OnePartnerGroup Jämtland AB jobb

Lediga jobb hos OnePartnerGroup Jämtland AB

Kundlojalitetsansvarig till Synsam
OnePartnerGroup Jämtland AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara med och bygga kundlojalitet på riktigt? Vi söker dig till Synsams helt nya lojalitetsavdelning.   Om rollen Synsam växer och tar nu nästa steg i deras kundresa! De startar upp en helt ny funktion, lojalitetsavdelningen med syftet att stärka relationen till deras kunder och ge dem en ännu bättre upplevelse. Med ca 270 butiker runtom i landet ska nu ett spännande projekt startas i 20–25 av dem. Vi söker 10 medarbetare med löpande uppstart fram till augusti där projektet förväntas gå skarpt i september och pågå till sista februari 2026. Projektet blir en viktig del i Synsams ambition att jobba mer proaktivt och kundnära.  Som Kundlojalitetsansvarig är din huvuduppgift att proaktivt kontakta våra befintliga kunder via utringande telefonsamtal inför deras bokade synundersökningar. Du blir en förlängd arm till butiksteamet där du avlastar både butik, kundsupport och säljare genom att: Verifiera bokade tider och säkerställa att all information stämmer. Fånga upp behov och frågor redan innan besöket för att både skapa mervärde och jobba med merförsäljning. Administrerar relevant information som optikern kan ta del av inför mötet. I projektet kommer du också ha möjlighet att påverka arbetet, komma med idéer och tillsammans med kollegor och försäljningsansvarig utveckla och driva projektet framåt.    Vem är du? Vi söker dig som älskar mötet med kunden, som drivs av att skapa relationer och nå resultat, och som vill vara med och bygga något nytt. Du är trygg i att ta kontakt via telefon och är duktig på att ställa rätt frågor för att identifiera kundens behov, både uttalade och outtalade.  Vi tror att du är: Engagerad och resultatinriktad – du går igång på att nå resultat och följa upp siffror. Extrovert och nyfiken – du vågar ställa frågor och lyssnar nyfiket efter kundens behov. Kreativ och initiativrik – du gillar att komma med förslag som utvecklar både din roll och projektet. Vi ser att du har: Godkänd gymnasieexamen Tidigare erfarenhet av försäljning och service, gärna inom butik. Har god datavana. Talar och skriver svenska flytande samt har goda kunskaper i engelska. Tidigare erfarenhet inom optik är meriterande.   Synsam Group Synsam Group är en ledande optikerkedja i Norden med ett brett och prisvärt abonnemangserbjudande. Synsam Group erbjuder ett brett sortiment av produkter och tjänster för ögonhälsa och ögonmode utifrån kundens olika livsstilar och behov. Koncernen har cirka 4 000 medarbetare, en omsättning på cirka 6,4 miljarder SEK och har närmare 600 butiker i Norden som drivs under varumärkena Synsam, Synsam Outlet samt Profil Optik i Danmark. Genom digitalisering, abonnemangserbjudanden och andra innovativa koncept är Synsam Group en stark innovatör på den nordiska optikmarknaden inom flera områden, inklusive kundresa, produkterbjudande och ESG. Synsam Groups aktie handlas på Nasdaq Stockholm (SYNSAM). www.synsamgroup.com   Sedan starten 1968 har Synsam vuxit till Nordens ledande aktör inom optik, ögonmode och ögonhälsa, med fler än 500 butiker.   Övrig information Omfattning: Heltid, måndag till fredag 8-17 med viss flextid. Anställningsform: Visstidsanställning, via OnePartnerGroup Jämtland fram till 28 februari 2026 med möjlighet till övergång till Synsam. Sista ansökningsdag: 2025-07-31 men tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Synsam. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Din ansökan Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Elina Nyström på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!

Igår
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker en interim platschef inom entreprenad
OnePartnerGroup Jämtland AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Led, utveckla och gör skillnad! Vi söker nu en erfaren interim platschef för ett spännande uppdrag för kunds räkning inom affärsområdet Entreprenad. Du kommer att spela en central roll i genomförandet av våra projekt, med ansvar för projektplanering, resursanskaffning, produktionsstyrning och genomförande med fokus på miljö, kvalitet, tid och ekonomi. Du leder och utvecklar ditt team på arbetsplatsen och säkerställer att projekten genomförs enligt uppsatta mål, så att både kunden och vi själva blir nöjda. Arbetsområdet är förlagt i Jämtland, och stationeringsort kan vara något av våra kontor i Jämtland.   Vem är du? Vi ser att du har: Eftergymnasial utbildning inom bygg/anläggningsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Stora kunskaper och förståelse inom AMA. Tidigare erfarenhet i en platschefsroll eller motsvarande befattning inom mark- och anläggnings- eller byggbranschen. Erfarenhet av att ta fram produktionskalkyler samt praktisk erfarenhet från produktion. Erfarenhet av att praktiskt driva projekt utifrån överenskomna kvalitets och kontrollplaner. Goda kunskaper i Office365. B-körkort. Kunskaper inom entreprenadjuridik, väl insatt i AB04 och ABT06. Erfarenhet av att arbeta med projekt åt Trafikverket är meriterande. Möjlighet att via eget bolag arbeta som interim platschef.   Vi söker dig som har goda ledaregenskaper och en stark planerings- och administrativ förmåga. Du är kommunikativ, engagerad och har lätt för att samarbeta och driva arbetet framåt. Du kommer att ansvara för pågående projekt, där du har varit involverad i anbudsskedet. I produktionen kommer du tillsammans med arbetsledare och entreprenadingenjör att driva projektet framåt. Du rapporterar direkt till entreprenadchefen. Vi söker en person som vill vara med och bidra till förbättringar och utveckling, både genom egna idéer och som en del av ett team. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.   Om OnePartnerGroup Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning, interim samt utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb eller uppdrag. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Christoffer Sjöstedt på [email protected] eller Pontus Andersson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att uppdraget kan lösas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för uppdraget matchar vi din profil och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för uppdraget träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Igår
Sista ansökan:
20 juli 2025
Safetyrespect söker Ekonomichef
OnePartnerGroup Jämtland AB
Ekonomi- och finanschefer

Vill du ta nästa steg som ekonomichef i en entreprenörsdriven koncern med internationell verksamhet?   Din roll hos oss SafetyRespect söker nu en affärsdriven och operativ ekonomichef som vill vara med och vidareutveckla vår ekonomi- och finansfunktion – med särskilt fokus på våra internationella dotterbolag inom koncernen. Vi omsätter ca 300 MSEK och är verksamma i flera länder, med huvudkontor i Östersund. I rollen får du möjlighet att kombinera strategiskt arbete med operativa insatser i en dynamisk miljö där struktur, ansvarstagande och förbättringsarbete står i centrum. Du rapporterar till VD och ingår i bolagets ledningsgrupp.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Koncernens ekonomiprocesser – inklusive finansiell planering, budget, rapportering och månadsbokslut. Stöd och styrning av våra åtta dotterbolag – både operativt och genom analys och uppföljning. Konsoliderad rapportering internt och till styrelse/ägare, samt koncernredovisning. Att vidareutveckla ekonomifunktionen med hög systemmognad och tydlig struktur. Likviditetsplanering och finansiell analys. Framtagning av investerings- och beslutsunderlag. Grundläggande HR och juridikfrågor kopplade till ekonomi. Personalansvar för två medarbetare och samordning med ekonomiansvariga i dotterbolagen.   Om dig Vi söker dig med en civilekonomexamen eller motsvarande och minst 10 års erfarenhet inom ekonomi, gärna som CFO eller ekonomichef i ett mindre eller medelstort bolag. Du är van vid att kombinera operativa uppgifter med strategisk analys och har erfarenhet av att arbeta i bolag i en internationell miljö med full värdekedja. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Du är trygg i din kompetens, prestigelös och trivs i en föränderlig och entreprenörsdriven kultur. Du har god förmåga att skapa struktur, driva förbättring och förenkla komplexa finansiella samband. Du är närvarande, analytisk och bygger starka relationer – både inom och utanför bolaget. För att trivas och lyckas hos oss är du genuint intresserad av ekonomi och att jobba med att utveckla processer. Vi värdesätter självständighet, noggrannhet, struktur och förmågan att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. Din analytiska förmåga och förmåga att trivas i en snabbt föränderlig miljö är betydelsefulla egenskaper.   Om SafetyRespect SafetyRespect skyddar liv genom att vara expert på fallskydd till byggbranschen. Vi utvecklar, tillverkar och marknadsför lösningar som används av våra kunder internationellt. Vi har ett stort sortiment av produkter inom kollektivt och personligt fallskydd och utvecklar ständigt nya lösningar som är anpassade för våra kunder. Tillverkningen sker i huvudsak i våra egna fabriker, vilket skapar flexibilitet, kontroll på kvaliteten och möjlighet att styra kapaciteten. Försäljning, uthyrning och montage av våra fallskyddslösningar sker via våra egna dotterbolag och via återförsäljare. Koncernen omsätter ca 300 Mkr och har 160 medarbetare i 10 länder.   Din ansökan Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Pontus Andersson på [email protected] eller Christoffer Sjöstedt på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Almi söker Redovisningsekonom
OnePartnerGroup Jämtland AB
Redovisningsekonomer

Tillsammans med duktiga kollegor ska denna funktion aktivt bidra till att få Almikoncernen att efterleva IFRS och RFR 2 regelverken.    Din roll hos oss Rollen har en särskild inriktning på Almis fartfyllda riskkapitalverksamhet. Rollen omfattas i stort av bokslutsarbete, beräkningar och rapportframställan.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Arbetsuppgifter kopplade till Riskkapital: Bokföring och beräkningar, främst vid bokslut, tex intressebolagsredovisning, data kopplat till portföljinnehav, underlag för koncernens kassaflöde, notupplysningar. Fungera som bollplank och bistå övriga medlemmar i team Riskkapital vid komplexa transaktioner. Arbetsuppgifter kopplade till koncernredovisning: Koncernredovisning vid års- och kvartalsbokslut enligt IFRS regelverket. Kassaflöde vid års- och kvartalsbokslut enligt IFRS. Extern rapportering såsom delårsbokslut, bokslutskommuniké samt årsredovisning. Annan extern rapportering mot myndigheter och organisationer. Övriga arbetsuppgifter: Löpande arbete med IFRS, tex ansvara för leasing applikation. Bistå CFO och andra funktioner inom finansstaben med rapporter, beräkningar, prognoser. Stötta Almis affärsområden med rapporter, beräkningar och underlag som avser det finansiella området. Utveckla och förbättra processer och rutiner kopplade till arbetsområdena.   Vi ser gärna att du har För att lyckas i rollen behöver du ha följande formella kvalifikationer: Universitet och högskolekunskaper inom ekonomi eller motsvarande teoretisk kunskap. Gedigen ekonomisk förståelse. Mycket god erfarenhet av redovisning, bokföring och kvartalsbokslut. Kunskap om kraven kring årsredovisning och revision. Mycket goda kunskaper i Excel och hantering av stora mängder data. Goda kunskaper i rapportframställning. Vi ser det som meriterande om du arbetat med rapportframställan på koncernövergripande nivå och har erfarenhet av löpande arbete i organisation som lyder under IFRS regelverket. Vi lägger även stor vikt vid vem du är som person då arbetet varvar självständigt arbete med tight samarbete. Vi ser därför att du behöver vara: Både helhets- och detaljorienterad. Mål- och kvalitetsinriktad. Noggrann. Strukturerad. Analytisk. Kommunikativ och nätverkande. Lyhörd. Stresstålig.   Om Almi Företagspartner På Almi är kompetens, samhällsengagemanget och affärsmässigheten en viktig drivkraft. Det finns ett starkt gemensamt intresse – att se fler växande och framgångsrika företag i Sverige. För att trivas hos Almi stimuleras du därför av att tillsammans med dina kollegor arbeta för andra människors framgång och för ett hållbart företagande. Arbetsmiljön präglas av glädje och stort engagemang där vi värdesätter modet att tänka nytt. På Almi värdesätter vi olikheter, varav vi driver ett aktivt mångfaldsarbete både internt och externt och tror på att medarbetarnas olika bakgrunder, erfarenheter, kunskaper och personligheter berikar verksamheten. I rekryteringssammanhang är fokus på mångfald utifrån exempelvis kön, ålder, och utländsk bakgrund en självklarhet. Vill du ha ett uppdrag som påverkar, ett jobb som engagerar och allt detta på en arbetsplats som inspirerar - kom till Almi! En bakgrundskontroll genomförs på slutkandidat vid tillsättning.   Din ansökan Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Pontus Andersson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!

11 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Östersundshem söker Förvaltningschef
OnePartnerGroup Jämtland AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Vill du vara med och utveckla ett hållbart Östersund genom ett professionellt ledarskap, förändringsdriv och ett helhetsperspektiv på fastighetsförvaltning? Vi söker nu en förvaltningschef som får en nyckelroll i att forma framtidens Östersundshem.   Din roll hos oss Som förvaltningschef hos oss ansvarar du för att leda, utveckla och effektivisera bolagets förvaltningsverksamhet. Du ingår i bolagets ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD. Uppdraget innebär att driva förändringsarbete, säkerställa god ekonomi i fastighetsbeståndet och skapa förutsättningar för en effektiv och kvalitativ drift, allt med ett långsiktigt perspektiv. Du leder cirka 20–25 medarbetare genom underställda chefer och har ett övergripande ansvar för ekonomi, personal, arbetsmiljö och verksamhetsutveckling. Rollen innebär ett brett strategiskt ansvar kombinerat med operativt ledarskap, där du säkerställer att lagar, avtal och styrdokument efterlevs.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för att verksamhetens mål uppnås inom budgetramar och kvalitetskrav Utveckla och genomföra strategier för fastighetsförvaltning, underhåll och energioptimering Driva förändringsarbete och effektivisering av drift- och underhållsprocesser Leda det systematiska arbetsmiljöarbetet samt kompetensförsörjningsfrågor Säkerställa god kommunikation och engagemang i teamet genom tydligt ledarskap Delta i upphandlingar enligt LOU och fatta ekonomiska beslut enligt attestinstruktion   Vi ser gärna att du har En civil-eller högskoleingenjörsutbildning, eller motsvarande relevant utbildning. Dokumenterad erfarenhet av att leda verksamhet inom fastighetsförvaltning eller annan verksamhet som bedöms likvärdig. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet och kunskap om Fastighets- och förvaltningsekonomi Bruksvärdessystemet och standardhöjande åtgärder mm Fastighetsvärdering Fastighetsförvärv och försäljningar För att lyckas och trivas i rollen är du en trygg och kommunikativ ledare med vana av att leda genom andra. Du hanterar förändring och har förmåga att driva utveckling i en komplex vardag. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du blir en värdefull del av våra team.  Vi erbjuder dig Hos Östersundshem får du vara med och påverka samhällsutvecklingen i en organisation med stort hjärta för hållbarhet, trygghet och innovation. Vi är i en spännande fas där du som chef får möjlighet att forma både arbetssätt och framtidens boende i Östersund. Du får kompetenta kollegor, tydligt mandat och goda förutsättningar att lyckas.   Om Östersundshem Östersundshem är ett modernt fastighetsföretag som fokuserar på att erbjuda attraktivt och tryggt boende genom engagerad förvaltning och aktiv utveckling av våra fastigheter. Östersund som kommun växer – 2040 ska vi vara 75 000 invånare. Företag väljer att nyetablera sina verksamheter i kommunen och det kommer att behövas fler bostäder för att klara av kommande företagsetableringar. Vi strävar efter att alla som bor hos oss ska känna sig hemma oavsett livssituation. Vi finns till för att våra hyresgäster ska ha ett hem att längta till oavsett i vilket livsskede man befinner sig i. Varje dag arbetar vi för att våra hyresgäster ska trivas, ha en trygg tillvaro och leva i goda livsmiljöer. Vi är cirka 56 medarbetare som arbetar tillsammans för att erbjuda ett attraktivt och hållbart boende i Östersund med omnejd.   Din ansökan Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Pontus Andersson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Flertalet anläggare sökes till uppdrag i Valbo!
OnePartnerGroup Jämtland AB
Anläggningsarbetare

Flertalet anläggare sökes till uppdrag i Valbo!   Nu söker vi  anläggare med viss-  eller god erfarenhet till ett spännande och långsiktigt uppdrag hos en av våra kunder i Valbo. Du kommer att arbeta med varierande markarbeten och ha möjlighet att själv påverka hur din arbetsvecka ser ut.    Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Lägga rör i mark Padda och packa material Laserarbete (höjdjustering och mätning) Övrigt markarbete Meriterande är om du kan rörsvets   Om dig Du är självgående och ansvarstagande Trivs att jobba utomhus och med fysiskt arbete   Vad vi erbjuder Start omgående Heltidstjänst med möjlighet att jobba in veckan Kollektivavtal via Seko Långsiktigt uppdrag på minst 1 år med goda möjligheter till förlängning   Din ansökan Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Tomas Danebäck på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Nu söker vi Servicedeskmedarbetare till TietoEVRY Östersund
OnePartnerGroup Jämtland AB
Supporttekniker, IT

Är du nyfiken på att utvecklas och testa dig i IT-branschen? TietoEVRY söker nu medarbetare med uppstart till hösten!   Dina arbetsuppgifter Som servicemedarbetare arbetar du med att ge användarsupport och teknisk service till kunder. Du kommer ta emot ärenden över telefon, mejl, chatt och ärendehanteringssystem. Du arbetar mot ett eller flera av TietoEVRYs olika kunduppdrag gentemot kommun, landsting eller privata företag. På TietoEVRY tillhör du ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar mot gemensamt uppsatta mål.   Vem är du? Det är meriterande med tidigare erfarenheter av kundsupport där stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och vår målsättning är att hitta dig som är rätt person för tjänsten. Vi ser att du som sökande har en förmåga att förmedla en känsla av trygghet för kunden och leverera en tillfredställande service. Du är samtidigt effektiv i att hantera ärenden, agerar lösningsorienterat och gillar att ta egna initiativ. Saknar du erfarenhet och kompetens inom IT men är nyfiken och önskar dig det? Då är detta en supermöjlighet för dig. TietoEVRY erbjuder dig utbildning på plats så du kan påbörja ditt arbetsliv inom IT branschen.   Vi söker dig som:  Trivs att arbeta med kundservice och support. Har ett genuint intresse för IT. Mycket goda kunskaper inom det svenska och engelska språket.   Exempel på ärenden: Felsökning av applikationer och nätverksutrustning Kontohantering i Active Directory Lättare tekniska frågor Hårdvaruproblem   Om TietoEVRY TietoEVRY finns med 5000 medarbetare i flera städer i Sverige och grundades i Finland 1968. Tieto strävar efter att fånga de betydande möjligheterna i den datadrivna världen och förvandla dem till livslångt värde för människor, företag och samhälle. De skapar meningsfull teknik för att möjliggöra förändring på riktigt. Bli expert och hjälp företag och samhällen att nå sin fulla potential – samtidigt som du också når din.   Vi erbjuder Anställning som konsult hos OnePartnerGroup Jämtland. Visstidsanställning, heltid om 6 månader med möjlighet till förlängning, uppstart 1 september 2026. Vi på OnePartnerGroup har kollektivavtal och för uppdraget erbjuder vi fast månadslön, arbetsdagar måndag till fredag med kontorstider, friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och har lokal närvaro med kontorsplacering nära konsultens tjänstgöringsområde.    Rekryteringsprocessen:  Telefonavstämning Bakgrundskontroll av brottsregister och kreditupplysning Personlig intervju, digitalt eller fysisk Referenstagning  Sista dag för ansökan är  2025-06-29, men skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt eftersom vi arbetar med löpande urval. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Elina Nyström på [email protected]. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!

22 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Vi söker montörer till Wipro i Östersund
OnePartnerGroup Jämtland AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Vi söker montörer med uppdrag Wipro i Östersund   Beskrivning Som montör kommer du arbeta med montering av olika delar till hydraulcylindrar. Du ansvarar för kvalité och noggrannhet i utfört arbete. Vidare ska du vara kollegor behjälplig i produktionen och arbetsmomenten kan variera. Du har en gymnasial utbildning med inriktning industri eller likande. Det får gärna finnas tidigare erfarenhet inom monteringsområdet. Vana av att läsa ritningar och att montera efter dessa är meriterande.   Vem är du? Du vara pålitlig, plikttrogen, driven, initiativtagande och arbetsvillig. Du är kvalitetsmedveten och tar ansvar för det du producerar. Du tycker att det är viktigt att det är ordning och reda i produktionen och har bra koll på säkerhet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och viktigt för oss är att vi hittar dig som är rätt person för jobbet. Du ska behärskar svenska i tal och skrift. Du bör även ha körkort och bil då det är begränsade möjligheter till kommunala förbindelser vid skiftgång. Meriterande om det truckkort men inget krav.    Om Wipro Wipro Infrastructure Engineering är en av världens största tillverkare av hydrauliska cylindrar till materialhanterings- och entreprenadmaskinsapplikationer. Företaget har produktionsanläggningar i Sverige, Finland, Rumänien, Brasilien, Indien och USA samt teknikcenter i Skellefteå och Bangalore. Företaget levererar precisionstillverkade cylindrar, komponenter och lösningar för hydraulsystem samt komponenter för fordonshydraulik för mobila applikationer till OEMer över hela världen. På fabriken i Östersund arbetar i dagsläget ca 120 personer.   När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar ute på Wipro. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Övrig information Omfattning: Heltid Anställningsform: Visstid, dagtid/2-skift Tillträde: Omgående   Nyfiken på att veta mer? Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Britta Kereby på [email protected] eller Gustaf Wrangbäck på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

37 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Servicetekniker – Teknikintresserad problemlösare till RFSU AB
OnePartnerGroup Jämtland AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Om RFSU AB RFSU AB säljer produkter inom kategorierna kropp hälsa samt sex samlevnad. Försäljningen sker inom Norden med en majoritet av försäljningen utanför Sverige, vilket drivs av en nordisk organisation. I produktportföljen finns starka nordiska varumärken som bland annat RFSU och Carmex men även lokala varumärken som finska Tunto. RFSU AB:s främsta försäljningskanaler är apotek, dagligvaruhandeln och e-handel. RFSU AB ägs av förbundet RFSU och drivs till 100% som kommersiell verksamhet. Överskottet av all vinst går oavkortat till förbundet RFSU, Riksförbundet för sexuell upplysning, och ger dem förutsättningar att bedriva information och upplysning inom sex- och samlevnadsområdet. RFSU AB har sin produktionsanläggning i Hennan i fina och ändamålsenliga lokaler och arbetsplatsen kan beskrivas som varm, inkluderande och trevlig, med fokus på tillväxt. RFSU AB är en decentraliserad organisation, där varje medarbetare har stor frihet att agera och ta egna beslut. Företagets framgång och verksamhet är beroende av många ambitiösa människors initiativ och beslut.   Om rollen I rollen som servicetekniker ansvarar du för drift, service och förebyggande underhåll av våra automatiserade förpackningsmaskiner. Du arbetar också med tillsyn och visst underhåll av fastighetens tekniska installationer såsom fläktsystem, värmepump och övriga fastighetsrelaterade funktioner. Du blir en viktig del i att säkerställa en stabil produktion och en välfungerande anläggning.  Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av service- och underhållsarbete inom industri eller verkstad. Du har ett genuint teknikintresse och goda kunskaper inom mekanik, felsökning samt förståelse för ritningar och felsökningsscheman. Erfarenhet av PLC-styrning är meriterande. För rollen krävs: Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift God datorvana B-körkort Det är även önskvärt att du har goda kunskaper i engelska.  Personliga egenskaper Vi söker dig som är lösningsorienterad, noggrann och engagerad. Du arbetar strukturerat och har lätt för att växla mellan olika uppgifter. Du är en lagspelare som trivs i en serviceroll och bidrar till god stämning i arbetsgruppen. Du är prestigelös, initiativtagande och har inga problem att hugga i där det behövs. Noggrannhet, ordning och reda är en självklarhet för dig – något som är särskilt viktigt då vi är certifierade enligt ISO 13485 och följer reglerna inom den Medicintekniska förordningen.  Anställningsomfattning Heltid  Anställningsform Provanställning 6 månader  Arbetstid och lön 07.00-16.00. Skift kan förekomma. Månadslön  Tjänstgöringsort Hennan   Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Oscar Jonsson på [email protected] eller 072-142 88 25. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag som är 2025-05-31. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

56 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025