Ekonomiassistent med kunskap och intresse för lön
Delta Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du ekonomiassistent med intresse och kunskap av löneadministration? Söker du en ny utmaning på ett ställe där du kan växa och mötas av stort engagemang? Då kan detta vara en perfekt möjlighet för dig! Var? Stockholm CityNär? Start så snart som möjligt, med hänsyn för uppsägningstidAnställningsform?Heltid 100%, Direktanställning hos vår kund Om vår kundVår kund är en medelstor advokatbyrå som arbetar inom affärsjuridik. De hjälper alltid sina kunder med ett stort engagemang och har även blivit tilldelade utmärkelsen Årets Advokatbyrå vid flertal tillfällen. På ekonomin tillhör du ett team om tre personer, och kontakt/samarbete med andra avdelningar förekommer också. Om RollenI rollen som ekonomiassistent kommer du att hantera och vara ansvarig för löneadministrationen av cirka 50 anställda samt besvara eventuella frågor relaterade till lön. Du kommer även att arbeta med leverantörsreskontra, redovisning av utlägg och kort, samt vara behjälplig vid avstämningsarbete, bokföring och andra ekonomirelaterade ad hoc-uppgifter. Rollen erbjuder även goda utvecklingsmöjligheter för dig som är nyfiken! Du utgår från deras kontor i centrala Stockholm med arbetstiderna 8.30-17, med möjlighet till flex samt viss möjlighet till hybridarbete. Arbetsuppgifter: Administrera löneprocessen Svara på lönerelaterade frågor från anställda och säkerställa att frågor hanteras snabbt och professionellt Hantera leverantörsreskontra samt bokföring av utlägg/kort Delta i avstämningsarbete och övrig bokföring Övriga ekonomiska ad hoc-uppgifter som kan uppstå i det dagliga arbetet Vem är du?Vi söker dig som minst har en gymnasieexamen inom ekonomi, ekonomisk utbildning utöver det är meriterande. För att vara aktuell för tjänsten behöver du flera års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, och det är viktigt att du känner dig trygg i löneprocessen. Du har ett intresse för system, och talar och skriver obehindrat både på svenska och engelska. Som person är du serviceinriktad och kommunikativ, med en god förmåga att arbeta strukturerat, noggrant och effektivt. Du är ärlig, handlingskraftig och har ett sinne för detaljer. Dessutom värderar du ett gott samarbete, har en prestigelös inställning och räds inte av att ta initiativ eller för att lösa problem.Krav: Minst gymnasieexmen inom ekonomi Mycket god kunskap för löneadministration och leverantörsreskontra Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift Meriterande: Eftergymnasialutbildning inom ekonomi Erfarenhet från advokatbyrå Erfarenhet av systemen Findity och Kontek lön Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss - [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

156 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Redovisningsansvarig till växande verksamhet i Stockholm
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Är du en erfaren redovisningsekonom som söker en bred roll där du får ta stort ansvar och bidra till utvecklingen av en ekonomifunktion? Vi söker nu en Redovisningsansvarigtillett etablerat och växande bolag i Stockholm som vill arbeta i ett härligt team! Var?Västra StockholmNär?OmgåendeAnställningsform?Hyrrekrytering via Delta Consulting Om rollenI denna roll kommer du att avlasta företagets CFO, stödja juniora kollegor ochvara en nyckelperson i teamet. Du ansvarar för hela redovisningsprocessen från "ax till limpa", inklusive årsredovisning och avstämningar. Du kommer också arbeta nära revisorer, effektivisera processer och stödja dina kollegor i deras dagliga arbete. Arbetsuppgifter inkluderar: Löpande redovisning, bokningar och kontroller Årsredovisningar och årsbokslut Förbereda dokumentation och ge underlag till revisorer Effektivisera redovisningsprocesser och bidra med tekniska lösningar Stödja och komplettera kollegor Vi söker dig som har: Stark redovisningskompetens och erfarenhet av hela årshjulet Förmåga att driva årsbokslut och kommunicera med revisorer Erfarenhet av Excel, systemintresse ochförmåga att effektivisera manuella processer En prestigelös inställning och förmåga att arbeta både självständigt och i team Erfarenhet av att arbeta i föränderlig miljö med snabba beslut, där du gärna själv gillar att ta egna initiativ! Ansök idag och bli en del av ett engagerat team med stark tillväxt! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Häggpå [email protected] Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

156 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Ansvarig ekonom till Winn Hotel Group i Gävle
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Söker du en utmanande och stimulerande roll? Vill du arbeta hos ett föränderligt och växande bolag som verkligen bryr sig om sina kollegor? Då finns den perfekta rollen för dig att söka! Plats: GävleStart: När rätt kandidat är tillgänglig Vår kundWinn Hotel Group äger, driver och utvecklar hotell med personlighet, engagemang och glädje. Deras affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och är den absolut viktigaste delen i verksamheten.”Vår affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och den absolut viktigaste delen i vår verksamhet. Vi alla jobbar med vår PEGA som står för personlighet, engagemang, glädje och affärsmässighet. Dessa ord är våra kärnvärden och de bär vi med oss varje dag och är något vi brinner för. Det är viktigt att orden känns bra i magen för dig och att du är överens med våra värderingar och tar dig an dem på ditt eget personliga sätt.” – Sara, EkonomichefDet här är en dynamisk arbetsplats, där teamet är helt prestigelös och där man når sina mål tillsammans! Vår kund har stora framtidsambitioner och du kommer att ansluta till en organisation i en förändringsresa. Här är det full fart dagligen, med en trygg struktur att luta sig mot samtidigt som nya utmaningar uppstår.Din profilSom Ansvarig ekonom hos Winn Hotel Group, så kommer du vara ekonomiansvarig för ett antal hotell. Du kommer ansvara för månadsbokslut, avstämningar, budget, prognoser, analyser, årsbokslut och vara ekonomisk rådgivare. Det är meriterande om du tidigare gjort årsredovisningar och kan ta på dig den uppgiften också.Kund - och leverantörsreskontra sköts av andra ekonomer, men det är viktigt att du kan hantera dessa grundläggande delar också för att verkligen förstå verksamheten och därmed kunna bidra till träffsäkra prognoser, analyser och budget åt hotellen.För att bli framgångsrik i rollen, krävs att du är riktigt bra på redovisning. Du har arbetat med hela redovisningskedjan från "ax till limpa" och gärna även gjort årsredovisningar. En bra kombination skulle vara om du arbetat som kundansvarig redovisningskonsult och även arbetat "inhouse" som redovisningsekonom hos ett större privat bolag.Med det sagt så är det allra viktigaste din personlighet och attityd. Du är öppen och prestigelös, en riktig teamplayer. Du tycker om fartfyllda och föränderliga miljöer. Du tycker om effektivisering och ser systembyten som en möjlighet istället för en huvudvärk.Det är en komplex roll att förstå och sätta sig in i (Multibrandning med 12 hotell, 3 fastighetsbolag, vinimport och många olika system att lära sig). Du kommer få en genomtänkt onboardning och steg för steg får ta på dig mer ansvar. Prestigelösa kollegor och ekonomichef finns vid din sida och dekommer stötta dig tills du är helt inne i rollen.I rollen är du rådgivare åt hotellen och du rapporterar direkt till Ekonomichefen.Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ekonomisk rådgivare Månadsbokslut Avstämningar Budget Prognoser och analyser Årsbokslut Skallkrav Prestigelös teamplayer som tycker om förändring och effektivisering Minst 3 års erfarenhet som redovisningsekonom och du har arbetat med hela redovisningskedjan inkl. årsbokslut Meriterande Någon form av eftergymnasial ekonomiutbildning Erfarenhet från Hotellbranschen Erfarenhet från redovisningsbyrå Gjort årsredovisningar Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Ekonomiassistent med kunskap och intresse för lön
Delta Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du ekonomiassistent med intresse och kunskap av löneadministration? Söker du en ny utmaning på ett ställe där du kan växa och mötas av stort engagemang? Då kan detta vara en perfekt möjlighet för dig! Var? Stockholm CityNär? Start så snart som möjligt, med hänsyn för uppsägningstidAnställningsform?Heltid 100%, Direktanställning hos vår kund Om vår kundVår kund är en medelstor advokatbyrå som arbetar inom affärsjuridik. De hjälper alltid sina kunder med ett stort engagemang och har även blivit tilldelade utmärkelsen Årets Advokatbyrå vid flertal tillfällen. På ekonomin tillhör du ett team om tre personer, och kontakt/samarbete med andra avdelningar förekommer också. Om RollenI rollen som ekonomiassistent kommer du att hantera och vara ansvarig för löneadministrationen av cirka 50 anställda samt besvara eventuella frågor relaterade till lön. Du kommer även att arbeta med leverantörsreskontra, redovisning av utlägg och kort, samt vara behjälplig vid avstämningsarbete, bokföring och andra ekonomirelaterade ad hoc-uppgifter. Rollen erbjuder även goda utvecklingsmöjligheter för dig som är nyfiken! Du utgår från deras kontor i centrala Stockholm med arbetstiderna 8.30-17, med möjlighet till flex samt viss möjlighet till hybridarbete. Arbetsuppgifter: Administrera löneprocessen Svara på lönerelaterade frågor från anställda och säkerställa att frågor hanteras snabbt och professionellt Hantera leverantörsreskontra samt bokföring av utlägg/kort Delta i avstämningsarbete och övrig bokföring Övriga ekonomiska ad hoc-uppgifter som kan uppstå i det dagliga arbetet Vem är du?Vi söker dig som minst har en gymnasieexamen inom ekonomi, ekonomisk utbildning utöver det är meriterande. För att vara aktuell för tjänsten behöver du flera års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, och det är viktigt att du känner dig trygg i löneprocessen. Du har ett intresse för system, och talar och skriver obehindrat både på svenska och engelska. Som person är du serviceinriktad och kommunikativ, med en god förmåga att arbeta strukturerat, noggrant och effektivt. Du är ärlig, handlingskraftig och har ett sinne för detaljer. Dessutom värderar du ett gott samarbete, har en prestigelös inställning och räds inte av att ta initiativ eller för att lösa problem. Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Krav: Minst gymnasieexmen inom ekonomi Mycket god kunskap för löneadministration och leverantörsreskontra Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift Meriterande: Eftergymnasialutbildning inom ekonomi Erfarenhet från advokatbyrå Erfarenhet av systemen Findity och Kontek lön Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss - [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

161 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Customer Service / Innesäljare till välkänt bolag
Delta Consulting AB
Telefonförsäljare m.fl.

"Vill du vara med ocharbeta med relationsbyggande försäljning till nyblivna kunder? Har du erfarenhet av att arbeta medkundvård och försäljning?Då har våran kund en spännande roll att erbjuda dig! Var?Stockholm När? Så snart som möjligt Anställningsform?Konsultuppdrag på 12 månader Om Rollen: I rollen kommer du att arbeta med försäljning och customer service.Rollen innebär att stärka kundrelationer genom att kontaktanyblivna kunder, återkoppla till passiva kunder samt hantera inkommande samtal. Du kommer att arbeta i ett större team där ni har ett nära samarbete med företagets backoffice-funktion. Vem är du? Du har nyligen tagit gymnasieexamen och har hunnit samla på dig lite erfarenhet som kundtjänst eller eller säljare. Du är duktig på att hantera människor och brinner för att ge kunden bästa möjliga service. Som person är du utåtriktad, ansvarstagande och duktig på att hitta lösningar på dem problem du står inför. Krav: Gymnasieexamen God kommunikationsförmågai Svenska och Engelska 1-3 års erfarenhet av kundvård eller försäljning Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Erik Lagerbladpå [email protected] eller 076-221 08 51.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

164 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Customer Service / Innesäljare till välkänt bolag
Delta Consulting AB
Telefonförsäljare m.fl.

"Vill du vara med ocharbeta med relationsbyggande försäljning till nyblivna kunder? Har du erfarenhet av att arbeta medkundvård och försäljning?Då har våran kund en spännande roll att erbjuda dig! Var?Stockholm När? Så snart som möjligt Anställningsform?Konsultuppdrag på 12 månader Om Rollen: I rollen kommer du att arbeta med försäljning och customer service.Rollen innebär att stärka kundrelationer genom att kontaktanyblivna kunder, återkoppla till passiva kunder samt hantera inkommande samtal. Du kommer att arbeta i ett större team där ni har ett nära samarbete med företagets backoffice-funktion. Vem är du? Du har nyligen tagit gymnasieexamen och har hunnit samla på dig lite erfarenhet som kundtjänst eller eller säljare. Du är duktig på att hantera människor och brinner för att ge kunden bästa möjliga service. Som person är du utåtriktad, ansvarstagande och duktig på att hitta lösningar på dem problem du står inför. Krav: Gymnasieexamen God kommunikationsförmågai Svenska och Engelska 1-3 års erfarenhet av kundvård eller försäljning Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Erik Lagerbladpå [email protected] eller 076-221 08 51.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

167 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025