Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia

Vi på Sprio söker dig som vill växa inom kundservice.Här kommer du arbeta med att ta inkommande samtal från kundersom har frågor om bland annat appar, smartphones, fiber och mobilabonnemang. Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell. Vi söker dig som: Brinner för högklassig service Är engagerad och tycker om att jobba mot högt uppsatta mål Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Vill jobba med merförsäljning Har en fullständig gymnasieexamen Vi erbjuder: En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym En fullt betald utbildning i början av din anställning Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak Generösa säljtävlingar Om företaget: Heltidstjänst på 80-100% Måndag - Fredag 08:00 - 19:00 Lördagar 09:00 -18:00 Jobba efter ett schema Fina och fräscha lokaler vid Backaplan Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

3 maj 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Copy of Påbörja din karriär inom kundtjänst – arbetsstart i juni

Vill du inleda din karriär på en spännande arbetsplats? Är du intresserad av att utveckla dina sociala förmågor och få meriterande erfarenheter inom servicebranschen? Då kan vi ha den perfekta matchningen för dig! Vi söker flera medarbetare inom kundtjänst till olika kända varumärken. Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ditt huvudsakliga ansvar blir att vägleda privatkunder i frågor som rör fakturor och betalningsmetoder. På vår arbetsplats finns det stora möjligheter till intern utveckling, både inom specialistteam och mot ledande positioner. Om du har ambitioner att växa och utvecklas på din arbetsplats ser vi detta som en stor fördel! Vad får du ut av att arbeta hos oss? En meriterande erfarenhet inom service somkommer vara värdefull på ditt CV. En gedigen onboardingprocess som inleds med en fullt betald utbildning. Ett friskvårdsbidrag på 1 500 kr. Tillgång till ett gratis gym i byggnaden samt pingisbord och Playstation. Lön och förmåner enligt Unionens kollektivavtal. En modern och nyrenoverad arbetsplats inom gångavstånd från Solna Station. För att trivas i rollen ser vi gärna att du: Är social och tycker om att hjälpa till. Trivs med att utvecklas och lära dig nya saker. Har flytande kommunikationsfärdigheter i både skrift och tal på svenska och engelska. Har en fullständig gymnasieexamen. Tjänsten är på 80-100 % och arbetstiderna är varierande.Du kommer att få ditt schema en månad i förväg för att du ska kunna planera ditt arbete och fritid på bästa sätt. Vi håller intervjuer löpande för arbetstart i Augustioch ser fram emot din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Är du teknikintresserad? Vi söker flera kundtjänstmedarbetare

På Sprio söker vi nuefter engagerade medarbetare som vill växa inom kundserviceområdet och brinner för att assistera andra! I detta uppdrag kommer du att hantera inkommande samtal från användare som behöver assistans kring olika applikationer, smartphones, datorer och surfplattor. Denna tjänst är belägen i Solna och inledsmed en fullt betald utbildning för att säkerställa att du har de rätta verktygen och kunskapen för att kunna bemöta användarnas frågor på bästa sätt. Vi ser gärna att du: Har en problemlösande attityd och stark känsla för service Har avslutat gymnasieutbildning Behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har goda engelskakunskaper Har tidigare erfarenhet av iOS eller liknande teknologi, vilket är en bonus men inte ett krav Som en del av vårt team erbjuds du: En stimulerande roll med många möjligheter till utveckling En modern och ungdomlig arbetsmiljö, inklusive ett eget gym Lön och förmåner enligt kollektivavtal Din arbetsvecka kommer att vara mellan 80-100% och dina skift är förlagda inomkundtjänstens öppettider: 08.00-20.00, måndag till söndag. Vi genomför löpande videointervjuer så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

3 maj 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag

Sprio söker dig som vill utvecklas inom en kundtjänstoch drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet aviOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa! Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver vetaför att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska. Vi söker dig som: Är social och noggrann Har en tekniskt intresse Gillar att leverera service över telefon Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Innehar en fullständig gymnasieexamen Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder: En fullt betald utbildning i början av din anställning Tillgång till gym i byggnaden Pingisbord och playstation på rasten En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag! I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

3 maj 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Copy of Ta chansen att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Telia

Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Stockholm som just nu söker flera kundtjänstmedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio! Om jobbet som kundtjänstmedarbetareI dina arbetsuppgifter ingår bland annat att: Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder Hantera frågor om fakturor och betalningar Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus Din profil Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal. Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus En härlig gemenskap i fräscha lokaler Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19 Lördagar 09–18 Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

3 maj 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Jobba med kundservice och sälj hos Telia

Vill du bli en del av Telia, ett ledande företag inom telekombranschen? Vi söker nu ambitiösa personer som brinner för kundsupport men även vill utforska sina kunskaper inom försäljning. Här har du möjligheten att utveckla dina säljkunskaper samtidigt som du skapar fantastiska kundupplevelser! Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en viktig del av vårt team och ge support via telefon till våra kunder. Du kommer att hjälpa kunder med leveransrelaterade ärenden och ge rådgivning kring deras beställningar. Här får du chansen att utveckla din försäljningskompetens och erbjuda merförsäljning till kunderna – vilket gör att du utöver din fasta timlön även har möjlighet att boosta lönen genom provision. Vi tror på genuin och lättsam försäljning, där du erbjuder uppdaterade produkter och tjänster till befintliga kunder samt de som är intresserade av våra erbjudanden. Vi tror att du: Har en fullständig gymnasieexamen Är flytande i tal och skrift i svenska och engelska Vill utveckla dina kunskaper inom kundservice och försäljning Är ambitiös, snabblärd och kan hantera flera uppgifter samtidigt Kan ta för dig och hantera kunder med olika typer av sinnelag professionellt Gärna använder din kreativitet för att lösa problem Bli en del av vårt team och ta del av förmånerna: Spännande karriärmöjligheter och utveckling Möjlighet att påverka din lön genom provision En unik arbetsmiljö med start-up känsla Tjänsten är på 80–100 % och du kommer arbeta inom kundtjänstavdelningens öppettider vilket är 8–19 på vardagar och 9–18 på lördagar. Detta kan innebära att du ena veckan arbetar 8–17, andra veckan 10–19 etc. Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Skicka in din ansökan idag och ta steget mot en framgångsrik karriär som kundtjänstmedarbetare hos oss på Telia!

3 maj 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Är du teknikintresserad? Vi söker flera kundtjänstmedarbetare

På Sprio söker vi nuefter engagerade medarbetare som vill växa inom kundserviceområdet och brinner för att assistera andra! I detta uppdrag kommer du att hantera inkommande samtal från användare som behöver assistans kring olika applikationer, smartphones, datorer och surfplattor. Denna tjänst är belägen i Solna och inledsmed en fullt betald utbildning för att säkerställa att du har de rätta verktygen och kunskapen för att kunna bemöta användarnas frågor på bästa sätt. Vi ser gärna att du: Har en problemlösande attityd och stark känsla för service Har avslutat gymnasieutbildning Behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har goda engelskakunskaper Har tidigare erfarenhet av iOS eller liknande teknologi, vilket är en bonus men inte ett krav Som en del av vårt team erbjuds du: En stimulerande roll med många möjligheter till utveckling En modern och ungdomlig arbetsmiljö, inklusive ett eget gym Lön och förmåner enligt kollektivavtal Din arbetsvecka kommer att vara mellan 80-100% och dina skift är förlagda inomkundtjänstens öppettider: 08.00-20.00, måndag till söndag. Vi genomför löpande videointervjuer så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 oktober 2024
Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag

Sprio söker dig som vill utvecklas inom en kundtjänstoch drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet aviOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa! Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver vetaför att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska. Vi söker dig som: Är social och noggrann Har en tekniskt intresse Gillar att leverera service över telefon Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Innehar en fullständig gymnasieexamen Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder: En fullt betald utbildning i början av din anställning Tillgång till gym i byggnaden Pingisbord och playstation på rasten En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag! I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Vi söker dig som tar studenten i juni

Ska du snart ta studentenfrån gymnasiet och söker ditt nästa äventyr på heltid? Vill du utvecklas inom kundtjänst och service? Kickstarta karriären hos Teleperformance på en av våra kundtjänster med en fullt betalt utbildning i början av din tjänst! I ditt arbete som kundservicemedarbetare kommer du att kommunicera med kunder via telefon, chatt eller mail där du på ett pedagogiskt sätt kommer förmedla information ochvara behjälplig kunden. Du kommer ingå i ett team med härliga kollegor och stark sammanhållning där utvecklingsmöjligheterna är goda. Arbetet är på kontoret på Backaplan. Vi söker dig som: Är serviceinriktad Är bra på att arbeta i team Vill utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Du erbjuds: En tillsvidareanställning på heltid Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Vi videointervjuar löpande och ser fram emot din ansökan!

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente! Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer. I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste! Vad vi erbjuder: Stora interna utvecklingsmöjligheter Personalaktiviteter, events och tävlingar Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal Vi söker dig som: Är minst 18 år Flytande i svenska och bekväm med norska Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar Tjänsten är på heltid, med en provanställning på 6 månader. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt härliga team!

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024