Säljande lånehandläggare till Lendo - varma kunder
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en lånehandläggare. Du kommer att arbeta på Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att kontakta privatpersoner som valt att vända sig till Lendo.  Om tjänsten I rollen som lånehandläggare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med privatekonomiska frågor. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du går igenom kundernas lånebehov och vidare erbjuder låneskydd samt försäkringar. Du kommer förklara värdet och betydelsen av att använda Lendo som tjänst men också aktivt jobba med merförsäljning.  Din profil:   Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna över telefon  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr Två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

51 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Jobba som försäkringssäljare hos Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu dig som vill fortsätta jobba med försäljning och utvecklas inom försäkringar. Du kommer att arbeta på Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att genom utgående samtal kontakta befintliga kunder för att förmedla Lendos försäkringsprodukter.  Om tjänsten I rollen som försäkringssäljare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med försäkringsskydd. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du behöver förstå varje kunds unika behov och lyfta fram försäkringarnas värde på ett tryggt och tydligt sätt. Optimera konverteringsgraden genom att matcha rätt produkt och rätt behov. Som försäkringssäljare kommer du driva utgående samtal för att identifiera och maximera affärsmöjligheter.  Din profil:   Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna över telefon  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

51 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Norsktalande Marketplace Success Agent till Qasa
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med i start av deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du en nyckelperson. Du kommer i start hjälpa till med att sätta upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att: Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden. Bygga upp den norska avdelningen Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge. Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år Vi söker dig som:  Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska  Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor.  Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar.  Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.

51 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag- start omgående
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio söker dig som vill utvecklas inom en kundtjänst  och drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa! Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska.  Vi söker dig som:  Är social och noggrann Har en tekniskt intresse  Gillar att leverera service över telefon Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Innehar en fullständig gymnasieexamen Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder:  En fullt betald utbildning i början av din anställning Tillgång till gym i byggnaden Pingisbord och playstation på rasten En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag! I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen. OBS vi söker dig som är tillgänglig omgående då tjänsten har start redan i början på juni månad.

53 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Nyligen tagit studenten? Kundtjänstmedarbetare - ingen erfarenhet krävs
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Tar du studenten nu i början på juni och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid! Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats! Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare. • Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen. • Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg. • En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet! Vi söker dig som: Vill arbeta heltid och tillgänglig från och med juni.  Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra Har en fullständig gymnasieexamen Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem Har fyllt 18 år och kan jobba heltid Kan kommunicera bra på svenska och engelska Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Så ansöker du:Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan.  Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!

53 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Heltidstjänst inom teknisk kundsupport - iOS
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundtjänst och som brinner för att hjälpa andra! I denna roll kommer du ta emot inkommande samtal från kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor.  Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning så att du får rätt förutsättningar att besvara kunders frågor. Vi söker dig som:  Är lösningsorienterad och serviceminded Har en fullständig gymnasieexamen   Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder:  En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundserviceavdelningens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag. Obs. Detta är en tillsvidareanställning med start i början på juni, denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst. I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag tjänsten gäller delges längre fram i rekryteringsprocessen. Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

53 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Säljande Handläggare till Team Retain på Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett snabbt växande fintech-företag. Nu letar vi efter dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning, med särskild inriktning på tidigare kunder. Med ditt engagemang och affärsdriv kommer du att hjälpa Lendos kunder att få bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en handläggare till Team Retain. Lendo är en del av den globala mediekoncernen Schibsted, och i denna roll kommer du främst att kontakta tidigare kunder hos Lendo. Du kommer att arbeta hos Sveriges största jämförelsetjänst för bo, privat- och företagslån. Om tjänsten I rollen som handläggare hos Lendo kommer du att tillhöra ett team på 4 personer och rapportera till avdelningens teamleader.  Dina primära arbetsuppgifter kommer innefatta att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med Lendo i syfte att hjälpa dem hitta det bästa privatlånet baserat på deras individuella situation. Telefonen är ditt främsta arbetsverktyg där du i samverkan med kunden gör en behovsanalys för att därefter hjälpa till med ansökan och uppföljning av inkomna bud Din profil:   För att passa in i rollen som handläggare ser vi att du är en målmedveten och noggrann person som brinner för sälj. Du gillar att arbeta mot tydliga mål och du är driven och initiativtagande för att nå de målen. I rollen kommer du att ha mycket kundkontakt vilket innebär att du måste vara relationsskapande och uthållig för att kunna leverera på rätt nivå. Vidare kommer du tillhöra ett team vilket ställer krav på att du är en kommunikativ lagspelare, vi vill att du bidrar med din härliga energi.  Gymnasieexamen  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Erfarenhet av arbete via telefon  God dator- och systemvana  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Utökad erfarenhet inom bank och finans  Hybridarbete  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm med möjlighet till hybrid-arbete 2-3 dagar i veckan. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

58 dagar sedan
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Säljande lånehandläggare till Lendo - varma kunder
Sprio AB
Företagssäljare

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en lånehandläggare. Du kommer att arbeta på Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att kontakta privatpersoner som valt att vända sig till Lendo.  Om tjänsten I rollen som lånehandläggare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med privatekonomiska frågor. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du går igenom kundernas lånebehov och vidare erbjuder låneskydd samt försäkringar. Du kommer förklara värdet och betydelsen av att använda Lendo som tjänst men också aktivt jobba med merförsäljning.  Din profil:   Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna över telefon  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr Två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

58 dagar sedan
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Norsktalande Marketplace Success Agent till Qasa
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med och bygga upp deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du nyckelpersonen som hjälper dom att bygga upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att: Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden. Bygga upp den norska avdelningen Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge. Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år Vi söker dig som:  Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska  Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor.  Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar.  Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.

58 dagar sedan
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Teknisk supportmedarbetare till Verifone
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för kundsupport och vill arbeta med tekniska frågor? I över 30 år har Verifone haft en ledande position inom betalningsindustrin. Verifone är ett av de starkaste varumärkena och en av de största leverantörerna av betalningslösningar världen över. Nu söker vi dig som vill vara med på resan!  Som teknisk supportmedarbetare blir du en del av Verifones tekniska supportteam och hjälper deras kunder och partners med tekniska problem kopplade till deras befintliga betalterminaler samt installation av nya terminaler. Goda kunskaper om olika nätverk, såsom mobilnät, Wi-Fi, Bluetooth och LAN, kommer att vara till stor hjälp för dessa uppgifter. Du kommer också att hantera ändringsförfrågningar för terminaldata och utföra programvaruuppdateringar. Dessutom kan kunder ställa frågor om avräkningar och transaktioner. Dina arbetsuppgifter innefattar att besvara telefonsamtal och e-post samt logga alla ärenden i deras ärendesystem (JIRA). Din profil  Det här jobbet passar dig som gillar problemlösning, god kundservice och att prata med kunder. Du kommer att få utbildning i Verifones system och produkter för att vara redo för tjänsten, men ett tekniskt intresse är en fördel. Om du är tekniskt kunnig och har ett intresse för att lära dig om de senaste teknologierna, datorer och program är detta jobbet för dig. Betalningsindustrin utvecklas ständigt, och du kommer ofta att lära dig nya saker eftersom Verifone kontinuerligt introducerar nya terminalmodeller och betalningstyper på marknaden. God användare av IT-system och förmåga att snabbt sätta dig in i olika system Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice  Meriterande med erfarenhet från teknisk support och/eller branscher med höga kundvolymer och transaktioner  Är lugn, ansvarstagande, flexibel och självständig  Besitter grundläggande erfarenhet från Office-paketet Innehar slutbetyg från gymnasiet Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Verifones löfte Verifone erbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Dom är ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har. Tjänsten är beräknad att starta omgående och dina arbetstider kommer att variera mellan 08.00-22.00, måndag-söndag. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad.  Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!

58 dagar sedan
Sista ansökan:
17 oktober 2025