Avanti Rekrytering & Interim AB jobb

Lediga jobb hos Avanti Rekrytering & Interim AB

Datahallstekniker

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.  Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.  Datahallstekniker Som Datahallstekniker arbetar du även i nära samarbete med kundansvarig TAM (Technical Account Manager) för att hitta de bästa kundlösningarna ute i datahallarna. Kunderna har ofta affärskritiska miljöer och därför är det viktigt med en god förståelse för säkerhetsaspekter och tillgänglighet. Urval av arbetsuppgifter: Utföra kundbeställningar Installera och driftsätta ny hårdvara Livscykelhantera befintlig hårdvara Vara involverad i implementationsprojekt, förvaltning och vidareutveckling      av tekniska infrastrukturlösningar för såväl kunder som datahallsanläggningarna Utveckla och optimera system samt kringliggande tjänster för att tillgodose säkerhets- och kundbehov Vidareutveckla säkerhetsfrågor och logistiklösningar för serverhallar och dess berörda kunder Jobba med lösningsdesign tillsammans med arkitekt och site manager Egenskaper och bakgrund Vi söker dig som tycker att det är spännande att jobba i datahallsmiljöer, gillar utmaningar som gillar att ta ett personligt ansvar. Du är självgående, trygg och en person som kan sätta dig in i nya tekniska miljöer och som trivs i lösningsfokuserade dialoger både med kund och kollegor. Du är säkerhetsmedveten, ordningsam och värderar ett gott samarbete. Vidare känner en stolthet i att leverera det kunden vill ha och jobbar med högsta kvalitet i det du gör. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande yrkesroll men vi är lika intresserade av dig som kanske är mer junior inom IT och som har ambitionen och viljan att bli riktigt bra. Oavsett kommer du att få stöttning, utbildning och verktygen för att bli en kvalificerad datahallstekniker som levererar spjutspetsteknik. Anställningen är säkerhetsklassad vilket innebär säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen samt att du behöver vara svensk medborgare. Tjänsten innebär resor till datahallarna vilket medför att du behöver ha svenskt körkort (B).  Om tjänsten Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstid och placering: Kontorstid – periodvis kan kvälls-/helgarbete förekomma antingen på plats i datahallarna eller på kontoret i Stockholm.                                                                                                  Start: Enligt överenskommelse   Har du frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen får du gärna kontakta ansvariga rekryteringskonsulter;   Hans Holmqvist, [email protected] tel. +46 (0)700 929 420 Niklas Almquist, [email protected] tel. +46 (0)733 640 640   Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt då våra intervjuer sker löpande. Välkommen!

29 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Socialsekreterare - för framtida kunduppdrag

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.  Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.  Socialsekreterare - för framtida kunduppdrag Vi har under många års tid hjälpt våra kunder att hitta de bästa specialisterna och cheferna till deras verksamhet – oavsett bransch – med mycket goda resultat. Då efterfrågan på våra tjänster och vår kompetens är stor söker vi nu fler erfarna konsulter att samarbeta med. Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av arbete som Socialsekreterare, men även som processhandledare, handläggare, utredare, chef eller liknande. Skriv till oss och berätta om dina erfarenheter. Vi vill också veta hur just du kommer att hjälpa våra kunder samt var och hur du vill arbeta. Kanske arbetar du som egen företagare idag eller föredrar att vara anställd av Avanti. Vi är flexibla och öppna för båda alternativen. Många av våra kunduppdrag tillsätter vi just via vårt nätverk och en del av dem annonseras ut på vår hemsida. Vi gör alltid ett noggrant urval av kvalitetssäkrade konsulter för varje uppdrag. Matchningen skall vara perfekt för både kund och konsult. Exempel på tillfällen då behov av konsult kan uppstå kan vara vid sjukdom, föräldraledighet, under tiden en rekryteringsprocess pågår, vid projekt eller bara som avlastning under en viss period. Vi hjälper också till med konsultstöd i utveckling – då organisationen växer och har behov av chefer och specialister men är ännu inte redo att anställa själv. Omfattningen kan därför variera mycket, hel/deltid, korta och långa uppdrag. Här är vi lyhörda för vad som passar just dig bäst. Konsultrollen är speciell och för att vara framgångsrik tror vi att du trivs med att ge service och att du är självständig, flexibel, stabil och har god självinsikt. Du sätter dig snabbt in i kundens verksamhet och får överblick. Du motiveras av att ge “det lilla extra” i kombination med din gedigna kompetens. Om du trivs med ett omväxlande arbete och med kundkontakt är detta en spännande möjlighet för dig! Kontakta gärna mig för mer information, [email protected]. Vi ser fram emot att höra av dig! Sökord: handledare, processhandledare, handläggare, utredning ,socialtjänst

26 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Interim Chefsassistent – heltid

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.  Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.  Chefsassistent – heltid Är du en lösningsorienterad Chefsassistent som trivs med ett stort ansvar och växlande arbetsuppgifter? Nu söker dig som på ett positivt, utvecklande och drivet sätt kan axla rollen som Chefsassistent. Du kommer bl.a. att ha ett övergripande ansvar för cheferna i ledningsgruppens administration. Rollen innebär krav på helhetssyn, integritet och förståelse för vad ledningens arbete innebär. Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma: Samordna ledningsarbete administrativt Planera, koordinera och kommunicera kring chefernas olika åtaganden (kalender, möten och resor, i viss mån även telefon och mail) Hantera (kontera och granska) fakturor, resor och reseräkningar åt chefen Ansvara för att årsmötesplan tas fram samt agenda och protokollföring Förbereda och medverka vid gruppmöten och konferenser Ansvara för det praktiska genomförandet av och delta vid arbetsplatsträffar Vara det naturliga kontaktfiltret för cheferna Vara naturligt stöd för hantering av administrativa system såsom DM, Proves, IFS, SmartID, SD Worx, mallar mm Vara delaktig i att underhålla och utveckla samarbetet med partners inom andra enheter Delta i utvecklingen av interna verktyg, processer och system som t.ex. delta i och leda projekt och piloter Vara behjälplig vid on-och off boarding Obligatoriska krav: Gärna en relevant eftergymnasial alternativt tidigare erfarenhet som väger upp. Erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter Erfarenhet av ansvar för strategiska och operativa frågor, övergripande planering och uppföljning God systemvana och digital förmåga God kommunikativ förmåga och social kompetens. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Meriterande krav Erfarenhet av att driva, hålla ihop och samordna små och större projekt Erfarenhet av arbete med fastighetsteknik och/eller energibranschen Erfarenhet av sälj och/eller kundbemötande Övrig information om rollen Personligt ansvarstagande Lyhördhet och integritet Flexibilitet och samarbetsförmåga internt och externt Förmåga att arbeta självständigt, proaktivt och kunna prioritera Förmåga att se helhet och utifrån det driva rätt frågor Förväntas medverka vid projekt som ligger inom ramen för rollen Vana att hantera ad-hoc uppgifter och lösa situationer när de uppstår Vana och vilja att arbeta under förändring och utveckling Om tjänsten Omfattning: Heltid, t.om. 20241231. Du kommer under uppdraget att vara anställd av Avanti. Tillsättning: Början av Maj Placering: Stockholm   Vi ser fram emot att höra av dig snarast då vi kommer att intervjua och presentera konsulter löpande för denna tjänst.   Tveka inte att kontakta Niklas Almquist, 073 364 06 40 alternativt [email protected] om du är intresserad eller har frågor om uppdraget.

19 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Affärsutvecklande Technical Architect

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.  Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.  Technical Architect Vår uppdragsgivare står inför en expansionsfas och söker en nyckelspelare som kan vara med och vidareutveckla samt säkerställa såväl tekniska lösningar som goda kundrelationer. Med kompetens och erfarenhet av IT-arkitektur kan du följa upp, vägleda och komma med förslag på nya lösningar. De flesta kunderna har högt ställda säkerhetskrav och återfinns inom ett flertal branscher. Tillsammans med bolagets olika team vidareutvecklar du kundrelationer och skapa nya affärsmöjligheter. Ett arbete som ställer höga krav på såväl teknisk kompetens, affärsmässighet som sociala färdigheter.  Som person Vi ser att du förutom ditt tekniska intresse och kompetens också har ett tydligt affärstänk och trivs i en kontext med många kontaktytor. Vidare är du en lyhörd person med kvalitetstänk som ser till att de tjänster som levereras håller hög standard. Bakgrund och erfarenhet Vi ser att du har flera års erfarenhet av IT-arkitektur och troligtvis har du initialt arbetat som utvecklare/programmerare. Du har erfarenhet av att arbeta med drift av affärskritiska miljöer och är van att arbeta med molnlösningar, gärna Azure. Troligen har du en eftergymnasial utbildning inom IT och du behärskar såväl svenska som engelska på en affärsmässig nivå. Om tjänsten Omfattning: Heltid, tillsvidare                                                                                                  Placering: Centralt i Stockholm Start: Enligt överenskommelse Har du frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen får du gärna kontakta ansvariga rekryteringskonsulter; Hans Holmqvist, [email protected] tel. +46 (0)700 929 420 Niklas Almquist, [email protected] tel. +46 (0)733 640 640 Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt då våra intervjuer sker löpande. Välkommen!

10 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024