Customer Success Specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Narvavägen 12, Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning med chans till överrekrytering hos kund på sikt. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer att arbeta som konsult via Inte Bara Post Bemanning och vara placerad hos vår kund Muntra. Detta är ett långsiktigt uppdrag som kräver att du arbetar på plats, då tjänsten inte är hybrid. Du kommer att ha din arbetsplats i moderna och ljusa lokaler på Östermalm, nära Karlaplan. Här har du bekvämt avstånd till tunnelbana, lunchrestauranger och nära till vatten samt trevliga promenadstråk vid Djurgårdshamnen. Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i ett innovativt företag med ett starkt etablerat varumärke inom tandvården. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak samt med nolltolerans mot droger. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Customer Success Specialist arbetar du för att ge Muntras svenska kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer success team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? För att vara en match för varandra ser vi att du har passion för att ge bästa möjliga kundupplevelse via telefon, chatt och mail. Du har lätt för att förstå och lösa komplexa problem samt kan hantera stressiga situationer, särskilt vid kontakt med kunder och kan behålla lugnet. Du följer rutiner noggrant och är proaktiv, kan multitaska och sätta dig in i detaljer och komplexa problem. Du har en hög energinivå och klarar av att hantera monotona arbetsuppgifter på ett bra sätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare erfarenhet från supportarbete, försäljning (inklusive telefonsäljare), kundsupport eller arbete inom hotellbranschen. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Gymnasieexamen Det är meriterande om man suttit med komplexa ärenden och arbetat i CRM system. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildning i produkt vid en start. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

88 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Account Manager till Inte Bara Post Bemanning

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00. Ort: Stockholm, Gärdet. Startdatum: Önskat start, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. På Inte Bara Post Group jobbar vi med Office Management, men framför allt jobbar vi med människor. Våra kunder är företag, men bakom varje företag finns människor med behov, utmaningar och höga förväntningar på sin arbetsvardag. Och det är här vi kommer in – vi löser problemen som gör deras dagar enklare, smidigare och roligare. Ibland handlar det om att få något från A till B, oavsett om det är en brådskande leverans tvärs över stan eller en transport över hela världen. Andra gånger är det att hitta rätt person vid rätt tillfälle, vare sig det är en receptionist för en vecka eller en CFO för en hel karriär. Vi ser också till att kontoren alltid är fyllda med kaffe, frukost och allt det där som får arbetsdagen att rulla på, och när något behöver fixas – från att sätta upp en gardinskena till att sköta hela fastighetens underhåll – då löser vi det också. Dessutom älskar vi att skapa minnesvärda möten och event, vare sig det handlar om ett exklusivt styrelsemöte i fjällen eller en storslagen firmafest med tusentals gäster. Kort sagt, vi ser till att företag kan fokusera på det de gör bäst – medan vi tar hand om resten. Vill du bli en del av ett företag där energi, lösningsfokus och gemenskap står i centrum? VAD GÖR DU SOM ACCOUNT MANAGER? Som Account Manager på Inte Bara Post Bemanning är du ansvarig för att utveckla och upprätthålla starka relationer med kunder samt identifiera och säkerställa att deras bemannings- och rekryteringsbehov uppfylls. Din roll innebär både försäljning och kundvård, med målet att leverera högkvalitativa kandidater och tjänster som stöder kundens affärsverksamhet. Du kommer att ingå i ett team av tre kollegor och samarbeta tätt med rekryteringsteamet för att säkerställa att kandidater matchar kundens krav och förväntningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Bygga och underhålla långsiktiga relationer med nya och befintliga kunder. Förstå kundens affärsverksamhet och personalbehov för att kunna erbjuda skräddarsydda bemanningslösningar. Genomföra regelbundna kundmöten och uppföljningar för att säkerställa kundnöjdhet och identifiera nya affärsmöjligheter. Identifiera och prospektera nya kunder genom nätverkande. Utveckla och presentera försäljningsförslag och avtal till potentiella kunder. Uppnå och leverera på försäljningsmål och KPI:er VI SÖKER DIG SOM HAR: Erfarenhet av B2B-försäljning En stark förmåga att bygga och underhålla relationer med kunder på olika nivåer. Bra kommunikations- och förhandlingsfärdigheter. Förmåga att arbeta självständigt och hantera flera uppgifter samtidigt. God kännedom om CRM-system och MS Office-paketet. Ett resultatorienterad mindset med en stark drivkraft att uppnå och överträffa mål. Kunskap av engelska i tal och skrift Meriterande om du har kandidatexamen inom försäljning, marknadsföring, företagsekonomi eller ett relaterat område. Passar ovan beskrivning in på dig? Är du redo att komma in och göra skillnad? Sök då till oss idag! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

94 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Dansktalande customer success specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

94 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Customer Success Specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Narvavägen 12, Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning med chans till överrekrytering hos kund på sikt. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer att arbeta som konsult via Inte Bara Post Bemanning och vara placerad hos vår kund Muntra. Detta är ett långsiktigt uppdrag som kräver att du arbetar på plats, då tjänsten inte är hybrid. Du kommer att ha din arbetsplats i moderna och ljusa lokaler på Östermalm, nära Karlaplan. Här har du bekvämt avstånd till tunnelbana, lunchrestauranger och nära till vatten samt trevliga promenadstråk vid Djurgårdshamnen. Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i ett innovativt företag med ett starkt etablerat varumärke inom tandvården. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak samt med nolltolerans mot droger. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Customer Success Specialist arbetar du för att ge Muntras svenska kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer success team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? För att vara en match för varandra ser vi att du har passion för att ge bästa möjliga kundupplevelse via telefon, chatt och mail. Du har lätt för att förstå och lösa komplexa problem samt kan hantera stressiga situationer, särskilt vid kontakt med kunder och kan behålla lugnet. Du följer rutiner noggrant och är proaktiv, kan multitaska och sätta dig in i detaljer och komplexa problem. Du har en hög energinivå och klarar av att hantera monotona arbetsuppgifter på ett bra sätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare erfarenhet från supportarbete, försäljning (inklusive telefonsäljare), kundsupport eller arbete inom hotellbranschen. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Gymnasieexamen Det är meriterande om man suttit med komplexa ärenden och arbetat i CRM system. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildning i produkt vid en start. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

94 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Redovisningsekonom med erfarenhet av lön
Rp Rekrytering Bemanning AB
Redovisningsekonomer

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Kista Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till ev. uppsägningstid Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Detta är en direktrekrytering. Inte Bara Post Bemanning rekryterar nu en redovisningsekonom med erfarenhet av lön till vår kund inom försvarsindustrin. Det är ett börsnoterat bolag och koncernen består av två affärsområden inom tech och industri med ytterligare bolag inom vardera affärsområde. Bolaget är verksamma inom Sverige, Finland och Tyskland. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Om tjänsten I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med en ytterligare kollega och du rapporterar till Head of Accounting. Du ansvarar över att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Dina arbetsuppgifter innefattar fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, månadsbokslut och utöver det löpande lön. Koncernen växer och här öppnas det upp en chans att komma in i en roll där man kan påverka och växa med tid. Du utgår från kontoret som är beläget i Kista. Vem söker vi? För att vara en match för rollen ser vi att du utöver erfarenhet av redovisning, besitter några års erfarenhet från kvalificerad lönehantering. Detta för att komplettera den kollega du kommer arbeta tillsammans med. För att trivas i rollen och företagskulturen ser vi att du är flexibel, orädd och förändringsbenägen. Du är nyfiken och drivande framåt i att exempelvis testa nya system eller att effektivisera arbetsprocesser. Vidare ser vi att du är strukturerad och har ambitionen att växa samt utvecklas vidare inom bolaget. Är det här vad du letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Kvalifikationer: Utbildning inom redovisning på universitetsnivå. Några års erfarenhet av att arbetat med redovisning och lön. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom en koncern. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen inkluderar en kortare telefonscreening, en intervju med oss och därefter referenstagning, bakgrundskontroll och UC. Vidare ytterligare intervjuer hos vår kund. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

94 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Administrativ assistent till Svenska Taxiförbundet
Rp Rekrytering Bemanning AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag-fredag kl. 08:00-17:00 Ort: Stockholm Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med chans till förlängning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Svenska Taxiförbundet företräder Sveriges taxiföretag och har ca. 3450 anslutna medlemmar. Företaget arbetar aktivt för att öka taxinäringens anseende och attraktionskraft och att bevaka branschens intressen genom att föra dess talan i dialog med myndigheter och politiker. Här kommer du arbeta i nyrenoverade, ljusa lokaler på Karlavägen i centrala Stockholm. Det är ett litet men familjärt bolag med högt engagemang och god stämning. Rollen är på heltid under kontorstid och du förväntas huvudsakligen arbeta från kontoret, men viss flexibilitet erbjuds. HUR SER EN VANLIG DAG UT? I rollen som administrativ assistent kommer du arbeta i tätt samarbete med verksamhetschefen Natalee. Du har en rad olika arbetsuppgifter och ansvarsområden och sköter alltifrån sociala medier till planering av konferenser. Eftersom det är ett litet företag kommer du få god inblick i allt som gäller verksamheten och kunna lära dig mycket om både branschen i stort och från dina kollegor, samtidigt som du bidrar till en bättre verksamhet för taxibolagen. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Sköta kommunikation via e-post, sociala medier och andra digitala kanaler (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter) Uppdatera hemsidan med nyheter, kampanjer, evenemang, pressmeddelanden, medlemssidor osv. Ansvar för planering och förberedelse inför styrelsemöten, mindre event, mässor och årliga konferenser. Du hanterar alla delar från att boka lokaler och hotell, fixa inbjudningar, kallelser och program till att ordna med catering och restaurangbokningar Ansvar för den digitala utbildningsplattformen Administration av medlemmar Kontinuerligt uppdatera medlemsregistret och kontrollera adressuppgifter inför månatlig fakturering. Enklare kontorsrelaterade arbetsuppgifter som posthantering, ta emot och välkomna besökare, sköta telefonväxel, svara på inkommande mail etc. Stötta och avlasta verksamhetschefen och kollegor med administrativa uppgifter av varierad karaktär samt delta i olika interna och externa projekt Det här är en omväxlande roll och fler arbetsuppgifter än ovan förekommer vilket ställer krav på att du är flexibel och prestigelös. Du tar dig an dina arbetsuppgifter med en positiv inställning och stort engagemang oavsett vad det gäller. VEM ÄR DU? Vi söker dig med några års erfarenhet från en roll som innefattat både administrativt och assisterande arbete. Kanske har du en bakgrund som koordinator eller VD-assistent? Dina tidigare erfarenheter har gett dig god servicevana, ett proaktivt arbetssätt och förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Vi söker dig som är social, vågar ta för dig och har lätt för att anpassa dig till olika situationer och människor. Vidare har du har ett utpräglat ordningssinne, uppmärksammar detaljer och engagerar dig i dina arbetsuppgifter för att uppnå högsta möjliga servicenivå. För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du är en lagspelare samtidigt som du kan ta egna initiativ och driva ditt eget arbete framåt självständigt. Du ser lösningar istället för problem och får saker att hända! Du som söker uppfyller nedan skallkrav: Du har tidigare erfarenhet inom en liknande tjänst, gärna som kommunikatör, en koordinerande roll alternativt VD-assistent Du är en skicklig skribent. Detta då du ansvarar för inbjudningar, mail och texter på hemsidan vilket kräver att du är kommunikativ och uttrycker dig professionellt och korrekt Du är kunnig inom sociala medier och andra digitala kanaler Du har goda datorkunskaper och är en van användare av samtliga Microsoft 365-program och van av PC-miljö Du har erfarenhet av Wordpress och Adobe. Vi ser gärna att du har lätt för att lära dig nya system och har ett stort digitalt intresse Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift Vi ser det som meriterande om du: Har en eftergymnasial utbildning inom kommunikation eller digital marknadsföring. Har arbetat med eventplanering tidigare VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

95 dagar sedan
Sista ansökan:
10 september 2025
Customer Success Specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Narvavägen 12, Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning med chans till överrekrytering hos kund på sikt. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer att arbeta som konsult via Inte Bara Post Bemanning och vara placerad hos vår kund Muntra. Detta är ett långsiktigt uppdrag som kräver att du arbetar på plats, då tjänsten inte är hybrid. Du kommer att ha din arbetsplats i moderna och ljusa lokaler på Östermalm, nära Karlaplan. Här har du bekvämt avstånd till tunnelbana, lunchrestauranger och nära till vatten samt trevliga promenadstråk vid Djurgårdshamnen. Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i ett innovativt företag med ett starkt etablerat varumärke inom tandvården. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak samt med nolltolerans mot droger. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Customer Success Specialist arbetar du för att ge Muntras svenska kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer success team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? För att vara en match för varandra ser vi att du har passion för att ge bästa möjliga kundupplevelse via telefon, chatt och mail. Du har lätt för att förstå och lösa komplexa problem samt kan hantera stressiga situationer, särskilt vid kontakt med kunder och kan behålla lugnet. Du följer rutiner noggrant och är proaktiv, kan multitaska och sätta dig in i detaljer och komplexa problem. Du har en hög energinivå och klarar av att hantera monotona arbetsuppgifter på ett bra sätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare erfarenhet från supportarbete, försäljning (inklusive telefonsäljare), kundsupport eller arbete inom hotellbranschen. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Gymnasieexamen Det är meriterande om man suttit med komplexa ärenden och arbetat i CRM system. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildning i produkt vid en start. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

95 dagar sedan
Sista ansökan:
7 september 2025
Customer Success Specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Narvavägen 12, Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning med chans till överrekrytering hos kund på sikt. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer att arbeta som konsult via Inte Bara Post Bemanning och vara placerad hos vår kund Muntra. Detta är ett långsiktigt uppdrag som kräver att du arbetar på plats, då tjänsten inte är hybrid. Du kommer att ha din arbetsplats i moderna och ljusa lokaler på Östermalm, nära Karlaplan. Här har du bekvämt avstånd till tunnelbana, lunchrestauranger och nära till vatten samt trevliga promenadstråk vid Djurgårdshamnen. Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i ett innovativt företag med ett starkt etablerat varumärke inom tandvården. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak samt med nolltolerans mot droger. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Customer Success Specialist arbetar du för att ge Muntras svenska kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer success team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? För att vara en match för varandra ser vi att du har passion för att ge bästa möjliga kundupplevelse via telefon, chatt och mail. Du har lätt för att förstå och lösa komplexa problem samt kan hantera stressiga situationer, särskilt vid kontakt med kunder och kan behålla lugnet. Du följer rutiner noggrant och är proaktiv, kan multitaska och sätta dig in i detaljer och komplexa problem. Du har en hög energinivå och klarar av att hantera monotona arbetsuppgifter på ett bra sätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare erfarenhet från supportarbete, försäljning (inklusive telefonsäljare), kundsupport eller arbete inom hotellbranschen. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Gymnasieexamen Det är meriterande om man suttit med komplexa ärenden och arbetat i CRM system. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildning i produkt vid en start. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

98 dagar sedan
Sista ansökan:
7 september 2025
Customer Success Specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Narvavägen 12, Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning med chans till överrekrytering hos kund på sikt. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer att arbeta som konsult via Inte Bara Post Bemanning och vara placerad hos vår kund Muntra. Detta är ett långsiktigt uppdrag som kräver att du arbetar på plats, då tjänsten inte är hybrid. Du kommer att ha din arbetsplats i moderna och ljusa lokaler på Östermalm, nära Karlaplan. Här har du bekvämt avstånd till tunnelbana, lunchrestauranger och nära till vatten samt trevliga promenadstråk vid Djurgårdshamnen. Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i ett innovativt företag med ett starkt etablerat varumärke inom tandvården. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak samt med nolltolerans mot droger. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Customer Success Specialist arbetar du för att ge Muntras svenska kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer success team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? För att vara en match för varandra ser vi att du har passion för att ge bästa möjliga kundupplevelse via telefon, chatt och mail. Du har lätt för att förstå och lösa komplexa problem samt kan hantera stressiga situationer, särskilt vid kontakt med kunder och kan behålla lugnet. Du följer rutiner noggrant och är proaktiv, kan multitaska och sätta dig in i detaljer och komplexa problem. Du har en hög energinivå och klarar av att hantera monotona arbetsuppgifter på ett bra sätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare erfarenhet från supportarbete, försäljning (inklusive telefonsäljare), kundsupport eller arbete inom hotellbranschen. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Gymnasieexamen Det är meriterande om man suttit med komplexa ärenden och arbetat i CRM system. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildning i produkt vid en start. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

99 dagar sedan
Sista ansökan:
6 september 2025
Rampagent till Grafair Jet Center Bromma
Rp Rekrytering Bemanning AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskat startdatum, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar? Då kanske du är vår kund Grafairs nya stjärna! Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. HUR SER EN VANLIG DAG UT Som Rampagent kommer du arbeta i en koordinerande roll och fungera som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, i första hand beroende på antal ankomster och avgångar av luftfartyg. Du startar alltid dagen med att kolla igenom din checklista, prioriterar och strukturerar dagen. Du arbetar alltid men en rampkollega, idag arbetar 8 rampagenter på Grafair Bromma. På Grafair Jet Center är du delaktig i hela processen främst kring planering, logistik, förstklassig mark och passagerarservice vid ankomst och avgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren Enklare underhåll av markutrustning Det här är en varierande roll och fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. Det kan förekomma jobb på Grafair Jet Centers enhet på Arlanda om behov uppkommer. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi ser att du kommer direkt från gymnasiet eller har några års erfarenhet från en serviceroll. För att trivas i rollen behöver du vilja ha ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Du är serviceminded och stresstålig. Kan hantera snabba vändningar samt är villig att hugga i där det behövs och på tårna. Som person är du social, prestigelös, noggrann och flexibel. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har B-körkort Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

99 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025