Lediga jobb i Mora
Sök totalt 85 lediga jobb i Mora
Vi söker en pizzabagare som kan jobba heltid. Vi ser gärna att du har erfarenhet av pizzabakning men saknar du erfarenhet kan du ändå vara aktuell för tjänsten om du har ett stort intresse för matlagning och tycker om att arbeta i ett bitvis högt tempo. I arbetsuppgifterna ingår allt från pizzabakning och förberedelse av pizzaingredienser, pizzadeg samt pizzasallad till renhållning. Arbete på obekväm arbetstid och övertid kan förekomma. Som medarbetare hos oss omfattas du av kollektivavtal.
Om jobbet Vi söker mötesbokare för ett nytt uppdrag gällande hemsidor och en unik företagsplattform. Är du en driven person med erfarenhet av telefonen som ditt främsta verktyg? Vill du ha friheten att arbeta hemifrån och vara en del av ett engagerat team? CalliX söker nu en mötesbokare som kan skapa starka kundrelationer och boka möten åt vårt säljteam. Det här kommer du göra: Kontakta företag via telefon för att boka möten för vårt säljteam. Bygga relationer med potentiella kunder och säkra kvalitativa möten. Arbeta självständigt hemifrån med kontinuerligt stöd från teamet. Det här kommer du inte göra: Hantera teknisk support eller installationer. Arbeta från ett kontor – du har full frihet att jobba varifrån du vill. Stänga affärer – din uppgift är att boka möten för säljteamet. Krav och vem vi letar efter: Erfarenhet av att arbeta med telefonen verktyg. Självdrivande och van vid att arbeta självständigt. Flytande svenska i tal och skrift. Tillgång till dator och headset. En stark vilja att prestera och nå uppsatta mål. Vad vi erbjuder: Jobba hemifrån eller vart du vill. Provisionsbaserad lön som speglar dina framgångar. Dagliga uppstartsmöten för att sätta tonen för dagen, och korta eftermiddagsmöten för att hålla kontakten med teamet. Utbildning och support för att ge dig en trygg start och löpande stöd. Om CalliX: CalliX är en återförsäljare som specialiserar sig på att erbjuda skräddarsydda lösningar för företag inom telefoni och digitala tjänster. Vi samarbetar med ledande leverantörer för att erbjuda allt från moderna telefonilösningar till hemsidor med integrerade företagsplattformar. Plattformen hjälper företag att effektivisera sitt arbete genom automatisering av bokningar, kundhantering och projektledning, vilket ger våra kunder mer tid att fokusera på sin kärnverksamhet.
Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Nu söker vi en arbetsledare inom drift och underhåll till vår etablering i Mora/Älvdalen. Inom Svevia kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist på väg - med engagemang, samarbete och ansvar. Ditt uppdrag som arbetsledare Som arbetsledare kommer du att leda och fördela arbetsuppgifter inom drift och underhåll, som exempelvis dikning, byte av trummor och förstärkningsarbeten. Du är ansvarig för att planera, genomföra och följa upp arbetet vi utför. Du kommer att arbeta i våra digitala system och ansvara för exempelvis fakturering, orderläggning och övrig uppföljning. Du blir en viktig arbetsledande funktion för våra yrkesarbetare och som samordnande kontakt för våra underentreprenörer. Dessutom stöttar du platschef och övrig arbetsledning i det dagliga arbetet. I tjänsten ingår sommar- och vinterberedskap. Natt och helgarbete förekommer under jour. Vinterberedskap innebär även att leda och styra plog-, sand- och saltresurser. Tjänsten är heltid och du utgår från Svevias etablering i Mora, resor inom hela norra dalarna ingår dock i tjänsten. Du rapporterar direkt till Platschef. Vem är du? Som arbetsledare är det viktigt att du motiveras av struktur, ordning och reda samt har en administrativ ådra. Vidare är du trygg och förtroendeingivande. Du har ett affärsmässigt arbetssätt med fokus på lönsamhet och du har en förmåga att skapa goda samarbeten med kunder och medarbetare. Att självständig lösa problem, ta initiativ och fatta beslut faller dig naturligt och du värdesätter tydlig kommunikation i alla led. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. För att vara aktuell för tjänsten som arbetsledare bör du ha: Någon sorts arbetslivserfarenhet inom drift och underhåll alternativt från anläggningsbranschen, entreprenadbranschen eller liknande B-körkort Mycket god datavana och intresse för digitala arbetssätt och processer Svenska i tal och skrift Det är dessutom starkt meriterande om du har: Längre erfarenhet av drift och underhåll samt vinterväghållning Relevant eftergymnasial utbildning En del av något större Svevia är i dag Sveriges största driftentreprenör. Inom drift och underhåll sköter vi bland annat sommar- och vinterväghållningen för hälften av statens vägnät. Och många kommuner, privata företag och vägföreningar anlitar oss för att ta hand om deras vägar och utemiljöer. Hos oss bidrar du till en större helhet. Vi plogar för barnfamiljen som är på väg till fjällen. Vi gör så att näringslivets varutransporter når fram och ser till att gator, torg och parker är rena och snygga. Dessutom skyddar vi liv på vägen genom vårt erbjudande inom trafikanordningar. Varför Svevia? Utifrån Svevias strategier, mål och värdegrund får du de förutsättningar som krävs för att göra skillnad och bidra till företagets utveckling. Beslutsvägarna är korta, det är lätt att påverka och göra sin röst hörd. Och hos oss står ledarskapet i fokus vilket gör att du kontinuerligt får möjlighet att utvecklas i din roll. Vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Att du ska leda genom dina medarbetare ser vi som en självklarhet. Det är som lag vi skapar framgång. Det är så vi gör affärer och genererar resultat. Det är så vi får stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss? Ansökan och information Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor längre ner. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Vår rekryteringsprocess består av arbetspsykologiska tester, intervjuer, referenstagning samt bakgrundskontroll. Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 10 november 2024. Urvals görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Platschef Erik Mäkelä Skans [email protected] eller HR-Specialist Anjah Ivarsson [email protected] har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.
Ansök idag. Kollegor imorgon. Beskrivning Miljö- och byggnadsförvaltningen är en förvaltning genom samarbetsavtal mellan Mora kommun och Orsa kommun, där Mora är värdkommun. Förvaltningen har ca 55 medarbetare och omfattar kommunernas plan-, bygglov-, kart- och mätenheter samt miljökontoret där livsmedel-, miljö- och hälsoskydd samt naturvård ingår. Förvaltningen har verksamhetskontor i båda samverkade kommuner. Bygglovsenheten söker nu en projektanställd Bygglovshandläggare med början från hösten 2024 till och med våren 2025, under en period av 6 månader. Din främsta arbetsuppgift är att avsluta äldre bygglovs- och anmälansärenden. Som handläggare får du stöd av bygglovsenhetens arbetslag och deltar i möten relevanta för ditt uppdrag. Är du rätt person för oss kan en framtida karriärmöjlighet i kommunen vara i en roll som byggnadsinspektör. Arbetsuppgifter Din främsta arbetsuppgift är att avsluta äldre bygglovs- och anmälansärenden genom handläggning av slutbesked och slutbevis. Arbetsuppgifterna kan vara utmanande och komplexa, men också varierande med arbete både på kontor och i fält. Arbetet bedrivs självständigt med stort eget ansvar samtidigt som arbetsgruppens samsyn är överordnad. Uppdraget kräver att man är på plats i Mora Orsa 5 dagar i veckan, möjlighet till distansarbete finns inte inom ramen för detta uppdrag. Kvalifikationer Vi söker dig som har en ingenjörsutbildning inom bygg eller har arbetat som byggnadsinspektör/bygglovshandläggare med teknisk erfarenhet, eller har annan likvärdig utbildning med erfarenhet inom nämnda områden. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Eftersom du arbetar i nära samarbete med kollegor och även har kontakt med kommuninvånare i Mora och Orsa är dina personliga egenskaper viktiga. Du har ett stort resultatfokus, en god och väl utvecklad samarbetsförmåga, en god kommunikativ förmåga och är bra på att uttrycka dig på svenska i såväl tal som skrift. Goda kunskaper i plan- och bygglagen och Boverkets byggregler är meriterande. Erfarenhet av ByggR och Nova är meriterande. Övrigt Tjänsten kräver god datorvana. B-körkort krävs då fältarbete ingår i tjänsten. Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag, enligt fast schema med möjlighet till flex. Vänta inte med att söka. I denna rekrytering kommer vi att genomföra intervjuer löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Förmågor och färdigheter Tjänsten ställer krav på att du är trygg och positiv såväl på det personliga planet som i ditt yrkesutövande. Du är bra på att planera, organisera och strukturera ditt arbete på ett, för situationen, effektivt sätt. I gengäld erbjuder vi dig en intressant arbetsplats med mycket kompetenta kollegor, korta beslutsvägar och möjligheter till personlig utveckling. Bygglovsenheten Med sina 11 medarbetare ansvarar bygglovsenheten för bl.a. förvaltningens bygglovshantering, rådgivning, tillsyn och bostadsanpassningsbidrag. Enhetens viktigaste uppdrag, oavsett arbetsuppgifter, är att alltid ge högsta möjliga service till våra kommuninvånare, vilket förutsätter ett gott samarbete inom enheten, mellan förvaltningens enheter samt med övriga kommunala förvaltningar. Mora kommun Mora kommun är alla vi som jobbar här. För oss är det naturligt att ha medborgaren/kunden i fokus, vara serviceinriktade och bemöta alla med respekt. Vi tar gemensamt ansvar för verksamheten, vår egen och andras arbetssituation. När vi möter utmaningar och nya förutsättningar gör vi det med ett positivt förhållningssätt och tar tillsammans initiativ till utveckling. Var med oss när vi växer som människor och kommun. Idag och imorgon. Läs mer om oss här: https://morakommun.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/mora-kommun-som-arbetsgivare.html För dig som sökande har vi möjlighet att erbjuda medflyttarservice, se vidare http://www.rekryteringslots.se/ Om du är eller tidigare har varit anställd i Mora kommun kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Vi värnar om din integritet, läs mer om vår behandling av personuppgifter här: https://morakommun.se/kommun-och-politik/overklaga-beslut-rattssakerhet/behandling-av-personuppgifter-gdpr.html. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Vill du vara en del av Moras framtid inom industri? Just nu söker vi på Manpower engagerade och ambitiösa konsulter till vår stora kund inom industribranschen i Mora. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Varmt välkommen med din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag som börjar under hösten och varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare i Mora. Att arbeta som konsult hos vår uppdragsgivare i Mora I det här uppdraget kommer du att arbeta på ett av de stora industriföretagen i Mora. Arbetsuppgifterna kan variera, då vi söker konsulter till flera olika roller på fabriken. Man kan jobba med allt från montering, bearbetning, materialhantering och truckkörning till svetsning, maskinstyrning, provning och packning. Du kommer matchas utifrån dina tidigare erfarenheter och kompetenser. Vi söker just nu kandidater till både nuvarande och framtida uppdrag hos kunden. Arbetstiderna är varierande och vi ser gärna att du kan jobba minst 2-skift. Övrig information Placeringsort: Mora Typ av anställning: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med goda möjligheter till förlängning Är du rätt person för jobbet? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess! Det här jobbet passar dig som är driven, engagerad och motiveras av att få ta eget ansvar. Du kommer lätt överens med olika typer av människor och har en genuin vilja och ett driv att göra ett bra jobb. Vi söker dig som har * goda kunskaper i svenska i tal och skrift * körkort och tillgång till bil * truck- och traverskort * bakgrund inom snickeri eller tidigare erfarenhet av industribranschen Det är även meriterande om du har * utbildning inom el och/eller teknik * erfarenhet av truck- och traverskörning Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Anna Holmerud via e-post: [email protected] eller telefon 023-705548. Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen • Ordningssinne • God datorvana • Goda kunskaper i engelska • B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande.Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
Vill du bli vår nya kollega! Vår fabrik går för högtryck och med anledning av detta så söker vi flera CNC operatörer (både svarv och fräs). Vi vill komma i kontakt med dig som jobbar som CNC operatör idag eller precis avslutat din utbildning inom skärande bearbetning, och som brinner för teknik och har ett stort engagemang. Ditt engagemang, ditt driv och din personlighet är egenskaper vi ser som viktiga. B körkort är ett krav. Lön efter kompetens! Tjänsterna är heltid. Intresserad? Bara att höra av dig till mig [email protected] så berättar jag mer.
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Är du sjuksköterska eller distriktsköterska och letar efter ett arbete med omväxlande arbetsuppgifter i en organisation med ett brett uppdrag? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi både en medarbetare för tillsvidareanställning samt till ett 6 månaders vikariat. På Vårdcentral Mora finner du ett bra arbetsklimat med gott samarbete både inom och mellan olika professioner, detta är en arbetsplats med stor professionell bredd och hög kompetens. Hos oss har du ett självständigt, stimulerande, omväxlande och intressant arbete där dagarna inte liknar varandra. Du hittar oss i nybyggda lokaler vid Lasarettsområdet i Mora. Sjuksköterska/Distriktssköterska, Vårdcentral Mora Arbetsuppgifter En viktig arbetsuppgift som sjuksköterska/distriktssköterska på vårdcentralen är att bemanna vår sjukvårdsrådgivning, både via TeleQ5 för sjukvårdsrådgivning via telefon och 1177 Direkt där vi arbetar med digital sjukvårdsrådgivning (chatt). Utöver sjukvårdsrådgivning har du visst mottagningsarbete. I Region Dalarna använder vi just nu journalsystemet TakeCare för dokumentation. Det nya journalsystemet Cosmic kommer i februari. Självklart erbjuds introduktion med erfaren kollega! Övrig information Kvalifikationer Krav: Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska Meriterande: Påbyggnadsutbildning inom öppen hälso- och sjukvård med förskrivningsrätt. Personliga egenskaper: Du har en positiv inställning och ser möjligheter i stället för hinder, har lätt för att kommunicera, trivs med teamarbete men är trygg med att arbeta självständigt och klarar av att hantera stressiga situationer och kan snabbt ställa om till ändrade förutsättningar. Du tar ansvar för ditt uppdrag och bidrar till ett gott arbetsklimat och tycker om att arbeta med utveckling och förbättringsarbete. Varmt välkommen med Din ansökan redan idag! Ansökan Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobb och utbildning - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Denna tjänst kräver att du har giltig legitimation för det aktuella yrket. Din yrkeslegitimation kommer att kontrolleras mot Socialstyrelsens register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) innan eventuellt erbjudande om anställning. Läs mer här: Registret över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) - Socialstyrelsen. Detta arbete innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och/eller ungdomar. Innan erbjudande om anställning kan ske, måste du som sökande uppvisa utdrag ur Polisens belastningsregister i obrutet kuvert alternativt via ett digitalt registerutdrag, enligt lag 2013:852 eller 2000:873. Mer information finns här: Belastningsregistret - begär utdrag (polisen.se). Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna
Lingon Energi är ett utav Sveriges snabbast växande elbolag. Vi har dessutom ett systerbolag i form av en mobiloperatör som heter Lingon Mobil som är en stor aktör på virtuell mobiloperatör marknaden. I dagsläget så jobbar det cirka 20st personer på våran Energi säljavdelning och vi har planer på att utöka det här teamet till 40st personer inom kommande halvåret. Produkten teamet säljer är Lingon Energis elavtal till privat personer. Vi söker därför efter kompetenta ledare med erfarenhet av dörr knack försäljning. Som vill vara med och bygga upp resande säljare team som jobbar över hela Sverige. Det innebär att tjänsten är till stor del på resande fot, med utgångsläge i din hemstad. När du reser tillsammans med ditt team så står företaget för alla resekostnader i form av hotell , tågbiljetter, bilar och bensin. Varje månad så har vi en Fest / Tillställning med tillhörande prisutdelning för Bästa Säljare , Bästa Teamleader och Bästa Kvalité. Under den festen så samlas hela företaget för ett mega partaj och därefter så får hela företaget en extra dag ledigt för en lång helg. Vad vi erbjuder: Garanterad lön på minst 30 000kr/mån 1200kr Provision / per eget sålt abonnemang 200kr Provision / per av teamet sålt abonnemang Firmabil till jobbet som får användas privat som förmån Arbetstider 13 - 21 Möjligheten till att se hela Sverige En ledarroll med stora möjligheter att växa Vad vi kräver utav dig: Är beredd på att sälja själv för att visa vägen för teamet. (Är du säljtrött så sök inte jobbet.) Du klarar av att jobba under budget press Du har giltigt B-körkort som kan uppvisas Du är beredd att resa måndag till fredag Arbetstider 13-21 Må - Tors , 13-19 Fre Du är en ansvarstagande person Positiv och framåt attityd Är en människokännare som har lätt för att komma överens med folk i din omgivning Har erfarenhet av dörr knackning (Måste inte vara el abonnemang , men såklart extra meriterande om du har sålt el mot privat personer) Hur man söker: Om du känner dig träffad och är redo att dig an ditt livs utmaning. Skicka i så fall in en ansökan via mail så hör våran rekryterings avdelning av sig inom kort. [email protected]
Vi söker dig som vill dela ut reklam på helgen i Mora med omnejd. Vi söker dig som vill arbeta kontinuerligt varje helg. Jobbet kan vara krävande och ska utföras i alla typer av väder. Du arbetar också helt självständigt, så det krävs att du är plikttrogen, noggrann och ambitiös. Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb under helgen där du själv styr dina egna arbetstider. Låter detta som nånting för dig, hör av dig! Vi söker speciellt dig som vill ta ett vikariat från och med 21 oktober - 25 november. Vi ser helst att du som söker har egen bil som du är beredd att använda i arbetet samt körkort, och är beredd att dela ut stora landsbygdsområden i och omkring Mora. Vi vill helst att du ansöker via vår webbplats https://www.delareklam.nu eller mejlar till [email protected]
Visar 1 till 10 av 85 jobb