Lediga jobb hos Boss Business Partner North AB
Drömmer du om att arbeta som snickare i hjärtat av Dalarna, omgiven av vacker natur och ett härligt gäng? Vi söker nu duktiga och engagerade snickare till vår kund som har en stark förankring i regionen och som kan erbjuda en arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Vår kund har varierande projekt som sträcker sig från nybyggnationer av drömhus till flexibla byggserviceuppdrag. Om jobbet Som snickare kommer du att arbeta med allt från stomresning och montering av väggar, tak och golv till finsnickeri. Du kommer få arbeta med om- och nybyggnationer, entreprenader till försäkringsskador alltid med kvalitet och kundens behov i fokus. Om dig Vi ser gärna som söker har yrkesbevis som träarbetare eller har likvärdig erfarenhet inom yrket. Det viktigaste är för oss är att du är engagerad, intresserad och driven. Du har en yrkesstolthet och vill ständigt utvecklas i din roll. Du är professionell i ditt bemötande och drivs av att leverera kvalitet i ditt arbete. Du har lätt för att samarbeta och är flexibel i ditt arbetssätt. Vi kan erbjuda dig möjligheten att få bo och arbeta omgiven av skogar, sjöar och fjäll. Här får du vara en del av ett sammansvetsat och positivt team som stöttar varandra och har kul tillsammans. Urval görs löpande, skicka in en ansökan så snart du kan! Vi vill att det ska vara lätt för dig att skicka in din ansökan och har valt att arbeta med urvalsfrågor och tagit bort möjligheten att skicka in personligt brev.
Är du en erfaren redovisningskonsult som söker en roll där du får fullt ansvar för dina kunder – från kvalificerade bokslut till strategisk rådgivning? Hos BusinessGroup Dalarna får du arbeta självständigt i en dynamisk miljö där din kompetens värderas högt och där du ges frihet att forma dina uppdrag i nära samarbete med kunderna. Om jobbet I rollen som senior redovisningskonsult driver du hela processen från löpande redovisning till bokslut, årsredovisningar och deklarationer enligt K2 och K3. Du agerar rådgivare inom ekonomistyrning, skatteplanering, budgetering och lönsamhetsanalys samt fungerar som ett tryggt bollplank när kunderna ställs inför ekonomiska vägval eller förändringar. Rollen ställer höga krav på självständighet och initiativförmåga, men ger också mycket tillbaka i form av förtroende och möjlighet att påverka din roll. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av redovisning och är trygg i att hantera bokslut, årsredovisningar och ha kunddialog. Du är van vid att arbeta proaktivt, driva uppdrag från start till mål och skapa tydliga strukturer för både kunder och kollegor. Du har troligen arbetat på byrå eller i en rådgivande roll tidigare och känner dig bekväm med att ta helhetsansvar. Din kommunikativa förmåga är viktig – du har lätt för att skapa förtroende, bygga relationer och förklara ekonomi på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Om företaget BusinessGroup Dalarna är en växande ekonomikonsultbyrå i Borlänge med 21 engagerade medarbetare. Sedan starten 2015 har vi haft en stabil tillväxt och vi fortsätter att expandera med fokus på kvalitet, personligt bemötande och skräddarsydda lösningar. Vi erbjuder ett brett spektrum av tjänster inom redovisning, rapportering och rådgivning, där varje medarbetares kunskap och initiativ gör verklig skillnad. Vad vi erbjuder Hos oss får du möjlighet att växa professionellt i takt med byråns utveckling. Du blir en del av ett sammansvetsat team med hög energi, generöst samarbete och en öppen kultur där vi stöttar varandra och värdesätter att ha kul på jobbet. Vår arbetsmiljö präglas av frihet under ansvar, flexibilitet och stor respekt för våra medarbetares styrkor. Om du är redo för en nyckelroll där du får utrymme att påverka, utvecklas och göra verklig skillnad för dina kunder – då ser vi fram emot att höra från dig. Välkommen att bli en del av vår fortsatta resa på BusinessGroup Dalarna! Placeringsort: Borlänge med möjlighet till visst hybridarbete Sista ansökningsdag 10 augusti Vi tillämpar löpande intervjuer och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor kontakta rekryterare Sofia Wester, [email protected] 0739344394
Är du en driven redovisningsekonom som söker nästa steg i karriären? Vill du vara en del av en snabbväxande ekonomikonsultbyrå där utveckling, flexibilitet och arbetsglädje står i fokus? Då kan du vara den vi söker! Om rollen I rollen som redovisningskonsult hos oss kommer du att arbeta nära våra kunder och bli en nyckelperson i deras ekonomihantering. Du kommer att arbeta med löpande bokföring och ekonomiska avstämningar, moms- och skatteredovisning samt deklarationer. Du ansvarar även för att upprätta månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisningar enligt K2 och K3. Rådgivning till kunder kring ekonomistyrning, skatteoptimering och budgetplanering är en viktig del av rollen. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och hjälpa dem att fatta välgrundade ekonomiska beslut. Din expertis kommer att vara en trygghet för kunderna – oavsett om det handlar om att tolka rapporter, navigera nya regelverk eller hantera myndighetskontakter. Om dig Vi söker främst dig som har en utbildning inom ekonomi samt arbetslivserfarenhet av redovisning, bokslut och årsredovisning. Du har god kunskap om ekonomisystem och aktuella regelverk inom redovisning, skatt och bolagsrätt. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta som konsult är det en stark fördel. Som person är du lösningsorienterad, analytisk och har en naturlig förmåga att skapa struktur. Du är flexibel och ödmjuk inför kunders och kollegors utmaningar, samtidigt som du har en stark egen drivkraft. Då rollen innebär mycket kundkontakt behöver du också vara en skicklig kommunikatör som kan förklara ekonomi på ett enkelt och tydligt sätt. Om oss BusinessGroup Dalarna är en dynamisk och växande ekonomikonsultbyrå som har haft en stark utveckling sedan starten 2015. Vi är idag 19 engagerade medarbetare som tillsammans har en gedigen erfarenhet inom ekonomi, strävar efter att erbjuda det lilla extra till våra kunder. Vårt arbete bygger på våra värdeord: flexibla, personliga och professionella. Vi skapar skräddarsydda lösningar för varje kund och erbjuder allt från löpande bokföring och betalningar till bokslut, årsredovisning och avancerad ekonomistyrning. Hos oss kombineras en trygg helhetslösning med en personlig touch – och det är precis därför vi fortsätter att växa! Nu söker vi erfarna redovisningsekonomer som vill bli en viktig del av vår framgångsresa och bidra till vår positiva och energifyllda arbetsmiljö. Vad vi erbjuder Hos oss får du en arbetsplats med högt i tak, härlig energi och ett starkt teamfokus. Du får möjlighet att utvecklas professionellt och personligt i takt med vår tillväxt, och du erbjuds en omväxlande och stimulerande roll där du får arbeta med kunder från olika branscher. Vi ser till att du trivs genom roliga personalaktiviteter och en inkluderande arbetsmiljö där vi värdesätter att ha kul tillsammans. Vill du vara med på vår resa och skapa framtidens ekonomikonsultbyrå? Välkommen att söka och bli en del av vårt framgångsrika team i Borlänge! Vi tillämpar löpande urval så passa på att skicka in din ansökan till oss!
Drömmer du om att arbeta som snickare i hjärtat av Dalarna, omgiven av vacker natur och ett härligt gäng? Vi söker nu duktiga och engagerade snickare till vår kund som har en stark förankring i regionen och som kan erbjuda en arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Vår kund har varierande projekt som sträcker sig från nybyggnationer av drömhus till flexibla byggserviceuppdrag. Om jobbet Som snickare kommer du att arbeta med allt från stomresning och montering av väggar, tak och golv till finsnickeri. Du kommer få arbeta med om- och nybyggnationer, entreprenader till försäkringsskador alltid med kvalitet och kundens behov i fokus. Om dig Vi ser gärna som söker har yrkesbevis som träarbetare eller har likvärdig erfarenhet inom yrket. Det viktigaste är för oss är att du är engagerad, intresserad och driven. Du har en yrkesstolthet och vill ständigt utvecklas i din roll. Du är professionell i ditt bemötande och drivs av att leverera kvalitet i ditt arbete. Du har lätt för att samarbeta och är flexibel i ditt arbetssätt. Vi kan erbjuda dig möjligheten att få bo och arbeta omgiven av skogar, sjöar och fjäll. Här får du vara en del av ett sammansvetsat och positivt team som stöttar varandra och har kul tillsammans. Urval görs löpande, skicka in en ansökan så snart du kan! Vi vill att det ska vara lätt för dig att skicka in din ansökan och har valt att arbeta med urvalsfrågor och tagit bort möjligheten att skicka in personligt brev.
Brinner du för att skapa kommunikation som engagerar, påverkar och bygger relationer? Vi söker en marknadskommunikatör med strategisk höjd och språklig fingertoppskänsla – någon som vill ta ett helhetsgrepp om vårt innehåll och forma hur vi berättar vår historia framåt. Om rollen Som marknadskommunikatör hos oss på Moramast är du navet i vår marknadsföring. Du har det övergripande ansvaret för vår kommunikationsplanering och innehållsproduktion – med särskilt fokus på strategi, målgruppsanpassning och text. Du skriver, planerar och publicerar innehåll i våra digitala kanaler, främst webb och sociala medier och du ansvarar för att våra budskap är genomtänkta, enhetliga och relevanta. I rollen ingår även att samordna våra webbinarium, planera marknadsaktiviteter kopplade till mässor och event samt att vara kontaktperson gentemot våra externa samarbetspartners. Du har möjlighet att påverka och vidareutveckla Moramasts kommunikation utifrån dina styrkor och idéer, i nära samarbete med dina kollegor inom försäljning och ledning. Om dig Vi söker dig som har några års erfarenhet av kommunikation och marknadsföring, gärna från en liknande roll med både operativa och strategiska uppgifter. Du är van att arbeta självständigt och har en god förståelse för målgruppsbeteenden. Du trivs med att ta ansvar för hela kommunikationskedjan – från planering och textproduktion till publicering och uppföljning – och har en särskild känsla för språk, tonalitet och att anpassa budskap till olika kanaler. Du arbetar obehindrat i digitala verktyg för innehållsskapande, publicering och analys, och har gärna även kunskap inom AI och hur det kan användas för att effektivisera och utveckla kommunikationsarbetet. Som person är du idérik, initiativtagande och nyfiken – egenskaper som gör att du gärna testar nya angreppssätt och snabbt sätter dig in i hela vår verksamhets olika områden. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Tjänsten innebär också enstaka resor, framför allt för att delta i fysiska möten med koncernens marknadsteam. Vad vi erbjuder Hos Moramast får du en varierad roll i ett stabilt företag med en stark sammanhållning. Vi erbjuder förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag, möjlighet till massage på jobbet och betald startavgift till motionslopp. Du kan arbeta hemifrån upp till två dagar i veckan och har tillgång till rabatter via vår personalportal och hälsokontroller och stöd via OneLab. Vi tror på att ha kul tillsammans och anordnar gemensamma aktiviteter flera gånger per år – allt från lokala event till resor. Om företaget Moramast är en svensk marknadsledande producent av säkra och effektiva belysningsstolpar för vägar och infrastruktur. Vi är idag en del av den europeiska koncernen Saferoad Group, verksam i 13 länder. På kontoret i Mora sitter ett engagerat team med stark lokal förankring, samtidigt som vi har internationella kontakter inom koncernen. Vi värdesätter arbetsglädje, innovation och ett inkluderande arbetsklimat där alla får möjlighet att bidra och utvecklas. Varmt välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag 8 juni Vi samarbetar med Boss Business Partner för denna rekrytering, kontakta Sofia Wester vid frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen; 0739344394, [email protected]
Är du en driven redovisningsekonom som söker nästa steg i karriären? Vill du vara en del av en snabbväxande ekonomikonsultbyrå där utveckling, flexibilitet och arbetsglädje står i fokus? Då kan du vara den vi söker! Om rollen I rollen som redovisningskonsult hos oss kommer du att arbeta nära våra kunder och bli en nyckelperson i deras ekonomihantering. Du kommer att arbeta med löpande bokföring och ekonomiska avstämningar, moms- och skatteredovisning samt deklarationer. Du ansvarar även för att upprätta månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisningar enligt K2 och K3. Rådgivning till kunder kring ekonomistyrning, skatteoptimering och budgetplanering är en viktig del av rollen. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och hjälpa dem att fatta välgrundade ekonomiska beslut. Din expertis kommer att vara en trygghet för kunderna – oavsett om det handlar om att tolka rapporter, navigera nya regelverk eller hantera myndighetskontakter. Om dig Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi, exempelvis från högskola, YH eller motsvarande, samt arbetslivserfarenhet av redovisning, bokslut och årsredovisning. Du har god kunskap om ekonomisystem och aktuella regelverk inom redovisning, skatt och bolagsrätt. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta som konsult är det en stark fördel. Som person är du lösningsorienterad, analytisk och har en naturlig förmåga att skapa struktur. Du är flexibel och ödmjuk inför kunders och kollegors utmaningar, samtidigt som du har en stark egen drivkraft. Då rollen innebär mycket kundkontakt behöver du också vara en skicklig kommunikatör som kan förklara ekonomi på ett enkelt och tydligt sätt. Om oss BusinessGroup Dalarna är en dynamisk och växande ekonomikonsultbyrå som har haft en stark utveckling sedan starten 2015. Vi är idag 19 engagerade medarbetare som tillsammans har en gedigen erfarenhet inom ekonomi, strävar efter att erbjuda det lilla extra till våra kunder. Vårt arbete bygger på våra värdeord: flexibla, personliga och professionella. Vi skapar skräddarsydda lösningar för varje kund och erbjuder allt från löpande bokföring och betalningar till bokslut, årsredovisning och avancerad ekonomistyrning. Hos oss kombineras en trygg helhetslösning med en personlig touch – och det är precis därför vi fortsätter att växa! Nu söker vi erfarna redovisningsekonomer som vill bli en viktig del av vår framgångsresa och bidra till vår positiva och energifyllda arbetsmiljö. Vad vi erbjuder Hos oss får du en arbetsplats med högt i tak, härlig energi och ett starkt teamfokus. Du får möjlighet att utvecklas professionellt och personligt i takt med vår tillväxt, och du erbjuds en omväxlande och stimulerande roll där du får arbeta med kunder från olika branscher. Vi ser till att du trivs genom roliga personalaktiviteter och en inkluderande arbetsmiljö där vi värdesätter att ha kul tillsammans. Vill du vara med på vår resa och skapa framtidens ekonomikonsultbyrå? Välkommen att söka och bli en del av vårt framgångsrika team i Borlänge! Vi tillämpar löpande urval så passa på att skicka in din ansökan till oss!
Är du en driven redovisningsekonom som söker nästa steg i karriären? Vill du vara en del av en snabbväxande ekonomikonsultbyrå där utveckling, flexibilitet och arbetsglädje står i fokus? Då kan du vara den vi söker! Om rollen I rollen som redovisningskonsult hos oss kommer du att arbeta nära våra kunder och bli en nyckelperson i deras ekonomihantering. Du kommer att arbeta med löpande bokföring och ekonomiska avstämningar, moms- och skatteredovisning samt deklarationer. Du ansvarar även för att upprätta månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisningar enligt K2 och K3. Rådgivning till kunder kring ekonomistyrning, skatteoptimering och budgetplanering är en viktig del av rollen. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och hjälpa dem att fatta välgrundade ekonomiska beslut. Din expertis kommer att vara en trygghet för kunderna – oavsett om det handlar om att tolka rapporter, navigera nya regelverk eller hantera myndighetskontakter. Om dig Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi, exempelvis från högskola, YH eller motsvarande, samt arbetslivserfarenhet av redovisning, bokslut och årsredovisning. Du har god kunskap om ekonomisystem och aktuella regelverk inom redovisning, skatt och bolagsrätt. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta som konsult är det en stark fördel. Som person är du lösningsorienterad, analytisk och har en naturlig förmåga att skapa struktur. Du är flexibel och ödmjuk inför kunders och kollegors utmaningar, samtidigt som du har en stark egen drivkraft. Då rollen innebär mycket kundkontakt behöver du också vara en skicklig kommunikatör som kan förklara ekonomi på ett enkelt och tydligt sätt. Om oss BusinessGroup Dalarna är en dynamisk och växande ekonomikonsultbyrå som har haft en stark utveckling sedan starten 2015. Vi är idag 19 engagerade medarbetare som tillsammans har en gedigen erfarenhet inom ekonomi, strävar efter att erbjuda det lilla extra till våra kunder. Vårt arbete bygger på våra värdeord: flexibla, personliga och professionella. Vi skapar skräddarsydda lösningar för varje kund och erbjuder allt från löpande bokföring och betalningar till bokslut, årsredovisning och avancerad ekonomistyrning. Hos oss kombineras en trygg helhetslösning med en personlig touch – och det är precis därför vi fortsätter att växa! Nu söker vi erfarna redovisningsekonomer som vill bli en viktig del av vår framgångsresa och bidra till vår positiva och energifyllda arbetsmiljö. Vad vi erbjuder Hos oss får du en arbetsplats med högt i tak, härlig energi och ett starkt teamfokus. Du får möjlighet att utvecklas professionellt och personligt i takt med vår tillväxt, och du erbjuds en omväxlande och stimulerande roll där du får arbeta med kunder från olika branscher. Vi ser till att du trivs genom roliga personalaktiviteter och en inkluderande arbetsmiljö där vi värdesätter att ha kul tillsammans. Vill du vara med på vår resa och skapa framtidens ekonomikonsultbyrå? Välkommen att söka och bli en del av vårt framgångsrika team i Borlänge! Vi tillämpar löpande urval så passa på att skicka in din ansökan till oss!
Vi söker en erfaren CNC-operatör för vår kunds räkning i Ludvika-området för start omgående! Företaget är ett framstående familjeföretag med över 40 års erfarenhet inom tillverkning och reparation av slit- och reservdelar. De är i en expansiv fas och har nyligen investerat i en ny, modern verkstadshall där du kommer att ha möjlighet att arbeta i en högteknologisk och fräsch miljö. Företagets ledord är snabba leveranser, hög kvalitet och personlig service. Om dig Vi söker dig som är självgående och har några års erfarenhet att arbeta som CNC-operatör. Du har programmeringsvana och kan hantera allt från ritning till färdig detalj via ISO-programmering. God kunskap i att mäta detaljer efter ritning liksom erfarenhet av att arbeta med korta serier. Vi önskar att du har vana av svarvning med drivna verktyg och det är meriterande om du arbetat med liknande maskiner och styrsystem som Fanuc, Siemens och Okuma OSP 300. Som person är du en lagspelare som trivs med att samarbeta och bidra till teamet. Du är noggrann och har en stark yrkesstolthet som gör att du alltid strävar efter att leverera kvalitet. Du är kommunikativ och har förmågan att lära ut dina kunskaper vidare till dina kollegor. Vad vi erbjuder Vår kund erbjuder sina anställda trygga anställningsvillkor med arbetstid 7-16 med möjlighet till flextid. Du får arbeta i en modern verkstad med god stämning och nära samarbete med kollegorna. Generöst friskvårdsbidrag och goda möjligheter att delta i olika friskvårdsaktiviteter. Skicka in din ansöka snarast, intervjuer sker löpande. Detta är en direkt anställning av företaget och anställningens påbörjas så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen kontakta Sofia Wester, [email protected], 0739344394
Är du en positiv och serviceinriktad lönekonsult som söker en flexibel och utvecklande arbetsmiljö? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig! Hos oss står arbetsglädje, samarbete och professionell utveckling i fokus. Om jobbet Som lönekonsult hos oss ansvarar du för hela lönehanteringsprocessen för våra kunder inom olika branscher. Du säkerställer att lagar och regler efterlevs och fungerar som ett stöd och en rådgivare inom löneområdet. Dina arbetsuppgifter innefattar allt från insamling av löneunderlag till utbetalning samt administration av pensioner, förmåner och kollektivavtal. Du hanterar även beräkning av semesterskulder och slutlöner samt rapporterar till relevanta myndigheter. Dessutom fungerar du som ett bollplank för chefer och anställda i lönerelaterade frågor och arbetar aktivt med att utveckla och effektivisera våra löneprocesser. Om dig Vi söker dig som har ett intresse för löneadministration och trivs i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt. Du har en eftergymnasial utbildning inom lön, ekonomi eller ett liknande område, samt erfarenhet av löneadministration – gärna i en konsultroll. Vi ser gärna att du har god kunskap om lagar och regler inom löneområdet samt erfarenhet av lönehanteringssystem. Oavsett om du är i början av din karriär och vill utvecklas i en trygg och lärorik miljö eller om du har lång erfarenhet och vill bidra med din kompetens och driva förbättringsarbete, så är du varmt välkommen till oss! Det viktigaste är att du har en serviceinriktad och lösningsorienterad inställning, ett genuint engagemang för löneprocesser och en vilja att skapa värde för både kunder och kollegor. Du arbetar strukturerat, har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och trivs i en roll där noggrannhet och effektivitet går hand i hand. Om oss BusinessGroup Dalarna är en dynamisk och växande ekonomikonsultbyrå som har haft en stark utveckling sedan starten 2015. Vi är idag 19 engagerade medarbetare med bred erfarenhet inom ekonomi och lön. Vi strävar efter att alltid erbjuda det lilla extra för våra kunder och arbetar utifrån våra värdeord: flexibla, personliga och professionella. Vi skapar skräddarsydda lösningar för varje kund och erbjuder allt från löpande bokföring till bokslut, årsredovisning och avancerad ekonomistyrning samt servar våra kunder med helhetslösningar inom lön. Hos oss kombineras en trygg helhetslösning med en personlig touch – och det är precis därför vi fortsätter att växa! Nu söker vi fler engagerade lönekonsulter som vill vara en del av vår framgångsresa och bidra till vår positiva och energifyllda arbetsmiljö. Vi erbjuder dig En arbetsplats med högt i tak, härlig energi och starkt teamfokus Möjlighet att utvecklas professionellt och personligt i takt med vår tillväxt En varierad och stimulerande roll där du får arbeta med kunder från olika branscher En inkluderande arbetsmiljö där vi värdesätter samarbete, trivsel och arbetsglädje Roliga personalaktiviteter och ett team som stöttar och inspirerar varandra Vill du vara med på vår resa? Välkommen att söka och bli en del av vårt team i Borlänge! Ansök redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Bra att veta Har du frågor om tjänsten? Vänligen kontakta vår rekryterare Sofia Wester på 073-934 43 94. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag den 4 maj 2025 – så vänta inte med din ansökan!
Mit Automation är ett modernt företag med 20-årig historia inom industriell automation, fastighetsautomation samt tillverkning av specialmaskiner och robotceller. Vår bas ligger i vackra Orsa men vi har kunder i hela landet samt Norden. Med lång erfarenhet i branschen erbjuder vi allt från service och ombyggnation av befintliga anläggningar till nyckelfärdiga robotceller och specialmaskiner. Hos oss tar vi ansvar från initial problemanalys och design till genomförande, installation samt support som alltid sker i ett tätt samarbete med kunden. Vi kan leverera varje länk i kedjan som behövs för ett lyckat automationsprojekt, från givare, apparatskåp till PLC/DUC-, Robot-, SCADA-system. För oss är det viktigt att värna om det lokala samhället och samarbetet för att kunna tillhandahålla kvalitativa speciallösningar vilket gjort oss till en given part när det kommer till automation och robotisering i regionen. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där din insats och idéer värderas högt och där vi uppmuntrar alla våra medarbetare till kontinuerlig kompetensutveckling för att hålla sig uppdaterade inom det senaste i automationsteknik. Vi letar ständigt efter nya talanger och just nu söker vi främst en Automationsingenjör som även har erfarenhet av elkonstruktion! Programmerare/automationsingenjör Hos oss är den här rollen bred och du är delaktig i projekt som sträcker från industriella styrsystem, kundunika automationslösningar inom tillverkningsindustrin till fastighetsautomation. Vi har en stor variation på våra uppdrag vilket innebär att du får programmera nya system men även utveckla och uppgradera tidigare levererade system så att de fungerar effektivt och pålitligt över tid. Vi söker dig som är utbildad automationsingenjör eller har förvärvat likvärdiga kunskaper genom arbetslivserfarenhet. Andra roller som finns hos oss: Automationstekniker Som automationstekniker hos oss får du en varierad roll som innebär allt från att installera, driftsätta och att underhålla våra automatiserade lösningar och robotceller ute hos våra kunder inom fastighetsautomation och tillverkningsindustrin. En arbetsvecka kan innehålla allt från att bygga elskåp, elinstallationer i en robotcell till att sköta en idriftagning av våra specialanpassade maskiner ute hos kund. I den här rollen söker vi dig som är utbildad elektriker, inom automation, styr- och reglerteknik eller mekatronik alternativt har motsvarande arbetslivserfarenhet. Mekanikkonstruktör/CAD-ritare Rollen innebär att du designar och skapar hållbara produkter, från idéstadiet till att produkten är tillverkad och klar. Du arbetar i CAD-miljö och använder olika verktyg för att skapa och utveckla 3D-modeller som visualiserar produkter innan de tillverkas. Skapa tydliga tillverkningsunderlag och ordrar samt stötta automationsteknikerna i tillverkningen av komponenten eller produkten. Vi söker dig med utbildning inom maskinteknik, CAD-konstruktion. Elkonstruktör Rollen innebär att du projekterar styrsystem samt upprättar handlingar och ritningar. Du gör ritningar för el & elektronik som implementeras i olika installationer, skapar tillverkningsunderlag för styrskåp och apparatskåp samt installationsunderlag. Du arbetar i programvaran Elpro CAD och är väl insatt i dimensionering av kablage enligt gällande direktiv och regelverk. Du ansvara för att genomföra riskanalyser och att våra produkter följer standarder och elsäkerhetslagstiftning samt att CE-märka slutprodukten. Skapa tydliga tillverkningsunderlag samt stötta automationsteknikerna. Teknisk projektledare Rollen innebär att självständigt driva egna projekt från start till mål. Ha ett helhetsansvar gällande dagliga kontakter med kunder, leverantörer och projektmedlemmar. Arbeta med flödesscheman och göra beräkningar, offerter och tidsplaner. Framtagande av listor för kringutrustning, maskinuppställningsritningar samt manualer och funktionsbeskrivningar. Säkerställa att nödvändiga resurser och kompetenser finns för att säkra önskat resultat. Hålla i projektgenomgångar med projektmedlemmar. Teknisk säljare I den här rollen handlar det om att skapa förutsättningar och verka för utvecklingen av våra affärer hos våra kunder inom industriautomation. Du kommer ha många kontaktytor med allt från tekniker, konstruktörer, projektledare till inköpare och beslutsfattare. Du presenterar våra tekniska lösningar och undersöker affärsmöjligheter hos nya och befintliga kunder. Du ansvarar för hela säljprocessen och deltar i kundträffar och mässor. Detta är en spontanansökan och vi granskar ansökningar löpande! Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 32 jobb