Sales & Marketing Specialist till Omnitas // Stockholm

Redo att driva tillväxt och sätta ditt avtryck på vår växande verksamhet? I så fall hoppas vi att du vill du hänga med på vår spännande resa med högt tempo – och lika höga ambitioner. Om rollen Till denna tjänst söker vi dig med passion och erfarenhet av företagsutveckling, teknik och automation – du som drivs av att skapa tillväxt och är redo att testa nya idéer som stärker vår position på marknaden. Här på Omnitas väntar en utvecklande roll med fokus på marknadsanalys, affärsstrategi, kvalitativ prospektering och målgruppsanpassade lösningar. Med målet identifiera nya leads och utveckla våra kundrelationer, kommer du ta fram nya rutiner och processer, automatisera våra försäljningsflöden och öka vår digitala närvaro. Du hanterar även bokning av möten, behovsdialog, analys och de initiala lösningsförslagen för våra kunder innan du lämnar över till dina säljarkollegor. Även om du får friheten att ta dig an dina uppgifter självständigt, finns självklart teamet på plats på kontoret som gärna delar med sig av, och lär sig av varandras erfarenheter. Vi växer mycket, därför söker två personer till denna tjänsten, för att stötta både våra kollegor på den nordiska marknaden samt våra kollegor i UK. Det här har du med dig: Ett tekniskt intresse och ett starkt kundfokus Förmåga att analysera behov och utmaningar för att erbjuda skräddarsydda lösningar Flytande i svenska och engelska Meriterande med tidigare erfarenhet av B2B-försäljning av SAAS-lösningar eller tech-produkter Vad vi erbjuder Spännande samarbeten med olika typer av globala bolag och branscher Möjligheten att växa och utvecklas i takt med vår expansionsresa En timmes träning under arbetstid per dag 100 % ersättning under föräldraledighet Om oss Vi är Omnitas. En av världens vassaste byråer för optimering och digitalisering av arbetsprocesser. Med huvudkontor i Stockholm och en internationell marknad från Nya Zeeland till USA, hjälper vi våra kunder att ta klivet mot en digital vardag genom ledande tekniska lösningar. Med målet att skapa gemensamma arbetsflöden som främjar samarbete och skapar långsiktig effekt, använder vi oss av verktyg och SAAS-tjänster som bland annat monday.com och make.com. Vill du bli en av oss? Skicka in din ansökan idag! START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Revisor till BoRevision // Uppsala

Redo att växa i en dynamisk miljö på Sveriges ledande revisionsbolag med inriktning bostadsrättsföreningar? Nu söker vi dig som vill hjälpa oss att bli hjältar inom revision och bygga ett företag världsklass. Intresserad? Välkommen till vårt centrala kontor i Uppsala och din nya utmaning! Om din nya roll: Hos oss blir du en del av ett team på åtta härliga kollegor som vågar och lyckas tillsammans. Här kommer du att få bidra med din kunskap inom revision med fokus på bostadsrättsföreningar och spendera dina dagar med allt ifrån granskning till rådgivning och konsultation. Din resa hos oss kommer starta med en introduktionsperiod där du får gå bredvid en av våra erfarna kollegor. På sikt kommer du ansvara för din egen kundstock. För att lyckas i din nya roll krävs laget-före-jaget-mentalitet och att du har lätt för att kommunicera med andra oavsett bakgrund. Då du kommer agera bollplank till våra kunder redan från start behöver du även vara en god kommunikatör som kan få andra, som kanske inte är lika insatta som du, att förstå ekonomi. Om dig: Du har en relevant utbildning i ekonomi, gärna inom revision. 1–2 års erfarenhet inom ekonomi och redovisning. Erfarenhet inom revision är meriterade. Du är en social och prestigelös person som trivs bäst i grupp och i samarbeten med andra. God svenska i både tal och skrift. Kunskap i och om fastigheter är meriterande. Du kanske jobbar i en förening som ekonom/revisor idag? Om oss: BoRevision Sverige Sverige är ett familjärt bolag som genomsyras av ledorden förtroende, engagemang, tillgänglighet och samarbete – och på så sätt har vi lyckats vara relevanta i 90 år. Idag är vi marknadsledande inom revision av bostadsrättsföreningar med ca 40 anställda fördelade i Göteborg, Malmö, Sundsvall, Uppsala och Örebro. Trots det geografiska avståndet mellan oss fortsätter vi att arbeta som ett enda företag, något vi värdesätter högt. Tillsammans förändrar vi synen på vikten av revision och förvaltning inom fastighetssektorn. För vi tror att människor som kan kommunicera, trivs och har roligt ihop, kommer att ta sig till oändliga höjder. Att arbeta här innebär att du kan växa i en aktuell bransch tillsammans med ett stöttande team. För att kontinuerligt fortsätta att utvecklas och stötta varandra har vi återkommande träffar med hela företaget. Vill du bli en av oss? Sök idag! START: 1 september eller enligt överenskommelse PLATS: Uppsala OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) URVAL SKER LÖPANDE Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Revisor till BoRevision// Örebro

Redo att växa i en dynamisk miljö på Sveriges ledande revisionsbolag med inriktning bostadsrättsföreningar? Nu söker vi två nya medarbetare som vill hjälpa oss att bli hjältar inom revision och bygga ett företag världsklass. Intresserad? Då kanske det är du som kliver in på Nygatan 20 B i Örebro som vår nya revisor! Om din nya roll: Är du precis klar med din utbildning eller har tidigare erfarenhet av arbete inom redovisning eller revision? Perfekt! Vi söker nämligen både blivande och erfarna revisorer! Som medarbetare hos oss kommer du få utveckla en expertkompetens inom revision med fokus på bostadsrättsföreningar – men framför allt blir du en del av ett team där vi vågar och lyckas tillsammans. Din resa startar med en introduktionsperiod i nära samarbete med våra erfarna kollegor för att på sikt utvecklas i en roll som kundansvarig revisor. För att trivas och lyckas hos oss krävs laget-före-jaget-mentalitet och att du har lätt för att kommunicera med andra oavsett bakgrund. Då du kommer agera bollplank till våra kunder redan från start behöver du även vara en god kommunikatör som kan få andra, som kanske inte är lika insatta som du, att förstå ekonomi. Vi är idag fem kollegor på kontoret med alltifrån något års erfarenhet inom revision till betydligt längre än så. I sällskap av våra två kontorshundar sitter vi på ett kontorshotell i centrala Örebro med närhet till samtliga kommunikationer. Om dig: Du har en relevant utbildning i ekonomi, gärna inom revision. Om du även har några års erfarenhet inom ekonomi, redovisning eller revision blir vi extra nyfikna. Som person är du social och prestigelös, flexibel och lösningsorienterad God svenska i både tal och skrift. Kunskap i och om fastigheter är meriterande. Du kanske jobbar i en förening som ekonom/revisor idag? Du har en god analytisk förmåga och trivs med att jobba såväl självständigt som i team. Om oss: BoRevision Sverige är ett familjärt bolag som genomsyras av ledorden förtroende, engagemang, tillgänglighet och samarbete – och på så sätt har vi lyckats vara relevanta i 90 år. Idag är vi marknadsledande inom revision av bostadsrättsföreningar med ca 40 anställda fördelade i Göteborg, Malmö, Sundsvall, Uppsala och Örebro. Trots det geografiska avståndet mellan oss fortsätter vi att arbeta som ett enda företag, något vi värdesätter högt. Tillsammans förändrar vi synen på vikten av revision och förvaltning inom fastighetssektorn. För vi tror att människor som kan kommunicera, trivs och har roligt ihop, kommer att ta sig till oändliga höjder. Att arbeta här innebär att du kan växa i en aktuell bransch tillsammans med ett stöttande team. För att kontinuerligt fortsätta att utvecklas och stötta varandra har vi återkommande träffar med hela företaget. Vill du bli en av oss? Sök idag! START: 1 september eller enligt överenskommelse PLATS: Örebro OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) URVAL SKER LÖPANDE Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Revisor till BoRevision // Göteborg

Redo att växa i en dynamisk miljö på Sveriges ledande revisionsbolag med inriktning bostadsrättsföreningar? Nu söker vi dig som vill hjälpa oss att bli hjältar inom revision och bygga ett företag världsklass. Intresserad? Då kanske det är du som kliver in på Barnhusgatan 1 i Göteborg som vår nya revisor! Om din nya roll: Vi är 12 kollegor som nu letar efter nya lagspelare! Som medarbetare hos oss kommer du bidra med din kunskap inom revision med fokus på bostadsrättsföreningar och ansvara för alltifrån bokslutsmaterial och årsredovisning till revideringar och gå igenom protokoll. Men framför allt blir du en del av ett team som vågar och lyckas tillsammans. Din resa kommer starta med introduktionsveckor där du får gå bredvid en av våra mer erfarna kollegor. På sikt kommer du ansvara för din egen kundstock. För att lyckas i din nya roll krävs laget-före-jaget-mentalitet och att du har lätt för att kommunicera med andra oavsett bakgrund. Om dig: Du har en relevant utbildning i ekonomi, gärna inom revision. 1–2 års erfarenhet inom ekonomi, redovisning. Erfarenhet inom revision är meriterande. Du är en social och prestigelös person som trivs bäst i grupp och i samarbeten med andra. God svenska i både tal och skrift. Kunskap i och om fastigheter är meriterande. Du kanske jobbar i en förening som ekonom/revisor idag? Om oss: BoRevision Sverige är ett familjärt bolag som genomsyras av ledorden förtroende, engagemang, tillgänglighet och samarbete – och på så sätt har vi lyckats vara relevanta i 90 år. Idag är vi marknadsledande inom revision av bostadsrättsföreningar med ca 40 anställda fördelade i Göteborg, Malmö, Sundsvall, Uppsala och Örebro. Trots det geografiska avståndet mellan oss fortsätter vi att arbeta som ett enda företag, något vi värdesätter högt. Tillsammans förändrar vi synen på vikten av revision och förvaltning inom fastighetssektorn. För vi tror att människor som kan kommunicera, trivs och har roligt ihop, kommer att ta sig till oändliga höjder. Att arbeta här innebär att du kan växa i en aktuell bransch tillsammans med ett stöttande team. För att kontinuerligt fortsätta att utvecklas och stötta varandra har vi återkommande träffar med hela företaget. Vill du bli en av oss? Sök idag! START: 1 september eller enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) URVAL SKER LÖPANDE Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Revisor till BoRevision // Stockholm

Redo att utvecklas i en flexibel roll på ett ledande och växande revisionsbolag med inriktning bostadsrättsföreningar? Nu söker vi fem nya kollegor med en stark nyfikenhet och entreprenöriellt driv som vill hjälpa oss att bli hjältar inom revision. Intresserad? Då kanske det är du som kliver in på vårt centrala kontor på Kungsgatan 71, redo att sätta ditt avtryck som vår nya revisor! Som Revisor Är du precis klar med din utbildning eller har några års erfarenhet av arbete inom redovisning eller revision? Perfekt! Vi söker nämligen både blivande och erfarna revisorer! Som medarbetare hos oss kommer du få utveckla en expertkompetens inom bostadsrättsformen och fastighetsområdet – men framför allt blir du en del av ett team där vi lyckas och lär oss tillsammans. Din resa startar med en introduktionsperiod i nära samarbete med våra erfarna kollegor för att på sikt utvecklas i en roll som kundansvarig revisor. För att trivas och lyckas hos oss krävs laget-före-jaget-mentalitet och att du har lätt för att kommunicera med andra. Då du kommer agera bollplank till våra kunder redan från start behöver du även vara en god kommunikatör som kan få andra, som kanske inte är lika intresserade som oss, att förstå Bostadsrättsföreningens utmaningar. Till sist trivs du i en snabbrörlig start-up miljö där du är med och påverkar och utvecklas tillsammans med bolaget. Vår verksamhet har ett naturligt varierande tempo över året, där du under vårens högsäsongsperiod behöver vara beredd på att lägga i en extra växel, men under sommaren och hösten när det är lugnare kan växla ner med en längre ledighet. På kontoret i Stockholm är vi just nu 12 kollegor som alla jobbar med en stor variation av bostadsrättsföreningar i Stockholm. Är du vår nästa kollega? Sök idag! Om dig: Du har en relevant utbildning i ekonomi och/eller fastighet, gärna inom redovisning eller revision. Några års erfarenhet inom ekonomi, redovisning eller revision blir vi extra nyfikna. Du är en social och prestigelös person som trivs bäst i grupp och i samarbeten med andra. God svenska i både tal och skrift. Kunskap i och om fastigheter är meriterande. Du kanske jobbar i en förening som ekonom/revisor idag? Om oss:BoRevision är ett familjärt bolag som genomsyras av ledorden förtroende, engagemang, tillgänglighet och samarbete – och på så sätt har vi lyckats vara relevanta i 90 år. På Stockholmskontoret är vi idag 12 personer som jobbar nära och tillsammans för att verka för en tryggare Brf-värld. Tillsammans förändrar vi synen på vikten av revision och förvaltning inom fastighetssektorn. För vi tror att människor som kan kommunicera, trivs och har roligt ihop, kommer att ta sig till oändliga höjder. Att arbeta här innebär att du kan växa och utvecklas i en trygg och viktig bransch, tillsammans med ett stöttande team. Vill du bli en av oss? Sök idag! START: 1 september eller enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) URVAL SKER LÖPANDE Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Business Administrator till BoRevision // Stockholm

Redo att utvecklas i en flexibel roll på ett ledande och växande revisionsbolag med inriktning bostadsrättsföreningar? Nu söker vi en ny kollega med en stark nyfikenhet och hungrigt driv som vill hjälpa oss att bli hjältar inom revision. Intresserad? Då kanske det är du som kliver in på vårt centrala kontor på Kungsgatan 71 som vår nya Business Administrator! Om rollen: Hos oss kommer du spela en viktig roll i att driva vår organisation till nya höjder och agera stöttepelare för våra konsulter och ledningsgrupp för att ta oss framåt. Här väntar ett brett spann av uppgifter på dig som trivs med att variera mellan administrativa och operativa uppdrag. Här kommer du nämligen få syssla med alltifrån fakturering och uppföljning av rapporter till leverantör-och kundreskontra. Dessutom kommer du stötta ledningsgruppen i arbetet med att driva bolaget framåt och bidra till en god stämning och sammanhållning på avdelningen genom olika aktiviteter och event. För att trivas och växa hos oss tror vi att du är en prestigelös och framåtlutad person med ett starkt driv att lära dig nya saker. Du tycker om att ha en varierande vardag där du ena stunden kontrollerar en faktura, för att i andra köpa påskägg eller hjälpa till att planera nästa företagsevent. Till sist vill du vara en del av en snabbrörlig start-up miljö där du är med och påverkar med dina idéer och utvecklas tillsammans med bolaget. Vår verksamhet har ett naturligt varierande tempo över året, där du under vårens högsäsongsperiod behöver vara beredd på att lägga i en extra växel, men under sommaren och hösten när det är lugnare kan växla ner med en längre ledighet. På kontoret i Stockholm är vi just nu 12 kollegor som alla jobbar med en stor variation av bostadsrättsföreningar i Stockholm. Är du vår nästa kollega? Sök idag! Om dig: Du har en eftergymnasial utbildning. Några års erfarenhet av liknande roll. Du är en social och prestigelös person som drivs av att lära dig nya saker. Du gillar en variation av uppgifter, högt och lågt. God svenska i både tal och skrift. Du har god kunskap i Office-paketen. Om oss: BoRevision är ett familjärt bolag som genomsyras av ledorden förtroende, engagemang, tillgänglighet och samarbete – och på så sätt har vi lyckats vara relevanta i 90 år. På Stockholmskontoret är vi idag 12 personer som jobbar nära och tillsammans för att verka för en tryggare Brf-värld. Tillsammans förändrar vi synen på vikten av revision och förvaltning inom fastighetssektorn. För vi tror att människor som kan kommunicera, trivs och har roligt ihop, kommer att ta sig till oändliga höjder. Att arbeta här innebär att du kan växa och utvecklas i en trygg och viktig bransch, tillsammans med ett stöttande team. Vill du bli en av oss? Sök idag! START: 1 september eller enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) URVAL SKER LÖPANDE Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Projektledare med kundansvar till Update affärssystem // Göteborg

Vill du kliva in i en bred roll inom projektledning och kundansvar där du får stort utrymme att växa och påverka? Ta ett första steg i rätt riktning och läs vidare! Din nya roll: Med fokus på långsiktiga kundrelationer och framgångsrika uppdrag kommer du ansvara för att leda våra projekt i hamn - från första möte till avslutat projekt, fakturering och uppföljning. Du är den trygga vägledaren som håller våra kunder informerade, samtidigt som du ser till att våra konsulter har det de behöver för att leverera den mest optimala IT-lösningen som matchar kundens behov. Här väntar ett brett spann av kunder och projekt i varierande storlek på dig som vill ta ägandeskap över våra leveranser. Intresserad? Kul! Vad vi söker hos dig:   - Ett par års erfarenhet av en projektledarroll inom IT och digitala affärssystem - Förståelse för olika branscher, deras processer, ekonomi och behov av IT-stöd - Van vid många olika kontaktytor, både internt och externt - Utbildning inom ekonomi är meriterande - Svenska och engelska i tal och skrift Vad du finner hos oss:   Update Affärssystem AB grundades för över 30 år sedan och har sedan dess skapat långsiktiga relationer och partnerskap med kunder runt om i Sverige. Med visionen att finna optimala och kostnadseffektiva lösningar tar vi ett helhetsansvar för IT-miljön och erbjuder marknadens ledande produkter. Vi vet att medarbetarna är vår viktigaste tillgång, därför sätter vi stort värde på högt engagemang hos vår personal. Ett engagemang som vi tror skapas av ett fritt arbete med ansvar, flexibla arbetstider, tryggheten hos en stabil arbetsgivare, konferenser, gemensamma aktiviteter och flera utvecklingsmöjligheter. Vi lyssnar på dig och dina behov för att kunna utveckla dig i din karriär. Hjärtligt välkommen till oss på Update Affärssystem AB! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Brand Product Manager till Estrella // Göteborg

Redo att forma framtiden för landets snackskonsumenter och ett av Sveriges mest älskade varumärken? Vi söker dig som vill göra avtryck på vår resa och ta varumärket och vårt erbjudande till nya höjder. Intresserad? Scrolla ner och läs mer! Om rollen: Här på Estrella får du möjligheten att samarbeta med ett dedikerat team och ta fullt ägandeskap för några av våra snackskategorier. Dina uppgifter är lika mångsidiga och varierande som smakerna i vårt produktsortiment och du kommer få stora möjligheter att påverka med dina idéer och tankar. Med ansvar för att skapa tillväxt och lönsamhet för dina produktkategorier kommer du hantera hela värdekedjan för vår produktportfölj, från marknadsanalys, produktutveckling och sortimentstrategi, till innovation och marknadsföring. Du blir helt enkelt projektledaren som utvecklar våra erbjudanden och säkerställer ett starkt och smakfullt produktsegment för våra kunder. Exempel på några av dina kommande uppgifter: - Analysera trender, försäljning, konkurrenter samt uppföljning av egen portfölj. - Ansvar för egen produktportfölj inkl. Sortimentsstrategi, roadmaps och budget. - Utveckla planer för tillväxt och lönsamhet för dina produktsegment. - Driva produktutvecklingsprojekt i krossfunktionella team (från konsumentinsikt till färdig produkt). - Samarbeta internt, med sälj, kategori, fabrik, systerföretag i Norden/Europa, externa byråer och övriga funktioner. - Driva försäljnings-och varumärkesdrivande aktiviteter. - Utveckling av förpackningsdesign och kommunikation. - Skapa säljande presentationer till kunder och säljkår. Vad vi erbjuder: - Möjligheten att arbeta med ett av Sverige mest välkända varumärken och ett fantastiskt team. - En utvecklande arbetsmiljö som satsar på kompetensutveckling med ett brett urval av kurser och konferenser. - Nära samarbete med produktionen som sitter under samma tak. - 30 dagars semester. - Generöst friskvårdsbidrag och tillgång till förmånsportal. - En arbetsplats med familjär känsla och högt medarbetarindex. - En flexibel arbetsplats med möjlighet att jobba hemifrån. - Ett internationellt utbyte genom vår ägare Intersnack - Europas största snacksproducent. Om dig: - Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi/marknadsföring. - Några års erfarenhet av liknande roll och uppgifter inom dagligvaruhandeln. - Tidigare erfarenhet av att driva egna projekt. - Utmärkta kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. - God analysvana och samarbetsförmåga. - Prestigelös teamplayer med ett tydligt resultatdriv. Om företaget Vilka är Estrella? Eller snarare, vad vore helgen utan Estrella? 1957 tog vi snacksen till Sverige när vi startade den första produktionen av chips och popcorn i landet. Idag är vi ca 230 medarbetare och ägs av Intersnack Group - ett familjeägt snacksföretag med huvudkontor i Düsseldorf. Vår fabrik, som också är vårt huvudkontor, ligger i Angered och potatislagret finns i Kistinge utanför Halmstad. Tillsammans jobbar vi alla här för att uppnå vår vision: att tillverka de godaste snacksen och vara det schysstaste företaget. Med det sagt vill vi inte bara skapa snacks som smakar gott i stunden, utan som också lämnar en god eftersmak ur klimatsynpunkt. Vårt hjärta klappar även lite extra för närsamhället Angered och ungdomarna här. Vi tror att vi som stor aktör kan göra skillnad och bidra till ett lite bättre samhälle för alla oss kring fabriken. Vill du också sätta guldkant på svenska folkets krispiga stunder? Skicka in din ansökan idag! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg, Angered OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Drifttekniker natt till Pågen // Göteborg

Nattuggla på jakt efter ett nytt uppdrag inom drift och underhåll? Läs vidare! Om rollen Nu söker vi efter nästa viktiga kugge i hjulet - närmare bestämt efter dig som vill ta del av vårt företag i ständig utveckling! Här får du chansen att verkligen sätta händerna i degen när det kommer till teknik, drift och underhåll i en nyckelroll på vårt företag. I vår automatiserade verksamhet med en mångfald av olika utrustningar, blir du oljan i maskineriet när du jobbar förebyggande med underhåll och förbättringsarbeten inom hela teknikområdet - med tyngdpunkt på mekanik och pneumatik. Dessutom får du ta del av vårt strategiska affärsutvecklingsarbete där vi arbetar för att långsiktigt förbättra kvalitet och tillgänglighet. Vi lägger även stor vikt vid att våra medarbetare ska fortsätta växa hos oss. Med andra ord finns det inga käppar i hjulet när det kommer till din egen utveckling! Om dig Detta tror vi att du har med dig: - En utbildning på gymnasienivå inom teknik/verkstad - Kunna läsa & följa elritningar - Erfarenhet av styr- och reglerteknik, felsökning och underhållssystem - Kunskaper inom industriell mekanik, el, samt enklare maskinbearbetning - Meriterande om du har erfarenhet av underhållssystemet Maximo - Svenska och engelska i tal och skrift Om oss på Pågen Hos oss på Pågen väntar möjligheten att hänga med på vår tekniska innovationsresa där du får vara med och säkra driften för att utveckla vår avdelnings framtid. Vi strävar ständigt efter att ligga i framkant när det kommer till teknik och automation och ser fram emot att ta del av dina idéer på hur vi kan bli ännu bättre och effektivare. Låter detta som något helt i din smak? Skicka in din ansökan idag! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid, natt LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Supplier Quality Engineer till Matthews Marking Systems // Mölndal

Vill du bidra till framtidens utveckling och kvalitetsförbättring av märkningsprodukter? Är struktur, dokumentation och processer ditt expertisområde? Välkommen till spännande roll hos oss på Matthews! Din nästa utmaning: Nu är vi på jakt efter en analytisk problemlösare som vill bli en del av vårt internationella bolag! Här väntar en självständig roll på vår kvalitetsavdelning där du kommer leda förbättringsprojekt och kvalitetsärenden gällande dokumentation, processer och samarbete med leverantörer. Med ansvar för kvaliteten i våra produktioner och produkter, säkerställer du att vi möter leveranskrav, uppfyller standarder och väljer rätt leverantör och material. Förutom teamet i Mölndal, kommer du även samarbeta med kollegorna på Costa Rica och närmsta chef i USA. Några resor per år förkommer i din tjänst. Ett axplock av dina uppgifter och ansvarsområden: - Utvärdera och jämföra leverantörer baserat på kvalitet och prestanda - Utveckla acceptanskriterier för material - Skapa och underhålla kvalitetsprocessen för inkommande material och godkännande av komponenter för användning i produkter - Utveckla testprotokoll, övervaka tester och utfärda kvalificeringstestrapporter Det här har du med dig: - Ingenjörsutbildning - Några års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter  - Goda kunskaper i Excel  - Flytande svenska och engelska i tal och skrift  Om Matthews Marking Systems Som en del av det etablerade företaget Matthews International, är vi stolta över att ha allt från utveckling och tillverkning till försäljning under ett och samma tak på vårt svenska kontor - samtidigt som vi arbetar i en global kontext. Vi jobbar mot olika typer av branscher och märker allt ifrån äggkartonger, kvalitetsmärkning på ändträ och spårbarhet på pappersbruk. Här välkomnas du in i en internationell och trivsam miljö där vi levererar både till svenska slutkunder och partners runt om i världen. Dessutom väntar en grundlig onboarding och utbildning i våra produkter, ett generöst friskvårdsbidrag, leasingcykel, flextid och kollektivavtal. För rätt person finns det såklart även stora möjligheter till utveckling inom bolaget. Intresserad? Skicka in ditt CV på engelska, vi ser fram emot att höras! START: Enligt överenskommelse PLATS: Mölndal OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)  SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

5 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024