Lediga jobb i Landskrona

Sök totalt 292 lediga jobb i Landskrona

Glans & Balans – Proffs på Disk och Möblering till Maryhill Estate

Detta kommer vara långt mer än "bara ett jobb" för dig, du kommer vilja stråla och leverera oavsett vilken position du har på vår fantastiska destination, Maryhill Estate. Här vill vi förädla historian och skapa känslan av passion på en helt ny nivå. De är här drömmar slår in, både för medarbetare liksom gäster. Upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över. Vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa. Vem är du? Du som person har en hög känsla för service och kvalité. Du är självgående, van vid fysiskt arbete och noggrann med detaljer. Du arbetar tätt ihop med hela huset och samtliga avdelningar. Du är en positiv person som ser möjligheter, snarare än utmaningar. Vi tror även att du har hög energinivå, är flexibel i vart du kan behövas liksom att saker och ting kan förändras snabbt efter gästens och husets behov. Precis som alla andra i våra team, så är gästresan det viktigaste, därför tror vi också att du gillar service och ser gästens behov som det primära. Hur kan ett arbetspass se ut? Vi vill skapa ett dynamiskt hus där både du som möblerare och dina kollegor på Maryhill jobbar mellan avdelningar och med olika uppgifter. Allt för att skapa en organisation som är flexibel utifrån verksamhetens behov, men också för att ge en större möjlighet till variation och utveckling för dig som medarbetare i det dagliga arbetet. Som möblerare är dina primära arbetsuppgifter att säkerställa möbleringen i våra möteslokaler, festlokaler och publika utrymmen samt få undan all disk och få vårt diskutrymme skinande rent efter dagens genomförda event. Det innefattar att diska upp all smutsig disk, placera ut ny ren disk till våra möteslokaler och fikastationer samt möblera de planerade upplevelser våra koordinatorer och säljare har sålt som nu ska förberedas till våra gäster på plats. Tjänsten ingår i vårt meeting & event team. Arbetsuppgifter så som förberedelse i konferenslokaler, teknik genomgång, viss förberedelse av konferensfikor mm ingår i viss utsträckning. Du ansvarar för lagerhållningen av våra möbler och vårt porslin i förrådsutrymmen och arbetar proaktivt för att effektivisera och optimera våra rutiner för denna förvaring. Mötesupplevelsen på Maryhill är en central och viktig del av helheten vilket gör ditt arbete värdefullt och viktigt. Om tjänsten Anställningsform: 70% tillsvidare, främst eftermiddag och kvällsarbete, samt helgarbete. Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 11 april Uppfyller du inte exakt alla krav i annonsen? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå, vi är beredda att överväga sökande med närliggande arbetslivserfarenhet och utbildning. Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utbilda våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman temat. Utöver det får du en säker anställning och friskvårdsbidrag. Samt otroliga kollegor och kanske till och med vänner för livet!

Idag
Sista ansökan:
11 april 2025
Vi söker nästa stjärna? B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

Idag
Sista ansökan:
10 september 2025
Gigga som terminalreceptionist på deltid!
Gigstep AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker dig som för vår kunds räkning kan arbeta tre dagar i månaden med logistikadministration och godsmottagning på ett företag i Landskrona. Du ska också vara tillgänglig för att arbeta heltid i sommar. Perfekt gig för dig som studerar och vill jobba extra varje månad och ha sommarjobbet kirrat! Arbetstiderna är förlagda den sista i varje månad samt de två första dagarna i den nya månaden. Det här uppdraget är med start omgående och förväntas löpa framåt! Studerar du idag och känner att du har tid över så är denna tjänst perfekt för dig som vill fylla dina dagar med något mer! För att vara aktuell för tjänsten så ser vi att du har grundläggande kunskaper inom IT och en generell förståelse för system. Att du är lättlärd och snabbt snappar upp ny information. Vi ser också att du har vana av administration och reception samt tycker att ett sådant arbete är kul och stimulerande. Du ska ha ett öga för detaljer och kunna arbeta strukturerat i ett högt tempo. Har du dessutom arbetat i en terminal tidigare så ser vi det som väldigt meriterande! I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet! Arbetsuppgifter Generellt receptionsarbete (ordning och reda, fylla på kaffemaskin, svara på mail och i telefon med mera). Ta emot förare som ska lasta gods Skriva ut dokument så som fraktsedlar Säkerställa att tidsbokningar med förare följs Fylla i excelfiler och lagerflyttar i SAP. Krav Svenska och engelska flytande i tal och skrift Flexibel i att kunna jobba på utsatta tider Det är även starkt meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare! Arbetsplatsen är i Landskrona och sker endast på plats med ingen möjlighet till distansarbete. Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Idag
Sista ansökan:
28 mars 2025
Placeringssamordnare/utredare i Skåne
Förenade Familjehem Sverige AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Arbetsbeskrivning Nu söker vi en engagerad person som placeringssamordnare/utredare, en central roll i vår verksamhet med direkt inverkan på vårt samarbete med kommuner. Som placeringssamordnare kommer din främsta arbetsuppgift vara att aktivt identifiera och presentera kvalificerade familjehem till socialtjänsten, du kommer även arbeta strategiskt för att öka antalet framgångsrika familjehemsplaceringar genom att etablera och fördjupa relationer med kommuner. Du kommer även arbeta med utreda nya familjehem. Du kommer arbeta nära vårt samordningsteam det är därför viktigt att du har lätt för att samarbeta. Din tjänst innebär att du utgår från ditt hem men att du även kan arbeta någon dag i veckan på vårat kontor i Landskrona. En del resor förekommer för personalträffar och hembesök hos nya familjehem. Vi ser gärna att du bor i Skåne. Matchar du profilen? Strategisk, lösningsfokuserad och med god förmåga att kommunicera och bygga relationer. Som person är du anpassningsbar och flexibel, alltid redo att möta förändringar och har en positiv inställning till utmaningar. Du är en mästare på att kommunicera i både tal och skrift och trivs med att skapa starka och givande relationer med uppdragsgivare, familjehem samt kollegor. Det viktigt att kunna arbeta självständigt, planera, sätta upp mål och hålla tidsramar för att säkerställa och effektivisera dina arbetsprocesser. Rollen kräver ordning och reda, därav ser vi att du är noggrann och metodisk. Förutom ovan egenskaper önskar vi följande kompetens och kunskap: Du är utbildad socialt arbete Minst 2-4 års erfarenhet av att arbeta med familjehemsvård Körkort B och tillgång till egen bil är ett krav. Det här behöver du veta Heltid, tillsvidare Start omgående enligt överenskommelse Bilresor förekommer mycket i tjänsten och du utgår ifrån ditt hem Du har förtroendetid, vilket innebär att du planerar din egen arbetstid samtidigt som att det förväntas att du lägger viss arbetstid på kvällar och helger utifrån verksamhetens bästa Vi vill ha din ansökan så fort som möjligt då ansökningar hanteras löpande Kontaktuppgifter och ansökan Ansöker gör du med CV och personligt brev. Om du har frågor kring ansökan kan du kontakta Rebecka Nyström ansö[email protected] Vi ser fram emot att lära känna dig!

Idag
Sista ansökan:
23 april 2025
Dags att gå från elektriker till belysningsprojektör?
Prowork Bemanning AB
Installations- och serviceelektriker

Nu vill vi förstärka vårt team med duktiga projektörer hos SG Armaturen och letar därför efter en belysningsprojektör till kontoret i Landskrona! Att vara belysningsprojektör hos SG Armaturen är en spännande och varierande roll där du får möjlighet att kombinera ditt intresse för belysning med din tekniska kunskap för att skapa fantastiska lösningar. Hos SG Armaturen får du chansen att verkligen göra skillnad när det gäller belysning. Du kommer att arbeta med hela processen från att planera och designa belysningslösningar som är ekonomiska och ergonomiska, till att se till att de passar perfekt in i både rum och behov. Du är med hela vägen och ser till så att våra kunder får bästa möjliga lösning. Arbetet sker både självständigt och i tätt samarbete med kollegor och kunder. Tjänsten är på heltid med sex månaders provanställning. Arbetsplatsen är på kontoret i Landskrona. Arbetsuppgifter och Ansvar: Kreativt presentera företagets tekniska belysningslösningar så som 3D visualisering, armaturplaceringsskisser med hjälp av AutoCAD och produkter för grossister, installatörer, konsulter och slutkunder. Tillgodose och uppnå krav som ställs av kund och genom olika standarder med syfte att skapa en bra synergonomi. Bistå med ljusberäkningar i DIALux EVO, underlag för offerter och TCO-kalkyler i belysningsprojekt, såväl stora som små. Löpande uppdatera projekt och vara behjälplig med uppdatering av kundregister i företagets CRM system. Skapa långsiktiga samarbeten och identifierar nya affärsmöjligheter som möter kundernas behov. Det är ett varierande och kreativt jobb där du får använda din tekniska kunskap och ditt intresse för belysning för att skapa fantastiska lösningar. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har ett intresse för branschen, att du har en stor förståelse för hur teknisk belysning fungerar i verkligheten och att du har vana att läsa ritningar – oavsett kvalitet på dessa. Vi vill att du har en elutbildning i ryggen och ett stort intresse för ljus och vilja att lära dig mer. Det du saknar i ljuskunskap kommer vi att lära dig! På SG Armaturen värdesätter vi din personlighet och inställning högt och söker därför en lagspelare som bidrar med positiv energi till vårt team och till våra kunder. Vi tror att du är en social och utåtriktad person som gillar att ha mycket att göra och kan hantera flera projekt samtidigt utan att tappa bort detaljer. Struktur och noggrannhet är viktiga delar av din personlighet, men du är också flexibel och lösningsorienterad. Du trivs i en miljö där du har stort eget ansvar och möjlighet att påverka, samtidigt som du är en lagspelare som gillar att hjälpa till där det behövs. Så kraven är alltså: Minimum avslutad gymnasiekompetens med elinriktning eller motsvarande relevant arbetslivserfarenhet. Minst fem års erfarenhet av praktiskt arbete inom belysnings- eller elteknik. Kännedom om DIALux evo och AutoCAD. Vad vi erbjuder Hos oss får du inte bara ett jobb, utan en möjlighet att vara en del av en stabil och trygg organisation och ett sammansvetsat team där alla är viktiga. Vi har låg personalomsättning, och det är vi stolta över – våra medarbetare trivs! Du kommer att ha stor frihet i ditt arbete, och vi ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. Vi erbjuder en rad förmåner som vi vet är uppskattade och som bidrar till både din hälsa och trygghet. Du får bland annat tillgång till sjukvårdsförsäkring och regelbundna hälsokontroller, en förmånlig pensionslösning, friskvårdsbidrag samt profilkläder. Här får du en arbetsplats som inte bara bryr sig om dina prestationer, utan också om ditt välmående och framtida trygghet. Kontakt och process I denna rekrytering har SG Armaturen valt att samarbeta med Prowork kompetens och Talent Manager Sanna Vestin. Har du några frågor om rollen eller vill du presentera dig själv i samband med ansökan? Hör av dig till Sanna på [email protected] eller 073 506 68 39. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan ansök via länk. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan tiden för annonsering löpt ut – vi ser fram emot att höra från dig!

Idag
Sista ansökan:
23 april 2025
CNC-Operatör
JKS Sverige AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

I tjänsten som CNC-operatör ansvarar du för CNC-styrda maskiner med tillhörande robotautomation. Du, tillsammans med dina kollegor inom samma process, ansvarar för att kontinuerligt leverera produkter i rätt kvalitet med rätt produktivitet och att detta sker på ett säkert sätt. För att uppnå det arbetar du dagligen med verktygsbyten, operatörsunderhåll, 5S-felsökning samt styrning av mått.   Om dig Du är en person som är ansvarstagande, arbetsvillig och har en strävan att utvecklas och en vilja att lära. Du drivs av uppsatta mål och är fokuserad på att produktionen ska fungera. Du har även en förmåga att samarbeta och kommunicera och arbetar lika bra självständigt som i grupp. Du har en hög säkerhetsmedvetenhet och sätter din och andras säkerhet främst. Det krävs också att du är kvalitetsmedveten, noggrann och serviceinriktad. Bakgrund Vi söker dig som är tekniskt kunnig. Har du bakgrund som CNC-operatör eller likvärdig erfarenhet är det meriterande Du har truckkort för ledstaplare och gärna god datavana.  Svenska i tal och skrift Goda kunskaper inom Matematik - kan räkna ut värden i flera dimensioner God fysik tunga förekommer Truckkort  Meriterande  Arbetat med ABB - Robotar  Siemens styrsystem Licon dubbelaxlade maskiner Accepta Arbetstider 2 skift Förmiddag skift måndag - fredag 06.30-15.00 Eftermiddag måndag - torsdag 15.00-23.30 Om JKS Sverige JKS Sverige är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, som erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. JKS finns etablerade i Sverige, Danmark och Norge med över 40 kontor i Skandinavien och med över 3500 medarbetare i uppdrag dagligen. Vi prioriterar en nära kontakt med kunder, konsulter och kandidater, då vi tror att det ger alla parter de bästa förutsättningarna för ett gynnsamt samarbete. Ansökan I denna process har Höganäs Verkstad valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Andreas Lindin på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

Idag
Sista ansökan:
18 april 2025
Fastighetstekniker LFAB

Vi söker Fastighetstekniker Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök. Vill du vara med och verka i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan! Landskrona fastighetsförvaltnings AB är ett kommunalt bolag i Landskrona hus AB koncernen. Arbetsplatsen Vår uppgift är att förvalta lokaler till Landskrona stads samtliga förvaltningar. Staden äger ca 180 fastigheter som ligger under LFAB:s förvaltning och även ett antal inhyrda fastigheter som också ingår i vårt förvaltningsuppdrag. På LFAB är vi för närvarande 30 anställda i olika befattningar. Tjänsten innefattar drift och skötselansvar för Landskrona stads fastigheter inom förvaltningen. Du kommer att ingå i vår driftgrupp och ha huvudsakligt ansvar för dina fastigheter inom ett förvaltningsområde. Du kommer att självständigt och i grupp utföra felavhjälpande åtgärder, tillsyner, dokumentation på fastigheterna. Du kommer att jobba nära dina kollegor på LFAB där vikten av att kunna samarbeta är viktig. Vi utvecklar oss ständigt och jobbar med digitala hjälpmedel som en del i arbetet att hantera våra fastigheter. Vi arbetar i Vitec (fastighetssystem), UBW (fakturasystem), Officepaketet och du ska även kunna behärska kommunikation via mejl och Teams. Arbetsuppgifter · Helhetsansvar för den dagliga driften i sina fastigheter. · Ansvar för samtliga tekniska försörjningssystem i sina fastigheter. · Kontakt med hyresgäster och ansvarig för åtgärder och återkoppling vid felanmälan i Vitec. · Ansvar för inköp av material och avrop på tjänster. · Kunna vara behjälplig vid myndighetsbesiktningar. · Tillsyn av fastigheterna enligt upplagt schema. · Dokumentation. · Upprätthållande av god ordning i fastigheterna. · Hantera mediaavläsning · Aktivt arbeta med förbättringsarbeten inom fastigheterna. · Aktivt bedriva arbetsmiljöarbete. · Möjlighet till beredskapsarbete. Vi jobbar efter värdegrunden RAKT som står för följande RESULTAT: Vi håller vad vi lovar genom att leverera rätt saker, på rätt sätt och i rätt tid. Genom vår professionella leverans bygger vi förtroende, tillit och resultat. ANSVAR: Vi har öppet sinne och ärliga avsikter i vår raka och tydliga kommunikation. Vi tar ansvar genom att leverera hög kvalitet med stort engagemang. Vi lyssnar och återkopplar. Vi behandlar varandra med omtanke och ger varandra utvecklande feedback och uppskattning. Vi har stor respekt för varandras olikheter. KVALITET: Vi är Landskronas bäst samlade fastighetskompetens. Vi arbetar med ständig utveckling och bemöter våra kunder med hög social och yrkesmässig kompetens. TILLSAMMANS: Genom samarbete uppnår vi resultat och bra relationer. Med ett utbyte av erfarenheter och kompetens levererar vi alltid tjänster av hög kvalitet. Delaktighet är viktigt för oss. Kvalifikationer Någon typ av teknisk gymnasieutbildning gärna med påbyggnad inom fastighetsteknik eller motsvarande erfarenheter från yrkeslivet. B körkort och goda kunskaper i svenska är ett krav. Ansök Låter detta som ditt nya jobb? Bifoga ett CV samt ett personligt brev. Vi intervjuar fortlöpande därför kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag 11042025 Anställningsvillkor Vi tillämpar individuell lönesättning. 6 månaders provanställning. Dagtid. Tillträde under juni månad 2025.

Igår
Sista ansökan:
11 april 2025
Lageradministratör kunnig inom Warehouse Management System
Ikett Personalpartner AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Ikett söker en skicklig lageradministratör till en av våra kunder i Landskrona! Uppdraget är på ett större företag med produktion där du kommer arbeta inom deras lager med att effektivisera och optimera lagerhanteringen. En stor del av ditt arbete innebär att jobba i deras WMS system med framtagning av dokument för produkterna samt felsökningar inom både system och lager. De vill med din hjälp kunna uppnå effektivare lagerhantering, bättre lagerkontroll samt högre produktivitet. Tjänsten passar dig som är stark både administrativt samt är en erfaren truckförare. Du behöver vara flink inom Officepaketet där Excel är extra prioriterat. Det är mycket meriterande med erfarenheter inom affärssystemet SAP. Start: Snarast eller enligt överenskommelse Uppdragslängd: Tillsvidare Arbetet är förlagt på dagtid med Flex Din profil Vi söker dig som har: - Erfarenhet av arbete i något affärssystem inom lagerhanteringssystem är ett absolut krav - Tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom lager på en produktionsverksamhet = Kunskap om WMS - Truckkort och erfarenhet av att köra motviktstruck, skjutstativstruck och ståstaplare. - Förmåga att vara flexibel i ditt arbete samt vara andra kollegor behjälplig vid behov. Som person vill vi att du är ansvarstagande, en lagspelare, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund. På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot. Hos oss får du: Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund. Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen. Möjlighet till utveckling. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

Igår
Sista ansökan:
13 april 2025
Produktion i Landskrona, extrajobb
Logent AB
Tryckare

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta extra som produktionsmedarbetare inom tryckeribranschen i Landskrona! I produktionen tillverkas grafiska produkter i papp, till exempel skyltar och displayer. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Mönsterpassning och mätning - Du arbetar med mallar som behöver följas på millimeter-nivå Packning och märkning - Du ser till att produkterna packas och märks korrekt Övervakning av maskiner - Du kontrollerar att maskinerna gör det dem ska Montering och limning - Du sätter ihop produkternas olika delar Vem söker vi? Vi söker dig som vill arbeta extra och har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%. Arbetet kräver att du har ett öga för detaljer och är noggrann, samtidigt som du är flexibel och kan arbeta i högt tempo. Vidare ser vi även att du har en känsla för kvalitet och har en god arbetsmoral. Krav: Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom något slags detaljarbete, eller som maskinoperatör Annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%, till exempel studier, annat jobb eller eget företag registrerat för F-skatt Meriterande: Körkort och tillgång till bil Tidigare arbetslivserfarenhet inom tryckeribranschen Teknisk kunskap och/eller intresse Truckkort enligt TPL 10 Arbetstider: Tvåskift (dag- och kvällspass), måndag till fredag. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov Tillträde till tjänsten: Omgående Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

Igår
Sista ansökan:
9 september 2025
Tryckeriarbetare, Landskrona
Logent AB
Tryckare

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som produktionsmedarbetare inom tryckeribranschen i Landskrona! I produktionen tillverkas grafiska produkter i papp, till exempel skyltar och displayer. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Mönsterpassning och mätning - Du arbetar med mallar som behöver följas på millimeter-nivå Packning och märkning - Du ser till att produkterna packas och märks korrekt Övervakning av maskiner - Du kontrollerar att maskinerna gör det dem ska Montering och limning - Du sätter ihop produkternas olika delar Vem söker vi? Arbetet kräver att du har ett öga för detaljer och är noggrann, samtidigt som du är flexibel och kan arbeta i högt tempo. Vidare ser vi även att du har en känsla för kvalitet och har en god arbetsmoral. Du vill arbeta i en produktion och söker en långsiktig anställning. Krav: Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom något slags detaljarbete, eller som maskinoperatör Meriterande: Körkort och tillgång till bil Tidigare arbetslivserfarenhet inom tryckeribranschen Teknisk kunskap och/eller intresse Truckkort enligt TPL 10 Arbetstider: Två skift (dag och kväll), måndag till fredag. Anställningsform: 6 månaders visstidsanställning på heltid, som ambulerande bemanningskonsult Tillträde till tjänsten: Omgående Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

Igår
Sista ansökan:
9 september 2025