Kundservicemedarbetare på deltid!

Om tjänsten Vi söker nu nya stjärnor till Telias kundservice på deltid! I rollen kommer du att få lära dig att ta emot inkommande samtal, chatt och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer bland annat hantera frågor kring Telias olika tjänster och se till att lösa alla situationer på bästa sätt. Utöver service kommer du även att arbeta med merförsäljning. Du kommer dessutom att få möjlighet att utvecklas i din karriär inom service då vi kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter som till exempel att bli coach, teamledare eller utbildare längre fram. Utbildningen sker under heltid de första tre veckorna, för att sedan övergå till en deltidstjänst på 50% därefter. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos Teleperformance. Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg. Dina arbetsuppgifter • Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon • Supportärenden • Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov • Identifiera behov hos kunden och erbjuda merförsäljning • Följa upp och administrera kundserviceärenden Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa! Vi tror att du: • Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker • Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam • Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål • Brinner för att jobba med service Din erfarenhet: • Fullgjorda gymnasiestudier • Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska • God kompetens i skrift • Tidigare erfarenhet av service • Tidigare erfarenhet av merförsäljning är meriterande Om företaget Om företaget Du kommer att arbeta i Teleperformance lokaler vid Backaplan. Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag. • Lön enligt kollektivavtal • Minst 50% i arbetstid. • Fina kontorslokaler vid Backaplan, nära till kommunikationer • Arbetstid måndag-lördag mellan 08.00- 19.30 Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande! Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

17 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Orderkoordinator till stort företag inom bilindustrin!

Om tjänsten Vår kund som är ett välkänt, globalt och framgångsrikt företag inom bilindustrin med huvudkontor i Göteborg, letar nu efter en orderkoordinator till sitt orderhanteringsteam. Teamet är ansvariga för att fullfölja företagets orderbok genom daglig orderplanering med högt kundfokus som stödjer företagets mål. Det är viktigt att du som orderkoordinator kan hantera oförutsägbara och komplexa situationer då du kommer arbeta i en föränderlig miljö. Du kommer arbeta hos vår kund i fräscha, öppna och trivsamma lokaler i utkanten av Göteborg, närmare bestämt Torslanda. Dina arbetsuppgifter - Ansvara för och säkra uppfyllelse av orderbok i tid för aktuell marknad och region - Behandla orderförfrågningar - Analysera produktionsorderbokens situation och proaktivt ta itu med problem och utmaningar - Skapa dagliga orderrapporter - Utveckla och implementera förbättringar nya arbetssätt, IT-system och verktyg Din profil - Har en universitetsexamen, akademisk examen eller motsvarande erfarenhet - Arbetat som administratör tidigare - Van att arbeta i Microsoft Excel, Power BI mm. - Flytande i engelska i tal och skrift. Andra språk är fördelaktiga - Viss grad av analytisk förmåga - Meriterande om du har tidigare kunskaper inom Supply Chain-områden eller arbete inom orderhantering, marknadsorderprocesser eller kundsupport. Om företaget Här erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt. Ta chansen att bli en del av ett stort och framgångsrikt företag i Torslanda! Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

17 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Företagssäljare

Om tjänsten Är du en person med stort säljdriv och intresse av ekonomi? Du är du rätt person för denna roll. Vi letar nu efter en Företagssäljare till Accessa Finans som kommer att sköta hela säljprocessen från ax till limpa. Accessa Finans ger dig en arbetsplats med stort engagemang och högt tempo i centrala Stockholm där deras primära mål är att hjälpa svenska företag finansiellt med rörelsefinansiering och tillväxt. Med tydliga mål och värderingar som grund ger vi både nya och befintliga kunder rätt lösningar för ett långsiktigt och utvecklande samarbete. Du kommer arbeta i ett mindre företag med 9 anställda, där alla har en stor samlad kompetens inom bank och finans. Här kommer du ges möjlighet att utvecklas med de bästa i branschen. Dina arbetsuppgifter Som Företagssäljare på Accessa Finans ansvarar du för att självständigt driva hela försäljningsprocessen inom fakturaköp och företagslån, allt för att förbättra företagens likviditet. Du kommer att arbeta utifrån följande fokusområden; · Att utifrån vald målgrupp, bearbeta denna via aktiv personlig bearbetning. · Besöka både nya och befintliga kunder. · Att på egen hand jobba mot individuella och gemensamma mål. · Vara delaktig i att utveckla erbjudandet mot kund. Din profil Försäljningen har sin inriktning på att bearbeta nya kunder, vilket innebär att du måste ha en stor drivkraft, engagemang och inte minst ett disciplinerat arbetssätt. Här gäller det att bygga sitt eget nätverk och skapa starka relationer där vi kan leva med kunden över lång tid. Vi ser gärna att sökande kommer från Bank och Finans, dock ej ett krav. Gärna utbildning som civilekonom eller IHM. Erfarenhet inom försäljning är ett krav tillsammans med körkort. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Inkom därför med din ansökan snarast! Om företaget Accessa Finans är ett nytänkande finansbolag som specialiserat sig på att erbjuda svenska tillväxtföretag anpassad rörelsefinansiering. Detta görs genom att erbjuda tjänster som Fakturaköp, Exportfinansiering och företagskrediter. Accessa Finans har funnits i sedan 2010. Accessa Finans är ett bolag under stark tillväxt, med en god lönsamhet och en solid finansiell grund. Accessa Finans är ett av finansinspektionen registrerat finansinstitut. Accessa Finans är ett dotterbolag till Accessa Asset Management som är ett familjeägt investmentbolag som investerar i små- och medelstora entreprenörsdrivna tillväxtbolag på den svenska marknaden som har potential och en ambition att bli marknadsledande i sin nisch. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

17 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Inkassohandläggare

Om tjänsten Vi söker nu dig som är redo att ta nästa steg inom din karriär inom inkassohandläggning! Vi söker nu en inkassohandläggare som kommer vara med att bygga upp och driva Accessa Finans nya inkassoavdelning. Du kommer arbeta i ett mindre företag med 9 anställda, där alla har en stor samlad kompetens inom bank och finans. Här kommer du ges möjlighet att utvecklas med de bästa i branschen. Accessa Finans ger dig en arbetsplats med stort engagemang och högt tempo i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter Accessa Finans söker en inkassohandläggare med ett stort driv för att vara med och bygga upp Accessas inkassoavdelning. Då Accessa nyligen startat upp inkassoverksamheten kommer tjänsten till en början vara delad och sökanden kommer också att arbeta som kredithandläggare. Vårt primära mål är att hjälpa svenska företag finansiellt med likviditet och tillväxt. I rollen som inkassohandläggare sköter du hela kedjan inom inkassoprocessen med att driva in både egna och externa fordringar. Rollen innebär att på ett professionellt och ansvarsfullt sätt analysera och säkerställa den mest effektiva inkasseringen för bolagets och kundens räkning. I det dagliga arbetet ingår bland annat: • Uppföljning och hantering av portföljer • Kundkontakt • Utformning av kravkedjor/processer • Analys • Kontakt med myndighet och gäldenär Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av inkasso och administration. Någon form av ekonomisk och/eller juridisk utbildning är meriterande. Du är noggrann och har lätt att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser även att du är positiv och organiserad samt har lätt för att samarbeta. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Inkom därför med din ansökan snarast. Om företaget Accessa Finans är ett nytänkande finansbolag som specialiserat sig på att erbjuda svenska tillväxtföretag anpassad rörelsefinansiering. Detta görs genom att erbjuda tjänster som Fakturaköp, Exportfinansiering och företagskrediter. Accessa Finans har funnits i sedan 2010. Accessa Finans är ett bolag under stark tillväxt, med en god lönsamhet och en solid finansiell grund. Accessa Finans är ett av finansinspektionen registrerat finansinstitut. Accessa Finans är ett dotterbolag till Accessa Asset Management som är ett familjeägt investmentbolag som investerar i små- och medelstora entreprenörsdrivna tillväxtbolag på den svenska marknaden som har potential och en ambition att bli marknadsledande i sin nisch. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

16 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Norsktalande kundtjänstmedarbetare!

Om tjänsten Just nu söker vi på Recruitive efter norsktalande kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder. Du kommer sitta i en härlig och rolig kundtjänst och i rollen kommer du ta emot inkommande ärenden via mail och telefon från kunder och hjälpa dem med deras frågor på ett effektivt sätt. I rollen kommer man att besvara frågor. Du kommer få möjlighet att arbeta i ett litet och härligt team som stöttar varandra. Dina arbetsuppgifter • Hantera inkommande samtal • Administrativa sysslor så som mail-hantering och orderhantering • Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor. Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget! Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg. Arbetstiden är vanligtvis dagtid måndag-fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse, gärna omgående. Din profil Vi söker dig som: • Är flytande i norska i tal och skrift. • Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och i skrift. • Är ansvarsfull och flexibel. • Trivs med att arbeta i högt tempo. • Har fullbordad gymnasieexamen. Din erfarenhet: • Tidigare erfarenhet från serviceyrken är ett krav. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper! Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag • Ett företag som tänker på din fysiska arbetsmiljö • Lön enligt kollektivavtal. • Kontorstider. • Fina kontorslokaler med nära till kommunikationer. Om företaget Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

16 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Finsktalande kundtjänstmedarbetare!

Om tjänsten Just nu söker vi på Recruitive efter finsktalande kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder. Du kommer sitta i en härlig och rolig kundtjänst och i rollen kommer du ta emot inkommande ärenden via mail och telefon från kunder och hjälpa dem med deras frågor på ett effektivt sätt. I rollen kommer man att besvara frågor. Du kommer få möjlighet att arbeta i ett litet och härligt team som stöttar varandra. Dina arbetsuppgifter • Hantera inkommande samtal • Administrativa sysslor så som mail-hantering och orderhantering • Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor. Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget! Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg. Arbetstiden är vanligtvis dagtid måndag-fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse, gärna omgående. Din profil Vi söker dig som: • Är flytande i finska i tal och skrift. • Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och i skrift. • Är ansvarsfull och flexibel. • Trivs med att arbeta i högt tempo. • Har fullbordad gymnasieexamen. Din erfarenhet: • Tidigare erfarenhet från serviceyrken är ett krav. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper! Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag • Ett företag som tänker på din fysiska arbetsmiljö • Lön enligt kollektivavtal. • Kontorstider. • Fina kontorslokaler med nära till kommunikationer. Om företaget Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

16 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Finansiell Rådgivare till Fair Investments

Om tjänsten Vill du arbeta för ett nytänkande och revolutionerade företag i en expansiv fas? Vi på Recruitive söker nu en Finansiell Rådgivare till vår kund Fair Investments. Fair Investments är en kapitalförvaltare som särskiljer sig genom sitt sätt att ta betalt av kunderna. De är den enda kapitalförvaltaren i Sverige som endast tar betalt på prestation vilket innebär att de har linjerade incitament med våra kunder. Deras flaggskepp är Spetsförvaltningen som förvaltas av deras huvudförvaltare och grundare Johan Bynélius. Genom Spetsförvaltningen har dem de senaste 12 åren genererat en avkastning i världsklass. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu dig som i rollen som investeringsrådgivare kan hjälpa oss att uppnå vår fortsatta expansion samt hjälpa våra kunder att uppnå sina drömmar genom att välja rätt kapitalförvaltning. I din roll kommer du att ha kontakt med kunder för att ge dem rådgivning i hur de kan förvalta sin förmögenhet på bästa sätt. Arbetsuppgifter: - Boka och genomföra kundbesök. - Genomföra hela säljprocessen enligt Fair Investments Way Of Sales. - Ta fram offert och delge avtal till prospekt/kund. - Kontinuerligt säkerhetställa kundnöjdhet och hantera omdömet. Din profil - Har ett starkt intresse för försäljning och vilja att fortsätta utvecklas inom det. - Är strukturerad och vill arbeta med en tydlig försäljningsprocess. - Har stor förståelse för den finansiella sektorn. - Resultatorienterad och självständig med hög integritet. - Duktig på att möta och bygga relation med många olika typer av människor. - Vilja att förbättra för kunden och förstår vikten av långsiktighet. - Påvisbara höga resultat inom försäljning. Meriterande: - Swedsec rådgivarlicens och/eller Insuresec. För rätt person så kan vi bistå med både licens och utbildning. Vi ser att du har tidigare erfarenhet inom finans och investeringsrådgivning alternativt att du har ett personligt stort intresse för finans. Om företaget Vi erbjuder: - Löpande utbildning inom försäljning och finans på högsta nivå. - Stora möjligheter att påverka din egen lön utan tak. - Att komma in i en expansiv fas med alla dess möjligheter. - Ett grymt skönt gäng med en stark kultur där vi tar hand om varandra. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

16 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Utbildare inom hudvård och hårvård

Om tjänsten Brinner du för skönhet och hudvård och hårvård? Är du en ansvarstagande person som drivs av goda resultat? Då har vi jobbet för dig! På uppdrag av vår kund söker vi nu en utbildad hudterapeut med stort intresse för skönhet. Vi letar efter någon som värdesätter att ge hög försäljnings- och servicenivå samtidigt som de behåller en professionell och personlig inställning vid alla tillfällen. Du är positiv och arbetar aktivt med att utveckla din egen profession. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besöka återförsäljare och hålla utbildningssessioner för att öka medvetenheten om varumärket och dess produkter. I rollen kommer du att göra resor runt om till återförsäljare och du kommer att ansvara för att alla återförsäljare är utbildade i företaget produkter. Rollen kommer vara på deltid där det kommer innefatta cirka 10 timmars arbete per vecka. Din profil Vi tror att du har dokumenterad utbildning inom hudterapi och har ett genuint intresse för hud- och hårvård. Du är som person framåt och inte rädd för att ta tag i taktpinnen. Tidigare erfarenhet från butik är meriterande. Om företaget Företaget är ett framåt skönhetsbolag som tror på att hållbarhet och exklusivitet kan gå hand i hand! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

16 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Fransktalande kundvärd på deltid!

Om tjänsten Trivs du i rollen att ge god service, vara lösningsorienterad och träffa nya människor? Vår kund inom transportbranschen söker efter en kundvärd på deltid med utgångspunkt på Landvetter Flygplats. Är du ute efter ett servicejobb på deltid i en mångkulturell miljö och brinner för att alltid ge den bästa servicen? Då är detta tjänsten för dig! Arbetstiderna kommer vara belagda måndag och torsdag mellan klockan 20.00 - 00.00, ej röda dagar. Dina arbetsuppgifter - Du kommer ta emot och guida passagerare från flygplatsen till bokat fordon. - Bidra med ett gott bemötande och det lilla extra i servicen. Din profil - Du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket. - Du är serviceminded, orädd och trivs i rollen att ständigt möta nya människor. - Du talar svenska och engelska obehindrat. Starkt meriterande att behärska franska i tal. - Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier. - Om företaget Vård kund är Västsveriges största taxibolag, med drygt 300 taxifordon och cirka 700 taxiförare. De kör dygnet runt, 365 dagar om året, och utför cirka 3 000 resor varje dygn.

16 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Norsktalande Kundtjänst

Om tjänsten Vi söker norskalande medarbetare till Samsungs kundtjänst! Trivs du med att hjälpa människor och att ha många glada kollegor omkring dig? Då är jobbet som norsktalande Kundtjänstmedarbetare på Samsung något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att arbeta på det globala teknikföretaget Samsungs kundtjänst i Göteborg. Arbetstiderna är varierande över veckans alla dagar och arbetsplatsen ligger i fräscha lokaler på Lindholmen. Arbetsplatsen präglas av hög energi och trivsel, du kommer att bli välkomnad av ett 100-tal trevliga kollegor. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter i den här rollen handlar främst om att ta emot inkommande samtal, ge professionell service och teknisk support. Du kommer representera Samsung med deras breda produktportfölj. Allt från mobiltelefoner till kylskåp. I jobbet ingår till exempel att * Hantera inkommande samtal och mail från kunder * Hantera viss administration * Via remote styra kundens mobiltelefon/dator och hjälpa till med inställningar Din profil Vi ser gärna att du * har en gymnasieexamen * behärskar engelska och norska i tal och skrift * fallenhet för teknik Om företaget Vi erbjuder dig * Lön enligt kollektivavtal, friskvårdsbidrag * Betald utbildning de första veckorna * Ovärderlig arbetserfarenhet * En social arbetsplats som präglas av gemenskap * En dedikerad konsultchef som kommer stötta dig under hela uthyrningsperioden. Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget. Hur du ansöker: Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

12 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024