Infobric Group AB jobb

Lediga jobb hos Infobric Group AB

Team Lead, Software Development - Infobric Equipment & Assets

Vi är ett av Sveriges största SaaS-bolag somgenom innovativ teknik digitaliserar byggbranschen för att göra den säkrare, mer produktiv och mer hållbar. Hos oss blirdu en del av ett kreativtteam där du får utvecklas, ta dig an spännande utmaningar och samtidigt ha kul på vägen! Vi söker nu fler kollegorsom vill vara med på resan att digitalisera en av världens största branscheroch bidra till ett hållbart samhälle. Är du en senior utvecklare med erfarenhet av att leda andra? Brinner du för att leverera kundnytta tillsammans med ditt team? Vi söker nu en Team Lead, Software Developmenttill vårt team på Infobric Equipment & Assets. Det här kommer du att göra: Som Team Lead, Software Development kommer du att ansvara för ditt utvecklingsteams välmående, framdrift och leverans samt vid behov själv bidra operativt med systemutveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Ansvara för att driva teamets arbete med systemutveckling mot planerade deadlines och releaser Arbeta i nära dialog och samarbete med Product Managers, Software Architects och UX Designers Förmåga att förstå kravbilder för att ta fram smarta lösningar som kan brytas ned och planeras in i sprintar Arbeta med att coacha, utveckla och kravställa mot ditt team Ta tekniskt ansvar för delsystem och funktioner Arbeta operativt i teamet med systemutvecklingsaktiviteter såsom design, programmering och kodgranskning Du kommer att utgå från vårt huvudkontor i Arboga med möjlighet till distansarbete några dagar i veckan. Vad söker vi hos dig:På Infobric är vi övertygande om att vi når störst framgång tillsammans. För att lyckas i rollen behöver du dela vår uppfattning och se vår gemensamma framgång som ditt främsta fokus. Älskar teknik såväl som människor och har erfarenhet av att leda och driva team Förmåga att trivas i en internationell och mångkulturell arbetsplats Kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska, vi har kollegor i flertalet länder med olika modersmål Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta på ett SaaS-bolag Mångårig erfarenhet som utvecklare, gärna med tekniker i vår tech stack. Vår nuvarande tech stack: C# .NET SQL Server React ExtJs (Legacy) Gitlab AWS Vad vierbjuder : Vara med och skapa förändring i en av världens största industrier Möjlighet att växa och utvecklas i ett snabbväxande techbolag som påbörjat sin internationella expansion Stöttande kollegor och en dynamisk och innovativ arbetsmiljö Flexibel arbetsmodell - du utgår från något avvåra härliga kontordär du spenderar den mesta tiden, men behöver du jobba hemma finns det möjlighet till det Företagsevent, after work, pingisturneringar och såklart mycket fika.Vi gillar att haroligt tillsammans! Bra förmånspaket – vi tar hand om dig! Teamet du blir en del av:Inom affärsområdet Equipment & Assets digitaliserar och förenklar vi resurshanteringen av utrustning, maskiner, fordon och projekt för byggbranschen. Du blir en del av Techavdelningen, och områdetFleet . Medarbetarnas engagemang och välmående är viktigt för oss och du kommer ha chefer och kollegor som stöttar och hjälper dig framåt. Vi är ett tillväxtbolag som ständigt utvecklas vilket gör att utvecklingsmöjligheterna för dig som kliver in i rollen är stora. Så här söker du tjänsten Sök enkelt med din LinkedInprofil eller bifoga CV.Vi gör löpande urval ochtjänsten kan komma atttillsättas snabbtså vänta inte med att skicka in din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Developer with QA focus - Infobric Equipment & Assets

Vi är ett av Sveriges största SaaS-bolag som genom innovativ teknik digitaliserar byggbranschen för att göra den säkrare, mer produktiv och mer hållbar. Hos oss blir du en del av ett kreativt team där du får utvecklas, ta dig an spännande utmaningar och samtidigt ha kul på vägen! Vi söker nu fler kollegor som vill vara med på resan att digitalisera en av världens största branscher och bidra till ett hållbart samhälle. Är du en systemutvecklare med test- och kvalitetsfokus? Brinner du för att möjliggöra täta och trygga releaser med hjälp av automatiserade tester? Vi söker nu en Systemutvecklare med testinriktning till vårt team på Infobric Equipment and Assets i Arboga. Du kommer att spela en nyckelroll i vår förmåga att snabbt kunna leverera nytta till våra kunder. Det här kommer du att göra: Du kommer att jobba med att utveckla automatiserade tester inklusive ramverk, för våra SaaS-tjänster inom området Equipment & Assets. Det omfattar utveckling av tester för såväl Web och Mobilapp som API och back-end, men också tester som kvalitetssäkrar en hel funktionskedja. Du kommer att jobba i tajt samarbete med både utvecklare och testare i vår ambition att med kvalitet kunna korta utvecklingscykeln och möjliggöra tätare releaser. Vad söker vi hos dig: Flerårig erfarenhet av att utveckla automatiserade tester, gärna mot vår teknikstack: - React - C# .Net - MS SQL Server - Analytisk förmåga för att kunna prioritera testframtagning utifrån effekthemtagning - Erfarenhet av etablerade testverktyg, metoder och modeller Vad vi erbjuder : - Var med och skapa förändring i en av världens största industrier - Möjlighet att växa och utvecklas i ett snabbväxande techbolag som påbörjat sin internationella expansion - Stöttande kollegor och en dynamisk och innovativ arbetsmiljö - Flexibel arbetsmodell - du utgår från vårt härliga kontor där du spenderar den mesta tiden, men behöver du jobba hemma finns det möjlighet till det - Företagsevent, after work, pingisturneringar och såklart mycket fika. Vi gillar att ha roligt tillsammans! - Bra förmånspaket - vi tar hand om dig! Teamet du blir en del av: Inom affärsområdet Equipment & Assets digitaliserar och förenklar vi resurshanteringen av utrustning, maskiner, fordon och projekt för byggbranschen. Du blir en del av tech-organisationen och produktområdet Fleet där vi jobbar med att koppla upp Fordon, Maskiner och verktyg i syfte att förenkla ägandet och hantering av fordonsflottan. Så här söker du tjänsten Sök enkelt med din LinkedInprofil eller bifoga CV. Vi gör löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas snabbt så vänta inte med att skicka in din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Support Agent - Infobric Equipment & Assets

Om oss: Infobric Group är en snabbväxande koncern som arbetar på en internationell marknad. Vår mission är att bidra till en socialt hållbar och resurseffektiv byggbransch. Infobric grundades 2004 och är idag ett av Europas största SaaS-bolag inom ConTech med 10 000 kunder. Vi finns idag på 14 kontor i fyra länder. Fleet är en affärsenhet inom Infobric som utvecklar och levererar marknadsledande tjänster inom Fleet Management. Vi hjälper företag att sänka sina Co2-utsläpp genom att hantera sina fordon, maskiner och verktyg på ett enkelt och resurseffektivt sätt. Vi prioriterar engagemang och välbefinnande för vårt team, säkerställer en miljö där du stöds, uppskattas och ges verktyg för att växa. Din Roll: Som en Support Agent kommer du att vara en avgörande del av vårt kundsupportteam inom affärsområdet Equipment & Assets. Du kommer vara den första kontaktpunkten för våra kunder och assistera dem i att navigera och maximera värdet av våra produkter. Du kommer att: - Använda din förståelse för våra produkters funktionalitet för att felsöka och lösa vanliga problem, säkerställa en smidig kundupplevelse. - Dra nytta av dina utmärkta skriftliga och muntliga färdigheter för att tydligt och koncist kommunicera lösningar till våra kunder. - Visa ditt engagemang för kundservice genom att effektivt hantera kundförfrågningar och problem, säkerställa nöjdhet och lojalitet. - Kontinuerligt utveckla dina tekniska och supportfärdigheter i en dynamisk miljö. Vad Du Bidrar Med: - Teknisk Kunskap: Ett gediget intresse för teknik och grundläggande förståelse för SaaS-produkter och förmågan att felsöka vanliga problem. - Effektiv Kommunikation: Utmärkta färdigheter i både skriftlig och muntlig kommunikation på svenska som du utnyttjar för effektiva kundinteraktioner. - Kundcentrerat Tillvägagångssätt: Ett åtagande att erbjuda exceptionell kundservice, adressera kundens behov med tålamod och förståelse. - Vilja att Lära: En entusiastisk, självmotiverad person, öppen för förändringar och utveckling av information och processer inom teknologiområdet. Varför du ska du söka denna tjänst hos oss: - Viktig Roll: Du kommer spela en nyckelroll i att förbättra vår kundsupport och direkt bidra till kunders nöjdhet och lojalitet. - Tillväxt och Utveckling: Infobric är ett företag där tillväxt och lärande är en del av vår DNA. Du kommer ha möjligheter att utveckla dina färdigheter och avancera i din karriär. - Inkluderande Kultur: Vi främjar mångfald och uppmuntrar ansökningar från alla kvalificerade individer. Om du brinner för den här rollen men inte uppfyller alla krav, vill vi ändå höra från dig. Ansökningsprocess: Sök enkelt med din LinkedInprofil eller bifoga CV. Urvalet sker löpande och vi kommer kontakta dig om nästa steg i processen. Häng med oss och var en del av att forma en säkrare, mer hållbar och effektiv framtid för våra kunder genom exceptionell kundsupport.

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Support Agent - Infobric Equipment & Assets

Om oss: Infobric Group är en snabbväxande koncern som arbetar på en internationell marknad. Vår mission är att bidra till en socialt hållbar och resurseffektiv byggbransch. Infobric grundades 2004 och är idag ett av Europas största SaaS-bolag inom ConTech med 10 000 kunder. Vi finns idag på 14 kontor i fyra länder. Fleet är en affärsenhet inom Infobric som utvecklar och levererar marknadsledande tjänster inom Fleet Management. Vi hjälper företag att sänka sina Co2-utsläpp genom att hantera sina fordon, maskiner och verktyg på ett enkelt och resurseffektivt sätt. Vi prioriterar engagemang och välbefinnande för vårt team, säkerställer en miljö där du stöds, uppskattas och ges verktyg för att växa. Din Roll: Som en Support Agent kommer du att vara en avgörande del av vårt kundsupportteam inom affärsområdet Equipment & Assets. Du kommer vara den första kontaktpunkten för våra kunder och assistera dem i att navigera och maximera värdet av våra produkter. Du kommer att: - Använda din förståelse för våra produkters funktionalitet för att felsöka och lösa vanliga problem, säkerställa en smidig kundupplevelse. - Dra nytta av dina utmärkta skriftliga och muntliga färdigheter för att tydligt och koncist kommunicera lösningar till våra kunder. - Visa ditt engagemang för kundservice genom att effektivt hantera kundförfrågningar och problem, säkerställa nöjdhet och lojalitet. - Kontinuerligt utveckla dina tekniska och supportfärdigheter i en dynamisk miljö. Vad Du Bidrar Med: - Teknisk Kunskap: Ett gediget intresse för teknik och grundläggande förståelse för SaaS-produkter och förmågan att felsöka vanliga problem. - Effektiv Kommunikation: Utmärkta färdigheter i både skriftlig och muntlig kommunikation på svenska som du utnyttjar för effektiva kundinteraktioner. - Kundcentrerat Tillvägagångssätt: Ett åtagande att erbjuda exceptionell kundservice, adressera kundens behov med tålamod och förståelse. - Vilja att Lära: En entusiastisk, självmotiverad person, öppen för förändringar och utveckling av information och processer inom teknologiområdet. Varför du ska du söka denna tjänst hos oss: - Viktig Roll: Du kommer spela en nyckelroll i att förbättra vår kundsupport och direkt bidra till kunders nöjdhet och lojalitet. - Tillväxt och Utveckling: Infobric är ett företag där tillväxt och lärande är en del av vår DNA. Du kommer ha möjligheter att utveckla dina färdigheter och avancera i din karriär. - Inkluderande Kultur: Vi främjar mångfald och uppmuntrar ansökningar från alla kvalificerade individer. Om du brinner för den här rollen men inte uppfyller alla krav, vill vi ändå höra från dig. Ansökningsprocess: Sök enkelt med din LinkedInprofil eller bifoga CV. Urvalet sker löpande och vi kommer kontakta dig om nästa steg i processen. Häng med oss och var en del av att forma en säkrare, mer hållbar och effektiv framtid för våra kunder genom exceptionell kundsupport.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Customer Success Manager - Infobric Equipment & Assets

Om oss: Infobric Group är en ledande leverantör av programvarulösningar för byggindustrin och en av de snabbast växande SaaS-företagen i Norden. Vi har en mission att digitalisera byggsektorn - med tydligt fokus på att göra den mer produktiv, säkrare och mer hållbar. Vi söker en engagerad och passionerad Customer Success Manager (CSM) till vårt växande team. Som en CSM på Infobric Equipment & Assets kommer du att spela en viktig roll för att bygga upp strategiska relationer med våra största kunder och driva värdebaserade konversationer för att främja långsiktiga partnerskap. Gillar du utmaningar och en möjlighet att snabbt kunna göra skillnad så är detta rollen för dig! Dina arbetsuppgifter: Kundrelationer: Skapa och underhålla starka kundrelationer genom personlig service och proaktivt identifiera tillväxtmöjligheter. Onboarding och användning: Leda onboardingprocessen för nya kunder och erbjuda kontinuerlig vägledning för optimal produktanvändning. Kundresan och nöjdhet: Aktivt övervaka användningsdata, engagera kunder för ökad produktanvändning och lösa problem empathetically. Förnyelser och expansion: Samarbeta med säljteamet för att identifiera förnyelse- och expansionsmöjligheter och maximera retention. Produktfeedback och kundförespråkande: Samla in feedback, agera som kundens röst internt och samarbeta med marknadsföring för att stärka kundrelationer. Kvalifikationer: - Vi söker dig som har: - Erfarenhet av Customer Success, Account Management eller relaterade roller i SaaS-bolag. - God förståelse för Software as a Service (SaaS)-affärsmodeller och förmåga att kommunicera tekniska begrepp. - En passion för att leverera exceptionella kundupplevelser och kundnöjdhet. - Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både skriftliga och muntliga, med förmågan att anpassa kommunikationsstilen till olika målgrupper. - Förmåga att bygga och upprätthålla starka kundrelationer. - Ett analytiskt tänkesätt med förmågan att utnyttja data för att ta fram och driva igenom Customer Success strategier. - Empati, tålamod och förmåga att aktivt lyssna på kundens behov. Känner du att du saknar vissa kvalifikationer och är tveksam att söka? Vi tror inte på den 'perfekta' kandidaten och uppmanar dig att ansöka om du känner att du kan bidra till vårt team.

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Sales Development Representative - Infobric Equipment & Assets Norge

Vad kommer du att göra? Som SDR hos Infobric Fleet spelar du en avgörande roll i vår försäljningskedja och fortsatta framgång. 🚀 Din viktigaste uppgift är att prospektera fram, kontakta och boka möten med potentiella kunder i Norge. Du kommer att arbeta med både varma och kalla leads för att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter. Vi tillämpar en hybridmodell men du utgår från vårt något av våra kontor i Stockholm, Arboga eller Oslo där du spenderar den mesta tiden, men behöver du jobba hemma finns det möjlighet till det. Du blir en viktig del av vårt Sales Development team på 5 personer, rapporterar till vår Sales Development Manager och samarbetar nära med både marknad och sälj. Tillsammans med teamet kommer du även att vara delaktig i att skapa och implementera automatiserade flöden i vårt CRM-system Upsales. Vem är du? På Infobric Fleet är vi övertygade om att vi når störst framgång tillsammans och värdesätter personlighet och attityd framför allt! För att lyckas i rollen behöver du dela vår uppfattning om vikten av målmedvetenhet, framåtanda och prestigelöshet och se vår gemensamma framgång som ditt främsta fokus. 🤜🤛 Vi söker dig som är resultatfokuserad och har en stark vilja att ständigt överträffa mål. Du har lätt för att bygga relationer och skapa förtroende hos nya kunder. Genom att vara nyfiken och lyssna in, förstår du kundens behov och anpassar ditt sätt att kommunicera efter mottagaren. Utöver det ser vi att du: - Har erfarenhet av uppsökande försäljning från en liknande roll eller telefonförsäljning/ eventförsäljning. Erfarenhet av B2B är meriterande. - Har intresse för automatiserade flöden och att prospektera och konvertera leads - Kan prata och skriva obehindrat på svenska eller norska. Vi erbjuder dig 💫 Att bli en del av ett snabbfotat företag under tillväxt och ett kompetent team med härlig stämning Utvecklingsmöjligheter i takt med att företaget växer Flexibilitet med stort eget ansvar Fast lön + provision och förmånspaket (kollektivavtal, friskvård, pensioner mm.) Om oss Infobric Group är en snabbväxande koncern som arbetar på en internationell marknad. Vår mission är att bidra till en socialt hållbar och resurseffektiv byggbransch. 🌱 Infobric grundades 2004 och är idag ett av Europas största SaaS-bolag inom ConTech med 10 000 kunder. Vi finns idag på 14 kontor i fyra länder. Equipment & Assets är ett affärsområde inom Infobric som utvecklar och levererar marknadsledande tjänster inom Fleet & Equipment Management, Rental ERP och Workorder. Vi hjälper företag att sänka sina Co2-utsläpp genom att hantera sina fordon, maskiner, verktyg och projekt på ett enkelt och resurseffektivt sätt. Låter det intressant? Sök enkelt med din LinkedInprofil eller bifoga CV. Vänta inte med att skicka in din ansökan - urvalet sker löpande. Har du frågor om tjänsten - hör gärna av dig till Christopher! Vi ser fram emot din ansökan! 😀

25 januari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Account Executive - Infobric Equipment & Assets

Vad kommer du att göra? Du ansvarar för att bygga och utveckla långsiktiga och lönsamma relationer genom att förstå hur du kan skapa intresse för våra produkter och på bästa sätt hjälpa våra kunder. Du kommer främst att ha fokus på nyförsäljning, men det är viktigt att du kan skapa förtroende hos befintliga kunder och har förmågan att hantera långsiktiga samarbeten. Inom ditt ansvarsområde arbetar du med hela säljcykeln - från prospektering till att signa avtal med dina kunder. Du får ta stort eget ansvar och i hög utsträckning frihet att själv planera och utföra ditt arbete. Till din hjälp har du 11 säljkollegor, Customer Success- och marknadsteamet som stöttar dig för att lyckas i din roll 🧡 Vi tillämpar en hybridmodell där du utgår från vårt kontor i Stockholm eller Arboga. Vem är du? På Infobric är vi övertygade om att vi når störst framgång tillsammans. För att lyckas i rollen behöver du dela vår uppfattning och se vår gemensamma framgång som ditt främsta fokus. 🤜🤛 Genom ditt driv och förmåga att se vad som skapar mervärde för dina kunder, tar du egna initiativ och bygger starka och långsiktiga relationer med affären i fokus. Ditt genuina intresse för relationer och fallenhet för att bygga starka nätverk, både externt och internt, kommer vara framgångsfaktorer för att trivas och lyckas i rollen. Högst sannolikt är du en person som: - Har stort engagemang och driv, brinner för sälj och älskar att göra affärer - Har lätt att ta dig fram och är orädd för nya situationer - Sätter höga mål och arbetar fokuserat för att nå dem - Har erfarenhet av B2B Vi erbjuder dig 💫 - Att bli en del av ett snabbfotat företag under tillväxt och ett kompetent team med härlig stämning - Utvecklingsmöjligheter i takt med att företaget växer - Flexibilitet med stort eget ansvar - Fast lön + provision och förmånspaket (kollektivavtal, friskvård, pensioner mm.) Om oss Infobric Group är en snabbväxande koncern som arbetar på en internationell marknad. Vår mission är att bidra till en socialt hållbar och resurseffektiv byggbransch. 🌱 Infobric grundades 2004 och är idag ett av Europas största SaaS-bolag inom ConTech med 10 000 kunder. Vi finns idag på 14 kontor i fyra länder.

25 januari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024