OnePartnerGroup Stockholm AB jobb

Lediga jobb hos OnePartnerGroup Stockholm AB

Team Assistant till EQT

Nu har du chansen att knipa en spännande roll som Team Assistant i ett dynamisk och framåtlutat team! Vi letar efter dig som trivs i en snabbrörlig miljö och som har ett proaktivt, noggrant och flexibelt arbetssätt.  Vad kommer du göra i rollen? I rollen som Team Assistant kommer du stötta och supportera teamet inom EQT Tech. Teamet består av 100 anställda och du kommer att ge support till fyra personer som sitter med i ledningsgruppen.   Dina arbetsuppgifter kommer att variera men några exempel på vanligt förekommande sådana är:   Kalenderhantering Resebokningar Fakturering och kvittohantering Stötta i administrativa och praktiska arbetsuppgifter kring onboarding Koordinera event av mindre karaktär (välkomstlunch, teammiddagar) Fakturering och kvittohantering Övriga administrativa uppgifter Rollen innebär även att du kommer att samordna och ansvara för genomförandet av onboarding workshops en gång per månad för nyanställda.   Vem tror vi passar för jobbet? Vi söker dig som har några års erfarenhet av administrativ support eller har arbetat i en koordinerande roll. Har du arbetat i en assistentroll tidigare ser vi det som en mediterande men inte ett krav. Du är en framåtlutad teamplayer som gillar att ligga steget före, är lösningsorienterad och med en känsla för detaljer. Vi ser att du är trygg i dig själv, tar för dig och har en nyfikenhet. Vidare har du känsla för service, är strukturerad och lösningsorienterad i ditt arbete. Självklart kommunicerar du obehindrat på engelska i både tal och skrift och du är bekväm att arbeta i Google-miljö och har generellt en hög systemkunskap. Du ser positivt på förändringar och har förmåga att överblicka men samtidigt se detaljerna.   Om EQT EQT är ett Private Equity bolag med sina rötter i Wallenbergsfären, och är ett globalt investeringsföretag med 119 miljarder EUR i förvaltat kapital, spritt över 48 fonder. EQT investerar i starka företag över hela världen, med ett mål att hjälpa dem utvecklas till bättre och hållbara företag och göra ett positivt avtryck med allt vi gör. EQT jobbar med local-with-locals inställning, vilket innebär att vi har kontor i över 20 länder spritt över Europa, Asien och Amerika med över 1800 anställda. Mer information om EQT: www.eqtgroup.com Följ EQT på LinkedIn, Twitter, Youtube och Instagram   Vill du veta mer? Detta är ett konsultuppdrag på heltid på sex månader med möjlighet till anställning hos EQT. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos EQT som har sitt kontor på Regeringsgatan i centrala Stockholm. I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på [email protected] eller Christina Stenbeck på [email protected].    När du blir en av oss Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Vi ser fram emot att höra från dig!

19 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Executive Assistant till Grant Thornton

Vi söker en Executive Assistant som vill vara med på en spännande resa inom Grant Thornton. Tjänsten är ett föräldravikariat på ca ett år, med start enligt överenskommelse.   Maaria Martin Vivaldi (chef Business Leader Revision) - varför ska man söka tjänsten som Executive Assistant? ”Revision är idag det största affärsområdet inom Grant Thornton med ca 650 anställda, där ambitionen är att växa ytterligare och stärka vår position på marknaden. Till mig och min nya ledningsgrupp söker vi en Executive Assistant som vill stötta oss och bidra till den stora och spännande resan vi har framför oss. Det är en väldigt viktig och utvecklande roll som har en stor betydelse för teamets framgång.”   Ditt uppdrag Som Executive Assistant är du centrum för kommunikation, strategi, schemaläggning och planering för avdelningen Business Leader Revision i första hand, men du är även ett stöd till övriga chefer i ledningsgruppen som du har ett nära samarbete med. Du kommer att vara högst delaktig i ovan nämnda personers vardag och det är naturligt för dig att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt samt ta initiativ till rutiner som passar både verksamheten och dessa personer. Dina arbetsuppgifter kommer att variera men några exempel på vanligt förekommande sådana är: Underlätta det dagliga arbetet för din chef + team med både administrativa och praktiska arbetsuppgifter så att deras vardag flyter på så smidigt, effektivt och bra som möjligt Delta på ledningsgruppsmöten och andra interna/externa möten där du assisterar eller äger agendan samt samarbetar med ledningsgruppen för att säkerställa uppföljning eller åtgärdsplaner Agera proaktivt och ta egna initiativ, till exempel genom att identifiera arbetsuppgifter och erbjuda stöttning samt komma med förslag på aktiviteter som driver arbetet framåt utifrån Grant Thorntons strategi och affärsplan Göra presentationer i Powerpoint, ibland med tillhörande förslag på talarmanus Kalenderhantering och proaktivt stöd inför kommande bokningar Redaktör på intranätet för affärsområde Revision Övriga administrativa arbetsuppgifter och ansvar för andra projekt kan förekomma   Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som arbetat som Executive Assistant till en ledningsgrupp. Detta är en perfekt roll för dig som drivs av att hålla en hög servicenivå och av att bidra genom att skapa förutsättningar för teamets framgång. Du söker ständigt förbättringar och effektiviseringar som bidrar till teamet, både gällande användning av digitala verktyg och processer samt andra arbetssätt. Som person har du ett starkt engagemang och driv för att få saker gjorda och gör det med ett strukturerat arbetssätt och ett analytiskt sinne. Du har förmågan att prioritera, planera och möjliggöra både ditt eget och andras arbete. Du är prestigelös, tydlig och sympatisk. Du är van vid självledarskap och du gillar att ta ägarskap för olika projekt. Det är även viktigt att du har en hög kommunikations- och samarbetsförmåga samt att du är förtroendeingivande med en förmåga att skapa och bibehålla goda relationer.   Om Grant Thornton Grant Thornton är ett ledande revisions- och rådgivningsföretag med 1 400 medarbetare som erbjuder tjänster inom revision, skatt, redovisning och specialistrådgivning. Visionen är att tillsammans med entreprenörsföretag skapa framtiden – utifrån övertygelsen att hållbart bolagsbyggande handlar om en helhet där såväl ekonomiska som miljömässiga och sociala aspekter ingår. Grant Thornton är ett medlemsföretag i Grant Thornton International Ltd med över 68 000 medarbetare i 140 medlemsländer. Här kan du läsa mer om Grant Thornton.   Nyfiken på att veta mer? Detta är ett konsultuppdrag under cirka ett års tid. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Grant Thornton där det finns möjlighet att arbeta på distans om så önskas. I konsultvärlden går det ofta snabbt så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Emelina Sjösten på [email protected] eller Åsa Wallergård Fröblom på [email protected].   När du blir en av oss Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Vi ser fram emot att höra från dig!

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Kundsupport till Stena Recycling

Vi söker dig som vill arbeta som kundsupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en tidigare roll inom kundtjänst, tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och har lätt för att sätta dig in i nya system? Vad roligt, då har vi jobbet för dig!   Ditt uppdrag I rollen som kundsupport kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta med att hjälpa och serva företagskunder över telefon och via mejl. Det kan röra sig om ärenden som prisförfrågningar, bokningar i system samt tillsammans med kunden hitta förbättringar i deras avfallshantering och samtidigt hjälpa kunden att bli mer digitaliserade.   Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.   Om Stena Recycling I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser. Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.   Övrig information Omfattning: Heltid Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader Tillträde: Omgående   Vill du veta mer? Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med möjlighet till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Stena Recycling på anläggningen i Järfälla. I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på [email protected] eller Emelina Sjösten på emelina@[email protected]    När du blir en av oss Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Vi ser fram emot att höra från dig!

16 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Assistent till en av Svenskt Näringslivs verksamhetschefer

Nu söker vi en strukturerad och proaktiv assistent till en av Svenskt Näringslivs verksamhetschefer. Du erbjuds en mycket central roll där du är navet som ser till så att dagarna flyter på så smidigt som möjligt för chefen för internationella- och EU-frågor. Chefen ingår även i Svenskt Näringslivs ledningsgrupp. Här får du möjligheten att vara en del av en spännande organisation som är företagsamhetens röst i Sverige.   Om rollen Som assistent kommer du att ge stöd och avlastning till chefen för internationella- och EU. Här arbetar idag ca 20 medarbetare fördelade på kontoren i Stockholm och Bryssel. Chefen du kommer stötta sitter med i Svenskt Näringslivs ledningsgrupp och har fullbelagda dagar där hon behöver ett administrativt stöd som hjälper henne att lägga sin tid på rätt saker. Du kommer att vara den som koordinerar och driver årshjulet, aktiviteter, resor och processer. För att trivas i rollen så behöver du vara pålitlig, strukturerad och självgående. Dina dagar kommer att variera men vanligt förekommande arbetsuppgifter är:   Agera gatekeeper och ta 100% ansvar för kalenderhantering, bokning av möten etc   Mailhantering - lösa inkomna frågor och vid behov driva frågor vidare Koordinera internationella engagemang och möten Möteshantering - planering, framtagande av material, viss protokollskrivning samt uppföljning Resebokningar   Utläggsredovisning  Viss eventhantering Du är i många fall den första kontakten internt och externt och representerar därmed både chefen och Svenskt Näringsliv   Vem är du? Vi söker dig som har minst tio års erfarenhet från liknande roller. Gärna från större företag inom den privata sektorn eller statlig verksamhet. Det är ett stort plus om du finner frågorna som Svenskt Näringsliv arbetar med som intressanta. Dessutom kommer du att arbeta i ett internationellt sammanhang. Som person ser vi att du är strukturerad, trovärdig, lugn och levererar med stor noggrannhet. Vidare så är du stresstålig, flexibel och du gillar att själv ta initiativ och du vågar ta beslut för att komma vidare i ditt arbete. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är utåtriktad, lyhörd och har lätt för att skapa kontakter. Som person är du rak, tydlig och du värdesätter goda relationer och ett väl genomfört arbete. Givet verksamheten så förutsätter vi att du har hög integritet och förståelse för hantering av sekretessbelagda uppgifter. Flytande svenska i tal och skrift är en förutsättning och att du kan hela Officepaketet. Goda kunskaper i engelska är också ett krav.   Vi erbjuder Hos oss blir du en del av en organisation med ett viktigt uppdrag som handlar om att påverka och förbättra villkoren för företagande i Sverige. Vi arbetar utifrån vår vision - företagsamma människor och konkurrenskraftiga företag i gemenskap leder Sverige till ökat välstånd. Vi erbjuder våra anställda bra förmåner med bland annat generöst friskvårdsbidrag och försäkringar.  Om Svenskt Näringsliv Svenskt Näringsliv är företagens företrädare i Sverige. Vi arbetar för att alla företag i Sverige ska ha bästa möjliga förutsättningar. Det här är vår vision: "Företagsamma människor och konkurrenskraftiga företag i gemenskap leder Sverige till ökat välstånd". Svenskt Näringslivs långsiktiga mål är att Sverige ska återta en tätposition i den internationella välståndsligan. För att uppnå detta behövs en bred intressegemenskap kring värdet av företagande och företagsamhet. Vår verksamhet täcker ett brett fält och vänder sig till olika målgrupper. Vi arbetar med opinionsbildning och kunskapsspridning, utvecklar nya idéer och tar fram konkreta förslag för att skapa ett bättre klimat för företagsamheten. Vi företräder 60 000 små, medelstora och stora företag. Dessa är organiserade i 48 bransch- och arbetsgivarförbund. Förbunden utgör föreningen Svenskt Näringslivs medlemmar. Företag är primärt med i ett arbetsgivarförbund och/eller i en branschorganisation. Genom detta blir de även medlemsföretag i Svenskt Näringsliv. Svenskt Näringsliv ansvarar för att driva frågor och områden som är viktiga för alla företag, exempelvis skatter, arbetsrätt, utbildning och infrastruktur.   Ansökan I den här rekryteringen samarbetar Svenskt Näringsliv med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats på Storgatan 19 i Stockholm. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Christina Stenbeck på [email protected] eller Emelina Sjösten på [email protected]. Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater.

8 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Lönespecialist till Prodea Personal

Prodea Personal är ett bemanningsföretag som verkligen är på tårna. Grundarna är drivna och tillsammans med sina kollegor tar de marknadsandelar varje dag tack vare sin snabbhet, sitt engagemang och driv att hjälpa sina kunder att snabbt hitta just deras stjärnor. Nu söker vi en lönespecialist som kommer att jobba nära VD, som kommer att lära dig allt han kan och tanken är att du troligtvis kommer att kunna lära verksamheten ett och annat också.  Du kommer att jobba i ett dynamiskt gäng där alla vill leverera på topp, hela tiden. Prodea som företag passar dig som älskar att jobba hårt, se resultat och överträffa kunder, kollegor och konsulters förväntan. Älskar du dessutom att jobba brett med löneprocessens alla delar så är det här jobbet för dig. Formulärets överkant.    Rollen som Lönespecialist   På kontoret, som ligger i Veddesta, arbetar idag ett sammansvetsat team om nio personer som i sin tur har hand om hundratals konsulter som är uthyrda till stora företag. Konsulterna arbetar främst som chaufförer, montörer, lagerarbetare, operatörer etc. Du erbjuds ett mycket varierat arbete och nedan följer de uppgifter du i huvudsak kommer att fylla dina dagar med:   Tolka kollektivavtal Anställningsavtal och uppdateringar Uppdatera system/löner Semesterårsskiften Tidrapportering och förbättringar Löner, slutlöner och deklarationer Rapportering till Fora och Collectum Skriva arbetsgivar- och tjänstgöringsintyg Kontakt med myndigheter, Försäkringskassan, Kronofogden, SCB osv. Fakturering och kundreskontra Leverantörsreskontra och betalningar Skriva offerter och skapa ekonomirapporter   Vem söker vi? För att lyckas i rollen så söker vi dig som arbetat som lönespecialist inom bemanningsbranschen. Vi lägger mindre vikt vid antal års erfarenhet men vi vill att du som person är noggrann, prestigelös och har en hög arbetsmoral. Om du har lite skinn på näsan så är det ett stort plus då vi vill att du kommer med idéer och tankar på hur saker kan förbättras och jargonen på kontoret kan stundtals vara rak och ärlig. På Prodea finns inga prestigefyllda titlar eller uppstyrda arbetsbeskrivningar så för rätt person finns det inga begränsningar hur långt man kan gå. Kanske är det du som på sikt anställer ett eget löneteam som du kommer att ansvara för i takt med att Prodea växer eller så blir du ekonomidirektör om några år. The sky is the limit. Vi vill att du är teknisk kunnig och att du med lätthet ser hur saker hänger ihop. Excel är din bästa kompis och du får gärna vara van att jobba i system som Intelliplan, Fortnox och Oneflow. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska i både tal och skrift.   Vilka är Prodea Personal? Prodea Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA-rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch, men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder – och kanske världens bästa kollegor. Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år har hamnat på topplaceringar i Di Gasell vilket vi är mycket stolta för. Läs gärna mer på www.prodea.se.   Nyfiken på att veta mer? I den här rekryteringen samarbetar Prodea Personal med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats på huvudkontoret som i dagsläget ligger på Veddestavägen 24. Kontoret kommer dock att flytta till nya lokaler 1 juni 2024 och då sitta i närheten av Bromma Blocks.   Du förväntas vara på plats på kontoret 2–3 dagar per vecka och under den första tiden bör du vara på plats varje dag för att snabbt komma in i jobbet. Fredagar är heliga för Prodea för då firas veckans framgångar och då äts gemensam lunch tillsammans på kontoret. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Christina Stenbeck på [email protected] eller Emelina Sjösten på [email protected]. Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater.

5 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Logistiksupport till Stena Recycling

Vi söker dig som vill arbeta som logistiksupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en roll inom service och kundtjänst och har god systemvana så kan detta vara rollen för dig!  Ditt uppdrag I rollen som logistiksupport kommer du arbeta med distansvägning av transporter för inkommande och utgående leveranser till Stenas anläggningar. Du kommer bland annat arbeta med: Kontroll och säkerställande av utförda ordrar i systemet, vilket innebär kontroll och godkännande av ersättning och kostnader Avvikelsehantering Påslag av kostnader Information till kund om avvikelser Förbättringsarbete för att hitta långsiktiga lösningar för en bättre transport/hantering Du kommer utgå från Rosersberg och arbeta mellan 7:00-16:00 samt 7:00-15.00 på fredagar.   Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.   Om Stena I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser. Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.   När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Stena. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega I karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö I söder till Kalix I norr, finns vi alltid nära dig.   Övrig information Omfattning: Heltid Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader med goda möjligheter till förlängning Tillträde: Omgående   Nyfiken på att veta mer? Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024