Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med och bygga upp deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du nyckelpersonen som hjälper dom att bygga upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att: Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden. Bygga upp den norska avdelningen Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge. Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år Vi söker dig som: Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor. Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar. Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.
Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en lånehandläggare. Du kommer att arbeta på Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att kontakta privatpersoner som valt att vända sig till Lendo. Om tjänsten I rollen som lånehandläggare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med privatekonomiska frågor. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du går igenom kundernas lånebehov och vidare erbjuder låneskydd samt försäkringar. Du kommer förklara värdet och betydelsen av att använda Lendo som tjänst men också aktivt jobba med merförsäljning. Din profil: Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna över telefon Är målmedveten och ansvarstagande som person Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Har godkänd gymnasieexamen Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension Friskvårdsbidrag på 4000 kr Två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid 25 dagars semester Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Brinner du för kundsupport och vill arbeta med tekniska frågor? I över 30 år har Verifone haft en ledande position inom betalningsindustrin. Verifone är ett av de starkaste varumärkena och en av de största leverantörerna av betalningslösningar världen över. Nu söker vi dig som vill vara med på resan! Som teknisk supportmedarbetare blir du en del av Verifones tekniska supportteam och hjälper deras kunder och partners med tekniska problem kopplade till deras befintliga betalterminaler samt installation av nya terminaler. Goda kunskaper om olika nätverk, såsom mobilnät, Wi-Fi, Bluetooth och LAN, kommer att vara till stor hjälp för dessa uppgifter. Du kommer också att hantera ändringsförfrågningar för terminaldata och utföra programvaruuppdateringar. Dessutom kan kunder ställa frågor om avräkningar och transaktioner. Dina arbetsuppgifter innefattar att besvara telefonsamtal och e-post samt logga alla ärenden i deras ärendesystem (JIRA). Din profil Det här jobbet passar dig som gillar problemlösning, god kundservice och att prata med kunder. Du kommer att få utbildning i Verifones system och produkter för att vara redo för tjänsten, men ett tekniskt intresse är en fördel. Om du är tekniskt kunnig och har ett intresse för att lära dig om de senaste teknologierna, datorer och program är detta jobbet för dig. Betalningsindustrin utvecklas ständigt, och du kommer ofta att lära dig nya saker eftersom Verifone kontinuerligt introducerar nya terminalmodeller och betalningstyper på marknaden. God användare av IT-system och förmåga att snabbt sätta dig in i olika system Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice Meriterande med erfarenhet från teknisk support och/eller branscher med höga kundvolymer och transaktioner Är lugn, ansvarstagande, flexibel och självständig Besitter grundläggande erfarenhet från Office-paketet Innehar slutbetyg från gymnasiet Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Verifones löfte Verifone erbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Dom är ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har. Tjänsten är beräknad att starta omgående och dina arbetstider kommer att variera mellan 08.00-22.00, måndag-söndag. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad. Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!
Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant. Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik! Vi tror att du Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till Har god teknikvana eller ett stort intresse Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla Stora möjligheter till utveckling En betald utbildning i början av anställningen Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan. Observera att detta är en tillsvidareanställning – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten. Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!
Har du nyligen tagit studenten och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid! Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats! Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare. • Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen. • Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg. • En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet! Vi söker dig som: Vill arbeta heltid Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra Har en fullständig gymnasieexamen Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem Har fyllt 18 år och kan jobba heltid Kan kommunicera bra på svenska och engelska Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Så ansöker du:Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan. Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!
Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!
Är du den som familj och vänner alltid ringer när det krånglar med mobilen eller datorn? Har du ett öga för teknik och gillar att lösa problem? Då kan detta vara helt rätt tjänst för dig. Just nu söker vi på Sprio fler stjärnor till teamet som arbetar med teknisk kundservice – med fokus på några av marknadens mest populära produkter inom mobiltelefoni och datorer. I rollen kommer du att hjälpa kunder med allt från uppkopplingsproblem och systeminställningar till frågor om deras MacOS eller iOS-enhet. Du får en fullt betald introduktionsutbildning där du lär dig allt du behöver för att kunna ge professionell support via telefon och chatt – så du behöver inte ha tidigare erfarenhet, bara en stark vilja att lära! Vi tror att du Har ett intresse för teknik – extra plus om du har koll på iOS eller Mac Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Har en fullständig gymnasieexamen Är trygg med att vägleda andra, även i stressiga situationer Vi erbjuder En arbetsplats med stark teamkänsla Möjligheten att utvecklas till mer seniora roller En introduktion med fullt betald utbildning Kollektivavtal och moderna lokaler med gym och spelrum Arbetstider Du arbetar 80–100 % förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att tjänsten är en tillsvidareanställning – därmed ej aktuell för dig som planerar att påbörja eller återuppta studier till hösten. Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!
Vill du jobba med support på ett världsledande teknikföretag med internationell prägel? Nu har du chansen att utvecklas i en tjänst som kombinerar kundservice & teknisk support – i en modern miljö med hög teamkänsla. Du kommer att arbeta med inkommande samtal och chatt där du vägleder kunder med tekniska frågor om exempelvis appar, smartphones och datorer. All utbildning sker på engelska och du jobbar i system där engelskan är ett naturligt verktyg – därför ser vi att du är trygg i språket. Vi söker dig som Har en teknisk ådra och gillar problemlösning Är serviceinriktad, strukturerad och gillar att samarbeta Har fullständig gymnasieexamen Talar och skriver både svenska och engelska flytande Har erfarenhet av iOS eller Mac (meriterande men inget krav) Vi erbjuder Tydliga utvecklingsvägar och vidareutbildning En betald onboarding och trygg anställning med kollektivavtal Moderna kontorslokaler i Solna – med gym och spelhörna Arbetstider Tjänsten har en omfattning 80–100 % och du arbetar varierande arbetstider förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att detta är en tillsvidareanställning, och därmed inte passar dig som planerar att studera i höst. Sök idag – vi videointervjuar löpande!
Tycker du om att lösa problem och hjälpa andra människor? Då har vi en roll som passar dig perfekt! På Sprio söker vi fler stjärnor till en spännande tjänst inom teknisk kundsupport, där du får arbeta med smarta lösningar – och människor – varje dag. I rollen svarar du på inkommande frågor via telefon och chatt, och hjälper kunder med allt från tekniska problem till praktiska funderingar om appar, datorer och smartphones. Vi letar efter dig som vill lära dig hur kundservice fungerar & utvecklas – du får självklart en betald utbildning i början av tjänsten. Vi tror att du Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta lösningar Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska obehindrat och har god engelska Har grundläggande teknikvana – det är ett plus om du har koll på iOS eller MacOS Vad du får Ett tydligt utvecklingsprogram och chans att växa internt Ett härligt team och en positiv arbetsmiljö En betald introduktion och kollektivavtalade villkor Fräscha lokaler i Solna – med eget gym och spelrum Arbetstider Kundtjänstens öppettider är mellan 8–20 måndag–fredag. Du arbetar 80–100 % förlagt inom dessa tider. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. Vi videointervjuar löpande – ansök redan idag!
På Sprio söker vi nu efter engagerade medarbetare som vill växa inom kundserviceområdet och brinner för att assistera andra! I detta uppdrag kommer du att hantera inkommande samtal från användare som behöver assistans kring olika applikationer, smartphones, datorer och surfplattor. Denna tjänst är belägen i Solna och inleds med en fullt betald utbildning för att säkerställa att du har de rätta verktygen och kunskapen för att kunna bemöta användarnas frågor på bästa sätt. Vi ser gärna att du: Har en problemlösande attityd och stark känsla för service Har en fullständig gymnasieexamen Behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har goda engelskakunskaper Har tidigare erfarenhet av iOS eller liknande teknologi, vilket är en bonus men inte ett krav Som en del av vårt team erbjuds du: En stimulerande roll med många möjligheter till utveckling En modern och ungdomlig arbetsmiljö, inklusive ett eget gym Lön och förmåner enligt kollektivavtal Din arbetsvecka kommer att vara mellan 80–100% och dina skift är förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00–20.00, måndag till söndag. Vi genomför löpande videointervjuer så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Välj ett jobb för att visa detaljer