Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär! Som receptionist på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett multinationellt teknik-och industriföretag i Solna. Som receptionist har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder i receptionen Övergripande ansvar för den dagliga driften av kontoret och receptionen Dekorera vid högtider och vara behjälplig vid event Telefon och mail Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor Diverse administrativa uppgifter såsom statistikföring Hantering och registrering i besökssystem Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september med möjlighet att starta upp redan under sommaren Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint! #Monster
Om tjänsten Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I den här rollen arbetar du som flexande (ambulerande) service manager vilket innebär att du arbetar främst som receptionist hos våra olika kunder runt om i Stockholmsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, så som advokatbyrå, bank, mediebolag och även på våra konferensanläggningar och kontorscaféer. Som flexare kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Arbetsuppgifterna varierar mellan de olika uppdragen i denna roll och dina dagar ser väldigt olika ut. Du får därför erfarenhet av att jobba som receptionist, konferensvärd, kontorsassistent, inom event, kontorscafé etc. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du jobbar både självständigt och i team och exempel på uppgifter du kan ansvara för är: Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare Administrativt arbete i olika system Bokningar och beställningar Konferens och café Mail och telefon Post- och pakethantering Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som receptionist Vem är du? Välkomnande och serviceminded Glad och utåtriktad Strukturerad och ordningsam Orädd och gillar att möta nya människor Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad Flexibel och gillar varierat arbete Du talar flytande svenska och engelska Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system Om anställningen Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning Tjänsten är på 100% Måndag-fredag kontorstider ca kl. 08-17 Uppdragen är belägna i Stockholm (främst i City, Solna, Kista, Sickla) Start omgående eller enligt överenskommelse Förutom löneförmånen med en extra snabb lönestege erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och andra speciella förmåner för våra flexande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just Flexande receptionist. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint! #Monster
Om rollen Är du en servicestjärna som älskar att möta människor och skapa en välkomnande atmosfär? Då kan detta vara rätt roll för dig! Middlepoint söker nu ett nytt och motiverat receptionsteam till en välbesökt kontorsfastighet mitt i City. Du blir anställd hos oss på Middlepoint och arbetar tillsammans med dina kollegor för att leverera förstklassig service till fastighetens hyresgäster och besökare. Din nya arbetsplats präglas av den dynamiska och internationella storstadsmiljön runtomkring, där ditt team med varmt och personligt värdskap ansvarar för att skapa en attraktiv och stimulerande atmosfär i två bemannade receptionsytor. Du är en central del i den dagliga driften och serviceleveransen, och rollen är både självständig och varierad. Du kommer bland annat att: Välkomna besökare och representera huset Hantering av passerkort och accesser Koordinering av evenemang i fastigheten Hantering av bokningar och beställningar Ansvar för öppning av fastigheten Stötta dina kollegor i båda receptioner Vem är du? Du är en engagerad och lösningsorienterad person med ett genuint intresse för service. Du är självgående, organiserad och trygg i att ta egna initiativ. Samtidigt är du varm i ditt bemötande och har lätt för att skapa och sprida en välkomnande miljö och god stämning. För att lyckas i rollen är du van vid att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och har en flexibel inställning till att hjälpa till där det behövs mest för stunden. Den här tjänsten är på deltid och vi ser gärna att du även på längre sikt har en sysselsättning som går att kombinera med arbetstiderna. Krav för rollen Har tidigare erfarenhet av en serviceroll (t.ex. reception, butik eller liknande) Talar flytande svenska och engelska Har god datorvana och erfarenhet av Office-paketet Är snabblärd när det gäller nya system Om anställningen Start: juni Omfattning: Deltid 56%, måndag–fredag kl. 12:00–18:00 Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Bakgrundskontroll tas under processen och inför en eventuell anställning. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint! #Monster
Om tjänsten Nu söker vi på Middlepoint en stresstålig och flexibel receptionist. I den här rollen roterar du mellan två olika receptioner hos vår kund mitt i Stockholm city. Som receptionist på det här uppdraget får du jobba i en social och affärsmässig miljö där du får möjlighet till utveckling. Du jobbar i ett serviceteam där du i din roll som receptionist levererar service i världsklass till alla människor du möter. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Mottagning, registrering (vid behov), hänvisning samt avisering av besökare Hantera utlåning av nycklar, passerkort samt tagghantering i fastighetens system Ha uppsikt över entrén och upprätthålla en god ordning i receptionsområdet och besöksgruppen, exempelvis plocka i ordning tidningar och ta bort kaffekoppar Hjälpa hyresgäster och besökare med att beställa taxi, tidtabellsupplysningar samt annan allmän upplysning Ta emot samtal och hantera mejl Bokningar och beställningar Posthantering och bud Kemtvättshantering Vidare ingår intern service, administrativa uppgifter samt kontakt med leverantörer och underentreprenörer Vem är du? Vi söker dig som är professionell, serviceinriktad och har en god förmåga att bemöta både kunder och kollegor med ett affärsmässigt och vänligt förhållningssätt. Du är stresstålig, flexibel och trivs i en roll med många kontaktytor. Du har lätt för att samarbeta, tar egna initiativ och vill bidra till en trygg och respektfull arbetsmiljö där kundens upplevelse alltid står i fokus. Krav för tjänsten Du behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift Du har tidigare erfarenhet av service, gärna från en kontorsmiljö Du är van vid att arbeta med Microsoft Office och känner dig trygg i programmen Du har en avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Visstid Sysselsättningsgrad: 100% heltid Start: 1 september tom. 30 december 2025 Arbetstider: Måndag till fredag, kl 08:00-17:00 Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team! I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Timanställning Sysselsättningsgrad: Fasta helgpass samt extra vid behov. Du kan även komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Start: Omgående Arbetstider: Varierande under centrumets öppettider (vardagar: 10.00-20.00, lördagar: 10:00-18.00 och söndagar: 11:00-17:00). Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om rollen Är du en serviceinriktad och självgående receptionist med erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo? Trivs du med att ta ansvar, har en positiv inställning och en vilja att ge det lilla extra – varje dag? Då kan detta vara rollen för dig! Vi letar efter dig som vill bli ansiktet utåt på ett av Sveriges ledande företag inom dagligvaruhandeln. Här arbetar du i en organisation som präglas av engagemang, en stark servicekultur och genuin kärlek till mat! I rollen som receptionist blir du en viktig del av kontorets dagliga drift och en central kontaktperson för både medarbetare och besökare. Tillsammans med din kollega skapar du minnesvärda serviceupplevelser och en välkomnande och smidig arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och assistera besökare med hög servicenivå Mötesbokningar för event och större grupper Administrera passerkort, larm och skåp Hantera administrativa uppgifter och säkerställa en smidig kontorsdrift Samarbeta med serviceteamet och vid behov hjälpa till med exempelvis rondering av mötesrum och andra kontorsrelaterade uppgifter Vem är du? Du är en naturlig problemlösare med hög arbetsmoral och en känsla för service i världsklass. Din energi smittar av sig, och du trivs med att vara i rörelse och ha många kontaktytor. När det hettar till är du den som behåller lugnet, hittar lösningar och gör det med ett leende. Vi tror att du: Är självgående och tar ägarskap för dina uppgifter Är kommunikativ, hjälpsam och trygg i kontakten med andra Har lätt för att anpassa dig till nya situationer och är flexibel i ett högt tempo Är strukturerad, organiserad och har koll på detaljer Har en genuin känsla för värdskap – du gillar att få andra att känna sig välkomna Krav för tjänsten Erfarenhet av reception, administration eller liknande serviceinriktad roll Flytande svenska och engelska i tal och skrift God administrativ förmåga och datorvana Avslutad gymnasieutbildning Om anställningen Anställningsform: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Start: Juni 2025 Arbetstider: Heltid, måndag till fredag varierande arbetstid mellan 07:00-17:00 Bakgrundskontroll tas på slutkandidater inför en eventuell anställning. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund i Kista. Som receptionist på detta värdefulla uppdrag är du ansiktet utåt och välkomnar besökare och medarbetare. I rollen som receptionist levererar du service i världsklass till alla människor du möter. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Diverse administrativa uppgifter Hantering av besökssystem Bokning av konferensrum In- och utcheckning av övernattningsrum Posthantering och bud Växel och telefon Kontakt med leverantörer Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. Du är självgående och initiativtagande med en prestigelöshet. Vi ser gärna att du trivs att arbeta i en lugnare miljö och stundvis trivs i ditt egna sällskap. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 75% Start: Augusti 2025 Arbetstider: Måndag till fredag 07:15-13:45 alt. 11:00-17:30 Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Är du vår nästa servicestjärna? Middlepoint söker nu en serviceminded, glad och positiv receptionist till vår kund. Du är anställd hos oss på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett stort mediabolag beläget på Södermalm i Stockholm. I rollen som receptionist har du, tillsammans med din kollega det övergripande ansvaret för den kvalitativa leveransen av service till medarbetare och besökare. På detta uppdrag får du chansen att jobba i ett serviceteam om två personer i en professionell och omväxlande miljö där ingen dag är den andra lik. Du ansvarar för att representera bolaget utåt och erbjuda en hög nivå av service till alla du möter. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Att ta emot och hantera besök Skapa en trivsam och inspirerande miljö för medarbetare och gäster Vara behjälplig vid evenemang och livesändningar Telefon, mail och andra relaterade administrativa uppgifter Post- och pakethantering samt bud Beställningar och felanmälningar Ronderingar Vem är du? Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an dina arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, och gillar att jobba i team. Vi lägger stor vikt vid din extroverta sida och tror att du är en "People person" som kan hantera olika människor och situationer på ett professionellt och ett serviceminded sätt. Vi är måna om att skapa goda relationer med kollegor och medarbetare och ser därför att du har lätt för att få kontakt med andra och vill vara en stor del av serviceupplevelsen på kontoret. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Anställningen Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 100% heltid Arbetstider: måndag-fredag kontorstider Start: I juli månad Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, ett företag mitt i Stockholm city. Som receptionist på detta prestigefyllda uppdrag får du jobba i en social, affärsmässig och internationell miljö där du får möjlighet till utveckling. Du jobbar i ett serviceteam där du i din roll som receptionist levererar service i världsklass till medarbetare som besökare. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Diverse administrativa uppgifter Telefon och mail Ansvara för gemensamma ytor, konferensrum och catering Bokningar av mötes- och konferensrum Beställning av kontorsmaterial, luncher etc. Posthantering och bud Beställning av transport, taxi Kontakt med leverantörer Arbeta med ständig förbättring av verksamheten Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. Du är självgående, initiativtagande och prestigelös. Du trivs med att arbeta i team och i en internationell miljö - där koncernspråket är engelska. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Vikariat ett år - med möjlighet till förlängning Start: 1 september Arbetstider: Måndag till fredag kl. 08-17 Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Om tjänsten Middlepoint söker nu en serviceminded och strukturerad receptionist till en av våra kunder - ett traditionsrikt bank och finansföretag i Liljeholmen. Detta innebär att du kommer vara anställd som Service Manager hos oss på Middlepoint och ingår i ett stjärnteam ute på plats. På detta uppdrag får du chansen att jobba i ett serviceteam om 4 personer i en professionell och affärsmässig miljö. Alla i teamet har sina ansvarsområden men hjälps självklart åt och jobbar tillsammans för att leverera förstklassig service till medarbetare, gäster och alla andra du möter. Här ligger ribban för servicenivån högt och vi söker dig som vill jobba inom reception och kontorsservice med det lilla extra! I denna roll jobbar du proaktivt och varierat med bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Mötesbokningar Utlåning av passerkort Ta emot paketleveranser Onboarding av nyanställda Mail och telefon Hantera larm och säkerhet Vem är du? Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, och gillar att jobba i team. För att trivas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare och trivs med att jobba mot gemensamma mål. Du kommer ingå i ett fantastiskt team som verkligen gör skillnad för medarbetare och besökare varje dag. Du har jobbat med service och Office-paketet tidigare samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Vikariat i minst ett år med start omgående och stor chans till förlängning Sysselsättningsgrad: Heltid Arbetstider: måndag-fredag kl. 07:00-15:30 Start: Juni 2025 Vi tar bakgrundskontroll på slutkandidat innan eventuell anställning. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Välj ett jobb för att visa detaljer