Auktoriserad Revisor till en familjär byrå

Vi på Delta Consulting har fått förtroende att rekrytera en Auktoriserad Revisor till en redovisnings- & revisionsbyrå i centrala Malmö. Start: När rätt person kan börja Vart: Centrala Malmö Vår kund Du blir en del av ett trevligt team på cirka 20 personer med både redovisnings- och revisionsbakgrund. Vår kund erbjuder en god balans mellan arbetliv och privatlivet med arbetsuppgifter som är stimulerande. Deras kunder är verksamma inom olika branscher och består av olika typer av företag alltifrån enmanskonsulter, byggföretag, utvecklingsföretag till bostadsrättsföreningar. En förutsättning till att utföra en bra revision är att ha en bra relation till kunden. Bra relationer skapar de genom att tydliggöra revisionsprocessen så att kunden förstår vad, hur och när det ska göras. Vår kund har revisorer som arbetar dynamiskt från kontoret och även kundnära på kundens arbetsplats. Som anställd hos vår kund blir du en del av ett personligt kontor med god sammanhållning och bra förmåner. Förmåner - Pension - Generösa löner - Partnerskapsprogram - Kick-off utomlands - Friskvård - m.m. Din profil Till den här rollen söker vi en Auktoriserad Revisor som har god kunskap inom yrket och hög känsla för service. Rollen innebär direktkontakt med kund och du arbetar proaktivt för att underlätta för kunden. Du är självgående i din roll och kommer att vara granskningsansvarig på uppdrag och utveckla kunduppdrag och kundrelationen. Vi ser att du ger enastående service genom professionell rådgivning och konsultation. Du är van att leda och stötta revisionsteamet och tidigare belagt assistenter med arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du jobbat med medelstora och ägarledda företag. Viktiga egenskaper - Lyhörd - Kommunikativ - Prestigelös - Social Skallkrav: - Auktoriserad Revisor Meriterande - Erfarenhet av affärsrådgivning - Tidigare arbetat på en stor redovisnings- & revisionsbyrå - Arbetat med medelstora och ägarledda företag Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/) Vid frågor, kontakta Mattias Nordström på [email protected] eller 076-104 34 29. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning. www.deltaconsulting.se (http://www.deltaconsulting.se)

19 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Spontanansökan för ekonomiassistenter

Vi på Delta Consulting vill nu utöka vårt nätverk med drivna ekonomiassistenter. Vi har sett ett stort behov av kunniga ekonomiassistenter på arbetsmarknaden, både specialister och generalister. Har du arbetat med något av detta nedan, tveka inte på att connecta så kontaktar vi dig inför uppdrag eller tjänster vi tror passar dig! - Leverantörsreskontra - Kundreskontra - Fakturering - Ordermatchning - Kundservice - Inkassoärenden - Bokföring - Kontering - Med mera Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning. Skicka in din spontanansökan idag och få jobberbjudanden löpande!

22 januari 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Entusiastisk Ekonomiassistent till entreprenöriellt Bolag

Vill du arbeta på en arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter och en öppen miljö med högt till tak? Var? Gamla Stan, Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Hyrrekrytering Om vår kund Vår kund är ett bolag som arbetar med kabelinfrastruktur och obruten fiber från plats A till plats B. Deras mål är att utöka sitt ekonomiteam med en redovisningsekonom och en ekonomiassistent. I rollen som ekonomiassistent så kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter i en nytänkande miljö med högt till tak och ett team som har nära till skratt. Det är korta beslutsvägar i denna platta organisationsstruktur där grundarna arbetar i samma lokaler i Gamla Stan. Utvecklingsmöjligheter finns det gott om när du har drivet till det. De ser gärna att du tar för dig och visar att du vill lära dig mer. Dessutom erbjuder kunden frihet under ansvar och möjlighet till hybridarbete. Om Rollen: I rollen som ekonomiassistent så kommer du främst att arbeta med kund- och leverantörsreskontran samt assistera övriga teamet. Du kommer att få många möjligheter att testa på olika arbetsuppgifter samtidigt som du har dina egna ansvarsområden. Det arbetas en del i Excel så för att trivas i uppgifterna så underlättar vana i programmet. Denna roll och miljö passar perfekt för dig som vill ta nästa steg och växa i ett spännande bolag! Arbetsuppgifter: - Kundreskontra - Leverantörsreskontra - Assistera övriga ekonomer i Finance-teamet - Hantering av betalningspåminnelser - Enklare bokföring Vem är du? Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas. Du vill komma med nya idéer och är inte rädd för att testa dina idéer för att uppnå bättre resultat. Ibland misslyckas du, men då är din inställning att testa igen med en annan vinkel. Du tycker om att ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Som person är du flexibel, prestigelös och öppen och ser gott samarbete som en styrka. Krav: - 1-2 års erfarenhet från reskontra - Brinner för utveckling - Teamspelare - Flexibel, lättsam och Noggrann Meriterande: - Erfarenhet av löpande bokföring Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/) Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

8 januari 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Driven Redovisningsekonom till entreprenöriellt Bolag

Vill du arbeta på en arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter och en öppen miljö med högt till tak? Var? Gamla Stan, Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Hyrrekrytering Om vår kund Vår kund är ett bolag som arbetar med kabelinfrastruktur och obruten fiber från plats A till plats B. Deras mål är att utöka sitt ekonomiteam med en redovisningsekonom och en ekonomiassistent. I rollen som redovisningsekonom så kommer du att arbeta med breda arbetsuppgifter i en nytänkande miljö med högt till tak och ett team som har nära till skratt. Det är korta beslutsvägar i denna platta organisationsstruktur där grundarna arbetar i samma lokaler i Gamla Stan. Utvecklingsmöjligheter finns det gott om när du har drivet till det. De ser gärna att du tar för dig och visar att du vill lära dig mer. Dessutom erbjuder kunden frihet under ansvar och möjlighet till hybridarbete. Om Rollen: I rollen som Redovisningsekonom så kommer du att arbeta med ax till limpa inom redovisningen för flera av bolagen i koncernen. Vår kund kommer också genomföra ett systembyte där man förväntas assistera vid implementationen. Det arbetas en del i Excel så för att trivas i uppgifterna så underlättar vana i programmet. Arbetsuppgifter: - Löpande redovisning - Månadsbokslut - Årsredovisningar - Assistera vid systemimplementation - Effektivisering av processer Vem är du? Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas. Du vill komma med nya idéer och är inte rädd för att testa dina idéer för att uppnå bättre resultat. Ibland misslyckas du, men då är din inställning att testa igen med en annan vinkel. Du tycker om att ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Som person är du flexibel, prestigelös och öppen och ser gott samarbete som en styrka. Krav: - 3-4 års erfarenhet av redovisning - Brinner för utveckling - Teamspelare - Flexibel, lättsam och Noggrann Meriterande: - Byråerfarenhet eller erfarenhet som bolagsekonom Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/) Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

22 december 2023
Sista ansökan:
9 juni 2024