OnePartnerGroup Jämtland AB jobb

Lediga jobb hos OnePartnerGroup Jämtland AB

Produktionsmedarbetare till Grilstad

Vi söker nu två produktionsmedarbetare till Grilstad i Östersund. Uppdraget förväntas påbörjas omgående och kommer att på gå under 3 månader med stor möjlighet till förlängning.  Dina arbetsuppgifter I rollen som produktionsmedarbetare kommer du bland annat att arbeta med paketering, vakuumering, sätta etiketter och se över slutprodukten. I en miljö som denna är det viktigt att kunna följa produktionsinstruktioner och säkerhetsföreskrifter noggrant. Du förväntas bidra till att upprätthålla en ren och säker arbetsmiljö. Vem är du Vi söker dig som är ansvarsfull, flexibel och lättlärd. Du har lätt att arbeta i team, är en engagerad och mogen lagspelare. Vidare tror vi att du har förmåga att följa instruktioner och rutiner, du är noggrann och uppmärksam på detaljer. Detta är en fysisk roll där tyngre lyft kan förekomma. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet inom livsmedelsproduktion alternativt erfarenhet inom lager/produktion. Övrig information Omfattning: Heltid Anställningsform: visstidsanställning Ansökan: Sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på www.onepartnergroup.se  Sista ansökningsdag: 2024-05-19 Om Grilstad  Grilstad har över 60 års erfarenhet av tillverkning av högkvalitativa lufttorkade köttprodukter. Grilstad AB tillverkar salami, lufttorkad skinka och ölkorv i Östersund enligt recept med långa traditioner. Köttet till salamin och ölkorven mals, vi tillsätter våra unika kryddblandningar och vår egen mjölksyrabakteriekultur. Korvarna kallröks sedan i flera dygn och ger korven dess karakteristiska lukt, smak och konsistens. Därefter torkas korvarna i upp till tre veckor innan de skivas och förpackas i delikata 80-100 g förpackningar med smakfull design. RÅVAROR För att få de bästa lufttorkade produkterna väljer vi alltid råvaror av hög kvalitet. Till vår lufttorkade skinka använder vi endast svensk skinka. Köttråvaran till vår salami består av nötkött, fläskkött samt fårkött/lammkött. Allt fläskkött och späck har svenskt ursprung. Även fårkött/lammkött och nötkött i vår salami är svenskt. Märket Kött från Sverige Alla våra produkter som endast innehåller svenskt kött är märkta med märket Kött från Sverige. Märket Kött från Sverige är den nya ursprungsmärkningen för svensk- producerat kött och charkuterier. Märket används både på helt kött och charkuterier, som korv med exempelvis nöt, gris, lamm, får, ren, älg, vildsvin och hjort, om varan uppfyller kriterierna. Alla djur är födda, uppfödda och slaktade i Sverige All förädling samt packning har gjorts i Sverige Kött-, ägg-, fisk-, skaldjurs-, fågel- och mjölk- råvara är alltid 100 % svenskt, även i sammansatta produkter som korv eller leverpastej. Vad händer när du sökt tjänsten? I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Gustaf Wrangbäck på 063-19 43 41 alternativt [email protected]  I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Gästrike Återvinnare söker verksamhetskoordinator

Tillsammans jobbar vi för en värld som räcker längre! Gästrike återvinnare söker nu en operativ verksamhetskoordinator som vill vara med och göra skillnad. Vill du vara med och utveckla verksamheten hos Gästrike Återvinnare? Vår verksamhet behöver nu en skicklig operativ verksamhetskoordinator som är målorienterad och självmotiverad. Då det här är en ny roll hos oss, så kommer du att ha stora möjligheter att forma den här rollen själv utefter verksamhetsbehov, och att sätta upp struktur och processer för ditt arbete. Den framgångsrika kandidaten kommer att behöva kunna variera mellan praktiskt och administrativt arbete samt vara duktig på att organisera och prioritera sina arbetsuppgifter med frihet under ansvar.   Hur kommer dina arbetsdagar se ut? Gästrike återvinnare har en processorienterad verksamhet. Som verksamhetskoordinator har du en betydelsefull roll och ansvar för att koordinera och utveckla områden inom en process med skiftande karaktär. Stort fokus i tjänsten ligger på att utreda, kravställa och organisera den egna processen utifrån operativa, administrativa och ekonomiska aspekter. Tjänsten innebär ansvar för att följa upp och utveckla arbetssätt som bidrar till att en god regelefterlevnad ständigt upprätthålls. Vidare ansvarar du för organisationsstruktur i frågor som rör fastighet, avfall och skötsel. Du kommer också att du ansvarar för fastighetsprocessen och att bistå fastighetsägaren med underhåll, drift och skötsel. I ditt ansvar ingår också att förvalta och avveckla delar av vårt bestånd på cirka 100 återvinningsstationer runtom i våra fem ägarkommuner. Tjänsten innebär inte personal- eller budgetansvar.     Vi ser att du tar ansvar för: Organisationsstruktur inom tjänstens ansvarsområden. Arrendefrågor. Underhåll och upprättande av underhållsplaner för fastigheter. Driva verksamhetsutvecklingsprojekt. Delta som sakkunnig och kravställare i utvecklings- och investeringsprojekt. Beställa, kravställa och följa upp leverantörer inom tjänstens ansvarsområde. Samverka med konsulter i genomförandet av entreprenader. Budgetering och ekonomisk uppföljning. Samverkan med övriga processer/avdelningar, samt olika samarbetspartner och intressenter. Avvikelsehantering. brandskyddet för hela organisationen.   Vem är du? För att bli framgångsrik och trivas i rollen ser vi att du har ett stort mått av självledarskap, kan fatta beslut och trivs i ett arbete med stor variation. Som person är du organiserad och van att ta initiativ och lösningsorienterad. Vidare är du utvecklingsorienterad, kommunikativ och bra på att samverka med andra då du kommer ha mycket kontakt med kollegor, underleverantörer och markägare, varför vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.   Vi ser att du Har relevant dokumenterad utbildning och/eller några års erfarenhet av liknande arbete. Har erfarenhet av att leda eller koordinera projekt. Har erfarenhet av brandskyddsarbete. Har goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. Har god datorvana samt kunskaper i Officepaketet. Har B-körkort. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av fastighetsförvaltning och/eller arrendefrågor är meriterande. Likväl om du varit med i entreprenadupphandlingar och har kunskaper om allmänna bestämmelser runt dessa.   Om Gästrike återvinnare Gästrike återvinnare är ett kommunalförbund bestående av Gävle, Sandviken, Ockelbo, Hofors och Älvkarleby kommuner. Förbundet bildades 2001 med uppdrag att ansvara för den kommunala avfallshanteringen i de fem medlemskommunerna. Gästrike återvinnare ger service åt 162 000 människor och ansvarar för insamling, behandling, planering och information när det gäller hushållsavfall. Gästrike återvinnare är en utvecklingsorienterad organisation med hög kompetens inom hållbar avfallshantering som hjälper sina invånare att ha ett bekvämt liv på ett hållbart sätt. Det ska vara lätt att göra rätt. Gästrike återvinnare bidrar även till en regional utveckling genom att exportera kunskap till andra länder och på så vis stimulera det regionala näringslivet.   Vi erbjuder dig: Ett arbete på ett företag som gör en viktig insats för en mer hållbar framtid. Vi arbetar för en hållbar samhällsutveckling genom att förmedla kunskap och tillhandahålla lösningar. Det skapar förutsättningar för människor att vara med och bidra till en bättre miljö. Vår vision är "Tillsammans skapar vi vardagens miljöhjältar för en värld som räcker längre".  Våra förmåner är: Nya fräscha aktivitetsbaserade kontorslokaler. Eget gym att tillgå på kontoret 1 timmes friskvård på arbetstid per vecka Friskvårdsersättning på 1500kr Tjänsten är heltid, en tillsvidareanställning, som inleds med en provanställning om 6 månader. Arbetstiden är dagtid, måndag till fredag.   Vad händer när du har sökt tjänsten? I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Tomas Danebäck på 070-524 28 47, [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Gästrike återvinnare söker Arbetsledare

Tillsammans jobbar vi för en världs som räcker längre! Gästrike återvinnare söker nu en arbetsledare som vill vara med och göra skillnad. Vill du vara med och utveckla verksamheten hos Gästrike återvinnare? Längtar du dessutom efter att få tillhöra en organisation med stark gemenskap. Då håller vi tummarna för att just du matchar uppdraget!   Dina arbetsuppgifter hos oss Som arbetsledare har du, som en av våra två arbetsledare, personal- och delegerat arbetsmiljöansvar för våra kollektivanställda återvinningsmedarbetare. Det innebär att du tar ansvar och bidrar till att vår personal har en god och trygg arbetsmiljö. I dina arbetsuppgifter ingår att: Styra verksamheten mot uppsatta mål genom att coacha och tydliggöra dina förväntningar på din personal. Löpande uppföljning av gruppens mål, kvalitet, produktivitet och leveranssäkerhet. Resursplanera och bemanna arbetspass samt ansvara för personalfrågor, medarbetarsamtal. Rapportera till avdelningens processledare och avdelningschef. Du leder och utvecklar teamet, såväl på individnivå som gruppnivå och skapa på så sätt de bästa förutsättningarna för arbetsglädje och kamratskap. Tjänsten är mycket varierande och att du därför är duktig på att hantera oförutsedda händelser, dokumentera och organisera.       Vem är du? Vi söker dig som har: Erfarenhet av flerårigt personal- och arbetsmiljöansvar och är väl förtrogen med vad detta innebär. B-körkort. Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. Goda kunskaper i  Officepaketet och hög datormognad. Som person är du social och har lätt att bygga relationer till andra människor. För att lyckas i rollen behöver du gå in i alla situationer med ett helhetsperspektiv och vara en finurlig problemlösare som kan lite om mycket. Det är viktigt att du är strukturerad, flexibel, har förmågan att tänka nytt och är intresserad av utveckling. I tjänsten kommer du bland annat att ha kontakt med kollegor, leverantörer och kunder, varför vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.     Om Gästrike återvinnare Gästrike återvinnare är ett kommunalförbund bestående av Gävle, Sandviken, Ockelbo, Hofors och Älvkarleby kommuner. Förbundet bildades 2001 med uppdrag att ansvara för den kommunala avfallshanteringen i de fem medlemskommunerna. Gästrike återvinnare ger service åt 162 000 människor och ansvarar för insamling, behandling, planering och information när det gäller hushållsavfall. Gästrike återvinnare är en utvecklingsorienterad organisation med hög kompetens inom hållbar avfallshantering som hjälper sina invånare att ha ett bekvämt liv på ett hållbart sätt. Det ska vara lätt att göra rätt. Gästrike återvinnare bidrar även till en regional utveckling genom att exportera kunskap till andra länder och på så vis stimulera det regionala näringslivet.   Vi erbjuder dig: Ett arbete på ett företag som gör en viktig insats för en mer hållbar framtid. Vi arbetar för en hållbar samhällsutveckling genom att förmedla kunskap och tillhandahålla lösningar. Det skapar förutsättningar för människor att vara med och bidra till en bättre miljö. Vår vision är "Tillsammans skapar vi vardagens miljöhjältar för en värld som räcker längre".  Våra förmåner är: Nya fräscha aktivitetsbaserade kontorslokaler. Eget gym att tillgå på kontoret 1 timmes friskvård på arbetstid per vecka Friskvårdsersättning på 1500kr Tjänsten är på heltid och avser en tillsvidareanställning, som inleds med en provanställning om 6 månader. Arbetstiden är förlagd dagtid, måndag till fredag men beredskap på kvällar och helger ingår i tjänsten.   Vad händer när du har sökt tjänsten? I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Tomas Danebäck på 070-524 28 47, [email protected]  alternativt Pontus Andersson på 063-19 43 34, [email protected]  I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Östersundshem söker besiktningsman

Har du erfarenhet av fastighetsbranschen och uppdrag att besiktiga lägenheter i olika former, renoveringar och inre underhållsprojekt? Har du dessutom haft leverantörskontakter, drivit processer och har god vana av att hantera digitala system? Då kanske det är du som är vår nya kollega i rollen som besiktningsman!   Dina arbetsuppgifter hos oss Som besiktningsman arbetar du huvudsakligen med arbetsuppgifter kopplade till bolagets inre underhåll, däribland lägenhetsbesiktningar i olika former, renoveringar och inre underhållsprojekt. I dialog med närmsta chef och dina kollegor hanterar du tvisteärenden samt ansvarar för hela projektkedjan från förstudie till färdigställande. I tjänsten ingår även att identifiera och ta fram egna förslag till förbättringsområden.   Vem är du Vi söker dig som har gymnasieutbildning med inriktning eller påbyggnad inom fastighet och/eller bygg, alternativt motsvarande erfarenhet från tidigare anställningar som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet av projektledning samt att arbeta med besiktningar och utredningar i olika former kopplade till fastigheter. Vidare har du goda kunskaper inom hyresjuridik, upphandling inkl. LOU och är van att hantera fastighetssystem som till exempel Vitec eller Momentum. Som besiktningsman har du daglig kontakt med leverantörer såväl som hyresgäster och fungerar som en länk mellan hyresgästerna och bolaget, vilket ställer särskilda krav på uppträdande och social kompetens. Stor vikt kommer att läggas på de personliga egenskaperna, där vi söker dig som är ansvarstagande med ett affärsmässigt tänk. Du är driven, samarbetsvillig och strukturerad. Svenska - flytande i tal och skrift, engelska - goda kunskaper i tal och skrift. Van användare av Office-paketet. B- körkort.   Om Östersundshem  Östersundshem AB är ett helägt dotterbolag till Östersunds Rådhus AB, som i sin tur ägs av Östersunds kommun till 100 procent. Östersundshem har idag 55 anställda och omsatte 2021 cirka 293 miljoner kronor. Bolaget har cirka 3 600 bostäder och 140 lokaler. Östersundshems uppdrag är att erbjuda ett varierat utbud av attraktiva, trygga och hållbara bostäder i Östersunds kommun där alla ska känna sig delaktiga och hemma i livets olika faser.   Övrig information Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare, tillämpar 6 månaders provanställning Ansökan: Sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på www.onepartnergroup.se  Sista ansökningsdag: 2024-05-10   Vad händer när du sökt tjänsten? I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Britta Kereby på 070-521 84 34 alternativt [email protected]  I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

19 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Virkesköpare till Rödins trä

Dina arbetsuppgifter hos oss Hos oss jobbar du nära leverantören med stor frihet och ett tydligt ansvar. Korta beslutsvägar och tydliga ansvarsområden ger dig förutsättningar att lyckas. Arbetsuppgifter: I rollen som Virkesköpare kommer du bl a att arbeta med: Inköp av skogsråvara från privata markägare, Rådgivning i skogliga frågor, avverkning, gallring skogsvård mm Taxering/Offerter på avverkningsrätter, skogsvård. mm Kontaktarbete i form av uppsökande verksamhet samt vård av befintliga leverantörer Uppföljning och redovisning av virkesaffärer Traktplanering av köpta avverkningsobjekt. Ev deltagande i olika utvecklingsprojekt utifrån intresse.   Vem är du? Vi tror att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och en för befattningen relevant skoglig utbildning. Eftergymnasial utbildning önskvärd. Det är meriterande om du arbetat med virkesköp, taxering och planläggning tidigare Du är serviceinriktad, har en god samarbetsförmåga och ett intresse för affärer. God social förmåga och förmåga att skapa och utveckla nya kontakter är egenskaper som ger förutsättningar för att lyckas bra i rollen. Vidare är struktur och ordning avgörande då du i stort planerar dina dagar själv. Rollen förutsätter att du har B-körkort.   Om Rödins Trä Rödins Trä är ett familjeägt sågverksföretag grundat i början av 1950-talet. Vi omsätter ca 340 mkr per år. Av vår produktion av sågade och hyvlade trävaror exporteras 85 % till i huvudsak Europa och Nordafrika. Vi är certifierade enligt PEFC och FSC. Råvaruförsörjningen till vårt sågverk i Skanderåsen ombesörjs av en egen inköpsorganisation.   Rödins trä erbjuder dig... En arbetsplats med närhet och korta beslutsvägar Stor frihet att lösa ditt uppdrag under eget ansvar. Trevliga kollegor i ett bra team. Fortbildning. Flexibel billösning. Friskvårdsbidrag/Företagshälsovård.   Vad händer när du har sökt tjänsten? I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Pontus Andersson på 063-19 43 34 alternativt [email protected] I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

15 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Östersundshem söker medarbetare till kundservice sommaren 2024

Trivs du att arbeta med service och gillar du att lösa komplexa frågor? Drivs du dessutom av möjligheten att utvecklas, att få arbeta med människor och önskan att leverera kvalitet i allt du gör? Då ska du söka jobbet som medarbetare till kundservice hos Östersundshem. Beskrivning Som medarbetare på kundtjänst hos Östersundshem kommer du i första hand att ge service och information till befintliga och potentiella hyresgäster per telefon, mejl och chatt. Du arbetar i ett team som alla brinner för att leverera service i toppklass till sina hyresgäster. Du sitter i trivsamma, fräscha och stora lokaler i väldigt centralt läge i stan. Du kommer till exempel att: via telefon, mail och chatt svara på frågor och ärenden som kommer via någon av dessa kanaler som t.ex. felanmälningar, hyresköer, bostäder specifikt och generellt, hyreskontrakt mm svara i företagets växel och vid behov koppla samtalen vidare, dock så är kundservice ambition är att hjälpa kunden med sina frågor utan att behöva koppla samtalet vidare ha många både interna och externa kontakter och hantera en del administrativa sysslor i tillägg till ovan Personliga egenskaper Du trivs med att jobba med service och människor - det är det allra viktigaste! Vi utgår ifrån att du är en hjälpsam, lojal och social person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du förändringsinriktad och lösningsorienterad i din yrkesroll. Vi söker dig som: har avslutat dina gymnasiestudier har minst 2 års erfarenhet av arbete i någon form av kundtjänst samt har arbetat i ett modernt telefonsystem är kunnig rent praktiskt, duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift samt har förmågan och viljan att bygga nödvändiga interna nätverk för att utföra och utvecklas i ditt jobb och kunnande om företaget är en person som ser förändringar som något positivt och är en bidragande del i utvecklingen då företaget arbetar med ständiga förbättringar du hanterar de mesta inom Officepaketet utan problem och har du kunskap om hyresjuridik är meriterande har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift övriga språkkunskaper är meriterande, speciell arabiska, tigrinja och dari Om Östersundshem  Östersundshem AB är ett helägt dotterbolag till Östersunds Rådhus AB, som i sin tur ägs av Östersunds kommun till 100 procent. Östersundshem har idag 55 anställda och omsatte 2021 cirka 293 miljoner kronor. Bolaget har cirka 3 600 bostäder och 140 lokaler. Östersundshems uppdrag är att erbjuda ett varierat utbud av attraktiva, trygga och hållbara bostäder i Östersunds kommun där alla ska känna sig delaktiga och hemma i livets olika faser. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar på Östersundshem. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Övrig information Omfattning: Heltid Anställningsform: Visstid, maj till augusti Ansökan: Sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se  Sista ansökningsdag: 2024-04-30 Nyfiken på att veta mer? Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Britta Kereby på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Manuell svetsare till JP industri

Vi söker nu manuella svetsare till Jonsson och Paulsson Industri AB.  Din roll hos oss I rollen som manuell Svetsare är din huvudsakliga arbetsuppgift manuell svetsning med MIG- och MAG. Företaget har flertal olika metallprodukter och delar som ska bearbetas, vilket innebär att arbetsuppgifterna kommer att variera från produkt till produkt.   Din bakgrund Vi ser att du som söker gärna har en gymnasial utbildning med inriktning industri eller liknande. Gärna några års erfarenhet inom svetsområdet, gärna från producerande industri. Goda kunskaper inom MIG/MAG-svetsning Kunskaper inom ritningsläsning. Som person ser vi att du är driven, strukturerad, noggrann och har en positiv inställning. Du bör vara en lagspelare men motiveras även av självständigt arbete. Framförallt gillar du att arbeta med plåt som materiell och med ett öga för detaljer är du kvalitetsmedveten och tar stort ansvar för det du producerar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt för oss är att vi hittar dig som är rätt person för jobbet.   När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Jonsson och Paulsson Industri. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Övrig information Omfattning: Heltid, dagtid. Anställningsform: Visstid med möjlighet till förlängning.  Lön: Enligt kollektivavtal. Ansökan: Sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se.  Sista ansökningsdag: 2024-05-05   Nyfiken på att veta mer? Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Elina Nyström på [email protected] eller Gustaf Wrangbäck på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

15 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Operatör till Pellets tillverkningen SCA Wood i Stugun

Vi söker nu en till två operatörer som ska jobba med produktionen av pellets på SCA Wood Scandinavia i Stugun Beskrivning Som operatör till produktionsanläggningen av värme- och stallpellets ansvarar du för att hålla igång driften av anläggningen genom att kontrollera maskinerna, utföra de uppgifter och rutiner som finns inom ansvarsområdet. Arbetsuppgifterna är varierande men består i huvudsak av processövervakning, traktorkörning, kvalitetskontroller, hantering av inkommande-/utgående gods samt lättare underhåll. Produktionen av pellets går dygnet runt och arbetet är uppdelat i ett 5-skift.  Personliga egenskaper Vi söker dig som är ansvarsfull, självständig, prestigelös och flexibel. Du tycker om att ha eget ansvar och står med båda fötterna på jorden. Då stor del av arbetet sker i förarhytt ska det finnas god vana/erfarenhet av att köra hjullastare. Du är tekniskt intresserad, kvalitetsmedveten och har gärna erfarenhet av datorstyrda produktionsmiljöer. Det är viktigt med god riskbedömningsförmåga och alltid sätta säkerheten i första hand. Vi söker dig som har gymnasieutbildning och gärna erfarenhet från industriarbete, processarbete eller liknande arbetsuppgifter. För oss är det också viktigt att ditt beteende samspelar med SCAs kärnvärden: respekt, högklassighet och ansvar. Om SCA Wood Scandinavia  Kärnan i SCAs verksamhet är den växande skogen, Europas största privata skogsinnehav. Kring denna unika resurs har vi byggt en välutvecklad värdekedja baserad på förnybar råvara från våra egna och andras skogar. Vi erbjuder förpackningspapper, massa, trävaror, förnybar energi, tjänster för skogsägare och effektiva transportlösningar. SCA Wood Scandinavia i Stugun är en av SCAs träförädlingsenheter och är beläget ca 5 mil utanför Östersund. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar på SCA Wood Scandinavia. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Övrig information Omfattning: Heltid, 5 skift (natt, förmiddag, eftermiddag) Anställningsform: Visstid med möjlighet till förlängning  Lön: Enligt kollektivavtal Ansökan: Sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se  Sista ansökningsdag: 2024-05-12 Nyfiken på att veta mer? Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Britta Kereby på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

10 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Operatörer till Hyveln SCA Wood i Stugun

Vi söker nu operatörer till hyveln under sommaren 2024 på SCA Wood Scandinavia i Stugun Beskrivning Som operatör på hyvleriet kommer du att arbeta med vidareförädling av sågade trävaror. Du ingår i ett mindre arbetsteam med möjlighet till rotation mellan olika arbetsmoment. Arbetsuppgifterna är varierande men består i huvudsak av processövervakning, kvalitetskontroller inställningar av maskiner och emballering. Enklare underhållsarbeten förekommer.  Personliga egenskaper Vi söker dig som är ansvarsfull, flexibel och lättlärd. Du har lätt att arbeta i team, är en engagerad och mogen lagspelare. Du är tekniskt intresserad, kvalitetsmedveten och har god datorvana. Viktigt är att du är flexibel och har viljan att tillsammans med arbetskamraterna ständigt bli bättre och lära dig mer. Vi söker dig som har gymnasieutbildning och gärna erfarenhet från industriarbete, sågverksarbete eller liknande arbetsuppgifter. För oss är det också viktigt att ditt beteende samspelar med SCAs kärnvärden: respekt, högklassighet och ansvar. Om SCA Wood Scandinavia  Kärnan i SCAs verksamhet är den växande skogen, Europas största privata skogsinnehav. Kring denna unika resurs har vi byggt en välutvecklad värdekedja baserad på förnybar råvara från våra egna och andras skogar. Vi erbjuder förpackningspapper, massa, trävaror, förnybar energi, tjänster för skogsägare och effektiva transportlösningar. SCA Wood Scandinavia i Stugun är en av SCAs träförädlingsenheter och är beläget ca 5 mil utanför Östersund. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar på SCA Wood Scandinavia. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Övrig information Omfattning: Heltid, dagtid, skiftgång kan förekomma Anställningsform: Visstid med möjlighet till förlängning.  Lön: Enligt kollektivavtal. Ansökan: Sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se.  Sista ansökningsdag: 2024-05-12 Nyfiken på att veta mer? Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Britta Kereby på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

10 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Fastighetsskötare sökes för uppdrag under sommaren

Krokomsbostäder söker nu en självgående Fastighetsskötare. Tjänsten är placerad i Krokom under perioden juli till september.   Din roll hos oss Arbetet innebär att du har ett helhetsansvar för fastigheterna där du arbetar i ett team med Förvaltare, Husvärd och Fastighetsskötare. Arbetet innebär att du utför drift, skötsel och reparationer, både inomhus på fastigheternas installationer samt utomhus med skötsel av grönytor, rabatter och hårdgjorda ytor. Du ser till att värme, ventilation och andra tekniska system fungerar och att hyresgästerna får så bra service som möjligt. Arbetsuppgifterna utförs på ett fastighetsbestånd bestående av lokaler där det ingår kontakt med hyresgäster och verksamheter för att stödja dem ur ett skötselperspektiv. Du ska ha kunskap för att självständigt kunna utföra felsökning och reparationer på fastigheternas tekniska system och utrustning. Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma är felsökning av el, ventilation och värmesystem men även att renovera blandare och ventiler och rensa stopp i avlopp.    Kvalifikationer: Relevant utbildning inom exempelvis fastighet, el eller VVS eller motsvarande kunskaper. Erfarenhet av fastighetsskötsel. Körkort klass B - manuell. Behärska och ha god förståelse för svenska språket i tal och skrift. Datavana då arbetsorderhantering sker i digitala system. För att vara rätt person så krävs det att du har driv och trivs med att arbeta självständigt, du tar egna initiativ och är självgående. Vi tror att du som söker är en person som har lätt att bemöta människor, är noggrann och strukturerad. Vi ser även att du är en lagspelare då samarbetet i gruppen är väldigt viktigt.   När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Krokomsbostäder. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Övrig information Omfattning: Heltid, måndag till fredag (07:00 -16:00). Anställningsform: Visstid, perioden juli - september.  Lön: Enligt kollektivavtal. Ansökan: Sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se.  Sista ansökningsdag: 2024-05-05.   Nyfiken på att veta mer? Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Elina Nyström på [email protected] eller Gustaf Wrangbäck på [email protected] I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

3 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024