Gekomm AB jobb

Lediga jobb hos Gekomm AB

Franchise Gekomm Göteborg, Uppstart av nytt kontor!

Är du en entreprenöriell & målinriktad person med passion för affärer? Vill du arbeta på ett nationellt bolag som ligger i absoluta framkanten i Sverige inom Telekommunikation, Dokumenthantering, Mötesteknik, IT och Kontorsmöbler? Då ska du ansöka som Franchise tagare på Gekomm AB. Gekomm AB tillhandahåller expertis och unika, tekniskt avancerade, hållbara och framtidssäkra B2B-lösningar. Gekomm AB produkter och tjänster används primärt av verksamheter inom kontor, små/medelstora företag. Om tjänsten Nu startar vi nytt kontor i Göteborg & är ute efter vår nya ledare som ska representera oss i regionen. Vi söker en entreprenöriell franchise tagare som kommer att starta upp, leda, planera och verkställa Gekomm AB fungerande försäljningsstrategi i Göteborg. Som Franchise tagare har du det övergripande resultatansvaret för verksamhetens försäljning i Göteborg och driver arbetet både operativt och strategiskt. Tillsammans med ditt team har du fokus på affärsutveckling av befintliga och nya kunder. Du kommer arbeta nära marknadsavdelningen och andra funktioner i bolaget som VD, delägare och administratör. Som Franchise tagare har du bland annat följande arbetsuppgifter och ansvar: - Resultat- och budgetansvar - Planering och uppföljning av bolagets försäljningsstrategi och aktiviteter - Rekrytering - Leda och utveckla teamet - Driva och utveckla försäljningen - Offert- och avtalshantering samt uppföljningar - Samarbete med Marknadsavdelningen - Identifiera nya potentiella affärer och branscher - Eget budgetansvar från första månaden Du kommer att ingå i ledningsgruppen och förväntas att engagerat delta i aktuella ledningsfrågor och ta ett gemensamt ansvar för bolagets strategiska arbete. Du rapporterar till VD samt delägare och rollen är baserad i Göteborg. Personlighet Vi söker dig som är driven, entusiasmerande och har förmåga att utveckla dina ansvarsområden och dina medarbetare. Du är strukturerad, affärsmässig och har en förmåga att utveckla goda och långsiktiga relationer med din omgivning. Du är van att bygga upp framgångsrika team, har ett starkt driv och erfarenhet inom försäljning som lätt smittar av sig på omgivningen. Du har även förmågan att skapa förtroende internt och externt. Andra ledord som värdesätts är prestigelöshet, noggrannhet, lojalitet och transparens. Nedan följer några av egenskaper och kunskaper för att klara rollen. - Dokumenterad erfarenhet som Försäljningschef - Erfarenhet av att arbeta med teknisk B2B lösningsförsäljning - Vara noggrann och strukturerad - Målorienterat arbetssätt som skapar engagemang och driv - Stark på att kunna prioritera - Meriterande om du har erfarenhet av att bygga/utveckla försäljningsorganisationer. Vi ser gärna att du har relevant akademisk utbildning eller motsvarande och vara flytande i svenska och engelska, både tal och skrift. Villkor - Fastlön -Förmånsbil -Eget budgetansvar -Heltid

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Möteskordinator / Mötesbokare

Som mötesbokare hos oss på Gekomm AB kommer din primära arbetsuppgift vara att skapa möten och inleda relationer med våra blivande kunder, du använder dagligen telefonen som arbetsverktyg. I din roll hos oss har du stor frihet att driva ditt arbete framåt. Med nära uppföljning och coaching så kommer du att få dom verktyg som krävs för att lyckas. Du kommer ta kontakt med kunder för att boka in möten. Du bistår bland annat med bokningar, uppföljningar och hantering i CRM-system. I din vardag hos oss på Gekomm AB har du väldigt mycket kontakt med potentiella kunder. Därför är det väldigt viktigt att du tar ansvar för den administrativa delen i arbetet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas och växa i takt med företaget! Våra coacher på plats är specialiserade på B2B försäljning, och alla anställda har en sak gemensamt - jakten på framgång och personlig utveckling där vidareutbildning tillsammans med coachning är en del av vår vardag. Vi har en vinnarkultur med personal som motiveras av att överträffa förväntningarna. De specialiserade teamen arbetar väldigt strukturerat och engagerat med en tydlig målsättning - Att alltid vara bäst! Gekomm AB är en arbetsplats där personalen känner glädje i sitt arbete, trivs med sina kollegor och motiveras av framgång. Normen är att överträffa förväntningarna ut mot slutkund, därför är all vår personal erkänt högpresterande. Vad erbjuder vi: - Allt arbetsmaterial för att du på bästa sätt ska lyckas i din karriär. - Utbildning och löpande coachning. - Provisionsbaserad lön. - Spännande tävlingar löpande. - Mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du som söker: - Pratar och skriver på flytande svenska och engelska. - Har en stark vilja att lyckas i ditt arbete. - Är social och har lätt för att prata. - Har tidigare erfarenhet från försäljning. (Merit, inget krav) - Tävlingsinriktad - Vana att arbeta med frihet under ansvar. - Har B Körkort Jobbtyp: Heltid Lön: Fastlön + Provision Annan ersättning: - Bonus - Provisionslön - Resultatbonus Förmåner: Internutbildningar samt utveckling inom bolaget där vi gärna utvecklar personal organiskt inom bolaget. Schema: - Dagtid 07:30-16:30 ( Flex 30min ) - Måndag till fredag

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Account Manager

Är du en relationsbyggare och har ett utpräglat intresse för försäljning? Är du nyfiken av naturen och motiveras av att ständigt utvecklas? Har du dessutom ett starkt inre driv och ett intresse av att ständigt utveckla och skapa affärer där alla är vinnare? Då har vi tjänsten för dig! Som Account Manager på Gekomm AB är ditt huvudsakliga uppdrag att säkerställa försäljningen & att du når din individuella budget. Hos oss får du möjlighet att arbeta med försäljning från ax till limpa, från första mötet till projektledning av leverans och avtal. Samt skapa och bibehålla relationer med våra kunder. Detta innebär en spännande mix av nykundsbearbetning och att bygga vidare befintliga kundrelationer med fokus på tillväxt och utveckling. OBS! Vi rekommenderar att du som söker har minst 2års branscherfarenhet alternativt jobbat med företagsförsäljning proaktivt i 2-3år+ Vilka är Gekomm? Gekomm är ett ungtänkande bolag där vi värdesätter kultur & att ha kul på jobbet. I vår expansiva fas där vi 2023 dubblat vår omsättning så söker vi individer som vill växa med oss som bolag. Möjligheterna att utvecklas är enorma. Har du ett tävlingsdriv & en krigarmentalitet med disciplin så är detta rätt plats för dig. Ansvarsområden. I rollen som Account Manager kommer du att ansvara över: - Genom en nära dialog bygga nya relationer och sälja nya tjänster till företag. - Bearbeta marknaden genom att bygga nätverk och boka möten med nya kunder. - Identifiera vilka utmaningar våra kunder har i sin verksamhet och hur vi kan bistå med lösningar som underlättar och effektiviserar för dem i deras vardag. - Ha ett nära samarbete med kollegor och leverantörer i verksamheten. Förmåner. - Tjänstebil - Tjänstetelefon - Flex i Arbetstiden - Tävlingar med härliga vinster. - Individuell lönesättning Grundlön+Provision Det är i inspirerande och konsultativa möten med våra kunder som framgången ligger - vi söker därför dig som trivs med en högkvalitativ aktivitetsnivå och som ser värdet i att spendera större delen av din arbetstid med att vara ute och möta våra kunder i deras vardag. Det är där det händer!

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024