Middlepoint AB jobb

Lediga jobb hos Middlepoint AB

Receptionist till internationellt bolag i centrala Stockholm (Vikariat)
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en engagerad servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, ett internationellt energibolag mitt i Stockholm city. Som receptionist på detta prestigefyllda uppdrag får du jobba i en exklusiv och affärsmässig miljö där du får möjlighet till att sätta din prägel på högklassig service. Du är den första man möts av när man besöker kontoret och ser till att alla välkomnas på ett professionellt och serviceminded sätt. I din roll som receptionist skapar du förutsättningar för givande möten och representerar företaget utåt. Du levererar service i världsklass till alla människor du möter och blir en del av ett litet team på kontoret som du supporterar och avlastar vid behov. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Proaktivt välkomna medarbetare och gäster Diverse administrativa uppgifter Telefonväxel och mail Ansvara för gemensamma ytor, konferensrum och catering Dukning och förberedelse inför möten på hög nivå Bokningar och beställningar Posthantering och bud Nyckelhantering och passerkortssystem Kontakt med leverantörer Planering av evenemang och tillställningar Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningarna som kan uppstå. Du håller en hög nivå av service och professionalitet i alla situationer och är väl medveten om att bra service lägger grunden för bolagets relationer och samarbeten. Du har förmågan att se detaljer och lägger stor vikt vid att erbjuda det lilla extra för både medarbetare och gäster. Att se lite längre än de egna arbetsuppgifterna är en självklarhet för dig och du jobbar proaktivt för att se till kontorets behov. För att trivas i rollen gillar du att jobba prestigelöst och har ett öga för det estetiska, du tar ansvar för att hålla kontoret representativt och i toppskick. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Heltid, 100%. Vikariat mellan augusti-oktober Arbetstider: Måndag till fredag ca. kl 08:00-17:00 Den här tjänsten är säkerhetsklassad, för att kunna tillträda rollen krävs en godkänd säkerhetsprövning. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

Idag
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Kundvärd sökes till vikariat v34-38
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Nu söker vi en servicestjärna som vill jobba under veckorna 34-38 hos vår kund som är verksam inom dagligvaruhandel och har sitt huvudkontor i Solna. I rollen som kundvärd ansvarar du för att säkerställa en trivsam och fungerande miljö genom dagliga ronderingar, hantering av möbleringar samt att felanmälningar tas om hand på ett effektivt sätt. Arbetet innebär en nära kontakt med både kollegor och kunder, där servicekänsla och ansvarstagande är centralt. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Utföra dagliga ronderingar i fastigheten för att säkerställa ordning, säkerhet och trivsel. Hantera och genomföra möbleringar i lokaler enligt behov eller bokningar. Ta emot, registrera och följa upp felanmälningar i ärendehanteringssystemet Maximo. Vara kontaktyta gentemot både hyresgäster och intern personal vid frågor eller praktiska ärenden. Säkerställa att gemensamma ytor är i gott skick samt rapportera eventuella avvikelser. Stötta vid enklare praktiska uppgifter i den dagliga driften av lokaler och arbetsmiljö. Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team.  Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av ärendehanteringssystemet Maximo.  Anställningen Anställningsform: Timanställning, vikariat på 5 veckor Sysselsättningsgrad: Heltid 100% Start: v34-38  Arbetstider: Måndag-fredag, 07:00-16:00 Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

Idag
Sista ansökan:
20 december 2025
Receptionist sökes till Infocenter i Frölunda Torg - Extrajobb
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team!  I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Timanställning  Sysselsättningsgrad: Fasta helgpass samt extra vid behov. Du kan även komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Start: Omgående Arbetstider: Varierande under centrumets öppettider (vardagar: 10.00-20.00, lördagar: 10:00-18.00 och söndagar: 11:00-17:00). Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

Igår
Sista ansökan:
31 juli 2025
Receptionist sökes till flexibelt extrajobb
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team! I denna tjänst finns möjlighet att jobba inom alla våra olika områden i Göteborg: kontorsreception, infodisk i köpcentrum, konferens, café och event. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Telefon och mail Kontakt med leverantörer Administrativt arbete i system Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Ansvara för konferensrum samt ronderingar på kontoret Arbeta på olika event Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Behovsanställning med möjlighet att jobba mycket Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Start: Omgående Arbetstider: Varierande, du kan jobba både vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

Igår
Sista ansökan:
6 december 2025
Platschef i reception till mediabolag på Södermalm
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Middlepoint söker nu en serviceminded, glad och positiv platschef till reception som brinner för det personliga mötet med människor och kan ha flera bollar i luften samtidigt. Du blir anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett stort mediabolag beläget på Södermalm i Stockholm. I rollen som platschef i receptionen har du tillsammans med dina kollegor det övergripande ansvaret för den kvalitativa leveransen av servicen på bolaget. På detta uppdrag får du chansen att jobba i ett serviceteam om två personer i en professionell och affärsmässig miljö, där du dagligen har ett nära samarbete med facility- och vaktbolag för att säkerställa den dagliga driften av huset. Dina arbetsuppgifter varierar, men innefattar bland annat: Övergripande ansvar för den dagliga driften av receptionen och backoffice Ta emot gäster och besökare Arbetsleda teamet Ansvarig för telefon och mail Post och-pakethantering Månadsvisa avstämningar med personal Övergripande ansvar för beställningar av catering samt planering av event Administrativt arbete Vem är du? Vi tror att du är en stark serviceprofil som är flexibel och prestigelös i ditt arbetssätt. Du har ett öga för vad som behöver göras och tar dig an dina arbetsuppgifter med entusiasm. Vi ser gärna att du är energisk, positiv och trivs i att jobba i team. Krav för tjänsten: Du har arbetat med service tidigare, gärna i en ledande befattning Flytande i engelska och svenska, både i tal och skrift Gymnasieexamen Goda kunskaper i Officepaketet Anställningen: Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: I juli Sysselsättningsgrad: 100%, heltid Arbetstider: måndag-fredag, kontorstider Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
18 december 2025
Receptionist och konferensvärd till kontorsfastighet i Solna
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Nu söker vi en ny servicestjärna till vår kund i Solna. Som receptionist och konferensvärd kommer du att ge högklassig service som kännetecknas av ett varmt och personligt värdskap. I din roll kommer du att arbeta i receptionen samt med att planera och ställa i ordning inför möten och konferenser och förbereda mat och dryck till konferensgäster. Kundens fokus är att konferensgästerna ska kunna ha ett så effektivt möte som möjligt. Gästerna har möten i allt från intern konferens till kundevent. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Aktivt servicebemötande av gäster i lokalerna (skapa trivsel, logistik, tydlighet) I ordningsställande av mat och dryck till konferensgäster Planering och förberedelse av lokalerna inför möten och konferenser Service i konferensrum inklusive teknisk utrustning Bokningar och merförsäljning Vem är du? Vi söker en engagerad och lösningsorienterad person på heltid som snabbt kan sätta sig in i nya uppgifter och arbeta effektivt under varierande förutsättningar. Du är orädd, flexibel i ditt arbetssätt och trivs med att hantera både större grupper och mer krävande besökare på ett professionellt och tryggt sätt. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet och systemvana Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Visstid med chans till förlängning Sysselsättningsgrad: Heltid 100% Start: Augusti till och med 31 december 2025 Arbetstider: Måndag till fredag, 7:30-16:00 och 9:30-18:00 Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
18 december 2025
Receptionist till kontor mitt i Stockholm city!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team!  I rollen som receptionist arbetar du hos vår kund, ett börsnoterat bolag som erbjuder kredithanteringstjänster, med kontor centralt beläget på Östermalm. Du arbetar självständigt i din roll och levererar service i toppklass till alla på kontoret och ser till att den dagliga driften av kontoret sköts på bästa sätt.   I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Diverse administrativa uppgifter  Telefon och mail Ansvara för gemensamma ytor, konferensrum och catering Bokningar och beställningar Posthantering och bud Nyckelhantering och passerkortssystem Växel och telefoni Löpande kontakt med lokalvård och fastighetsskötare  Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! Vi tror att du är en varm och välkomnande person som vet vad högklassig service innebär. Du är van vid att arbeta självständigt och har ett öga för vad som behöver göras och tar egna initiativ. Vidare känner du dig trygg i att arbeta med dator som verktyg och har erfarenhet av Office-paketet sedan innan. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: Senast 11 augusti Arbetstider: Måndag till fredag kl 08-16:30 Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Service host till modebolag i Stockholm city på deltid 50%
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Nu söker vi en service host till vår kund som är ett globalt modehus med kontor i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta flytande i tjänsten och vara ansiktet utåt för företagets externa gäster och medarbetare. Ditt uppdrag handlar om att skapa en inbjudande och varm atmosfär, där du möter varje besökare med ett genuint leende och service i världsklass. Du arbetar smidigt och flexibelt, tar egna initiativ och ser till att receptionsytan alltid är prydlig och välkomnande.  I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna och ta emot externa gäster och medarbetare med ett professionellt och varmt bemötande Erbjuda kaffe, vatten och annan service för att göra besöket så trevligt som möjligt Hålla receptionsområdet rent, prydligt och inbjudande Arbeta flexibelt och ta egna initiativ för att förbättra gästens upplevelse Hantera enklare administrativa uppgifter kopplade till receptionen vid behov Täcka upp i receptionen vid behov Samarbeta med övriga teamet för att skapa en sammanhållen och välkomnande atmosfär Vem är du? Vi söker dig som är genuint utåtriktad, positiv och serviceinriktad. Du trivs i mötet med människor och har en naturlig förmåga att få andra att känna sig välkomna och sedda. Du är flexibel, tar egna initiativ och är noggrann i ditt arbete för att skapa en trivsam och professionell miljö. Du har en god kommunikativ förmåga och arbetar enkelt och smidigt i en dynamisk miljö där du hanterar flera uppgifter samtidigt. Samarbete och en hjälpsam inställning kommer naturligt för dig, samtidigt som du tar ansvar för att receptionen alltid är i toppskick. Som person är du trygg, positiv och sprider energi – någon som får gäster och kollegor att känna sig välkomna och uppskattade från första stund. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställningen Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: Deltid, 50% Start: Augusti 2025 Arbetstider: Måndag till fredag 07:30-11:30 Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
18 december 2025
Receptionist till finansbolag i Stockholm!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Är du en professionell glädjespridare som brinner för service och gillar nya utmaningar? Vi söker nu en riktig servicestjärna till receptionen hos vår kund i centrala Stockholm! Vår kund är verksam inom bland annat rådgivning och kapitalförvaltning och ställer precis som vi, höga krav på service på enastående och professionell nivå. I denna roll är du inte bara ansiktet utåt, utan bygger relationer och representerar företaget i det dagliga mötet – alltid med överraskande och inspirerande service som drivkraft! I ditt team om fyra personer har ni gemensamt ansvar över kontoret som helhet och att lägga grunden för ett positivt och minnesvärt intryck.  I dina ansvarsområden ingår bland annat: Välkomna, guida och skriva in besökare Bokningar och beställningar Ha uppsikt över foajé/entré och se till att den är iordningställd Telefon och mailhantering Catering och servering av luncher Post och bud Visst administrativt arbete Varierande servicerelaterade uppgifter Vem är du? Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Du gillar att arbeta i högt tempo och har god prioriteringsförmåga. Att dina gäster och kunder alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett varmt och professionellt välkomnande samt en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för alla du kommer i kontakt med. Du har sedan tidigare goda kunskaper och vana inom Office-paketet och lätt för att förstå administrativa processer. Självklart ska du också ha roligt på jobbet – arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna! Vi ser att du har Tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana Goda kunskaper i Svenska och Engelska Om anställningen Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september med eventuell möjlighet att börja tidigare  Arbetstider: Ca 08:00-17:00 Sysselsättningsgrad: 100% heltid Vi utför bakgrundskontroller på alla kandidater innan anställning. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
1 september 2025
Receptionist sökes till extrajobb i paket- och servicedisk i Skärholmen ...
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team i Skärholmen Centrum! I rollen som Receptionist hos oss på E-Way, det välbesökta servicecenter i Skärholmen Centrum, får du vara ansiktet utåt och skapa positiva upplevelser för både besökare, kunder och medarbetare. Med ett professionellt och varmt bemötande ser du till att varje besök blir så smidigt och trevligt som möjligt. I rollen jobbar du både administrativt och fysiskt för att levererar service på hög nivå! I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Hantera post- och paketutlämning Kunna arbeta effektivt och logistiskt  Välkomna och vägleda besökare Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team.  Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och trivs med att jobba fysiskt. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet. Du talar flytande svenska och engelska. Det är även meriterande om du har erfarenhet av post och pakethantering. Anställningen Anställningsform: Timanställning  Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Under sommarperioden kommer det att vara ett fast helgschema. Start: Omgående Arbetstider: Varierande, du kan jobba både vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
14 december 2025