Middlepoint AB jobb

Lediga jobb hos Middlepoint AB

Ambulerande Service Manager till reception i Göteborg

Om tjänstenHär är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I denna roll arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du främst arbetar som receptionist hos våra olika kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, såsom fastighetsbolag, banker, köpcentrum och även på våra konferensanläggningar. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du arbetar både självständigt och i team. Exempel på uppgifter du kan ansvara för är: Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare som receptionist/servicemedarbetare. Administrativt arbete i olika system Bokningar och beställningar Konferensansvarig Mail och telefon Post- och pakethantering Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som servicemedarbetare. Vem är du? Välkomnande och serviceminded Glad och utåtriktad Ansvarstagande och självständig Strukturerad och ordningsam Orädd och gillar att möta nya människor Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad Flexibel och gillar varierat arbete Du talar flytande svenska och engelska Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system Om anställningen Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning 100% anställningsgrad (de dagar det inte finns något direkt behov får du istället gå på utbildning/ytterligare upplärning eller stärka upp där behovet finns) Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17 Uppdragen är belägna i Göteborg Start omgående eller enligt överenskommelse Vi erbjuder b.la. friskvårdsbidrag, löpande utbildning, teamaktiviteter och andra speciella förmåner för våra ambulerande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just ambulerande servicemanagers. Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

24 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Service Manager och receptionist till Coors huvudkontor

Om tjänsten Är du en riktig glädjespridare som brinner för service? Som receptionist på detta roliga uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, ansvarsfullt och utvecklande arbete. Du är anställd hos oss på Middlepoint och jobbar ute hos vår partner Coor, ett ledande Facility management bolag beläget i Kista. Hela kontoret kommer under 2024/2025 flytta till sprillans nya moderna lokaler i Solna, ett projekt som du kommer vara ytterst involverad i att koordinera och genomföra. Du och din kollega är självklart också ansikten utåt för företaget och levererar service på högsta nivå till såväl medarbetare som besökare. Dessutom bidrar du till en väl fungerande arbetsplats och en härlig stämning på kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår både praktiska som administrativa moment, där riktigt bra service alltid står i fokus: Välkomnandet och trivseln på kontoret Jobba proaktiv för en fungerande arbetsplats Utveckla och uppdatera hållbarhetsarbete (t.ex. återvinning, energi) Ansvara för post- och pakethantering Tillsyn över smart teknologi som konferensteknik och skärmar Kontakt med leverantörer Ta emot och eskalera felanmälningar Diverse administrativa uppgifter Vem är du? Till den här rollen letar vi en sann problemlösare med en utpräglat känsla för service. Du har ett intresse för tekniska lösningar och är orädd att ta dig an mindre komplexa problem på egen hand. Du utstrålar öppenhet och tillgänglighet för alla medarbetares funderingar och behov och bidrar till en dynamisk kontorsmiljö.Eftersom du ingår i ett team ser vi dig som kommunikativ lagspelare som ställer upp för dina kollegor och samarbetar för en välfungerande arbetsplats. Krav Avslutad gymnasieutbildning Har tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Om anställningenAnställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställningStart: OmgåendeArbetstider: Heltid, måndag till fredag kl 08-17 Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

24 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Receptionist på 50% till stort fastighetsbolag på Stureplan (vikariat)

Om tjänstenVi söker nu en servicestjärna till oss på Middlepoint! I denna roll arbetar du som receptionist ute hos vår kund mitt i Stockholm city på Stureplan. Ni arbetar två stycken i receptionen på huvudkontoret på detta stora fastighetsbolag. Du har tillsammans med din kollega det övergripande ansvaret för leverans och utveckling av såväl service som administration på uppdraget. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Administrativt arbete i system Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Beställning av fika, catering, frukostar samt uppdukning och servering av detta Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Ansvara för konferensrum samt ronderingar Vem är du?Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du trivs i att arbeta i ett högt tempo samt är driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Krav för tjänsten: Erfarenhet av arbete inom service, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Office-paketet Talar flytande svenska och engelska Avslutad gymnasieexamen AnställningenAnställningsform: VikariatSysselsättningsgrad: 50%Start: 29/7 till 13/9 2024Arbetstider: Måndag, tisdag, onsdag 11:00-15:00 Torsdagar 8:00-13:00 Fredagar 11:00-14:00 Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

23 april 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Receptionist till internationellt bolag i Norrort

Om tjänsten Är du en riktig glädjespridare som brinner för service? Som receptionist på detta roliga uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, ansvarsfullt och utvecklande arbete. Du är anställd hos oss på Middlepoint och jobbar ute hos vår kund, ett stort internationellt bolag beläget i Norrort. Du är ansiktet utåt för företaget och levererar service på högsta nivå till såväl medarbetare som besökare. Dessutom bidrar du till en väl fungerande arbetsplats och en härlig stämning på kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomnandet och trivseln på kontoret Ta emot besökare Post- och bud Bokningar och beställningar Kontakt med leverantörer Administrativt arbete i system Hjälpa till vid större evenemang och afterwork Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor och trivs med att vara spindeln i nätet. Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och ditt strukturerade arbetssätt gör du det lilla extra för att leverera förstklassig service. Att kunden alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett väl fungerande kontor och en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för dina kollegor. Krav Avslutad gymnasieutbildning Har tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Om anställningenAnställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställningStart: OmgåendeArbetstider: Heltid, måndag till fredag kl 08-17 Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, företagsfester och stans bästa kollegor! Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

23 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Receptionist på 86% till Infocenter i Frölunda Torg (vikariat)

Om tjänsten I denna roll som Receptionist och Service manager får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du somreceptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt förmedarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollegakommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör.Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du?Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är noggrann, positiv och gillar att jobba i team. Du är professionell i ditt sätt att bemöta besökare och kollegor och orädd inför att ta egna initiativ.För att göra succé i rollen är du medveten om vikten av engagerad service för att utveckla verksamheten framåt samt har lätt att hantera oväntade situationer på ett serviceminded sätt. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande AnställningenAnställningsform: FöräldravikariatSysselsättningsgrad: 86%Start: Enligt överenskommelse men senast juni 2024Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan lördag 09:30-14:00. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

23 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Receptionist till internationellt företag i Göteborg

Om tjänstenVi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund iGöteborg. Som receptionist på detta prestigefyllda uppdrag får du jobba i en social och affärsmässig miljö där du ges godamöjligheter till utveckling. I din roll som receptionist levererar du förstklassig service och har ett helhetsansvar för kontoret.I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Ta emot och välkomna besökare Ha det övergripande ansvaret för driften av kontoret Boka resor och hotell Anordna och boka events Samordna och planera för kontorstjänster, utrustning, förnödenheter, underhåll och förvaltning av densamma. Diverse administrativa uppgifter samt agera stöd till VD och ledning vid behov Vem är du?Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en stark lagspelare med positiv inställningsom tar ansvar för dina åtaganden. Vidare ser vi att du är flexibel, självständig och anpassningsbar då arbetsuppgifternakan variera från dag till dag. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om AnställningAnställningsform: Vikariat på 12 månader med chans till förlängningStart: 25 aprilArbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

23 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Ambulerande Service Manager sökes till reception!

Om tjänsten Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I den här rollen arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du arbetar främst som receptionist hos våra olika kunder runt om i Stockholmsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, så som advokatbyrå, bank, mediebolag och även på våra konferensanläggningar och kontorscaféer. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Arbetsuppgifterna varierar mellan de olika uppdragen i denna roll och dina dagar ser väldigt olika ut. Du får därför erfarenhet av att jobba som receptionist, konferensvärd, kontorsassistent, inom event, kontorscafé etc. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du jobbar både självständigt och i team och exempel på uppgifter du kan ansvara för är: Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare Administrativt arbete i olika system Bokningar och beställningar Konferens och café Mail och telefon Post- och pakethantering Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som receptionist Vem är du? Välkomnande och serviceminded Glad och utåtriktad Strukturerad och ordningsam Orädd och gillar att möta nya människor Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad Flexibel och gillar varierat arbete Du talar flytande svenska och engelska Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system Om anställningen Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande visstidsanställning 100% (de dagar det inte finns lediga pass får man istället gå på ytterligare upplärning alternativt hjälpa till där det behövs) Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17 Uppdragen är belägna i Stockholm (främst i City, Solna, Kista, Sickla) Start omgående eller enligt överenskommelse Förutom löneförmånen med en extra snabb lönestege erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och andra speciella förmåner för våra flexande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just Flexande receptionist. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

23 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Receptionist till stort fastighetsbolag på Stureplan

Om tjänstenVi söker nu en rutinerad servicestjärna till oss på Middlepoint!Detta är en tjänst för dig som vill ta nästa kliv i karriären och har viss branscherfarenhet sen tidigare.I denna roll arbetar du som receptionist ute hos vår kund mitt i Stockholm city.Du har tillsammans med din kollega det övergripande ansvaret för leverans och utveckling av såvälservice som administration på fastighetsbolagets huvudkontor. Dina dagar kommer vara fartfyllda och varierande och rollen ställer höga krav på att kunna balansera mellan enastående service gentemot alla du möteroch noggrannhet när det kommer till administrativa uppgifter. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Administrativt arbete i system Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Beställning av fika, catering, frukostar samt uppdukning och servering av detta Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Planering inför möten, event och föreläsningar Ansvara för konferensrum samt ronderingar Vem är du? Vi tror att du är en erfaren servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du trivs i att arbeta i ett högt tempo samt ärdriven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer.Tillsammans med kundenbefinner vi oss i en spännande utvecklingsfas och letar efter en person som vill vara med på denna resa och bidra med input och förbättringsförslag. Krav för tjänsten: Erfarenhet av arbete inom service, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Office-paketet Talar flytande svenska och engelska Avslutad gymnasieexamen AnställningenAnställningsform: Vikariat på ca 1 år med chans till förlängningSysselsättningsgrad: 100% Start: I slutet av majArbetstider: måndag-fredag, kontorstider Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

23 april 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Receptionist på 86% till Infocenter i Frölunda Torg (vikariat)

Om tjänsten I denna roll som Receptionist och Service manager får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du somreceptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt förmedarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollegakommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör.Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du?Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är noggrann, positiv och gillar att jobba i team. Du är professionell i ditt sätt att bemöta besökare och kollegor och orädd inför att ta egna initiativ.För att göra succé i rollen är du medveten om vikten av engagerad service för att utveckla verksamheten framåt samt har lätt att hantera oväntade situationer på ett serviceminded sätt. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande AnställningenAnställningsform: FöräldravikariatSysselsättningsgrad: 86%Start: Enligt överenskommelse men senast juni 2024Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan lördag 09:30-14:00. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

22 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Receptionist till internationellt bolag i Norrort

Om tjänsten Är du en riktig glädjespridare som brinner för service? Som receptionist på detta roliga uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, ansvarsfullt och utvecklande arbete. Du är anställd hos oss på Middlepoint och jobbar ute hos vår kund, ett stort internationellt bolag beläget i Norrort. Du är ansiktet utåt för företaget och levererar service på högsta nivå till såväl medarbetare som besökare. Dessutom bidrar du till en väl fungerande arbetsplats och en härlig stämning på kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomnandet och trivseln på kontoret Ta emot besökare Post- och bud Bokningar och beställningar Kontakt med leverantörer Administrativt arbete i system Hjälpa till vid större evenemang och afterwork Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor och trivs med att vara spindeln i nätet. Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och ditt strukturerade arbetssätt gör du det lilla extra för att leverera förstklassig service. Att kunden alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett väl fungerande kontor och en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för dina kollegor. Krav Avslutad gymnasieutbildning Har tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Om anställningenAnställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställningStart: OmgåendeArbetstider: Heltid, måndag till fredag kl 08-17 Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, företagsfester och stans bästa kollegor! Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

19 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024