IWG Management (Sweden) AB jobb

Lediga jobb hos IWG Management (Sweden) AB

Community Sales Manager

Gillar du att vara i rörelse och träffa nya människor? Då passar du in hos oss! Regus i Kalmar ska öppna efter sommaren och nu söker vi en Community Sales Manager till vårt kommande kontorshotell. Vi letar efter dig som är motiverad, kundorienterad, energisk och har laganda. Hos oss hyr kunder olika typer av kontorslösningar t ex kontors- eller loungemedlemskap. Din arbetsplats kommer att vara i Kalmar. Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter och goa kollegor. Exempel på arbetsuppgifter: Ta emot och ta hand om våra kunder och deras besökare. Svara i telefon samt hantera bud, post och leveranser. Organisera och närvara vid kundevents Se till att kök och lokaler är representativa Ställa i ordning konferenslokaler Visa, vårda och sälja kontorslokaler Skriva avtal Kontakt med hantverkare, hyresvärd och andra leverantörer. Vem är du? Du behöver kunna läsa, skriva, förstå svenska och engelska och tala flytande, samt vara van vid dator och telefon som arbetsredskap. Kunskap i officeprogram eller liknande är nödvändigt. För att lyckas i rollen behöver du ha 1-2 års arbetserfarenhet från hotell, reception och administration. Vilka är vi? Regus är en del av IWG som förser företag över hela världen med arbetsplatser. Vi arbetar med människor och företag från hela världen, och hjälper dem att lyckas i sin vardag. Att ta hand om våra kunder på ett professionellt sätt är vår högsta prioritet. Det kan ibland innebära att vi behöver tänka utanför boxen för att skapa lösningar. Start: Enligt överenskommelse men tidigast 1 Augusti för Kalmar. Intervjuerna sker löpande och tjänsterna kan tillsättas snabbt.

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
HQ Karlstad

Gillar du att vara i rörelse och träffa nya människor? Då passar du in hos oss! HQ i Karlstad ska öppna efter sommaren och nu söker vi en Community Sales Manager till vårt kommande kontorshotell. Vi letar efter dig som är motiverad, kundorienterad, energisk och har laganda. Hos oss hyr kunder olika typer av kontorslösningar t ex kontors- eller loungemedlemskap. Din arbetsplats kommer att vara i Karlstad. Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter och goa kollegor. Exempel på arbetsuppgifter: Ta emot och ta hand om våra kunder och deras besökare. Svara i telefon samt hantera bud, post och leveranser. Organisera och närvara vid kundevents. Se till att kök och lokaler är representativa Ställa i ordning konferenslokaler Visa, vårda och sälja kontorslokaler Skriva avtal Kontakt med hantverkare, hyresvärd och andra leverantörer. Vem är du? Du behöver kunna läsa, skriva, förstå svenska och engelska och tala flytande, samt vara van vid dator och telefon som arbetsredskap. Kunskap i officeprogram eller liknande är nödvändigt. För att lyckas i rollen behöver du ha 1-2 års arbetserfarenhet från hotell, reception och administration. Vilka är vi? HQ är en del av IWG som förser företag över hela världen med arbetsplatser. Vi arbetar med människor och företag från hela världen, och hjälper dem att lyckas i sin vardag. Att ta hand om våra kunder på ett professionellt sätt är vår högsta prioritet. Det kan ibland innebära att vi behöver tänka utanför boxen för att skapa lösningar. Start: Enligt överenskommelse men tidigast 1 Juli för Karlstad. Intervjuerna sker löpande och tjänsterna kan tillsättas snabbt.

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Säljande center manager i Landskrona

Community Sales Manager At Regus, we’ve built the world’s largest workspace network so that our customers can work better, faster, happier. Join the team in one of our business centres. Promote our products and services to new and existing customers. Bring more freedom to more people and businesses. And you’ll be able to work better, faster and happier too. The opportunity As a Community Sales Manager, you’ll be responsible for the smooth running of your Regus centre while finding ways to increase sales and revenue, helping more and more people enjoy the benefits of flexible working. You’ll motivate your team to create a great working environment to ensure customer satisfaction and retention. A typical day at Regus You start the day with an informal team talk over coffee, to plan the day and make sure everyone’s prepared. With one eye always on reception, you see members turning up and also the first meeting rooms guests arriving. You welcome them and take them to their meeting room, show them the facilities and help them set up their WiFi connections and AV system for their presentation. Later you have a meeting to learn more about a new member and get to understand his business needs. You think about the other businesses in the centre and how you might be able to introduce him to a couple that may be of interest at the networking event later in the week. A large company is taking a whole floor of the centre and is moving in next week. You run through the move in detail with the reception team, ensuring the welcome kit is prepared, and all badges and keys are ready for handing over. At lunchtime a couple walk in enquiring about coworking membership. Your colleague from sales is on their lunch break so you offer them a coffee and give them a tour of the centre, explaining all the benefits of Regus membership. Later in the afternoon you host a monthly operations meeting for Community Sales Managers from your local cluster of centres, along with the regional Operations Manager. After the meeting you do a final walk around the building, speaking with members, asking how their day went as they start to wind down and head for home. About you We’re looking for someone who has the experience and aptitude to manage a smooth running operation. You’ll need to be an accomplished multitasker, able to pre-empt issues before they become problems, and keep a team motivated and focused on service excellence. You also need to be: A good communicator, used to dealing with customers – ideally in the hospitality or events industry Confident, approachable and able to build strong relationships with customers A great manager, who leads by example and knows how to motivate and inspire a team Happy taking ownership of problems and finding ways to solve them Positive, enthusiastic and able to adapt to fast-changing situations Confident using MS Office and other basic IT packages In addition, you will: Manage the day to day running of the centre, focusing on exceptional customer service Inspire your team of associates, developing their skills to get the best from each team member Promote your centre to new customers and show them how flexible workspace could enhance their business Generate leads by delivering engaging networking events within your community What we offer On top of a competitive salary package you’ll enjoy: A bright and inspiring work environment Training and development opportunities

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024