och vid behov. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Ansvara för gemensamma ytor och lobbyn Posthantering och bud Passerkortshantering Växel och telefoni Kontakt med leverantörer Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att trivas i den här rollen ser vi att du är trygg i dig själv, representativ och har lätt för att kommunicera. Du trivs med att arbeta självständigt och sätter alltid service i första rummet. Du är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 100% heltid Start: Omgående Arbetstider: Måndag till fredag kl 06:30-15:30 Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I den här rollen arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du arbetar främst som receptionist hos våra olika kunder runt om i Stockholmsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, så som advokatbyrå, bank, mediebolag och även på våra konferensanläggningar och kontorscaféer. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Arbetsuppgifterna varierar mellan de olika uppdragen i denna roll och dina dagar ser väldigt olika ut. Du får därför erfarenhet av att jobba som receptionist, konferensvärd, kontorsassistent, inom event, kontorscafé etc. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du jobbar både självständigt och i team och exempel på uppgifter du kan ansvara för är: Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare Administrativt arbete i olika system Bokningar och beställningar Konferens och café Mail och telefon Post- och pakethantering Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som receptionist Vem är du? Välkomnande och serviceminded Glad och utåtriktad Strukturerad och ordningsam Orädd och gillar att möta nya människor Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad Flexibel och gillar varierat arbete Du talar flytande svenska och engelska Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system Om anställningen Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning Tjänsten är på 100% Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17 Uppdragen är belägna i Stockholm (främst i City, Solna, Kista, Sickla) Start omgående eller enligt överenskommelse Förutom löneförmånen med en extra snabb lönestege erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och andra speciella förmåner för våra flexande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just Flexande receptionist. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint! #Monster
Är du en serviceinriktad person som brinner för att skapa en välkomnande och professionell atmosfär? Vill du ha en varierad roll där du får arbeta med både kontorsservice, administration och konferenser? Då kan detta vara tjänsten för dig! Middlepoint söker nu en Receptionist & Service Manager till ett av Sveriges största och mest innovativa fastighetsbolag. Här blir du en del av ett engagerat team som tillsammans ser till att kontoret, servicecentret och konferensverksamheten fungerar på toppnivå. Om rollen I denna roll är du företagets ansikte utåt och en nyckelperson i att skapa en professionell och trivsam arbetsmiljö. Du kommer att arbeta i ett team om tre personer och tillsammans säkerställa att kontoret och företagets servicecenter håller högsta klass. En viktig del av tjänsten är att ansvara för konferensservice, där du ser till att mötesrum är iordningställda, teknik fungerar smidigt och att gäster och kollegor får en förstklassig upplevelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Konferensservice – iordningställande av mötesrum, teknisk support, välkomnande av gäster och deltagare Reception – bemöta och registrera besökare samt skapa en förstklassig gästupplevelse Samordna kontorets dagliga drift, inklusive telefon- och mailhantering Post- och budhantering Ronderingar för att säkerställa att kontors- och konferensmiljöer är representativa och funktionella Beställningar och bokningar av exempelvis kontorsmaterial, tjänster och catering Vem är du? Vi söker dig som är en lösningsorienterad, proaktiv och serviceinriktad person. Du har ett öga för detaljer och trivs i en roll där du får ta ansvar, skapa struktur och ge service till både medarbetare och gäster. För att lyckas i rollen ser vi att du är: Strukturerad, noggrann och ordningsam Van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och tar egna initiativ Social, positiv och professionell i ditt bemötande Erfaren av att arbeta med konferens- och mötesservice är meriterande Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Vikariat fram till april 2026 Start: Mitten av juli Arbetstider: Måndag till torsdag, ca 08-17 Vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater som en del i rekryteringsprocessen. Vår kund är en av Sveriges största aktörer inom stadsutveckling och har sitt huvudkontor i Sickla – en plats där innovation, hållbarhet och trivsel står i centrum. Deras kontor har till och med utsetts till Sveriges finaste! Här får du arbeta i en inspirerande miljö där människorna som vistas i lokalerna är lika viktiga som byggnaderna de förvaltar. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team! I denna tjänst finns möjlighet att jobba inom alla våra olika områden i Göteborg: kontorsreception, infodisk i köpcentrum, konferens, café och event. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Telefon och mail Kontakt med leverantörer Administrativt arbete i system Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Ansvara för konferensrum samt ronderingar på kontoret Arbeta på olika event Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Behovsanställning med möjlighet att jobba mycket Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Start: Omgående Arbetstider: Varierande, du kan jobba både vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Är du en serviceinriktad och flexibel stjärna som söker ett roligt och varierande extrajobb? Då kan det här vara den perfekta möjligheten för dig! Vi söker en driven och social medarbetare som vill arbeta inom våra olika verksamhetsområden – med störst fokus på köpcentrum. I denna spännande roll blir du ansiktet utåt, där du varje dag möter besökare, svarar på frågor och ser till att ge toppenservice i alla lägen. Du kommer att få upplärning i flera olika köpcentrum runt om i Stockholm och hoppa in där behovet finns för dagen. Ingen dag är den andra lik, och du får chansen att arbeta i olika miljöer, träffa nya människor och utveckla din serviceförmåga till nästa nivå. Vi söker dig som trivs i en dynamisk roll där flexibilitet, initiativförmåga och ett positivt bemötande är avgörande då du bokas som jour och hoppar in när behovet uppstår. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Hänvisa kunder och ge service på hög nivå Representera centrumet utåt Telefon och mail Kontakt med leverantörer Administrativt arbete i system Informera om och erbjuda centrumens servicetjänster Arbeta på olika event Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Behovsanställning med fasta jourpass antingen varje eller varannan helg Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter Start: Omgående Arbetstider: Fasta helger, samt vardagar vid behov Bakgrundskontroll tas inför anställning Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Vill du bli en del av ett engagerat och serviceinriktat team? I rollen som Service Manager hos oss på E-Way, det välbesökta servicecenter i Skärholmen Centrum, får du vara ansiktet utåt och skapa positiva upplevelser för både besökare, kunder och medarbetare. Med ett professionellt och varmt bemötande ser du till att varje besök blir så smidigt och trevligt som möjligt. Du erbjuder hjälp med allt från enklare ärenden till mer avancerad service – alltid med kundupplevelsen i fokus. I rollen jobbar du både administrativt och fysiskt för att levererar service på hög nivå! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera post- och paketutlämning Arbeta på ett logistiskt effektiv sätt Välkomna och vägleda besökare Sköta kontakt med leverantörer och fraktbolag Stötta med kommunikation via centrumets sociala medier Ansvara för serviceärenden och daglig administration Bidra till utveckling och förbättring av serviceutbudet Vi söker dig som: Har en naturlig känsla för service och bemötande Är flexibel, självgående och trivs med båda fysiska och administrativa uppgifter Har god kommunikationsförmåga och är lyhörd för olika behov Gillar att ta ansvar och vara delaktig i att utveckla arbetssätt Gärna har jobbat med pakethantering och/eller logistik Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 100% Start: juni 2025 Arbetstider: Måndag till fredag 09:00-17:30 samt varannan vecka 12:15-20:15. Du kommer även jobba varannan lördag 09:45-14:45 Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint! #Monster
Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du som kundvärd på en myndighet i Göteborg. Som kundvärd på detta prestigefyllda uppdrag får du jobba i en social och affärsmässig miljö. Du är självgående och trivs med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter på egen hand. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Underhåll av kopiatorer, faxar och skrivare Underhåll av kaffemaskiner Post- och pakethantering Hämtning av frukost en gång i veckan Beställa kontorsmaterial etc Bidra till trivsel och ordning i köken genom att tömma diskmaskinen regelbundet och Se över alla våningsplan och hålla korridorer fria från skräp och föremål Bidra till att lokalerna upplevs rena, inbjudande och välorganiserade Vid behov hjälpa städet med att hämta varor från godsmottagningen Vem är du? Vi söker dig som är prestigelös och har lätt för att kavla upp ärmarna där det behövs – oavsett uppgift. Du har ett öga för detaljer och arbetar noggrant, samtidigt som du är effektiv och har ett bra driv i det du gör. Du trivs i en stödjande roll där du får bidra till helheten, och du gör det med ödmjukhet, servicekänsla och ett positivt bemötande mot både kollegor och besökare. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställningen Anställning: Vikariat Start: Slutet av juli till februari 2026 Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny glädjespridare till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen i en stor kontorsfastighet i Solna med närhet till både Vasastan och Kungsholmen. Som receptionist på detta spännande uppdrag får du jobba i en social och affärsmässig miljö, där du och ditt team om tre levererar service i världsklass till alla människor ni möter och interagerar med. I huset sitter flera olika företag som du i din roll som receptionist representerar och assisterar i olika serviceärenden. Här är engagemang och entusiasm grunden till att skapa minnesvärda serviceupplevelser för både besökare och kollegor. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna och registrera besökare Hantera besöks- och passerkort Telefon och mail Ansvara för gemensamma ytor och konferensrum Bokningar och beställningar Posthantering och bud Kontakt med leverantörer Förbereda inför möte (ex. utskrifter och annat material) Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor, vi lägger ribban högt när det kommer till bemötande och ett glatt första intryck! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som utstrålar positivitet som smittar av sig. Du har i tidigare roller behövt ta ansvar över ditt eget arbete och är inte främmande för att lyfta blicken och se hur du kan stötta dina kollegor på bästa sätt. Rollen ställer höga krav på både engagemang och flexibiliteten att anpassa sig till och prioritera bland olika arbetstempon och moment. För att kunna vara effektiv i rollen krävs det förmågan att kommunicera tydligt och förmedla information på ett serviceminded sätt i tal och skrift. Krav för tjänsten Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet (Word, Excel, Outlook) Avslutad gymnasieutbildning Flytande i svenska och engelska i båda tal och skrift Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning, heltid Start: Augusti 2025 Arbetstider: måndag-fredag mellan 07:00-18:00 på ett rullande schema Vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater inför anställning Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om rollen Är du en servicestjärna som älskar att möta människor och skapa en välkomnande atmosfär? Då kan detta vara rätt roll för dig! Middlepoint söker nu ett nytt och motiverat receptionsteam till en välbesökt kontorsfastighet mitt i City. Du blir anställd hos oss på Middlepoint och arbetar tillsammans med dina kollegor för att leverera förstklassig service till fastighetens hyresgäster och besökare. Din nya arbetsplats präglas av den dynamiska och internationella storstadsmiljön runtomkring, där ditt team med varmt och personligt värdskap ansvarar för att skapa en attraktiv och stimulerande atmosfär i två bemannade receptionsytor. Du är en central del i den dagliga driften och serviceleveransen, och rollen är både självständig och varierad. Du kommer bland annat att: Välkomna besökare och representera huset Ta emot och koordinera felanmälningar i huset och andra fastigheter Agera kundtjänst för hyresgästfrågor Hantering av passerkort och accesser Koordinering av evenemang i fastigheten Hantering av bokningar och beställningar Ansvar för öppning av fastigheten Jobba med utveckling och framdriften av fastigheten Stötta dina kollegor i båda receptioner Vem är du? Du är en engagerad och lösningsorienterad person med ett genuint intresse för service. Du är självgående, organiserad och trygg i att ta egna initiativ. Samtidigt är du varm i ditt bemötande och har lätt för att skapa och sprida en välkomnande miljö och god stämning. För att lyckas i rollen är du van vid att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att skapa relationer med besökare, hyresgäster och kollegor - detta för att tillsammans med oss utveckla verksamheten och vår serviceleverans. Om vi får önska så har du tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen som kommer underlätta den administrativa och koordinerande delen i rollen. Krav för rollen Har tidigare erfarenhet av en serviceroll (t.ex. reception, butik eller liknande) Talar flytande svenska och engelska Har god datorvana och erfarenhet av Office-paketet Är snabblärd när det gäller nya system Om anställningen Start: 1a Juni Omfattning: Heltid, måndag–fredag kontorstider Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Bakgrundskontroll tas under processen och inför en eventuell anställning. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I den här rollen arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du arbetar främst som receptionist hos våra olika kunder runt om i Stockholmsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, så som advokatbyrå, bank, mediebolag och även på våra konferensanläggningar och kontorscaféer. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Arbetsuppgifterna varierar mellan de olika uppdragen i denna roll och dina dagar ser väldigt olika ut. Du får därför erfarenhet av att jobba som receptionist, konferensvärd, kontorsassistent, inom event, kontorscafé etc. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du jobbar både självständigt och i team och exempel på uppgifter du kan ansvara för är: Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare Administrativt arbete i olika system Bokningar och beställningar Konferens och café Mail och telefon Post- och pakethantering Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som receptionist Vem är du? Välkomnande och serviceminded Glad och utåtriktad Strukturerad och ordningsam Orädd och gillar att möta nya människor Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad Flexibel och gillar varierat arbete Du talar flytande svenska och engelska Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system Om anställningen Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning Tjänsten är på 100% Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17 Uppdragen är belägna i Stockholm (främst i City, Solna, Kista, Sickla) Start omgående eller enligt överenskommelse Förutom löneförmånen med en extra snabb lönestege erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och andra speciella förmåner för våra flexande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just Flexande receptionist. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint! #Monster
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 53 jobb